יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:52

מאמן איטליה זימן 29 שחקנים למחנה אימונים

הסגל של מרצ'לו ליפי למונדיאל מתחיל להתגבש. הגברת הזקנה מובילה בזימונים עם תשעה. שחקני רומא ואינטר מתכוננים לגמר הגביע ולא יגיעו

|
ליפי עם שחקניו. תשעה נציגים ליובנטוס (GettyImages)
ליפי עם שחקניו. תשעה נציגים ליובנטוס (GettyImages)

מאמן נבחרת איטליה, מארצ'לו ליפי, פרסם סגל של 29 שחקנים למחנה אימונים בן יומיים שיהווה מבחן אחרון לפני פרסום 23 האחרונים שיהיו במונדיאל בדרום אפריקה.

האיטלקים שינסו להגן על התואר שלהם, יפגשו בבית שלהם בטורניר את פרגוואי, סלובקיה וניו זילנד.

ליפי החליט לצאת לדרום אפריקה עם ארבעה שוערים בסגל. בופון הוא השם המוביל כאשר מורגן דה סנטיס מנאפלו, מארצ'טי מקלייארי וסיריגו מפאלרמו.

גם בהגנה אין הפתעות גדולות. קנבארו וקייליני מיובנטוס זומנו, כמו גם קרישטיקו מגנואה, מאג'יו מנאפולי וזאמברוטה ממילאן. ליובה, יש לציין, ארבעה שחקני הגנה בסגל כשגם גרוסו ולגרוטגילה זומנו.

קאמרונסי, קנדרבה, מרקיסיו וגם יקווינטה משלימים לא פחות מתשעה שחקני יובה בסגל של ליפי. גם גאטוסו ופירלו ממילאן זומנו, כמו סימונה פפה ואנדרה קוסו, שחקני אודינזה וקלייארי שמהווים הפתעה קלה.

קסאנו מאוכזב. לא ייצא למונדיאל עם נבחרת איטליה (רויטרס)
קסאנו מאוכזב. לא ייצא למונדיאל עם נבחרת איטליה (רויטרס)

מי שבולטים בהיעדרותם מהסגל הם שחקני האלופה, אינטר, והשניה בטבלה, רומא, אך זה בגלל גמר הגביע בין שתי הקבוצות ביום רביעי. מילאן שולחת ארבעה נציגים ונאפולי, שלושה. עוד שם מפתיע שלא זומן הוא לוקה טוני, שפורח ברומא, יחד עם אלסנדרו דל פיירו שכנראה לא ילבש שוב את המדים הכחולים-לבנים.

הסגל המלא: שוערים - ג'ג'י בופון (יובנטוס), מורגן דה סנטיס (נאפולי), פדריקו מארצ'טי (קלייארי), סלבטורה סירגו (פאלרמו).

הגנה: סלבטורה בוצ'אטי, דומיניקו קרישטיקו (גנואה), לאנדרו בונוצ'י (בארי), פאביו קנאברו, גיורגיו קייליני, פאביו גרוסו וניקולה לגרוטגילה (יובנטוס), מטאה קסאני (פאלרמו), כריסטיאן מאג'יו (נאפולי), ג'יאנקולה זאמברוטה (מילאן).

בופון. יעמוד פעם נוספת בין הקורות של נבחרת איטליה (אמיר לוי)
בופון. יעמוד פעם נוספת בין הקורות של נבחרת איטליה (אמיר לוי)

קישור: קאמורנסי, אנטוניו קאנדברה וקלאודיו מרקיסיו (יובנטוס), אנדרה קוסו (קלייארי), ג'נארו גאטוסו ואנדרה פירלו (מילאן), ריקארדו מונטיליביו (פיורנטינה), אנגלו פאלומבו (סמפדוריה), סימונה פפה (אודינזה).

התקפה: מארקו בורליו (מילאן), אנטוניו די נטאלה (אודינזה), אלברטו ג'ילראדינו (פיורנטינה), ויצ'נזו יקווינטה (יובנטוס), פאציני (סמפדוריה), פאביו קווגליראלה (נאפולי).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */