יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:50

הלב: קמוראנסי רוצה לחזור לאמא בארגנטינה

קשר יובנטוס, אוהד ריבר מימי ילדותו, מעוניין לחזור לארצו ולשחק במועדון הפאר מבואנוס איירס. סוכנו לא בטוח שזה יקרה: "אין להם את הכסף לשלם לו"

|
קמוראנסי. בקיץ הזה תלבשי לבן-אדום? (רויטרס)
קמוראנסי. בקיץ הזה תלבשי לבן-אדום? (רויטרס)

אחרי מספר עונות מאכזבות מאוד בליגה המקומית ורגע לפני סיום העונה הנוכחית, בריבר פלייט מתחילים לתכנן את העונה הבאה. לפני כן, יערוך מועדון הפאר מבואנוס איירס את המשחק האחרון של העונה, מול טיגרה, שיהיה משחק הפרידה מאחד מכוכבי ריבר לדורותיה, מרסלו ג'זארדו.

"אני בטוח בהחלטתי ושמח שלכל דבר יש סוף וזה יפה. יש מאחוריי היסטוריה רבה, שהתחילה כאן ב-18 באפריל כשדניאל פסארלה היה מאמן ועד היום, כשהוא הנשיא של ריבר", אמר גז'ארדו הפורש במסיבת העיתונאים המרגשת שנערכה לכבודו.

לעומתו של גז'ארדו, את מטיאס אלמיידה המזדקן החליטה ריבר להשאיר ל-6 חודשים נוספים. על ההחלטה אמר אלמיידה: "אני מאוד שמח ורוצה להזמין את כולם להגיע למשחק הפרידה של גז'ארדו".

עוד חדשה מרעישה בגזרת ריבר היא רצונו העז של מאורו קמוראנסי לשחק בקבוצה (אותה אהד מאז ילדותו). השחקן מיובנטוס מסיים העונה את החוזה שלו והגברת הזקנה כבר הודיעה לו שהוא אינו בתוכניות לעונה הבאה, מה שאיפשר לו לשלוח את אחד מסוכניו לבואנוס איירס בתקווה לסכם עם ריבר על מעברו לקבוצה.

על הפגישה עם נשיא ריבר, פסארלה אמר נציגו של קמוראנסי: "הפגישה ארכה כ-4 דקות וחצי ובה אמר לי פסארלה שהם יכולים לשלם קצת יותר מחצי ממה שהם משלמים לשחקן היקר ביותר שלהם, דייגו בואנהנוטה. מאורו הוא אלוף עולם ושחקן מפתח ביובנטוס אז אני לא מאמין שהוא יסכם".

דניאל פסארלה (ONE)
דניאל פסארלה. לא מוכן לפתוח את הכיס

אצל היריבה המרה, בוקה ג'וניורס, מתעסקים עם תום העונה בארגנטינה בזהות המאמן לעונה הבאה. שמו של קרלוס ביאנצ'י אמנם עולה שוב ושוב אך בואו עדיין אינו בטוח. בנוסף, המאמן הבא יהיה זה שיצטרך להחליט על עתידם של מרטין פאלרמו וחואן רומן ריקלמה. האחרון יעבור בימים הקרובים ניתוח בברכו שישבית אותו לשבועות הקרובים.

המחזור האחרון בליגת הקלאוסורה הארגנטינאית יצא לדרך. במשחק הפתיחה ניצחה גודוי קרוז 1:2 את ארסנל וסיימה את העונה בטעם טוב ובמקום השלישי, המפתיע עבורה. ארסנל, שהבטיחה זה מכבר את הישארותה בליגה, נותרה במקום ה-16.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */