יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:32

עליית א.א פאחם ללאומית בסכנה, הערב הדיון

הקבוצה מליגה א' צפון שחגגה עלייה בסופ"ש האחרון, מואשמת בנסיון להטיית משחק והערב תציג את טיעוניה, באם יידחו הקבוצה תוענש ועליתה תבוטל

|
סמיר עיסא, כתב אישום חמור נגדו  (עמית מצפה)
סמיר עיסא, כתב אישום חמור נגדו (עמית מצפה)

עירוני אום אל פאחם עלתה בסוף השבוע לליגה הלאומית ממחוז צפון של ליגה א', לאחר שניצחה 0:2 את עירוני קרית אתא. האם העלייה הזו אכן תיכנס לתוקף? לא בטוח.

כזכור, ההתאחדות לכדורגל הגישה כתב אישום חריף נגד סמיר עיסא, מאמנה של מוליכת ליגה א' מחוז צפון, כנגד שחקן הקבוצה וואהב ברכאת וכנגד המועדון עצמו.

על פי כתב האישום, השניים ניסו לגרום להטיית משחק, ובגלל החומרה שבכתב האישום ביקש גם תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, להשעות את עיסא וברכאת מהפעילות בקבוצה.

על פי בדיקה שערכה חברת החקירות, 'ויצמן יער' עולה, כי ברכאת נשלח על ידי עיסא כדי לשכנע את אחד משחקניה של ג'ת אל אהלי, שהייתה יריבתם למאבק העליה לליגה הלאומית, למכור את משחק הקבוצה מול טמרה. בתמורה הובטח לו חוזה לשנתיים באום אל פאחם. על פי החשד לכאורה, מדובר בשחקן טארק עבאס. חברת החקירות אספה חומרים רבים ועדויות על הפרשה החמורה.

בשבוע שעבר התקיים דיון שארך לא פחות משמונה שעות והסתיים אחרי השעה 01:30 בלילה בנושא זה בהתאחדות לכדורגל. באותו דיון התביעה הציגה את טענותיה ואת החומר שאספה בעזרת 'ויצמן יער'. בהמשך השבוע יגיע תורם של אנשי א.א. פאחם להציג את טיעוני ההגנה שלהם נגד ההאשמות החמורות. אם ביה"ד ידחה את טענות ההגנה, עלייתה של פאחם לליגה הלאומית תבוטל.

וואהב ברכאת מול הישאם כיוואן הפועל חיפה מול אחי נצרת (עמית מצפה)
וואהב ברכאת בתקופתו בנצרת, גם הוא מעורב קשות בפרשה החמורה (עמית מצפה)

בשבוע שעבר דחה ביה"ד העליון את בקשתה של קבוצת  ג'ת אל אהלי, שטענה כי יש לדחות את מחזור הסיום בליגה עד להכרעת בית הדין. המחזור כאמור נערך בסופ"ש האחרון, כאשר ג'ת ומכבי השקמה חן ייפגשו בפלייאוף על הזכות לשחק במשחק מבחן מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */