יום חמישי, 17.04.2025 שעה 01:52
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
441839-213324הפועל ת"א
441939-218725הפועל ירושלים
441948-213524מכבי ת"א
382097-216825עירוני רמת גן
382129-210424בני הרצליה
371906-194724הפועל חולון
351939-196724עירוני נס ציונה
341968-195324גלבוע/גליל
342045-201124הפועל ב"ש/דימונה
341960-185525הפועל גליל עליון
331995-195524הפועל עפולה
322109-195724עירוני קריית אתא
322155-196425אליצור נתניה
272282-197524הפועל חיפה

הנהלת מכבי ת"א תבחר את עוזרו של פיני גרשון

הנהלת מכבי ת"א תתכנס בשבוע הבא ותכריע על הצוות המקצועי שיוביל את הצהובים. גישושים נעשו אצל בלאט, גם קטש וגודס מועמדים. גרשון - מנג'ר על

|
שמעון מזרחי ופיני גרשון. ההנהלה תבחר את העוזר
שמעון מזרחי ופיני גרשון. ההנהלה תבחר את העוזר

לאחר אובדן האליפות המפתיע, במכבי תל אביב ממשיכים לחשוב על העונה הבאה והסגל המקצועי שיוביל אותה בשנתיים הבאות הבאות.

כבר עכשיו, ברור כי המאמן פיני גרשון ימשיך בקבוצה והתפקיד המיועד עבורו הוא מנג'ר העל כשמתחתיו ימונה מאמן. ל-ONE נודע שהנהלת מכבי תל אביב היא זו שתבחר את המאמן שימונה מתחת לגרשון בעצה משותפת עם פיני, כאשר גישושים כבר נעשו אצל מאמנה של אריס סלוניקי, דייויד בלאט.

מועמדים נוספים לתפקיד הוא מאמן האלופה הטריה, עודד קטש והמאמן שעזב את הפועל ירושלים, גיא גודס. המשותף לשלושתם הוא כי כולם עבדו בעבר במכבי תל אביב, אם בעמדת המאמן הראשי (בלאט וקטש) או בעמדת העוזר (גודס).

בלאט - זכה באליפות אירופה עם רוסיה, אימן בעבר במכבי
בלאט אליו כאמור כבר נעשו גישושים ראשוניים, נחשב לאחד המאמנים הבכירים בכדורסל הישראלי בכל הזמנים. הישג השיא שלו היה זכייה באליפות אירופה ב-2007 עם נבחרת רוסיה כשהוא מדהים בגמר את נבחרת ספרד הפייבוריטית הגדולה לזכייה בטורניר.

בנוסף, אימן בלאט כבר את מכבי תל אביב במשך שנתיים ואף העפיל איתה לפיינל פור. בלאט זכה כבר ביורוליג כעוזרו של פיני גרשון והוביל את בנטון טרוויזו לאליפות וגביע באיטליה.

דייויד בלאט. מכבי כבר גיששה אצלו (רויטרס)
דייויד בלאט. מכבי כבר גיששה אצלו (רויטרס)

עודד קטש - האיש שלקח למכבי תל אביב את האליפות
קטש כידוע אימן בעבר את מכבי תל אביב בעונת 2007/8, קדנציה שהסתיימה בטונים צורמים לאחר שפוטר באמצע העונה בעקבות הפסדים רבים. לאחר התקופה הקצרה במכבי הוא עבר לאמן את גלבוע/גליל והעונה רשם איתה הישג אדיר כשזכה עמה באליפות עם ניצחון בגמר הפיינל-פור על מכבי תל אביב.

קריירת המשחק של קטש נקטעה בגיל 25 בגלל פציעה, עת שיחק בפנאתינאייקוס, איתה אף זכה באליפות אירופה עם ניצחון בגמר על מכבי תל אביב. הוא נחשב לאחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות הכדורסל הישראלי.

עודד קטש. עשה את הלא יאומן ולקח למכבי אליפות (דרור עינב)
עודד קטש. עשה את הלא יאומן ולקח למכבי אליפות (דרור עינב)

גיא גודס - מכיר את המערכת הצהובה כחולה
גודס שעזב בסיום העונה האחרונה את הפועל ירושלים לאחר שלא הצליח במשך שנתיים להוביל אותה לתארים למעט גביעי ווינר, שימש כבר כעוזר מאמן במכבי תל אביב בעונות 2006/7 ו-2007/8. בעבר שימש גודס כמאמנה הראשי של מכבי ראשון לציון.

לכתבה זו התפרסמו 90 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 90 תגובות ב-70 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
70
ירון אמסטרדם28/09/2024 18:56
כולם עוד יהיו מאמי מכבי ראשיים
השב   •  00
69
אופיר04/06/2010 14:35
לא הגיוני הרעיון של מנג''ר על! תמיד ההרגשה שמישהו נושף לך בעורף!! ראה ערך עודד קטש וצביקה שרף. מה עוד שקבוצה זקוקה להמשכיות בכדי להצליח דוגמא ברצלונה וצ''אבי פסקאול או מאמן פרטיזן.
השב   •  00
68
eli04/06/2010 14:26
אמא זרקו אותי מתפקיד המאמן עכש''ו אני חתול יועצ וכולם ידעים שאני קשקשן ולא מאמן.  
השב   •  00
67
שועל04/06/2010 11:53
מה לא ברור פה?.גיא גם יהיה המאמן הבא של מכבי,שנה עוזר מאמן. לדעתי פיני גמר את הסוס,הוא לא מתפקד הוא שחצן שהכסף הגדול והאגו החליף לו את האנרגיות ומי לא זוכר את גמר גביע האלופות האחרון ולאחר 2 זכיות רצופות פיני נתן במתה את המשחק לרוסים ואת זה אפשר היה לראות עוד לפני המשחק כשפיני עם התבטאויות של דפוק ויציאות באין כניסה במסיבת העיתונאים באותו יום שישי. פיני ישאר עוד שנה וכבר באמצע העונה ההנהלה תבין שהלכה לה עוד שנה ולאחר מכן עדיף להריץ מישהו צעיר לכמה שנים. גודס נראה לי הכי מתאים
השב   •  00
66
יודע דבר04/06/2010 11:20
למה אי אפשר ללכת על אריק שיבק מאמן ראשי שרון דרוקר עוזר ופיני מנהל מקצועי! אריק לא נופל מדיויד בלאט כמאמן ! הרעיון להביא את קטש הוא לא טוב קטש מאמן טוב בגליל ! לפי דעתי צריכים צוות מקצועי מלוכד שרון דרוקר היה עוזר של אריק לפני הרבה שנים ונראה לי שיוכלו לעבוד ביחד כשפיני מנהל את גל האופרציה ! אם כי הרעיון של פיני מאמן ראשי ואריק עוזרו זה הכי אפקטיבי למכבי כי אריק עובד בלי אגו אלא מקצועי נטו
השב   •  00
65
בוא נתקן04/06/2010 09:08
מכבי לא הייתה מחתימה את אדלשטיין כמאמן זה בטוח..כעוזר כן..אני הייתי מעדיף את בלאט ושמיר או בלאט ואדלשטיין!!מכבי חייבת לסייש את הסאגה של המאמן ועוזר מהר..בשביל לבנות קבוצה כמה שיותר מהר שלא יוחתמו כבר שחקנים שהיא חפצה בהם!! שבת שלום לכולם!
השב   •  00
64
על איזה סם נמצאת הנהלת מכבי?04/06/2010 01:05
דיוויד בלאט שגורש בבושת פנים ממכבי וזכה באליפות אירופה עם נבחרת רוסיה יבוא להיות עוזר של מאמן נבחרת בולגריה. קודם שפאנן יחזיר את הכסף.
השב   •  32
63
שי04/06/2010 01:05

השב   •  10
62
ירון04/06/2010 00:35
הצחקתם אותי !
בלאט יהיה מוכן להיות מאמן כשפיני הוא מנגר!?
השב   •  00
61
מכביסט, חולה על דרוקר03/06/2010 22:46

השב   •  00
60
דב03/06/2010 22:41
מאמן לא יכול לעבוד תחת מנהל כשהוא יודע שהמנהל יחליף אותו כמאמן בכל רגע שההנהלה תחפוץ. ככה היה כשצביקה שרף החליף את קטש. די לעשות את אותן טעויות. אני במקום בלאט או קטש הייתי חותם רק אם ישנו סעיף שפיני לא יחזור לעמדת המאמן בכל מקרה.
השב   •  10
59
חיים03/06/2010 22:34
השב   •  00
58
AVI03/06/2010 21:50
זה מדהים איך במכבי עושים שוב ושוב את אותן טעויות - בכל פעם שהיה מנג''ר או מנהל על או השד יודע מה זה נכשל אז למה ?גרשון לא שכח כדורסל יש להביא את דו שמיר כעוזר ולתת להם לעבוד
השב   •  00
57
ג''וני ווקר03/06/2010 21:19
השב   •  10
56
דודי03/06/2010 19:50
השב   •  10
אלון04/06/2010 14:30
לצערי אתה צדיק בסדום
השב   •  00
55
משה03/06/2010 18:40
חבל על כל דקה שהוא נשאר במכבי,את התוצאות תראו בשנה הבאה.
השב   •  12
54
מכבי תל אביב03/06/2010 18:26
סקר מי שחושב שצריך שפיני גרשון יהיה מאמן ובלאט יהיה עוזר מאמן שיצביע כחול מי שלא שיצביע אדום
השב   •  1224
53
אלון03/06/2010 17:49
ההבדל המהותי הוא שהקבוצה ב-04-05 נבנתה ע"י שחקנים לא מוכחים ולא מוכרים באירופה. שאראס לא היה סופר בטאר גדול אבל היה היחד שמוכח, כל השאר לא היו מוכחים ומפורסמים. פיני הפך אותם לגדולים, וזו גדולתו, גם בקדנציה הראשונה שלו עם הפגיעה בהאפמן שבא משום מקום. תגיד שבלאט הביא וכל זה, אבל מיד כשפיני היה במכבי הפגיעות היו בול, והוא האחראי הבלעדי לטיפוח היכולת שלהם, וזה מה שמבדיל אותו לקבוצות הטחונות בכסף של אובראדוביץ'' ומסינה וזה מה שהופך אותו לגדול מאמני אירופה כיום.
השב   •  20
52
מאור03/06/2010 17:18
לא יעזור לכם
השב   •  10
51
ליאור03/06/2010 16:54
פיני היה בחזית מול כל התקשורת בפרשת פנאן, פיני דרש עמדה מס'' 4, הבטיחו לו ובסוף לא קיימו. צריך סבלנות. עשו טעות עם צביקה שרף אסור לעשות את הטעות עוד פעם אחת. בינתיים פוגעים בפיני בכך שלא יוצאים בהצהרה חד משמעית שהוא המאמן הראשי.- טעות ענקית!
השב   •  41
יוסי03/06/2010 17:54
 אתה צודק ב100 אחוז וחוץ מזה
פיני צריך פחות לדבר אם התקשורת
ולהמשיך לעשות את העבודה
השב   •  11
50
שלמה03/06/2010 16:27
בושה וחרפה מצד אותם מנהלים בכירים שמשום מה לא מזדהים בשמם ופוגעים במאמן הטוב ביותר של מכבי בשנים האחרונות.מדוע שמעון לא עולה לתקשורת ואומר את האמת וגומר את מסע השמועות מבכירים במכבי.כאוהד שרוף של הקבוצה אני מתבייש בהנהלה תתעוררו כבר  
השב   •  31
49
ניר03/06/2010 15:46
פיני חייב להמשיך לאמן אין יותר מתאים מפיני גרשון למאמן של מכבי תל אביב תנו לו עוד שנה ואני אומר לכם תיהיה אמפריה
השב   •  00
48
מושיקו03/06/2010 15:30
השב   •  10
47
תום03/06/2010 15:04
ח
השב   •  10
46
ג.ק03/06/2010 15:02
אים מכבי רוצה להתאושש ובמהירות
אדלשטיין הבחירה הנכונה .
השב   •  21
45
מי יודע איפה ביינומית??03/06/2010 14:58
כחול בעד שאראס למכבי, אדום נגד
השב   •  4021
44
הכל ברור03/06/2010 14:49
מה לא ברור..חברים??!!
מכבי הוציאה את פיני מאימון בגלל חוסר ההצלחה במאני טיים! שמה אותו בתפקיד ללא שום תוכן משמעותי לדעתי**ונאלצת עוד שנה להיות איתו בגלל החוזה הענק**
יעשו בשכל מכבי אם יחתימו את בלאט כמאמן ראשי ודן שמיר כעוזר וגודס כעוזר נוסף**צריך לעשות את זה בהקדם..כדי לבנות קבוצה לפני ששחקנים שרוצים יוחתמו במקומות אחרים**
השב   •  12
43
אחד שיודע03/06/2010 14:42
יעבוד כמאמן ראשי תחת פיני כמנגר שימו לב שאתמול הוא התפוטר מהנבחרת הצעירה !
השב   •  51
גזורי03/06/2010 16:47
אמן ואמן
השב   •  00
42
שער 903/06/2010 14:14
פיני הוא אחד ממנהלי המשחק הכי מנוסים והכי טובים באירופה,קל וחומר בארץ.הוא חייב לעמוד על הקווים ואם רוצים למנות מנג''ר על אפשר למנות את דיוויד בלאט שיש לו עין מצוינת לשחקנים ויוכל לבנות קבוצה טובה למספר שנים.
אפשרויות נוספות הן למנות את דיויד כמנג''ר ועודד כמאמן או את פיני כמאמן ועודד כעוזר מאמן שיירש את מקומו בעונה הבאה.
פיני לא יכול להיות מנג''ר כי הוא לא יודע לבנות קבוצה והוא נמצא בשלב כזה בקריירה שלו שאין לו מוטיבציה לעשות שום דבר חוץ מלעמוד על הקווים ואת זה הוא עושה הכי טוב בארץ.
פיני הוא לא אחד שיטוס לארה"ב או אירופה כדי לעקוב אחרי שחקנים והוא לא אחד שישקיע יותר מדי זמן ומחשבה בבנייה ארוכת טווח של המועדון ולכן הוא לא יכול להיות מנג''ר.התפקיד הזה פשוט תפור על בלאט.
עודד צבר ניסיון חשוב ב-3 השנים האחרונות ואם יגיע למכבי הוא יגיע הרבה יותר בשל,עם הרבה יותר ביטחון ביכולתיו ועם רקורד מוכח כאלוף.שנה אחת נוספת כעוזר לצידו של פיני שנותן הרבה קרדיט לעוזריו תכשיר אותו כמאמן הבא של מכבי.למעשה,הוא יהיה הרבה יותר מעוזר,כמעט כמו מאמן נוסף על הקווים וזה ניסיון שהוא לא יקבל בשום מועדון אחר.
השב   •  61
41
יוסי03/06/2010 14:05
זו שטות.
בגלל הכסף לפיני, לא צריך לשנות את המבנה, כי ידוע שפיני יריב עם אחד שלא ימצא חן בעיניו.
השב   •  20
40
מכביסט03/06/2010 14:03
פיני מאמן בסוף? כי כתוב שהוא יהיה מנג''ר וחשבתי שהוא מאמן, והמאמן שמתחתיו הוא עוזר מאמן. מישהו מוכן להסביר לי מה לעזאזל קורה פה!
השב   •  00
39
אילן פרידלר השרוף על הפועל03/06/2010 13:54
השב   •  00
38
אילן פרידלר השרוף על הפועל03/06/2010 13:52
לא שכחנו ולא סלחנו מר ראש העיר
וכנופית מכבי
השב   •  13
37
צהוב-כחול03/06/2010 13:51
למה שלא יאמנו גם גרשון גם בלאט וגם קטש והעוזרים יהיו שיבק, גודס, ודן שמיר  והעוזרים לעוזרים יהיו אדלשטיין, פרנקו, אלי רבי וההיא המעצבנת מהכדרוסל נשים. נו באמת, פדרמן, אולי תשקיע את הכסף בלהביא שחקנים, ואני מתכוון, ש ח ק נ י ם אמיתיים ולא בהחלפות מאמנים אינסופיות. למשל, על יבטוקאס שמעת, אולי תשקיע קצת כסף להביא אותו? אולי תשקיע את הכסף בשחקנים ולא במאמנים?
השב   •  31
36
אילן פרידלר השרוף על הפועל03/06/2010 13:49
ואז את אפס פילזן כבר ניצחתם
יה אפסים
השב   •  03
35
צהוב בדם03/06/2010 13:32
בלאט מאמן יותר טוב מפיני והוכיח זאת מחוץ למכבי.
לדעתי פיני צריך לעבוד תחת בלאט ולא ההיפך.
לכן מה שנותר למכבי זה גודס או קטש.
בסוף קטש יחתום!
השב   •  21
34
אייל03/06/2010 13:30
אחד מ 3 הכי טובים באירופה ששתו לו הדם בגלל ה"יהירות" שלו, והצליחו להשפיע על השותף הבעייתי פדרמן, כי למזרחי התקשורת אפילו לא מדגדגת, והוא רוצה את פיני בלבד כמאמן ומחפש עבורו עוזר ראוי שיאמן בשנים הבאות (שמיר או בלאט בלבד)

כל התקשורת האדומה הזאת פשוט ביזיון. לא יקום ולא יהיה מאמן גדול מפיני, ימי האושר והגדולה באירופה שהוא נתן לנו שווים הרבה יותר מכל כסף שבעולם, ולא סתם הוא אהוב המכביסטים. אומנם בלאט ושמיר אהובים גם הם אבל חבל שפדרמן מקשיב לתקשורת שכל מה שהיא רוצה זה רק את רעתה של מכבי, ולכן גם הלחץ על גרשון, אותו אחד שכל מאמן בארץ נראה לידו כמו צעצוע מתחיל.
השב   •  105
פיני03/06/2010 13:48
1) אתה מטעם פיני.
2) אתה לא ממש קורא כלום ורק מגיב.

אין ספק שפיני נכשל בשנה וחצי האחרונות ועוד לפני כן באולימפיקוס.
הערה - לא נראה לי שגם אתה תרצה שנה נוספת עם "הצלחות" שנות פיני האחרונות.
אגב, שמת לב שלמרות שמכבי לא יכולה להחרות כלכלית באירופה היא הצליחה להנחית את אחד ממאמני העל של אירופה? לא מוזר?
כנראה שהוא לא כזה מוערך. הבינו מה באמת קרה בשנים הגדולות.

לגבי השנים הגדולות - לא היה פה צורך ביכולת אימון יוצאת דופן כי הסגל היה פשוט הרבה יותר טוב מכל סגל שבנמצא.
בנוסף, לא פיני היה זה שהביא את השחקנים.
לכן, חלקו בהצלחה הזאת אינו כזה גדול.

מקווה שלפחות את זה קראת.
השב   •  32
מסכים אבל.03/06/2010 13:53
פיני השנה היה כבוי!!ללא חשק!!ללא תשוקה!!מתעסק בטפל במקום בעיקר שזה האימון והשחקנים!!מקרה אלפסי ועוד ועוד!! הוא משדר שזה כבר לא מה שהוא רוצה לךעשות יותר..הוא שבע!ורואים זאת בכל צעד העונה!
פיני בנה קבוצה!!אימן אותה!!קבע תרגילים וכו''!!הביא את לאמפה בלי לדעת מי הוא ומה הוא??כשלון!מחליף לא הובא בגלל שמכבי רצו לחסוך וגם משלמים ללאמפה חלק מהחוזה עדיין כי קאזאן משלמים לא את הכל!!השחקן הוחתם לשנתיים!!עול כלכלי!בקיצור במבחן בניית הקבוצה הוא לא צלח במיוחד!!הוא בנה קבוצה לרוחב במקום לעומק!!במבחן התוצאה מכבי הגיעו לבאר ולא שתו ממנה ..אכזבה!!הגיעו לביתיות מול פרטיזן וכשלו!! בקושי רב ובמזל ענק עברו את בני השרון**ולבסוף נוצחו בצורה משכנעת ע"י קטש והגליל במשחק בודד**מכבי הגיע לסוף העונה לא בכושר ולא בצורה הנכונה מנטלית פיזית וחברתית!!וזאת אשמתו של הראש פיני!!פיני השנה כשל במאניי טיים!וזה מה שקובע! לכן בגלל עלותו הענקית הוא מוסט לעמדת המנג''ר ולא המאמן..תפקיד ללא שום תוכן!! אסור גם לשכוח שפיני השנה עלה מדרגה..יותר תוקף..יותר מתעסק בשטויות..יהיר מאוד..מזלזל בקבוצות..מאמנים..ובכל מי שזז!!כי הוא איבד את הטאץ'' וצריך להיות במקום אחר שזה סכסוכים ועוד!!תודה לפיני על הכל..והגיע זמן בלאט את שמיר להיות ולפחות ל3 שנים הקרובות..בלאט יודע למצוא שחקנים ולמן ושמיר גאון לטעמי בענף..לכן להחתים אותם לשלוש עונמות ולתת להם בשקט לבנות קבוצה מצויינת לפי תפיסת העולם שלהם!! וכמובן מה שהכי בוער בשחקן..זה שאין ביג מן אמיתי !1וזה חייב בקבוצה שרוצה לעשדות משהו ביורוליג וגם בליגה שלנו !! שבת שלום לכולם!!
השב   •  01
33
לא להאמין03/06/2010 13:22
עושה רושם שמכבי לא יודעים מה לעשות עם גרשון..ולכן באין ברירה ובגלל החוזה השמן מאוד שלו להעונה הבאה..הם מינו אותו למנג''ר כי אין ברירה**מכבי לא בוטחים בו להיות המאמן הראשי**התפקיד שלו הוא ללא שום תוכן סתם!!
בכל מקרה עם יש שכל בקודקוד של מנהלי מכבי??!לא בטוח בכך!?
הם חייבים להביא את בלאט כמאמן ראשי! ועוזרו דן שמיר!או ארז אדלשטיין! קטש וגודס לא מתאימים עדיין!גודס נכשל בי-ם אז לבוא למכבי כמאמן??מה הטירוף הזה!!
או שהייתי מחתים את ספאחיה ואת דן שמיר כעוזרו!!
אני אישית בעד בלאט+דן שמיר!!
השב   •  20
שרון04/06/2010 14:16
איך בדיוק גודס נכשל - בארופה היתה הצלחה שכחתם? בליגה הסדירה מקום 2 האם אדוני היה מקים קבוצה שבוע וחצי לפני פתיחת הליגה כשלא היה תקציב וכבר השחקנים הטובים הלכו לקבוצות אחרות. אז למה ללכלך - כי אין לגודס גרופים בתקשורת? כי הוא לא מבלה בלילות עם אנשי תקשורת - זה באמת השגיעה שלו. אבל מי שמכיר אותו יודע טוב מאד איזה בן אדם הוא. לתשומת לבך.
השב   •  00
32
מומחה03/06/2010 13:13
השב   •  31
31
גילי03/06/2010 12:58
ג''נרל מנג''ר זה תפקיד שלא מתאים לפיני שמצטיין בניהול משחק ופחות בבניית קבוצה והדברים שמסביב.
תשמרו את התפקיד הזה לדריק שארפ כשיפרוש והלוואי שישאר המון שנים במערכת.
אני חושב שלא צריך לפטר את פיני אבל אם צריך למצוא לו מחליף אז רק דיוויד בלאט ובתור עוזר שמיר.
השב   •  80
30
עידן03/06/2010 12:53
השב   •  4723
29
פיש פיש גרדן03/06/2010 12:52
השב   •  00
28
חולה אדמת מלידה03/06/2010 12:45
הם מ-פ-ח-ד-י-ם
השב   •  14
27
AP03/06/2010 12:40
השב   •  32
26
איתי03/06/2010 12:38
השב   •  20
25
איתי03/06/2010 12:36
השב   •  11
24
אליקו03/06/2010 12:19
השב   •  52
שמעון מזרחי הוא המלך03/06/2010 13:42
השב   •  10
23
מכביסט ותיק03/06/2010 12:17
רק לא קטש רק לא קטש
השב   •  82
אייל03/06/2010 13:23
ובהמשך הוא יוכל להפוך למאמן גדול. מה גם שאנחנו מתים עליו.

אופצייה שניה כעוזר זה בלאט שגם הוא יוכל להפוך למאמן ראשי במכבי אלא שבלאט לא יסכים להגיע כעוזר לדעתי. הלוואי ואני טועה
השב   •  10
22
דני03/06/2010 12:12
השב   •  50
21
אלון03/06/2010 12:10
אתם יודעים מה ? הייתי הולך על רעיון של קטש עם בלאט ביחד. אבל הבעיה שלא ניתן לשחרר את פיני בגלל הפיצוי שיצטרכו לשלם לו.
השב   •  00
20
ירושלמי03/06/2010 11:58
עם כל הכבוד לאליפות,בעונה מתמשכת עם כל הלחץ להישגים באירופה לא בטוח שקטש עדין בשל.בואו לא נשכח שהמאזן של הגליל העונה היה כמו של חיפה וי-ם ועפו מהגביע בשלב מוקדם יחסית.אני חושב שבשבילו י-ם מתאימה,להתחיל להשתתף בארופה  ביול"ב עם קבוצה עם מסורת במפעל וכשיצליח שם יעבור למכבי.לעבוד תחת פיני ממש לא נראה לי שיעשה טוב לקטש .בקיצור עודד ,ירושלים זה המקום שמקצועית נכון שתגיע אליו ומקוה שלמרות ההצהרות שאין ממש סיכוי ,תשכיל לעשות את הצעד.
השב   •  50
אייל03/06/2010 13:06
האופציות למכבי הם רק גרשון בלאט ושמיר. כל מועמד אחר זה לא אופצייה בכלל.
קטש מתאים לגליל בעדיפות ראשונה או אליכם בעדיפות השנייה, קח בחשבון ששני המועדונים גם הולכים לשחק באירופה (ואם אתה שואל אותי- קטש באירופה זה סיכון ענק. העונה שלו לא היתה מרשימה בכלל וגם לא ההפסדים שלו בליגה. וזה עוד בליגה הישראלית שזו ליגה נמוכה. קשה לי להאמין שקטש יסתדר ביול"ב ללא תמיכה של אדם עם ניסיון)
השב   •  00
19
הפנתר הצהוב03/06/2010 11:55
מה זאת ההמצאה הזאת ?!? הרי לא משנה איזה מאמן יביאו, השיטה של "מאמן על" לא תעבוד - מי ייקח אחריות אחרי הפסדים ? מי יהיה אחראי על הבאת השחקנים ? בשום מקום באירופה אין דבר כזה. ומשום שניסו את זה כבר במכבי ונכשלו(שרף - קטש), אני מבין למה לחזור שוב על אותם טעיות .
השב   •  41
18
שרון03/06/2010 11:54
גודס הוא סוס עבודה. רציני מאד ועובד קשה בכל המובנים.גם כשהיה שחקן וגם כמאמן.  אין אצלו משחקי קלפים, או יציאה לברים ושתיה. לתשומת לב מקבלי ההחלטות. בהצלחה למכבי.
השב   •  10
17
האדום עולה03/06/2010 11:52
לדעתי היחידי מבין השלושה שיסכים לסידור כזה הוא גודס, קטש כבר היה שם כאשר שרף היה הג''נרל מנג''ר מעליו והחליפו אותו אחרי תקופה קצרה לכן קשה לי לראות אותו מסכים אלא אם יכריח אותם (דרך חוזה) שגרשון לא יתערב לו בקבוצה (וגם אז אינני רואה איך זה יעבוד) בכלל לא הייתי ממליץ לקטש ללכת עכשיו למכבי כי עם כל הכבוד על הזכיה (ובאמת יש כבוד) הוא עדיין לא התנסה במערכת לחוצה חוץ ממכבי וכדאי לו לעבור או לאירופה (למרות שאנני רואה קבוצה בכירה בחו"ל שתקפוץ עליו) או לירושלים שהיא קבוצת יורוקאפ טובה והעבודה שם תהיה מעבר טוב לקטש כי יש שם לחץ ומורכבות אבל עדיין לא גדולה כמו במכבי (הפועל לא גדולה כמו מכבי אבל לא חממה כמו הגליל).
לגבי בלאט קשה לי לראות אותו חוזר לתפקד תחת מישהו (גם אם זה פיני) במיוחד שיש לו את ההקרה הבן לאומית וכבר הוכח כי הוא אחד המאמנים המפורסמים האירופה לכן אין מצב שהוא יהווה כינור שני,
עוד דבר צריך לזכור שפיני גרשון נחשב לבן אדם עם אופי בעייתי שלא קל לעבוד איתו והרבה אנשים מעוזריו לא המשיכו אותו בקשר (דרוקר , אדלשטיין וכו .)
בכלל דעתי לגבי החלפת מאמן במכבי היא שכרגע אין בשוק מאמן ברמתו של גרשון (עם כל הסלידה שלי התנהגותו) ואם מכבי חושבת שבחיבור של קטש לשחקניו יחזור גם אצלהם הם יטעו כי במערכת לחוצה שדורשת הצלחה בכל משחק ובכל טורניר הלחץ נותן את אותותיו על כל הנוגעים בדבר וכדאי למכבי לראות איך קטש יתפקד בשבוצה בלי החממה מסביב כדי לראות איך הוא יכול לתפקד במערכת סבוכה ולחוצה כמו מכבי.
את דעתי זו הבעתי בלי כל קשר לאהדתי להפועל אלא מתוך ראיה שלי למציאות במכבי 

האדום עולה
השב   •  30
מכביסטית03/06/2010 12:26
לכל אורך התגובה.

רק פיני כמאמן ראשי (כל היתר נכשלו), היחיד שיכל להחליף אותו הוא בלאט (לא יסכים כעוזר גם לדעתי), וכעוזר מאמן היחיד ברשימה שבאמת מתאים הוא שמיר. קטש עם כל הכבוד לא עשה כלום עדין ואני לא תופסת אפילו בצחוק איך מכבי חושבים על קטש ביורוליג..! בישראל הוא לא הצליח לסיים עונה אפילו במקום 2 ורשם לא מעט הפסדים, וזה עוד במערכת הכי הפוכה ממכבי- בית השאנטי מול סיר הלחץ הכי גדול באירופה..

אגב, אחרי מאות תגובות פה באתר די מרשימה העובדה שלמרות היותך אוהד הפועל י"ם, התגובות שלך בנושא מכבי עקביות בהוגנות שלהן ובחיפוש טובתה של מכבי. קראתי לא מעט כאלה העונה. כן ירבו כמוך 

אני מאוד מקווה שהנהלת מכבי לא תפעל מתוך לחץ תקשורתי שתמיד יופעל נגד מכבי גם כי זו מכבי וגם כי נראה שמאוד רוצים שיהיה שם מאמן כושל.. רק גרשון או בלאט כמאמן, ודן שמיר כעוזר מאמן
השב   •  30
16
משה03/06/2010 11:49
שום מאמן לא יוכל להצליח במכבי כאשר פיני גרשון נושף בעורפו. צריך לשחררו לדרכו ולצאת לדרך חדשה ואני מקווה מוצלחת יותר.
השב   •  31
15
פיני03/06/2010 11:44
כמו שצפיתי (וכתבתי) לא ישחררו את גרשון (למרות שזה עוד לא סגור).

למרות שאין שום תרומה או יתרון לגרשון כג''נרל מנג''ר ולמרות שמצד שני ברור להנהלה שאינו יכול להמשיך כמאמן ממשיכים איתו כדי לא לשלם משכורת על כלום.
לא נראה לי שזה יותר מדי מזיק, מצד שני מאד מיותר.

לגבי המועמדים - שוב, העדפתי האישית מאמן זר, בלאט וקטש מועמדים סבירים. גודס, לא המועמד המועדף עליי בלשון המעטה.

לגבי תקציב מכבי - שוב, לכל מי שיש בעיה איתה יכול להביא כסף מהבית.
מדובר על כמות לא קטנה בכלל שבניצול נכון אפשר לבנות קבוצה נפלאה.

בליגה המקומית מספיק למכבי לקחת את הטובים ביותר. אין בעיית כסף.
בליגה האירופית המצב שונה. לכן, צריך לחשוב קצת ולתכנן.
בניית קבוצה של שחקנים עם פוטנציאל אשר בתחילת דרכם (ישראלים ואחרים) וחיזוק מתאים - במקום לפזר את הכסף על הרבה לא מוכחים ובינוניים על מעטים וטובים - הינה הדרך הנכונה לבנות קבוצה.

בסופו של יום, אם פרטיזן יכולה לבנות קבוצות יפות גם מכבי יכולה.
ייטענו שיש יותר פוטנציאל שם ולכן הם יכולים.
תשובתי:
1) לא נכון - הם פשוט בונים שחקנים ואנחנו קוברים אותם ומייבשים אותם על הספסל.
2) גם אם כן, הרי כל קבוצה יכלה לקנות את אותם שחקנים במחירי רצפה, לפתח אותם בעצמם ולהביא זרים הרבה יותר טובים (כי יישאר הרבה עודף תקציבי).

לסיכום - מכבי לא בטופ התקציבי באירופה אלא במעמד הבינוני-גבוה.
ככאלה יש להם הרבה מרווח פעולה אבל זה כן מחייב, מהצד השני של המטבע, לחשוב יותר בבנייה (ביחס לעשירות היבשת).
השב   •  20
גזורי03/06/2010 16:57
ויותר מכך, כדי לבנות צריך סבלנות - דבר נדיר מאוד במכבי כולם רוצים את גביע אירופה מחר בבוקר - זה לא עובד ככה בשום מקום. צריך לבחור מאמן , יהייה אשר יהייה , ולתת לו גב ולא להעמיד אותו לשנת מבחן אלה לשנתיים שלוש כנ"ל לגבי שחקנים . מי שהוכיח את עצמו שווה המון כסף ומחוץ לתקציב של מכבי ולכן צריך לקחת שחקנים בינוניים+ עם חוזה לשנתיים לפחות שיתאימו לשיטתו של המאמן ולתת להם שקט תעשייתי. לתת להם לבנות בלי לחץ. מה יצא מהלחץ ? כל שנה בונים וכל שנה הורסים- ככה לא בונים חומה.
ריאל הביאו השנה את מסינה והוא לא עלה לפיינלפור ביורוליג - העיפו אותו? מישהוא מציק לו על זה? לא.
תחשבו על זה
השב   •  00
פיני03/06/2010 19:03
לא מעט ממה שטענתי פספסת/איננו מסכימים לגביהם.

1. מכבי יכולה להתמודד על כל שחקן.
בנייה נכונה אינה בנייה לרוחב.
בעלות של לאמפה ולאזמה אתה מקבל שחקן מהטופ בסנטר.
בעלות של וויז ושארפ אתה מקבל גם שחקן בטופ.
מכבי מחפשת מציאות ולרוב המחיר מצדיק את היכולת.

2. גרשון נכשל כבר 4 שנים.
נתנו לו קבוצה בלי תחתית ביוון ונכשל ולכן פוטר.
הוא מאמן של מכבי כמעט שנתיים מלאות והביאו לו לא מעט זרים גם שנה שעברה ועדיין נכשל.
יותר מזה אין ממש מה לקחת מהשנים הנ"ל.
על כל זה יש להוסיף את הנזק שהוא עושה למכבי באישיות המחור. שלו

3. ההשוואה למסינה אינה רלוונטית.
הוא נמצא שם רק שנה.
הבנייה שהוא עשה משמעותית. בהחלט יש בסיס לשנים הבאות.

4. שוב, מכבי יכלה לקנות בתחילת השנה את כל הסגל של פרטיזן ורוב התקציב היה נשאר לה לזרים הרבה יותר איכותיים.
קבוצה בינונית תקציבית יכולה להתמודד אבל היא חייבת לבנות נכון.
בזה מכבי נכשלת.

5. מכבי השנה היתה בנוייה (בתחילת השנה) מ-7 זרים (וויז, פרקינס, לאזמה, לאמפה, פישר, אידסון, אנדרסון) פניני ובלות'' ובנוסף שחקנים לא זולים וטובים נוספים שלא קיבלו דקות בכלל (לימונד, גרין שארפ ומקל).
קבוצה מהסדר גודל של מכבי צריכה להיות בנויה בצורה הבאה (בסוגריים "לדוגמא"):
א. שלושה ישראלים בכירים (לימונד, גרין ופניני הם כאלה).
ב. 3-4 זרים מוכחים וטובים (פרקינס, פישר, אידסון וסנטר מהרמה הגבוהה ביותר).
ג. 2-3 שחקנים מבטיחים מהארץ ומחו"ל שמטרתה לקדמם [כדיר, מקל, וסרבי בתחילת דרכו]
עלות קבוצה כזו נמוכה משמעותית, יש לה ציביון מקומי, יש לה אופק ואני מאמין שהיא תוכל להתמודד לא פחות טוב מהקבוצה האחרונה.

אבל, בסופו של דבר המאמן משפיע על התקדמות השחקן. בארץ אין מאמן שבאמת נותן אמון בשחקן המקומי.
השב   •  10
14
ניר03/06/2010 11:41
אני לא מבין משהו
אם גודס לא מביא תארים , אז למה מביאים אותו למכבי?
אולי לעזור להם לא לזכות בכלום .
ושתהיה עונה אדומה??!
אחלה סופ"ש לכולם
השב   •  03
אייל03/06/2010 13:20
השב   •  00
13
רק מכבי!03/06/2010 11:40
א. אין מאמן יותר טוב מגרשון. הוא היחיד שחי את המערכת שלכם אחרי החלפת שרשרת המאמנים שנכשלו (קטש, אפי ועוד) כי הוא מאמן מכביסט מובהק, אהוב על כל האוהדים, ומעל לכל אחד הגדולים באירופה.

ב. מה קטש עשה בדיוק?!
הבן אדם ניצח את מכבי כולה פעם אחת! (ורשם שורת הפסדים בעונה הסדירה) מילא היה מנצח את מכבי בסדרה, עוד הייתי מבין, אבל לנצח משחק אחד גם אלפסי הצליח. כל מאמן יכול לקחת משחק ממכבי, וזה כל עונה קורה למאמן אחר. זה שהמנהלת הפכה את המשחק הזה למכריע זה בדיחה, עדין קטש ניצח כולה משחק אחד, אבל כשהיה מאמן מכבי נראתה כמו קבוצה שבורה ולא כמו אימפריה.
מה עובר על פדרמן עם ההחלטות הטיפשיות האלה?! הרי מזרחי ואוהדי מכבי רוצים רק את פיני.

קטש זו טעות כעוזר מאמן. גודס זה גם כן טעות כי הוא צריך עוד כמה שנים, כרגע הוא ממש לא מתאים.
דן שמיר הכי מתאים או דייוויד בלאט- שניהם הוכיחו את עצמם, שניהם מכירים את המערכת ואוהבים את המועדון והאוהדים, ושניהם היחידים שיוכלו להפוך למאמנים גדולים במכבי אחרי שגרשון יהפוך לג''נרל מנג''ר.

אם לא הם, אז קטש בתור עוזר לפיני. כל אופצייה אחרת היא כישלון.
השב   •  61
12
חגי03/06/2010 11:37
זה יהיה עלבון בשביל קטש ללכת לתפקיד" עוזר מאמן" תחת גרשון אחרי שהוא לקח להם את האליפות ועוד אחרי שהם בעטו בו לפני שנתיים. מקווה שיש לו שכל והוא ימתין שנתיים נוספות לפני שהוא (אם בכלל) חוזר למכבי. גרשון היה צריך לעוף, פשוט הוא עולה יותר מדי כסף לההנהלה של מכבי. אולי גודס, משום מה אני לא רואה גם את בלאט חוזר לעבוד תחת גרשון. רק נקווה שבאמת למדו לקחים מהעונה הזאת ולפחות נשחק כמו קבוצה שנה הבאה ולא כמו ביזיון מהלך של בזבוז כספים ואגו מנופח
השב   •  50
בן03/06/2010 11:49
אתה משווה אליפות בארץ ל-3 גביעי אירופה של פיני?
השב   •  31
רק מכבי!03/06/2010 11:57

תתעלמו מהאליפות כי זו לא אליפות קלאסית בסדרה. קטש ניצח את מכבי כולה משחק אחד, בדיוק כמו אלפסי. אז אלפסי הטירון יכול לאמן את מכבי?

קטש סיים עונה אם אני זוכר נכון עם 8 הפסדי ליגה. גרשון עם הפסד ליגה אחד.

אז מי זה קטש שיאמן את מכבי? אף אחד לא יקנה מנוי אם יקרה דבר כזה, כולנו יודעים שזה משחק אחד, כולנו יודעים איך נראתה העונה של קטש, וכולנו יודעים איך מכבי נראתה כמו שבר כלי כשקטש היה מאמן, וגרם לה להפסיד לקבוצת תחתית, כזו שפיני גרשון פירק 35 הפרש.

קטש לא ראוי לאמן את מכבי כרגע. נקודה. עוד כמה שנים אולי, תלוי מה יהיו ההישגים שלו. מה גם שהוא צריך להשתפשף באירופה כי אם נראנו איתו ככה בליגה, תחשבו טוב טוב איך נראה איתו בליגה הכי גבוהה באירופה מול מאמנים כרישים וקבוצות עם שחקי NBA..

אבוי למכבי אם יעשו את הטעות הזאת. קטש ראוי רק כוזר לפיני גרשון ולא יותר. ולדעתי, בלאט או שמיר לא רואים אותו לא בכישרון ובטח לא בהישגים.

השב   •  31
11
צהבהב03/06/2010 11:32
קטש לא מאמן!. גליל קלעו 6-7 שלשות מחצי מגרש שביום רגיל היו עפות החוצה. קטש לא אימן את הגליל לניצחון מכבי זרקה את המשחק. קטש לא מתאים למכבי.
השב   •  43
10
ירון03/06/2010 11:30
כל המלל פה מיותר.

השב   •  23
9
דנה03/06/2010 11:23
איפה הגאוה של מכבי?
אחרי שפתח פה עלינו בכל מיני כתבות זבל בטלויזיה אסור להביא אותו.
השב   •  51
thnprhv mvuvb03/06/2010 12:17
השב   •  01
8
שף יהלום03/06/2010 11:17
כול מאמני הכדורסל מספיק חכמים לא להתפתות לבור שמזרחי פדרמן ופיני מכינים להם !
השב   •  73
7
אמיר03/06/2010 11:16
לא משנה מה מספרים בחדשות מה שחשוב שמכבי תתין פייט לקבוצות חזקות באירופה, שם יש עניין. הליגה הישראלית לא מעניינת גם אם גליל או חולון גונבות אליפות פה ושם.
השב   •  51
6
אלון03/06/2010 11:15
השב   •  12
5
ניר03/06/2010 11:15
השב   •  12
4
כדיר03/06/2010 11:14
1. קטש - כי שחקנים עובדים בשבילו
2. בלאט - מכיר את שוק השחקנים
3. גודס - אם אין ברירה
השב   •  25
3
אדום בדם03/06/2010 11:14

השב   •  14
רק מכבי!03/06/2010 11:50
מתי כבר תפנימו את מה שהתקשורת רושמת ללא הרף? ירושלים כבר כמה שנים מסיימת עונה במקומות 4-7, קבוצת אמצע טבלה לכל דבר ועינין. השנה סיימתם מקום 3 תודות להכרעות ברורות לנגד מדינה שלמה של השופטים לטובתכם. וגם זה, מקום 3..

מכבי מסיימת עונה במקום ראשון אבל בטח שלא מענין אותה מי יאמן אתכם או מי יאמן את הקבוצה מהמקום השני
 
כדאי שתתחילו להפנים: א. תוותרו כל שנה מחדש להצהיר על אליפות כי כל הצהרה כזו מורידה אותכם עוד יותר למטה בטבלה. ב. אתם הקבוצה האחרונה שמאיימת על מכבי, ולא סתם אתם חוטפים ממנה תבוסות על ימין ועל שמאל. את מכבי מפחידים שני דברים: שיטת גניבת האליפות של חברכם האדום קופל (כל יומים נצפה במסעדה אחרת עם דני קליין, לא להאמין) + טופ 3 ביורוליג
השב   •  52
2
איזה חלם!03/06/2010 11:13
בלאט צריך להיות המנג''ר וגרשון המאמן !
 ושמיר העוזר!

גרשון לא שווה כלום כגנ''רל אלא רק כמאמן!
 ובלאט כל היתרונות שלו דווקא יכולים לבוא לידי ביטוי כגנ''רל מנג''ר שחאראי על סאוטינג וטיפוח כשרונות צעירים וראייה כוללת,כולל עזרה לגרשון בבניית הקבוצה!
פשוט טמטום! חלם!
הנהלה הזאת עושה הכל הפוך! והכל מאוחר!
עכשיו נזכרים להזחיר את שאראס?!
 עכשיו נזכרים לחשוב להחזיר את הישראלים אחרי שנתנו להם ללכת בכזאת קלות (וטמטום.)?!
ולגבי התקציב- העיפו את כץ וקיצצו תקציב במקום להעיף אותו ולהגדיל!
אם שיחזירו את כץ עכשיו- אם אין להם כסף ולא הביאו שותף במקומו או לא מוכנים להוציא מהכיס!
כי הרי ברור שהם שוב יבינו שלא משנה מה הצוות המקצועי - אי אפשר לעשות כלום עם 19 מליון דולר! וקודם כל צריך תקציב נורמלי!
אם מחכים עכשיו שוב כדי להכשל ואז שוב להסיק את המסקנות מאוחר מדיי?!
 חלם1! חלם!חלם! זה מה שיש לי להגיד על מכבי ועל פדרמן בפרט!
השב   •  194
רתם03/06/2010 11:42

השב   •  30
אייל03/06/2010 15:01
אני לא מבין מה עובר להם בראש !!איזה יתרון יש לפיני כג''נרל מנג''ר ?? הדבר היחיד שהוא טוב בו זה ניהול משחק (למרות שהשנה לצערי זה לא נראה ככה). בלאט הוא בדיוק הדמות המתאימה לתפקיד הג''נרל . פשוט לא מבין אותם . ואני מסכים איתך לגבי התקציב , הוא פשוט לא מספיק בשביל לבנות קבוצה ברמה הגבוהה .
השב   •  20
1
אלין03/06/2010 11:13
השב   •  44
מומחה03/06/2010 13:15
השב   •  42
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */