יום שישי, 20.09.2024 שעה 14:55

כץ: שיתוף הפעולה בין שירזי לדורה היה מעולה

הערב בתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE עסקנו בסוגיית המאמן הבא של הפועל חיפה. ניצן שירזי: "לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה"

|
אופירה אסייג וחיים רביבו עם כל מה שחם בספורט
אופירה אסייג וחיים רביבו עם כל מה שחם בספורט

אופירה אסייג וחיים רביבו הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

יואב כץ על סוגיית המאמן: "אחליט מה שהכי טוב לקבוצה"
מחזור אחד לסיום העונה ולאחר שהבטיחו את ההישארות בליגת העל, בהפועל חיפה כבר חושבים על העונה הבאה. על פי ההערכות, במועדון האדום מהכרמל יודיעו ביום ראשון על זהות המאמן שיעמוד על הקווים בשנה הבאה כאשר ההתלבטות היא בין המאמן הנוכחי, שלומי דורה למנהל המקצועי, ניצן שירזי. עסקנו במה שקורה בקרית חיים עם הבעלים של הקבוצה, יואב כץ.

כץ התחיל ודיבר על מאבק ההישרדות: "זה היה מאבק קשה מהתחלת העונה. אנחנו קבוצה בלי עזרה עירונית. היינו במקום השני, צנחנו חזק, היתה פאניקה, אבל הצלחנו להתייצב ולהישאר בליגה ואנחנו מקווים להמשיך ולזנק עוד פעם גבוה בעונה באה. אם היינו מחליפים מאמן, היינו יורדים ליגה, אם היינו נשארים עם אותו מאמן יכול להיות שגם היינו יורדים. שיתוף הפעולה ביניהם היה מעולה. היה שיפור בכל המערכות וזה השאיר אותנו בליגה".

כץ נשאל על ההחלטה להביא את שירזי, שאולי פגעה בדורה: "מעניינת אותי המטרה ולא ההרגשה הפרטית של האדם. האגו זה משני. קודם כל צריך להישאר בליגה. הצלחנו במה שניסינו להשיג. צריך לחשוב מה יתאים להפועל חיפה בעתיד. הפועל חיפה היא לא כמו הפועל ת"א או מכבי חיפה, היא יותר כמו בני יהודה ומכבי פ"ת, קבוצה קטנה. אנחנו צריכים לפתור את הבעיות לפי סוג הקבוצה שיש לנו".

יואב כץ וערן לוי (עמית מצפה)
יואב כץ וערן לוי. "הפועל חיפה הכי מתאימה לו" (עמית מצפה)

על המאמן הבא של הפועל חיפה אמר כץ: "שלומי דורה אמר לי שהוא מעוניין להמשיך לבד, אבל לא נתן את זה כתנאי. אני אחליט מה שהכי טוב ומתאים לקבוצה. אני עדיין לא יודע. אני רוצה לגמור את הליגה ואז לחשוב. בנאדם יכול תמיד להשתפר. שלומי הוא בחור מאוד פיקח אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם מתוק, להתייעץ עם כמה אנשים ולהמשיך קדימה. שום דבר עדיין לא בטוח".

לסיום התייחס כץ לעתידו של ערן לוי ואמר: "הפועל חיפה היא הקבוצה הכי מתאימה לערן לוי, קידמנו אותו והוא יכול להתקדם יותר בהפועל חיפה. הוא חייב להיות ריאלי. יכול להיות שנגדיל את התקציב, אלא לא ביותר מדי".

גם ניצן שירזי עצמו התייחס לעתידו המקצועי: "אני לא יודע אם אני אמשיך בהפועל חיפה. אני לא יודע אם אני רוצה להמשיך. יואב כץ חי חיים אחרים, מנטליות אחרת, לא ישראלי, מורכב לעבוד איתו. אני הכי אוהב לאמן. נכנסתי לתפקיד שהוא מורכב ומוגבל. עשיתי את זה ממניעים שאני לא יכול לפרט. יש לי הצעות, אני לא יודע איפה שאני אהיה בעונה הבאה. כמעט בטוח שתהיה לי עבודה בעונה הבאה".

ניצן  שירזי עם שלומי דורה (עמית מצפה)
ניצן שירזי עם שלומי דורה. מי יהיה מאמן הפועל חיפה? (עמית מצפה)

בני יהודה והפועל ת"א יתמודדו הערב באצטדיון ר"ג על תואר מחזיקת גביע המדינה. האדומים של גוטמן, שאיבדו את המקום הראשון בליגה בשבת האחרונה, ינסו להציל את העונה עם זכיה בגביע, בעוד החבורה של גיא לוזון רוצה תואר ראשון מאז האליפות בעונת 1989/90. דנו בהרחבה במשחק המסקרן, שצפוי למשוך כ-35,000 אוהדים צבעוניים לאצטדיון הלאומי.

משה דמאיו: "לא מבין למה אבוקסיס אמר שאין 'פייר-פליי'"
מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, עלה לשידור וסיפר על היום הגדול של הזהובים: "כולם מתקשרים לאחל הצלחה. יש תחושה שכל המדינה מאחורי בני יהודה. כולם מברכים, מבקשים כרטיסים. בני יהודה לא תשחק בונקר. זה לא אנחנו. השחקנים לא לחוצים, עברנו הרבה משחקים חשובים באירופה ובארץ. השחקנים דרוכים".

על כך שקבוצתו הפסידה להפועל שלוש פעמים בליגה אמר דמאיו: "גמר גביע זה סיפור אחר, לא קשור למשחקי ליגה. מאמינים שאפשר לעשות את זה. בהפועל יש שחקנים שנמצאים בכושר מצויין, אבל גם לבני יהודה יש שחקנים מצויינים. אנחנו עולים שווים מול שווים ונסתכל להם בגובה העיניים".

משה דמאיו (אור שפונדר)
משה דמאיו. "ההרגשה שלי היא שניקח את הגביע" (אור שפונדר)

דמאיו המשיך: "כל המטרות שהצבנו לעצמנו - השגנו אותן. עשינו הופעה יותר ממכובדת באירופה, עלינו לפלייאוף העליון, הגענו לאירופה בזכות ונשארה לנו המטרה האחרונה - הגביע".

על המשחק מול מכבי חיפה במחזור האחרון הוסיף דמאיו: "נעלה בהרכב הכי חזק כדי לעשות את המקסימום. ההופעה של בני יהודה תהיה מכובדת. אני לא מבין את יוסי אבוקסיס שטען שאין "פייר-פליי". נעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב, לא ראיתי שבית"ר פתחה רגליים לחיפה. ההרגשה שלי שניקח את הגביע".

ניצן שירזי: "בני יהודה תיקח את הגביע"
גם היועץ המקצועי בהפועל חיפה ומאמן בני יהודה, ניצן שירזי, עלה לשידור ודיבר על הגמר: "תחושת הבטן שלי, בני יהודה תנצח בגמר הגביע. אני מחפש צדק עבור המועדון ארבע שנים אחרי אותו גמר שהפסדנו. חזי מגן סיפר שיש תכונה לא רגילה, אלפי אוהדי בני יהודה יגיעו. גם אז היה טירוף, אולי אפילו יותר".

אוהדי בני יהודה בדרכם לגמר הגביע (שי לוי)
אוהדי בני יהודה בדרכם לגמר הגביע (שי לוי)

"בני יהודה בשנים האחרונות קבוצה חזקה מאוד, יש לה מסורת, היא משתתפת במעמדים האלה. הפועל יותר טובה כמעט בכל פרמטר, אבל זה משחק אחד. אני מכיר קבוצות פחות טובות שלקחו גביע. בגמר שהיינו בו הפועל היתה יותר טובה והיא ניצחה אותנו בדקה ה-87".

שירזי התייחס למערך ההגנתי של גיא לוזון ואמר: "קטונתי מלדבר על מוריניו, אבל ההצלחה שלו במשחק מול ברצלונה עשתה נזק לכדורגל. הוא הצליח ואנשים רואים את זה כדוגמא. משחקים טקטי ולא מתחשבים ברצונות של הקהל. הקבוצות מחקות את זה. זה לא עושה טוב לכדורגל. הסיכוי של בני יהודה להפתיע הוא די גדול".

גם השופט הבינלאומי לשעבר, יצחק בן יצחק, עלה לשידור ודיבר על הזווית של השופט במשחק: "לתבריזי יש עונה נפלאה העונה. שלחתי לו SMS - 'איתן, שפוט כמו שאתה יודע'. אם הוא עובר את המשחק בצורה טובה, בשבילי הוא שופט העונה. אם לא, זה יהיה לירן ליאני, שעשה קפיצה מדהימה. אני מאמין בו. הוא בא לעבוד. בארץ יש שני שופטים ששפטו גמר גביע - אברהם קליין והשני מדבר איתכם. אצל שופט יש התרגשות עצומה במצב כזה".

תבריזי משתעשע עם עובד (שי לוי)
תבריזי משתעשע עם עובד. שופט העונה של יצחק בן יצחק (שי לוי)

כמו כן, דיברנו על מצבה של בית"ר ירושלים לקראת העונה הבאה. הבעלים, ארקדי גאידמק, נתן את האמון ביו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין ומינה אותו לשנתיים נוספות. כדי להקל על הנטל הכלכלי של המועדון, מספר כוכבים דוגמת ברק יצחקי וטוטו תמוז צפויים לעזוב אם לא יגיע משקיע לקבוצה.

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה ומגוונת מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים.

בין ראיון לראיון לא הזנחנו את מהמרי הווינר ונעניק לכם טיפים עדכניים וחשובים. לנהגים העושים דרכם בכבישים מסרנו דיווחי תנועה ודיווחנו על עומסים ופקקים.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */