יום שני, 08.07.2024 שעה 04:34

יואב כץ: בינתיים ניצן שירזי מאמן הפועל חיפה

הערב בתוכנית הספורט ברדיו 103FM בשיתוף ONE עסקנו באדומים מהכרמל, במסע הנבחרת ובהפועל אשקלון. אזגי: "שמלמיליאן יתעסק בבית"ר י-ם"

|
האזינו ל-103FM עם אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
האזינו ל-103FM עם אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית עסקנו בהרחבה במסעה של הנבחרת לדרום אמריקה, שהסתיים הבוקר עם תבוסה נוספת, הפעם 3:0 לצ'ילה בקונספסיון. החבורה בכחול-לבן פתחה ברגל שמאל את עידן לואיס פרננדז וחזרה עם שתי תבוסות צורמות, הראשונה לאורוגוואי השניה לנבחרת של מרסלו ביילסה.

כמו כן, ניתחנו את מצבה של הפועל ת"א, שככל הנראה לא תמשיך את ההתקשרות עם קשרה, ערן זהבי, בשל פערים במו"מ.

בשורות הדאבליסטית שוקדים על חיזוק לעונה הבאה, לקראת הופעה במוקדמות ליגת האלופות, ובינתיים בין השמות הבולטים נמצאים בן סהר, כריסטיאן אלבארס וכמובן המלפפון החם, ברק יצחקי.

יואב כץ: "אם שום דבר לא ישתנה, ניצן יהיה מאמן"
התייחסנו גם להפועל חיפה, שנפרדה משלומי דורה ותמשיך עם ניצן שירזי בעמדת המאמן. איתו בצוות המקצועי יעבדו שביט אלימלך ורם בן מיכאל. הקבוצה סיכמה כבר עם גולן חרמון ואקקי מיקוצ'דזה, וגם כן נמצאת בעיצומו של תהליך גיבוש הסגל לעונה הבאה. בקבוצה עדיין מחכים לתשובות מערן לוי ומאוהד כהן.

כץ ודורה (עמית מצפה)
כץ ודורה. "היחסים שלי איתו מאוד טובים" (עמית מצפה)

שוחחנו על כל זה עם בעלי הקבוצה, יואב כץ, שהגן על ניצן שירזי: "אני לא חושב שהוא חתר תחתיו", אך לא התחייב באופן חד-משמעי כי שירזי יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה: "הוא בינתיים המאמן. האימון הראשון הוא עוד למעלה מחודש, בפוליטיקה יום אחד זה עידן שלם, בכדורגל חודש אחד זה כמו מאה שנים. אני חושב שאם שום דבר לא ישתנה ניצן יהיה המאמן".

"בינתיים ניצן מרכיב את הקבוצה. את עמדת המאמן, אני חושב על סידור כמו "קו פיילוט" שיש במטוס פיילוט וקו פיילוט, שניהם עושים את אותה עבודה ובסוף המטוס נוחת בשלום. התארים פחות חשובים, יותר חשוב שיהיה בקבוצה הידע, ואם לשני אנשים יהיה הידע זה טוב".

השמענו לכץ את ההקלטה של שירזי מהעונה שעברה, שבה הוא נשמע מתחייב כי לא ייאמן את הפועל חיפה: "ניצן עשה שגיאה כשאמר שלא יהיה המאמן, וגם אם אמר את זה מותר לו לשנות את דעתו".

ניצן שירזי ושלומי דורה (עמית מצפה)
שירזי ודורה. כץ: "ניצן עשה שגיאה כשאמר שלא יהיה המאמן" (עמית מצפה)

על המאמן היוצא אמר כץ: "אני לא יודע אם שלומי דורה לא יחזור, היחסים שלי איתו מאוד טובים ואני מקווה שהוא ימשיך לתרום". לבסוף, התייחס כץ לעתידו האישי בקבוצה: "בינתיים אני לא רואה תור של אנשים שרוצים לקנות את המועדון, אם אתם מוצאים לי מישהו, אני מוכן למכור". 

פרוספר אזגי: "שמלמיליאן יתעסק בבית"ר ירושלים"
דנו גם בעולה החדשה, הפועל אשקלון, שעדיין מחפשת מאמן לאחר שאורי מלמיליאן החליט לעזוב. גורמים בקבוצה טענו אתמול כי המאמן היוצא מנסה לשכנע שחקנים לעזוב איתו לבית"ר ירושלים, בעוד הוא הכחיש בתוקף. ביקשנו לשמוע את הצד של אשקלון בשיחה עם הבעלים, פרוספר אזגי.

פרוספר אזוגי חוגג עליה (שי לוי)
פרוספר אזגי. "נורא נפגעתי" (שי לוי)

"פתחתי את העיתון אתמול", סיפר אזגי, "והתברר לי שמאמן הכושר שלי יגיע עם אורי מלמיליאן לבית"ר י-ם ונורא נפגעתי. זה לא מאמן כושר שמלמיליאן הביא לאשקלון. מלמיליאן הסכים לעבוד איתו, אני הבאתי את יוסי קקון, שאמר שהוא בא להמון שנים. ראיתי אותו כאיש מערכת, וכשפתחתי את העיתון נורא נפגעתי. דבר ראשון צלצלתי ליוסי קקון, ואמרתי לו שנפגעתי. הלכתי לאורי ואמרתי לו, אורי, מה קורה? הוא אמר שמאמן כושר הולך עם המאמן. שאלתי אותו למה הוא לא פנה אליי, אולי הייתי נותן לו את ברכת הדרך".

"אני בנאדם שיש לו עקרונות. שכל אחד יכבד את השני. אני יודע שמאמן שעולה ליגה עם קבוצה ממשיך איתה, ככה אני חשבתי, אבל החלום שלו היה לאמן את בית"ר י-ם ואין לי בעיה עם זה. אורי לא ייקח את קקון ואת השחקנים מאשקלון. והם גם לא יהיו באשקלון. הוא דיבר עם שחקנים שיעלו להם את השכר ב-300 אחוז. הוא יכול לקחת את השחקנים שהוא הביא, לא את מי שאני הבאתי".

אורי מלמיליאן מחלק הוראות (אלעד ירקון)
מלמיליאן. "שאלתי אותו למה הוא לא פנה אליי" (אלעד ירקון)

"אני כועס. שילמתי בשביל לעלות ליגה. אף אחד לא בא אליי בחינם. הבאתי שחקנים ששילמתי להם כפול במחיר כדי לעמוד במטרה. הצלחה שלי זו הצלחה של המאמן ולהיפך. הפועל אשקלון תפתח את העונה, היא תהיה קבוצה אטרקטיבית בליגת העל, נתקע יתד".

"השחקנים האלה לא יהיו באשקלון וגם לא ישחקו בבית"ר י-ם כי הם לא מתאימים לבית"ר. קקון לא יהיה באשקלון, שאורי יילך להתעסק בבית"ר י-ם, זה מועדון גדול, אם הם רוצים מישהו הם יכולים לצלצל להנהלת אשקלון".

יוסי מזרחי (גיא בן זיו)
יוסי מזרחי. "אני לא חושב שיש מאמן שיתלבט בין מכבי ת"א לאשקלון" (גיא בן זיו)

לסיום, התייחס אזגי לסוגיית מאמן הקבוצה, אך סירב לאשר את הפרסומים ולפיהם יוסי מזרחי הוא המועמד המועדף, שמתלבט בין אשקלון לבין מכבי ת"א: "אני לא חושב שיש מאמן שיתלבט בין מכבי ת"א לאשקלון. אני לא יודע אם זה יוסי מזרחי. אני מכבד את מי שדיברתי איתו ומחר אוכל אולי להגיד את שמו".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה. בין ראיון לראיון הענקנו למהמרי הווינר טיפים עדכניים וחשובים. לנהגים העושים דרכם בכבישים מסרנו דיווחי תנועה על עומסים ופקקים, ואיך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */