יום רביעי, 23.04.2025 שעה 00:02
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7023-6331הפועל ב"ש1
6733-6831מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4540-4331הפועל חיפה5
3846-4131מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-3330מכבי בני ריינה1
3739-4030הפועל ירושלים2
3745-2930עירוני ק"ש3
3243-2530בני סכנין4
3141-2530עירוני טבריה5
3052-4330מ.ס אשדוד6
3048-2930מכבי פ"ת7
2151-2530הפועל חדרה8

אלישע: הפסדנו משחק חשוב, לא אדבר על הקיזוז

מאמן מכבי חיפה מאוכזב אחרי ה-1:0 להפועל ת"א. בחיפה הופתעו: לוזון לא הגיע למשחק. דבאלשווילי זרק בקבוק על אוהד לאחר שהוחלף. צפו בתקציר

|
אלישע לוי במשחק.
אלישע לוי במשחק. "נצטרך להרים את הראש" (עמית מצפה)

מכבי חיפה עלולה לאבד את האליפות לאחר שהפסידה הערב (שני) 1:0 להפועל תל אביב וירדה למקום השני בגלל הפרש שערים נחות מיריבתה.

מהראן ללה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-58 דווקא בשלב שבו שלטו הירוקים במשחק. מספר אוהדים של חיפה הביעו את זעמם בסיום המשחק כשזרקו חפצים אל עבר שחקני הפועל.

בחדר ההלבשה של הירוקים הייתה אכזבה גדולה. הנשיא יעקב שחר נראה מאוכזב מאוד ואמר: "גול אחד זה לא סוף העולם", כשהתכוונן לכך שאחרי השער אפשר היה עוד אפשר להשוות. למשחק מול מכבי ת"א ביום שני הבא (20:00) יחזרו לסגל עלי עותמאן וג'ורג' טשיירה, שסיים לרצות עונש הרחקה של חמישה משחקים.

מאמנה של מכבי חיפה, אלישע לוי אמר לאחר המשחק: "אני חושב שהרבה מאוד היה מונח על הכף במשחק הזה. זה לא נגמר כי נותרו עוד שלושה משחקים אבל הפסדנו במשחק חשוב מאוד.

עכשיו נצטרך להרים את הראש ולראות מה יקרה. עד הגול שיחקנו כמו שצריך, החזקנו בכדור, שלטנו במשחק. בהתקפה מתפרצת אחת ספגנו ואז התפתח סוג כזה של משחק שכן התאים להפועל והם שיחקו על מתפרצות ואנחנו רדפנו. אני חושב שעד הגול שיחקנו כמו שצריך במשחק כזה - גבוה, אגרסיבי והחזקנו בכדור מול קבוצה שבד"כ שולטת ויודעת להניע את הכדור, לא איפשרנו להם להניע את הכדור", אמר המאמן.

צפו בתקציר ה-0:1 שמקרב את הפועל תל אביב לאליפות

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
שער האליפות? צפו בללה מנצח את מכ' חיפה

"בחצי הראשון היו לנו 2-3 הזדמנויות, ואז טעות אחת שלנו במתפרצת, ומאותו רגע שיחקנו לידיים של הפועל. הם שיחקו על הגנה ומתפרצות וזה התאים להם. לא עשינו מה שצריך וזה לא משנה כמה היינו ומי היה על המגרש. הפסדנו משחק חשוב מאוד מאוד, איבדנו שלוש נקודות שהיו לנו. אנחנו עכשיו במינוס של שני שערים, אבל יש עדיין שלושה משחקים ועד שזה לא ייגמר זה לא ייגמר", הוסיף אלישע.

"השופטים היו בסדר גמור, אנחנו ננסה להתרומם, כדורגל הוא משחק אכזרי ואף אחד לא מבטיח שננצח כל הזמן למרות שעד היום אנחנו עושים עונה גדולה מאוד. זו פעם ראשונה שאנחנו מאבדים את המקום הראשון, נצטרך לבוא מחדש ונעשה כל מה שצריך כדי להמשיך קדימה".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
לוי: זה לא ייגמר עד שזה ייגמר

על השאלה מדוע חלק מחניכיו לא עומדים בלחץ בזמן שהקבוצה בפיגור אמר לוי: "זה נורמלי, בלחץ אנשים מתפקדים פחות טוב, זה הטבע של הבן אדם. כאשר ספגנו והיינו צריכים לרדוף אחרי הפועל שיחקנו פחות טוב. אני חושב שבסופו של דבר מי שתזכה באליפות היא הקבוצה הכי טובה.

אני לא רוצה לדבר על הקיזוז, לא דיברתי קודם ולא אדבר עכשיו. אנחנו במקום השני בגלל הפרש שערים, יש עוד שלושה משחקים וצריך לקוות שהדברים ישתנו ונלך עד הסוף. אף משחק הוא לא קל לנו, גם לא מול מכבי ת"א בשבוע הבא. מה שנותר לנו זה להיאבק עד הרגע האחרון".

אלישע לוי לא מאמין שהלך המקום הראשון (עמית מצפה)
אלישע לוי. "ננסה להתרומם, כדורגל הוא משחק אכזרי " (עמית מצפה)

יניב קטן המאוכזב אמר בסיום: "במחצית הראשונה הפועל כמעט ולא הגיעה למצבים. ברבע השעה האחרונה לא הגענו למצבים כי הפועל הסתגרה בצורה יוצאת מן הכלל. אני חושב שתיפקדנו טוב לאורך כל העונה, הקבוצה שלנו הוכיחה שהיא יודעת לעמוד במצבי לחץ, בכדורגל צריך לדעת להתמודד עם רגעים כאלה. אנחנו קבוצה חזקה וצריך להמשיך קדימה. זה הפסד כואב מבחינתנו".

קטן (עמית מצפה)
יניב קטן. "אנחנו קבוצה חזקה וצריכים להמשיך קדימה" (עמית מצפה)

במכבי חיפה הרימו גבה לנוכח העובדה שיו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, לא הגיע לקרית-אליעזר. אחת ההשערות בקרב רבים מן הנוכחים ביציע הכבוד הייתה שהסיבה לכך היא שאוהדי מכבי חיפה היו עשויים להביע את מחאתם נגד לוזון בגלל הקיזוז.

יש לציין שמיד עם החלפתו, ולדימיר דבאלשווילי נראה זורק בקבוק לעבר אחד האוהדים שקילל אותו. אחרי מספר דקות אורגנה סולחה ודבאלשווילי לחץ את ידי האוהדים שישבו בסמוך לספסל הקבוצה.

גוסטבו בוקולי מאוכזב בסיום (עמית מצפה)
גוסטבו בוקולי מאוכזב בסיום (עמית מצפה)

דבאלשווילי (עמית מצפה)
דבאלשווילי בסיום (עמית מצפה)

קולמה יורד מאוכזב (עמית מצפה)
קולמה יורד מאוכזב (עמית מצפה)
לכתבה זו התפרסמו 224 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 224 תגובות ב-172 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
172
גבי27/04/2010 12:18
שלומי ארביטמן
השב   •  00
171
אוראל וויקטור27/04/2010 12:12
אנחנו אלופים ואנחנו ניקח תאליפות ואלישע לוי הוא תינוק קטן שבוכה על כל דבר שקורה עם קבוצתו.
את תל אביב,מ.ס אשדוד וביתר אותם אנחנו נעבור בקלות
השב   •  10
170
ירון27/04/2010 11:33
השב   •  01
169
ירון27/04/2010 11:33
צריל להחזיר את העטר(ה)

השב   •  01
168
אוהד מושבע של חיפה27/04/2010 11:01
הזה. כבר אמרתי ממזמן הוא סתם בלוף לא יודע לשחק. ברוך ה'' טשיירה חוזר לשחק.
השב   •  00
אוהדת של חיפה27/04/2010 13:29
הלוואי שהבעיה היתה שי מימון ודקל קינן, כנראה שאין לך מושג בכדורגל. כל ההתקפה לא ידעה מה היא רוצה המאמן היה גרוע וההגנה אכלה את הגול
השב   •  00
167
אנונימי27/04/2010 10:51
תלכו הביתה כבר אוכלי חינם אפסים משומר איך נהיית שחקן מקצוען בכלל אין לך קשר לכדורגל .אלישע מה אתה עושה בחיפה תחזור לבית שאן
השב   •  20
166
על אפם וחמתם27/04/2010 10:32
2 עובדות:
1. קיזזו לנו נקודות, אנו אמורים להיות במקום הראשון- עובדה
2. הריקו את טישיירה בעונש מוגזם! חברים, אם טישיירה היה על המגרש לא היינו סופגים את הגול האומלל.

השב   •  10
165
yobo27/04/2010 10:10
חרף שאלישע לוי נראה כמו איזה טמבל , יש לו חוכמה. קל מאוד לרדת עליו בגלל נושא שלומי ארבייטמן, אבל האמת שהוא צדק.
ארבייטמן לא כבש שערים במשחקים גדולים, עובדה שאף קבוצה מחו"ל לא מתעניינת בו כי הוא חלוץ בינוני.
העובדה: נגד קבוצות אירופיות הוא היה אפס ולא כבש כלום, הפועל קבוצה אירופית, לא היה לשלומי מה לחפש במגרש, נגד קבוצות קטנות כבית"ר או נצרת הוא יכול להבריק, כי זו הרמה שלו, נגד הפועל עם משחק סגור בלי שטח לריצה שלו לא היה לו מקום בהרכב.
השב   •  00
164
סעיד27/04/2010 10:02
אתמול עשה את כול הטעיות של כול העונה ושבוע הבא חיפה תפסיד למזלם הרע ישחקו נגד מכבי תייא שבישאים בקושי נצחו 1-0 ב10 שחקנים אתם תראו שמכבי תתאמץ יותר נגד חיפה שלו יגיד פתחנו רגלים חוץ מבייתר אפחד יעזור לחיפה
השב   •  00
163
הקול מהיציע27/04/2010 09:58
איפה נשמע דבר כזה שמלך השערים של הליגה יושב על הספסל במשחק הכי משמעותי בעונה?! איפה נשמע דבר כזה ששחקן שלא שיחק דקה כל העונה נכנס על חשבון השחקן הכי טוב על המגרש ועוד בפיגור?! כל העונה לא היה משחק אחד ששכטר לא פתח בהרכב אז למה אצלנו כן,למה השחקן הכי טוב בליגה לא משחק?! אלישע חייב ללכת הביתה ואני בעד לעשות חרם מנויים אם לא לתשומת ליבו של שחר.
השב   •  11
162
יוני27/04/2010 09:45
יא חתיחת פחדן למה ארבייטמן החלוץ הכי פורה שלך לא בהרכב. חלוץ מצוין ובכושר שיא! גם החילופים שלך על הפנים.
השב   •  30
161
שער527/04/2010 09:44
אתה פשוט חזיר אתה יודע למה 31 מחזורים האיש הזה אלישע היה מקום ראשון שנה שעברה הביא לכם אליפות וכבר לזרוק אותו אני אוהד הפועל ואני אומר לך הכל פתוח עכשיו הכל מתחיל מאפס רוני לוי הביא לך 3 אליפויות רצוףוגם זה לא הספיק לכם מה החזירות הזאת יש לכם מאמן יותר טוב בשוק תענה
השב   •  00
160
חיפאי צהוב שחור27/04/2010 09:38
על מה יש לך להתלונן על הקיזוז חוצפן שנה שעברה לקחת אליפות שלא מגיעה לך לאחר שקיזזו לבית"ר 3 נקודות מה שכחת בכיין ושהשיטה הומצאה בשביל לדפוק את בית"ר דיברת לא אבל שזה נוגע לך אתה בוכה
השב   •  11
159
יורם27/04/2010 09:24

הפסד שכולו שיך למאמן, מי לא מכניס את מלך השערים, למה לשחק אם שחקן התקפה אחד ולמה לא להכניס את השחקנים המהירים, חילופים ששווים לתחת מוציא את בוקלי הטוב במגרש ומכניס שחקן שלא שיחק אפילו פעם אחת בליגה בתנאי לחץ החלטות מאמן שאינם תואמים את מה שקורה במגרש. שורה תחתונה אדון שחר תעשה טובה ואל תחתים אותו לעונה נוספת זה לא מאמן. תביא את עטר/ברקוביץ
כנראה שהלכה האליפות ואך ורק בגלל מאמן שאינו מאמן.

השב   •  20
158
דן27/04/2010 09:19
האשם היחידי.
אלישע מצטייר כמאמן נקמן ( על מה עדיין לא ברור) אבל אי שיתוף של שלומי
לא נובע משיקולים מקצועים.
באופיו יש מרכיב לא קטן, של עקשנות
הנובעת מגאוה ( הצנוע הגאותן?).
גם אם חיפה תזכה באליפות בסופו של דבר ( מה שלא מגיע לה) שחר יתפטר ממנו ללא כל ספק.
השב   •  00
157
אוהד ותיק27/04/2010 09:15
אתם יכולים לדבר עד שבוע הבא על אלישע וזה לא יעזור..כשתרגעו והדם יחזור לכם למח תחשבו מה היה אתמול במשחק.
אלישע הוא מאמן ולא חלוץ מרכזי!..חיפה שלטה אתמול במשחק ללא עוררין והפועל כמו קבוצת תחתית ממוצעת לא הצליחה לחבר יותר משני פסים והתרכזו בלבעוט כדורים למעלה וליציע. הם הגיעו בסהכ ל2 הזדמנויות!
אלישע הכין את הקבוצה בצורה מעולה ויכולנו לראות את זה אתמול על המגרש - הפועל פשוט הועלמה.מה לעשות חברים שזמן החזקת כדור לא נותן נקודות?.להפועל שיחק אתמול המזל וגילי ורמוט ששוב שכח את אשכיו בוולפסון הבריק לשנייה וסידר  להפועל שער.הבעיה שלנו היא שאנחנו מסתובבים הרבה ליד שער היריבה אך לא מגיעים להזדמנויות אמיתיות- גם אתמול זה היה חסר, אני גם לא בטוח ששלומי היה משנה הרבה- הוא אומנם כבש הרבה השנה אבל כדאי לכם לבדוק כמה מהגולים האלה היו נגד קבוצות עם הגנה סבירה!..
קיצר אני יודע שאתם עצבניים, גם אני אבל אלישע הוא לא הכתובת- חוץ מכליבאת הוא עשה הכל נכון אתמול לדעתי, הוא עשה את תפקידו השחקנים שאנחנו כל כך אוהבים לא סיפקו את הסחורה.
לעודד שמצליחים זאת לא חכמה גדולה, עכשיו כשהמצב נראה חסר סיכוי אנחנו כאוהדים צריכים להתעלות ולתת לקבוצה שלנו את הכוחות- יש סיכוי! הכל פתוח! הצדק בסופו של דבר ינצח אתם תראו!
השב   •  30
156
גוטי27/04/2010 09:14
לוזון השיטה שלך טובה לבחינה במטמתיקה חמש יחדות בבגרות לך הביתה נמאסת כבר
השב   •  00
155
יוסי27/04/2010 08:41
איך אתם לא מתביישים לקרוא לאלישע להתפטר באחת העונות הגדולות של מכבי חיפה?צעדנו 30 מחזורים בראש הטבלה ללא עוררין,שברנו שיאים במס'' נצחונות,באה עלינו שיטת הקיזוז ואלישע אשם?? גם אם נפסיד את האליפות צריך להוריד את הכובע בפני הקבוצה ואם הפועל יקחו -אז גם בפניהם! שתי קבוצות שנתנו עונה מדהימה שלא תחזור עוד הרבה זמן!!
השב   •  21
ארז27/04/2010 09:05
שמחליט  לא  להרכיב  את  מלך  שערי  הליגה  עם  27  כיבושים  במשחק  גורלי  כזה? על  זה  הוא  חייב  לעוף  מכאן.
השב   •  00
ליאת27/04/2010 09:09
במאני טיים של העונה, אתה מפסיד 5 נקודות. אז כן מישהו צריך לתת על זה את הדין.
השב   •  00
יוסי27/04/2010 14:18
א'' כל המאני טיים לא נגמר.
ב''- אם היינו נראים אתמול רע הייתי מסכים איתך-אבל היינו הרבה יותר טובים מהפועל.
זאת אומרת שהתוכנית של אלישע היתה טובה-הפועל האיימתנית לא הגיעה כמעט לרחבה שלנו. ומה אם הנגיחה של בוקולי היתה נכנסת??אז אלישע היה מלך??
תסתכלו על עונה שלמה ותראו כמה החלטות מבריקות אלישע עשה שהביאו לנו הרבה נקודות.
אני עוד מאמין שהסוף יהיה טוב ואלישע-הוא שוב יהפוך למלך של אותם קצרי זיכרון
השב   •  00
154
אוהדומה27/04/2010 08:41

אנחנו או אוהדי בית"ר מגיבים ככה,
איזה בלאגן היה סביב זה.

השב   •  10
153
שמואל27/04/2010 08:31
לך תקרע זוג נעלים ותבין, אלישע הוא אפס לעומת גוטמן הטקטיקן, הגועל היו רצו לנצח ועשו את זה- בסוף זוכרים רק את התוצאה, עשו בונקר ויצאו עם 3 נקודות אלישע לא יודע להתמודד בלחץ ובמקום להכניס 3 חלוצים היה צריך לחזק את הקישור
רק שיילך ויעשה לכולנו טוב ! ראובן המלך של חיפה !
השב   •  00
152
אבי27/04/2010 08:31
השב   •  00
151
דדי27/04/2010 08:28
לוזון  חתן  השמחה  אתמול  אם הפועל  אלופה !
לוזון  עשה  לשחר  נזק של 10 מיליון $!
השב   •  10
150
דארקו ויציוס27/04/2010 08:27
נכון, התחושות היום קשות מאוד. זה ממש לא קל להוביל את הטבלה ב-11 נקודות הפרש ולאבד את המקום הראשון שלושה מחזורים לסיום, אחרי הפסד בבית במשחק העונה ליריבה הישירה מגול גנוב במתפרצת, כשדווקא אנחנו שלטנו יותר במשחק.
אבל בוא נסתכל שניה על העובדות היבשות - שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות, שלושה מחזורים לסיום. מבין אלה, נותרו להן עוד שני משחקים קשים מאוד מול יריבות טובות מאוד ובעלות מסורת מהצמרת הגבוהה. אז נכון, הפועל ת"א מגיעים במומנטום אדיר אחרי המשחק אתמול ואנחנו דיי שבורים. מצד שני, האדומים עשויים להיות זחוחים מהנצחון ויכולה בהחלט להיות אצלם נפילת מתח טבעית שתגרום להם לאבד נקודות (בעיקר במחזור הקרוב מול אשדוד). בנוסף, למכבי ת"א וביתר י"ם יש - מסיבות הסטוריות - סיבות טובות יותר להילחם נגד הפועל ת"א מאשר נגדנו, כך שהמשחקים האלו צפויים על הנייר להיות קשים יותר להפועל.
זה גם לא מלגמרי דויק לומר שהאליפות עכשיו תלויה בהפועל ולא בנו - בסה"כ הם מובילים בהפרש של 3 שערים, וזה לא בלתי אפשרי לעקוף אותו בעצמנו. בשורה התחתונה שתי הקבוצות הן באותה רמה, עם אותו מספר נקודות ואחרי נצחון 1:0 על היריבה בחוץ. אם נדע לנצח את שלושת המשחקים שנותרו, אני מאמין שנזכה באליפות.

בנוסף, וגם אם נילחם עד הסוף אבל נפסיד בסופו של דבר, בואו נזכור שאנחנו האלופים המכהנים, הגענו לליגת האלופות פעמיים ויש לנו הרבה מאוד אליפויות בארון. זה לא כאילו עמדנו על סף אליפות הסטורית ופספסנו אותה. ובינינו, יש לנו יריבות מרות יותר מהפועל ת"א שאפשר להפסיד להן את האליפות.

ובלי אף מילה על הקיזוז..
השב   •  10
149
אריק27/04/2010 08:25
השב   •  10
148
חיים27/04/2010 08:25
נפתח קמפיין חדש ברקוביץ'' לאימון מכבי חיפה יאלה להכין השלטים
השב   •  00
147
דרוזי גאון27/04/2010 08:24
הפסדנו כי הם עמדו טקטית יותר טוב מאיתנו וזה רק המאמן משפיע כי לאורך 70 דקות שלטנו הגענו לכמה מצבים לעומת הפועל שהסתגרה ולא רשמה אפילו בעיטה אחת ובהזדמנות ראתשונה הבקיעו אז הגישה של הפועל למשחק הייתה כמו של קבוצת תחתית שרק באה להפריע וכאן תורו של המאמן לדעת איך מפצחים את זה ובזה נכשל אלישע
השב   •  11
146
ירוק27/04/2010 08:13
אלישע מאמן טוב. מאמן זה לא רק קביעת הרכב. שיטת במשחק שלו הייתה מנצחת לנו את המשחק רק אלישע לא ניצל את זה. הוא עשה טעות שלא פתח עם שלומי. אבל סה"כ שלטנו במשחק.
השב   •  01
145
ברוך27/04/2010 08:11
לא אדבר על ניהול המשחק שלך.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
144
ארביטמן המלך27/04/2010 08:10
שחר חסך והקבוצה משלמת את החוסר בשחקנים מוכשרים במאני טיים, אלישע בהרכב פחדני הפסיד את המשחק. לא בושה לשחק עם שני חלוצים בבית
השב   •  10
143
חן27/04/2010 08:06
הבחירות שלך וחוסר היכולת שלך להתמודד עם הלחץ הכריע את המשחק לטובת הפועל. אחרי השער של הפועל הוצאת את בוקולי, היחיד שסידר את המשחק של חיפה והיחיד שמסוגל לבעוט למסגרת מחוץ לרחבה ובכך חיסלת את המשחק המסודר ואת השליטה במרכז המגרש. במקום להוציא את גולסה שהיה חלש מאוד הוצאת את רפאלוב שהיה יותר מסוכן ממנו ומה עם ההחלטה ההזויה להשאיר את מלך השערים על הספסל?! אתה מאמן קטן של קבוצות קטנות ואתה לא בנוי למעמדים כאלה ועובדה אלי גוטמן עשה לך בית ספר! אז אל תדבר על הקיזוז
השב   •  20
142
עזיז27/04/2010 08:06
הנקמה הגדולה של בית"ר תגיע במחזור האחרון בטדי בו תפסיד הגועל את האליפות
השב   •  12
141
ירוק27/04/2010 08:02
זה מה שקורה למי שלא מכניס את מלך השערים בהרכב. לגבי הלחץ- זה נורמאלי אבל לא במגרש כדורגל. לשחקנים אסור להיות בלחץ בגלל משחק גדול, או מעמד מסויים ואם הם כן זה כשלון מנטלי.
השב   •  10
140
איציק.27/04/2010 07:23
השב   •  01
שי27/04/2010 08:31
השב   •  10
yobo27/04/2010 10:14
זה כדורגל מודרני חבוב, חיפה נגעו הרבה בכדור אבל הפועל הכריחה אותם לשחק לרוחב, הפועל נגעו מעט בכדור אבל תמיד לעומק, לכן ניצחנו, השליטה שלכם היית אחיזת עיניים בלבד
השב   •  00
139
ירוק27/04/2010 07:22
דבא מסורבל ואיטי ומחמיץ). אם שלומי היה פותח היה לנו יותר סיכויים
השב   •  00
138
שרון27/04/2010 07:21
שחר האשם העיקרי דוטרה שטרכמן בוקארי כליבאת 70 מיליון זה חיזוק.
השב   •  11
137
ירוק27/04/2010 07:19
השב   •  10
136
ניזאר27/04/2010 07:17
שחר תביא את אייל ברקוביץ לאמן צריך רענון
השב   •  01
135
אדום27/04/2010 07:15
אדום עולה אדום עולה עולה עולה עולה . תיזד.
השב   •  00
134
ירוק כל החיים27/04/2010 07:03
אתה צודק אחי ב200 אחוז ואמן אתם ומכבי תל אביב תזינו אתת הפועל ותראו להם מי באמת מגיע לו אליפות
השב   •  00
133
ירוק כל החיים27/04/2010 07:01
לכל אוהדי הגועל אין לכם מה לדבר עם היתם היתם ראשונים והקיזוז היה נגדכם היתם מתחילים לקלל את לוזון ואת כל העולם ואמא שלו אז שבו בשקט ימנייאק  חיפה הקבוצה הכי טובה בארץ ואין כמוה אז תתחילו להוריד פרופיל עם החגיגות שלכם בסוף אשדוד יזינו אותכם יגיז
השב   •  21
ירוק בנשמה27/04/2010 11:34
בעזרת השם הם יפסידו לאשדוד
השב   •  00
132
קיקו27/04/2010 06:49
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
131
zed27/04/2010 06:46
הגיעה אליכם קבוצה אירופאית .מהליגה האירופאית! ומה עשיתם ? 0 0 0 !
השב   •  20
130
אדום שמח.27/04/2010 06:40
השב   •  30
ירוק27/04/2010 07:23
30 מיליון ש"ח שזה התקציב של הקבוצות הגדולות (חוץ מבית"ר שה םבמשבר הזה שלהם)
השב   •  00
129
נכון מאד27/04/2010 06:38
נגד אשדוד תיקו, נכנסים למשבר ועפים בחצי גמר גביע נגד רמת השרון ואז כל עם ישראל כולל חיפה יחגגו שהפועל יצאה קרחת מכאן ומכאן והטובים באמת זכו באליפות אמן!
השב   •  00
128
איציק מרחי27/04/2010 06:33
אתה הפסדת את המשחק במו ידך,אולי תתן הסבר לכול אלה ששואלים מדוע מלך שערי הליגה משחק רק 26 דקות,ומדוע במשחק כזה אתה נמושה מסכנה ועולה לשחק עם חלוץ אחד כבד בהשוואה לחלוץ שישב על הספסל,באף עונה וגם הענה ל היתה לך שום תורת משחק שמאפיינת את אלישע,במו הבונקר של קשטן א הפחדנות של גוטמן שבכול מהלך הקרירה שלו היה עוקף עם 1:0 קטן ועלוב בדיוק כמו שעשו אתמול,אתה אולי מאמן מסור לעבודתו לך גדול לעולם לא תהיה ואת זה הוכחתה אתמול ובגדול.ולך סניר שחר קום ותדבר צא מהממלכתיות שנכנסת אליה גם לך מותר לטעות ולבקר   
השב   •  00
127
מכל הלב27/04/2010 06:32
נגד אשדוד תיקו, נכנסים למשבר ועפים בחצי גמר גביע נגד רמת השרון ואז כל עם ישראל כולל חיפה יחגגו שהפועל יצאה קרחת מכאן ומכאן והטובים באמת זכו באליפות אמן!
השב   •  01
126
חושב שהאליפות תלך הלכה27/04/2010 06:11
בכל המשחקים הקריטיים שהיו לחיפה,משחקים של להיות או לחדול הפסדנו בגלל שי מימון.שימו לב חצי גמר גביע הטוטו נגד רעננה הפסד  שי מיימון שיחק3-2,שמינית גמר גביע המדינה 2-1 להפועל ר"ג  שי מיימון שיחק,ואתמול מול הפועל ת"א אני לא מבין מה הוא עשה במחצית המגרש .איבוד כדור שלו הוביל למתפרצת וכנראה לאיבוד האליפות.אני לא מאשים רק אותו אבל זה נתון די מדהים ולכן יוחזר טשיירה לאלתר ומהר.
השב   •  10
125
מור27/04/2010 06:01
אני מסכימה איתו. אפילו ביום חלש שלנו, אלישע לא אשם שיש לכם שחקנים שברגעים קריטיים מנסים את השוער שלנו כאילו היו במשחק אימון.
תלונות אך ורק לשחקן כמו בוקולי שמשחק פה כבר שנים ואמור לעמוד בלחץ ולהבין שאניימה זה לא שטראובר.
השב   •  00
124
מה נסגר27/04/2010 05:03
אלישע לוי עד מתי?
השב   •  00
123
אדם דם27/04/2010 05:03
) הגיוני שבמשחקי הפלייאוף יהיה ניקוד כפול כשמשחקים את המשחקים הכי קשים בסוף העונה. אין שום דבר לא ספורטיבי בזה. הפועל רעננה זה לא דרבי ולא טדי.
2) גם אם היינו משחקים בשיטה של 2 נקודות לנצחון היה שוויון בנקודות, כי לחיפה יש 4 (!) הפסדים ולהפועל רק הפסד אחד. שיטת שתי נקודות (רק דוגמא) אינה ספורטיבית? החליטו על שיטת ניקוד, במקרה יצא שחיפה בוכה עליה, חוסר הספורטיביות הוא רק בעיני המתבונן הבכיין.
3) שיפוט ירוק - קטן היה צריך לקבל כרטיס אדום על החניקה, אני מניח שאף בכיין לא יזכיר את זה, רק החוגגים האדומים.

אם אכן נזכה באליפות סוף סוף תהיה לישראל בליגת האלופות קבוצה שמביאה כבוד, יהיה נפלא!
השב   •  10
122
דודי27/04/2010 04:59
יש את מכבי אנחנו ננצח וגם נשפר את יחס השערים שלנו כלום לא גמור
השב   •  01
121
עידו אסף27/04/2010 03:33
השב   •  10
120
ליאת27/04/2010 02:22
לאורך כל העונה, ובכל המסגרות כולל בליגת האלופות ספגנו אולי 2 שערים מהצד שלו.
מבחינת עבודת הגנה הוא המגן הטוב ביותר בארץ.
90% מהגולים שספגנו העונה הם דווקא מהצד של מסיללה או מהאמצע ובאשמת הבלמים, גם היום הגול לא היה באשמת משומר שניטרל לחלוטן את ההתקפה של הפועל תל אביב (היתה אחת כזו בכלל היום?).
נכון הוא לא מרים הכדורים הכי טוב בארץ, זה הרבה בגלל שלא נותנים לא את האופציה, תנו בו קצת יותר אמון, הוא המגן הימני הטוב ביותר בארץ כיום.
תעזבו אותו בשקט, הוא לא הפסיד לנו את האליפות, אלישע כן.
והוא צריך לשלם על כך את המחיר וללכת הביתה.
למה? למה קשטן לא חיכה שבוע לפני שהוא חתם בבני יהודה?
השב   •  10
119
ליאת27/04/2010 02:09
כן קיזוז, לא קיזוז, היו לנו 3 משחקי בית ב - 3 המחזורים האחרונים.
הפסדנו בהם 5 נקודות (שיכול מאוד להיות שהפסידו לנו את האליפות).
אנחנו האחרונים שיכולים לפתוח את הפה עכשיו.
ויאללה נחזיק אצבעות שמר נמני יעשה בשבילנו את העבודה שאנחנו לא הצלחנו לעשות לבד עוד שבועיים בדרבי.
השב   •  00
118
מכבי27/04/2010 02:04
ראשית מגיע הרבה כבוד להפועל תל אביב על הניצחון.
אומנם לא שיחקו טוב, אך ידעו לנצל מצב אחד עד תומו.צריך להיות מציאותי כאשר אלישע הצליח עד לפני כחודש הוא היה טוב. כעת אין מה לעשות אלישע אשם במצבה של מכבי חיפה.צריך בסוף העונה לעשות חושבים ( לא כרגע ) לגבי זהות המאמן ולגבי סגל השחקנים שישארו בקבוצה וזה ללא קשר אם נזכה או לא באליפות. אני חושב שהפועל יזכו בסופו של דבר באליפות וזה יגיע להם.
אני חושב שכל אוהדי הקבוצה טועים שלוזון פגע בנו בקיזוז, צריך להיות הוגנים זה הוחלט מלכתחילה ואם אנחנו היינו במקום הפועל תל אביב במצבה לא היינו מתבכיינים, ויתרה מכך הכל היה תלוי בקבוצה שלנו, אך שהקבוצה לא מנצחת היא יכולה להאשים רק את עצמה, ולכן צריך לעשות בדק בית רציני בכל הפרמטרים בקבוצה.

שבוע טוב

השב   •  00
117
לאוהדים לבוא לרוממה בראשון27/04/2010 01:59
ולהראות להם מי שולט
השב   •  00
116
אריאל27/04/2010 01:56
בעצם חיפה הפסידה פעמיים,
פעם אחת, שהפחיתו לה 3 נקודות.
פעם שנייה, שהפרש השערים עדיין משחק תפקיד כאן.
מכאן, מיתרון כמעט בלתי עביר (לא לדבר שאם חיפה הייתה מגיעה ב6 נקודות, המשחק היה נראה אחר מכיוון חיפה). לוזון הטה את הכף להפועל, העיקר יש גם הפרש שערים.
ליגה מגעילה.
השב   •  10
115
אלוף27/04/2010 01:52
הידע שלך באימון קבוצה שואף לאפס גמרת לנו עם סיפור האליפות בגלל הסגנון הפחדני שניחנת בו לך הבייתה ותן למשהו שמבין את המפתחות
השב   •  10
114
שלומי27/04/2010 01:49
שי מימון כבד ובלם בינוני מאוד הגול היה בגללו הוא הרס אותנו פעמיים גם נגד בני סכנין ובמיוחד הגול של הפועל מי שחושב שזה נכון כחול מי שלא אדום!
השב   •  51
113
מור27/04/2010 01:39
ראינו מה הוא שווה במשחק העונה
הוא בלוף העונה
השב   •  10
112
nadav27/04/2010 01:39
ביום שני הבא אתם תפסידו למכבי והפועל תפסיד לאשדוד אבל מכבי תחזיר לכם את האליפות אחרי שהפועל יפסידו בדרבי והשמחה תיהיה כפולה חיפה זוכה באליםות ומכבי מנצחת ולוקחת להפועל את האליפות ב"ה אמן אמן כן יהי רצון ונאמר אמן!
השב   •  60
ארז27/04/2010 09:07
שנים  שהם  משפילים  אותכם  והגיע  הזמן  לנקמה  בלי  קשר  לחיפה.
השב   •  10
דן27/04/2010 09:13
שנשארו עם נמני.
כמו שמענין אתכם נמני יותר מהמועדון,כך מעניין אתכם למי נפריע יותר.
פעם רצינו שנמני יעזוב, היום חשוב שתעזבו איתו ביחד על מנת שנוכל לבנות את הקבוצה מחדש.
אל תשכחו לקחת אתכם , גם את העולם התחתון.
השב   •  01
111
nadav27/04/2010 01:37
השב   •  00
110
אור27/04/2010 01:29

השב   •  00
109
ירוק27/04/2010 01:26
קם כל היה לנו משחק טוב, אז גנבו לנו נצחון - לא קרה כלום.
זה הזמן לעודד את הקבוצה הענקית שלנו ולהמשיך להאמין בה.
לפי דעתי נקח אליפות בהפרש שערים.
לא כי מגיע, לא כי הפועל פחות טובה אלא כי אנחנו מאמינים!
השב   •  00
108
אסף27/04/2010 01:13
מחצית שלמה חיפה לוחצת ומגיעה להמון הזדמנויות אבל משהו שם לא הלך.. לא הצלחנו להקיע שער.
אלישע לוי לא היה צריך לחכות לדקה ה-70 כדי להכניס את ארביטמן, הו היה צריך להכניס אותו בתחילת המחצית השנייה.
אייל משומר שיחק גרוע,היה אחד הגרועים על המגרש, למה הוא לא הכניס את אוטמן?!
למה להכניס שחקן בן 19, בלי ניסיון, במשחק כל כך חשוב?
בקיצור, לא הייתי רוצה לראות את לוי בעוד עונה.
השב   •  00
107
יוסי27/04/2010 01:10
נגדיל את יחס השערים 5:0 להפועל .
קטן אתה לוזר
השב   •  00
106
F.A.D27/04/2010 01:09
נשבע לכם ליגה "ג" השחקן הזה פשוט בושה ששחקן כזה משחק בליגת העל ובכלל במכבי חיפה..אני לא מאמין! כלפעם מחדש אני שואל את עצמי. יאמן? מה הם לא רואים?מה הוא משחד מישהוא?תגידו רבק לא צריך להיות גאון בכדורגל..מה לא רואים שהוא בכלל לא מתפקד.98%מהכדורים שמגיעים אליו הוא מאבד..40 פעם במשחק הוא נופל..אין לו קריאת משחק אין לו שום דבר חוץ ממהירות  וגם כשהוא משתמש בה הוא שוכח תכדור ברגלי היריב.בושה לקבוצה כמו מכבי חיפה להחזיק שחקן כזה..בושה לליגת העל להחזיק שחקן כזה בכלל..מי שמסכים איתי שילחץ כחול מי שלא מסכים אדום
השב   •  15
105
טל27/04/2010 01:08
קודם כל אלישע מאמן שיודע להכין קבןצה טוב לפני משחק. חיפה שיחקה מעולה מחצית ראשונה. שחקני נוער שתמיד לא מצליחים בחיפה פורחים אצל אלישע.
אבל
אלישע לא יודע לנהל משחק נגד קבוצות גדולות נקודה. גם באירופה אחרי 1:0 הבוצה משותקת. אבל גם מול מכבי ת"א וגם בגביע מול ר"ג פשוט חיפה משותקת.
הבעיה היא שאחרי שמקבלים גול אלישע מוציא את הקישור ומכניס חלוצים. זה לא עבד בשום משחק אפילו לא נגד ר"ג בגביע. הסיבה היא שכאשר אין קישור, אפילו מסי לא יכול להבקיע אם לא מוסרים לו כדורים. אלישע בעיקביות ובהסטריות מפרק את הקבוצה אחרי שחוטפים גול. בגלל זה חיפה לא חוזרת מפיגור.

דבר שני, אלישע היום לא קלט כושר של שחקנים. גדיר מקסימום יכול להכנס מגן ימני במקום משומר הפצוע (שפתח את העונה יפה וחבל שעכשיו שהוא פצוע הקהל לא מפרגן)
דבשבילי צריך לשחק במקום קליבאת במשחק כזה, קליבת צריך לקבל הזדמנות במשחק אחר שהבוצה מובילה.
אבל הכי כואב זה שמוציאים את רפאלוב  ובוקלי שסחבו את הקבוצה במחצית הראשונה. גולסה שרק חזר מפציעה בשקט יכל לפנות את המקום לארביטמן.
גם עם החילוף של ארביטמן לא היה צריך לחכות כל-כך הרבה זמן וארביטמן היה צריך להיכנס קודם ובדיעבד לפתוח.

השב   •  10
104
ניר27/04/2010 01:02
אסור שהיו"ר האבסורדי הזה יצא נקי  לוזון = בזיון
השב   •  00
103
סכניני >בקלווה27/04/2010 00:57
השב   •  00
102
z27/04/2010 00:54
השב   •  13
101
אדום הפועל27/04/2010 00:52
עד שריקת הפתיחה לא האמנתי שארביטמן באמת לא בהרכב! לכולם ברור שאם ארביטמן היה משחק חיפה היו מובילים 2:0 עד המחצית
מי שלא ברור לו שיראה שוב את המחצית הראשונה
השב   •  61
100
ירוק27/04/2010 00:48
אלישע מאמן טוב, וכל מי שאומר אחרת לא מבין כדורגל.
חוץ מהחילוף של כאליבת הכל היה בסדר.
אשמתו שבוקולי מחמיץ ממטר? אשמתו שרפאלוב מחמיץ?
במחצית הראש/ונה חיפה שיחקו ב 2 רמות מעל הפועל שלא היו במגרש.
ארבייטמן כבר הוכיח מליון פעם שהוא אס אדיר שהוא עולה מהספסל אז למה לא ?
משומר זה רק בגלל שעותמאן עם צהובים ולא יכל לשחק .
הפועל לא הצליחו להניע את הכדור עד שהם הבקיעו. שהיה פוקס מטורף ונגד כל מהלך המשחק. (טעות של מימון)
קיצר הליגה לא נגמרה והכל עוד יכול לקרות. ולכל האפסים שמדברים נגד אלישע והשחקנים. אתם לא אוהדים!
תתביישו!
השב   •  172
מיקי הירוק27/04/2010 01:03
מה אני יגיד לך צודק תתסתכל בתגובה שלי. מספר 99 אם תוכל להגיב לי שם.
השב   •  00
ליאת27/04/2010 02:31
לא אומר שהם לא מבינים בכדורגל או לא אוהדים את הקבוצה או ילדים קטנים.
וזה שאתה כתבת בצורה שבה כתבת מראה שאתה לא משהו בחידות הגיון.
אלישע הוא חרא של מאמן.
ההוכחה הכי טובה לכך היא להסתכל לאורך 2 העונות שלו במכבי חיפה את החילופים שהוא עושה, 90% מהחילופים שלו פוגעים בצורת המשחק של מכבי חיפה.
אשמתו שבוקולי ורפאלוב מחמיצים? לא, זו לא אשמתו, אבל אשמתו שב - 20 הדקות האחרונות של המשחק, כשהיינו בפיגור והפועל לא עברה את החצי אנחנו לא בעטנו בעיטה אחת לשער (אני לא מדברת על כך שאולי בעטנו 2 בעיטות למסגרת כל המשחק), כן זו אשמתו, אתה רואה שהם משחקים בונקר מארץ הבונקרים תשנה את תוכנית המשחק ותתן לשחקנים שלך הוראה לבעוט מרחוק, גם כשהם הגיעו 20 - 30 מטר מהשער (ואפילו פחות מזה) הם לא בעטו, קנדאורוב בעונת האליפות של 93-94 היה בועט מרחוק , תמיד ידעת שעוד 2-3 בעיטות והגול יכנס, בעיטות מרחוק פותחות את המשחק (ששוחק לחלוטין בשליש המגרש של הפועל), אתה רואה שאין לך אופציה אחרת תפתח את המשחק ע"י בעיטות מרחוק, ככה שלפחות אם תפסיד יוכלו להגיד שהיו לך הזדמנויות שלא מימשת, או שהיה חוסר מזל.
אבל לא, שיחקנו חרא, אין מילה אחרת לתאר את המשחק המגעיל שהיה היום בקריית אליעזר, נכון הפועל שיחקה הרבה יותר מגעיל, אבל הפועל לקחה 3 נקודות הביתה ועלתה למקום הראשון, עדיף לנצח מכוער מאשר להפסיד יפה, ואתה אפילו הפסד יפה לא נתת היום.
הוא פשוט איש עם מזל, הגיע למכבי חיפה בשביל לסלול את הדרך למאוד בוזגלו לחזור לקבוצה, הוא לא הצליח בזה אבל במזל לקח אליפות בעונה שעברה. (וכן לקחנו אליפות במזל, השנה אנחנו משחקים הרבה יותר יפה ונכון). ויותר מזה היה בהפסד 3-0 נגד אוקטובה אחרי 0-0 בחוץ והצליח (שוב במזל לא בטקטיקה מעולה) לעלות לליגת האלופות (שם הוא בייש אבל לא באשמתו, שחר לא פתח את הכיס, ואין מה לעשות מכבי חיפה רחוקה שנות אור מהרמה של ליגת האלופות).
אבל מפה ועד להגיד שהוא מאמן טוב? יש לו הרבה יותר מזל משכל.
לגבי ארבייטמן אתה צודק, אין לו מקום בהרכב הפותח של מכבי חיפה.
לגבי משומש עם כל הכבוד הוא שיתק לחלוטין את הצד שלו במשחק הזה, כמו שהוא עשה בכל המשחקים בליגת האלופות (אך גול לא חתפנו מהצד שלו), הוא אולי לא יודע להרים כמו מסיללה אבל מבחינה הגנתית הוא עושה את ה
השב   •  10
99
מיקי הירוק27/04/2010 00:47
לא הגיע לחיפה להפסיד טעות ענקית של מימון ששוב הוכיח שהוא ברמה מתחת למעמדים גדולים אותו דבר שכטר וכאן הפניה שלי לסקאוטים בחייאת קחו אותוו לאירופה ששם יראו לו איך משחקים כדורגל כי למשחק הזה הוא לא הגיע ובקשר לאלישע לוי הוא אולי עשה טעות בקשר לכמה חילופים שלא הוציא את גולסה וכו'' אבל בעזרת השם חיפה תהיה האלופה.:)
השב   •  21
98
אור27/04/2010 00:42
דאבשווילי שחקן נוראי ואם ארבייטמן היה פותח אני מאמין שהיינו מנצחים את המשחק הזה.

אלישע יצא חובבן כדורגל, דאבשווילי חלוץ עלוב, לא מבין איך אפשר לפתוח עם שחקן כזה
השב   •  50
97
z27/04/2010 00:36
לא מספיק הרגתם אותנו אם הקיזוז הלא ספורטיבי הזה הרחקתם את טשיירה בכוונה השופט במשחק היום היה על הפנים ליגה מכורה חברים אתם לא שמים לבב
השב   •  51
אדום27/04/2010 03:25
שגאידמק היה פה הוא היה הראשון שהריץ את השיטה הזאת של הקיזוז!! היה ידוע כבר שנתיים שזה מה שיהיה השנה אבל אז הלך גאידמק ופתאום שחר נלחם נגד השיטה שהוא היה מראשוני התומכים שלה וטיישירה אוכל על כל הויתורים לקטן, היום הוא חנק שחקן של הפועל וקיבל רק צהוב שאוליאנוב עשה דבר דומה בדרבי לפני כמה שנים הוא קיבל 9 (!) משחקים בחוץ
השב   •  10
ליאת27/04/2010 08:15
טשיירה לא שיחק אתמול בכלל
הוא היה עם כרטיס אדום ל - 5 משחקים.
עוד תעלול של הלוזוניה נגד מכבי חיפה.
השב   •  00
96
כעביה חכם27/04/2010 00:36
אני מתחנן בפניך אלישע תזרוק את משומר במלה אחת הוא לא מתאים לליגה א איך אתה עדיין מחזיק אותו היסודות של הכדורגל הוא לא יודע  
השב   •  31
95
מני27/04/2010 00:34
בתור אוהד הפועל אני חייב לומר לכם שמאמן אחר עם ניסיון היה לוקח את המשחק הזה,זה לא חוכמה לנצח את נצרת ועכו,ברגע המכריע אלישע כשל זה המשחק שדרוש בו ניסיון ואם היה מאמן אחר עם ניסיון על הקווים אז המשחק היה של חיפה,אבל אין לי תלונות בכלל הפועל תנצח את המשחקים שנשארו ותיקח ב"ה את הדאבל..
השב   •  42
94
איתמר27/04/2010 00:18

השב   •  30
93
אתיופי :)27/04/2010 00:18
דבר ראשון שאפו ענק להפועל ת"א..
דבר שני איך לעזאזאל מלך שערי הליגה ארבייטמן יושב על הספסל במשחק כ"כ חשוב ?
לדעתי אלישע חשב שאם המשחק יהיה בערך עד דקה 60 0-0 אז ארבייטמן יהיה האס יכנס ויכבוש אבל אלישע אכל את הכובע של עצמו וחבל כי לדעתי הגיע לחיפה לנצח!
דבר שלישי איך לעזאזאל "השחקן" שנקרא אייל משומר עדיין משחק בקבוצה כזאת ?!

שוב שאפו ענק להפועל למרות שלדעתי לא הגיע לה לנצח והייתי מעדיף את חיפה אבל ככה זה בכדורגל.
השב   •  84
אלוף27/04/2010 01:55
שאפו לך
השב   •  00
92
קוקולוקו27/04/2010 00:13
קודם כל תודה עשיתם לנו את השבוע , אבל את הכסף סופרים במדרגות , אני מקווה שגוטמן ידע להנחית אתכם. ולנו האדומים בחיפה יש שתי שותפויות אחת זה הדרבי האחרון והשנייה זה ורמוט - ללה גדלו יפה במועדון אדום.
השב   •  81
91
ננו פראליה27/04/2010 00:12
השב   •  41
90
ירוק27/04/2010 00:10
הייתי מחזיר את גרנט או אפילו את קלינגר!
השב   •  50
89
חן27/04/2010 00:05
משומר חרא שחקן.. לא יודע להרים כדור ושכבר יש אצלו כדור מפחד שהוא נמצא אצלו עד שמאבד!!
השב   •  33
רן27/04/2010 00:40
השב   •  20
88
אורי27/04/2010 00:05
תפסיקו להעתיק שירים זה עלוב
השב   •  32
87
אוהד שרוף27/04/2010 00:01
אלישע מתי תפנים שאייל משומר לא מצדיק את האמון שאתה נותן לו תעיף אותו החוצה לא מתאים לקבוצה            
השב   •  31
86
ירוק27/04/2010 00:00
1. לוזון אפס!
2. אלישע הביתה.
3. "משומר" וכל מילה מיותרת.
השב   •  30
85
מוטי26/04/2010 23:55
אלישע שים את המפתחות נכשלת בגדול משחק פחדני ביותר בבית זה לא מתאים למכבי חיפה זה מתאים אולי לסכנין תודה רבה לך אלישע פנה את מקומך
השב   •  51
84
ששי26/04/2010 23:50
למה זה מגיע לנו . מה עשינו לך  לוזון כמה אפשר לשנוא אותנו שחקן עולה ביחד עם שחקן בגובה רץ השופט מסוף העולם ורץ להוציא צהוב ולאחר מכן לא שמח שאנשים המומים ומגיבים כפי שהם מגיבים  ואז מרחיקים אותם לכל החיים צעניין עם זה היה שחקני הפועל . כי להם רק מרחמים מסכנים זו הפעם השניה שעושים לנו עוול נגד הפועל גם לפני שנים היה נבדל פסיבי ועכשיו יותר אני לא יודע מה לעשות  
השב   •  55
אדום27/04/2010 00:01
תלמד להביע את עצמך בכתב.
א-תלמד לכתוב
ב-תלמד לשים סימני פיסוק
ג-תלמד עיברית !
השב   •  30
לאלה27/04/2010 00:01
השב   •  30
כל הכבוד אינטילגנט27/04/2010 00:04
השב   •  20
83
יוני הכריש26/04/2010 23:47
ביום שבת נחזיר לכם את האליפות
השב   •  91
82
לוזן הרס תליגה26/04/2010 23:47
לוזון בשתי מילים הרסת תליגה עם הקיצוץ ומשומר תעזוב תקבוצה את חלש תלך תשחק בהפועל תל אביב שמה יש לך מקום
השב   •  16
רן27/04/2010 00:43
שחקן משקיען, התייחסות אליו לא הוגנת
השב   •  01
81
דוד26/04/2010 23:44

צודק מספר 64 הבחור נותן את הנשמה, זה לא מגיע לו!

השב   •  41
גחנון27/04/2010 00:07
השב   •  10
80
ששי26/04/2010 23:44
בן-אדם פלצן תן כבוד לבן-אדם הזה ששמו שחר .עם שחר משפיע כל-כך על השופטים ושולט בהתאחדות המאפיונרים אז למה הרחיקו את טישרה לכל-כך הרבה משחקים את רפאלוב ועשו קיזוז אתם מנסים להרחיק את הזרקורים ממהחברה המאפיונרים שלא שילמו כספים לאנשי כפר סבא . והעבירו שחקנים מכפר-סבא להפועל ללא תמורה הרבה דברים תמוהים יש השנה אבל אתם צדיקים אין לכם מורחק אחד כל העונה .ולנו פתאום לקראת סוף העומה מרחיקים לנו בנוסף תמיד אתם משחקים לפנינו לא כמו במדינות מתוקנות שמשחקים באותה השעה .להפעיל לחץ ועוד לחץ .דבר אחרון תשמור את הפה שלך שאתה מדבר על האדם הזה ששמו שחר כי אתה נבל אם אתה מדבר על בן-אדם הגון שכזה  
השב   •  32
79
שרון26/04/2010 23:40
קטן אין לו מושג בכדורגל השחקן הכי יקר בליגה וחוץ מלצעוק על השחקנים הוא לא ידע כלום כמה פעמים הוא איבד כדורים למה לא מוציאים אותו הוא לא יודע לשחק הוא פשוט הגלה
קפטן עלק
השב   •  71
78
נירו26/04/2010 23:40
נשאר רק דבר אחד שיקבע את אלופת המדינה השנה. לא זה לא קשור לא למכבי חיפה ולא להפועל תל אביב. רק שחר יכול למנוע אליפות של הפועל. אני פונה מכן לעל אוהדי מכבי חיפה לדרוש שופט זר לדרבי. הפועל לא ינצחו אותנו בחיים עם שיפוט אמיתי. הקהל שלנו יבוא לעשות להם תמוות ולקחת להם את האליפות רגע לפני הסוף. שחר שופט זר כדי שהפועל לא תיקח אליפות
השב   •  71
דניאלה דא רידר27/04/2010 01:48
ויהיה לכם 1500 אוהדים כמו שחיפה עשו לנו וזה חוקי.
אני מוכן מעכשיו כל דרבי ככה
גם ככה אתם שרופים העונה
ולא תרצו לקבל עוד השפלה ולא יהיה ביקוש
רק שתנצחו בשני את חיפה ויהיה פעם 3 בעזרת השם
השב   •  01
77
דוד26/04/2010 23:37
אז מי משחק טוב בחיפה? גולסה לא יודע לחבר 2 פסים, קטן חושך, רפאלוב נו, יש לכם מזל בכלל שהגעתם למקום ה 2 בזכות מסיללה משומר וארבטמן   
השב   •  33
76
zezo26/04/2010 23:35
אלישע תרים את הראש תסתכל  על מה שהיה עמדת נכון במגרש אין מה לעשות היה חסר לך רק עלי עותמאן במשחקים הבאים תשלב אותו הוא יעזור בנצחונות
השב   •  32
75
יוני26/04/2010 23:34
עלה עם הרכב פחדני והשאיר את מלך השערים על הספסל, למרות שאסור להיות כזה פחדן בבית. גם כשכולם ראו שצריך חילופים, הוא העדיף לשחק משחקי כבוד ואגו. ההוצאות של בוקולי, דבשווילי ואפילו רפאלוב היו מטורפות לגמרי כשעל המגרש נמצא גולסה שבקושי מצליח לסחוב אחרי המחצית הראשונה. כמובן שאחרי הגול, אלישע איבד את העשתונות ועשה בדיוק ההיפך ממה שמאמן צריך לעשות ואני כבר לא מדבר על הכנסתו התמוהה של כליבאת.אני יודע שאלישע יבכה על השיפוט ועל מימון, אבל מי שדפק את מימון זה אלישע, כי אם הוא היה פותח עם שני חלוצים, חיפה הייתה מובילה כבר מזמן ולא היו מגיעים למצב הזה ולכל המתפרצות האלו לרחבה של חיפה. למען האמת, ההגנה של חיפה היתה מצויינת, אבל אי אפשר להבקיע נגד אניימה ודה סילבה עם חלוץ אחד. אם מפסידים את האליפות - יש בן אדם אחד שיהיה אשם בכך באופן ישיר - וזהו אלישע לוי. בגלל השטויות שלו הפועל חזק במירוץ האליפות. המשחק הזה - כישלון מוחלט של אלישע מתחילתו ועד סופו. שייקח אחריות כמו גבר ויודה בזה בפה מלא.
השב   •  171
74
eley26/04/2010 23:34

באלישע אשם בניהול כושל של המשחק. החילופים ההזויים שלו שידרו לחץ לשחקנים שנראו אחוזי בלהות על המגרש. לקהל החיפאי יש חלק לא מבוטל בהפסד. מיד אחרי השער כל הקהל החיפאי נאלם דום במקום לעודד את הקבוצה ולדחוף אותה קדימה.דקות ארוכות וקריטיות השליטה היתה של אוהדי הפועל תל אביב.תתבישו לכם אוהדי חיפה שהפקרתם את השחקנים שלכם אצלכם בבית.בואו תלמדו מאוהדי בית"ר מה זה לדחוף קבוצה דרך עידוד, ואת זה תראו במחזור האחרון שלנו נגד הפועל בטדי, שם נציל אותכם.

השב   •  141
רן27/04/2010 00:49
השב   •  20
עזיז27/04/2010 08:24
במשחק גורלי שכזה? מאמן דפוק
השב   •  10
73
דוד26/04/2010 23:29
גם בשביל לוזון, שלא יישאר לו הכתם הזה כל החיים. את השטויות שלו הוא עשה לפחות שלא ייגרם נזק מהן
השב   •  73
72
עמאר26/04/2010 23:28
השב   •  11
71
אינקוגניטו26/04/2010 23:27
כתוב לך פוליטיקאי על המצח. נמאס כבר מהדיבורים האלה אחרי כל משחק. אתה אף פעם לא מפתיע. פשוט תגיד שזה היה משחק גרוע ואתה מרגיש שביישת את האוהדים.
בכל זאת, לא אבדה תקוותנו (של היהודים כמובן, לא כולל הבועל)
השב   •  40
70
יניב26/04/2010 23:27
השב   •  00
69
אמירית רנד26/04/2010 23:26
תודה מיוחדת למשומר
השב   •  51
אדום27/04/2010 03:29
אל תוריד אותנו לרמה שלהם
השב   •  00
68
פניני26/04/2010 23:26
אוהדי מכבי חיפה הבכיינים, לא מגיע לכם שחקנים מעולים כמו קטן משומר ובוקולי  שרציתם לזרוק מהקבוצה.
השב   •  21
67
עמאר26/04/2010 23:26
השב   •  11
66
דודי26/04/2010 23:21
מחזור אחרון  פותחים תצורה של הפועל  באדיר מת נחר מהתקף  לב  הבן זונה הזה בדיר  תמות באדיר תמות
השב   •  81
65
בני האדום26/04/2010 23:20
זה לא נגמר. בינתיים. צריך לחזור מהר לקרקע ולעבודה. אבל דבר אחד הוכח היום: נגמרה ההשפעה על השופטים. וכשזה המצב - הירוקים לא מצליחים.
אגב - איפה יענקל''ה היקר?
השב   •  32
גולן26/04/2010 23:48
על המצב של בית"ר אני לא אגיב כי אנחנו על הפנים אבל הדבר האחרון שאני בתור אוהד הייתי עושה זה לשמוח אחרי איך ששיחקתם היום,זה היה עלבון לכדורגל.אבל זה הרגל לראות אותכם בועטים בדקה 75 כדורים ליציע
השב   •  11
אדום בורדו27/04/2010 01:17
דבר ראשון - לך תלמד. עזוב את הכדורגל.
גם ככה פג התוקף של קבוצת העבר שלך.

דבר שני - עילבון לכדורגל הישראלי?
בגלל זה אתם נמצאים איפה שאתם ואנחנו משאירים לכם אבק מלמעלה? (מרוב שאתם רחוקים אפילו האבק כבר לא מגיע אליכם)

אנחנו נמשיך להיות עילבון לכדורגל הישראלי (פח ח ויסלה קראקוב? ממש עשיתם לנו שם שם מכובד לכדורגל הישראלי)
אנחנו נמשיך לשחק גרוע (תרשה לי לגחך)

אבל אנחנו אלה שנמשיך לדפוק לכם רביעיות כל משחק ונקדם כל פעם עוד ועוד את הקבוצה שלך למכירת חיסול.

סלאמת.
השב   •  00
מור27/04/2010 06:04
יענק''הלה מחפש מאמן, חלוץ ובלם חדשים. רודן!
:)
השב   •  00
64
דני26/04/2010 23:19
הוא שיחק פצוע, נתן עונה טובה. לא צריך להתנפל עליו בגלל המשחק הזה
השב   •  62
לירן-שד אדום G.G.M.U27/04/2010 16:28
ולא היתה לו עונה טובה היתה לו עונה רעה כי הוא שחקן רע הוא לא מגן והוא לא לרמה שלנו כמו חצי הרכב אצלנו על ההתקפה שים פס הוא לא יודע התקפה נקודה וזה כבר מונע ממנו להיות מגן מודרני כמו שצריך וזה שהוא מאבד כדורים בהתקפה יוצר חורים אין לו טכניקה ואין לו שכל שיילך הביתה ביחד עם כל העגלות אצלנו והמאמן! ! ! ! ! !
השב   •  00
63
יאלה ביתר!26/04/2010 23:18
השב   •  71
62
לירן-שד אדום G.G.M.U26/04/2010 23:18
וקח איתך את כל הזבל בהרכב שלנו משומר הטמבל קולמה המפגר כיאל הבכיין קטן העגלה דבאלשווילי השמן ועוד ועוד ועוד ומי זה לעזאזל הכליבאת הזה שעולה להופעת בכורה בפיגור במשחק על עונה שלמה היה סטטיסט! ! ! ! קח איתך את כל הזבל ויאללה הביתה
השב   •  64
61
אבי26/04/2010 23:17
היחיד שעושה את ההתקפות מימין מגן בחסד ולכם מתאים להטפל אליו כך סתם ללא סיבה.
אני מקווה שבעונה הבאה הוא ימצא קבוצה עם אוהדים ראויים.
השב   •  50
שמיל27/04/2010 00:52
הוא שחקן משקיען ועובדה שגם אלישע מעריך אותו.
השב   •  10
60
איציק תל אביב26/04/2010 23:14
אני חושב שלא צריך לתת לשופטים
מישראל לשפוט את המשחקים
הנותרים של הפועל ת.א רואים
את זה שקוף רוצים לתת לפועל
את האליפות
השב   •  42
59
איציק26/04/2010 23:14
כנראה בלי לקבל סטירה מצלצלת אתה לא מתעורר, כבר מזמן ליגת האלופות רואים כולל החצי השני של הליגה , שהמאמן אין לו הרכב קבוע כל פעם משחק בצורה פחדנית , שאם לא למה לא פתח אם שני חלוצים, מאבד את הראש מכניס שחקן שלא שיחק אף פעם וגורם לך להלחם על שחקנים שלא שווים כלום דוגמאת בוקארי ועוד, אני מקווה רק בשבילך שלא אחרת את הרכבת אבל שלא תמשיך עם התופעה הזו גם בשנה הבאה.
השב   •  31
58
אוהד הפועל26/04/2010 23:12
0 ניצחונות, 0 - שערים . ו-0 אחדד גדול עכשיו !
השב   •  10
57
רובי26/04/2010 23:11
לראות  את  הקופים  בוכים
אין  תענוג  גדול  מזה!
השב   •  82
עם הנצח מאז ולנצח!!27/04/2010 00:00
השב   •  17
אודי27/04/2010 00:36
מי גידל אותך טינופת?
השב   •  90
56
יעקב26/04/2010 23:11
השב   •  111
משה סיני26/04/2010 23:45
זוכר אותי?

יא דאפ"ר סלעים!
השב   •  24
55
לירן26/04/2010 23:07

אח אח אח איזה שחקן עלוב אתה גועל נפש שימו לב כל פעם שנגע בכדור איבד, אני שונא אותו שונא שונא..
הלוואי והיה קורה לו משהו

השב   •  57
54
טל26/04/2010 23:06
אלישע אתה צריך להתביש מה זה אתה מאמן פחדן ועלוב אתה העלמתה את ההיתרון ביתיות שלנו עם הפחדנות שלך תלך אתה והגרוזיני שלך הביתה
השב   •  40
53
חצי גמר נקי מפסולת26/04/2010 23:04
השב   •  60
52
צהוב כחול26/04/2010 23:03
השב   •  110
51
סמי26/04/2010 23:02
הלוואי והיו לנו עוד שחקנים ברמה שלו, מרכז ההגנה כבד!   
השב   •  56
לירן26/04/2010 23:21
תקשיב משומר הוא 00000000000
אני שונא אותו הוא שחקן עלוב
השב   •  21
50
ירוקים בדם ובנשמה26/04/2010 23:02
אלישע ביישת את האוהדים
השב   •  110
49
פרוליפיק26/04/2010 23:02
אבל עכשיו זה סופי, אתה תוצאה של רשלנות רפואית
השב   •  71
48
יוסי26/04/2010 23:01
השב   •  102
47
עודד26/04/2010 23:00
איזה כייף
השב   •  71
46
מנאש26/04/2010 22:59
כי הקבוצה המהוללת שלנו לא תנצח את כל המשחקים ובטח תפסיד אפילו ותהיה בטוח שהפועלים המגעילים ענצחו כל משחק עד הסוף עם בונקר מסריח ומתפרצת . העיקר שלוזון יהיה מרוצה בסוף
השב   •  70
45
ירוק26/04/2010 22:59
אם אתה אוהב את האוהדים, תפטר את אלישע עכשיו!
השב   •  70
44
ירוקים בדם ובנשמה26/04/2010 22:59
אלישע עלית עם הרכב של טירון.לא יכול להיות יא אפס ששחקן כמו ארבייטמן שהוא מלך השערים של הליגה יושב על הספסל.תעשה קצת כבוד לעצמך ותתפטר מיד יא אפס.נתת את המשחק להגועל ת"א עם ניהול המשחק הכושל שלך.לא יכול להיות ששחקן כמו כוליבאת שלא נתת לו דקה לשחק בליגה תכניס אותו למשחק כזה חשוב.ראובן עטר הקהל הירוק מחכה לך יא מלך שתחזור הביתה שתציל אותנו מהאפס הזה.
השב   •  121
43
אליאס26/04/2010 22:59
השב   •  111
42
דני26/04/2010 22:58
חברה, אני מזכיר לכולם שזה בכלל לא סוף הסיפור. אני מאמין שמכבי חיפה תיקח לבסוף. את הכסף סופרים במדרגות.
השב   •  22
41
זיו26/04/2010 22:57
תחזור לבית שאן יא פיטריה
השב   •  51
40
ע. מיכאלי26/04/2010 22:54
אלישע !! כן זה נגמר !
השב   •  42
39
בן26/04/2010 22:54
אלישע לא תודה על הסבל שהבאת לנו תגידו אוהדי הצלחות והכול אבל תמיד קיללתי אותו מאמן שלא שם מישו ע0 27 גולים שילך הביתה וכלביאת שילך איתו וגם משומר שנה הבא להשקיע כסף ינק''לה על תיהיה תמה
השב   •  50
38
סכניני26/04/2010 22:50
הפסד של מאמן זה ברור.אלישע זה לא מאמן איך הוא לא משחק בחלוץ אכי טוב בליגה?בושה וחרפה אלישע.
השב   •  40
37
האוהד הפשוט26/04/2010 22:49
את המשחק היום הפסיד אלישע לוי !!
לא פותחים בבית בלי שלומי שהוא בשיא הכושר בכל הקרירה שלו ! לא מוצאים את בוקולי שהיה טוב ומעלים במקומו שחקן פעם ראשונה בהרכב מול אצטדיון מפוצץ בפיגור ! לא מוצאים את רפאלוב שהיה טוב ומשאירים את גולסה בלי אוויר וים איבודי כדור !
מר אלישע אם שלומי היה על המגרש במחצית הראשונה ההגנה של הפועל הייתה בלחץ גדול והיית יורד למחצית עם יתרון וכנראה אליפות סגורה
כל הטענות במשחק הזה הם נגדך הפעם
ולכם הפועל גנבתם היום 3 נקודות באחד המשחקים הכי פחות טובים שלכם
ואם תהיה לכם אליפות לכו ללוזון ותתנו לו פרמייה מכל שחקן 10 אחוז ובןנוס מטביב ותהיו בטוחים שהוא לא יתבלבל ויקח את זה לכיס שלו

אה וד"ש לגיא לוזון על המינוי המקצןעי המכובד והכשר
ויענקלה שחר עם כל הצער אני במקומך פורש מהביצה הזאת שאותה מנהלים אנשים קטנים ועלובים
ולכל השאר רק בריאות
אה וגוטמן אולי תחליף כבר את הסוודר השחור הזה? תלבש כבר משהו חי יותר.

השב   •  100
36
ירון26/04/2010 22:49
אלישע היקר
אתה באמת בחור נחמד,
אבל איך נפלת כך.
קטן פצוע ולא פוגע כבר חודשיים..
מאבד כדורים בסיטונות.
משומר ,,למה הבאת את עותמן ?
שווה פי כמה וכמה ממנו..
עץ משומר לא מסוגל לעבור.
גולסה היה חושך אז הוצאת את רפאלוב שהיה  היחיד שניסה.
ולבסוך מי זה כליבאת.מה חשבת לעצמך שהוא יעשה במשחקו הראשון העונה,טראומה עשית לו עוול.
לא חבל לך על מקום העבודה אלישע??
השב   •  90
35
לאלה לון לון לילון לון לון26/04/2010 22:46
השב   •  52
לאלה26/04/2010 22:51
השב   •  11
34
ירוק ראשל"צ26/04/2010 22:46
נמאס מהמשחק המצחיק שלנו, כול הזמו הרמות כדורים לאף אחד- חייבים לזרוק אצת רפאלוב ולהביא שחקן יצירתי- עושה משחק. אני מסכים שארביטמן לא היה צרילך לפתוח, אבל כליבאת?? לא שיחק אף פעם, במשחק העונה מכניסים אותו? מוזר
השב   •  12
33
ע. מיכאלי26/04/2010 22:46
מה השטויות שאתה פולט אדון אלישע ? חוץ מלאמר : נרים את הראש ! אולי תרים את העכוז ותעוף ? מאמן (??) עלק !!
השב   •  61
32
מהצד26/04/2010 22:44
אבל האשמה היא רק ביעקוב שחר שממשיך לקחת שוגמא ממכבי בכדורסל ולכן נכשל בדיוק כמוהם!
 כמו שלקחו את קטש ,שרף ואפי בירנבוים ושילמו על זה והביאו שחקנים זולים ולא הביאו זרים אכיותיים ולא היה למכבי מנהיגים ישרלים ככה שחר הביא את אלשיע לוי, הביא שחקנים זולים ולא טובים וגם הישראלים לא טובים במיוחד וקטן הוא לא מנהיג שאפשר לסמוך עליו.

לעומת שחר הפועל ת"א כל ההצלחה שלהם מתחילה מהחלטות ההנהלה! תראו איך הביאו מאמן שתפור למידותיה של הקבוצה שלהם
 נתנו לו משאבים והשקיעו כסף בהבאת זרים טובים וישראלים טובים ואחרי שעלו שלב באירופה הביאו חיזוק בלי להתקמצן והנה היום הם קוצרים את הפירות!

הפועל היום שמה את עצמה בעמדת עדיפות לאליפות.
אלא ,אם האופי המכביסטי של חיפה והאדום הלוזרי, מהצד השני, יבואו לידי ביטוי.

הכל מתחיל מניהול! שחר צריך ללמוד לקחת את הדברים הטובים שהיו במכבי ולא להמשיך ולחקות אותם כי פדרמן מוביל את מכבי בכדורסל למקומות לא נכונים .
השב   •  40
31
תמיר26/04/2010 22:44
אני מאחל למכבי חיפה עוד שנים ארוכות
עם אלישע לוי. פחדן!
השחקן הכי טוב של חיפה נכנס רק בדקה השבעים והוא לא היה פצוע
פשוט מאמן בינוני לא יותר מזה
והוא הוכיח את זה היום.
השב   •  80
סימי26/04/2010 22:56
הלוואי עוד שחקנים כמו משומר שנותן את הנשמה חייבים לתת לו רוח גבית ולא להרוס אותו בקללות
השב   •  40
30
לוף משומר26/04/2010 22:44
נשבר כבר ה. מהאפס הזה.
השב   •  373
29
ירון26/04/2010 22:43
השב   •  20
28
ירוק26/04/2010 22:43
תפסיכו להאשים את אלישע נכון שהוא עשה תעויות אבל זה אשמתו שקטן לא זז כל המשחק ושרפאלוב לא יודע לבעוט מ11 מטר לבד ושקינן לא סגר טוב באחת ההתקפות היחידות של הפועל? לא, היה להם מזל מגעיל שיחקנו הרבה יותר טוב מהם אבל דבר אחד אני באמת לא יבין למה הוא שיתף את כליבאת שחקן שלא ראה דשא אפילו במשחק אחד
השב   •  40
אלישע27/04/2010 08:35
קטן משחק אותה שחקן כולה פוזות ודאוין בא למשחק לריב מכות ומקבל גיבוי מאלישע
ומי אחראי לזה שמשומר שחקן של ראש ורגל עץ המאמן אלישע
השב   •  00
27
ארביטמן המלך26/04/2010 22:43
אלישע זה מה יש ששחר לא הביא כסף לרכש ואתה עושה חילופים הזויים. ארביטמן צריך לפתוח בשביל להבקיע דאבאשוילי לא יודע כלום
השב   •  30
26
אורי26/04/2010 22:42
אין לי מושג מאיפה הבאת את החילופים האלה .. ומה גרם לך לא לעלות עם ארבייטמן .. מה גרם לך להוציא את רפאלוב שהיה מספר 1 על המגרש .. אתה הגורם העיקרי לכישלון של היום שיכול לגמור את האליפות . חבל ממש חבל
השב   •  40
25
דני26/04/2010 22:42
איזה באסה, הירוק נצבע באדום. אבל עדיין לא סוף הסיפור.
השב   •  00
24
מסופסלים במשחק עונה26/04/2010 22:41
השב   •  00
26/04/2010 22:43
השב   •  10
23
ליאור ק26/04/2010 22:41

לך הביתה או שתלך לאן שאתה רגיל סכנין או נצרת.אתה בושה לכדורגל לא מבין למה כל התקשורת תופסת ממך,המאמן הגרוע ביותר שהיה לחיפה בכל הזמנים.

ברקוביץ ועטר לחיפה בדחיפות.חוזה ל5 שנים.
השב   •  91
נסים27/04/2010 11:28
מה אתה מסתלבט עלי ?! עשינו לכם בית ספר ! ! בזול הפסדתם רק 2-1 היה צריך להיגמר 5-1 לך לך יא גזעני אפס כמו הנבחרת שלך
השב   •  00
22
אבי26/04/2010 22:40
קודם כל בושה על החילופים המפוחדים היום , מה אתה חושב לעצמך אדון אלישע לוי ?! עם כל הכבוד לשנתים שלך בחיפה , היום ראינו מאמן מפוחד עד מוות , אברייטמן היה צריך לפתוח , וההזוי ביותר ואאט דה פאק כאליבת ?!
לאחר מכן בושה שאנחנו לא מצליחים לנצח קבוצה שמצליחה לצאת ל3 התקפות ב90 דקות לאחר בונקר של 45 דקות ראשונות והמשך הבונקר לאחר השאר המפתיעה , ניצול המצבים שלנו פשוט נורא ואיום וכך נראה סוף המשחק היום , הפועל ת"א חוגגים כאילו בקרית אליאעזר כאילו זכו באליפות .
ועל הקיזוז אין מה לבוא בטענות לאף אחד , זה שלוזון מושחת כולנו יודעים , שורה תחתונה כלום עדין לא גמור !
השב   •  80
21
ארז26/04/2010 22:40
השב   •  50
20
ארז26/04/2010 22:40
השב   •  151
19
ארז26/04/2010 22:39
השב   •  80
18
ארז26/04/2010 22:38
השב   •  50
17
יונתן26/04/2010 22:38
וההוהוהוהוהוה!
השב   •  187
16
הירוק26/04/2010 22:38
הרגת לנו את כל העונה , הפסדים הזויים בגביע הטוטו בגביע והיום מוכיחים שאתה היית ונשארת מאמן לקבוצות קטנות שלא עומד בלחץ ברגעי האמת
השב   •  81
15
מני מימון26/04/2010 22:38
כישלון של מאמןץ איך יכול להיות אאתה פותח בלי מלך השערים מה זה צריך להיות לך הביתה
השב   •  30
14
ארז26/04/2010 22:38
השב   •  31
אוהד מושבע של חיפה27/04/2010 10:59
כמו הפועל בעונה הבאה.
השב   •  01
13
לא חשוב שמות26/04/2010 22:38
לא מגיע לקחת אליפות עם קבוצה בשקל. כאילו שלא יכלו לקחת שחקנים קודם
השב   •  02
12
אני26/04/2010 22:37
צריך לבצע!

ארביטמן כבר בהפסקה במקום גולסה שהיה הכי חלש בארץ
אם דאבלשווילי וארבטימן היו משחקים יחד הם היו כובשים! ! ! !
איך זה ש2 החלוצים הכי טובים של מכבי חיפה לא משחקים במשחק כזה?
אלוהים אדיירם והמוחמד כליבת הזה עם כל הכבוד אולי הוא יהיה השחקן הכי טוב בעולם ואולי קיוות לאיזה חילוף מנצח אבל אלה דברים של מאמן קטן ולא מנוסה
ניסית לשחק אותה עם ארבייטמן יעני הקלף המנצח הפועל כבר התכוננו מראש למערך הזה והיית צריך להפתיע 10 דק לפני המשחק ולהעלות את ארבייטמן ודאבלשווילי ביחד
איזה נאיבית מכבי חיפה היתה היום
ועם כל הכבוד ליניב קטן הוא פשוט חלש יש לו מסירות טובות אבל הוא כבד כזה הוא כבר לא מהיר או שהוא לא מצליח להתאמץ או שלא בכבוד שלו לעשות ספרינטים משחקן לשחקןן

היה עדיף אפילו בלי יניב קטן היום והיינו מנצחים עם בוקולי באמצע הוא היה טוב היום למה הוא יצא?!
ומשומר האפס הזה אלוהים אדירים או שהוא היה פצוע או שהוא המגן הכי גרוע בתולדות מכבי חיפה כמה איבודים שיכלו להביא אותנו לעוד מצבים של כיבושים בטוחים
ורפאלוב? למה הוצאת אותו למה הוא השחקן הכי טוב בתקופה האחרונה
הוא ומסיללה בשמאל זה גביע
איזה ניהול משחק של ילד בן 20 שמנסה לשחק עם המזל

אבל אני עוד אופטימי תיאורתית יש עוד סיכוי
!
השב   •  40
11
יוסי אוחנה מבית שמש26/04/2010 22:36
שנה שעברה בית"ר לא לקחה אליפות רק בגלל לוזון . התחלנו את העונה עם מינוס 2 נקודות ואחרי זה הורידו עוד אחת. אם לא בית"ר אלופה שנה שלישית ברציפות. היינו גם הרבה יותר טובים מימכם לאורך כל העונה. והראנו לכם את זה בגמר הגביע. למרות הכח אני כן חושב שתעברו את מכבי ת"א באליפויות תוך 10 שנים
השב   •  24
10
מסי26/04/2010 22:36
אלישע יפחדן רק אתה הרסת את האליפות משחק ביתי פותח עם חצי חלוץ ככה נראית העונה שלך לך הביתה מוג לב
השב   •  81
9
אסף26/04/2010 22:35
אתה פחדן .
השב   •  41
עצבני26/04/2010 22:47
אין לו מושג
השב   •  40
8
אייל26/04/2010 22:35
רוצים טישו חיפה?מה אתם בוכים?כל המדינה רואה שהפועל משחקת הכי יפה בארץ מתחילת העונה ונותנת הצגות,והכי חשוב השתקנו אותכם אצלכם בבית איזה כיף לחגוג בחיפה.עשיתם השנה בושות באירופה 6 משחקים 540 דקות לא לקחת נקודה ולא להבקיע שער שברתם שיא של כל הזמנים.לעומת זאת הפועל נתנה הצגות באירופה וסיימה ראשונה בבית.אז אין שום ספק שהפועל השנה הרבה יותר טובה מחיפה.מה עוד שאלישע נלחץ רצח ועושה טעויות קריטיות.
השב   •  79
ירוק26/04/2010 22:57
ובאירופה נגד מי שיחקתם?
הקבוצה הראשונה שקיבלתם ששוה ליגת האלופות(קאזן) קברה אותכם ותראו נגד מי חיפה שיחקו יובנטוס, בורדו(רבע גמר ואחת הטובות בצרפת)
ובאירן מינכן (כנראה גמר ליגת האלופות ואולי גם זכייה וכנראה אליפות בגרמניה) ונגד מי אתם שיקתם ראפיד וינה שיותר גרועים מזלצבורג? אז תעשו לי טובה ועל תדברו כי הפועל אף פעלם לא היו בליגת האלופות
השב   •  54
7
עודד26/04/2010 22:35
לא הוגן כלפי חיפה
השב   •  145
איציק26/04/2010 22:53
השב   •  01
מיקי הירוק27/04/2010 00:49
סוף סוף מישהו אוהד הפועל נורמאלי.
השב   •  11
אדום27/04/2010 01:58
הוא עדיין מאמין ליבבות שלכם. אין אוהד חיפה אחד שמתלונן על הקיזוז שלא צבוע, כי כשה קבעו את הקיזוז, ביתר שלטה בליגה ואף אחד לא ידע מי יהיה במקום הראשון ויפסיד מהקיזוז.
השב   •  01
6
פאדי26/04/2010 22:34
אני מקווה שחיפה תשכיל להחתים מאמן צעיר בשנה הבאה ( בן שמעון , איווניר או ברקוביץ'' ) תשחרר את קולמה דבאלשווילי ובוקארי .. תחתים קשר מרכזי ישראלי (אלברמן , שיבחון ..) או אם יימצא זר ברמה גבוהה , תתן לארביטמן להיות החלוץ המוביל , לצידו ישחק קשר חלוץ זר מהיר .. להחתים את טועמה גם בא בחשבון וכמובן מגן שמאלי זר במקום מסיללה שיעזור לצערי .. להשאיר גם את כיאל בוקולי קינן גולסה גדיר .
השב   •  20
5
שלומי ארביטמן האמיתי26/04/2010 22:34
השב   •  70
טראאלאאלאלה26/04/2010 22:37
השב   •  01
4
מזרחי קו האמצע26/04/2010 22:33
מאמן טיפש שהעלה הרכב מטופש עם שחקנים נירפים,עשה חילופים מאוחרים עם שחקנים לא מתאימים ! היתה קטטה , היה גול אחד בודד,היה בונקר ידוע מראש ! והכי חשוב היה קיזוז של לוזון שהשפיע על כולם ! לילה טוב !
השב   •  260
3
אחד26/04/2010 22:32
אותך כמו שאוהבים אותך אוהדי הפועל
השב   •  109
2
האוהד הפשוט26/04/2010 22:31
את המשחק היום הפסיד אלישע לוי !!
לא פותחים בבית בלי שלומי שהוא בשיא הכושר בכל הקרירה שלו ! לא מוצאים את בוקולי שהיה טוב ומעלים במקומו שחקן פעם ראשונה בהרכב מול אצטדיון מפוצץ בפיגור ! לא מוצאים את רפאלוב שהיה טוב ומשאירים את גולסה בלי אוויר וים איבודי כדור !
מר אלישע אם שלומי היה על המגרש במחצית הראשונה ההגנה של הפועל הייתה בלחץ גדול והיית יורד למחצית עם יתרון וכנראה אליפות סגורה
כל הטענות במשחק הזה הם נגדך הפעם
ולכם הפועל גנבתם היום 3 נקודות באחד המשחקים הכי פחות טובים שלכם
ואם תהיה לכם אליפות לכו ללוזון ותתנו לו פרמייה מכל שחקן 10 אחוז ובןנוס מטביב ותהיו בטוחים שהוא לא יתבלבל ויקח את זה לכיס שלו

אה וד"ש לגיא לוזון על המינוי המקצןעי המכובד והכשר
ויענקלה שחר עם כל הצער אני במקומך פורש מהביצה הזאת שאותה מנהלים אנשים קטנים ועלובים
ולכל השאר רק בריאות
אה וגוטמן אולי תחליף כבר את הסוודר השחור הזה? תלבש כבר משהו חי יותר.

השב   •  243
ד.26/04/2010 23:31
אלישע, פידחת
השב   •  30
מטסיהו האדום26/04/2010 23:42
הסוודר של גוטמן.

יאללהפועלאליפות!
השב   •  30
שלומי26/04/2010 23:52
הוא היה במשחק הגרוע ביותר בכל חייו אם אינני טועה
השב   •  20
1
מוטי26/04/2010 22:30

איפה הלחימה? לטרוף את הדשה בפיגור?. ואיפ המלך השערים מתייבש על הספסל?? כל מה שעשית אלישע כל העונה יירד לטימיון, לך הביתה

השב   •  234
ירוק26/04/2010 22:39
אלישע , די להאמין בשחקנים שאי אפשר להאמין להם..תעיף כבר את משומר ואת דבלאשווילי הם לא שווים נעל !! תתחיל להביא שחקנים טובים , שחקנים שיש להם את זה לך לשיעור אצל ברקו..
השב   •  31
עדן מוסטקי27/04/2010 01:39
אליישע עם כל הכבוד על האליפות שנה שעברה אתה מאמן בשקל וחצי.שום תואר לא היסגדת בחיים שלך.רק ירדת עם קבוצות ליגה.
יעקוב שחר תתעורר תביא מאמן על רמה שיש לו ביצים ליפתוח גם עם 3 חלוצים..האוהדים רוצים גולים לא 1-0 מגעיל וגם זה בקושי
השב   •  00
פינוקיו27/04/2010 09:32
רק להוסיף משהו.גם החילוף של גאדיר ברפאלוב לא היה במקום.מחצית ראשונה צד ימין תפקד טוב כי גולסה עזר למשומר ומשומר נראה טוב וגם צד שמאל עבד יפה עם רפאלוב ומסיללה אבל ברגע שגדיר נכנס לצד ימין שני הצדדים הפסיקו לתפקד.גדיר לא משחק טוב ולא עוזר למשומר ולכן גם משומר פתאום נראה לא טוב וגולסה שכבר היה בלי אויר עבר לצד שמאל ולמסיללה לא היה עם מי לשחק.בקיצור מאמן לא משהו.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */