יום שני, 14.04.2025 שעה 11:49
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה אנגלית 24-25
7631-7432ליברפול1
6327-5732ארסנל2
5738-5132נוטינגהאם פורסט3
5640-5631ניוקאסל4
5542-6232מנצ'סטר סיטי5
5439-5632צ'לסי6
5446-4932אסטון וילה7
4842-4731פולהאם8
4849-5132ברייטון9
4540-5131בורנמות'10
4348-5232ברנטפורד11
4340-4131קריסטל פאלאס12
3838-3432אברטון13
3845-3832מנצ'סטר יונייטד14
3749-6032טוטנהאם15
3561-4732וולבס16
3554-3632ווסטהאם17
2167-3332איפסוויץ'18
1872-2732לסטר19
1077-2332סאות'המפטון20

המלכה ממנצ'סטר מתה, יחי המלכה החדשה

מאמן איטלקי חיבר חלוץ אפריקאי, קשר אנגלי ואקס פאקטור צרפתי ולקח לזקן סקוטי את תואר אלופת אנגליה. צ'לסי אלופה בצדק, שביונייטד יתרגלו לרעיון

|
דרוגבה, למפארד והחברים חוגגים אליפות (GettyImages)
דרוגבה, למפארד והחברים חוגגים אליפות (GettyImages)

סיפור הכתבה הזאת מתחיל למעשה כבר לפני שלושה חודשים. בטח נראה לכם מוזר שזה ככה, אבל הרעיון מאחורי הכתבה על זכייתה של צ'לסי באליפות אנגליה יושב במוחי זמן רב. האמת, כתוכנית גיבוי.

הכל קרה למעשה תוך כדי ויכוח במערכת. אני, אוהד ארסנל מושבע, נקלעתי לדיון סוער עם אוהד מנצ'סטר יונייטד. בזמנו, ארסנל עוד היתה בתמונת האליפות אך כל הסיפור היה נראה תפור על היונייטד.

השדים האדומים טיילו לתואר, צ'לסי וארסנל איימו להוות יריב. שיאו של הוויכוח נגמר בהתערבות. אני בחרתי בארסנל כאלופה, אוהד היונייטד בחר בהם וצ'לסי? אם היא זוכה הכסף הולך לים. התסריטים הוכנו מראש. ידעתי שאכתוב את הכתבה הזאת אם ארסנל או צ'לסי יזכו באליפות, בכל מצב ואיך שלא מסתכלים על זה, רק אני המרוויח פה בעצם.

זה אכן קרה. השמינייה הבלתי נתפסת על וויגאן שהבטיחה את חזרת התואר לסטמפורד ברידג' סגרה את סיפור ההתערבות מאחור. כעת, כשאנחנו יום אחרי, זה פשוט הזמן להסתכל על העונה שעברה, לנתח ולהסביר מה הפך את הבלוז למועדון האנגלי המוביל כיום.

צ'לסי של העונה היתה הקבוצה הכי טובה בליגה האנגלית. רוצים לחלוק על זה? אתם כנראה אוהדי מנצ'סטר. השופטים, ג'רארד, אני מכיר את הטיעונים. כל אלו הולכים לפח. במבחן התוצאה, צ'לסי לקחה את כל הנקודות מהגדולות, חילקה רביעיות, חמישיות, שישיות, שביעיות וגם שמיניות כשהיא מטיילת לה לתואר בצורה הכי קלאסית שיש.

צ´לסי חגיגה (GettyImages)
צ´לסי חוגגת אליפות. בזכות, לא בחסד (GettyImages)

האס של אנצ'לוטי
אחת הדרכים להסתכל על האליפות הזאת היא מדיניות אי הרכש. קרלו אנצ'לוטי הגיע ממילאן עם סוג של צל לא ברור. הוא הביא לקבוצה את ליגת האלופות, אך כשל בזירה המקומית. האוהדים לא אהבו אותו, השיטה שלו היתה ללכת על חומר מקומי ולא להתפרע עם רכש. להגיד שזה עבד קצת קשה, אך לקרלו היתה דרך.

את אותה דרך הוא יישם גם בצ'לסי. ההרכב שהביא את התואר העונה לבלוז הוא אותו הרכב שלא עשה זאת בעונה שעברה. אנצ'לוטי עשה את השינויים שלו על המגרש, מצא לעצמו את השחקן שיהיה האקס פאקטור, ורץ לתואר.

צ´לסי חוגגת (GettyImages)
אנצ'לוטי עם האקס פאקטור שלו, פלורן מאלודה (GettyImages)

לאקס פאקטור הזה, האס של קרלו, קוראים פלורן מאלודה. מאלודה הוא שחקן נהדר, אבל כזה עם אופי בעייתי. השליטה של אנצ'לוטי בו שווה תואר. הצרפתי שפרח תחת אברהם גרנט ודעך לו אצל סקולארי והידינק, שב להיות השחקן שעליו צ'לסי שילמה 13.5 מיליון פאונד. 12 שערים כבש הקיצוני הצרפתי והוסיף גם שמונה בישולים בדרך אל התואר הנכסף.

עוד שחקן שאחראי על השינוי של אנצ'לוטי הוא ניקולס אנלקה. אמנם רק 11 שערים כבש העונה החלוץ הצרפתי, אך הוא הכניס את הכדור לרשת בדיוק מתי שצריך. ברגעים בהם דרוגבה לא היה שם כדי לכבוש.

רוני (GettyImages)
אנלקה מול רוני. אולי הוא לא כובש כמו חלוץ היונייטד, אבל ככינור שני, הוא עושה חיל (GettyImages)

גם השימוש בבאלאק הוותיק והחופש ללמפארד עשו את שלהם. אנצ'לוטי עשה את זה פשוט. אותו הרכב, אותה שיטה. יש הרכב ואיתו רצים ומנצחים. נשמע פשוט לא? מעטים המאמנים שבאמת יכולים ליישם את ה'אני מאמין' שלהם. בקטע הזה, אנצ'לוטי הוא ללא ספק אחד הגדולים ביבשת.

הקשר והחלוץ הטובים בעולם?
איש נוסף שאמון על מה שהשיגה העונה צ'לסי הוא פרנק למפארד. אפשר להסתכל על זה משני כיוונים. האחד, כמות השערים, השני, כמות הבישולים. בכל מקרה ואיך שלא מסובבים את זה, הקשר האנגלי של הבלוז מעורב ב-36 שערים העונה. 22 הוא כבש, 14 הוא בישל, נתון פשוט בלתי נתפס.

למפארד אנלקה (רויטרס)
למפארד באוויר. למה שהוא עשה העונה אין אח ורע (רויטרס)

29 זה מספר השערים של דידייה דרוגבה, מי שנאבק באופן עיקש עם וויין רוני על תואר החלוץ הטוב בעולם וכנראה גם זכה בו. את האמת? מעולם לא אהבתי אותו. הוא חלוץ ענק, אין ספק, אך משהו בו תמיד הפריע לי. אולי זה האופי המרגיז שלו. אולי כי הוא הגיע והשכיח את תשומת ליבם של תושבי לונדון מתיירי הנרי ונכנס למשבצת החלוץ הכי טוב של העיר די בקלות. קלות מרגיזה אפילו.

לתת קרדיט לאנצ'לוטי על מה שדרוגבה ולמפארד עשו העונה יהיה קצת מצחיק. זה לא בזכותו. איך אומר אחד הפרשנים המפורסמים במדינה? זה באשמתו.

דרוגבה חוגג אליפות (רויטרס)
דרוגבה חוגג אליפות. החלוץ הטוב בעולם? (רויטרס)

אז מה הלאה: הצל האירופי מרחף ומה עם החיזוק?
אז אחרי שלקחה שלוש אליפויות בשש השנים האחרונות, לצ'לסי נותר עוד כתם אחד למחוק בדרכה למועדון הגדולות באמת. ליגת האלופות. הנפילות מול אינטר, ברצלונה והגמר ההוא של אברהם גרנט, מונעות מצ'לסי להיחשב באמת כאחת הגדולות שיש.

אנצ'לוטי הגיע בדיוק בשביל זה. כמו מוריניו. כשהפורטוגלי הביא אליפות ונכשל באירופה, הוא לא זכה ליותר מדי זמן על הכיסא. אברמוביץ' לא יכול לחזור על הטעות הזאת במקרה של כישלון בעונה הבאה, או תחילתו של כישלון אם וכאשר יהיה.

ז´וזה מוריניו וקרלו אנצ´לוטי (רויטרס)
ז´וזה מוריניו וקרלו אנצ´לוטי. האיטלקי לא רוצה ללכת בעקבות הפורטוגלי (רויטרס)

כדי להפוך להיות מהגדולות באמת. צריכה צ'לסי חיזוק נוסף שיהפוך אותה לכזו. היא צריכה את הפדרו שבא ליד זלטאן. את האינייסטה לצידו של מסי. במילים אחרות, היא צריכה חלוץ נוסף ליד דרוגבה והיא חייבת קשר מוכשר מאחורי למפארד ומאלודה. פרננדו טורס הוא המועמד המוביל. גם קון אגווארו. שניהם יכולים לאפשר לבלוז את קפיצת המדרגה שהיא כל-כך מחפשת.

בנוגע לקישור? שמות עדיין אין, אך תסמכו על אנצ'לוטי שהוא עוד יפתיע את כולם ויגנוב את ההצגה בחלון ההעברות. במקרה כזה, צ'לסי לא תעצר בעונה הבאה ברבע גמר ליגת האלופות בכזו קלות. היא תלך עד הסוף. היא גם לא תתקשה לשמור על התואר שלה באנגליה, בטח לנוכח מדיניות הרכש המרדימה של מנצ'סטר יונייטד וארסנל. את האמת, היא גם כנראה תשיג את זה.

פרננדו טורס וקון אגווארו. האם אחד מהם יגיע לצ´לסי? (רויטרס)
פרננדו טורס וקון אגווארו. האם אחד מהם יגיע לצ´לסי? (רויטרס)

צ'לסי היא כבר מזמן לא הכוח העולה החדש של הפרמייר ליג. היא הכוח. מנצ'סטר פשוט הצליחה לגנוב לה שלוש אליפויות עד שאברמוביץ' שב על דעתו ומחיקת השדים האדומים מספר ההיסטוריה עם שיא הכיבושים לעונה היא רק עוד אבן פינה מבחינת הבלוז.

וכעת? העונה לא נגמרה. יש גמר גביע אנגלי בדרך אולי לדאבל. ומי עומד בדרך? כמובן, אברהם. ועוד אומרים שאנחנו מחפשים פיקנטריה בכוח.

לכתבה זו התפרסמו 86 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 86 תגובות ב-68 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
68
אוהד כדורגל15/05/2010 12:51
השב   •  00
67
ibraheem14/05/2010 10:41
השב   •  10
66
RdMaN13/05/2010 16:36
קראתי את הכתבה ובהחלט הצלחת ליצור פולמוס ולקבל תגובות. מהר מאוד תגלה שכך לא בונים שם של כתב, אחת כמה וכמה, שאתה מזוהה עם התותחנים. אז כתב לא תהיה, אליפות או מכל תואר אחר אתה יכול לשכוח לעשורים הקרובים ואתה יותר ממוזמן להמשיך לכתוב ולקבל את השכר שראוי לאדם בעל יכולות כמו שלך. בהצלחה בחיים :) טמבל.
השב   •  00
65
עידן13/05/2010 03:23
חלוץ כבד ונטול טכניקה
השב   •  00
64
redevil12/05/2010 22:47
להגיד שמנצ''סטר רק הצליחו "לגנוב" שלוש אליפויות מצ''לסי?! בכל שלושת השנים האלו צ''לסי בקושי היוותה פקטור לאליפות ב-2008 סיימה פעמיים כסגנית שלנו ובצדק. השנה באמת האליפות הגיעה לצ''לסי בצדק. מנצ''סטר לא תיפקדה בחלק הכי חשוב של העונה ובשבוע אחד הרסה עונה שלמה. גם כל מיני פציעות אבל אני לא הולך לתרץ. כל הכבוד לצ''לסי, אבל חרא של כתבה. אוהד ארסנל ממורמר שמקנא בשתי הגדולות האמיתיות של אנגליה.
השב   •  00
63
מנצסטר12/05/2010 17:15
רני החלוץ הכי טוב בעולם וגם מסי וטורס דרוגבה הוא לא טוב אפס
השב   •  02
62
ארסנל בדם11/05/2010 14:54
שמנצ''סטר הייתה פצועה וכי הם שנה ראשונה בלי רונאלדו. שנה הבאה צ''לסי יחטפו ממנצ''סטר
השב   •  33
61
ערן11/05/2010 09:11
צ''לסי בחיים לא מנצחים באנפילד
השב   •  12
Chelsea12/05/2010 15:13
השנה היא ניצחה את ליברפול באנפילד
השב   •  20
60
דוד11/05/2010 07:57
פופוליסט קטן שלי
השב   •  10
59
דן - מנ''סטר מיום היוולדי ועד יום מותי11/05/2010 03:43
אתחיל במזל טוב לצ''לסי על האליפות!
שנית, ואמרתי זאת ואגיד זאת שוב, נתון השערים הוא מדהים וחסר תקדים אבל בעיניי מצייר מציאות שהיא יותר יפה ממה שבאמת קרה העונה.
בל נשכח שבחלקים מסויימים של העונה צ''לסי לא שכנעה (נכון שהייתה מקום ראשון מרבית העונה אבל בעיקר כי לא היה לה יריב ראוי) ובנוסף יש ל 6 הפסדים! זה דבר שלא קרה המון שנים באנגליה!
אין צורך להפוך קבוצה ל"כוח בפרמייר ליג" אחרי עונה אחת, בדיוק כפי שעשו על ברסה בעונה שעברה. בעיניי אחד המדדים הכי חשובים הוא שמירה על הרמה לאורך שנים כמו שעושה יונייטד! ברסה עונה שעברה שיחקה מדהים! באמצע העונה סוכנויות הימורים הכריזו עליה אלופה ע"מ לא להפסיד ממהמרים כבדים שבאמצע העונה החלו להמר על ברסה כאלופה בסכומים גבוהים, למרות שאם ריאל היו מנצחים בסוף היו מפסידים בענק, זה עד כמה היה להם עונה מדהימה וכמה הם היו טובים! אבל הנה, העונה הם לא מציגים אותו כדורגל כמו בעונה שעברה (לפרקים כן אבל לא באותה תדירות) ולכן אין צורך לנפח את העניין יותר מדי!
אותה דבר כאן, צ''לסי אלופה עם 6 הפסדים ו 103 שערים, כל הכבוד! עכשיו נראה מה יעשו שנה הבאה ועוד שנה אחריה ואז נקבע מי הכוח, עד אז תרשו לי להשאיר את הכוח בצד האדום של מנצ''סטר כי היא זו שממשיכה להיות בטופ כל שנה.
שוב, מזל טוב לצ''לסי על האליפות, נתראה בעונה הבאה עם כוחות מחודשים!.
נ.ב. אני אפילו לא מתייחס לנאמר בכתבה, הבחור פשוט ליצן מתקדם, פח!
השב   •  60
58
דן - מנ''סטר מיום היוולדי ועד יום מותי11/05/2010 03:31
שאתה צריך לחזור לביה"ס היסודי ללמוד איך מאייתים, ואולי על הדרך תקבל שיעורים בסיסיים בכדורגל.
השב   •  10
דן - מנ''סטר מיום היוולדי ועד יום מותי12/05/2010 03:41
השב   •  00
57
שד אדום11/05/2010 02:37
כתב עלוב ביותר, שגם בעונה אחת הקשות של מנצ''סטר מצליחה להיות יריבה קשה על התואר שאילולא קוון אחד מטומטם הכל היה יכול להיות שונה. כתב מסכן, תבדוק את מה שעשתה יונייטד ומה עשה פרגי בשנים האחרונות ותחזור לפה, בעצם אל תחזור, מספיק שטויות רשמת.
השב   •  41
56
סניה11/05/2010 01:27
אתה שוכח שהם כבר היו בגמר, הם כבר נפלו בחצי הגמר משער בדקה האחרונה של אינייסטה (שזה בוא נאמר, לא מעט מזל). כדורגל זה לא מדע מדוייק. צריך פשוט לשחק טוב וזהו - וגם זה לא תמיד עוזר (ראה ערך באסה נגד אינטר). הקבוצה שתהיה הכי יציבה וטובה לאורך העונה היא זו שתנצח. אבל בכדורגל צריך גם מזל.
השב   •  20
55
אביב11/05/2010 00:51
השב   •  32
54
אוהד בארסה11/05/2010 00:34
העיקר שנה שעברה שברצלונה כבשה מאה ומשהו שערים כולם אמרו שזה בגלל הליגה ספרדית החלשה, אולי הליגה הספרדית זו ליגה של שתי קבוצות אבל גם הליגה האנגלית, כל שנה זה רק צ''לסי ויונייטד רצות לאליפות. ועובדה שבארסנל וליברפול אין את התקציב להתחרות וזה משהו שגם וונגר וגם בניטז דיברו עליו. 
השב   •  22
משה11/05/2010 07:47
השב   •  20
53
אדום בדם10/05/2010 23:08
ואתה קורא לעצמך כתב ? אתה בנאדם שלא מבין בכדורגל .. שאנחנו נתרגל לרעיון ? שכל העולם שיתרגל לרעיון שב 16 שנים האחרונות ה"זקן" לקח 10 תארים.. שכל העולם יתרגל לרעיון שצ''ילסי אלופה רק בזכות שער שנכבש מנבדל באולדטראפורד..שכל העולם יתרגל לרעיון שיונייטד שלטה בעידן הכדורגל האחרון כמו שברזיל שולטת במונדיאלים.. כל הכבוד לצ''לסי מגיע לה אבל אל תעז להוריד מהערך של היונייטד לא אתה ולא כל הקנאים שבעולם.
השב   •  63
52
red devil10/05/2010 23:06
אני מגיב לכתבה לפי מה שקראתי בכותרת ונראה לי שהיה רשום שפרגי יקנא או משהו שצ''לסי לקחו אז תנו לי להבהיר משהו הגיע לצ''לסי לזכות הם יותר טובים אבל מגעיל אותי ההשמצות של יונייטד מי היה מאמין שהם יהיו קרובים אחרי עזיבתם של טבז ורונאלדו ואל תשכחו רק נקודה מצ''לסי הם לא לקחו אותה ב10 נקודות וכל משחק טוב של מנצ''סטר רשום פרגי גאון וכל זה פתאום מתחילים להשמיץ אותו כי הוא לא לקח אליפות אי אפשר כל שנה
השב   •  21
51
אור10/05/2010 22:55

צ''לסי כבר עכשיו  בין 3 הקבוצות הטובות בעולם, יחד עם אינטר וברסה.
יונייטד מה לעשות פחות טובה מצ''לסי כרגע,וריאל פחות טובה מבארסה כרגע,מה שמותיר את שלושת השמות שהזכרתי. אז איך אתה אומר "להפוך"?
אתה כותב שצ''לסי צריכה את הפדרו שליד זלאטן כדי להפוך להיות מהגדולים באמת,
על מה אתה מדבר? ההתקפה של צ''לסי מדהימה כבר עכשיו,וכבשה יותר גולים מברסה העונה.אני גם חושב שהיא צריכה חיזוק,אבל בשביל ריענון הסגל, זה לא שהיא צריכה עוד שחקנים מהטופ בשביל להשתוות לברסה. כי היא כבר שווה אליה.

אם אתה מדבר על הבחינה ההיסטורית אז ברור שצ''לסי רחוקה עוד מהגדולות כמו ליברפול,יונייטד,ריאל,ברסה,באיירן וכו''..

השב   •  22
50
אופק10/05/2010 22:54
כולם שתקו ריאל הכי טובה :P
השב   •  02
49
אוהד יונייטד10/05/2010 22:44

נראה שאת המטרה של הכתבה שלך הצלחת להשיג.. למשוך תשומת לב.
אין ספק שהשנה צ''לסי אלופה ראויה ואי אפשר לקחת את זה ממנה.
אבל כאשר רואים שרשמת "גנבה" של 3 אליפויות זה צורם.
נכון שכאשר קבוצות כמו מנצסטר או ברצלונה שנה אחרי שנה בטופ של אירופה אז זה מרגיז אוהדי קבוצות אחרות ומחפשים מתי לחגוג כשהם מפסידות. פרט לשנה שעברה שהייתה בכלל לא שנה רעה בכלל . יונייטד בשנתיים לפני הייתה קבוצה לא פחות טובה מצלסי ואפילו הרבה יותר . קבוצה שניצחה את צלסי באולד טראפורד ובזכות כישרון עצום כמו רונאלדו שלא היה בצלסי הטקטית נתן לנו לשחק את הכדורגל הכי יפה באירופה באותם שנים וזכינו בזכות ולא בפוקס. ה7-1 מול רומא מצלצל משהו? פוקס נכון?
כנראה שלא ראית ליגת אלופות + ליגה אנגלית כמו אוהד אמיתי . כי כל אחד נייטרלי לא היה אומר שטות כזו , גנבה פחח

השב   •  21
48
עתריס10/05/2010 22:33
ממתי הפכתם להיות קבוצה בכלל אפילו רומה כמעת גנבה לאינטר ול מילאן את האליפות זה לא אומר שהיא יותר טובה מהן אז כשתהיה צ''לסי קבוצת צמרת עולמית ולא סתם קבוצה של מליארדיר אחד תתחילו לדבר ו א שכחתי דבר אל תזכירו את השם צ''לסי בין אנשים כי יחשבו שאתם מדברים על הבת של קלינטון
השב   •  32
47
היינריך10/05/2010 22:07
אז למה אתה נסחף?
סה"כ מנצ''סטר הייתה קצת פצועה, עם סגל קצר ובלי רונאלדו. פרגי כבר ידאג להכל בעונה הבאה, אין פה בעיה.
עונה הבאה צ''לסי תקבל בראש.
השב   •  73
46
אלכס פרגוסון10/05/2010 22:00
מרשה  לך לשים על שלושת האליפויות האחרונות שלנו כוכביות ותציין שהכוכביות הם בגלל גנבת האליפויות שעשינו לצ''לסי למרות שלפני שנה הם לא היו פקטור במאבק האליפות(ליבירפול הייתה) ,אבל כאוהד מתוסכל של ארסנל יש לך אישור ממני אלכס פרגוסון לשים תכוכביות ,מקווה שעזרתי לך אפילו בקצת להיות פחות מתוסכל .
השב   •  32
45
משה10/05/2010 21:52
מילא אליפות אחת אבל 3 אליפויות?צ''לסי היא הכוח? מאיפה אוסף השטויות האלה?פרשן בשקל וחצי(אתה רואה הייתי לארג'' איתך)הם צריכים לאכול הרבה חצץ להגיע לרגליים של מנצ''סטר יונייטד,גם עם הרכב לכאורה "אפור"הם רק הפרש נקודה עם כל התקציב שלהם והכסף הגדול.
השב   •  81
44
הכריסטיאנו10/05/2010 20:51
ולא צריכים להתרגש מכל הכתוב בעיתונות כי אנחנו יודעים מי הקבוצה מס'' 1: מנ'' יונייטד, ואולי רק ברצלונה משתווה אלינו.
פשוט אי אפשר כל הזמן לזכות לזכות ולזכות, קורה שלא זוכים, אין דבר כזה כל הזמן לנצח ולקחת תארים.
אנחנו גאים לא יעזור מה שכולם יגידו.
וידוע שהתקשורת אוהבת ללכלך על המפסידים באותה רמה שמהללים את המנצחים אם לא יותר. אז למה כל התגובות האלה של אוהדי יונייטד?
השב   •  110
43
אלכס10/05/2010 20:18
נכון שהעונה הגיע לצ''לסי לקחת אליפות ..ללא ספק זה נכון ..אבל בל נשכח מי הייתה אלופה שלוש עונות אחרונות . למי יש את מספר האליפויות היותר גדול??! כמה יש לצ''לסי ? 3? ליוניטד 18! לא נתווכח עם זה ועל כך.. יונייטד קבוצה שהשנה אין בה כשרון מי ישמע גדול, אבל קשה לומר מילה רעה על הקבוצה הזו שסיימה מקום 2 עם נקודה פחות. יונייטד תתחזק לשנה הבאה ..וגם אם לא נזכה באליפות עוד פעם לא נורא לא קרה כלום זו הגדולה של הקבוצה המדהימה והנפלאה הזו ..והגדולה של פרגי, נותנים שנה שנתיים לקבוצה להתבשל ואז זוכים באליפות מחדש, ולא רואים שום קבוצה ממטר.
שורה תחתונה- עם הצלחה לא ניתן להתווכח, אבל ללא ספק מסתכלים על הצלחה לאורך זמן וזה שרוי ונתון רק לקבוצה אחת באנגליה והיא : השדים האדומים ממנצ''סטר-מנצ''סטר יונייטד!
השב   •  52
שמיל10/05/2010 20:53
השב   •  03
אלכס10/05/2010 22:49
שכחתי אתה צודק. אז נסתפק בחיזוק ברמה של בוקארי.. אה לא סילחה הוא גם יקר אז נלך על אמ טווטחה?? אולי ניקח את עידן סרור הוא הרי ברמת התקציב של יונייטד.גם כישרוני לא??!!
השב   •  10
שי10/05/2010 22:56
יונייטד יכולים לקנות שחקנים. הם מעוניינים בסילבה,וייה, דזקו,מודריץ'',בייל,בנזמה אולי 2 מפה יבואו אני מאמין, אנחנו לא צריכים להוציא גם הרבה כסף,אם השנה ההפרש בסוף היה נקודה,שנה הבאה עם רכשים מתאימים נוכל לאיים יותר ולקחת אליפות. גם לא נאבד נקודות סתמיות, שחקנים צעירים יפרצו וכו'' :]
השב   •  20
42
צ''לסי10/05/2010 19:50
אני מסכים איתך, הכתבים במדינה נסחפים עם מי ששמצליח. בדיוק ככה היה עם בארסה שנה שעברה פשוט תקשורת מגעילה אבל דבר אחד שאני לא מסכים איתך זה בנוגע למשחק.. גם אם צ''לסי לא הייתה מפסידה לאסטון וילה, ואם צ''לסי לא הייתה מסיימת בתיקו עם איזו קבוצת תחתית, ואם ואם ואם זה קרה אי אפשר לשנות. ואם טרי לא היה מחליק?
השב   •  54
אלכס10/05/2010 22:50
ואם אברהם גרנט היה ממשיך?.! ואם אברמוביץ'' לא היה קונה אתכם??ואם הייתם מתפרקים בגלל זה?? (בטח את זה אתה לא יודע)
השב   •  12
41
שי10/05/2010 19:45
איך לעזעזל קבוצה גונבת 3 תארים רצוף, לגנוב אפשר פעם אחת . מבחן התוצאה מראה חד משמית שיונייטד בכל עשור בשניים האחרונים לוקחת 50% מהאליפויות לפחות. כך יהיה גם בעשור הבא. אגב, לא ברור איך נותנים לאוהד מתוסכל לכתוב כתבה. בייחוד שהכותב לא מבין בכלל בכדורגל
השב   •  120
40
שי10/05/2010 19:42
אני מדבר מניסיון,גם הכסף של אברמוביץ'' לא יעזור לה( למילאן לא היה חסר כסף בזמנו) לצ''לסי רוב הסגל בן 30-35. יונייטד וארסנל עם שחקנים צעירים מבטיחים הם ישלטו עוד כמה שנים באנגליה.
השב   •  73
39
אביב10/05/2010 19:34
פשוט הכתבים המידנה שלנו בו, נסחפים די מהר אם מישהו מצליח לא מפסיקים לפרגן ואם נכשל אוכלים אותו פשוט.
לא מנ'' יונייטד השיגה 1-0 קטן מול בלאקברן הייתה האלופה מה יגיד הכתב הזה?
השב   •  40
38
אורן10/05/2010 19:24
בעונה חלשה יחסית של מנצ''סטר, רווית פציעות ובעונה מדהימה של צ''לסי אליפות מוכרעצ במחזור סיום בנקודה. אליפות לאחר ששופטים הכריעו בטעויות שלהם את שני המפגשים בין הקבוצות. כול העכברים יצאו מהחורים כולל טרי הנוול. נתראה בשנים הבאות..
השב   •  42
me10/05/2010 21:01
תגיד אתה מקשיב לעצמך? אתה מטפל בעצמך? 103 שערים! 103 שערים! איך שלא תראה את זה העונה הכי טובה בכל הזמנים של מנצ''סטר היא סיימה עם 97 שערים! ואם אתה מדבר על עזרה משופטים אז כנראה שהזיכרון שלך לא כל פועל טוב לתווח הארוך כי מה שהיה בליגת האלופות עם בארסה שלא שרקו לנו שלושה פנדלים ברורים כולכם שכחת נכון? אז אל תבלבל את המוח עם אמירות שטוטיות שכאלו.צ''לסי הייתה הכי טובה העונה ומנצ''סטר לא דגדגו אותנו בכלל.אם מדברים על מזל זה רק למנצ''סטר שסקולס מבקיע דקה 92 בנגיחת דרדלה.זה מזל!
השב   •  23
37
אסף10/05/2010 19:16

מנצסטר גנבה לצלסי 3 אליפויות, כמה אדיוט צריך להיות הבוס שלך שנותן לך לכתוב פה טור, את האליפות הזאת צלסי קיבלה מסר אלכס פרגוסון במתנה בזכות טעות שהוא עשה שהשאיר את ברבטוב ושיחרר את טבס, אבל גם לגדול מכולם מותר לטעות, צלסי נתנה עונה מדהימה ומגיע לה שאפו אבל מפה ולעשות אותה הכח של הפרמייר ליג אתה רחוק כי צלסי היא בסך הכל צעצוע של אוליגרך שעוד מעט יימאס לו והוא ימכור את הקבוצה

השב   •  53
36
מוטי10/05/2010 19:09
לצ''לסי הגיע השנה לזכות ללא ספק, איכשהו זה נגמר רק בנקודה הפרש, אבל להגיד שיונייטד גנבה 3 פעמים ברצף את האליפות? זה פשוט מטומטם. צ''לסי הייתה טובה באותם 3 שנים אבל אף אחד לא "גנב" שופ אליפות. בסה"כ אז הגיע לזכות ליונייטד.
השב   •  131
35
פטריוט10/05/2010 18:54
אבל אי אפשר לדעת, עוד נראה מה יהיה. :) כך בחשבון שכל קבוצה בסופו של דבר יכולה להגיע להישגים של מנצ''סטר, בארסה וריאל, הכל שאלה של זמן, רצון ותלוי בשחקנים שיהיו לאורך עשרות השנים בקבוצה, במאמנים ובהשקעת בעלי הקבוצה (לאו דווקא כסף גדול). כל קבוצה יכולה להפוך לאימפריה בדיוק כמו שמנצ''סטר, בארסה, ריאל והאחרות הפכו.
השב   •  52
34
השמן10/05/2010 18:47
לפרשן משחק כדורגל מהסוף להתחלה כל אחד יכול, כנ"ל לגבי עונה שלמה.
אין ספק שהכתב צודק, 11 אליפויות ב18 השנים האחרונות מנצ''סטר גנבה, לפעמים מארסנל, לפעמים מליברפול ולפעמים מצ''לסי אף אליפות לא הגיעה לה. תמיד בעזרת השופטים, הבכיינות או בעזרת כוח עליון לא ברור.
כמו שאמר פרגי על ליברפול שנה שעברה, שהעונה הטובה ביותר שלהם ב 20 השנה האחרונות הספיקה להם כדי לסיים 4 נקודות אחרי מנצ''סטר כך אפשר לומר על צ''לסי של השנה: גם עונה מדהימה של למפארד ודרוגבה ושיא כיבוש שערים מטורף מספיק להם כדי לקחת אליפות בהפרש של נקודה בלבד וזה עוד לפני שאוהדי מנצ''סטר יבכו על כך שבשני משחקי הראש בראש הבקיעה צ''לסי שערים מנבדל. מה לגבי העתיד מר רז אמיר? הסגל של צ''לסי מזדקן ומספר הצעירים הבולטים הוא קטן. אמנם מר אברמוביץ יכול להכניס את היד לכיס עמוק עד המרפק אבל סגלים שרצים בכל המסגרות לאורך שנים רצופות לא בונים בכסף. לעומת זאת אוהדי מנצ''סטר יכולים להיות אופטימים, כי אם בעונה נטולת חיזוק משמעותי (עונת חילוש אם תרצה) היא מציגה יכולת כזו, כששחקנים צעירים (מי יותר ומי פחות) פורצים קדימה (פלטשר, נאני, ולנסיה רפאל) עם רכש או שניים נכונים היא כמובן תמשיך להאבק בכל המסגרות עד הסוף ואולי תצליח לגנוב עוד אליפות מהמתחרה התורנית. שלא תבין אותי לא נכון, האליפות הזו מגיעה לצ''לסי ולו בגלל שניצחה בכל 6 משחקיה נגד הגדולות (אם אפשר לקרוא לליברפול גדולה השנה) דבר שאני לא זוכר מתי נעשה, אם בכלל. צ''לסי הציגה כדורגל שוטף ומהנה וסיימה את העונה בבליץ מטורף אבל מכאן ועד להכריז שגם בשנים הבאות היא תקח אליפויות הדרך עוד ארוכה. הרבה יותר קשה להגן על תואר ומספיק משחק אחד רע בתזמון לא מתאים כדי להגיד שלום לצלחת. אז בבקשה ממך מר אמיר בא תחכה לשנה הבאה ואז תוכל לפרשן עוד עונה בדיעבד. 
השב   •  112
33
יוסי10/05/2010 18:38
זה כמו להגיד שהבסנו את ליברפול 2-1
משער ניצחון בדקה ה 90 ששנוי במחלוקת !
לצלסי אתם לא צריכים מליצי יושר מוגבלים כמו הכתב הזה , מגיע לכם כתבות הרבה יותר רציניות !
השב   •  130
32
ירון10/05/2010 18:37
השב   •  73
31
דוד10/05/2010 18:34
כאוהד מנצסטר 42 שנה אין לי בעייה להצהיר, צ''לסי ראויה לתואר והיא אלופה בצדק,מכאן ועד להריגת המלכה הקודמת נו נסחפת, קבוצה שזכתה ב10 אליפויות בפחות מ20 שנה וכמעט כל שנה בתואר(כן גם השנה), זהו עברת להספדים וזה שנה אחרי מכירת רונלדו וטבס בנוסף לפציעה של רוני(טעות היה לשתפו נגד צלסי),אל תמהר להספיד לא את יונייטד ולא את פרגוסון ואל תתלהב כל כך מצלסי כי חילופי הדורות שם עומדים בשער, אבל לגבי עונה זו אים אלא להחמיא להם על ההישג הנפלא(כנראה דאבל)
השב   •  61
30
כתום מהדרום שד אדום10/05/2010 18:34
אין דבר כזה מגיע חתיכת פרשן עלוב,
הם יכולים לנצח את סבתא שלי,הדבר היחיד שהם יכולים להגיד מגיע זה על זה שיש להם יותר נקודות מאיתנו.
רגע אז אם צ''לסי ניצחו 6/6 נגד הגדולות אז האליפות צריכה ללכת אליהם?!
ומה קבוצות קטונות לא נחשבות?
אתה אוהד ארסנל ממורמר מי סופר אתכם יבלוף אתם מקנאים ותמשיכו לקנא לנו כל החיים כי אתם יודעים שאנחנו יותר טובים.
יונייטד הייתה הכי טובה ב2 עשורים האלה והעובדה שאתה אוהד ארסנל לא תשנה כלום!
השב   •  41
29
me10/05/2010 18:30
כל אוהדי מנצ''סטר הנכבדים זאת העונה שלנו אז אל תהרסו את זה בהתבכיינות יתרה.ולכותב הנכבד כמה נקודות מבט חשובות :
א. דרוגבה ללא ספק החלוץ הכי טוב בעולם, למה אתה לא אוהב אותו? אולי מהסיבה שאתה אוהד מנצ''סטר תסתכל על זה ככה.אבל בסופו של דבר איך שלא תסתכל כל קבוצה באירופה הייתה רוצה אותו בשורותיה בלי ויכוח בכלל!
ב. גניבה? על מה אתם מדברים בכלל מה אתם עיוורים? 103 גולים! שיא של כל הזמנים בפרימר ליג אתם בכלל מבינים מה זה 103 שערים בעונה?!?! מגיע לנו לקחת אליפות וזה בדיוק מה שעשינו ואת התואר הנחשק ביותר גביע האלופות אנחנו ניקח בוודאות ב-3 שנים הקרובות! תודה לכולם ואוהדי מנצ''סטר וארסנל תמשיכו להתבכיין זה מה שנשאר לכם מהעונה המבישה הזאת!! תודה ויום נעים.
השב   •  35
שחר10/05/2010 20:53
השב   •  31
28
שחר10/05/2010 18:25
מנצ''סטר גנבה 3 אליפויות? היא צריכה להתרגל לרעיון שהיא לא אלופה? צריך להפסיק להמציא תירוצים?
אלכס פרגסון אמר אתמול שצ''לסי אלופה בצדק, היא שיחקה כדורגל יפה ואפקטיבי. למה להשמיץ?
אותם כתבים שאמרו בתחילת העונה שמנצ''סטר לוקחת מקום שביעי בלי רונאלדו באו באמצע העונה והיללו את רוני ואת המכונה האדומה. עכשיו עוד פעם הם התהפכו?
אני לא אתחיל אפילו להתווכח על הנושא של האליפות של צ''לסי.
אני רק רוצה להגיד שבתור אדם שקורא את הכתבות שלכם באופן קבוע אני מאוד מאוכזב מהעובדה שאתם נותנים לכל אדם לרשום ככל העולה על רוחו גם אם מדובר בשטויות ממעלה ראשונה.
השב   •  142
27
איציק10/05/2010 18:24
להיות הקבוצה המובילה באנגליה הם צריכים יותר מאיזה איטלקי אם מזל של מתחילים נראה אותם לאורך זמן
השב   •  21
26
יונייטד!10/05/2010 18:20
להגיע לרמה של יונייטד וליברפול
(18 אליפויות).יאללה יונייטד
השב   •  51
25
שד אדום10/05/2010 18:19
בלי לקרוא את התגובה אתם תגידו שאני לא אובייקטיבי כי אני אוהד יונייטד אבל אם תקראו תבינו.

צ''לסי לקחה אליפות בצדק היא השנה הייתה הקבוצה הכי טובה היה לה סגל אופי וגם מזל (שזה מרכיב יותר חשוב מהשתים האחרים)
אף אחד לא ציפה שהשנה יונייטד תיקח את התואר מנצ''סטר מבין כל השנה הייתה פייבוריטית למשך 5 מחזורים גג.
להגיד שמנצ''סטר גנבה שלוש אליפויות לצ''לסי זה פשוט דבילי!
מילא אליפות אחת אבל 3 זה מראה על רמת האינטילגנציה הנמוכה של הכתב המפגר הזה. יוניטד של 2008 הייתה הקבוצה השניה בטיבה בעשור אז מזה גנבה אליפות? היא לקחה את האליפות בצדק שנה שעברה צ''לסי ירדה ממאבק האליפות כבר במחזור 30 ולפני שלוש שנים היה קרב בין יונייטד לצ''לסי
בשלוש האחרונות למנצ''סטר הגיע לקחת את האליפות היא הייתה קבוצה בין הטובות באירופה באותם שנים(חצי גמר ליגת אלופות, זכייה וגמר והיא עדיין בין הטובות באירופה) אז שלא יבלבל כמו שצ''לסי תתחזק גם מנצ''סטר תתחזק זה פשוט כתבה של אוהד ארסנל מתוסכל שמוציא עצבים
השב   •  31
24
אילן פרידלר השרוף על הפועל10/05/2010 18:13
בא להוסיף לנו מלח על הפצעים
אנצלוטי לא עשה כלום סתם מבלבל
במוח.לא מספיק היה לנו שבוע שחור
שעוד זה בא לבלבל לנו במוח
מה הוא שינה מאברהם רק שאברם
יהודי והוא גוי.שינאה עצמית יעני
השב   •  21
23
ארז10/05/2010 18:13
זו הקבוצה החלשה ביותר שלוקחת אליפות באנגליה מאז הוקמה הפרמייר ליג.אם אני לא טועה זו הפעם הראשונה שקבוצה לוקחת אליפות עם שישה הפסדים.
בכלל כל הליגה האנגלית הייתה חלשה מאוד השנה.
למרות שאני אוהד יונייטד ברור שלצלסי הגיע לקחת את האליפות הזו ולו רק בגלל שניצחה את ירבותיה הגדולות בכל המפגשים.
מזל טוב
השב   •  62
מנצ''סטר יונייטד10/05/2010 21:14
צ''לסי היו הכי טובים באירופה העונה בליגה הכי קשה ואל תתבלבל מהשישה הפסדים,אנגליה זה לא ספרד
השב   •  10
22
עתריס10/05/2010 18:11
הפרשנים והכתבים הישראלים תמיד שוכחים מה שהיה וחיים את הרגע מיד שחכתם את יונייטד ומה שעשתה במשך שני עשורים ועכשיו צ''לסי היא הא קבוצה ? נו מה לקחו אליפות זה קורה פעם ב. אז מה לא שכל כך מגיע להם יותר מאשר יונייטד אבל בסדר אנחנו חיים עם זה ומה כל שנה זה מנצ''סטר שיהיה קצת לאחרים
השב   •  51
21
כתבה גדולה10/05/2010 18:08
כל אוהדי מנצ''סטר המתוסכלים תוקפים.. עאלק כתבה של חובבן. הדליק אתכם עם שורה אחת, זה מה שהוא חיפש - להדליק אתכם.

יופי של כתבה. בעונה הבאה צ''לסי לוקחת גם את ליגת האלופות!
השב   •  89
שד אדום10/05/2010 18:22
מזה שלקחנו 11 אליפויות ב19 שנים? מזה שזכינו 3 פעמים ברצף באליפות ואף קבוצה לא אלופה לנצח?
ממה? אתם מתעצבנים מהמשפט הזה כי הוא ממש מפגר וגם לא הגיוני
השב   •  63
Chelsea10/05/2010 20:41
ב6 שנים האחרונות צ''לסי ומנצ''סטר לקחו 3 אליפויות אף אחת אחרת לא לקחה חוץ משתי קבוצות אלה בעשור האחרון הם הקבוצת הכי טוב שהיו
השב   •  21
20
boaz10/05/2010 18:05
שלום לכולם אני אוהד את היונייטד ורציתי לענות על הכתבה.
עצם העובדה שמנצ''סטר הייתה בעונה כל כך חלשה ובכל זאת היא סיימה רק בנקודה הפרש מצ''לסי מראה מי המועדון הכי טוב באנגליה.
כנראה שזה מה שצ''לסי וארסנל צריכות כדי לגנוב אליפות ואני לא מאמין שאמרתי ארסנל איזה בדיחה ארסנל אלופה.
ובקשר למי שכתב את הכתבה הוא כמו שער האוהדים של הקבוצות שמתחרות ביונייטד כולם בעד כולם רק לא מנצ''סטר מעניין למה?
כי  מנצ''סטר יונייטד הוא המועדון הכי גדול באנגליה נקודה.
השב   •  41
19
חכמון10/05/2010 18:02
בוא נגיד לגנוב אליפות אחת בסדר.אבל 3? אתה מאמין לעצמך? טוב שאתה לא אומר שמנצ''סטר גנבה 18 אליפויות לליברפול!
השב   •  81
18
רועי10/05/2010 17:59
בסר, כל הכבוד לצ''לסי על האליפות, אבל מה שיונייטד עשתה העונה לא פחות מדהים. עונה שהייתה אמורה להיות עונת מעבר ביונייטד, התמודדנו על התואר עד המחזור האחרון. לצ''לסי יש את הסגל הטוב באירופה, והעונה לא ממש הייתה לה תחרות באנגליה. לכן אדון כתב, בעונה הבאה כשארסנל הלוזרים שלך שוב יחשבו שהם מתמודדים על האליפות, תחשוב טוב כי אתה יודע מה קורה כשהשדים האדומים מגיעים לאמירויות
השב   •  91
17
גידי10/05/2010 17:59
עכבר.
כל הכבוד לצ''לסי ולדרוגבה, אבל אלמלא הפציעה של רוני, שהשפיעה עליו עד המשחק האחרון .
הבעיה האמיתי של מנצ''סטר היא עזיבתם של רונלדו וטבז ועם כל אחד מהם היתה הלוקחת לפחות טרבל. זה בגלל הגלייזרים ונקווה שבקרוב ישתנה כך או אחרת. לפחות נמכור את ברבאטוב ויהיה לנו חלוץ אמיתי.
השב   •  31
16
עידו חכים10/05/2010 17:57
ריאל הולכת לקחת אליפות לא כמו
ברצלונה הלוזרית!
השב   •  34
15
שד אדום10/05/2010 17:57
די נימאסתם אפאחד לא הכיר את צ''לסי לפני אברמוביץ'' כי היא הייתה בערך קבוצה כמו פולהאם: קבוצת אמצא טבלה עם גיחות לאירופה.פתאום כולם אוהדים שלה בארץ?אין מילה אחרת להגיד על זה חוץ מאיכס. קבוצה ללא היסטוריה.איך אני רואה שעוד שנתיים שלוש יצוצו גם מלא אוהדי סיטי
השב   •  112
14
שד אדום10/05/2010 17:53
הוא חלוץ אפור בעל כוח פיזי אדיר.הוא בחיים לא יהיה מהטופ העולמי כי הוא לא חלוץ עם קלאסה כמו רוני וטורס. הוא זכה במלך השערים רק בגלל שרוני פצוע.אני לא אוהב אותו כי הוא חלוץ בלי מחויבות לקבוצה.נגיד לפני שנתיים בגמר ליגת האלופות בתוספת הזמן הוא נותן סטירה לוידיץ'' ומשאיר את צ''לסי בעשרה שחקנים.עזבו את זה שבגיל הזה כל שנה יכולה להיות נפילה ענקית ביכולת.תראו את אנלקה תראו את הנרי..
השב   •  103
Chelsea Till I Die!!10/05/2010 18:01
בגלל שרוני היה פצוע? שני השחקנים שיחקו 32 משחקים, דרוגבה כבש 29 רוני כבש 26.. זה הכל, דרוגבה מלך השערים ורוני לא.
השב   •  35
13
איאד10/05/2010 17:50
עם כל הכבוד , ואין הרבה , אתה פרשן מטומטם שבינך לבין הכדורגל האנגלי אין כלום..להגיד שיונייטד גנבה לצ''לסי שלוש אליפויות זה טמטום טהור שלא שמעתי, ושתדע שהסיבה היחידה שבגללה צ''לסי לקחה אליפות זו הפציעה של רוני במאני טיים..אז תעשה טובה ותן קצת כבוד לקבוצה שלקחה11 תואר אליפות בשני העשורים האחרונים
השב   •  91
12
יוני10/05/2010 17:50
אחרי העונה הזאת אתם הולכים לחטוף ממנצסטר בעונה הבאה
השב   •  100
11
שד אדום10/05/2010 17:46
לא יודע איך חובבן כמוך כותב מאמרים באתר לא מסכים איתך בכלום.
מנצ''סטר היא הקבוצה הגדולה ביותר באנגליה אין שום עוררין דבר שגם אוהדי ארסנל ליברפול והסיטי יעידו.
אתה בעצמך לא מאמין במה שרשמת.
אם אברמוביץ לא היה בא לפני 7 שנים ומתחיל לשפוך סכומי כסף אסטרונומיים לא היו מכירים את צ''לסי בכלל.
מנצ''סטר מהווה דוגמא לכל הקבוצות בעולם איך צריך להתנהל והכל בניצוחו של המנג''ר הגדול בעולם ובכל הזמנים-סר אלכס. בלי יותר מדי כסף רק קנייה נכונה והשקעה בצעירים ולקחנו 3 אליפויות רצופות למרות כל הכסף בלונדון.
מה יקרה שסר אלכס יקבל כסף לקנות שחקנים? כנראה שבמצב כזה תאלצו להאבק עם ארסנל על המקום ה2.
נכון שאמרו את זה שנה שעברה שהסגל של צ''לסי מבוגר והוא לא יחזיק אז הוא החזיק עוד שנה אבל זהו נגמר. קרזקוב(לא סגור על השם) לא מתאים לרמה ואת טורס אתם יכולים להביא שיהיה לכם בכיף לא ממש מפחיד. ועוד נקודה למחשבה:
שנה שעברה עזבו אותנו טבז ורונאלדו ובכל זאת אנחנו 2 נקודות הפרש מה היה קורה אילו למפארד ודרוגבה היו עוזבים.?
השב   •  181
10
רלף10/05/2010 17:44
קצת נסחפת. עם כל השמות של צ''לסי היא הייתה צריכה לקחת אליפות ב10 נקודות פור. יונייטד עם השמות האפורים שלה עשתה את המקסימום, וכמעט גנבה אליפות. רכש חכם של פרגוסון והוא יקח אליפות שנה הבאה. חלוץ טוב ועוד מישהו בקישור וגם דרוגבה לא יעזור
השב   •  81
9
Blue is the color10/05/2010 17:42
כתבה מצוינת, אחת הטובות בזמן האחרון. כיסית את כל הנקודות שהיה צריך לדבר עליהן ומי יתן ואנצ׳לוטי אכן יביא את הרכש ואיתו את ליגת האלופות. אני רק מקווה שדרוגבה לא יהיה מבוגר מידי ולא יזכה להניף את הגביע הנחשק בעולם
השב   •  48
8
כתום מהדרום שד אדום10/05/2010 17:41
הכתבה הגיעה מאוהד ארסנל שמביאה צד בכל הענין,בסה"כ צ''לסי לא לקחתה את התואר כבר בסיבוב הראשון אלא במחזור האחרון,להתחיל להתרגל?מה אין לך בושה?
אחרי כל ה20 שנה האלה היו קבוצות שלקחו כמה אליפויות רצופות וכל פעם ינייטד חזרו לשלוט באנגליה,והנה אחרי עונה אחת טובה של צ''לסי פתאום היא הטובה?
מנצ''סטר לעולם לא תיעלם ואחרי שהיא תקבל חיזוק והצעירים קצת יתבגרו אתם תראו ששום דבר לא ישתנה,מנצ''סטר תחזור להיות השולטת.
מסכימים?כחול
לא מסכימים?אז כנראה שאתם אוהדי צ''לסי ואתם לא מוכנים לקבל את האמת(כרגיל)
השב   •  4110
כתום מהדרום שד אדום10/05/2010 18:28
השב   •  00
אדיר קדוש10/05/2010 18:40

אם תוך שנתיים שלוש לא ייקרה שינוי מנצ''סטר תתפרק אולי לא בצורה של להפוך לקבוצת אמצע טבלה אלה לסיפור לידס יונייטד 2 אלא אם הגלייזרים יימכרו

השב   •  22
7
יללא הפועל10/05/2010 17:36
צ''לסי היא הקבוצה מס'' אחת בעולם.(אני אוהד ריאל)
א
השב   •  77
6
יהודה10/05/2010 17:36
ואם יונייטד היו מנצחים בבלקבורן הם היו אלופים, אז מה כל הרעש?
השב   •  76
5
Thiago Alcantara10/05/2010 17:36
השב   •  82
החקלאי הגבר10/05/2010 17:56
מי זוכר אותם לפני אברמוביץ'' קבוצה שקונה כוכבים ומעלימה אותם עוד כמה שני יזדקן השלד טרי לפרד דרוגבה והם יחזרו לכלום
קבוצה בלי עבר ובלי עתיד
השב   •  43
4
יוסי10/05/2010 17:35
צלסי מקום ראשון אחרי המחזור ה 38 , משמע היא האלופה ! במנצסטר לא צריך להתרגל לשום דבר !
רק לדאוג לכך שהתקלה היא חד פעמית !
השב   •  62
3
ויין רוני10/05/2010 17:34
כמה אופייני לפרשן ישראלי לדבר כאלו שטויות. מה אתה אומר ? מנצ''סטר "גנבו" 3 אליפויות ? אתה מדבר פה על המועדון הגדול בעולם ב20 שנים האחרונות. בניגוד לצ''לסי שלקחה אליפויות וקרסה, מנצ''סטר הראתה שרידות בצמרת וכל שנה הלכה עד הסוף כמעט בכל המסגרות. עד שצ''לסי שמחליפה 20 מאמנים בשנתיים תעשה את זה, ייקח המון זמן. לצ''לסי בחיים לא יהיה את האיזון של מנצ''סטר ובחיים לא יצליחו לשמור על מעמדם כמו הקבוצה מאולד טראפורד
השב   •  156
Chelsea12/05/2010 15:16
מנצ''סטר עם אותו מאמן כבר 23שנים אותה טקטיקה כבר 23 שנים
השב   •  00
redevil12/05/2010 22:49
השב   •  00
2
בית"ר זורמת לי בדם!10/05/2010 17:31
אבל בטח התערבתם על 5 שקל אז לא משנה חח
השב   •  42
1
אוהד שירזי10/05/2010 17:29
א-ל-י-פ-ו-ת!
שנה הבאה טורס ואגוארו לצ''לסי
Blue is the colour
soccer is the game
השב   •  1518
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */