יום שלישי, 22.04.2025 שעה 21:47
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
462028-228126הפועל ירושלים
462030-224025מכבי ת"א
441839-213324הפועל ת"א
412326-228526בני הרצליה
402073-211126הפועל חולון
392175-224226עירוני רמת גן
382112-211426גלבוע/גליל
382221-219326הפועל ב"ש/דימונה
362033-205625עירוני נס ציונה
352187-213926הפועל עפולה
352049-193926הפועל גליל עליון
342238-205126אליצור נתניה
332192-202725עירוני קריית אתא
282363-205525הפועל חיפה

ישיבת ההנהלה תמה, מזרחי: יש החלטות לקבל

פדרמן, מזרחי ומשפחת רקנאטי נפגשו ודנו בעתיד מכבי, התקציב צפוי להיות 19 מיליון דולר. היו"ר: "מינוי מאמן לא על הפרק". פגישה נוספת צפויה בקרוב

|
שמעון מזרחי ודייויד פדרמן. עדיין לא קיבלו החלטות
שמעון מזרחי ודייויד פדרמן. עדיין לא קיבלו החלטות

ראשי מכבי תל אביב, דייויד פדרמן, שמעון מזרחי ושי ואודי רקנאטי, קיימו הערב (שני) את פגישת העבודה הראשונה שלהם לקראת העונה הבאה, בביתו של פדרמן שבכפר שמריהו, ארבעה ימים בלבד אחרי שהצהובים איבדו את האליפות.

במהלך הפגישה דנו הבעלים במספר סוגיות, בהן מעמדם של מספר שחקנים בקבוצה, מועמדים שונים להצטרף, תקציב המועדון שיעמוד ככל הנראה על 19 מיליון דולר וכן על הצוות המקצועי שיעמוד על הקווים בנוקיה בעונה הבאה.

הפגישה ארכה כ-3 שעות ועם היציאה ממנה לראשי הצהובים לא היה הרבה לחדש, כאשר הם מתכוונים להיפגש לפחות פעם אחת נוספת ולהמשיך בדיונים.

יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, סירב למסור פרטים אודות תוכן הפגישה, אך אמר בכל זאת כי: "נפגשנו על מנת לדון בסוגיות שונות, יש עוד החלטות שצריכות להתקבל אך מינוי מאמן לא נמצא כרגע על הפרק. יש עוד דברים שאנחנו צריכים לדון בהם, החלפנו דעות אחד עם השני ונראה מה יהיה בהמשך".

שמעון מזרחי (אלעד ירקון)
שמעון מזרחי. "החלפנו דעות ונראה מה יהיה בהמשך" (אלעד ירקון)

בעלי הקבוצה יודעים כי המועדון צריך שינוי וכי בראש סדר העדיפויות כרגע נמצאת החזרת הזהות הישראלית ע"י השבת שחקני מפתח ובראשם ליאור אליהו, יותם הלפרין, טל בורשטיין ואולי גם האלוף הטרי, אלישי כדיר.

שיחות ראשונית כבר התקיימו עם כל אחד מהשלושה הראשונים, שהיוו בעבר שחקנים מרכזיים במכבי ת"א ומה שעשוי בסופו של דבר להכריע את הגעתם למועדון יהיה החוזים בהם מחזיקים השחקנים בקבוצותיהם, כאשר בורשטיין הוא היחיד שמסיים חוזה בקבוצתו הספרדית, פואנלברדה.

טל בורשטיין וליאור אליהו. האם הם יחזרו לצהוב? (אמיר לוי)
טל בורשטיין וליאור אליהו. האם הם יחזרו לצהוב? (אמיר לוי)

ראשי הקבוצה, שלא הסתירו את מורת רוחם וזעמם בעקבות הפסד האליפות, מנסים להתאושש מהמפלה הקשה וימשיכו בימים הקרובים בסבב פגישות על מנת לגבש את כל ההחלטות לקראת העונה הבאה.

בכל מקרה, לפי אחד מהגורמים בקבוצה, דבר אחד ברור לכלום: "אנחנו לא רוצים להיגרר לעוד עונה שבה אנחנו זוכים רק בגביע המדינה, זו לא המטרה של מכבי וכולם יודעים זאת, דברים צריכים להשתנות ואנחנו עובדים על כך עכשיו".

לכתבה זו התפרסמו 121 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 121 תגובות ב-96 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
96
אוהב מכבי בנשמה !02/06/2010 10:42
האם זה נכון שרוצים להגדיל את נוקיה ל20 אלף מקומות.?!? ראיתי כתבה מעניינת באינטרנט שרון חולדאי מקיים ישיבות מרובות בזמן האחרון עם ראשי מכבי ועל הפרק הגדלת החוזה עם נוקיה והגדלת האולם לאחד הגדולים אם לא הגדול באירופה. לא זה אלא הגדלת התקצוב מהעירייה שיעמוד על לא פחות מ10 מיליון שקלים מהעירייה לבד .. תענו מהרר כי אם זה נכון מכבי עוברת מהפכה. התקציב שלה יגדל למימדים שלא הכרנו .
השב   •  00
95
גילי01/06/2010 15:57
להשאיר את פיני. אם יש בעיה בציוות עם דרוקר להביא במקום את שמיר.
סגל לעונה הבאה : פרקינס ,רכז זר ,הלפרין (או לימונד) ,בורשטיין ,אידסון ,פניני ,פישר ,אליהו ,סנטר זר ,גרין ,בלוט'' ,שארפ.

השב   •  00
94
כתום עולה01/06/2010 12:18

לא יתכן שתפסידו את האליפות זה אסון כבד אוי אוי אוי אוי - חובה להגדיל את התקציב פי עשר כדי שאסון כזה לא יקרה.
ואם גם זה לא יעזור פשוט תקנו את כל השחקנים בארץ ואז תחלישו את היריבות עוד יותר.

השב   •  12
93
עזרה01/06/2010 10:45
השב   •  20
92
עמי01/06/2010 10:43
אין מה לעשות,כבר לא מאמן גדול.
השב   •  11
91
גיא01/06/2010 10:33

כגנרל מנגר

השב   •  10
90
הביאו רכז טוב.01/06/2010 10:25
אם תשים לב לרגע תראה שכשהיה למכבי רכז גאון מכבי קצרה תארים (רק רכז טוב יכול להוציא לפועל תרגילים מתקדמים כמו אלו של פיני).

אין מה לעשות מחשב בלי מעבד טוב לא עובדטוב גם אם יש לך מסך טוב או הרדיסק וזיכרונות גדולים
השב   •  02
89
דני01/06/2010 10:12
מה היה קורה אם מזרחי לא היה היור..
השב   •  00
88
ס.ג.01/06/2010 10:07
אין ספק שלעבור למכבי זה שדרוג מקצועי. אין אף קבוצה אחרת בארץ שיכולה לשמש במה ביורוליג ולאפשר לך לעבור לשחק באירופה או ב-NBA כמו מכבי. (יש עוד קבוצות אבל במכבי החשיפה הרבה יותר גדולה).

אממה,
לפני שאתה חותם, תספור עד 10. תנשום עמוק ותרים טלפון ללימונד וליניב גרין.
אם אחרי שתדבר איתם, עדיין תהיה בדעה שאתה רוצה לחתום במכבי, אז מכל הלב אני מאחל לך בהצלחה.
השב   •  40
87
איציק01/06/2010 10:04

מדוע לא חושבים להביא את אפיק ניסים, שחקן ישראלי עם נשמה! עם ממוצעים מטורפים בעונות האחרונות. כרגע בקרב על אליפות הליגה השנייה בגמר ועלייה לליגה הראשונה.

השב   •  00
86
2301/06/2010 09:43
בכדי לקבל החלטות טובות צריך קודם לפזר את הערפל ולראות את הדברים בצורה בהירה.

הינה רשימה של אמיתות:
1) פיני מאמן גאון, אבל האמת היא שהראש שלו לא בכדורסל יותר! בשבילו מכבי זה היום סידור עבודה ולא יותר. הראש שלו עכשיו בנדלן ועסקים, ואין לא יותר מוטיבציה בתחום הכדורסל. עדיף שיהיה יועץ.

2. חייבים סנטרים. שניים. כל רכש אחר לא רלוונטי עד שסוגרים את הפינה הזאת.

3. יש מקום בקבוצה למזדקן אחד, וזה שארפ. שאראס, וויצ''יץ'', ובטח בורשטיין אולי ירגיעו ת''עצבים של הקהל (למרות שהקהל של מכבי מבין עניין) אבל לא יביאו את מכבי לאן שהיא רוצה.

4. רוצים צברים (אני כן)? מקל, כדיר, ואליהו, הם היחידים ברמה שמתאימה למכבי. לא אוחיון, לא בורשטיין או הלפרין ולא אף אחד אחר.

5. עדיף מעט שינויים ואיכותיים, מאשר הרבה שינויים רק בשביל להוציא קיטור. "מהפכה" כל שנה בקבוצה עושה רק רע.

6. זול עולה ביוקר
השב   •  40
85
פיצי שכטר01/06/2010 09:14
נמאס לנו שמפתים את כל הכוכבים שלנו בכסף הגדול.
דיי לשחרור הסיטונאי.
הפועל מרמורק אלופת אירופה פעם תשיעית ברציפות ! ! !
הפועל מרמורק קבוצת המאה ! ! !
השב   •  01
84
אמיר01/06/2010 09:09

שכחנו שבמרבית העונה מכבי היתה קבוצה אטרקטיבית עם הגנה טובה ועם 2 החוסמים המובילים באירופה. שכחנו את ההצגות של פרקינס ביד אליהו. שכחנו את פניני,בלוטי,לימונד, וויז, אנדרסון, שארפ ואידסון. כאוהד הקבוצה אומר בכנות שחיכיתי לימי חמישי העונה. אז מה קרה ?! האליפות הלכה. במכבי כבר הפסיקו להתרגש מזכיה באליפות. מזמן המטרה המוצהרת היא פינל פור אירופי. אז אם ביורוליג מוכנים לקבל את מכבי גם אם היא לא לקחה אליפות, מה זה משנה אם לא לקחו את האליפות בישראל ? בשבילי מכבי היא אלופת המדינה. את מרבית העונה היא טיילה מול "אריות הליגה" וסיימה במקום הראשון עם הפרש נקודות ניכר מהמקום השני, היא הציגה יכולת מרשימה באירופה ולקחה את הגביע בישראל. בהחלט הקבוצה הטובה בארץ. לכן לא נותר לי אלא לקוות שלא יבצעו שינויים מרחיקי לכת בשום עמדה ואולי אף יחזקו את הקבוצה בסנטר ורכז איכותיים.

השב   •  11
זרביניו01/06/2010 10:05
השב   •  00
האדום עולה01/06/2010 14:10
כנראה אתה מסניף אחלה חומר, אנא ממך תציין את השם של חומר זה כי כל אוהד כדורסל יכול להיות שמח שקבוצתו זכתה באליפות בעזרתו.
בשבילך אני מקוה שאתה על משהו , כי אם לא אז דחוף (אבל ממש דחוף)  תשיג עזרה כי זה לא יעלם מעצמו והדחקה אף על פי שהיא פתרון זמני מצויין , לאורך זמן זה פוגע (ושתתעורר תגלה שגליל היא האלופה ואז זה יכאב שבעתיים)

הרבה בריאות
יש בנו אהבה והיא תנצח

השב   •  00
83
אוהד01/06/2010 08:58
חייבים להוסיף שותף עם כסף להגדלת התקציב, שייכנס משהו במקום רענן כץ, להגדיל את התקציב לאזור ה - 25 מיליון דולר.
השב   •  10
82
זרביניו01/06/2010 08:57
כרגיל במכבי התקבלו כבר החלטות והם לקנות בכסף טוב את השחקנים שהרסו למקקי את האליפות השנה או מסוגלים להרוס למקקי את העליבות בשנה הבאה 
השב   •  00
81
גבריאל01/06/2010 08:26
אני אוהד שנים רבות מילדות את מכבי תל אביב. ממש לא אוהד פאנאטי אבל הרבה שנים בכדורסל ובכדורגל. אני מודה ששמחתי כשגלבוע -גליל לקחו אליפות. מכבי פשוט מעוררת אנטגוניזם. קודם כל מזרחי שעשה הרבה במכבי - תמיד נראה כעוס ורציני. רבאק - זה ספורט, תן חיוך, ספורט אמור להיות כיף. אבל איש זה תמיד זועם על כל העולם. שני פדרמן - מה לו ולכדורסל חוץ מזה שיש לו כסף? אם הוא שם כמה לירות מגיע לו משהו? האם הוא הראה יכולת ניהול או קבלת החלטות באיזה שהוא תחום בחייו? לא ברור לי. אבל הוא מלא כעס על כל העולם חוץ מאשר על עצמו. כי הוא חושב שהאליפות רשומה בטאבו על שם מכבי. מיותר לדבר על פיני השחצן, אבל לפחות בעל מקצוע שעשה משהו בחייו. גם חלק הקהל הפאנטי של מכבי שתמיד ילכלך את הפה על כל העולם. לא נראה שהם בכלל מחפשים הנאה מהספורט. רק הצלחות ושנאה לאחרים.
השב   •  21
80
אריק01/06/2010 07:37
להביא את גימי ארנולד לארץ חסרים לנו שחקנים עם נשמה שבאים לשחק.
השב   •  00
סמיר גודה01/06/2010 08:11
השב   •  00
79
צהוב01/06/2010 07:28
פיני צריך לעזוב את מכבי בגלל כמה סיבות, אבל לא בגלל אובדן האליפות.
לא יכול להיות שמאמן יאמר בעיתון שהקבוצה שלו אינה קבוצה טובה ולא מגיע לה להיות ב- 8 הגדולות באירופה.
לא יכול להיות שמאמן יתלונן בתקשורת על הסגל שהוא בנה בתקציב שניתן לו.
מאמן שניתן לו תקציב שחקנים מסויים צריך לבנות עם מה שיש סגל מאוזן ולנסות להגיע למכסימום.
יכול להיות שבסוף העונה יאמר שגבוה נוסף היה עוזר וכד'', אבל באמצע העונה, במהלך המשחקים? ככה מחדירים בשחקנים אמונה ביכולת שלהם? ככה נותנים לשחקנים מוטיבציה?
לדעתי התנהלות כזו היא פשוט ביזיון.
בנוסף, מכבי צריכה מאמן שיהיה ג''נטלמן ולא יתבטא בצורה מעוררת אנטי אפילו מצד אוהדי מכבי.
בלאט הוא בהחלט מאמן כזה, קטש היה כזה וגם ספאחיה.
לעניין החזרת הציביון הישראלי אני מסכים בהחלט.
הישראלים שצריכים להיות במכבי:
פניני, אליהו, הלפרין, מקל (שמסיים השאלה), בלותנטל (רק אם ישחק בנבחרת), שארפ.
לא צריך להחזיר את בורשטיין שכבר נמצא בשלהי הקריירה שלו (אלא אם יסכים לחזור בשביל סכומים נמוכים כדי לסיים את הקריירה במכבי).
זרים: מנסה בונסו, פישר, אידסון, וויזניבסקי ועוד שחקן אתלט בעמדה 3-4 במקום אנדרסון.
לא חוכמה רק להביא כוכבים צריך כאלה שייבנו זהות עם מכבי ויהיו לוחמים (כמו אידסון וויז).
השב   •  72
אלמוני01/06/2010 07:51
השב   •  00
78
מייק01/06/2010 07:07
ולהגדיל משמעותית את התקציב
השב   •  10
77
מכביסט01/06/2010 06:41
למה כל פעם להרכיב קבוצה מחדש? צריך להשאיר חצי מהסגל ואת מי שלהעיף צריך להביא במקומו שחקנים שצריך לשמר אותם! תראו את פנא. עשתה את זה ולקחה שנה שעברה גביע אירופה. חבל, יכולה להיות קבוצה מצוינת השנה. רק אם לא יבנו חדשה!
השב   •  00
76
יוסי01/06/2010 02:50
לאוהדי מכבי ת"א. אז הפסדתם אליפות.
אז זה היה בשיטת הפיינל פור. אז מה?

מישהו מבטיח לכם שסידרה הייתם עוברים? להזכיר לכם שבני השרון כמעט והשאירו אותכם לראות את הפיינל פור מהסלון בסידרה של הטוב מחמש?

אני מסכים איתכם ששיטת הפיינלפור לא הכי ספורטיבית, אבל לפחות היא מביאה עניין כלשהו לליגה, מצליחה להחזיר אוהדים ליציעים ולמסך.

אתם רוצים לדבר על תחרויות?
מה על זה שתקציבכם גדול ביותר מפי 5 מהבאה אחריכם?
אם יעשו תקרות שכר (שיטה הנהוגה בNBA), גם אז תגידו שאין תחרותיות?

להזכירם בעונת האליפות של חולון, חולון הייתה הקבוצה הטובה לאורך כל העונה, כשגם מולכם במהלך העונה הסדירה היא ניצחה 3 מתוך 4 משחקים.
מה הייתם אומרים אם באותה עונה הייתם אתם לוקחים את האליפות?

אני בטוח שאיש ממכם לא היה מעלה באוויר את צמד המילים "פיינל פור".

בכל מקרה. אני מקווה כמוכם וכמו רוב אוהדי הכדורסל ששיטת הפיינל פור תעלם מן הליגה. אבל בשביל שזה יקרה, צריכים להגיע משקיעים, בשביל שזה יקרה, צריך שיהיה עניין בליגה (ולא על המקום השני), ובשביל שזה יקרה, כנראה שצריך את הפיינל פור.
השב   •  20
75
רועי01/06/2010 02:37
אם מכבי רוצה שיהיה לה סיכוי טוב להגיע לפיינל פור ביורוליג ולבנות קבוצה טובה ומאוזנת למספר שנים עם זרים וישראלים ברמה גבוהה ולהקים גם מחלקת סקאוטינג טובה,אין מנוס מהגדלת התקציב ל-25 מיליון דולר לפחות.
השב   •  10
74
עמית01/06/2010 02:02
לא נמאס לכם להשחיט את שמו הטוב של פיני?כנראה שכחתם מה הוא עשה בעבר.פיני צריך להשאר!אין לו תחליף.
השב   •  00
73
בייבי שאק01/06/2010 01:50
אם מכבי חושבים רק על האליפות שישלמו גם לליאור גם ליותם ולטל ושישחקו עם שניים שלושה זרים כמו פעם.הישראלים ידאגו לאליפות והיורוליג.הוא יחכה.אבל אם מכבי רוצים הכל מהכל הם יצטרכו לשבור את הראש כי גם בורשטיין שמסיים חוזה שווה הרבה כסף.ולא בטוח שמבחינה מקצועית הוא שווה את זה באירופה..ככה שלמכבי יש כאב ראש לא קטן אם הם הולכים גם על זה וגם על זה..למרות שלדעתי צריך לחשוב על הליגה.ולקוות לטוב באירופה לא יותר מזה ולסמוך על הישראלים
השב   •  20
72
חכמון01/06/2010 01:37
במכבי לא היה אחד כזה.אז הוא הפסיד אליפות בשיטה של פיינלפור אז מה? זה כמו להפסיד גביע תפסיקו להיות דרמטיים.
השב   •  03
71
י01/06/2010 01:15
חייבים להביא את גו ביזרה בלם מאיטליה שמשחק נגד מילאן בלם מצוין .שטראובר אחלה שוער
השב   •  00
70
אורי01/06/2010 01:09
השב   •  01
69
גיא01/06/2010 01:06
השב   •  00
68
עמית01/06/2010 01:03

כמה אפשר להיות פאתטים
פיני גרשון הוא המאמן הכי טוב באירופה והכי טוב במכבי והלוואי שהוא יהיה שנים רבות במועדון!
הוא בטח לא אשם שיש שיטה של גמר גביע במשחק אליפות, הוא לא אשם שלא הביאו לו גבוהה מחליף ללאמפה והוא לא אשם שלאזמה שהוא היה הבורג אחד המרכזים במכבי (בטח בהגנה) נפצע

השב   •  12
ציון01/06/2010 12:34
אם בנצחונות הוא מלך וגדול אז אין מה לעשות והוא חייב להיות אחראי גם לאחר   כשלונות  את הקבוצה הוא בנה אז     שיפסיק להתבכיין  ואני אוהד ומנוי של מכבי  21 שנה   
השב   •  00
67
טעם מר01/06/2010 00:53
1.גליל לא היתה אלופה בסידרה 2.כבר שכחת את היציבות 20הפרש על הליגה+ניצחון בריאל+אוברדוביץ בפנא. 3.רק פיני/צביקה/דורסמן יכולים לעמוד בלחץ ופיני ירצה לפצות.
השב   •  02
66
רוואר עפולה וגם נתניה01/06/2010 00:45

השב   •  11
65
דודו אטושי01/06/2010 00:44
תנו לגרשון לבחון שחקנים שהוא מכיר ולא כל שני וחמישי מועמד שחקן אחר
השב   •  01
64
פיני01/06/2010 00:43
שאלה פשוטה;

השנה היתה טובה לטענתכם.
מה דעתכם על זה שגם השנה הבאה תהיה זהה לשנה?

כן, לא חשבתי שתרצו כזו.

אגב, מדובר על שנה וחצי של כישלון במכבי ועוד שנה וחצי ופיטורין מאולימפיקוס.

לא סתם הוא הגיע למכבי ולא לקבוצה עם יותר כסף.
הוא לא באמת כזה מוערך כבן-אדם או/ו כמאמן בקבוצות ההן.

ההצלחות שלו היו יותר למרות היותו מאמן (ובזכות סגל שחקנים מרשים שהוא לא היה אחראי עליו) מאשר בגלל היותו מאמן מכבי.
השב   •  41
63
על כישלון צריך לשלם01/06/2010 00:34
השב   •  22
62
לוטו01/06/2010 00:28
השב   •  22
61
איציק01/06/2010 00:17
תשמרו על הפה שלכם סגור ותגידי תודה על כל השנים המושלמות שפיני גרשון מתן העונה הזאת הייתה טוב הגענו לטופ 8 וכמעט לפיינל פור ולגמר של הליגה בארץ זה שהשיטה לא טובה ובמשחק אחד זוכים באליפות זה בחיים שלי לא ריאתי בשום מקום ביום ובמשחק נתון גליל עליון יכולים גם לנצח את אל, אי לייקרס זה שהשחקנים לא נתנו את החיים שלהם במשחק האחרון זה לא פיני גרשון אשם שעשה הכל טוב והביא את הקבוצה של השנה למקסימום עוד בלי גבוה נורמלי ושחקנים ברמה בינונית ופחות זה שהביאו שחקן אחד בשם אלן אנדרסון וחשבו שהוא כמו קובי בראינט יעשה הכל לבד זה משהו אחר חוץ מאלן אנדרסון כל השחקנים האחרים ברמה של הליגה בישראל אולי צ''אקי (צ''אק איידסון) ברמה יותר גבוה מבינונית .פרקינג שחק טוב אבל משחק יותר מידי עם הכדור ולרוב עושה מה שבא לו ולא עובד לפי התרגילים ברגעי לחץ בקיצור 

פיני גרשון עשה עונה יותר מטובה במכבי עם הכלים שנתנו לו 
השב   •  35
60
רק בחיפה יש מכבי01/06/2010 00:13
כל הכבוד לגליל גלבוע ולפרטיזן בלגרד!

ועכשיו לפני שאתם הולכים "לרדת" עליי בקשר לאליפות השנה, תזכרו, קיזוז, וכמה אליפויות יש לכם ב-15 שנים האחרונות?

מכבי יש רק בחיפה.
השב   •  14
עמית המכביסט שד אדום01/06/2010 02:03
ב15 שנים האחרונות יש לנו 13 אליפיות ולפני שאתה צועק לי על אובדן האליפות להזכיר לך, פיינל פור
השב   •  10
59
ילד בן שתיים01/06/2010 00:10
ומספקים במאמן שמאבד אליפות.
השב   •  23
58
קופיף01/06/2010 00:08
השב   •  11
57
פיני חייב להתפטר כבר בעצמו01/06/2010 00:08
הוא הפסיד כל תואר אפשרי ! גביע המדינה, גביע ווינר כישלון ביורוליג ואפילו אליפות הוא הפסיד !
השב   •  12
56
רון01/06/2010 00:06
השב   •  21
55
אלעד01/06/2010 00:02
אין מכבי בלי פיני. אף אחד לא הצליח במכבי חוץ מפיני, לא יעזור כלום, דיוויד בלאט אפי בירנבוים עודד קטש צביקה שרף נבן ספאחיה חבל על הזמן!
השב   •  20
54
שמעון31/05/2010 23:54
השב   •  12
53
טל31/05/2010 23:53
השב   •  22
52
דני31/05/2010 23:53
ישחק אייתה במוקדמות היורוליג ויביא אותה ליורוליג ויעמיד קבוצה לאליפות ופיינל פור
השב   •  32
51
לא קונה מנוי31/05/2010 23:53
השב   •  22
רתם01/06/2010 08:09
אני מתנה את המנוי גם במספר הזרים שישחק.
אין לי שום רצון לראות את בורשטיין, אליהו, הלפרין, פניני, כדיר, מקל וגרין מחממים את הספסל בזמן שרנדי, רודני, רונדו, רנדל ובלות''נטאל משחקים.
השב   •  20
50
אבנר31/05/2010 23:52
לא מוצא סיבה למה פיני צריך להישאר. הוא רק נכשל, כל כישלון יותר גרוע מקודמו. והוא רק מעצבן יותר ויותר את כולם. אין שיום הגיון להשאיר את פיני כמאמן.
השב   •  11
49
ונכשל בגדול31/05/2010 23:51

השב   •  12
48
עמר31/05/2010 23:48

השב   •  22
47
להחליט החלטה שקולה31/05/2010 23:43
1. כישלון מקצועי גדול במיוחד, אפילו הכי גדול שהיה לקבוצה.
2. התנהלות בעייתית שמכעיסה את כולם.
3. עול כלכלי מיותר שלא מצדיק את הכסף.
צריך להחליט החלטה שקולה ואחראית ופיני יחזיר את המפתחות.
השב   •  60
46
ירון31/05/2010 23:43
צוות מקצועי , מנהלה, מלונות , טיסות וכו''. כך שתקציב השחקנים בפועל הוא אולי 10 מליון דולר ועם כזה תקציב כזה אי אפשר לבנות קבוצה לפיינל פור אולי למשחקי ההצלבה אם בכלל .
השב   •  30
45
הבעיה זה התקציב!31/05/2010 23:39
השב   •  30
44
פיני חייב להתפטר31/05/2010 23:37
אני מקווה שיעשו שם החלטה נכונה ויודיע לפיני שתפקידו במכבי נגמר. זה לא רק כישלון מקצועי, אלה גם התנהלות בעייתית וגם כסף מבוזבז.
השב   •  22
43
איתי31/05/2010 23:26
השב   •  20
42
יגאל אורן31/05/2010 23:26

השב   •  11
41
אייל31/05/2010 23:18
פדרמן הקמצן הוא הוא הבעיה האמיתי של מכבי!
וכל פעם מפיל את התיק על מישהו אחר.
עכשיו הוא רוצה להעיף את פיני ולא רוצה לשלם פיצויים, אז הוא יעביר את פיני
ויה דלארוזה. כגון, אי הודעה על המשך עבודתו והחתמת שחקנים
 בכדי שיתפטר.
  
השב   •  42
40
אוהד ביתר וסונא את כל השאר31/05/2010 23:07
מכבי ת.א קבוצה מיצויינת
השב   •  00
צהוב בנשמה31/05/2010 23:18
אתה יודע לכתוב
השב   •  00
דוד31/05/2010 23:25
השב   •  00
חסוי31/05/2010 23:28

אני במכומך היית שותק מה מכבי עשתה לכם בכדורגל

השב   •  00
39
אוהד בארסה31/05/2010 23:06
צריך להחליף את פיני ולתת לקטש את המפתחות מי ששם לב העונה פיני איבד את התשוקה שלו למשחק הוא כבר לא כמו פעם הוא היה רץ לשופטים היה מזיעה היה מתלהב מכל סל אין מה לעשות הוא כבר לא רעב הוא עשה הכל באירופה
השב   •  22
38
חן31/05/2010 23:05
השב   •  10
37
מאור31/05/2010 22:48
השב   •  31
36
שי31/05/2010 22:48
השב   •  20
35
גיא31/05/2010 22:47
השב   •  10
אלמוני01/06/2010 02:29
ויאן וסלי ו-ויושביץ'' לעמדת המאמן, תקנה כבר את כל פרטיזן וזהו. אגב,קצ''מן בן 33
השב   •  00
34
שימי31/05/2010 22:47
להחתים דחוף את בו מקלאב
השב   •  40
33
פדרמן הבעיה של מכבי!31/05/2010 22:46
פדרמן אחראי למינוי של דריקס ( הביא אותו מהכדורגל אחרי כשלון הגלקטיקוס ,לא?! אז מה הפלא?!.)
פדרמן סילק את כץ וקיצץ את התקציב במקום לדאוג להגדלתו!.

ובגלל קיצוץ התקציב מכבי בנו סגל בינוני וזול שלא הצליח ביורוליג ולא בליגה
ועכשיו הוא עוד דחושב להפיל את התיק על גרשון?!.

פדרמן צריך להגדיל תקציב ולא לקחת החלטות שרק פוגעות במכבי ,כל שנה יותר!
השב   •  71
32
כפיר31/05/2010 22:34
משעמם
השב   •  00
31
ת.31/05/2010 22:33
או שיביא שותף שיקנה את ה% של כץ והתקציב יחזור להיות 25 ומעלה,עם תוספת של 5 מליון לפחות לבניית סגל

או שיכניס את היד לכיס ויביא את המליונים מהבית שלו ושל רקנאטי
או שפשוט יחזיר את כץ(בתנאי שכץ יתחייב לכמה דברים)

התקציב הוא המפתח למכבי ולעונות הבאות!
 את גרשון צריך להשאיר לעוד שנה
 את בלאט צריך להביא לא כמאמן אלא כגנ''רל מנג''ר!
ואת עוזר המאמן שגרשון יבחר ,עם ייעוץ של בלאט.

ברגע שיהיה תקציב ראוי אפשר יהיה להביא את בלאט , להחזיר ישראלים בכירים וגם לחזק את הסגל איפה שצריך!
ועם בלאט וגרשון במערכת- כל שחקן ירצה לחזור ולשחק במכבי! בטח אם שאראס יהיה אחד מ2-3 הרכזים.
השב   •  70
30
חובב נקניקיות מושבע31/05/2010 22:27
אסור לתת לגרשון לבחור שחקנים, כל פעם שנתנו לו הוא פישל (עיינו ערך אולמפיאקוס), פיני ימשיך ביחד עם בלאט שיבחר גם את השחקנים, כל סידור אחר זה הימור יותר מידי גדול על גורה של מכבי.
השב   •  16
עומרי31/05/2010 23:12
אתה כזה לא מבין בכדורסל, פיני לא הביא לא את ביינום ולא את ארויו.. מי שהביא אותם היו המאמנים האחרים, והלוואי וביינום או ארויו יחזרו למכבי בתור רכזים וסביבם יהיה סגל תומך וטוב לא כמו בשנים האחרונות שמביאים אותם לשחק 1 על 5 שחקנים של קבוצה אחרת
השב   •  00
29
דני דין31/05/2010 22:22
השב   •  00
28
יונתן31/05/2010 22:20
העונה לא היתה כשלון, ופיני הוא המתאים ביותר להצעיד את מכבי לשלב הבא. אסור להיגרר אחר ביטויים של שנאה, שהפעם מתמקדים בפיני אבל מתכוונים למכבי.
השב   •  21
27
מיקו31/05/2010 22:15
השב   •  16
איזה צחוקים משהו!31/05/2010 22:48
השב   •  10
26
שער 931/05/2010 21:57
לא משנה מי יהיה המאמן בעונה הבאה,עם התקציב הקיים וההתנהלות שפשטה את הרגל הקבוצה תמשיך בדרך שאפיינה אותה בשנים האחרונות ותמשיך לאבד תארים או לקחת אותם בשיניים.
ההנהלה תצטרך לשבת עם מספר מועמדים ולומר להם שהמטרה של המועדון הוא לבנות קבוצה עם שחקנים שירוצו מספר שנים יחד.להחתים לא יותר מ-4 זרים(פרקינס,פישר,אידסון ומאריץ'' או סנטר אחר) ו-2 מתאזרחים(שארפ ובלותנטאל) ואליהם להוסיף עוד 6 ישראלים(הלפרין,בורשטיין,אליהו,גרין,פניני וכדיר).
מאמן שיסכים לקבל את התנאים האלה ושיכיר היטב את השוק באירופה ושיוכל לעבוד היטב בצוות עם עוזר נוסף דומיננטי,יוחתם לשנתיים עם אופציה של ההנהלה לצאת מהחוזה בתום העונה ללא פיצוי כספי.
לדעתי,המחשבה למנות את קטש לעוזר מאמן מתוך כוונה למנות אותו אחרי שנה או שנתיים למאמן ראשי היא מחשבה נכונה והיא חלק מתהליך השבת הציביון והסמלים למועדון.
בנוסף,יש צורך בהקמת מחלקת סקאוטינג רצינית.מכבי לא צריכה מישהו כמו דני גוט שישב כל היום עם קלטות או דיסקים ויתעסק בעריכת וידאו ואיסוף נתונים סטטיסטיים,אלא היא צריכה מישהו שגם יטוס למחנות טרום עונה ב-NBA,יצפה גם בשחקנים מליגת הפיתוח ויחפש שחקנים גם בדרום אמריקה ובאירופה.כמובן שבמחלקה כזו צריכים להיות 2-3 אנשים כשגם יהיה מישהו שיערוך וידאו וירכז נתונים סטטיסטיים.זה יעלה כסף שעד היום לא שילמו במכבי,אבל זה ישתלם בגדול בעתיד.
והדבר הכי חשוב - סבלנות.
לא משנה מה יוחלט,לא משנה מי יהיה המאמן ומי יהיו השחקנים ובהנחה שתוקם מחלקת סקאוטינג,צריך להאמין בדרך הזאת,בהחלטות שיתקבלו ולבחון אותן לאורך זמן,לפחות אחרי שנתיים.
ואיבוד תארים לא צריך להוות תירוץ כדי להפסיק את התהליך הזה.אם הקבוצה תאבד תארים בארץ זה יהיה רק בגלל השיטה ולא בגלל המאמן או השחקנים.אם הם יהיו מספיק טובים כדי לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון,רק השיטה תוכל לעצור אותם מלקחת אליפות.
ביורוליג הסיפור הוא שונה.
צריך להכיר בעובדה שעם תקציב של 20 מיליון דולר כמעט בלתי אפשרי להגיע לפיינל פור ובטח שלא לזכות ביורוליג.
הפערים התקציביים ביורוליג רק הולכים וגדלים ומכבי נשארת מאחור וזה כנראה לא ישתנה עד שמכבי לא תצליח לשים את היד על שחקנים גדולים בכסף קטן,לטפח שחקנים צעירים שיבשילו אחרי מספר שנים או עד שכל היווני
השב   •  53
תצתצתצ31/05/2010 22:32
לא יותר מארבעה זרים זה מצויין, אבל תותחים, מה זה אידסון ופרקינס? ביחד פרקינסון.. עזוב, להביא סווינגמן תותח, סנטר ורז אמיתיים, ועוד שחקן לעמדה 4 סטייל רנדל משופר . השאר ישראלים טובים ונגמר הסיפור. 
השב   •  11
25
מור31/05/2010 21:51
יש הרבה דברים נכונים ממה שאמרת אבל לא נגעת בבעיה שהיא נובעת מהקמצנות של ההנהלה שחושבת שאפשר להביא אליפות יורוליג כמו בשנים שעברו עם שארס פרקר וכו''. נגמרו הימים האלה, יש קבוצות אריות ביורוליג ומכבי גמדה לעומתם, פיני אם היה מצליח להעפיל לפיינל זה היה נס מבחינתי כך שנכון שהיו לכולם ציפיות ועם האוכל בא התיאבון, אבל בסופו של דבר פיני יהיה המאמן הכי טוב ובעל ניהול משחק הכי טוב ביבשת לא יכול לחולל ניסים כל שני וחמישי!! לגבי האליפות בארץ אני מסכים איתך שזאת מעידה של פיני והוא אפילו הודה בכך. מותר גם לו להיות בן אדם והתרגלנו שהוא כל יכול. פיני מאמן שיכול כשיש לו את הכלים והמשאבים לעשות את הבלתי יאומן אבל כולם מתעלמים מהכישלון בניהול של פדרמן, מוזר שנותנים למאמן כמו בירנבויים 24 מילון דולר ולמאמן ענק כמו פיני תקציב של 18 מילון דולר?? נראה לך הגיוני?? בכל זאת אם נודה באמת אין בארץ מאמן שמתקרב לפיני, לכן בוא ניתן לו לפחות להכשיר את מאמן העתיד שיוכל ללמוד ממנו ויבוא עם אנרגיות ורצון ומוטבציה לאמן כי לפי מה שאני רואה, לפיני קצת נמאס וזה רק עניין של זמן שהוא יתלה את הנעליים ואז כולנו נתגעגע אליו. אז שיהיה רק טוב אמן.
השב   •  31
24
יניב המכביסט31/05/2010 21:47
אתה שוכח מי החזיר את מכבי לימיי הזוהר שלה אתה לא אוהד מכבי אם אתה לא רוצה את גרשון! לך אתה הביתה
השב   •  43
23
צהוב מאז שאני זוכר את עצמי31/05/2010 21:45
פיני צריך להישאר עוד עונה, דרוקר צריך להישאר עוזר מאמן ואז להפוך למאמן. זו תהיה הצלחה, אל תשנו שוב פעם את העמדה הזו- המאמן גם צריך המשכיות!
השב   •  14
22
השד האדום31/05/2010 21:44
גם ככה סמי תמיד היה צהוב
השב   •  76
21
אלעד31/05/2010 21:43
למכבי יהיה יותר טוב בליגה האדריאתית.. כך היא גם תוכל להשתפר ואף אחד לא יזלזל בקבוצות אחרות כמו שמכבי מזלזלת בכולן בארץ.
השב   •  83
ראמוס המלך!31/05/2010 22:38
השב   •  00
Ufnik01/06/2010 10:11
השב   •  00
20
pop31/05/2010 21:39
איך הנהלת מכבי רוצה להצליח באירופה שהתקציב שלה הוא 20 מיליון דולר בעוד ש התקציב של הגדולות הוא 50 ו60 מיליון?

התקציב של מכבי צריך להיות לפחות 26 מיליון דולר..

ועוד דבר: לא להחתים שחקנים כמו שאראס או ניקולה הם כבר גמרו את הסוס אז חבל..
השב   •  31
פיני31/05/2010 21:59
אנא שלח את ה-6-7 מליון הנוספים בהקדם.
השב   •  20
19
רוני31/05/2010 21:31
בואו ונראה מה הליגה שווה בלי מכבי.
רוב הקבוצות יפשטו את הרגל.רק בישראל יש את השיטה של הפיינל פור.
אז שיקבלו החלטה אמיצה ויעזבו את הליגה וילכו לאדריאטית
השב   •  144
ראמוס המלך!31/05/2010 22:34
ואז נראה את אבנר קופל מצליח למכור זכויות שידור וחסויות של המוצר הזבל שלו!
השב   •  40
יוסי01/06/2010 02:38
באירופה, גם בצרפת קיימת שיטת הפיינל פור.

לא יודע להגיד לך על שאר העולם.
השב   •  02
18
צהוב בדם ובנשמה31/05/2010 21:26
מאמן ענק, המאמן הכי מעוטר בהיסטוריה של המועדון ואיתו הקבוצה נראה הכי טוב בשנים הטובות שלה. זה שהיו לו שנה וחצי לא מצוינות - זה לא אומר כלום זה קורה לגדולים ביותר . על אף שאי אפשר לקרוא לעונה הנוכחית כישלון למרות שהפסדנו את האליפות - בצורה לא ספורטיבית - צריך להילךחם בשיטה המגוחכת הזו ולא בפיני
השב   •  63
17
ליאור31/05/2010 21:20
השנה  היה מוקד לחיצי ביקורת רבים כמייצג את מכבי בפרשת פנאן פיני הוא חריף לשון לעיתים טועה בלשונו אך בעל לב טוב לדעתי צריך להשאר שנים רבות  כיועץ מקצועי אולי אני בדעת מיעוט אך לדעתי אסור לפטר אותו כעוזר מאמן הייתי לוקח את גודס גבר אמיתי
השב   •  31
16
פיני הביתה31/05/2010 21:07
השב   •  710
15
פיני31/05/2010 21:03
האם גרשון נכשל?
כן. אף אחד לא חושב שהשנה וחצי שלו היו טובות.
הייתם רוצים עוד שנים כאלה?

גרשון גם נכשל שנה וחצי קודם לכן באולימפיאקוס קבוצה עם תקציב בלי תחתית.

אז מה מכבי מתכוונת לעשות לצערי ולצער כולנו?

1. לחסוך כ-300K דולר תוספת עלות מאמן חדש [הכסף של גרשו ןלפחות ברובו אבוד בין אם יפוטר או לאו]. חיסכון שכולו הפסד.

2. להביא שחקנים בסוף הקריירה שכבר לא עולים יותר מדי.
האוהדים כבר קונים את זה שמדובר על אותם שחקנים שעזבו לפני מספר שנים.
מוקסמים מכך, הם לא טורחים לבדוק מה הם עשו בשנים האחרונות.
לסיכום - שאראס או/ו וויצ''יץ'' יחזרו למכבי.

3. בעקבות גרשון - יביאו ישראלים חדשים לספסל הישן. כי שום דבר לא השתנה. גרשון לא מאמין בשחקן הישראלי.
היות ומדובר בגרשון, לא נראה לי שמקל יחזור - הרי זו הודעה בטעות.
מה גם שלא נראה לי שמקל ישוש לחזור לידיו.
למרות שתמיד ייתכן שההנהלה תקופף אותו.

4. ייעשה מאמץ על להחזיר את בורשטיין.
אותו שחקן שהיה יקר מדי לפני שנה.
הסיבה - הבנה שיש בעיית הזדהות עם הקבוצה ברמת הצביון הישראלי.
בורשטיין הוא הפיתרון הזול מהשלושה (אליהו והלפרין). לכן, הוא זה שיחזור.

5. מאותן סיבות של (4) - שארפ ימשיך לעודד כ"שחקן" למרות שהוא כבר מיותר ועדיף להעבירו לתפקיד אחר במערכת כהערכה על תרומתו למכבי.

6. לאחר כל הקניות האלה לא יישאר יותר מדי כסף ושוב מכבי תקנה "על המשקל".
כלומר, הרבה שחקנים זרים לא מוכרים וזולים. כמו ברוב המקרים בחיים המחיר משקף ובעוד חצי שנה נזדעק מעוד "אנדרסון" שלא תורם ורק מזיק.

בקיצור השנה הבאה לא נראית טוב בינתיים.
להערכתי.
מקווה שאני טועה.
השב   •  76
י-ם של זהב31/05/2010 21:25
כל הכבוד על הסקירה, אתה כותב בעוד מקומות?
השב   •  00
14
י.ב מכביסט ותיק31/05/2010 20:56
השב   •  32
13
י.ב מכביסט ותיק31/05/2010 20:54
השב   •  32
12
י.ב מכביסט ותיק31/05/2010 20:53
אליפות לא לוקחים המחצית,משחק אחד לא שווה אליפות,תהיו גברים צאו נגד הפיינל
השב   •  80
11
פיני31/05/2010 20:52
האם גרשון נכשל?

כן. אף אחד לא חושב שהשנה וחצי שלו היו טובות.

הייתם רוצים עוד שנים כאלה?

האם גרשון נכשל באולימפיאקוס קבוצה עם תקציב בלי תחתית.



מה מכבי מתכוונת לעשות לצערי ולצער כולנו?

1. לחסוך כ-300K דולר תוספת עלות מאמן חדש [הכסף של גרשו ןלפחות ברובו אבוד בין אם יפוטר או לאו]. חיסכון שכולו הפסד.



2. להביא שחקנים בסוף הקריירה שכבר לא עולים יותר מדי.

האוהדים כבר קונים את זה שמדובר על אותם שחקנים שעזבו לפני מספר שנים.

מוקסמים מכך הם לא טורחים לבדוק מה הם עשו בשנים האחרונות.

לסיכום - שאראס או/ו וויצ''יץ'' יחזרו למכבי.



3. בעקבות גרשון - יביאו ישראלים חדשים לספסל הישן. כי שום דבר לא השתנה. גרשון לא מאמין בשחקן הישראלי.

היות ומדובר בגרשון, לא נראה לי שמקל יחזור - הרי זו הודעה בטעות.
מה גם שלא נראה לי שמקל ישוש לחזור לידיו.

למרות שתמיד ייתכן שההנהלה תקופף אותו.



4. ייעשה מאמץ על להחזיר את בורשטיין.

אותו שחקן שהיה יקר מדי לפני שנה.

הסיבה - הבנה שיש בעיית הזדהות עם הקבוצה ברמת הצביון הישראלי.

בורשטיין הוא הפיתרון הזול מהשלושה (אליהו והלפרין). לכן, הוא זה שיחזור.



5. מאותן סיבות של (4) - שארפ ימשיך לעודד כ"שחקן" למרות שהוא כבר מיותר ועדיף להעבירו לתפקיד אחר במערכת כהערכה על תרומתו למכבי.



6. לאחר כל הקניות האלה לא יישאר יותר מדי כסף ושוב מכבי תקנה "על המשקל".

כלומר, הרבה שחקנים זרים לא מוכרים וזולים. כמו ברוב המקרים בחיים המחיר משקף ובעוד חצי שנה נזדעק מעוד "אנדרסון" שלא תורם ורק מזיק.



בקיצור השנה הבאה לא נראית טוב בינתיים.

להערכתי.

מקווה שאני טועה.
השב   •  23
ראמוס המלך!31/05/2010 22:37
השב   •  00
10
י.ב מכביסט ותיק31/05/2010 20:48
השב   •  74
9
אבי31/05/2010 20:43
השחצנות והיהירות של פיני עברה כל גבול ובנוסף,האגו הדפוק שלו לא יוביל את מכבי לשום מקום.כמה אפשר ללכלך ולריב עם כולם,שחקנים ,עוזרים,מאמנים ותקשורת.
השב   •  915
מכביזם31/05/2010 20:59
אותו פיני של 2001,2004,2005 ו2009. סתם עכשיו אתה מושפע מעיתונים ותקשורת. פיני מאמן דגול,שנפגע השנה ושנה הבאה יבוא כמו חיה פצועה ויתן הכל.
השב   •  111
8
אריק31/05/2010 20:41
פיני חייב להישאר!

דן שמיר עוזר מאמן
השב   •  114
7
מכביסט31/05/2010 20:40
את פיני להשאיר, ולהביא ישראלים אבל גם את שארס וויציץ.
השב   •  12
6
מקורב!31/05/2010 20:38
פדרמן חזר מאתונה.
סגר עם שאראס!
זה בדוק!
השב   •  84
5
שונא כספי31/05/2010 20:36
צריך לארגן מפגן תמיכה בפיני 
השב   •  42
4
י.ב מכביסט ותיק31/05/2010 20:35
השב   •  30
3
י.ב מכביסט ותיק31/05/2010 20:33
השב   •  84
2
יחיאל31/05/2010 20:25
השב   •  227
שונא כספי31/05/2010 20:36
השב   •  21
דרוקר31/05/2010 20:54

קודם תסיים כיתה א ילד
מה פיני עשה חוץ מלהרוס

חייבים לתת לדרוקר לאמן

השב   •  26
1
שרון-דיסקונט31/05/2010 20:20
עכשיו אנחנו טובעים. מקווה מאוד ששנה הבאה נחזור למכבי הישנה והטובה. מספיק כבר לאבד תארים, ולהחליף כל שנה את כל הסגל! פשוט די!
השב   •  144
יניב01/06/2010 10:07
הבנאדם היחיד שהבין כדורסל טוב מהו, הרי אנחנו יודעים מאיפה הוא בא.
והשלושה הארים עשו לו אמבוש, זרקו אותו, ובעקבות כך התקציב קוצץ ואין להם מושג בגדורסל טוב אלא שכונתי.
ואת התוצאות רואים על המגרש, זוועה באירופה זוועה בארץ.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */