יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:37

שי דורון וטארגוביסטה זכו באליפות רומניה

הגארדית הישראלית וחברותיה ניצחו 57:65, השלימו סוויפ של 0:3 וזכו בדאבל. דורון קלעה 4 נקודות ומסרה 2 אסיסטים במשחק האליפות. גיבנס צלפה 25

|
שי דורון. השלימה דאבל
שי דורון. השלימה דאבל

רוב ליגות כדורסל הנשים באירופה אמנם יצאו כבר לפגרת הקיץ ואפילו ליגת ה-WNBA יצאה לדרך השבוע אך בליגה הרומנית הוכתרה רק היום (רביעי) אלופת המדינה כשהזוכה הגדולה בתואר היא קבוצת טארגוביסטה, קבוצתה של גארדית נבחרת ישראל, שי דורון.

טארגוביסטה השיגה את התואר לאחר שבסדרת-גמר הפלייאוף השיגה סוויפ של 0:3 על קבוצת ארד עם 57:65 במשחק השלישי.

דורון שהיתה אחת השחקניות המרכזיות בקבוצתה במהלך העונה, הסתפקה  במשחק האליפות ב-4 נקודות ובשני  אסיסטים.  בלטו בשורות טארגוביסטה: קריסטי גיבנס עם 25 נקודות ולנה אוגורודקובה ששיחקה בעבר באליצור רמלה, עם 14 נקודות. 

אין ספק שזאת עונה נפלאה בשביל הקבוצה הרומנית שאמנם החלה את השנה קצת בצליעה והודחה בשלב מוקדם יחסית מהיורוקאפ, אך בסופו של דבר הצליחה קבוצתה של דורון לשמור על תואר האליפות בדרך להשלים דאבל לאחר שלפני כמה שבועות זכו הישראלית וחברותיה להניף את הגביע הרומני.

כעת, לאחר הזכיה בדאבל הרומני, יכולה לסמן דורון עוד "וי"' קטן ברשימת התארים שלה. אחרי שהובילה את מכללת מרילנד לתואר היסטורי, נבחרה לישראלית הראשונה בליגת ה-WNBA וזכתה בתואר כאן בישראל כששיחקה במדי אליצור רמלה בעונת 2007/8.            

שי דורון עם הצלחת (תומר גבאי)
שי דורון. 2 תארים בעונה אחת ברומניה (תומר גבאי)

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */