יום שלישי, 01.04.2025 שעה 06:20
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה אנגלית 24-25
7027-6929ליברפול1
5824-5329ארסנל2
5435-4929נוטינגהאם פורסט3
4937-5329צ'לסי4
4840-5529מנצ'סטר סיטי5
4738-4728ניוקאסל6
4742-4829ברייטון7
4538-4329פולהאם8
4545-4129אסטון וילה9
4436-4829בורנמות'10
4145-5029ברנטפורד11
3933-3628קריסטל פאלאס12
3740-3729מנצ'סטר יונייטד13
3443-5529טוטנהאם14
3436-3229אברטון15
3449-3329ווסטהאם16
2658-4029וולבס17
1762-2829איפסוויץ'18
1765-2529לסטר19
970-2129סאות'המפטון20

גרנט: מבין למה יענקל'ה שחר לא אוהב את הקיזוז

מאמן פורטסמות' ביקר באימון הפועל פ"ת והתייחס לשיטה: "יש לי בעיה שלוקחים מקבוצות נקודות שהשיגו בעמל רב". על מוריניו: "מספר 1 בעולם כאנדרדוג"

|
אברהם גרנט באימון פ
אברהם גרנט באימון פ"ת הבוקר (שי לוי)

“אני מבין את אבי לוזון על הבחירה בשיטה הזאת, וצריך לברך אותו על כך שהוא רוצה כל הזמן למצוא עניין, כי אנחנו כל הזמן מתלוננים שהכדורגל הישראלי לא מעניין. יחד עם זאת, יש לי בעיה על כך שלוקחים מקבוצות נקודות שהן עבדו קשה במגרש כדי להשיג אותן". על הציטוט הזה חתום אברהם גרנט שנמצא בישראל והגיע הבוקר (שלישי) לאימון הפועל פ"ת.

מאמן פורטסמות' האנגלית, שצפה אמש במשחק בין מכבי חיפה והפועל ת"א בקרית אליעזר, הוסיף לגבי שיטת הקיזוז של יו"ר ההתאחדות: "אני מבין למה יענקל'ה שחר לא אוהב את השיטה הזו. יש אתה בעיה, צריך למצוא שיטה שאולי תגביר את המתח אבל לא על חשבון זה שיקחו לקבוצות נקודות אותן השיגו בעמל רב. אני חייב להגיד שאני חושב שאבי לוזון עושה עבודה נהדרת בתנאים לא כל כך נוחים".

על משחק העונה אמר גרנט: “היה משחק טוב, מתח. טיפוסי לסוג הזה של המשחקים. היתה אווירה מדהימה אבל אני לא יודע מי תיקח אליפות בסופו של דבר".

גרנט התייחס למשחק של פומפי בגמר הגביע האנגלי מול צ'לסי שיתקיים ב-15 במאי: “דווקא בגלל חוסר הוודאות, ומה שעברנו השנה, היה מאוד קשה להגיע למעמד הזה. בכדורגל תמיד יש בעיות, התמודדתי איתן כבר בעבר ואני יודע איך להתמודד איתן, אבל מה שהיה קשה במיוחד זה חוסר הוודאות. הגענו לאימונים בבוקר, כשלא ידענו אם יהיה מועדון, וזה מה שהיה בחודש דצמבר כשאמרו לנו שחודשיים לאחר מכן הקבוצה נסגרת בגלל שצריכים להעביר כסף למס הכנסה".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
גרנט: בעיה שלוקחים נק' מקבוצות

"אתה מגיע למעשה כל יום כשאתה לא יודע מה יהיה מחר. אם יורידו נקודות או לא יורידו נקודות. אנחנו מדברים הרבה על הליגה הישראלית, אבל הפרמייר-ליג שקטה, כי ברגע שקיבלו את ההחלטה הראשונה בהיסטוריה שלהם שדברים ייקבעו מחוץ למגרש הם לדעתי ירו לעצמם ברגל. אני אמרתי להם את זה ואני אומר את זה גם היום. ברגע שאתה לוקח החלטות מחוץ למגרש על מה שקורה על הדשא זה לא טוב, אבל דווקא בגלל הדברים האלה להגיע לוומבלי זה משהו אחר", אמר מאמן נבחרת ישראל בעבר.

אברהם גרנט במשחק העונה בין חיפה להפועל (עמית מצפה)
אברהם גרנט במשחק העונה בין חיפה להפועל (עמית מצפה)

גרנט: צ'לסי טובה מאתנו, אבל גם טוטנהאם היתה ועברנו אותה
גרנט הוסיף על המעמד המכובד: "אני זוכר שכשאימנתי את הפועל פ"ת בימי חמישי היינו מחכים לראות את הליגה האנגלית, ולגמר הגביע האנגלי שהיה משודר בטלויזיה היינו מתכוננים שלושה שבועות מראש בכדי לצפות בו. היום אני צועד לגמר שלישי בתוך שנתיים - הקרלינג קאף, הצ'מפיונס-ליג ועכשיו הגמר הזה. זו פשוט הרגשה נהדרת".

גרנט ואלי ביטון באימון של פ&qout;ת הבוקר (שי לוי)
גרנט ואלי ביטון באימון של פ"ת הבוקר (שי לוי)

לשאלה האם הם מסוגלים לקחת את הגביע ענה גרנט: “צ'לסי קבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל גם טוטנהאם היתה יותר טובה מאיתנו ועברנו אותם, וגם ברמינגהאם וסנדרלנד נחשבו ליותר טובות מאיתנו. עברנו גם את הדרבי שהוא הכי גדול לדעתי, בין פורטסמות' לסאות'המפטון, וברגע שקיבלנו את ההגרלה הזו את כל העיר לא עניין שום דבר חוץ מלנצח את המשחק. לכן אני אומר שכל הדרך בגביע היתה מאוד קשה. להגיד לך מה הסיכויים שלנו, כולם יודעים, אבל כל עוד יש סיכוי בכדורגל אנחנו נעשה את המקסימום כמו שעשינו בחצי-הגמר".

אברהם גרנט עם מאמן פ&qout;ת, אלי מחפוד (שי לוי)
אברהם גרנט עם מאמן פ"ת, אלי מחפוד (שי לוי)

בהתייחס לעונה הבאה ולשמועות שאולי יעבור לנבחרת בלגיה או לקבוצה אחרת באירופה אמר גרנט: “חלק מההצעות שאתם שומעים עליהן הן רק על הנייר ואלו שמועות שהעיתונות העולמית מפיצה. חלק בכלל לא נכון אבל יש דברים נכונים ולא כתובים בעיתון. זה לא כ"כ משנה לי. בנושא המקצועי אני תמיד מכין את עצמי שאני בא לקבוצה לטווח הארוך או לטווח הקצר. בנושא האישי אני לא כ"כ מתעניין. מה שיהיה יהיה".

המאמן התייחס גם לחצי-גמר ליגת האלופות ולמאמן אינטר, ז'וז'ה מוריניו, ואמר: “מי שמכיר את ליגת האלופות, 0:1 בבית זו אולי התוצאה הכי טובה. לדוגמה, באיירן יכולה להבקיע בחוץ ואז הקבוצה השניה צריכה להבקיע שלושה שערים. אני זוכר שאנחנו שיחקנו מול אולימפיאקוס, ועשינו 0:0 מולם, וכולם היו עסוקים בחישובים מה יהיה אם הם יבקיעו בחוץ ושאנחנו יכולים לעוף, ואני זוכר שאמרתי להם שבכל ניצחון אנחנו נעלה ואם לא ננצח את המשחק אני לא רוצה שנעלה. אז באיירן במצב טוב, למרות שליון עשתה דרך נהדרת דווקא בשנים הפחות טובות שלה בליגה, ואינטר עשתה תוצאה מדהימה נגד ברצלונה. אני חושב שאינטר ובאיירן יעלו לגמר. מוריניו נהדר. הוא מספר 1 בעולם לבוא כאנדרדוג".

גרנט מגיע לאימון (שי לוי)
גרנט מגיע לאימון של פ"ת (שי לוי)

בהתייחס לעונה של יוסי בניון בליברפול אמר גרנט: “אין לו מגבלות. הוא שחקן מצויין ובחור אינטיליגנטי. שחקנים אצלי בקבוצה מעריצים אותו. הוא שחקן גדול שיודע לעשות את הדברים הכי נכונים בזמן חשוב". 

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 63 תגובות ב-52 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
52
יוסי צ. - מכבי יפו29/04/2010 09:54
קודם כל ב - 30 המחזורים הראשונים ראיתם את חיפה  שלמרות שבשלב מסויים פתחה פער של 12 נקודות, עדיין לא רגועה וצוברת נקודות בטירוף. במצב אחר הם כבר היו עולים לשחק עם הנוער. קיבלנו מתח ועניין וכדורגל טוב לאורך כל העונה.
דבר שני - שיטת הקיזוז זה סך הכל עיניין פסיכולוגי. כי אם כולם מסכימים על חוקים מסויימים בכל תחרות ספורט כל שהיא לפני תחילת התחרות אז ברור שזה הוגן רק פשוט צריך להתרגל לשיטה.
השיטה מצויינת ותורמת לעיניין למתח ולרמת הכדורגל.
השב   •  00
51
ליאור28/04/2010 06:56
אוהדי הפועל פ"ת
השב   •  00
50
אוהד הפועל פ"ת28/04/2010 03:30
אברהם גרנט
מאמן גדול
לתת את הכבוד
שגריר אם המושבות
השב   •  00
49
בני27/04/2010 23:54

השב   •  00
48
דדי27/04/2010 23:11
אתה ענק ושימותו כל הקנאים
השב   •  00
47
dj משה כהן27/04/2010 22:20
גרנט אחינו בבקשה אחינו בוא למכבי תל אביב אתה תותח בקשה גודלהר תציע לו לבוא למכבי תל אביב גרנט למכבי תל אביב בבקשה דחוף
השב   •  00
46
אופטימי27/04/2010 21:44
"איך גנבו לנו את האליפות?? איך?
גביע המדינה זה לא מספיק רוצים כבר אליפות!"

מ.רגע איפה אני?1991 או 1992? מה 2010?? אנחנו?יורדים ליגה?? אתם צוחקים..
השב   •  01
45
רמי27/04/2010 20:38
השב   •  00
44
ש. שלמה27/04/2010 18:53
שיענקלה שחר לא אוהב את שיטת הקיזוז.
השב   •  01
43
גרשון27/04/2010 18:40
השב   •  00
42
רביע.באקה27/04/2010 18:35
השב   •  00
41
משה27/04/2010 17:07
אני לא מבין את כל אהודים היפי נפש מה אנו החלטנו שזה יהיה כך זה מה שהמנייק אבי לוזון החליט גם על מאמן נבחרת ישראל נוער נערים בוגרים הוא החליט   צריכים כולם להתאחד ביחד כולל ההנהלות כולל המאמנים בלי יוצא מהכלל אבל היהודים והישראלים במיוחד אומרים שנגיעה לנחל אנחנו נעבור אותו כך זה גם בכדורגל ראו עם השוטרים אותו דבר כמעט ואין שוטרים בכדורגל יש אבל פחות כך גם לגבי אבי לוזון אנו כולם נמושות
השב   •  10
40
ירוק גאה27/04/2010 17:00
ביתר עפה מהגביע
0 נקודות 0 שערים, לכם 0 נקודות יאפסים
רגע! ליגה לאומית!
סרדין קטן ומלוכלך
השב   •  00
39
0שערים0נקודות0תארים27/04/2010 16:02
את שיטת הקיזוז המציא לוזון כנגד בית"ר בתקופת גאידמק , השנה הפעילו אותו בפעם הראשונה.יעקוף לא התנגד לרעיון בזמנו ו.הופ איך שגלגל מסתובב לו.נקווה רק שהסדר בטבלה ישמר.הפועל ת"א אליפות , בית"ר גביע והחמאס 0 שערים 0 נקודות 0 תארים.
השב   •  11
38
הקבוצה המתרוממת שלך27/04/2010 15:43
השב   •  01
37
דן27/04/2010 15:38
כל מילה מדודה - ומה התועלת שאוכל להפיק ממנה, זה גרנט , ידע בכדורגל שואף ל-0 , ידע בהתנהלות מול תקשורת וקנית אהדתם של שחקנים -100 .
דוגמא - מי זוכר כתבות על גרנט ויום השואה עד שנסע לחו"ל - שיקום.
השב   •  00
36
shbaron27/04/2010 15:32
12 קבוצות מקומות 12 ו11 יורדות ליגה מקום 10 מבחנים ! זהו כמו שהיה תמיד ככה לא יצא מצב ששנה אחד מלכי השערים הם אם 14 שערים ופעם אחד מלכי השערים עם 30 שערים מזה הדבר הזה?! להחזיר את הליגה למצבה הקודם בלי פטנטים מיותרים
השב   •  10
35
מכביסט ותיק.27/04/2010 15:26
אברם אתה פשוט מודל לחיקוי וכל הקנאים שיהיו בריאים וימשיכו לקנא.
השב   •  10
34
אלוף27/04/2010 15:17
אני בעד 8 קבוצות, שיהיו הכי חזקות בארץ. 4 סיבובים= 28 משחקים.
ואז פלייאוף של הטוב מ-5 עוד 4 משחקים.
לאחר מכן 2 המנצחות בסידרה של הטוב מ-5 על האליפות והמפסידות על אופ"א= מקסימום 38 משחקים בעונה!
נשמע נהדר, כיפי, הוגן ומרתק.
יישר כח על ההצעה!
השב   •  30
33
אוהדת27/04/2010 14:58
השב   •  30
32
פיש פיש גארדן27/04/2010 14:56
8-10 קבוצות.
בסיום הליגה ( אם 8 קבוצות אז 4 סיבובים. אם 10 קבוצות- 3 סיבובים) הולכים לפלייאוף של הטוב מ-3/5 בין הקבוצות 1-4 ו- 2-3 ובתחתית 10-7 / 8-5 ו- 9-8 / 7-6
השב   •  22
31
מאיר27/04/2010 14:51
אני לא מבין מה מחזיקים מגרנט,הוא בפוליטיקה טוב,באימון בינוני,ניכשל עם הנבחרת,עם צלסי,עם הקבוצה הנוכחית,במני טיים הוא מפסיד,

ישלי הרגשה שהוא שנה הבאה מאמן את חיפה.
השב   •  02
30
טפי27/04/2010 14:48
השב   •  00
29
מנגב התחת בצעיף של מכבי פ"ת27/04/2010 14:44
גרנט , תן כמה טיפים למחפוד כדי שנוכל להשאר בליגה. זוכרים לך חסד נעורים. או אולי תהיה הבעלים החדשים של הפועל פ"ת במקום כל הליצנים הללו.כסף לא חסר לך ואתה אוהד הקבוצה משחר נעוריך.
השב   •  00
28
ירוק (חיפה) אדום (מנצ''סטר)27/04/2010 14:43

השב   •  11
27
נתנאל27/04/2010 14:41
אני אוהד ביתר זה40 שנה אותי לימדו לומר את האמת הקיזוז נולד מהפחד של מר ארקדי תהיו גברים  ותבואו  בטענות למערכת שלכם תל חי.
השב   •  31
26
ציון27/04/2010 14:33
השב   •  02
25
צהוב כחול דרוזי27/04/2010 14:32
השב   •  20
חוץ מאשדוד27/04/2010 18:20

השב   •  10
24
עדי27/04/2010 14:29
מי שואל אותך בכלל, וחוץ מזה שחר היה בין אילו שיזמו את הקיזוז בגלל הכסף שארקדי שפך. אז עכשיו הוא לא אוהב ?? שאגבת זה מעניין את הסבתא שלי
השב   •  31
23
רונן27/04/2010 14:22
אותכם בגלל הבן שלו,למה שיחזור?מה הוא איבד את שפיותו?
השב   •  00
22
סוקראטס27/04/2010 14:13
אלירן אתהואחד דפוק.הרי עונה שעברה מכביחיפה זכתה באליפות, ובית"ר כברמלפני שנתיים היא לא הקבוצה, אני לא מבין מאיפה אתה מביא את הדברים ועל מה מסתמכים  הטענות הדיפיליות שלך שבכל כתבה וכתבה אתה מפיץ.דפוק!ומתחילת העונה יענקלה שחר היה נגד הקיזוז , ולא רק הוא לא כל המדינה, חוץ מלוזון!
השב   •  00
רועי27/04/2010 18:48
יעקב שחר דחף את זה לפני שנתיים ולא לפני שנה. לפני שמכבי חיפה לקחה אליפות שנה שעברה. השנה הוא בהחלט נגד זה כי זה פוגע בקבוצותו, כמו שאני הייתי נגד מאותה הסיבה
השב   •  00
21
הראל27/04/2010 14:11
מכבי תל אביב כדורסל  מנצחת כל השנה ומגיעה למשחק אחד על האליפות
זה בסדר ינקלה שחר
השב   •  00
20
אדום בנשמה27/04/2010 14:07
הפועל יכולה לקחת אליפות גם בלי שיטת הקיזוז אבל לפי דעתי זה אמנם יוצר מתח אבל זה לא הכי ספורטיבי.. אני בעד להשאיר את הפליאופים כי זה יוצר משחקי עונה בסוף הליגה אבל בלי הקיזוז
השב   •  00
רועי27/04/2010 18:46
הפלייאוף לא שווה הרבה כי אם מכבי חיפה הייתה מגיעה למשחקים עם 9 נקודות כל מה שהפלייאוף היה נותן זה עוד כסף וזהו
השב   •  00
19
אלירן27/04/2010 13:53
את כל רעיון הקיזוז הזה העלו נגד בית"ר של ארקדי שחשבו שתזכה ב10 אליפויות רצופות..כשזה קרה גם שחר היה בעד הקיזוז..פתאום עכשיו כששוב חיפה עם הכסף הגדול אז הקיזוז הוא לא ספורטיבי?לפחות אל תהיו צבועים..
השב   •  63
18
סתם מישהו27/04/2010 13:42
אף קבוצה מהקבוצות הגדולות לא הסכימה לקיזוז. מי שהחליט היה אבי לוזון שמתנהג בהתאחדות כאילו זה הבית שלו ועושה דברים על דעת עצמו. מבחינתי מכבי חיפה היא האלופה אפילו אם הפועל ת"א יסיימו מקום ראשון. הפועל ת"א היא האלופה של לוזון לנד לא של מדינת ישראל. מה לעשות - הפועל ת"א לא מתאימה לליגת אלופות. היא תיפול בסיבוב הראשון של המקודמות!
השב   •  32
מאור27/04/2010 14:17
כולם ידעו על הקיזוז לא משנה אם הסכימו.ולמרות שאני שונא אותה.מגיע לה אלופות יותר מחיפה.היא יציבה יותר באירופה
השב   •  00
רועי27/04/2010 18:44
מי שדחף את שיטת הקיזוז היה בעיקר יעקב שחר לפני שנתיים, שבית"ר שחטה כל דבר שזז בליגה ועוד לא ידע שארקדי עוזב את בית"ר.
השב   •  00
17
חיים27/04/2010 13:37
זה שיש לך תחת לא אומר שצריך ללקק לשחר
השב   •  01
16
אליעזר27/04/2010 13:34
ינקלה גם לא אהב שארקדי נכנס לביתר.אברהם לא אתה לא מדבר שמי שנדפק הכי הרבה זה קבוצת ילדותך ואני לא שומע שהם בוכים .וחיפה מרוב הבכי הכנרת עלתה בעמצא הקיץ ב10 ס"מ
השב   •  11
15
JACOB6927/04/2010 13:16
אברם אברם היית גדול ועכשיו אתה ענק,תמשיך לעשות לנו כבוד .
השב   •  50
14
אדום27/04/2010 13:16
גרנט,
אולי אתה עדיין לא תופס את הענין.
כל הקבוצות הסכימו למהלך בתחילת השנה !  כל הקבוצות הסכימו בתחילת העונה !  מה לא ברור כאן לעזאזל !
מישהו ידע בתחילת העונה שלחיפה יהיו 85 אחוז הצלחה ?!  (מה שלא קרה לעולם בליגת העל ?)
מה זה הטמטום החולני הזה.
השב   •  32
אלי27/04/2010 14:14
4 הקבוצות הגדולות+אשדוד לאהסכימו לשיטת הקיזוז
אז מספיק כבר לזיין את השכל כל היום אם השקר הזה
השב   •  00
13
סמי27/04/2010 13:03
אתם בוכים ואנחנו משחקים ומנצחים ח ח ח
השב   •  25
12
מוריניו ערמומי27/04/2010 12:55
יהיה קשה לבארסה
השב   •  20
11
הנביא האדום27/04/2010 12:53
דווקא בגלל שהנקודות הושגו לא בעבודה קשה אלא בטיולים מול קבוצות מרכז טבלה מהלאומית שלוזון העלה לליגת העל - הניצחון מולן בליגה לפני הפלייאוף שווה נקודה וחצי . בקרב האמיתי זוכים בכל הנקודות . לא ירחק היום ורבים יאמצו את השיטה . ולא , אני לא ממשפחת לוזון .
השב   •  14
10
אראל27/04/2010 12:51
איך אותו הדבר ?
השב   •  02
אביעד27/04/2010 14:32
תפעיל את השיטה הזאת על הליגה השנה ותקבל שלחיפה והפועל עכשיו יש את אותו מספר נקודות והפועל מובילה בזכות הפרש שערים.
השב   •  00
9
אראל27/04/2010 12:50
של האגודה הזו ? מישהו מהמשטרה או מס הכנסה מוכן לבדוק מה קורה שם ולאן הלך כל הכסף השנה ? כי על שחקנים הוא בטח לא הלך.
השב   •  10
8
אוהד הפועל באר שבע27/04/2010 12:44
מצטלם כאילו הגיע איזה משיח או גורו שיודע הכל. עדיף שתעדכן אותנו איך ה"מאסזי''ים" בפורטסמות''.
השב   •  52
שי27/04/2010 13:35
השב   •  00
7
מני27/04/2010 12:39
השב   •  21
6
משה27/04/2010 12:39
הטענה המרכזית נגד השיטה שהונהגה השנה הינה כי יש תופעה שלילית בכך שלוקחים נקודות שצברו אותם בעבודה קשה לאורך השנה.יתכן והדבר נכון ושיווקית יש להציג חלופה שדומה בתוצאותיה אך "לא נלקח מה שהושג".
הצעתי הינה כי במשחקי הפליי אוף יצברו כפל נקודות : דהיינו 6 נקודות בגין נצחון ושתי נקודות לתיקו.
האפקט מבחינה מעשית דומה לשיטה שהונהגה אך פסיכולוגית טובה יותר(נותנים ולא לוקחים).יתרה מזאת ניתן לקבוע גם יחסים אחרים לנקוד בפליי אוף כמו רק להעניק 4 נקודות לנצחון  ורק נקודה לתיקו ועוד.
לדעתי צודק לוזון(ואני איני מחסידיו) בעיקר שיטת ושהגדירה שיהיה משקל יתר לנקודות במשחקי הפלייאוף ורק צריך לבחור ביחסים הנכונים ובדרך הפסיכולוגית שהוצעה. 
השב   •  10
5
שמיל הפיל27/04/2010 12:38
במקום קיזוז לחצי, להשאיר את הנקודות כמו שהן ובחלק של הפליאוף לתת 6 נקודות לנצחון ו 2 לתיקו.
ח זה בדיוק אותו דבר אבל ככה אף אחד לא היה בוכה על קיצוץ.
השב   •  111
אביעד27/04/2010 14:31
וזה רק מקצין את כמות הטמטמום שבבכי על הקיזוז ועל "החוסר ספורטיביות" שבו.
השב   •  00
דין27/04/2010 14:45
אבל עכשיו מאוחר מדי..
השב   •  00
רועי27/04/2010 18:39
מה ההבדל?
השב   •  01
4
אבי27/04/2010 12:36
חלילה לא מזלזל בעניין הכספי אבל אין גבול לזה, בוא תעשה מחווה לקבוצה בה בתחלת את הקרירה, עשה טוב על הלב לאלפי אנשים שצמאים להצלחות ורק סובלים, כל העיר פ"ת רוצה אותך.
השב   •  52
3
יוסי27/04/2010 12:28
בליגה הרגילה ניצחון 2 נקודות ותיקו נקודה.
ובפלייאוף כל ניצחון 3 נקודות.

אפשר גם לעשות שיהיה פליאוף רק אם ההפרש בין המקום הראשון לשני לא גבוה מידיי
השב   •  01
2
אביעד27/04/2010 12:23
תחזור לחיפה!

אין משפט שצוטט פה ואני לא מסכים איתו.
השב   •  193
1
דני27/04/2010 12:18
השב   •  117
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */