יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:43

גם בקטרגל של התקשורת ONE במקום הראשון

נבחרת ONE זכתה באליפות קט רגל של התקשורת לאחר ניצחון על ערוץ הספורט החלשים שלא עלו אפילו לגמר ומאזן מרשים בסיום הטורניר 0:8

|
הנבחרת המנצחת של ONE
הנבחרת המנצחת של ONE

נבחרת הקטרגל של ONE זכתה במקום הראשון בטורניר ראשל"צ לתקשורת. שלום לוי, עומר תדמור, טל רון, גיא וקנין בעז גורן ודן שדה והרימו גביע עם מאזן שערים של 0:8 בטורניר כדורגל 5X5 .

הטורניר שהיה מאורגן למופת ע"י החברה העירונית של ראשל"צ בראשות אמיר סוקולבסקי באולם בית מכבי החדיש החל לקראת הצהריים עם חמש הקבוצות: ידיעות אחרונות, ספורט 5, מקומונים, ישראל היום ו-ONE. אגב, את המשחקים שפט שופט הכדוריד, יורם פרץ, שהראה מקצועיות לאורך כל היום.

במשחק הראשון נפגשו ONE וישראל היום. לקחו שלוש דקות של משחק עד שדן שדה מצא את הרשת בפעם הראשונה בבעיטה שטוחה לצד שמאל מצד ימין. עומר תדמור הכפיל את היתרון אחרי שהשתלט על כדור חוזר ובעט שטוח לפינה. בעז גורן קיבל את הכדור באמצע, חתך לשמאל ובעט לפינה הנגדית. את התוצאה חתם טל רון, 0:4.

לאחר המשחק וקנין נפצע באזור המפשעה אבל איש המשק של ראשל"צ בכדורסל, רוג'ר גדז', טיפל בו ואיפשר לו להמשיך את הטורניר חרף הכאבים.

עומדים מימין לשמאל: גיא וקנין, דן שדה טל רון ובעז גורן. יושבים: שלום לוי ועומר תדמור
עומדים מימין: גיא וקנין, דן שדה טל רון ובעז גורן. יושבים: שלום לוי ועומר תדמור

משחק חצי הגמר הפגיש את היריבות המושבעות ספורט 5 ו-ONE למשחק שקול עם מעט מצבים. בדקה ה-13 גיא וקנין קיבל מתדמור כדור בצד ימין בעט טוב ונתן את המקום בגמר עם 0:1.

במשחק הגמר נפגשו שוב קבוצות ישראל היום ו-ONE אחרי שהראשונים הפתיעו את ידיעות אחרונות בחצי הגמר 1:2. גיא וקנין פרץ עם בעיטה נדירה מרחוק את הסכר. דן שדה במבצע אישי הכפיל וטל רון קבע 0:3 ואליפות מתוקה.

שפט כהלכה: יורם פרץ (קובי אליהו)
שפט כהלכה: יורם פרץ (קובי אליהו)

שוער הנבחרת, שלום לוי, שמר על שער נקי לכל אורך הטורניר, אך תואר השוער המצטיין חמק ממנו לאכזבתו. השחקן המצטיין של הטורניר היה גיא וקנין בזכות הגול החשוב בחצי הגמר והעוד יותר חשוב, בגמר.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */