יום שישי, 25.04.2025 שעה 18:35
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
482110-233326מכבי ת"א
461938-224725הפועל ת"א
462028-228126הפועל ירושלים
412326-228526בני הרצליה
402073-211126הפועל חולון
392175-224226עירוני רמת גן
382112-211426גלבוע/גליל
382221-219326הפועל ב"ש/דימונה
362033-205625עירוני נס ציונה
352187-213926הפועל עפולה
352049-193926הפועל גליל עליון
342285-210726עירוני קריית אתא
342238-205126אליצור נתניה
292477-215426הפועל חיפה

פיני גרשון: יצרו את הפיינל-פור כדי להפיל אותנו

מאמן מכבי ת"א תקף את השיטה במסע"ת לפני חצי הגמר מול נתניה. קטש: "יש סיכוי טוב יותר לזכות באליפות". אלפסי: "מקווה שהלחץ על השופטים לא ישפיע"

|
גרשון וקופל עם צלחת האליפות (שרון קביליו)
גרשון וקופל עם צלחת האליפות (שרון קביליו)

היום (ראשון) התקיימה מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת הפיינל-פור בכדורסל שיתקיים בעוד יומיים בהיכל נוקיה.

האלופה, מכבי ת"א, תפגוש את ברק נתניה (20:55) במשחק המרכזי והפועל ירושלים תפגוש את גלבוע/גליל (18:00) במשחק שיפתח את חצאי הגמר. ארבעת המאמנים ושחקן ישראלי אחד מכל קבוצה הגיעו לאירוע שהתקיים בהיכל נוקיה.

הצהובים של פיני גרשון הגיעו לשלב ארבע האחרונות אחרי סדרה לא פשוטה מול בני השרון, אותה ניצחו לבסוף 2:3 בזכות 69:71 צמוד ומתוח במשחק החמישי בבית. לעומתם, נתניה נזקקה לארבעה משחקים בלבד כדי להדיח את מכבי חיפה, למרות שלזו היה את יתרון הביתיות.

גלבוע/גליל, שסיימה את הליגה במקום השלישי, טיאטאה 0:3 את עירוני אשקלון, בעוד הפועל ירושלים עשתה את העבודה בארבעה משחקים מול מכבי ראשל"צ.

יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, היה ראשון הדוברים: "זה שבוע מהותי לכדורסל הישראלי. אני רוצה לאחל הצלחה לכל הקבוצות, בהנחה שהמשחקים יכריעו לגבי הכרטיסים להשתתפות במפעלים האירופאים. זו היתה עונה מעניינת ומרתקת. הפלייאוף הוכיח שיש עניין רב. נמשיך באותה שיטה גם בעונה הבאה. נעמוד על כך שיהיה תקציב מינימלי בעונה הבאה כדי שלא יהיו בעיות עם תשלומים, נוסיף משחקים בעונה הבאה".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
גרשון: המשחק תלוי בנתניה

"במהלך השנים הפיינל-פור הפך לאחד האירועים האטרקטיביים בספורט הישראלי. בחמש השנים האחרונות האחרונות, ארבע פעמים קבוצה אחת לקחה את האליפות ורק הפועל חולון הצליחה להדיח אותה. גם במשחק אחד הטובות מגיעות לקו הגמר. אם יהיו 3-4 קבוצות עם תקציב דומה, אין ספק שנצטרך לעבור לסדרות".

לפני שהמאמנים התחילו את דבריהם, קיבל הקהל של מכבי ראשל"צ את תואר הקהל המצטיין של העונה וזכה לפרס של 10,000 שקלים. את תואר הקבוצה ההוגנת של העונה קטפה גלבוע/גליל.

אבנר קופל (שרון קביליו)
אבנר קופל במסיבת העיתונאים לפני הפיינל-פור (שרון קביליו)

במהלך מסיבת העיתונאים הוצגו גם עשרת שחקני העשור של הליגה: דורון שפר, ליאור אליהו, עומרי כספי, מאיר טפירו, עידו קוז'יקרו, יותם הלפרין, דריק שארפ, טל בורשטיין, יניב גרין וגור שלף.

מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון, דיבר על הסדרה מול בני השרון: "כל משחק מתפתח אחרת, לפעמים גם סדרות, משחקים שהיו בטוחים הפכו קשים, מה שהיה אמור להיות קשה הפך לקל. זה תלוי בנו".

פרס לאוהדי ראשל&qout;צ, ההוגנים של העונה (שרון קביליו)
פרס לאוהדי ראשל"צ, ההוגנים של העונה (שרון קביליו)

גרשון ביקר את שיטת הפיינל-פור: "אם אנחנו בכושר טוב תראו בשלישי וחמישי. יש משחקים שאתה בטוח שאתה מגיע מוכן והם מתפתחים אחרת. את הפיינל פור יצרו כדי שיוכלו להפיל אותנו. נצטרך לדאוג שזה לא יקרה".

 
 פיני: אנחנו פה כדי שאבנר יוכל למכור את הפיינל פור בשנה הבאה ב-8 מיליון שקל שוב. הוא הרי מוכר את מכבי. אתם עושים אווירה כל השנה שאנחנו מתנשאים, מה אבנר מוכר? הוא מוכר פיינל-פור עם מכבי ת"א 
 
 
 

"היורוליג היא יצור כלאיים של שני מפעלים, גביע וליגה. פה היתה ליגה סדירה שסיימנו עם 7-8 ניצחונות יתרון. פה אתה משחק ליגה, פלייאוף ומגיע למשחק אחד שביום נתון נפצעים לך שלושה שחקנים והלכה עונה שלמה. באירופה אתה לא משחק נגד כל הקבוצות, זו לא שיטת ליגה".

"מה ההבדל בין הגביע לפיינל-פור? פלייאוף אני מוכן לקבל. זו שיטת גביע. אנחנו פה כדי שאבנר יוכל למכור את הפיינל פור בשנה הבאה בשמונה מיליון שקל שוב, הוא הרי מוכר את מכבי. אתם עושים אווירה כל השנה שאנחנו מתנשאים, מה אבנר מוכר? הוא מוכר פיינל-פור עם מכבי תל אביב".

המאמנים והקפטנים (שרון קביליו)
נציגי נתניה ומכבי ליד צלחת האליפות (שרון קביליו)

פיני המשיך: "כשמכבי ביקשו מערוץ 1 סכומים גבוהים אז רשמתם שזה המון כסף, עכשיו כשמוכרים ליגה שהיא קצת פחות טובה מהיורוליג, אז זה בסדר. אני מאחל לאבנר בהצלחה. הוא עשה שידרוג נהדר לליגה וגם לפיינל-פור ואנחנו פה כדי לעזור לו. כי אם לא היינו פה זה לא היה נמכר גם בחצי מיליון שקל".

פורוורד מכבי ת"א, גיא פניני: "לא חושב שאיבדנו ריכוז או כושר העונה. הגענו לפלייאוף נגד קבוצה מצויינת שעשתה שינויים. היתה לנו סדרה קשה ואני שמח שעברנו אותה בהצלחה. זו היסטוריה. הראש בנתניה ואני מקווה שנעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות".

 
 אלפסי: פיל ג`קסון, שהוא מאמן קצת יותר טוב מפיני, רמז על שופט וקיבל קנס. כאן מותר להשתלח בשופטים. אם קבוצה עם תקציב כזה גדול באה למשחק חמישי בסדרה מול קבוצה מהתקציבים הקטנים בליגה ותוקפת שופטים, היא צריכה לבדוק את עצמה 
 
 
 

מאמן ברק נתניה, אריק אלפסי: "מכבי פייבוריטית ברורה בנוקיה. אנחנו מגיעים למשחק הזה ולא חוששים. עשינו סדרה יפה נגד חיפה, שיפרנו את ההגנה בפלייאוף, שיחקנו קבוצתי. מכבי פגיעים וננסה להגיע לנקודות תורפה שלהם ולעשות עוד צעד. אנחנו לא מגיעים כדי לוותר".

אלפסי התייחס לפעמיים האחרונות שנתניה הגיעה להיכל: "אין ספק שהגענו כאן לנוקיה גם לחצי גמר הגביע וגם בליגה ולא נראנו טוב, אני לא מייחס את זה לאולם הגדול או לאווירה, אלא לשזה שלא שיחקנו מספיק חכם. כמובן שאנחנו צריכים להתאים את עצמנו לאולם וליריבה ואני מאמין שאם נשחק חכם וליתרונות שלנו ולא נפציץ מבחוץ ונתחיל לשחק כדורסל פרוע, נוכל אולי לעשות סנסציה".

השחקנים הישראלים מקבלים את טבעת האליפות (שרון קביליו)
השחקנים הישראלים מקבלים את טבעת האליפות (שרון קביליו)

מאמן נתניה לא אהב את ההתנפלות של מכבי על השופטים לאחר המשחק מול בני השרון: "פיל ג'קסון, שהוא מאמן קצת יותר טוב מפיני גרשון, רמז על שופט וקיבל קנס של אלפי דולרים. כאן מותר להשתלח בשופטים, המאמן כל הזמן עוקץ שופטים. אם קבוצה עם תקציב כזה גדול באה למשחק חמישי בסדרה מול קבוצה מהתקציבים הקטנים בליגה ותוקפת שופטים, היא צריכה לבדוק את עצמה. מקווה שהלחץ של מכבי על השופטים לא ישפיע".

פיני גרשון, אבנר קופל ועודד קטש (שרון קביליו)
פיני גרשון, אבנר קופל ועודד קטש. הדיון נסוב סביב הפיינל-פור (שרון קביליו)

שמוליק ברנר, גארד ברק נתניה: "אנחנו צריכים לשמור על ריכוז 40 דקות וזה בא לידי ביטוי בסדרה נגד חיפה. אנחנו מקווים שבעזרת הקהל והשחקנים נעשה את זה".

קטש: "הפלייאוף הוכיח שאפשר להמשיך את זה עד הסוף"
עודד קטש, מאמן גלבוע/גליל: "אני מקווה שנלך עוד צעד קדימה. אנחנו מרגישים שהכל פתוח. אין פייבוריטית ברורה, יש הרבה שחקנים טובים. השארנו חלק גדול מהסגל, זה היתרון היחסי שלנו ואני צופה משחק מאוד מעניין".

המאמנים ונציגי הקבוצות במסיבת העיתונאים (שרון קביליו)
המאמנים ונציגי הקבוצות במסיבת העיתונאים (שרון קביליו)

על השיטה אמר קטש: "לנו יש סיכוי גבוה יותר לזכות באליפות בשיטת הפיינל-פור. אני רוצה שהקבוצה שתגיע לה תזכה באליפות. הפלייאוף הוכיח שאפשר להמשיך את זה עד הסוף. משהו מתעורר לחיים כשמתחיל הפלייאוף. אני נהנה מזה. יש שמונה קבוצות בארץ שיכולות ליצור משחקים מאוד מעניינים. להגיע אחרי שבועיים ללא משחק זה לא מצב אידיאלי מבחינתנו. להשאיר שחקנים בשיא זה לא פשוט, לא לקבוצות יתרון עלינו בנושא הזה. אי אפשר היה לשחק משחקי אימון. זה יכול לעבוד לפה ולפה".

השחקנים עם צלחת האליפות (שרון קביליו)
השחקנים מחזיקים את צלחת האליפות (שרון קביליו)

פורוורד גלבוע/גליל, אלישי כדיר: "התאמנו את עצמנו לירושלים. אנחנו מקווים שננצל את היתרונות שלנו עליהם. אני שומע כבר חצי עונה שאני מועמד למכבי והפועל ירושלים. זה מחמיא, משהו שכל ילד חולם עליו. כרגע אני שחקן גלבוע/גליל".

נעימי: "הקבוצה עברה שינוי מאז הסדרה מול אלבה"
מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס: "אני לא יודע אם אנחנו בשיא הכושר, אבל אנחנו בעליה בעונה של עליות וירידות. אנחנו במצב טוב, מנטאלי ופיזי".

גארד הפועל ירושלים, יובל נעימי: "מאז הסדרה עם אלבה ברלין, הקבוצה עברה שינוי מסויים, משהו התחבר, נראה יותר טוב, גם הגנתית. אליפות לוקחים עם הגנה ואני שמח שהצלחנו להתחבר".

לכתבה זו התפרסמו 268 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 268 תגובות ב-175 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
175
צהוב125/05/2010 02:20
אתה באמת יקר אבל אני חושב שאתה חלש בניגוד לשנים עברו. איך אתה לא משחרר את פיני השחצן איך אתה לא שם לב שביגללו אנחנו מפסידים משחקים חשובים למה בדיוק אתה צריך אותו בגלל הניסיון? לצערי תשמור את התגובה הזו ותזכור אותה. אם פיני ממשיך במכבי שנה הבאה לו נגיע לכלום וזה לא משנה איזה שחקנים יהיו לו. גם אם התקציב יוכפל הוא פשוט כבר לו מסוגל. מאז שהוא חזר רק חרה נופל עלינו. את מי בדיוק האשמתה באפסד לפרטיזן או לצסק"א בגמר האחרון נגדם. הרי שנה לפני באימון המסקם לפני הגמר צילמו איך פיני הולך ברגל עד האולם כי זה התקיים בשבת, ופתאום לפני צסק"א בגלל הזילזול שלו הוא נשאר במלון ולא הגיע לאימון המסכם בגלל שבת(אבל לא היתה לו בעיה להתראיין לטלויזיה) איך לא ראיתם את זה שנגד פרטיזן הוא לא תיפקד והפסדנו את המשחק. מר מזרחי היקר שלושים שנה אני מעודד את מכבי באמת באש ובמיים וצר לי לומר לך אבל עכשיו אני מעודד את נתניה או את גליל(יש גבול בקשר לירושליים)אולי זה יגרום לכם להתעורר שם למעלה ולהפרד יפה ממאמן גדול שפשוט נהיה קטן מידי  
השב   •  10
174
צהוב125/05/2010 02:03

גם את המסטיק הכי טעים בעולם זורקים בסוף אין מה לעשות ניגמר הטעם הטוב מפיני תהיה גבר ותפנה את הבמה כי מתברר שלהנהלת מכבי כבר אין את הביצים לעשות את זה

השב   •  10
173
יאללה מכבי!24/05/2010 23:38
יגמר ככה:
1 מכבי ת"א
2 גליל עליון
3 הפועל י-ם
4 ברק נתניה

מצטער אם הרסתי למישהו את הסוף
השב   •  22
רתם25/05/2010 12:16
הסיכוי לניחוש שלך הוא 1/16
במידה ואתה חושב כי מכבי בכל מקרה ראשונה (לא הייתי מהמר גם על זה), אזי הסיכוי הופך ל-1/4 וזה עדיין משאיר את ההימור כניחוש פרוע.
כיוון שבסטטיסטיקה עסקינן הרי שאני אלך על הימור יותר בטוח ואהמר כי הדירוג הסופי יהיה כל התוצאות פרט לזו המופיעה (כלומר סיכוי של 15/16).
השב   •  00
172
אדום מלידה!24/05/2010 16:52
סומכים עליכם שתעיפו את מכבי אחרי שהם ינצחו את נתניה ואתם את גלבוע
השב   •  10
171
האדום עולה24/05/2010 16:18
האמת שהיתה גלויה לעין לרוב האוהדים בארץ היא שמכבי ת"א השנה מוצגת בצורה הכי ברורה דרך פיני \פניני , הראשון מתנשא שעם כל ההצלחות שלו אין בו את גדלות הנפש והאצילות שהיית מצפה ממאמן שזכה בכמה גביעי אירופה, אין עוררין על יכולתו המקצועית של פיני אבל הוא מצליח לדחוף את עצמו לפינות שחושפות את האישיות הדוחה שלו וחבל
לגבי פניני , אין לי ספק שהוא השחקן הישראלי הטוב בליגה היום אבל כל הכישרון וההשקעה נעלמות ברגע כאשר הוא שולף את כשרון המשחק "ACTING" שלו ואת ההצגות שלא מכבדות אף שחקן מקצועי , אחד הדברים שאנו כהורים מעודדים את ילדנו לעסוק בספורט היא הרוח הספורטיבית והאנרגיות החיוביות שספורט מייצר אצל השחקנים ובמקום זה בא פניני ומציג את כל הרמאות והלכלוך בענף ומבזבז את ההערכה של הרבה אנשים לגבי יכולתו על פרובוקציות שלא מתאימות לספורטאי אמיתי (מעניין אם יצא לו להיתקל בהאנטר בקטע כזה בסוף משחק ואז יהיה מעניין אם יהיה לו האומץ לזרוק את ההערות שלו), דבר שני האקט שהוא רץ לשמיר לאחר שקלע את העונשין שקבעו שמכבי מנצחת במשחק זרק לו הערה , זו דוגמה איך שחקן לא אמור להתנהג והלואי ושופטים יענישו אותו על התנהגיות כאלו
דרך אגב היו במכבי שחקנים שתמיד רכשתי להם כבוד כמו הנפלד, קטש , ברקוביץ'' , גודס ,שפר וכו. שגם ששיחקו נגדנו בסוף המשחק הרגשת שהיה לך את הזכות לפגוש שחקנים כאלה והפרביליגיה לצפות בהם משחקים
כולם צריכים לזכור שזה ספורט ולכל ספורט יש את הרוח שלה וחשוב לשמור עליה כמנוף חיובי להתנהגות בין בני אדם

האדום עולה
השב   •  10
170
כואב שאנחנו לא שם24/05/2010 12:27
במקום מכבי ת"א
השב   •  50
רק מכבי!25/05/2010 01:10
מאיפה הביאו אותך יא הזוי? לא רק מקום 8 אלא אם לא השופטים הייתם חוטפים עוד 55 הפרש ממכבי.

תפרוש בשיא בקיצור
השב   •  01
169
יפת בן רצון צדקה24/05/2010 12:22

מסכים

השב   •  00
168
אודי24/05/2010 10:24
שחק הוגן, אם תפסיד זו תהיה הוכחה שאתה לא שווה מי יודע מה חוץ מהפה שלך.
אין שום פסול בשיטה חוץ מהאגו הנפוח שלך.
ואת זה אני אומר בתור אוהד ותיק (כ- 25 שנה ביד אליהו).
היו לך שנים נפלאות ועל כך מגיעה לך כל התודה, אבל. הן היו.
השב   •  53
167
גנבו לנו פיינל פור24/05/2010 10:01
כבר חשבתי שאני לא ישמע את הבכייה המסורתית של מכבי על שיטת הפיינל פור, אבל כן אחרי הבכייה לשופטים נגדנו הגיע הבכי החדש. כל כך חבל שלא שמרנו על יתרון 14 הפרש והחטאנו מהעונשין ככה היינו עוברים את מכבי בשיטה המקובלת של הטוב מ-5, אמנם הם הגיעו מוכנים כדי לבכות שופטים (פדרמן: תיכננתי לא לדבר לפני המשחק על שופטים) אבל לפחות לא היינו מתייחסים לזה ברצינות להפסד בשלושה משחקים ולא באחד. 2 הפרש זה שהיה חסר וקליעות עונשין כדי שאנחנו ניהיה שם בצורה צודקת וספורטיבית לחלוטין, למרות הבכי המגוחך על השופטים. עכשיו אולי למכבי ת"א יהיה סיבה טובה לבכות, כמו למכבי חיפה בכדורגל והקיזוז, על שיטה שלא מקובלת בעולם ורק בישראל. אבל עדיין בגלל שגבנתם לנו את הפיינל פור אני חשבתי על זה ובחרתי לתמוך בפיינל פור הזה בעולה החדשה ובבירת השרון, ברק נתניה הלוואי שיקחו אליפות בהצלחה לאלפסי. כבר ניצחתם אותם פעם אחת העונה, תעשו זאת שוב. אם אנחנו הצחלנו שאנו פחות טובים מכם - גם אתם יכולים. בהצלחה גדולה.
השב   •  41
166
שרון24/05/2010 09:19
בפיינל פור
השב   •  12
165
רולי24/05/2010 08:48
אדון פיני,נמאסת על כולם, בגללך מכבי הופכת לשנואה יותר ויותר.  תעמיס עליך את כל הצהובים וטוס לליגה האדריאטית לרווחת הליגה כולה. איך אתה מאיים שמכבי תעזוב לליגה האדריאטית כאשר כל הליגה רוצה להקיא אתכם החוצה מכאן.
יהיו כאן יותר מתח, יותר עניין ופחות יללות.
השב   •  71
164
בטוח24/05/2010 07:59
השב   •  10
163
יפת בן רצון צדקה24/05/2010 06:32
אולי תפסיק כבר להתבכיין? לא ענית לי אם שלחת לרייניש את הזר שהצעתי לך לשלוח אחרי המשחק החמישי עם בני השרון !
אגב מה עם הגועל הזה שהצעת להעיף מקבוצה ברמתה של מכבי תל אביב? אם שכחת קוראים לו גיא פניני1 עוד אפשר, לא מאוחר. עשה זאת ואז יש סיכוי שיצטרפו עוד אוהדים למכבי.
השב   •  20
162
מכביסט!24/05/2010 02:22
צהוב שחור - אהבה שהיא חלום!
השב   •  40
161
גרשון מאפן24/05/2010 01:09
אז נוקיה היה מפוצץ ב 11 אלף צופים באווירה מדהימה של ירוקים וסגולים והיה המון עניין בתקשורת .אז השמועה הזו כאילו שמכבי מביאה את כל הרייטנג זה בולשיט גמור !תלוי מי הקבוצה שמשחקת .אני בטוח שיש כמה קבוצות שיכולות למלא את נוקיה ולהביא עניין בכדורסל הישראלי כמו מכבי חיפה הפועל חיפה הפועל ת"א הפועל י"ם הפועל חולון  הקבוצות האלו עם הקהל הכי גדול בכדורסל הישראלי (אחרי מכבי ת"א)חייבות להיות בליגת העל כי הן פשוט מביאות עניין לליגת העל קהל צבעוני ועניין בניגוד לקבוצות כמו ר"ג או גבעת שמואל או בני השרון קבוצות ללא קהל שרוב הכנסותיהן בנויות על ראשי עיר נדיבים או ספונסר נדיב לקבוצות האלו אסור לשחק בליגת העל!
השב   •  40
160
פרנקו מאמן טוב24/05/2010 01:02
השב   •  20
159
קופל תדבר עם היורוליג24/05/2010 01:01
ואז באמת תהיה תחרות הולמת למכבי ת"א .ואז גם יבואו ספונסרים לשאר הקבוצות בליגה הישראלית ואז תהיה תחרות הוגנת .כי כל עוד מכבי היחידה שמשחקת ביורוליג אז היא היחידה שמתעשרת מגביע זה ורוב ההכנסות של מכבי ת"א בכדורסל מקורן ביורוליג
השב   •  40
158
יול"ב בדיחה24/05/2010 00:59
סתם חארטה !תחשבו שירושלים או גליל זוכות באליפות אז הם צריכות לשחק ביול"ב גביע אירופה די מאפן עם המון הוצאות עם קבוצות בינוניות ומטה .גביע יול"ב פשוט לא מכסה את ההוצאות .
השב   •  20
157
פיני גרשון גם כך24/05/2010 00:53
ביורוליג אז מה משנה לה פחות צלחת או יותר צלחת.דון שמעון ופדרמן כבר מזמן דאגו לעשות חוזה בלעדיות עם היורוליג שגם אם מכבי תרד ליגה בישראל הם ישחקו ביורוליג.ממש ביזיון בושה וחרפה.איפה קופל בעניין זה ?למה הוא לא נלחם שעוד קבוצה ישראלית תשחק ביורוליג
השב   •  30
156
יורוליג לאלופה24/05/2010 00:50
באליפות והיא לא תשחק ביורוליג המפעל הבכיר באירופה (עם המון המון כסף ) .אם היו מציעים לדורסמן בעונה לאחר האליפות לשחק ביורוליג אז הוא היה נשאר בחולונייה ואף היה משתתף בשמחה ביורוליג!ותירוץ של אולם זה שטויות כי חולונייה יכלה לשחק בנוקיה שהוא בדיוק רבע שעה מאולם הפחים.אבל נשאלת השאלה מדוע דון שמעון לא נלחם עם קשריו להוסיף עוד קבוצה ישראלית ליורוליג אלא עושה הסכם בלעדיות של מכבי עם היורוליג שלא משנה באיזה מקום מכבי מסיימת את הליגה בישראל? התשובה היא פשוטה הוא פשוט מפחד שעוד קבוצה ישראלית ביורוליג תנגוס בהכנסות העצומות של מכבי מפעל זה (תקשורת טלוויזיה הכנסות מפירסום ובכלל הכנסות ממפעל היורוליג)
השב   •  30
155
חולונייה בעונת האליפות24/05/2010 00:34
משחקים כי אז ניצחנו את מכבי בפחים ובנוקיה היינו צמודים מאוד .ובאותה עונה היינו פשוט הקבוצה הכי טובה בארץ!
השב   •  21
154
דון שמעון בלחץ24/05/2010 00:31
לשופטים
השב   •  11
153
שי ברקאי24/05/2010 00:30

יותר משמועות במלחה, השמות שיבק הדלוח וקטש המכביסט הן ענן עפר (כרגיל בירושלים). דני פרנקו יחליף את גודס בעונה הבאה ובא לציון גואל מהנפילה עם גודס. כנראה שדני קליין ופוגל שוב הולכים בכיוון שהוכיח עצמו עם הלפטופ שהביא 2 גביעים ופישל בעונה השניה. לפרנקו כבר יש גביע אחד, אולי הבא יהיה בירושלים שכבר לא זוכרת איך נראה הגביע.

השב   •  11
152
לבנות עוד אולם גדול24/05/2010 00:30
השב   •  40
151
ראשל"צ בדיחה הקהל שלהם24/05/2010 00:29
נוכיח ונראה לכולם מי הקהל הכי טוב בארץ (כמובן ביחד עם הקהל של הפועל י"ם והקהל של הפועל חולון )
השב   •  41
150
בהצלחה לנתניה24/05/2010 00:27
נמאסת צא כבר לפנסיה !אז אתה נכנס ל 5 דקות פעם ב 20 משחקים וקולע כמה שלשות .לא נמאס לך לחמם תספסל ולעודד עם המגבת את השחקנים
השב   •  20
149
טאקר בוא לחולונייה24/05/2010 00:19
השב   •  11
148
דורסמן מלך ישראל24/05/2010 00:18
במשחק מספר 3 (בנהריה ) עם רייניש והשיפוט היה חד צדדי נגד נהריה והפסדנו באותו משחק..אף אחד מחולונייה לא התלונן ולא בכה כמו שמכבי מתלוננים .
השב   •  10
אלון24/05/2010 06:19
א) השיפוט במשחק מול בנה"ש היה השיפוט הכי גרוע שראיתי בימי חיי. לא ראיתי את המשחק בנהריה כך שאני באמת לא יודע מה היה שם.
ב) כרגע אתה מודה שהשיפוט באותו משחק היה חד צדדי. אז להתלונן או לא?
השב   •  01
147
נתניה וגליל בהצלחה24/05/2010 00:15
הנחיות מיוחדות לעזור לי"ם להגיע לגמר.
השב   •  01
146
הפיינל פור בנוקיה24/05/2010 00:14
השב   •  10
145
מכבי תעזבו תליגה24/05/2010 00:12
התלונות שלכם על השיפוט.אתם הקבוצה הכי בכיינית ועם הכי הרבה תארים.כל משחק פדרמן גרשון ושלף עומדים ליד המזכירות ולא נשכח תכרוז המעצבן שלכם.ואף פעם לא זכור לי שגור שלף או גרשון הורחקו במשחקים .סה"כ השופטים כמעט תמיד לטובתכם!גרשון אתה שחצן ואיש קטן ..יש לכם מזל שבני השרון רעדו והחטיאו המון קליעות עונשין כי אם לא הייתם כבר יוצאים לחופשת קיץ
השב   •  10
144
חולונייה לקחה אליפות24/05/2010 00:10
אלא בזכות זה שהיינו הכי טובים בליגה סיימנו את הליגה הסדירה באותה עונה מקום 1 ואף ניצחנו את מכבי בליגה.אז בבקשה לא לזלזל בחולונייה של האליפות כי אז היתה לנו קבוצת חלומות שאפילו מכבי היו חולמים עליה היינו פשוט באותה עונה רמה אחת מעל הליגה . עם טאקר דיקסון קמפל סימונס ובראון החיה
השב   •  12
143
דייגו23/05/2010 23:57
השב   •  10
142
ראובן23/05/2010 23:48
אם כל הכבוד לנתניה ים וגליל מכבי כרגיל תיקח לכו תדעו אם זה מתוכנן או לא
השב   •  11
רק מכבי!25/05/2010 01:13
ותווצתר על הפעל לחץ על השופטים, גם בלעדיו הם שופטים נגד מכבי.

יתרה מכך הם כבר נתנו לכם השנה 5 משחקים אז מה זה בשבילם עוד משחק אחד..
השב   •  00
141
אוהד23/05/2010 23:20
השב   •  10
140
אלון23/05/2010 23:16
איך אפשר להגיד שהשיפוט במשחק   בין מכבי לבנה"ש היה שיפוט מצויין. זה היה השיפוט הכי גרוע שראיתי אי פעם.
השב   •  11
139
הפועל עולהלה23/05/2010 23:02
אוהדי חולון החוצפנים לא מבינים שהאליפות שלהם היא אך ורק בזכות הפועל ירושלים? הם באמת לא מבינים שהם קיבלו את הפיצוי שנה אחרי העוול שנעשה לנו?

השיפוט בגמר היה לטובתם כל המשחק בשביל שלא יראה שכל שנה מכבי מקבלת אליפות משופטים שנה אחרי שנישדדנו על ידי סמי בכר.

אם נעלה לגמר והשופטים יבואו עם נטייה לטובתנו זה יעשה רק צדק על עונת 2007.

לא מבין איך אפשר להגיד מילה אחת עלינו בקשר לשיפוט אחרי שגנבו לנו כל כך הרבה תארים?
אנחנו הקבוצה ששיפוט לקח לה הכי הרבה תארים בספורט העולמי. ויש הרבה דוגמאות חוץ מסמי בכר
השב   •  32
קומץ24/05/2010 00:00
אף פעם לא תניפו צלחת!
השב   •  11
138
הצהוב מהדרום23/05/2010 22:48
השב   •  12
137
רונן23/05/2010 22:42
השב   •  00
136
רונן23/05/2010 22:39
הפיינל פור זו שיטה שמצילה את הכדורסל הישראלי לא בגלל שהיא "הורסת" למכבי אלה בגלל שהיא עושה עניין בליגה, ולא נותנת לנו סתם עוד שיעמום כמו כל שאר העונות, המשעממות הקודמות, זה גם מביא יותר רייטינג וצופים, וגם למכבי זה טוב כי זה גורם לאוהדים שלה לבוא למשחקי ליגה ולא רק אירופה, במיוחד בשנים האלו שמכבי פחות מצליחה באירופה. 
השב   •  00
135
אורי לאופולד23/05/2010 21:45
שלוםקוראים
לי אורי לאופולד
גיל 21
עיר נתניה
אריק אלפסי מעמון השנה
מאמיון גדול יעסה ביום שלשי זה
עליה אסטורית לגמר
והזקע באליפות המדינה של לגעת וינר לשנת אלפים  כי מגעה לקבוצה המדימה הזות
ולמאמון אריק אלפסי המדים הזה
ולקהל הנתניתי המדים
השב   •  00
134
ישראלי23/05/2010 21:37
אם פיינל 4 טוב באירופה אז גם כאן זה טוב.אתה פיני משפריץ לכל הכיוונים כולם לא בסדר רק אתה מושלם. תחזור לשכונה לשם אתה שייך.
השב   •  11
אלון23/05/2010 22:56
גם ביורוליג. הסיבה שאין סדרות ביורוליג היא בגלל לוחות הזמנים של הליגות המקומיות.
השב   •  10
133
אביב23/05/2010 21:09
אל תשליך את השנאה להפועל בכדורגל למכבי בכדורסל. בניגוד להפועל בכדורגל (שאותה באמת שונאים) . כל העולם מקנאים ! במכבי תל אביב זה המינוח הנכון.
השב   •  30
132
זלאטן23/05/2010 20:20
רק מרורים אכלנו מהקבוצה הזו ב-15 השנה האחרונות, מלבד עונה אחת. ובכל זאת, הלכנו באנמנות אחרי ראשון לכל מקום.
ואתם יודעים מה? לא צריכים את ההכרה שלכם. אנחנו לא חולון שצריכים שידווחו בכל משחק כמה אוהדים הם היו בשביל השקט הנפשי שלהם. אנחנו באים מאהבה רק בשביל הקבוצה. תודה רבה לך מכבי ראשון!
השב   •  31
הפועל ירושלים23/05/2010 21:11

השב   •  20
אוהד23/05/2010 22:46
אתה מלכלך פה חבל על הזמן! אתם אכלתם מרורים? אנחנו לא היינו בליגה 7 שנים והגענו עד ליגה 3. לכם יש עירייה שתומכת ב4 מיליון ולנו במיליון. ובכל זאת אתם גוש של 30 עד 50 איש במשחק ולמשחקים שלכם מחלקים כרטיסים חינם לנוער. אצלנו אחרי עונה מבישה ומשפילה  הגיעו מאות אוהדים למשחקי חוץ כולל 500 בנהריה. אתה חוצפן!
השב   •  01
זלאטן23/05/2010 23:53
וזו סתם עלילה שאתם מפיצים לגבי הכרטיסים חינם. אצלינו כולם עושים מנויים.
לא התכוונתי ללכלך על הקהל שלכם, פשוט הדגשתי את העובדה שאתם כל פעם מפארים את השם שלכם אחרי כל משחק ומבטלים קהלים אחרים.
נכון, בכמויות אנחנו לא מתקרבים אליכם. זו עובדה. זה עדיין לא משנה את העובדה שאנחנו באים מאהבה ונאמנות למרות חוסר הישגיות מוחלטת של הקבוצה שלנו ואת זה אף אחד לא יקח מאיתנו.

ולסיום: אל תקח ללב. אתם אחלה קהל, י-ם אחלה קהל זה לא סותר כלום. יש מקום לכמה קהלים טובים בליגה הזאת. ואני גאה להגיד שאני אוהד של מכבי ראשון. הקהל מס'' 1.
בהצלחה עונה הבאה.
השב   •  10
131
AP23/05/2010 20:01
אתם בוכים כבר מיליון שנה בכדורגל על כל דבר שלא נראה לכם אתם בוכים.
אני בכלל לא מבין מה אתם נכנסים לפה אין לכם קבוצה בכדורסל.
אז לכו תהנו בחניון שלכם.
השב   •  62
130
נדב דוד23/05/2010 19:54
מכבי לוקחת פיינל פור סתם יקשה על שאר הקבוצות עם מכבי חיפה אתה עולה לפחות היה מי שיקשה עלייה
השב   •  00
129
דנה23/05/2010 19:06
השב   •  35
מכביסט23/05/2010 20:02
אמרתם ויצאתם מושפלים עם הראש בין הרגליים, אתם והמאמן הטירון שלכם.
השב   •  51
דרור23/05/2010 20:40

השב   •  11
128
גדי23/05/2010 18:38
1.ליגה של 4 בתים בכל בית 6 קבוצות כולם משחקים נגד כולם בית וחוץ גם אם הם לא באותו בית.. הבתים רק למיקום הסופי כמו באנ.בי.אי 2 הקבוצות במקום הראשון בכל בית הלכות לפלייאוף של סדרות כמו באנ.בי.אי מה ששונה מהאנ.בי.אי זה שגם ה2 שמגיעות למקומות האחרונים יהיה פלייאוף של סדרות ירידה
2.גג תקציבי של 10 מיליון דולר ואם זה לא מתאים למישהו הוא לא חייב להיות בליגה ד"א גם באנ.בי.אי יש גג תקציבי
3.דראפת בחירה כמו באנ.בי.אי
4.בשביל לנקות את הלכלוך שדבק בכדורסל הישראלי צריך ועדת חקירה על האליפויות שפנאן היה מעורב בהם.. אם יתגלה שהחשדות נגד מכבי נכונות צריך לנהוג כמו באיטליה ולהביא את האליפויות המזוהמות של פנאן לסגניות ולהוריד את מכבי ליגה לשנה.. שוב אם לא מתאים למכבי הם יכולים לחפש מדינה אחרת לייצג אותה.. אנחנו לא רוצים שזיהום ייצג אותנו!
5. שהאלופה תלך ליורוליג ולא קבוצה אחת ששילמה מראש בשביל שלא יהיה סיכוי לקבוצה אחרת אפילו אם היא לוקחת אליפות
השב   •  33
רן23/05/2010 23:00
טמבל
השב   •  00
127
קרן23/05/2010 18:20
אבנר קופל עצמו טוען שזה נועד נגד מכבי, פיני צודק, וכולם יודעים את זה
השב   •  31
126
אלדד23/05/2010 17:52

שלנו אתם מחזיקים מהון המוחלט שהוא גדול מהרבה קבוצות אירופאיות גדולות ואתם יכולים להצביע רק על שחקן והוא אצלכם בשאר הקבוצות זה לא ככה וצריך איזון לכן הפיינל 4 הוא מאוד פייר כלפי כולם דיי לבכות בחיי אביכם

השב   •  24
רן23/05/2010 18:12
אתה יודע בכל מקום מתוקן בעולם מנסים להביא את הלחשים למעלה לחזקים אבל אצלנו אומרים טוב עדיף שכולם יהיו חלשים ונהיה ליגה פח, שיהי לנו ייצוג פח באירופה ובכלל שתהיה ספורטיביות פח.
השב   •  20
125
פרנקו23/05/2010 17:44
למשחקים ביום חמישי (3-4 והגמר)?
השב   •  00
בועז24/05/2010 14:18
במוצעה אזורית של גלבוע
יאללה גליל
השב   •  00
124
פרנקו23/05/2010 17:43
למשחקים ביום חמישי?
השב   •  00
123
השד האדום23/05/2010 17:42
יש להם בעיה כי סמי בכר פרש כבר.
השב   •  24
מכביזם23/05/2010 21:17
אבל זה לא טוב לאדומים הקטנים והבכיינים,למרות שכל פרשן ושופט שצפה בוידאו אמר בבירור-עבירה.
השב   •  01
122
אדום23/05/2010 17:42
בכיין!
לא בוכים על חוקים אחרי שהם נקבעים.
יש עשרות ענפי ספורט שלא מי שצובר את מירב הנקודות זוכה.
כדורעף, טניס ואפילו בכדורגל בשיטת 3 הנקודות והקיזוזים.
השב   •  31
ביתריסט23/05/2010 18:09
הם פירקו את כל הליגה גם במשחקי החוץ!

הם מזמן אמרו שהם מוכנים לוותר על הבית תמורת שיטת אליפות ולא שיטת גביע, אז די לבלבל את המוח ולהגן על המושחת והשופטים שלו שכולם עובדים בשירותכם

כל האדומים אותו הדבר- אם לא מביאים להם קומבינות (הפועל-קיזוז, ירושלים- קופל ושופטים) הם לא יכולים להסתדר לבד, ועוד בוכים נוסף לכל המתנות שהם מקבלים! אפסים
השב   •  33
רן23/05/2010 18:17

רק בארץ שלנו ממציאים שיטות כדי שיהיה מעניין ומותח אבל מה זה משנה אם זה ספורטיבי או לא. לא ראיתי שמקזזים נקודות במדינות אחרות, לא ראיתי שיש פיינלפור במדינות אחרות אולי רק בצרפת, ואם הם המודל שלך אז מברוק. רוצים לקחת אליפות תביאו ספונסרים תבנו קבוצה טובה תשחקו באירופה ותקחו אליפות בסידרה אבל אל תגנבו כמו הגועל תל אביב.

השב   •  10
דרור23/05/2010 20:39

השב   •  10
121
השמן מכין אליבי לכשלון23/05/2010 17:41
השב   •  21
120
ירוק23/05/2010 17:39
פיינל פור כדורסל = קיזוז כדורגל
המצאה של גאונים.מה לעשות שזה הספורט ויש קבוצה שיותר טובה מהאחרות !
רק אצלנו אלה שעומדים בראש הכדורגל והכדורסל חושבים להמציא את הגלגל !
השב   •  41
מכביזם23/05/2010 21:16
פיינל פור היא שיטה הרבה פחות ספורטיבית מהקיזוז. קיזוז לא קיים בשום ליגה,פיינל פור קיים גם ביורוליג. ואבנר קופל,למרות כל הג''ננה שיש לי עליו עושה טוב לכדורסל,רק חבל שבדרך הוא מנסה גם לפגוע במכבי.
השב   •  11
119
משה23/05/2010 17:23
בכמה??
השב   •  00
משה23/05/2010 17:29
השב   •  00
118
ארז23/05/2010 17:05
בשביל מה הם מנצחים כל העונה? רק בשביל שבסדרה אחת קבוצה אפסית במקום 5-6 תתפוס יום טוב ותהרוס עונה שלמה של נצחונות? תשנו את השיטה.. תעשו אפילו קיזוז.. תחלקו את הטבלה ל4 בתים קטנים.. אבל פיינל פור.. איזה שטות!
השב   •  61
117
משה23/05/2010 16:56
מוכר כרטיס לחצי הגמר מחר בלבד ליציע 1.כל המעוניין שישאיר פרטים ואחזור אליו.
השב   •  00
משה23/05/2010 17:17
השב   •  00
116
mirie23/05/2010 16:46
אלפסי , חבל על האמירה המיותרת שלך בנוגע לשיפוט כי היא לא נכונה. היית מאמן סימפטי של קבוצה סימפטית . עם אמירות כאלה לא תגיע רחוק. חבל.
השב   •  32
115
ירון23/05/2010 16:46
השב   •  30
114
אלון23/05/2010 16:33
40 שנה אתם בוכים ואנחנו בכיינים? ח.
השב   •  11
113
משה23/05/2010 16:32
אה.ועוד משהו חבילת טישו עולה 2.90
השב   •  00
112
שי ברקוביץ23/05/2010 16:02
כי לגבי המשחק האחרון נגד בני השרון, מכבי שיחקו ממש אגרסיבי ועם שיטות שלא קשורות לכדורסל אלא יותר לבושידו ולWWE. ובנס הם לא קיבלו עוד עבירות נגדם.
אין שום קשר לקבוצה שלנו משנת 2008 שצביקה שרף אימן. רק היום אני רואה את זה אבל צביקה מאמן עם כבוד עצמי ולאחרים בניגוד לפיני שאיכזב בפן הזה. הקבוצה שלנו שאומנה על ידי צביקה עם ביינום ומוריס הייתה קבוצת כדורסל מצויינת וספורטיבית. ואני מדגיש, ספורטיבית. במשחק הגמר ההוא של 2008 ירושלים היא זו ששיחקה אגרסיבי ומי שקיבלה את השריקות לעבירות היו מכבי, אז תעשה לי טובה כי אתה צודק רק בקשר לעבירה של טפירו על שארפ, הייתה ועוד איך עבירה.
:)
השב   •  02
111
איל23/05/2010 16:00
גם ככה אף אחד לא זוכר אותכם כמעט ירדתם ליגה
השב   •  11
110
שי ברקוביץ23/05/2010 15:57
בכדורסל זוכים באליפות לא לפי מספר נקודות הכי גדול בטבלה אלא בנצחון הסדרות.
המיקום בטבלה קובע יתרון ביתיות.
בכדורגל האליפות נקבעת לפי הניקוד השנתי.
ואני אוהב מכבי, אבל לצערי מכבי של השנה משחקת לא ספורטיבי בכלל. וזה נכון לכל העונה. חבל.
למשחתי עלתה לפיינל פור נתניה שמציגה רוח ספורטיבית שנראתה לאחרונה על ידי מכבי של פארקר וחבריו.
בהצלחה לכולם ושהטוב ביותר ינצח.
השב   •  30
רן23/05/2010 18:26
מכבי שיחקה כדורסל מצוין בכל טופ 16 ונתנה משחקים מעולים בליגה, יחסית לקבוצה חדשה לחלוטין ששנה ראשונה ביחד הם עשו עבודה מעל המצופה. הגנה כזאת הרבה זמן לא היתה למכבי ועובדה שבסוף הליגה היה הפסד אחד שלא זכור לי הרבה זמן וביורוליג לא היו רוקים מפיינלפור. הקבוצה של צביקה היתה ביזיון אפילו את הליגה לא סיימה במקום הראשון.
השב   •  01
109
אסי23/05/2010 15:57
אלפסי מנסה לחקות את אפי בירנבוים מנאום "שתיקת הכבשים". הוא חושב שאם יתקוף את מכבי יחשבו שהוא גבר.ואז כמו עם אפי יבוא יום והוא יגשים את החלום שלו ויאמן במכבי. אבל הוא פישר קטן וכולם יראו את זה שמכבי תתפוצץ על קבוצת הליצנים שלו . הוא יחזור מהר מאוד לחור שלו וככה גם כל אוהדי הגועל
השב   •  53
108
דאבליסט23/05/2010 15:54
מי שבעד המתכונת הנוכחית של הליגה(כולל מכבי בית שאן) ללחוץ אדום. מי שבעד לבעוט את מכבי בית שאן לאלף קיבינימט ושישחקו עם ליגיון הזרים שלהם בארה"ב כחול!
השב   •  146
ביתריסט23/05/2010 16:28
רק שלא ציינת איך מצביעים לזה.

לא נורא, תחזורו לבכות ולשיר "כל העולם כולו שונא את הגועל" כי זה הדבר היחיד הנכון שיוצא מהפה שלכם
השב   •  34
107
מכבי בדם23/05/2010 15:41
מכבי יזכו באליפות לא משנה מה יקרה
השב   •  10
106
רולי23/05/2010 15:39
אדון פרנואיד,   כולם נגדכם, כולם שופטים נגדכם וכולם רוצים להפיל אתכם.
 תיזהר, הצל מאחוריך רוצה גם להפיל אותך.
השב   •  30
105
חולוניה23/05/2010 15:27
שסיימה את הליגה מקום שני. אז לא לבכות.
השב   •  31
AP23/05/2010 19:51
פיינל פור כל שנה נגד מכבי.
בפלייאוף היינו מנצחים אותכם.
השב   •  21
104
אדום 2723/05/2010 15:25
רוצים אולי טישו? תשאילו מהחברים החיפאים שלכם
השב   •  10
103
יוסי23/05/2010 15:25
אם יהיה גמר מכבי נגד ירושלים בעד מי תהיו?
השב   •  11
חולוני23/05/2010 15:34
אנחנו לא אוהבים לא את מכבי ולא את ירושלים.
אבל מעדיפים אפילו את מכבי על ירושלים.
בראש העדיפויות זה נתניה.
אחרי זה גליל
השב   •  32
משה23/05/2010 15:42
בטח שמכבי..תחשוב.אם ירושלים יקחו את האליפו..אף אחד לא יזכור את חולון..
השב   •  33
יוסי23/05/2010 15:50
כי אני יודע שאת מכבי אתם שונאים ממש וגם את ירושלים אבל בטח רוב אוהדי חולון בעד ירושלים או שאני טועה?
השב   •  10
חולוני 223/05/2010 15:57
תבין שאנחנו שונאים את ירושלים בדיוק כמו שאתם שונאים את הפועל ת"א.

כל קבוצה עדיפה מירושלים ומהשופטים שלה.

כמו שאמרתי, אם אין התערבות הגמר צריך להיות מכבי - גליל, כמו שחזו כבר במחזור השלישי של העונה
השב   •  32
חולוני23/05/2010 16:05
יש הרבה אוהדים שרוצים שמכבי יקחו.
יש הרבה שרוצים שתהיה הפתעה ושגליל או נתניה יקחו.
אין אף אחד שרוצה שמגדל שיקחו
השב   •  32
האדום עולה23/05/2010 16:47
אתם יכולים להגיד לי באיזה יציעים אוהדי חולון יושבים בפינל פור ?
אוי אתם אפילו לא שם אלא יושבים בסלון מנגבים את הזיעה מהפחד לרדת ליגה
חולון שלום חולון שלום אנחנו בפינל פור אתם בסלון
עכשיו ברצינות אני חושב שיש לכם הישג אדיר בזה שלקחתם אליפות (שהיתה בצדק כי הייתם הקבוצה הכי טובה אז וכנראה ההישג של הגביע אפילו יותר גדול שנה לאחר מכן) אבל מה שווה כל תואר אם לא מייצרים המשיכיות , נכון לא לקחנו אליפות ואולי אתם צודקים ואף פעם לא נניף צלחת אבל עדיין לאורך שני עשורים הפועל ירושלים מצליחה להציג קבוצת צמרת באופן קונססתינטי בעולם בו נשלט על ידי העריצות הצהובה , ובנוסף לזה הפועל ירושלים הינה הקבוצה הישראלית היחידה מלבד ת"א שהצליחה לזכות בתואר אירופאי כלשהו (גם אם אומרים שיש יול"ב ויש יורוליג) ולכן בשני העשורים האחרונים נחשבת הפועל לקבוצה מס'' 2 בישראל
אני אישית חושב שחולון מוסיפה צבע לליגה שחסר בה פגמנטים בצורה מזעזעת (על גבול האלבינו) ולכן שמחתי שנשארו בליגה
יום שלישי נצבע את נוקיה באדום ונקוה לתוצאה טובה בחצי גמר

האדום עולה
השב   •  42
חולון23/05/2010 21:02
קודם כל אני מעדיף שמכבי תזכה בפיינל פור מהסיבה הפשוטה שעוד אחד במילא לא ישנה כלום.
אחר כך מכבי נתניה אחר כך גליל.
אסור שמגדל יניפו צלחת,אסור.

נסיים בשירת "אף פעם לא תניפו צלחת"
השב   •  01
אדום מלידה!24/05/2010 17:20
אתם הקבוצה הכי מוצלחת בשני העשורים האחרונים?!? שנות ה-90 ועד 2005 הפועל תל אביב לקחה 3 או 4 אליפויות, מספר גביעים וכמה הופעות יפות ביותר באירופה אז נכון שאנחנו לא מתחרים כיום על הקבוצה השנייה של המדינה אבל עד לפניי 5 שנים עדיין היינו קבוצה השנייה בארץ, ומאז ומתמיד יש לנו הכי הרבה אליפויות וגביעים בארץ-אחרי מקקי. . .
השב   •  00
102
הבורר23/05/2010 15:24
האמת היא שפיני צודק ובסדרה שלמה אין קבוצה שיכולה על מכבי תל אביב, אבל צריך גם להזכיר לו שבפעם היחידה שהם לא לקחו אליפות מאז שהתחילה שיטה זו שכמעט והם גנבו אליפות מחולון שהייתה יותר טובה כל השנה וגם סיימה מקום ראשון.
השב   •  10
101
צפוני כחול23/05/2010 15:21
ועוד כמה קבוצות קצת פחות טובות מאימפריית הבכי שלך, גרשון. 
בכל מקרה אתם בליגה האירופית, לצער רבים מאיתנו. אז תפסיק לבכות!  
השב   •  02
100
מכביסט בלב ובנשמה23/05/2010 15:21
כבר כמה פעמים יצא לי לקרוא פה תגובות של הגועל ירושלים שהם ישארו אחרי המשחק שלהם לעודד את נתניה..כאילו מה ואם גליל תתן לכם בראש?גם תישארו לעודד את נתניה?!
יאדומים עלובים זה רק מראה שאתם שונאים יותר את מכבי תל אביב מאשר "אוהדים את הקבוצה שלכם הגועל ירושלים"
השב   •  310
גועל23/05/2010 22:58
השב   •  10
99
אביעד הגבר23/05/2010 15:08
אריק עולה אלפסי הוא המלך של נתניה אריק עולה עולה עולה עולה עולה עולה .אריק אתה והקבוצה המדהימה יכולים להביא לנו את האליפות ההיסטורית אז תנו ת''לב והנשמה ותשמחו את הקהל המדהים הזה שנותן הכל!
השב   •  81
98
ברק23/05/2010 15:08
ראשון לציון קהל מצטיין!
פח
מאיפה הם השיגו את הקומבינות האלה?
יש להם כולה 300 אוהדים בלחץ כל משחק וגם הם נכנסים עם הזמנות
השב   •  41
97
כפיר23/05/2010 15:03
מי שרוצה כרטיסים למישחקים שמעתי שמוכרים בשער 5 ביוגורט במחיר טוב..
השב   •  01
96
מי יודע איפה ביינומית??23/05/2010 15:02
מישהו יודע איפה יושבים אוהדי שער 11 בפיינל פור?? אשמח לתשובות ויאללה מכבי!
השב   •  01
95
ברק23/05/2010 14:58
העדיפויות שלי לאלופה הבאה:
נתניה
גליל
מכבי
ירושלים

מי שמעדיף את נתניה שילחץ כחול מי שמעדיף את ירושלים שילחץ אדום.
לדעתי..העיקר לא ירושלים. מוזמנים להגיב תגובות לעניין
השב   •  312
94
כתמתם23/05/2010 14:54
כולם בעד הגליל כי מי לא שונא את הבכיינים הלוזרים מירושלים?
וכולם בגלל נתניה גם כי מגיע לה וגם כי מכבי זאת הקבוצה הכי מגעילה בארץ והם מתחרים בירושלים בבכיינות שלהם ובגלל פיני השחצן המגעיל!
עדיפויות שלי לאלופה:
נתניה
גליל
מכבי
ירושלים
השב   •  53
93
AP23/05/2010 14:51
הדבר היחידי שאני זוכר שיש להם חניון.
מאוד מוזר
השב   •  46
בריגדה מלחה אולטראס23/05/2010 15:47
בעזרת השם יהיו שלושה תארים אדומים השנה: דאבל להפועל ת"א ואליפות להפועל ירושלים!
השב   •  31
אמיר23/05/2010 16:02
אתם לא חיים בסרט בכלל אה?!

אולי תלכו עוד צעד קדימה כמו חיפה האומללים ותחליטו שגם לכם בא להיות העתק של מכבי? תכלס הרבה יותר פשוט לעשות את זה מאשר לשחזר 1/100 מההישגים שלה, לא?!

השב   •  01
92
אילן ב23/05/2010 14:49
לפני שבוע מכבי חיפה בכו כמו תינוקות שלוזון דפק אותם עם הקיזוז אז תישבו בשקט כי הפיינל פור הוא בראש ובראשונה נגד מכבי ת"א
השב   •  30
91
חן23/05/2010 14:47
זה שאף קבוצה לא יכולה לנצח את מכבי בסדרה זה לא אמור להיות בעיה של מכבי מכבי הכי טובה בליגה בכמה רמות יותר הכול ביזיון אחד גדול
השב   •  11
90
ממליץ23/05/2010 14:44
לא רק השופטים,לא רק המינהלת,לא רק רוב רובו של קהל האוהדים בארץ רוצים לראות אתכם נעלמים ומושפלים,אפילו רובם של השחקנים שלך רוצים במפלתך בגלל התנהוגתך השחצנית והמתנשאת.
אתה יודע זאת,הנהלת מכבי יודעץת זאת ,אבל אתה בשלך.
לך כבר הביתה,נמאסת,אתה וקבוצתך המאוסה.
השב   •  23
רק מכבי!23/05/2010 15:32
איפה אתה חי בכלל?!

האחוז הנותר שווה לקהלי כל הקבוצות האחרות שרוצות שמכבי תפסיד כדי לקחת אליפות או כדי לראות אלופה אחרת
השב   •  04
89
אהה!.האלפסי הזה מניפולטור לא קטן!23/05/2010 14:44
ולנאום כל מיני "נאומי כבשים" כאלה.

כזכור, לכל מי ששכח. אותו "אפי אהוד התקשורת" אותו "רובין הוד" שהתקשורת נוראה אהבה לטפח- נאם את נאום הכבשים כי היה מתוסכל ,בגלל שלמרות שכל הזמן ניסה (ואפילו בצליח פעם או פעמים..) לנצח את מכבי מכבי לא לקחו אותו למאמן

 ברגע שמכבי(פדרמן כמובן, אלא מי יכול להיות הגאון/פוליטיקאי,במכבי, שירצה לרצות את התקשורת?! .עד לרגע שהוא מדבר על שופטים ואז פתאום הוא מושחת ו"מזרחי 2"..) פנתה אליו הוא לא חשב פעמיים. והפך מ"כלב אמסטף " ל"קוקר ספנייל"(או כמו שאיזה מישהו פעם אמר: "דברים שרואים משם לא רואים מכאן"..)

ולי אין ספק  שאותו "רובין הוד" החדש- התפקיד והתדמית שאלפסי   החליט  לגלם לגלם ולאמץ בכזאת חדווה והתקשורת כ"כ אוהבת לטפח- מת גם להגיע למכבי ואולי "ראה כי טוב" אחרי שצפה את התקשורת ממליכה את גרשון ואח"כ "אפי". ושניהם גמרו במכבי.
אלא שאני מקווה שמכבי למדו את הלקח אחרי הנסיון העגום עם בירנבוים!
 גם אם חלילה אלפסי יצליח ,עם הרוח הגבית מהתקשורת לנצח את מכבי- זה לא אומר שהוא מאמן גדול.ומכבי לא צריכה מאמן עם פה גדול שמנצח את מכבי רק בגלל דחיפה מהתקשורת (מה גם שיש לה את הדבר האמיתי!)
אם כבר היא תביא מאמן ישראלי הוא צריך להיות אחד שמבין מה זאת מכבי ויגיע בגלל כישוריו כמאמן ומעלותיו כמכביסט לשעבר ,או איש שהיה חלק מהמערכת וגילה יחס ראוי,כמו שמיר שצריך לדעתי לחזור לעמדת ע. מאמן)
השב   •  11
גיא23/05/2010 15:21
שמע, מה שנכון נכון מה לא ככה?
ולמה שאלפסי ירצה לאמן אותכם!?
השב   •  00
אלון23/05/2010 22:54
יש לנו את אחד משלושת המאמנים הכי טובים באירופה.
השב   •  00
88
האדום עולה23/05/2010 14:44
קודם כל מגיעה מילה טובה לאלפסי שפשוט לא מפחד מאף אחד , בכלל נתניה היא קבוצה קצרה עם הרבה בעיות אבל דבר אחד יש לה (ולדעתי אין מספיק לאחרות) היא לא דופקת חשבון לאף אחד , היא באה למלחה פעמיים וניצחה בגדול , לאחר מכן נתנה בראש למכבי במשחק הירואי , פשוט קבוצה שתאוה לעיניים עם שחקנים ישראלים שהיו אלמוניים ונתנו את הנשמה במגרש,
לגבי הפועל אני מאוד מרוצה מהשקט התקשורתי , אף אחד לא מדבר שם יותר מדי גבוהה וזו הדרך לבוא ,ממוקדים אבל צנועים, אני חושש מהמשחק מול גלבוע יותר אפילו אם זה היה מול מכבי כי היא קבוצת גארדים מהירה שביום קליעה טוב קש/ה לעצור אותה
צובעים את נוקיה באדום ונשארים לעודד את נתניה כמו אש

האדום עולה
השב   •  61
87
יוסי23/05/2010 14:44
אם אני מאמן ויודע שהאליפות מוכרעת בפלייאוף, מה שאני צריך לדאוג זה להיות בין 4 האחרונות שנאבקות על התואר.
לא יעניין אותי לנצח את כל המשחקים, אולי ההיפך: לא לשחוק את השחקנים, לנסות הרכבים ושיטות ולשמור את המתח לסוף העונה. לכן לא רלוונטי התוצאות המוקדמות של הליגה.
אפשר כמובן להתווכח אם השיטה מביאה עניין לכדורסל, אם היא הוגנת ואם היא מקדמת את הענף, הישראלים וכו''.
ואם בהגינות עסקינן, אולי צריך לבדוק את הערך הספורטיבי לתחרות בין קבוצות כשתקציב של אחת גדול פי עשרה ממרבית הקבוצות המתחרות נגדה!
השב   •  41
רן23/05/2010 14:53
כמה דברים אם מכבי לא היתה מתאמצת אחרי שכבר היתה מבטיחה את מקומה בארבע האחרונות היו אומרים שזה לא הוגן ולא ספורטיבי. רק במדינה הנאורה שלנו שחושבת שהיא המציאה את הספורט ובגלל זה אנחנו פח בכל ענף ספורט רק במדינה כזאת יש שיטות מוזרות. מי שטוב יותר למשך כל העונה צריך לקבל את היתרון הברור להכריע את המשחקים לטובתו. לעניין אין שום קשר לספורט.
השב   •  12
חבר לא להיות עיוור23/05/2010 15:11
כל קבוצה יכולה לקחת ספונסרים עשירים או להיות קבוצה של עשיר כזה או אחר..אתם הבאתם את גידאמק ואת השני לאחר מכן..וזה כשל לכם..אז מה התלונה פה..בכל העולם יש קבוצות עשירות יותר ויש פחות..אף אחד לא אמר לרענן כץ עכשיו לקחת את אחת הקבוצות ולהעמיד תקציב ענק ולהיות חזקים יותר..זה שאף אחד לא רוצה או ברח מהפועל י-ם או מעד זה לא אשמת אף אחד!! אולי של קליין עצמו..ותבדוק למה כולם בורחים ממנו?.מעניין מאוד!! ועוד דבר בארץ אין משמעות גדולה אם אתה בתקציב 3 מליון $ או 18 מליון..כי יש חוק רוסי!! ויש משחק 1 בודד על אליפות..וכל העונה לא שווה כפרוטה..אם האליפות מורעת במשחק 1 בלבד! לא קיים דבר כזה בכל העולם..רק בליגת קופל שרוצה בכח לקחת אליפות ממכבי בשיטה לא הוגנת ולא ספורטיבית בעליל! יום טוב לכולם..והטוב שינצח..!
השב   •  12
86
אילן ב23/05/2010 14:42
טיבעי שגם גרשון ירגיש מקופח
השב   •  10
85
סיני23/05/2010 14:39

השב   •  12
84
וגם אני23/05/2010 14:36
השב   •  42
RPG23/05/2010 14:47
השב   •  10
יוסי23/05/2010 22:03
זה מה שיש לאוהד הפועל, לשנוא את מכבי!! שהפועל שיחקה באירופה, ראית את אוהדי מכבי מביאים הזדהות עם כל הקבוצות ששיחקו נגד הפועל כדיי שהם ינצחו אותם ?? תראו איזה סטיקר יש להפועל, 100% אנטי מכבי. וואו. ממש בוגר. תהיה בריא אדום יקר. אם זה מה שחשוב לך בחיים.
השב   •  10
83
יוני23/05/2010 14:26
אז לך הבית .עם סגל שיש לך אתה צריך לדרוס את הליגה
השב   •  10
מכביזם23/05/2010 14:36
נכון,סדרה רעה אבל נגמרה בטוב. ועדיין זה נקרא לדרוס את הליגה.
השב   •  20
רה23/05/2010 14:47
כנראה שאתה לא מבין בכדורסל. הוא דרס את הליגה- הפסד אחד כל העונה.
השב   •  20
82
ארטיק לימון בפיתה23/05/2010 14:09
פיכס מכבי
השב   •  55
AP23/05/2010 14:23
השב   •  10
הרקליטוס23/05/2010 15:17
שלחתם פרחים ללוזון?
השב   •  20
מכבי23/05/2010 17:50
פשוט נשמה טהורה. מה הייתם עושים בלעדיו, אה?
השב   •  00
81
Ultras23/05/2010 14:07
מתי תבין שלמכבי אין תחליף?.. שיחקת אותה קשוח על זה שלקחת לנו את הספסל. על זה תקבל בראש 40 הפרש! מאחל לברק נתניה לקחת מקום רביעי, יותר מדי תפסו תחת וכדי שהם יורידו פרופיל.
השב   •  56
80
וואלה?!.23/05/2010 13:56
אז הוא יבין מה זה שיפוט מוטה!

אם מכבי צריכה "ללחוץ" על השופטים זה מראה דווקא שהשופטים נגדה.
וכדאי שאלפסי יראה מה קרה השנה:
 בני השרון קופחו במשחקים מול י"ם וכל הליגה ראתה אותם מקופחים.
ומול מכבי הם קיבלו שיפוט אוהד.
 אז שאלפסי יעשה 1+1 ,הוא נראה בן אדם אינטילגנטי!

מול מכבי   הוא צריך לקוות ,וגם מכבי שיהיה שיפוט הוגן ואז המשחק בעצם תלוי איך מכבי תבוא למשחק(האם כמו לגמר יורוליג או כמו למשחק שהיא חושבת שהיא עדיפה, עם עודף בטחון.)
השב   •  11
דודו23/05/2010 14:18
מגיעים למשחק חמישי מול קבוצה 10% מהתקציב שלה ומתלוננים כשלא מקבלים עזרה מהשופטים, שלשם שינוי לא היו איתם הפעם.
השב   •  30
AP23/05/2010 14:26
די כבר מתי תבינו שכדורסל זה לא כסף. ובכלל בספורט הכסף זה לא הכל.
אפשר לבנות קבוצה של200 מיליון יורו ולהספיד לקבוצה של 200 אלף יורו.
תראה דוגמת ריאל כדורגל שהפסידו לקבוצה ליגה 5 בספרד
או תראה דוגמת ריאל קבוצה של 50 מיליון יורו שהפסידו למכבי קבוצה 17 מיליון דולר
השב   •  01
אדום23/05/2010 15:07
קודם כל, התקציב של ריאל הוא סביב ה30 מליון, לא מתקרב אפילו ל50, לא יודע מאיפה אתה מוציא את המספרים האלה. של מכבי כמעט 20 מליון. עכשיו, לבניה"ש יש תקציב בערך 2 מליון, הבדל 18 מליון ממכבי, כאשר ההבדל בין מכבי לריאל הוא קטן יותר, בערך 12 מליון. חוץ מזה, ההבדל בין האיכות של קבוצה עם תקציב גדול לקבוצה עם תקציב ענק הוא הרבה יותר קטן מאשר ההבדל בין קבוצה עם תקציב קטן לקבוצה עם תקציב גדול. לבניה"ש אין כסף לנסיונות כמו שיש למכבי (לזמה, גיינס, ווייט, בופורד וכל שאר החברה). אם לא הולך להם עם איזה שחקן, הלך חלק גדול מאוד מהתקציב.
השב   •  00
79
הגבר23/05/2010 13:47
השב   •  00
78
צחי23/05/2010 13:46
השב   •  11
77
משוגע אדום!23/05/2010 13:41
השב   •  00
76
מכביזם23/05/2010 13:39
בעניין המגיע: נכון,נתניה קבוצה מרגשת. אך על סמך ריגוש על מקבלים צלחת. מקבלים טישו. הקבוצה שניצחה הכי הרבה-לה בלבד מגיעה האליפות. אין פה בכלל שאלה. בעניין הספורטיביות: פיינל פור הוא שיטה לא ראויה. הוכח השנה שסדרת פלייאוף יכולה להיות מרתקת ומותחת כמו פיינל פור. בענייו נוקיה: איפה אתם רוצים לערוך פיינל פור? במלחה? ברוממה? שתי האולמות ביחד לא מגיעים לחצי ממס'' המקומות בנוקיה. שלא לדבר על יופי האולם ואיכותו. בעניין הבית: אוהדי ירושלים היקרים,אם היינו משחקים במלחה עם 2000 אוהדים נגדכם,זה עדיין היה בית? לא. זה לא. אין חשיבות לבית אם רובו המוחלט של הקהל הוא שלך. בעניין שיפוט: כל מי שראה את משחק מס'' 5 בסדרה מול בנ"ש ראה שיפוט נוראי וזוועתי. שיפוט שהזכיר לי אישית את גמר הגביע 2008. בעניין סמי בכר אחת ולתמיד: לאחר פיינל פור 2007 ישב פאנל שופטים וצפה אינספור פעמים בוידאו העבירה של טפירו על שארפ. פאנל השופטים קבע כי אכן הייתה עבירה. אלו העובדות ואתם מוזמנים לבדוק. או שאתם מעוניינים להמשיך להטיח הערות חסרות בסיס,האשמות חסרות שחר,ודברי סרק שהקשר בינם לבין המציאות מקרי לגמרי. מקווה שיש פה ציבור ספורט שקול,הגיוני,ואינטליגנטי.
השב   •  53
75
נו באמת23/05/2010 13:38
בשיטה של משחק 1 אין יותר טובה ואין עדיפה..הכל פתוח..בסידרה זה שונה..הבדלי הרמות יכולים להראות הרבה יותר..במשחק 1 הכל יכול לקרות..משחק מצויין של אחת והשניה משחק גרוע..ונגמר הסיפור!!..לכסף אין משמעות בליגה הישראלית שתמיד 2 ישראלים על המגרש..האליפות יכולה להיות של כל קבוצה השנה..ואין עדיפות למכבי מיתר הקבוצות..השיטה דפוקה מהיסוד אבל צריך להתמודד איתה וזה מה שיש לבינתיים!! שיהיה בהצלחה לכולם..ושיהיה ספורטיבי ומעניין..ושהטובה תיקח את האליפות!! קדימה מכבי! יום נפלא לכולם!!
השב   •  11
74
משוגע אדום!23/05/2010 13:36
השב   •  20
מכביסט 4life23/05/2010 13:59
אז אתה שב בשקט,ולך להכין פיתה באוהל.
השב   •  11
73
יואב23/05/2010 13:34
בסקר-הצבע של מכבי זה אדום!
השב   •  00
72
ישראלי23/05/2010 13:33
הפיינל פור זה שלב נוק אאוט או שגם כאן זה סדרת משחקים?
השב   •  00
ירוק רוק23/05/2010 14:07
המנצחת ממשיכה,והמפסידה תתמודד על המקום השלישי.
השב   •  00
71
חולוני 223/05/2010 13:32
כולכם פשוט מאוד עיוורים, תתעוררו!

הרי השיפוט נגד מכבי קשור ישירות לאבנר קופל שעושה הכל כדי להפיל אותה. גם עם השיטה, גם עם השופטים. בפלייאוף לא רק שהיה משחק מכור נגד מכבי (ומיריבות אני לא מצפה להודות אך מדינה שלמה ראתה) אלא שקופל נכנס במחצית לחדר השופטים!! דבר שבשום פנים ואופן אסור ליו"ר מנהלת לעשות. מה הוא אמר להם? ראיתם את המשחק אז אתם יכולים להבין איזה הוראות שיפוט התקבלו שם (שאלו אותו לגבי זה בתוכנית ספורט והוא התחמק כמובן והתחיל לברוח)


מה שיקרה עכשיו הוא כזה דבר ורבים יחתמו עליו:

מכבי- שוב יהיה שיפוט מכור נגדה על מנת לנסות להדיח אותה. הולכים לנסות לגנוב לה עוד משחק וליתר דיוק עונה.

גליל גלבוע- מציע לכם להתכונן טוב. כל מה שקופל עושה נגד מכבי (פיינל פור ושופטים) נועד כדי לתת צאנס למועדון שלו- הפועל ירושלים. לכן אני מזהיר אותכם שלמרות שאתם קבוצה יותר טובה פי אלף אני חותם לכם (ועוד הרבה אחרים שמדברים ברחוב על הפיינל פור) שישפטו נגדכם במשחק מול ירושלים ויגנבו לכם את המשחק כמו שנתנו לירושלים השנה 5 משחקים על ידי שיפוט! לאף קבוצה לא מכרו השנה 5 משחקים מלבד הפועל

צר לי גלבוע אבל על זה אני חותם. את המשחק הזה השופטים הולכים לשפוט נגדכם ולתת אותו לירושלים. חכו ליום ג'' וכולנו נראה זאת במו עינינו.

אין לכם סיכוי במה שהולך לקרות יום שלישי. תשכחו מהתחזיות של פיינל פור בין מכבי-גליל, קופל רימה את כל הליגה לטובת הקבוצה השנואה שלו, ואתם גליל תהיו הבאים בתור לשופטים ביחד עם מכבי יום שלישי

אם מישהו מהיו"רים לא יתעורר, המשחקים האלה חתומים בתוצאה שלהם
השב   •  95
ירושלמי23/05/2010 14:33
אתם בקושי ניצלתם מירידה אז התפנית לכתוב דברים חסרי טעם.שכחת שבזכות שיטת קופל לקחתם אליפות?אז מה הקיטורים ודברי ההבל האלה?
השב   •  02
יואל23/05/2010 15:21
בשיחה עם כמה חברים במרכז אצלנו דיברנו בדיוק על זה אין מה להשוות את הרמה שלנו לרמה של ירושלים, ובלי ההתערבות שציינת אנחנו גם מעליהם בטבלה ובצדק.

אם אין שיפוט מכור אנחנו מנצחים את המשחק הזה בקלות לדעתי. אבל בשיחה עם כמה חברים כולם פוחדים שישפטו לטובת ירושלים כדי שהם יעלו במקומנו. בהתחלה קופל הפחיד רק את מכבי, עכשיו כבר כולנו נכנסים לפחד 

השיפוט נגד מכבי היה תכלס בדיוק בגלל זה. ולצערנו דווקא אנחנו נפלנו מול ירושלים.
הצעתי להם לפנות במכתב מהיר להנהלה אבל הם אמרו שהם לא יוכלו לקבוע שיבוץ שופטים או לשלוט בהוראות שייתנו להם אז מה הטעם.

חבל, אתה מבין שאם השופטים לא יטו משחק לירושלים אז יש לנו סיכוי לא רע בכלל לקחת אליפות! עם כל הצניעות אנחנו הרבה יותר טובים מנתניה וכמובן מירושלים

אבל יש בכלל מה לעשות לדעתך?
השב   •  20
אדום24/05/2010 14:51
השב   •  00
70
לסגור את הליגה ומהר23/05/2010 13:31
פיני יכול לברבר עד מחר, עם הכסף של מכבי הם צריכים לרמוס כל קבוצה ישראלית בחמישים הפרש, והם לא עושים את זה כי הם סתם גרועים. אפילו מפח האשפה שקרוי יורוליג הם הודחו בבושת פנים
השב   •  02
רן25/05/2010 15:06
מכבי ביורוליג ניצחה קבוצות עם תקציב פי 8 ממנה, אז תפסיק לבלבל את השכל.
השב   •  00
69
אדום23/05/2010 13:30
ביום שלישי וחמישי נראה אם אנחנו מקום 6 או 1 הקהל הכי טוב בארץ!
נציף את נוקיה באדום
השב   •  11
68
דורון23/05/2010 13:24
במכבי למדו לבכות על כל דבר שמסכן את הבלעדיות שלהם.
פיני גרשון השחצן, כבר מזמן איבד פרופורציות ואיבד שליטה על לשונו.אז זה קורה שוב.לא מפתיע..
השב   •  50
ירוק עד23/05/2010 13:47
כמוכם תומכים בשיטות ההזויות של קיזוז ופיינל פור כי אתם לא באמת טובים ומאמינים בעצמכם לאורך זמן !
השב   •  01
67
זה רק ספורט23/05/2010 13:24
אלפסי החזקתי ממך כל העונה אפילו אהבתי להסצכל מה קרה נפתחו הפיות זו לא הדרך להגיע לפיינל פור תתרכז במגרש ולא במלחמות פסיכולוגיות
השב   •  32
דודו23/05/2010 14:26
אם לא דה-לגיטימציה לקבוצה שתזכה באליפות חוץ ממכבי
השב   •  00
66
מכביסט גאה23/05/2010 13:16
קודם כל תלמדו את ההבדלים בין גביע לאליפות. אין אף ליגת כדורסל באירופה שמוכרעת במשחק יחיד, הכל סדרות. גם בNBA אותו הדבר.
השב   •  61
בוקובזה23/05/2010 13:48
למה להכריע אליפות על פי משחק אחד? מה זה? גביע? על מה עבדה מכבי כל העונה? סיימה ראשונה,בפער עצום. סדרות= צדק!
השב   •  30
הראל23/05/2010 13:53
אה וואלה? גם אתה מראה את תמונת המראה של אוהדי הנצחונות העלובים המכוערים של המכה מתל אביב, על צרפת שמעת? מכיר ת''מדינה? אה יופי. שם יש פיינל פור עוד לפני ישראל.
השב   •  21
מכביסט גאה23/05/2010 22:11
צרפת? חשבתי תגיד מדינה שהיא מאושיות הכדורסל האירופי אבל צרפת? מי הם בכלל?
השב   •  20
65
חיים23/05/2010 13:16
אדון פיני היקר, לא כל העולם סובב סביב מכבי תבין כבר !!
השב   •  21
64
חולוניה23/05/2010 13:12
ראשון הם אחד משלושת הקהלים הפחות טובים בליגה יחד עם ר"ג ובני השרון
השב   •  33
חולוני 223/05/2010 13:44
השב   •  10
סיני23/05/2010 14:35
חבל שלא ירדתם ליגה
השב   •  11
התפוז המכני23/05/2010 23:55
תתעסקו בעצמכם. לראשון יש קהל נהדר. ראיתם אותו בחולון וראו אותו בכל מקום בארץ. במיוחד בסדרת הפלייאוף.
די כבר עם ההתנשאות!
השב   •  00
63
מכביזם23/05/2010 13:09
השב   •  00
62
חזי23/05/2010 13:08
השב   •  10
61
מכביסטית23/05/2010 13:07

יש צדק!
מכבי מנצחת והאליפות שלה!!
מהכי מגיע לה בתור קבוצה שיש לה 21 נצחונות והפסד בודד
בתור קבוצה שיש לה פור של 8 נצחונות!

השב   •  41
60
בני23/05/2010 12:59
השב   •  02
59
בני23/05/2010 12:58
מי יכול לעצור את פיני גרשון ?
מכבי ת"א אלופה
השב   •  03
58
דרור23/05/2010 12:57
השב   •  82
חונה באוסישקין23/05/2010 14:37
השב   •  21
57
MTA23/05/2010 12:55
קודם כל, לא תמיד זה משחק לטובות מכבי.
חשוב שתבין בניגוד לקבוצה סוג ז'' שלך מכבי כדורסל זה סוג של ריאל מדריד או מנצסטר יונטיד בכדורגל.
אנחנו בן שלושת המועדונים הכי מאותרים באירופה, לאורך שנים כבר.

שנית , ועכשיו נעבור לשיטה, בליגה יש גביע ויש אליפות, את האליפות צריכה לקחת הקבוצה הטובה ביותר לאורך השנה, גביע אירופה זה גביע ולא אליפות, מכיוון שאי אפשר לעשות אליפות אמיתית באירופה, כי אז כל הקבוצות יצתרכו לשחק כ"כ הרבה משחקים שזה פשוט לא יושב מבחינת לוח זמנים.
השב   •  50
56
צח23/05/2010 12:55
בוכים וזוכים
תתכוננו הפועל ים לתבוסה
השב   •  62
55
נירו קוף ירוק!23/05/2010 12:51
אוהב את קטש,

אבל ת''כלס? י-ם יהיו לוזרים אם לא יגיעו לגמר לפחות!
השב   •  30
54
עודד23/05/2010 12:51
נתניה תפסיד ובגדול.
השב   •  26
53
יציק23/05/2010 12:50
השב   •  00
52
אבי23/05/2010 12:50
בזכות מה? יש להם קהל בכלל?
דירוג קהלים:
חולון
נתניה
חיפה
מכבי
אשקלון
ירושלים
גליל
ראשל"צ
רמת גן!
בני השרון
עפולה
נהריה
השב   •  43
שחר23/05/2010 13:45
אתם לפני עפולה ונהריה ח ח ח מצחיק. . . לקבוצה מליגה א'' יש יותר קהל ממכם. . .
השב   •  30
ת.23/05/2010 13:46
חולון הצטרפה ,נדמה לי לקהל הרע שמעיזים לשרוא למזרחי  שיתאבד או שואות ומחלות קשות לקבוצה או אנשים בקבוצה יריבה הוא לא רק רקהל לא טוב אלא קהל שצריך להעניש אותו.
 אני לא יעודעת אם קהל ראשון אימץ את "תת תרבות העידוד" של הפועל י"ם אבל נדמה לי שמעתי משהו כזה במגרש מחוץ לי"ם,אולי אפילו בראשון .
ממה שראיתי הקהל של בני שרון הוא הקהל הכי תרבותי והכי ראוי לקבל את התואר וגם עם המאמן הכי טוב אחרי גרשון והכי ראוי ולכן בני השרון היו צריכים לקבל את התואר!
 אם ראשון לא ימצו את הקריאות והשירים המסיתים של י"ם אז אולי מגיע להם.
בכל מקרה קהל המצטיין,בלי הסתה שרק מעודד את קבוצתו ראוי לקבל מענק שמן וקבוצה עם קהל כמו י"ם צריך לקבל ענשים וקנסות וחבל שקופל רק סופר את מספר "האוהדים"(לדעתי לא ראויים להקרא כך כששנאה כלפי קבוצה אחרת היא המניעה אותם) ומתעלם מאיכותם! וחבל שכמו בענין הפיינל פור והחוק הרוסי מכבי ישנים גם בענין ההסתה במגרשים והגועל של " אוהדי י"ם".
השב   •  01
סיני23/05/2010 14:37
השב   •  00
51
אלי23/05/2010 12:48
הפטנט של לבכות ולזכות רשום כבר רשום וחתום.
השב   •  30
50
MTA23/05/2010 12:48
השב   •  00
49
הרקליטוס23/05/2010 12:47
למה בכלל מכבי משתתפת בליגה הנחותה הזאת? למה אני כמנוי צריך לשלם על משחקים לא מעניינים נגד קבוצות תחתית מעיירות פיתוח כמו חולון ומשחקים נגד קבוצות אלמוניות שאף אחד לא שמע עליהן כמו ברדק נתניה והפועל מחדל ירושלים. הנהלה יקרה, תקשיבו למאמן שלכם- רוצים לעזוב את ליגת קופל ולעבור לאדריאטית.
השב   •  61
48
קומץ23/05/2010 12:47
קבוצה בתקציב ממש קצת מעל המינימום עם סגל קצר מאוד שנתנה המון נשמה העונה וזאת הקבוצה שהכי נהנתי לראות השנה.שיהיה לכם המון בהצלחה.
אחרי חולון הקהל שלכם הכי גדול במשחקי חוץ גם.
יאללה תביאו כבוד.
השב   •  72
מכביזם23/05/2010 13:33
בתור צופה ספורט יהיה נחמד אם הסינדרלה תזכה,אך מי שניצחה הכי הרבה פעמים-לה מגיעה האליפות.
השב   •  11
47
אנדי23/05/2010 12:46
גם לכם נמאס מהמטאפורה הזאת של שמעון מזרחי ופדרמן בכל שידור ?
השב   •  61
46
בוני23/05/2010 12:46

קול ששון וקול שמחה  מכבי ת"א היא האלופה.

השב   •  03
45
סמיאחושילנג23/05/2010 12:46
השב   •  10
44
נימגר23/05/2010 12:44

השב   •  51
מכביזם23/05/2010 13:32
באמת,לא בנויים לאירופה.
השב   •  00
43
טבי23/05/2010 12:44
בכי לפני משחקים אף פעם לא הזיק ולא מנע זכייה באליפות.
המשך כך גרשון אתה בדרך הנכונה.
השב   •  11
42
שי23/05/2010 12:44
אין ספק פיני גרשון צודק השיטה פחות ספורטיבית אבל ליגה שיש לה אלופה אחת 40 שנה גם לא ספורטיבית .לטבת הליגה וגם לטובת מכבי אני חושב שמכבי לא צריכה לשחק בליגה בישראל שתשחק בליגה האדריאטית ושתהיה אלופת אדרייתה. במצב הנוכחי חובה לפגוע במכבי בשביל להציל את הליגה בארץ .
השב   •  72
מכביזם23/05/2010 13:32
לא לא,הצלת הליגה צריכה להיות בעזרת כסף,שיווק,תקציבים גבוהים יותר,רמה גבוהה יותר,סדרות פלייאוף. מה גם שהוכח השנה שסדרות פלייאוף הן צמודות ושקולות כמו פיינל פור.
השב   •  40
41
אוי לבושה = גרשון נשלח ע"י הנהלת מכבי23/05/2010 12:44
השב   •  13
40
MTA23/05/2010 12:42
שנה שעברה היה פיינל-פור מצויין, נכון שהשיטה חרא ולא הוגנת, אבל לצערי אין לנו מה לעשות.
הקטע המפתיע הוא שכל הקבוצות נגד השיטה ומעדיפות משחקי פליאוף.
השב   •  30
39
מוני23/05/2010 12:38
מבארוק פיני על האליפות.
השב   •  20
38
אסף23/05/2010 12:38
השב   •  80
37
משחקים בבית-ובוכים!23/05/2010 12:37
השב   •  82
מכביזם23/05/2010 13:11
הקטנה שאתם קוראים לה מלחה, עם קהל של שלושה וחצי אנשים. שב שב בצד
השב   •  22
36
מנהלת הליגה23/05/2010 12:35
עקב השתתפות הפועל מחדל ירושלים בפיינל פור מנהלת הליגה מעוניינת לרכוש טיטולים לארוע הפיינל פור. חשוב לציין שמאחר ומדובר על שחקני הפועל ירושלים יש צורך בטיטולים עם יכולת ספיגה מוגברת. מיותר לציין שהטיטולים ידרשו רק לחצי הגמר (ירושלים לא יעפילו לגמר).
השב   •  22
35
גידי23/05/2010 12:34
השב   •  52
עמוס23/05/2010 12:56
גם אני נגד מכבי
השב   •  01
34
יוסי23/05/2010 12:33
הפועל ים אלופה, 
הפועל ת"א בכדורגל
והפועל  ים בכדורסל.
השב   •  69
33
מכביסט צהוב שחור23/05/2010 12:33
אם כבר יש קבוצה שצריכה להתלונן זה נתניה.
הכל קיבלתם לקראת הפיינל פור הכל!
השב   •  100
מכביזם23/05/2010 13:30
שזה כמובן עניין פעוט. מה בדיוק הכל מה? קיבלנו סדרה עם שיפוט שלא היה מבייש את גמר הגביע 2008. קיבלנו פיינל פור,שיטה נוראה פי כמה וכמה מהקיזוז שחיפה בוכים עליו,והבית שאתם כ"כ מדברים עליו-לא קריטי מכיוון שכמות הקהל היא שווה,אז אל תבלבלו במוח. נוקיה לא בית אם יש בו 3000 אדומים.
השב   •  00
32
אלי.ג23/05/2010 12:31
אפילו לא הבכי של מר גרשון   פיני.
השב   •  20
31
דור23/05/2010 12:29
מכבי אלופה בטוח.
השב   •  20
30
אזרח23/05/2010 12:29
השב   •  00
29
יקי23/05/2010 12:28
מה אתה מתבכיין?
כולם יודעים שהשיטה הזאת לא בדיוק שוויונית ולמרות זאת אנחנו לוקחים אליפויות, אפשר לחשוב מה יקרה אם נפסיד אליפות אחת
השב   •  41
28
גד23/05/2010 12:28
אין מי שיכול לעצור אותם.
השב   •  41
27
tארז23/05/2010 12:27
מאמן גדול שלא זורק חשבון לפיני גרשון. במידה ויאמן את הפועל לא יפזול למכבי כמו דרוקר או גודס
השב   •  13
בועז23/05/2010 12:38
השב   •  20
26
AP23/05/2010 12:27
בכל ענף ספורט בארץ יש משהו לא ספורטיבי.
זה נקרא ספורט?!
זה מה שרוצים ללמד את הדור הצעיר של ישראל?!?! שצריך לעשות הכל כדי לפגוע בקבוצה הכי טובה במדינה?
השב   •  52
25
רננאל23/05/2010 12:24
כל כך מגיע לקבוצה המדהימה הזאת ולמאמן הנדיר הזה לחייך בסיום העונה!
השב   •  123
מכביזם23/05/2010 13:28
שמשיגה את מס'' הניצחונות הגדול ביותר בסיום העונה. מסתבר שלא.
השב   •  33
24
מנהלת הליגה23/05/2010 12:24
לפיינל פור הישראלי דרושים שופטים. אין צורך בניסיון קודם. על השופטים להתייצב בבוקר המשחק במשרדי הפועל ירושלים על מנת לקבל מדני קליין הוראות כיצד לשרוק (הוראות יינתנו גם במהלך המשחק מהספסל של הפועל ירושלים ומאבנר קופל ביציע הכבוד).
השב   •  65
חולוני 223/05/2010 13:41
קופל נותן הוראות לשופטים, נכנס לחדר השופטים במחצית של מכבי-השרון! (ועוד לא הגענו לגליל-ירושלים), מכר לירושלים 5 משחקים השנה.

מדהים, הוא פשוט קלט שהקבוצה שלו לוזרית בנשמה והחליט לעזור לה ולהשחית ליגה שלמה בשביל זה!

מה עוד לעזאזל צריך לקרות כדי שמישהו יעיף את היו"ר המושחת הזה? למה אף אחד לא קוםט שלא משנה מה הקבוצות עוברות במהלך העונה אם הוא נותן הוראות שיפוט רק לטובת ירושלים? למה אף אחד לא עשה כלום עם העובדה שבלי המשחקים שהוטו לטובת ירושלים היא היתה באמצע הטבלה? הרי פרשנים יודעים את זה ודיברו על זה.
היום זה מכבי או גליל, שנה הבאה זה חולון או חיפה, זה יכול לקרות לכל מועדון. לא יתכן שנשחק בליגה שבה השיפוט מוטה לירושלים וכולם יודעים גם שהיו"ר נותן לשופטים הוראות שיפוט
אני כל כך רואה איך הולך להיות השיפוט בין ירושלים לגליל שזה לא יאמן, ומצד שני שוב שיפוט נגד מכבי כדי שאחרי שהשופטים שלו יעלו את ירושלים, לא תעמוד מולה מכבי שתביס אותה. הכל פשוט מתוכנן, הכל מכור.
השב   •  81
מקקי- זה קקי!23/05/2010 14:14
משחק אחד היה הוגן וכולכם בוכים?!
השב   •  31
23
חולוני23/05/2010 12:23
אריק אלפסי אני מצדיע לך סופסוף מישהו מדבר לעניין ולא פוחד ממכבי. כשאמר שמאמן "קצת" יותר גדול מפיני גרשון,פיל ג''קסון, אמר משהו על שופטים וקיבל על זה בראש בקנס מטורף. מכבי בוכים ובוכים.
עוד נקודה זה הבדיחה של ראשל"צ כקהל מצטיין. בדיחה .. מה זה אמור להביע?
וסקר!

מי שחושב שירושלים אף פעם לא יניפו צלחת שילחץ כחול ומי שחושב שהם כן יניפו שילחץ אדום!
יאללה נתניה בהצלחה!
השב   •  5950
בועז23/05/2010 12:37
השב   •  40
סיני23/05/2010 14:47
בזמן שהקבוצה הזבל שלך הייתה עסוקה במאבקים נגד הירידה
הקהל של מכבי ראשון עשה תצוגות עידוד מרשימות ביותר נגד ירושלים
ותאכלס ככה גם היה בכל העונה.
כמה שאני שונא אותכם ערסוואתים קטנים, חובת"ים.
השב   •  13
מלך?! אפרופו מלך.23/05/2010 14:47
תרתי משמע.
השב   •  00
משה23/05/2010 15:47
אתה באמת רציני שאתה רוצה שנתניה יקחו.תשמע..בטח לא הייתה בנהריה.כי הייתה יודע שכולם רוצים שמכבי יקחו
השב   •  21
חולוני23/05/2010 15:59
וגם בחגיגות בM הדרך אחרי זה.
אבל אני לא יכול להיות בעד מכבי..
העיקר לא ירושלים.
אבל בעד נתניה
השב   •  40
בני23/05/2010 17:17
השב   •  10
22
דני23/05/2010 12:22
תמשיך לבכות זה טוב ,
אלוהים ירחם ויתן את האליפות למכבי ת"א ולפיני גרשון .אמן.
השב   •  17
21
יוברט רוברטס23/05/2010 12:21
מגיע לאוהדים של ראשוניה, בפלייאוף הם הראו שאכפת להם מהקבוצה שיהיה להם מברוק.
השב   •  112
אתם בדיחה חה חה חה23/05/2010 13:33
השב   •  32
20
הגביע23/05/2010 12:19

השב   •  00
19
מקקי סרוחים23/05/2010 12:19
השב   •  32
18
אורי23/05/2010 12:18
ים של דמעות בשתי עיניי.
השב   •  10
17
כתום עולה23/05/2010 12:17
הזכרון קצר מר פיני שכחת שאימנת בגליל ותקפת את מכבי על התקציב הגדול ועל החוסר הגינות, והיום אתה בוכה כמו ילד מפונק.
השב   •  20
16
אדום23/05/2010 12:16
לשיטה של הפניילפור ביורוליג מכבי אף פעם לא באה בטענות, כי שם זה משחק לטובתם. גם אני אישית בעד סדרות של משחקים, אבל די לבכיינות.
השב   •  52
15
מאמין23/05/2010 12:14
אותי שכנעת האליפות שלכם ,אז בבקשה חבל על הדמעות.
השב   •  30
14
אני23/05/2010 12:13
אם מכבי תיקח אליפות, זה לא יעשה טוב לכדורסל? למה מה? תיהייו יותר בדכאון, די מספיק עם השטויות ,בספרד כל שנה או ריאל/ברצלונה לוקחים אליפות, זה עושה רע למישהו? זה רע לכדורסל? קשקוש
השב   •  42
13
אבי23/05/2010 12:12
פיני גרשון רוצה לחקות את אלי גוטמן ,להתבכיין ולזכות בתואר האליפות.
השב   •  61
12
אני23/05/2010 12:10
בעוד 50 שנה אולי.
השב   •  20
11
יואב טוקר23/05/2010 12:08
לא נורא פיני, כולה יומיים פיינל פור, מכבי מפילה את הליגה (שופטים, שחקנים שיושבים בספסל ולא משחקים) כבר יותר מ-30 שנה..אז מה זה יומיים?!
השב   •  62
10
אליאס23/05/2010 12:07
השב   •  11
9
עמנואל23/05/2010 12:06
פיני גרשון ברוך בואך לאיגוד הבכיינים.
השב   •  122
8
ביתרי23/05/2010 12:04
מזכיר את  הסגנון הבכייני של אלי גוטמן.גם גוטמן בכה כל הדרך אליפות.
השב   •  22
7
ביתרי23/05/2010 12:02
השב   •  110
6
משוגע אדום!23/05/2010 12:01
השב   •  80
גיא23/05/2010 14:35
הגועל יודעים זאת..
השב   •  31
5
מכביסט23/05/2010 11:59
בזמן שכולם מדברים על הקיזוז בכדורגל שבוא לא ספורטיבי הפיינל פור בכדורסל הרבה יותר לא ספורטיבי!!
השב   •  1816
ירוק רוק23/05/2010 14:03
השב   •  41
גיל23/05/2010 17:47

השב   •  30
4
מכבי די להתבכיין23/05/2010 11:57
הרסתם ת''ליגה, אתם מתנשאים על כולם, יש לכם עונה גרועה
אם תפסידו תארים כמה שנים זה יעשה טוב לכל ענף הכדורסל בארץ והשנה אתם באמת לא שווים את זה
אז ש
השב   •  4313
מכביזם23/05/2010 13:24
טופ 8 באירופה,גביע,ועונה סדירה עם הפסד אחד בלבד,ועכשיו אנחנו בפיינל פור. איזה צדק יש בדיוק בפיינל פור? סדרות זה רעיון מצוין,זה כיף,יש יותר כדורסל,יותר משחקים.
השב   •  82
GATE1123/05/2010 22:39
אם אנחנו נהפוך לקבוצת ליגה רגילה (עכשיו גם עם ההגבלת תקציבים) הליגה בכלל תיפול כי לא יהיה רמה באף קבוצה ולא יהיה ייצוג באירופה אז מה יצא לנו מיזה?! 
השב   •  20
3
טריפל דאבל23/05/2010 11:57
השב   •  64
2
אדום23/05/2010 11:56
תמשיך לבכות עד הסוף המר בחצי הגמר
השב   •  2410
עמנואל23/05/2010 12:08
השב   •  03
RPG23/05/2010 14:11
השב   •  23
אדום23/05/2010 14:39
הבחור הזה לא מפסיק לבכות , ולבטח יצטרך הרבה טישו-משומש בעיקר- מאוהדי מכבי חיפה,בית"ר ומכבי ת"א בעקבות הדאבל האדום.
אז תעזרו לו - ושימשיך לבכות וליילל.
השב   •  31
1
רפאל הגזלן23/05/2010 11:56
אליפות היסטורית..
השב   •  117
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */