יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:24

הנבחרת הפסידה לספרד במוק' אליפות אירופה

כדורעף: יכולת טובה של אלכס שפרנוביץ' ועומרי שוורץ לא הספיקה וישראל הפסידה 3:0. סלובניה, היריבה הבאה של הנבחרת, ניצחה את הונגריה 0:3

|
אלכס שפרנוביץ'. היכולת שלו לא הספיקה (תומר גבאי)
אלכס שפרנוביץ'. היכולת שלו לא הספיקה (תומר גבאי)

נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף הפסידה הערב (שישי) לנבחרת הספרדית 3:0 בפתיחת בית א' בטורניר מוקדמות אליפות אירופה במריבור שבסלובניה.

במשך שעה ו-22 דקות היוותה ישראל יריב צמוד לנבחרת הספרדית, אך לא יותר. המערכה הראשונה נפתחה ביתרון ספרדי של 2:4. היתרון הזה נשמר לאורך כל המערכה ורק לקראת סיומה הצליחו הספרדים להגדיל במעט את הפער ולנצח 22:25.

גם במערכה השניה נמשכה השליטה הספרדית. אלכס שפרנוביץ' בהתקפה ועמרי שוורץ בהגנה לא הספיקו לנבחרת אשר שוב היתה צמודה אבל לא יותר מזה ובסיום המערכה שארכה 26 דקות הספרדים ניצחו 20:25 ועלו ל-2:0 במשחק.

המערכה השלישית היתה המערכה הטובה של ישראל. כבר בפתיחה שפרנוביץ', שון פייגה ואריאל הילמן העלו את ישראל ל-2:6. היתרון נשמר 4:8, ו-8:12. הספרדים צמצמו ל-13:11 ומכאן נמשך המשחק ביתרון ישראלי עד ל-21:22. הספרדים הצליחו להשוות ואף לעלות ליתרון ראשון 22:23, בזכות סרב לא טוב של ישראל.

הנבחרת עוד הצליחה להשוות פעמיים לפני שהפסידה גם את המערכה השלישית 26:24 ו-3:0 במשחק כולו.

ספרד כדורעף (רויטרס)
שחקני נבחרת ספרד. ניצחו את ישראל (רויטרס)

מנהל הנבחרת, שרגא שמש, נשמע מאוכזב בסיום: "חבל מאד, היינו שווים יותר מהפסד של 3:0. הספרדים טובים יותר מאיתנו אבל הם לא כזו נבחרת גדולה, עם עוד קצת ריכזו היינו יכולים לרדת מהמגרש עם תוצאה אחרת לגמרי".

היריבה הבאה של הנבחרת תהיה סלובניה שהביסה 0:3 את הונגריה (9:25, 19:25, 16:25). ההונגרים מסתמנים כנבחרת החלשה בבית ולכן המשחק מול סלובניה הוא משחק מפתח מבחינת הנבחרת הישראלית.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */