יום שלישי, 01.04.2025 שעה 03:10
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
421757-204523הפועל ת"א
411780-197222מכבי ת"א
391688-192722הפועל ירושלים
351944-192122בני הרצליה
341830-190522עירוני רמת גן
341727-177322הפועל חולון
321874-185822הפועל ב"ש/דימונה
311781-179422עירוני נס ציונה
311816-179222גלבוע/גליל
301766-165223הפועל גליל עליון
291841-178322הפועל עפולה
291928-177122עירוני קריית אתא
291891-172522אליצור נתניה
252066-177122הפועל חיפה

אנדרו ויזנייבסקי לא ימשיך במכבי ת"א בעונה הבאה

ראשי סגנית האלופה הודיעו לרכז שהוא אינו בתוכניות: "מודים לאנדרו על מה שנתן בשנה האחרונה". מאמצים להשארת פרקינס. שאראס והלפרין על הכוונת

|
ויזנייבסקי. עוזב את היכל נוקיה (שרון קביליו)
ויזנייבסקי. עוזב את היכל נוקיה (שרון קביליו)

אחרי אובדן האליפות, במכבי תל אביב מתחילים לעשות שינויים ולבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה. הפעולה הראשונה היא שחרורו של הגארד, אנדרו ויזנייבסקי.

לאחר שנשמעו ספקולציות רבות לגבי עתידו של הגארד, הבוקר (רביעי) מתבהרת התמונה לגביו כאשר השחקן קיבל הודעה רשמית מהקבוצה כי לא ימשיך ואופציית החוזה עמו בעונה הבאה לא תמומש.

במכבי הודו לשחקן על תרומתו לקבוצה ואמרו: "מכבי לא פוסלת את האפשרות שוויזנייבסקי ישוב לשחק בשורותיה, לאחר שהוכיח בין היתר שהוא פייטר גדול, שחקן נשמה ובעל אופי נהדר. מכבי מודה לאנדרו על כל מה שנתן בעונת המשחקים האחרונה".

במהלך החודשים האחרונים, היה ברור לכולם במועדון כי ויזנייבסקי לא ימשיך בקבוצה לעוד עונה אך למרות הכחשות גורפות מצד המועדון, על פי החוזה בין הצדדים היתה חייבת מכבי להודיע לו מיד בתום העונה האם ימשיך או לא.

השחקן עצמו הביע נכונות רבה להמשיך בישראל, אך ניכר היה לאחר סיום העונה כי הוא מבין שהחוזה עמו לא ימומש לעונה נוספת וכי משחק אובדן האליפות היה גם משחק הפרידה שלו מהיכל נוקיה.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
תקציר משחק הגמר בין מכבי לגלבוע/גליל

יומיים לאחר ההפסד לגלבוע/גליל בגמר, ויזנייבסקי אמר ל-ONE: "אני מאוד אוהב את מכבי והייתי רוצה להשאר, אבל זה ממש לא בידיים שלי. היתה לי כאן עונה מוצלחת וטובה ונהנתי מכל רגע, כואב לי שבסופו של דבר לא לקחנו את האליפות אבל זה המצב. אם דרכינו יפרדו זה לא יהיה בכעס, אני אוהב את המועדון הזה והייתי שמח להמשיך כאן".

ויזנייבסקי. רצה להישאר בצהוב (דרור עינב)
ויזנייבסקי. רצה להישאר בצהוב (דרור עינב)

כמו כן, הרכז הוסיף: "לא משנה מה יהיה עם מכבי אני תמיד אזכור את הקבוצה הזו לחיוב, עשינו דברים יפים באירופה למרות שלא עלינו לפיינל פור וחבל רק שהעונה נגמרה בטעם רע כל כך כי דברים היו יכולים להראות אחרת"

הצהובים התחברו לשחקן מבחינה אישית אך בכל הנוגע לפן המקצועי, ציפיות הקבוצה לא תאמו ליכולתיו על המגרש והצהובים יודעים כי על מנת להצליח באירופה בעונה הבאה יהיה עליהם לאייש את העמדה ברכז חזק, כאשר מי שנמצא בראש סדר העדיפויות הוא דורון פרקינס, אשר סיים זה עתה חוזה בקבוצה ונמצא במשא ומתן על חידושו לשלוש שנים נוספות.

דורון פרקינס (שי לוי)
דורון פרקינס. יש לו הצעות מחו"ל (שי לוי)

פרקינס מחוזר על ידי קבוצות רבות באירופה ולאחר העונה המוצלחת שרשם השכר שלו יגדל בצורה משמעותית. הקבוצה תצטרך להיפרד מ-750 אלף דולר לעונה, לכל הפחות. פרקינס כבר הבהיר כי ישמח להשאר בישראל ולשחק עבור מכבי אך יתר הקבוצות המעוניינות בו וביניהן ולנסיה הספרדית וסיינה האיטלקית לוחצות גם הן על הדוושה בניסון לעשות את המחטף ולהעביר את פרקינס לשורותיהן.

כעת, ברור לכולם כי הצהובים יתחזקו בשחקן נוסף בעמדת הרכז כאשר השמועות על חזרתו של שארונאס יאסיקביצ'יוס לקבוצה אינן פוסקות. מקורבים לשחקן טוענים כי הצדדים סיכמו ביניהם על הגעתו לנוקיה בעונה הבאה כבר לפני מספר שבועות אך בחרו לשמור על כך בשקט עד שתגמרנה העונות בישראל וביוון.

שאראס. יחזור למדים הצהובים?
שאראס. יחזור למדים הצהובים?

במכבי אמנם מכחישים אך על פי מצב העניינים כרגע הסבירות ששאראס יגיע למכבי גבוהה מאוד. שחקן נוסף שבמכבי ת"א היו רוצים לראות אותו לובש שוב צהוב הוא הגארד של אולימפיאקוס, יותם הלפרין.  

לכתבה זו התפרסמו 116 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 116 תגובות ב-87 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
87
צהוב03/06/2010 12:30
אתה רוצה להחזיר את וויצ''ץ'' ושאראס (2 זרים).
להשאיר את פרקינס, לאזמה, פישר ואידסון (עוד 4 זרים).
להביא ביג מן (זר מס'' 7).
ועוד זר בעמדות 2-3 (זר מס'' 8).
אתה היית בהכרה כשרשמת את זה?
השב   •  00
86
אבי03/06/2010 09:22
השב   •  20
85
לצהוב בנשמה03/06/2010 08:52
קודם כל אליהו לא עוזב את קאחה לאבורל יש לו חוזה לעוד עונה והם לא יוותרו עליו דבר שני: איפה גל מקל בכל הסיפור שלך הוא גם צריך לחזור למכבי שנה הבאה הוא שחקן מושאל. חוץ מזה אין מצב ששכזה שישאילו את רביב לימונד לקבוצה אחרת הוא שחקן ברמת יורוליג שלא מקבל דקות (אם את ה זוכר לפני שתי עונות הוא שיחק בקבוצת יורוליג בצרפת ורשם ממוצעים של 15.6 נקודות למשחק - אז הוא ברמה של יורוליג)הרעיון יפה מאוד תתקן את הטעויות ותעשה חדש
השב   •  20
מכביזם03/06/2010 13:19
לא יוותרו עליו? הוא מקבל בקושי 8 דקות במשחקים. איבאנוביץ'' לא סופר אותו והוא היה פצוע כל השנה. הסיכויים שהוא יחזור גדולים. רביב לימונד שחקן יורוליג. נכון. השאלה היא באיזו רמה? ללה מאן הוא הספיק בתור רכז ראשון. קבוצת שלא שואפת להגיע לכלום ועפה בשלב הראשון. לימונד לא שחקן שאתה יכול לתת לו לשחק 35 דקות במשחקים חשובים ביורוליג. אין לו את זה-עם כל הכבוד. ומקל? שישאר בגליל. מעדיף את ג''ון שייר היהודי.
השב   •  00
84
ניב03/06/2010 07:59
מתי כבר תלמדו מכבי?

מה שאתם צריכים זה לא ללכת על העבר, בורשטיין?! שאראס?! היחיד שאולי הייתי מחזיר זה את אליהו, ושגם הוא שיפתח על הספסל.
צריך ביג-מן בצבע, כבר שנים שלא היה למכבי שחקן גדול וחזק בצבע, שהיה עוגן בהגנה.
השב   •  20
83
עידו רט03/06/2010 06:51
חבל לי על אנדרו מכיוון שהוא בין השחקנים הכי הכי יציבים במכבי ! אני חושב שאולי כדי להשאיר אותו ולהביא עוד כמה גארדים שישחקו במכבי ! מכבי ? 3>
השב   •  12
82
נחמן03/06/2010 03:02
אז אולי תביאו את מוסינזון, הרי כל המטרה שלכם לקלקל לאחרים, למשל למנוע מהפועל לחזור לליגת העל, אי"ה.
השב   •  00
81
אחד שחושב שהוא מבין03/06/2010 01:28
1.לדעתי שיחרורו של ויז הוא נכון,אומנם הוא אישיות טובה,מהיר,שומר טוב,אך,למרות הרצון הטוב,מכבי צריכה רכז עם חוכמת משחק שיתן אסיסטים ויקלע טוב באופן קבוע ולא חסר יציבות.
2.אני קורא הרבה תגובות בקשר להחזרת סמלים של מכבי,להביא יותר ישראלים למכבי,לצערי הסמלים של מכבי לא שווים יותר מידי למעט אליהו ואין ישראלים טובים באמת ברמות הגבוהות שמתאימים למכבי,אולי פרט לכדיר.
אז אני מציע שבמקום להתלהם כל פעם על נושאים אלו,צריך להבין שזה המצב ואם רוצים להתמודד ביורוליג,אז,צריך להביא שחקנים יותר אתלטיים,חכמים ובעלי יכולות לקבוצה.
השב   •  20
80
גילי03/06/2010 00:44
אופי נהדר ,זריז ,הגנה מצויינת ,אחלה במשחק המעבר.
במשחק עומד הוא לפעמים תקע את ההתקפה ,אבל למי בדיוק היה למסור בצבע? לא היה שם סנטר רציני.
וגם הבחור עבר כבר את ההתאקלמות של נוקיה. יש הרגשה לא טובה של פספוס.
בהצלחה לאן שיפנה.

השב   •  20
79
עמי03/06/2010 00:17
מה קרה מכבי? שכחתם מה עובד? רואים מי הכוכב בכל קבוצה ומחתימים אותו, רק כדי להחליש את היריבות. מה קרה?
אין מוני לפיצה?
אפילו אם תחתימו 20 שחקנים זה לא נורא, תמיד אפשר לשים 8 ברשימת הפצועים והשאר על הספסל.
השב   •  30
78
רועי03/06/2010 00:04
בעיניי, הנהלת מכבי עשתה טעות שאולי תעלה לה ביוקר בשנים הבאות. ויזנייבסקי הוכיח השנה שהוא מתאים להיות הרכז הראשון של הקבוצה. הוא שומר מצויין, קולע מצויין ובעיקר פייטר אמיתי. הוא גם לא הסתיר השנה את היכולות המנהיגותיות שלו (לצד פרקינס) ואת ראיית המשחק המצויינת שלו. לדעתי, השארת השלד ויזנייבסקי-אידסון היה יכול מאוד להשתלם למבכי בעונה הבאה.
חבל..
השב   •  10
77
טוב למות בעד ארצנו02/06/2010 23:03
השב   •  00
76
אסף02/06/2010 22:53
טוב מאוד שיחררו את ויזנייבסקי
הוא היה חלש ברוב המשחקים העונה
ואני מאוד מקווה שמכבי לא יעשו טעות וישחררו את לאזמה הוא אחלה שחקן והוא משלים את פישר
בלי קשר אליו מכבי צריכים להביא סנטר עם נוכחות - ביג מן
ורכז תותח ולא חתול בשק
השב   •  00
75
עמית02/06/2010 22:50
שחקן בינוני פלוס מינוס - יותר מינוס
והבעיה הגדולה שלו היא חוסר היציבות שלו
משחק אחד הוא יכול לצלוף כמה שלשות ולשחק מעולה ומשחק אחרי לא לפגוע בכלל ולהיות גרוע
כל משחק איתו זה היה כמו חתול בשק
מברך על שיחרורו
השב   •  01
74
דביר02/06/2010 22:49
אחלה שחקן על נשמה.. למה לותר עליו אחרי עונה אחת שדווקא לא הייתה ראה..
הוא יודע לשחק בטור רכז ולפי דעתי מגיע לו להשאר עוד עונה. מי שצריך ללכת זה אנדרסון שלצערי לא מספק את הסחורה ואידסון שגם הוא ככה ככה.

להביא למכבי את בו מקאלב מפרטיזן!
השב   •  10
דביר03/06/2010 00:30
רעה*
תור**
השב   •  00
73
אבי02/06/2010 20:20
רק לא הלפרין לא מתאים שחקן חלק בנוני יאלה שישתה מהבאר במקום אחר הבייתה
השב   •  21
72
1.65 של מוטיבציה02/06/2010 18:54
בשביל ל"יהד" את מכבי אפשר להביא את גוני יזראלי שעולה עשירית ולא מפחד מכלום. הלפרין הוא דוגמן יותר מאשר ספורטאי ולא מתאים למשחק פיסי של גברים. בורח בדקות ובמשחקים מכריעים מהכדור ושומר חלש. לוזר בנשמה.
השב   •  21
71
זה משנה??02/06/2010 18:25
רק לא הלפרין ! טעות ענקית להביא את הפחדן הזה די עם לחזור על טעויות!
השב   •  21
שירן מימון, י-ם02/06/2010 23:21
השב   •  00
70
שירן מימון, י-ם02/06/2010 17:57
כל הכבוד על העונה המדהימה במכבי תמיד נתתה הכל על המגרש והשתדלת בשביל הקבוצה! מקווים שתחזור!
השב   •  20
69
צהוב02/06/2010 17:36
חלאס עם השכונה ועם השחקנים שלא מבינים מזה להילחם על הסמל. חלאס עם הרכבת הרים הזאת תבנו קבוצה ותאמינו בה לא לומדים מלקחים!!
רוצים ישראלים ושחקנים שמשחקים ומבינים מה משמעות הסמל ומה זה לאבד אליפות לא עוד יוצאי אנביאיי שמה שמעניין אותם העו"ש בסוף החודש
השב   •  10
68
גיל02/06/2010 17:31
מייקל ג''ורדן פרש מה NBA בעונת 93-94 ושיקגו נראתה כמו הקליפה של עצמה.
ב 95-96 הוא חזר (כשהוא בין 33) אחרי שלא נגע בכדורסל שנה וחצי ונתן את העונה הטובה ביותר של קבוצת NBA בכל הזמנים 72-10 והפסיד בפלייאוף רק 3 משחקים בדרך לאליפות.

אני כן מסכים שבמקרה של שאראס החתמה שלו זו באמת התרפקות על נפלאות העבר וכל קשר לכדורסל מקרי בהחלט.
השב   •  01
67
=)02/06/2010 17:30
על מה שאתה אומר עכשו שיותם ילך להפועל .הלוואי הוא ילך ויקח למכבי תאלפות ואז תתחילו להאריך אותו
השב   •  00
66
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי02/06/2010 16:44
אנדרו לא היה טוב העונה. אין על זה ויכוח. הוא האט את המשחק בלי סוף, לא הסתכל על הסל לרגע וגם כמות האסיסטים שלו היתה נמוכה. הוא לא הראה אפילו רמז קטן שיש לו איזשהו פוטנציאל, לא הראה איזשהי הברקה. זה לעומת אידסון שאמנם לא היתה לו עונה כמו שציפינו אבל אין ספק שרואים שהשחקן יודע מה הוא עושה ומגיע לו צ''אנס, בניגוד לאנדרו. הפיטור שלו מוצדק, אבל כן חבל שהוא הראשון כי בהחלט יש שחקנים שמגיע להם לעוף ראשונים כמו אנדרסון ואולי אפילו לאזמה, ויש בזה משהו קצת מעליב ועל זה אני מסכים.
מחליף? שאראס בחירה טובה שיכול לתת לפרקינס קצת מנוחה ויהיה רכז שני טוב לדעתי. יתרה מכך, אני חושב שניסיון כמו שלו אף-פעם לא מזיק ובדקות ההכרעה סוף סוף יהיה מישהו שלא תפחד לשים לו את הכדור בידיים.
השב   •  20
65
אדום מלידה!02/06/2010 16:40
חמישייה פותחת:זר,זר,זר,עלאק ישראלי (בלותנטאל), גיא פניני ולימונד (מכבי הייתה פותחת עם 5 זרים אם לא היה את החוק הרוסי) ספסל:זר,זר,זר,זר,זר,זר,זר,? ?=ישראלי, כי הם חייבים ח ח ח
השב   •  45
רוני02/06/2010 22:36
בליגה שאתם משחקים אפילו ספסלים אין.
השב   •  04
64
החלטה גרועה!02/06/2010 15:55
שאראס סוס מת ולא ברור למה מכבי מביאה אותו. האוהדים לא טיפשים. שרונאס כבר לא מה שהיה.
את הלפרין מביאים רק בגלל שהוא ישראלי ובגלל הלחץ של הפרשנים (שימו לב הפרשנים ולא אוהדי מכבי!) כי מקצועית הוא לא מתאים למכבי!
וויז רכז טוב. קבוצתי. נשמה גדולה. אישיותץ. עונה הבאה בטוח יהיה טוב יותר. זו החלטה גרועה מאוד של מכבי.
השב   •  103
63
מכבי02/06/2010 15:37
השב   •  01
שחר02/06/2010 17:02

השב   •  10
62
עידן02/06/2010 15:27
השב   •  6549
דביר02/06/2010 22:51
שאראס אוהבים אותך (גם לינור אברג''יל)
השב   •  41
61
גיל02/06/2010 15:24
מכבי צריכה להחתים דחוף את ווישאם מנתניה שחקן ענק עם יד קטלנית מכל המקומות אפילו שיבוא במקום שארפ שעשה את שלו אני רוצה לשמוע תגובות
השב   •  412
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי02/06/2010 16:26
השב   •  00
60
מאסט02/06/2010 15:13
השב   •  21
59
מכבי02/06/2010 15:11
צריך להחזיר גם את וויציץ בורשטיין וזרים טובים ושנה הבאה גביע אירופה חוזר  לת"א
נ.ב תשמרו חניה באוסישקין
השב   •  22
58
ניר02/06/2010 14:52

לא נמאס לחיות על העבר (הלפרין/בורשטיין/שאראס)?.היחיד שהייתי מחזיר אם היה מקצץ (והרבה) בדרישות שלו זה וויצ''יץ'' (אולי גם שאראס אבל הוא לא יקצץ). בנוסף, לדעתי צריכים להביא איש גדול -מוכח- בפנים בהרבה כסף, גל מקל ופרקינס, פניני, שארפ, פישר, לאזמה (כן), בלותנטל,איידסון עוד זר ברמה גבוהה בעמדה 2-3, ישראלי גבוה ועוד 2 ישראלים בינוניים וזולים לליגה, בלי אגו,שבאירופה יתנו מנוחה, יעשו עבירות ואולי גם יקלעו קצת כבונוס. אין מה להחזיק סגל של 12 שחקנים בינוניים פלוס שממילא אף מאמן ישראלי, כולל גרשון והשטויות שלו, לא יודע להשתמש בהם ורק מדכא אותם. 

השב   •  10
57
מכביסט02/06/2010 14:30
הסקאוטינג של מכבי לא יכולים למצוא שחקן צעיר עם פוטנציאל?? מזה השטויות האלה לאיפה הידרדרה הקבוצה.
השב   •  93
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי02/06/2010 16:30
ברגעים הגדולים שיש לו עוד מה לתת. להזכיר לך מי החזיר את מכבי למשחק החמישי מול בני השרון? להזכיר לך מי תמיד היה שם כשהיה צריך אותו? זה לא היה טל בורשטיין ולא יותם הלפרין ולא אנדרו ולא אנרסון ולא פרקינס. רק אדם אחד שצריך לחתום לעוד שתי עונות ואז לפרוש.
דרק שארפ
השב   •  11
56
צהוב בדם02/06/2010 14:13
השב   •  01
55
אנונימי02/06/2010 14:07
זהמהלך גרוע ביותר.מכבי משנת 2006 כל עונה מפרקת הכל ובונה מחדש.שוב השנה מעיפים איזה 6 שחקנים.אי אפשר ככה להצליח כקבוצה.ואם ההעברות המטורפות שאני שומע שנעשה באירופה לא נראה לי שיש למכבי מה למכור גם בשנה הבאה.
השב   •  40
54
2302/06/2010 14:05
לא צריך את שאראס (אלא אם רוצים שלא ישעמם לשארפ על הספסל), ובטח לא צריך את הלפרין.

אבל יותר מהכל צריך סנטרים!  בשביל מה עכשיו לשחק בקקי? איזה הבדל גדול כבר יעשו שאראס או הלפרין? מה הנהלת מכבי עיוורים?
השב   •  22
53
סבתא02/06/2010 14:02

בזבוז מוחלט של כסף, בשביל איזו זהות ישראלית צבועה שלא קיימת כבר שנים.
 

השב   •  61
52
המדליף ממשפחת רקנאטי02/06/2010 14:01
ישראלים: פניני
שארפ
בלותאנטל
בורשטיין
הלפרין
עיו קוזיקרו

זרים:
פרקינס
רוני לוקאץ
איידסון
פישר
קינטל וודס(במקום אנדרסון)
מירוסלרב ראדיצ''ולה

אליהו קאחה רוצה על שיחרור שלו 2 מיליון יורו
לימונד יעבור כנראה לירושלים
גרין בדוק עוזב
גרשון ממשיך עם דן שמיר/שיבק
one בבקשה לפרסם!
השב   •  01
אדום02/06/2010 15:00
1. וודס כבר כמעט סגור לגמרי בריאל מדריד. אין למכבי סיכוי להביא אותו.
2. הפועל לא צריכה את לימונד, יש לנו כבר 2 גארדים ישראלים בכירים.
3. ראדוליצ''ה גם כנראה לא יגיע למכבי, המו"מ איתו נתקע והוא ככל הנראה יגיע לפילזן.
4. למה מכבי צריכה את עידו קוזיקרו? להחליף את גרין על הספסל ובחימומים?
השב   •  00
סמיר גודה02/06/2010 16:16
השב   •  00
51
אוךלךלךל02/06/2010 13:51
לא לשלם לו יותר עם כל הכבוד
השב   •  25
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי02/06/2010 16:33
אני מביא לו את זה בלי לחשוב פעמיים. כחול מסכים איתי אדום לא מסכים
השב   •  111
50
יאאלה מכבי02/06/2010 13:45
השב   •  60
49
גאל02/06/2010 13:43
שארס מעבר לשיא ורק יעשה קופה על מכבי.
השב   •  31
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי02/06/2010 16:35
בשום פנים לא להביא את הלפרין הוא עולה על הפרקט בנוקיה יש לו פיק ברכיים הבחור לא מתפקד רוצים ישראלים שיביאו את ליאור אליהו דחוף. שאראס עדיף על הלפרין, הלוואי שיבוא וייתן את ה15 דקות מנוחה לפרקינס. בורשטיין מתקבל רק אם הוא מבקש פחות מחצי מיליון אחרת אין מה לדבר איתו בכלל
השב   •  11
48
מתן02/06/2010 13:33
יוסי אתה פשוט מגעיל ברמות
השב   •  00
47
לא מובן??02/06/2010 13:32

מוזר שמכבי לא הכריזה על המשכו של פיני..או שחרורו והבאת מאמן אחר..וכבר קיבלה החלטה על שחרור של וויז??..מהלך לא חכם!
בוא נאמר את האמת..וויז היה עם לב ואמביציה..אבל לא סיפק את מה הסחורה שחשבו שיתן!!וחבל כי הוא היה מחובר לקבוצה ובאובדן האליפות הוא בכה כילד ..וזה מראה הרבה..לפעמים צריך שחקן נשמה פחות טוב מאשר שחקן אגואיסט וחושב רק עליו ויותר מוכשר!!

השב   •  30
46
רתם02/06/2010 13:26

השב   •  11
45
צהוב02/06/2010 13:26
השב   •  10
44
רתם02/06/2010 13:25
כמה מפתיע עוד החלטה גאונית שהסתיימה בפיאסקו מהדהד.
גל מקל היה צריך להיות הרכז הראשון של מכבי השנה. הם היו מרוויחים את הנסיון שלו עבור העונה הבאה.

במקום זה בחרו בווישניאבסקי, וויתרו עליו בסוף השנה, בגלל שסה"כ מדובר ברכז ברמה נמוכה.
השב   •  12
43
ליאור02/06/2010 13:14
יותם שחקן חלש, שנעלם במשחקים חשובים, מכבי הפסידו איתו את האליפות, והוא לא פקטור, בשביל מה להחזיר אותו? יש רכזים ישראלים נוספים צעירים מלאים התלהבות וכוח, עשיף להחתים אחד מהם לתקופה ארוכה מאשר את יותם
השב   •  52
רתם02/06/2010 13:22

השב   •  00
42
שחף02/06/2010 13:11
זה בדיוק מה שהיה צריך לעשות
השב   •  00
41
שי02/06/2010 13:10
השב   •  40
40
Mens Rea02/06/2010 12:28
מה לא ברור? החולשה העיקרית בשנתיים האחרונות היא בצבע. אפשר כבר להביא סנטר טבעי? חצי אירופה חגגה על מכבי בצבע. בושה וחרפה!
השב   •  401
אלון02/06/2010 12:42
השב   •  10
אלעד02/06/2010 14:00
עד שלא מחתימים 2 סנטרים גדולים וטובים, אין מה להתעסק בסגל בכלל!

פישר (או מישהו אחר) ואליהו (שב"ה יחזור) ישחקו בעמדה 4 וגרין יסגור את הרוטציה מתחת לסל.
השב   •  40
מכביסט02/06/2010 16:36
אליהו הוא השומר הכי גרוע שמכבי יכולה להחתים. אפילו גרין יותר טוב ממנו. מכבי צריכה בשר, סנטר שמומלץ שיהיה אירופאי (כזה שיכול לתת גם הגנה וגם התקפה באותה מידה ומומלץ שתהיה טובה)
השב   •  00
39
מומחה02/06/2010 12:28
מכבי ושארס סיכמו מזמן לשנתיים בדוק כל מישחושב שהוא גימיק וזקןטועה בענק שאראס בפנא היה פצוע כל העונה ובקושי שיחק וריאנו פנא בלי שארס הפסידו גביע לאולימפיקאוס ושלב בתים באירופה עכשו הם יקחו אליפות כי שאראס כשיר סטיב נאש הרכז הכי טוב בו 36 גורדון לקח אליפות ב35 פארק פפאלוקס ושארס בני 34 אמנם הם איטים אבל מנוסים למכבי היה חסר ווינר בדקות האחרונות וזה שאראס כל העונה הוא ישחק 20-25 דקות ופיינל פור הוא ישחק 40 דות כמו פפלאוקס ביחד אם פרקינס וגבוה חזק והלפרין וקיט לנגרדופ מחימקי
השב   •  31
38
גילי02/06/2010 12:27

השב   •  60
37
יואל02/06/2010 12:23
כאשר אני רואה על הפרקט 5 שחקנים שלא נולדו בארץ ואפילו ששניים מהם קיבלו אזרחות - יוצא לי החשק לאהוד את מכב"י תל אביב.קחו דוגמא את פרטיזן, קחו דוגמא את גליל  - רק עם שחקנים שורשיים ורק עם שחקנים שהם לא  שכירי חרב אנחנו נצליח להיות הקבוצה של המדינה ולא כמו עכשיו שכולם שונאים אותנו ואני בהחלט מבין אותם. אז תנו דעתכם על יותר כחול לבן. תנו דעתכם על פיתוח של שחקנים צעירים ישראלים ואני מאמין שנגיע רחוק.- בהצלחה בעונה הבאה
השב   •  12
36
רועי02/06/2010 12:14
למה לשחרר את אנדרו? גם אם הוא לא הרכז הכי טוב בעולם עדיין מדובר ברכז טוב,שחקן מחויב,שחקן נשמה שהתחבר היטב לאוהדים ולכל הגורמים במועדון והוא אחד השחקנים היחידים שאומר בצורה גלויה שהוא מעוניין להישאר במועדון.
במקום אנדרו הייתי נעלב לשמוע שאני השחקן הראשון שלא ממשיך בקבוצה.אפשר לחשוב שהוא היה הבעיה הגדולה של הקבוצה העונה.אלן אנדרסון היה פחות טוב ממנו ובניגוד לאנדרו יש לו אופי מחורבן עם אגו בגובה השמיים.היו עוד שחקנים שתרמו פחות ממנו ונלחמו פחות ממנו והיו אכפתיים הרבה פחות ממנו.
בעונה הבאה אני מאמין שהוא היה יכול להיות הרבה יותר טוב במיוחד שמדובר בשחקן שהוא מחויב ואחרי אובדן האליפות גם שחקן רעב שיש לו מה להוכיח,לעומת שאראס המזדקן שגם בצעירותו ובימים הכי גדולים שלו לא הזיז רגליים בהגנה והיום אחרי שהגיל עשה את שלו,אחרי הפציעה שעבר ואחרי הכסף הגדול שעשה בשנים האחרונות,הוא שחקן שבע שמקסימום ימכור מנויים ולא יותר.
חבל מאד שמשחררים את אנדרו כי מעבר לתרומה המקצועית שהוא עוד יכול לתת,הוא תרם המון מבחינה חברתית ובמצב המועדון בשנים האחרונות זה לא פחות חשוב מהתרומה המקצועית או ממכירה של עוד כמה מנויים.
השב   •  81
35
A_P02/06/2010 12:07
לפי דעתי הסיכון בלהביא את שאראס הוא גדול מידי,לאור גילו הפציעה הכי קטנה יכולה לגמור לו את העונה למרות שאני חושב שהוא עדיין מסוגל לתרום רבות כי חוכמת משחק קליעה מצויינת  ובמיוחד ווינריות לא מאבדים כל כך מהר לפי דעתי מכבי צריכה ולנסות להחתים את רוקו אוקיץ מפנרבחצה השחקן הזה במגמת עלייה כל שנה הוא משתפר ויכול להיות שילוב מצויין עם פרקינס בתקווה שישאר בנוגע למחליף לאנדרסון אפשר להביא את גארלד גרין שחקן צעיר אתלט מדהים עם עתיד מבטיח שלא כל כך מצא את מקומו בנבא וכיום משחק בליגה הרוסית בשביל שחקן כזה תאמינו לי אוהדי מכבי ימלאו את ההיכל ולא צריך גימיקים כמו שאראס
השב   •  41
34
עומר02/06/2010 12:03
א. אלן אנדרסון שפשוט חירב לגמרי את המרקם החברתי והקבוצתי ב. פיני גרשון שכמו שאמר ערן סלע ממש לא בשיא שלו ואפילו לא מתקרב לשם ג. ההנהלה, שהכל מתנהל שם בעצבים, צעקות וקללות וזאת לדעתי הסיבה העיקרית להפסד האליפות לפי דעתי לא צריך לבצע שינויים דרסטיים, לשחרר את אנדרסון ולהביא את בורשטיין, הלפרין ואליהו בתוספת זר דומיננטי בצבע ואולי עוד איזה רכז זר. זהו.
השב   •  32
33
צהוב בדם02/06/2010 12:03
השב   •  32
32
סיווןXD=*מכבי-ת"א02/06/2010 12:01
אתם עושים פה ספיקולציות וזה ממש לא פייר..אנדרו שחקן מצויין והוא צריך להישאר. למעשה אתם צריכים להשאיר את כל הסגל הקיים מלבד אלן אנדרסון שהראה כמה הוא לא טוב ולא בריא להישאר במכבי. גם כי לקחו לו ת''כרטיס שחקן והתלוננו עליו במשטרה שתקף את משה ביטון. וחוץ מזה ש.צריך להביא 2 סנטרים וגארד נוספים למכבי כדי שפישר לא יהיה הסנטר היחיד למכבי ולא יצא כל משחק עם סביבות ה-3,4,5 עבירות למשחק. ושמעון מזרחי ודיויד פדרמן שנייכם תתעוררו וויזננייבסקיהוא השחקן הטוב ביותר שהיה לכם העונה, הוא אחד הטובים בקבוצה שלכם הוא עשה כל כך הרבה דברים ותרם כל כך הרבה ואתם רוצים להעיף אותו. אלן אנדרסון עשה ממכם צחוק לאורך כל העונה הזאת ואת וויזנייבסקי אתם רוצים להעיף ? תחשבו טוב טוב לפני שאתם עושים צעדים כאלה..ניראה לי בגללכם מכבי ניראת כך היום כי אתם עושים החלטות כאלה מטומטמות בלי לחשוב.. אז תשקלו את מה שאמרתי עם אתם תקראו את זה !
השב   •  31
31
צהוב בדם02/06/2010 11:58
השב   •  10
30
פיני02/06/2010 11:48
שאראס לפני 5 שנים יחד עם שאר הכוכבים היו גדולים.אבל רובם מעבר לשיא שלהם.צריך לבנות מחדש ולא להתרפק על מיתוסים.זה כמו ששיקגו בולס יחזירו את סקוטי פיפן ומייקל ג''ורדן.
השב   •  73
אחד שמבין02/06/2010 12:09
סוף סוף אחד שיודע מה הוא אומר.
השב   •  00
29
איציק כהן02/06/2010 11:47
השב   •  00
28
אחד שמבין02/06/2010 11:45
בשנים האחרונות המועדון לא מצליח בגלל בחירה שגויה בשחקנים ובכלל יש מעט ישראלים טובים והטובים צריכים להיות במכבי . מכבי מידי שנה מחליםה הרכבים ומשופעת בזרים זולים ולא איכותיים בכלל כאלה שלא משחקים בשביל הסמל מכל הלב .
המלצה חמה אם אתם חושבים על להחזיר ישראלים לארץ בראש ובראשונה ליאור אליהו . אני לא חושב שצריך להשאיר את צאק אידסון הוא לא תורם כלום . יותם הלפרין שחקן על הפנים לא פוגע לא שומר ובכלל אין לו טיפת בטחון . טל ברושטיין עם 2 הברכיים שלו הדבר היחידי שמתאים לו להיות זה תפאורה .עם כל הכבוד לאלישי כדיר הוא לא מספיק גבוה ולא מספיק פיזי לעמדה 4 . שארס כבר זקן . הישראלים : פניני בראש ובראשונה דויד בלו.. ליאור אליהו ,לימונד . צריך להביא גבוה מסיבי ושפישר יהיה בעמדה 4 ועמדה מספר 2 חייב שחקן שפוגע
השב   •  10
27
בהצלחה02/06/2010 11:43
מאחל הצלחה רבה לאנדרו במקומו החדש!! באמת הוא היה לוחם ובעל לב ענק!
להחתים דריוס וושינגטון מגלטאסראיי הטורקית יופי של שחקן!!
השב   •  30
26
אחח איזה כייף02/06/2010 11:41

אנשים רק אוהבים לבלבל תשכל שארס גם בגיל 98 יקח רכזים בני 18 הוא ווינר בנשמה,הוא מביא איתו כריזמתיות מנהיגות ונסיון,הוא לבדו ימלא 10 אלפים צופים בהיכל.

השב   •  22
25
מנשה02/06/2010 11:34
אני לא יודע אם היו צריכים להשאיר אותו עוד עונה, אבל היו צריכים לפחות קודם להחתים את פרקינס, שנגמר לו החוזה. אם גם פרקינס יעזוב מכבי תצטרך שני רכזים חדשים וזה לא טוב. עדיף היה (במידה ופרקינס עוזב) להשאיר את וויזנייבסקי כרכז שני ולהביא רכז ראשון אחר.

אם פרקינס חותם, לא להוציא את מקל לעוד עונת השאלה. מקל הוא הרכז הישראלי הטוב בליגה וגם יותר טוב מרוב הרכזים הזרים, אני חושב שלא יזיק למכבי אם היא תיתן לשחקן בית שלה להיות רכז שני. מקל הוא שחקן מצויין, שלא פוחד מאף אחד. יש לו ביצים של שור, הגיע הזמן להשתמש בו.
השב   •  21
24
אלון02/06/2010 11:32
שאראס בן 34.
השב   •  00
23
האוגר02/06/2010 11:28
השב   •  01
22
אני צהוב בנשמה02/06/2010 11:25

עוזבים: אנדרו וויז''נייבסקי, אלן אנדרסון, סטפן לאזמה, יניב גרין(מקווה שלא)

נשארים: דאור פישר, דורון פרקינס, צ''אק אידסון, גיא פניני, דייוויד בלותנטאל, דריק שארפ

באים: מירוסלב ראדוליצ''ה, שאראס, קלעי זר אתלטי, יותם הלפרין, ליאור אליהו, אלישי כדיר

רביב לימונד מושאל.


בקבוצה זו יש המשכיות. קחו בחשבון ששלושה זרים נשארים ושחוזרים ישראלים כמו אליהו והלפרין שלא נחשבים לחדשים בשורות מכבי.

השב   •  20
21
שמעון02/06/2010 11:22
שחקן מאוד מוכשר ולוחם,היה צריך לשמור על הסגל הקיים

חוץ מכמה שינויים קטנים

זרים

אנדרסון,לאזמה בחוץ

ישראליים

לימונד,גרין בחוץ

להביא עוד 5 מסיבי וחזק

להביא עוד שחקן שיכול לשחק גם בעמדה 3 וגם ב 4 (מחליף של אנדרסון)

ואת בו מקאלב שכבר מתנהלים איתו מגעים

ועוד ישראלי אחד שזה יהיה או בורשטיין או הלפרין
השב   •  60
20
אמיר02/06/2010 11:19
לא יודע אם עשיתם בשכל, אולי הוא לא ענק כדורסל אבל עשה לא מעט דברים והיה מאוד נאמן למועדון. לי כל העונה היה נראה שהוא ממש התאהב במכבי.
מצד שני, מכבי צריכה רכז ממש חזק. ככה שקצת קשה לדעת אם ההחלטה נכונה או לא
השב   •  30
19
לירון ל02/06/2010 11:15
אם לא מביאים רכז תותח במקומו אז היה עדיף להשאירו.
להשתחרר מאנדרסון הוא היה פשוט המחלה של הקבוצה(למרות שאם הוא תופס יום שהוא לא טיפש בו הוא יותר טוב מפארקר גם),זה אומר להביא קלעי ועדיף אחד עם שכל שמשחק עם הקבוצה כמו קצ''מן מפרטיזן,אחד שלא משחק בכח והקבוצה לומדת להשתמש בו,בלי אגו ועם הגנה טובה.
לאזמה לצערי לא מתאם כי אנחנו חייבים סנטר אמיתי.
לשחרר:ויז לאזמה אנדרסון לימונד.
להחזיר:הלפרין (ירד בשכר ) ליאור אליהו(אם לא יצמצם משמעותית את שכרו ל750אלף דולר,אז להביא את כדיר ולהשקיע בו כמו שסקרמנטו עשו לכספי לעבוד מאוד קשה בקיץ על החולשות שלו)מקל(כנל כמו כדיר)הוא כבר היה העונה במכבי,
רכש:סנטר ורכז חובה.
שארפ:מאמן אישי לשחקנים.הוא כבר ראה הכל הבנאדם והוא מוטיבטור בחסד עליון.
מאמנים:פיני גרשון עודד קטש וליאור ליובין.שארפ מאמן אישי לשחקנים.
אלו הסמלים של מכבי ומגיע להם.
הלפרין מקל פניני בלות''נטאל אליהו כדיר גרין הם צריכים להיות במכבי(זו קבוצה כחול לבן אמיתית)אליהם לצרף את פרקינס אידסון(כמס2)פישר ,רכז זר וסנטר זר.
זו קבוצה שהחמישיה הישראלית צריכה לקחת אליפות בלי הזרים!זו מכבי אמיתית!
השב   •  93
דניאל02/06/2010 11:32
שפיני גרשון לא מתאים יותר למכבי.
הן בהתייחסותו, הן בהתלהמותו והן בעובדה שהוא כבר עייף!
הייתי מביא איזה תותח סרבי/קרואטי וכד'', ואז עם מה שאתה אומר היתה למכבי קבוצה אדירה!
הרגשתי-זה לא יקרה. מקבלי ההחלטות במכבי הינם חסרי יכולת בקבלת החלטות רציניות ועמוקות.
השב   •  20
דני האדום03/06/2010 08:20
אם כן אז תוותר. אין לך מושג מינימלי בכדורסל
השב   •  00
18
יניב02/06/2010 11:12
איפה אני יוכל לקרוא על ההפגנה הזאת באינטרנט?
וכמה מתוכננים להגיע?
אני רוצה להגיע.
השב   •  30
17
דניאל02/06/2010 11:07
במקום להביא מאמן (ולא איש יחסי ציבור),ובמקום לבנות סגל צעיר ולוחמני ולרוץ איתו 2-3 שנים, עד לקבלת תוצאות רצויות, מתחילים לאבד את הראש לעסוק בשטויות, ו"להפציץ" שמות.
נשמו עמוק, ספרו עד 10, והחלו בבניית סגל מנצח אשר יתבסס על ישראלים! ויחזיר לקבוצה את הזהות הישראלית שלה.

לנו האוהדים יש סבלנות!
השב   •  43
16
מכביסט חרדי02/06/2010 11:04
לא מבין את מכבי למה לא להעיף את אנדרסון ויזנייבסקי הרבה יותר טוב וקולע יותר מאנדרסון.אבל עם שאראס חוזר אז שוב יש לנו את גביע אירופה איזה כייף
השב   •  64
שי02/06/2010 11:12
אם הוא חוזר יש לנו בית אבות.
השב   •  61
יואב02/06/2010 11:15
זה טעות מה שהם עושים
השב   •  00
15
ארי02/06/2010 11:03
במכבי עשו חשבון שהם צריכים מניה בטוחה,כאשר פרקינס מתחיל לחרב את המשחק ונכנס ראש בקיר. ויזנייבסקי בהרבה משחקים לא הצליח לספק את הביטחון הזה. אני חושב שלמרות כל הפוטנציאל האדיר של פרקינס, הוא לא מתאים לדרג העליון ביורוליג אלא לאנביאיי. משהו כמו וויל ביינום. לדעתי הנסיון לאלף את סוס הפרא לא יצליח
השב   •  70
14
יודע דבר02/06/2010 11:02
השב   •  21
אני צהוב בנשמה02/06/2010 11:30
השב   •  00
13
predator02/06/2010 10:59
התנהגות לא יפה,תרם הרבה השנה.
לא שחקן אדיר אבל הוא מחוייב ויעיל רוב הזמן.חבל.
השב   •  20
12
שי02/06/2010 10:56
מי זה?
השב   •  01
11
יוני02/06/2010 10:55
בגלל זה מכבי תיפול שנה אחרי שנה. הדרבי מתקרב!!
השב   •  43
אדום מלידה!02/06/2010 16:45
השב   •  20
10
ANDRO WE LOVE YOU02/06/2010 10:53
להחזיר את שארס .
השב   •  20
9
ANDRO WE LOVE YOU02/06/2010 10:52
ANDRO WE LOVE YOU
השב   •  40
8
אלון02/06/2010 10:48
מכבי לא יחזירו סוס זקן כמו שראס
השב   •  10
7
צוחק על מסכנים.02/06/2010 10:45
כמה תארים הקבוצה המטונפת הזאת לקחה ב-3 שנים האחרונות? 2 מתוך 12!! 2 מ-12!!  אליפות אחת וגביע אחד,זהו!!
השב   •  49
צהוב02/06/2010 11:38
השב   •  20
מישהו02/06/2010 18:24
תזכיר לי מה עשיתם השנה
השב   •  00
6
ציקי02/06/2010 10:42
השב   •  81
5
הפועל עולהלה02/06/2010 10:36
אני מחזיק ממנו (אין לי כוח לרשום את השם הארוך שלו) רכז מעולה, שלידו שחקנים כמו סימונס ונעימי יפרחו.

שחקן מהיר מאד עם יכולת לעבור שחקן בצעד ראשון, רואה מגרש, מסיים יפה חדירות ויד טובה לשלוש. . . זה בדיוק הרכז שהפועל צריכה בשביל להפעיל את הזרים האחרים
השב   •  91
לירון ל02/06/2010 11:19
הוא גם עושה הגנה מה שהגארדים שלכם השנה לא עשו.
נעימי ויז סימונס ג''טר-אחלה גארדים.
השב   •  20
4
אני צהוב בנשמה02/06/2010 10:35

והוא גם כמו אנדרסון, היה מאוד לא יציב.

צריך לתת לפרקינס את המושכות.

 

השב   •  61
3
familia02/06/2010 10:33

השב   •  271
יוסי02/06/2010 11:49
השב   •  28
אבנר02/06/2010 16:58
אז תעזוב אותה עכשיו,התפנו כמה מקומות בטורקיה
השב   •  30
2
לאזמה02/06/2010 10:28
טעות גדולה. פייטר אמיתי
השב   •  41
Ufnik02/06/2010 10:49
השב   •  20
1
שי02/06/2010 10:27
במקום ללמוד משהו מהקולגה עודד קטש ,ממשיכים בפירוק ובניה.
הקבוצה השנה הייתה מצוינת, הבעיה הייתה שאנדרסון תקוע בגרון.
במקום לשחרר אותו ולהביא קלעי בעמדה שלו, לתת את הכדור לאיידסון בכוח דבר שהוא לא לקח השנה וחבל, הוא שחקן מוכשר ואינטיליגנטי ברמות מטורפות.

אתם עושים טעות גדולה, עונה הבאה חוזרים על אותו תסריט.
השב   •  327
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */