יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:38

פראסוביץ' עשוי להחליף את נבן ספאחיה בוולנסיה

קרואטי הולך וקרואטי בא? הקבוצה שתשחק ביורוליג בעונה הבאה מעוניינת במאמן ציבונה זאגרב. פנרבחצ'ה/אולקר חושקת בשירותיו של מאמן מכבי בעבר

|
ספאחיה. יעשה את הדרך מספרד לטורקיה? (GettyImages)
ספאחיה. יעשה את הדרך מספרד לטורקיה? (GettyImages)

מי יחליף את נבן ספאחיה בוולנסיה? הקבוצה הספרדית, שתשחק בעונה הבאה ביורוליג מתוקף זכייתה ביורוקאפ העונה, מעוניינת להחתים קרואטי אחר - ולימיר פראסוביץ', שאימן בעונות האחרונות בציבונה זאגרב.

לפראסוביץ' רזומה ארוך בספרד הן כמאמן והן כשחקן. בעבר הוא היה מספר פעמים מלך הסלים בליגה הספרדית, ועוד קודם לכן התפרסם כאחד השחקנים המשמעותיים ביותר של יוגופלסטיקה ספליט בימיה הגדולים ביותר כאלופת אירופה לצד טוני קוקוץ', דינו ראדג'ה, זוראן סאביץ', ז'אן טבק ודושקו איבנוביץ', כיום מאמן ויטוריה.

כמאמן, עבד פראסוביץ' בטאו ויטוריה ובאסטודיאנטס. אם פראסוביץ' לא יגיע לקבוצה, ולנסיה שוקלת את מועמדותו של פאקו אולמוס, מאמנה של מנורקה, שאימן בעבר את ולנסיה במשך שתי עונות.

פניו של ספאחיה לאימון פנרבחצ'ה/אולקר בעבר. הקבוצה הטורקית מתמודדת בימים אלה מול אפס פילזן בגמר הפלייאוף בטורקיה ומובילה 1:2. גם פנרבחצ'ה/אולקר, כמו ולנסיה, תשחק בעונה הבאה ביורוליג והטורקים הציעו למאמן הקרואטי הצעה כספית משופרת לעומת שכרו בעונה הנוכחית.

פראסוביץ´. צפוי להחליף את ספאחיה בוולנסיה (רויטרס)
פראסוביץ´. צפוי להחליף את ספאחיה בוולנסיה (רויטרס)

עוד מספרד: עומאר קוק, הרכז של אוניקאחה מלאגה שהדיחה את ולנסיה ברבע גמר הפלייאוף ותתמודד בשלב הבא נגד ברצלונה (בשיטת הטוב מ-5), יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. הוא סיים את העונה הסדירה כמלך האסיסטים בספרד עם ממוצע של 8.9 במשחק. על פי ידיעות שנפוצו בחודשים האחרונים באירופה, קוק היה אחד המועמדים לעמדת הרכז גם מבחינת מכבי ת"א ואפס פילזן.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */