יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:35

זאבי: הצלחה בלונדון - תסריט מושלם לסיום הקריירה

הערב בתכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE עסקנו במדלית הארד של הג'ודוקא באליפות אירופה וכמובן גם במשחק העונה בין חיפה להפועל ת"א

|
אופירה אסייג וחיים רביבו ב-103FM בשיתוף ONE
אופירה אסייג וחיים רביבו ב-103FM בשיתוף ONE

אופירה אסייג וחיים רביבו מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

לפני זמן קצר הותר לפרסום כי אביו של יוסי בניון, נעצר בחשד לתקיפה ואיומים של אשתו, על כך שוחחנו עם אלמוג בוקר, כתב ערוץ 10 בדרום: "דודו בניון הובא לבית המשפט בבאר שבע אחרי שאשתו הגישה נגדו תלונה במשטרה בערב שבת באשמת תקיפה ואיומים עליה. במשטרה החליטו להגיש נגדו כתב אישום. מדובר בתלונה ראשונה של אשתו נגדו, ולכן הוא שוחרר למעצר בית של חמישה ימים אצל ביתו בקיבוץ בארי. הוא טוען לחפותו והוא גורס כי יש בינו לבין אשתו יחסים תקינים".

בוני גינצבורג: לגולסה יהיה תפקיד מרכזי במשחק העונה
ליגת העל בכדורגל תגיע ביום שני לשיא כאשר המוליכה, מכבי חיפה, תפגוש את סגניתה, הפועל ת"א בקרית אליעזר למשחק שככל הנראה יקבע מי תהיה אלופה בתום העונה. בין שתי הקבוצות מפרידות שלוש נקודות וניצחון של אלי גוטמן וחניכיו ייתן להם את המקום הראשון בזכות הפרש שערים שלושה מחזורים לסיום.

במסגרת התכנית ערכנו פאנל מיוחד בו נתכונן למשחק החשוב עם נציגים משתי הקבוצות. עסקנו בהכנות המקצועיות של שני המאמנים וגם נתייחס לשיטת הקיזוז של אבי לוזון, שפגעה במכבי חיפה וצימקה את הפער בצמרת לשלוש נקודות.

בוני גינצבורג, שדר הטלויזיה של הערוץ הראשון: "נראה שמאוד מאוד קשה לארבייטמן לשאת את העובדה שהוא לא יפתח במשחק העונה. לדעתי, התפקיד של גולסה במשחק הזה הוא מכריע, הוא שחקן שחזר מפציעה ואני מעריך שיש לו את היכולת לנצח את המשחק עבור אלישע. אני לא זוכר משחק שבו מכבי חיפה מגיעה בתחושה של אנדרדוג". 

בוני גינצבורג (רועי גלדסטון)
בוני גינצבורג, מאמין שחיפה תהיה האלופה בסיום העונה (רועי גלדסטון)

"אני לא חושב שלמישהו מהמאמנים יש יתרון על רעהו, מדובר בשתי קבוצות מצוינות. אני מאמין שבמכבי חיפה ישמחו מאוד עם תוצאת תיקו בתום המשחק. אני מאמין שבסיום העונה חיפה תהיה האלופה".

חלוץ העבר של מכבי חיפה ומלך השערים של כל הזמנים, אלון מזרחי: "אי הכללתו בהרכב של ארבייטמן היא שיקול מקצועי של אלישע לוי, הוא מאמין שצריך לפתוח מחר עם דבאלשווילי, אני במקומו של שלומי לא הייתי שותק והייתי נכנס למאמן. כל שחקן שכובש כמות כזו של שערים חייב לפתוח, ולא רק בארץ. אני מקווה מאוד שחיפה תעשה את העבודה ותנצח ושההחלטה שלא לפתוח עם שלומי לא תכריע".

אלון מזרחי (עמית מצפה)
אלון מזרחי, חושב שארבייטמן חייב לפתוח (עמית מצפה)

"מכבי חיפה בקרית אליעזר לעולם לא משחקת על תיקו, היא לא בנויה לכך. אני מנחש שהתוצאה תסתיים בתיקו של 1:1".

בלבול: ממש ממש טוב לי בסכנין, כיף גדול פה
קבוצה אחת שכבר השיגה את המטרה שלה היא בני סכנין, שגברה על הפועל ב"ש 0:1 במסגרת המחזור ה-32 והבטיחה את המקום השביעי בטבלה. נדבר על ההצלחה של נציגת המגזר מאז הגיע המאמן, מרקו בלבול.

בתוכניתנו שוחחנו עם מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, שנסה לשתף אותנו בגורמים שהביאו להצלחה: "הרגשה טובה יותר מעכשיו לא יכולה להיות. כשקיבלתי את הקבוצה המטרות היו להישאר בליגה ולהכין את העונה הבאה. היו כמה סיבות להצלחה. אני מאוד התלבטתי לפני שלקחתי את הקבוצה ועזבתי את מכבי ת"א, אני האמנתי שיש בסכנין גרעין של שחקנים טובים בנוסף למה שהבאמנו בינואר ובשילוב של אחד הקהלים הטובים בארץ הצלחנו להגיע להישג הזה".

בלבול חוגג עם רן יצחק (עמית מצפה)
מרקו בלבול, מאושר עד הגג בסכנין (עמית מצפה)

בלבול גם דיבר על מה הוא מצפה לקראת העונה הבאה: "כשהגעתי למגרש האימונים בסכנין קיבלתי שוק. התנאים הם לא תנאים, אבל יש דברים בעיר ובקבוצה שמכפרים על כל הדברים החסרים. לשמר את מה שעשינו העונה יהיה הרבה יותר קשה. אנחנו נצטרך להיות מאוד יצירתיים ולפגוע בשחקני הרכש שנביא. אני מאמין שגם ההנהלה תירתם למשימה הזו".

המאמן גם שפע מחמאות לחניכיו: "גם ראשי הקבוצה מבינים שאנחנו צריכים לעשות שינוי רציני כדי לשמר את מה שעשינו העונה. אני לקחתי מכל מקום בקריירה שבו אימנתי הרבה דברים כשהגעתי לסכנין ויישמתי את זה בצורה הטובה ביותר ובעזרת השחקנים המצוינים שיש לי בקבוצה. טוב לי בסכנין, כיף לקבל את הפרגון בעיר וממש טוב פה".

בתחתית הטבלה, הפועל פ"ת הפסידה 3:0 לאחי נצרת והסתבכה בקרבות ההישרדות. הקבוצה של אלי מחפוד עלולה למצוא את עצמה בליגה השניה אם לא תתעשת. נעסוק בהדרדרות של המלאבסים.

אלי מחפוד (שי לוי)
אלי מחפוד. הפועל פ"ת הסתבכה (שי לוי)

עומר גולן: יש לי חוזה שמחייב אותי לחזור בארץ רק למכבי פ"ת
בעוד הליגה הישראלית רק מתקרבת לשלבי הסיום, בבלגיה כבר יש אלופה וגם הפלייאוף האמצעי כבר הסתיים. לוקרן של עומר גולן, יואב זיו ואבי סטרול סיימה במקום הרביעי בפלייאוף האמצעי וכעת השלושה יתפנו לעסוק בעתידם. נדבר על העתיד שלהם.

עומר גולן, חלוץ לוקרן, סיפר לנו על העונה שעברה עליו: "ברוך השם נגמרה העונה אתמול. היתה לנו גם כן ליגה הזויה עם קיזוזים ופלייאוף מאוד מוזר ששיחקנו בו ולא ממש ידענו מה היה. אני אומר במפורש שהיתה לי עונה לא טובה. לא שיחקתי הרבה השנה, רוב ההחלטות לא היו מקצועיות. בדקות שקיבלתי הייתי די טוב ובמיוחד בסיום העונה".

"היה בלגאן בקבוצה עם ההגעה של המאמן הסרבי בתחילת העונה שהביא עימו שלושה שחקנים מהמדינה שלו, ולא סתם החליפו פה שלושה מאמנים. אני רוצה לחזור לארץ, אבל לא בכל מצב. אני לא שולל שום דבר, אני עדיין רוצה למצות את האופציה של אירופה".

סטרול ועומר גולן (אלעד ירקון)
עומר גולן עם סטרול, בסך הכל טוב לו בלוקרן (אלעד ירקון)

גולן שפך אור על החוזה שלו עם מכבי פ"ת: "יש חוזה ביני לבין מכבי פ"ת שבמידה ואני רוצה לחזור לארץ אז אני צריך לחזור לקבוצה אבל עמוס לוזון אמר לי שאם אני ארצה לבחור בקבוצה אחרת אז הם יבואו לקראתי. אני רוצה כרגע להישאר כאן, המאמן שהביא אותי חוזר לכאן בעונה הבאה".

"במידה ואני אחליט שאני חוזר לארץ ולא למכבי פ"ת אז עמוס יעשה מה שאני ארצה, אבל אני לא רואה סיטואציה כזו כרגע. נראה מאוד מעניין מה שקורה במכבי ת"א בעונה הבאה, אבל כפי שאמרתי יש לי פה חוזה לעוד שנתיים כאן בבלגיה ויש לי חוב להחזיר למועדון הזה".

גולן סיפר לנו על ההבדלים בין הליגה הישראלית לזו הבלגית: "ברגע שהכל יהיה סופי והמאמן יחזור לכאן, אני אדבר איתו ואקבל הבהרות לגבי עתידי ואז אהיה יותר חכם. ברור שיש את העניין הכלכלי במעבר שלנו לבלגיה, אבל חייבים להבין שהליגה הבלגית היא שונה מהליגה בארץ, הקצב יותר טוב והאגרסיביות יותר גדולה".

עומר גולן (אמיר לוי)
עומר גולן במדי הנבחרת, רוצה להגיע לטורניר גדול (אמיר לוי)

גם לגבי הנבחרת דיבר החלוץ הישראלי של לוקרן: "בשבילי מכבי פ"ת זה בית, ולכן אני לא רוצה אפילו לבחור בין לעבור למכבי ת"א, מכבי חיפה או הפועל ת"א. פה בבלגיה מדברים הרבה צרפתית ואני אבין הרבה ממה שפרננדז ידבר. אני חושב שהזמן יגיד אם הוא טוב או לא טוב לנבחרת. אני תמיד אמרתי שאני מקווה שיגיע מאמן שיביא אותנו לטורניר גדול".
זאבי: אם אצליח בלונדון זה יהיה תסריט מושלם לסיום הקריירה
מכדורגל עברנו לג'ודו, ששוב סיפק לנו גאווה ענקית, כאשר אריק זאבי, זקן המתאבקים שלנו השיג מדליית ארד באליפות אירופה והראה לכולם שעדיין לא נס ליחו. נשוחח על ההצלחה של הג'דוקא בן ה-33.

אריק זאבי סיפר לנו על תחושותיו לאחר הזכיה במדליה: "אני כבר הרבה זמן חש שאני יכול לחזור לצמרת העולמית, העדפתי לשוב לאט לאט ואני שמח שזה הגיע מוקדם מהצפוי. דברים התחברו כמו שצריך ואני מאושר מזה. אני אריק החדש, אני נמצא בסיטואציה אחרת, אני כבר לא הפייבוריט, יודעים שאני טוב אבל יודעים גם להבין שאני יכול להפסיד ופתאום אני מגיע לתחרויות וזה הרבה יותר קשה עוד משלב ההגרלות".

"היה לי מאוד חשוב גם תוך כדי תחרות להסתכל מהצד על עצמי כדי להבין את התהליך שאני עובר. אני עומד לקבל עכשיו מענק של 50,000 שקלים ואני חושב שזה סכום שהוא ממש בסדר".

אריק זאבי (רויטרס)
אריק זאבי. חזר עם מדליית ארד מאליפות אירופה (רויטרס)

לגבי העתיד סיפר זאבי: "אני מכיר גם ספורטאים שהחליטו להמשיך וזכו במדליות. אני אהיה בן 35 במדליה, הכל תלוי איך הדברים מתחברים לקראת כל אולימפיאדה. אני לא רואה את עצמי מועמד למדליה בלונדון. יש משהו כמו עשרים ג'ודאים שהם באותה רמה ויש גם המון הפתעות".

ומה יעשה אחרי שיפרוש מהג'ודו: "האמת שכל בוקר כשקמים לשקילה לפני תחרות אז עובר בראש למה אני צריך את זה, אבל בסוף מתגברים על זה. אם אני אצליח בלונדון זה יהיה תסריט מושלם לסיום הקריירה. אני לא רואה את עצמי מאמן ג'ודו כל חיי, אבל הייתי רוצה לקחת איזושהי קבוצה תחרותית וללכת איתה".

בעלי משרד הדרן: לא היה מכרז למכירת כרטיסים לחצאי הגמר
בנוסף עסקנו בתביעה של משרד הכרטיסים 'הדרן', שטוען כי ההתאחדות לכדורגל לא הציעה את מכירת הכרטיסים לחצי גמר גביע המדינה למכרז ובמחזור האחרון בליגת ווינר בכדורסל שיקבע מה יהיו המצ'-אפים בפלייאוף.

דודי ברקוביץ', הבעלים של משרד הכרטיסים הדרן, סיפר לנו: "אף אחד לא זכה בזכיון למכירת הכרטיסים למשחקי חצי הגמר בכדורגל כי לא היה מכרז. ההתאחדות לכדורגל נתנה את הזכיון למשרד הכרטיסים "לאן" ללא מכרז". 

קונים כרטיסים (רויטרס)
אוהדים קונים כרטיסים, בהדרן טוענים שלא היה מכרז (רויטרס)

ברקוביץ' יצא בהאשמות חמורות כלפי ההתאחדות: "ההתאחדות סידרה מכרז שמתאים רק למידות של משרד הכרטיסים "לאן". בשבועות הקרובים הדברים יתבהרו וכולם ידעו במה דברים אמורים. אין לי שום דבר אישי נגד אף אחד בהתאחדות לכדורגל. אם היו אומרים שמחלקים את הכרטיסים בין "לאן" לבין "הדרן" אז היינו מקבלים את זה בשמחה והבנה".

דובר ההתאחדות לכדורגל, גיל לבנוני, הגיב לטענותיו של ברקוביץ': "שטויות במיץ עגבניות. העובדה היא שכשהוא ביקש צו מניעה בבית משפט אז עתירתו נדחתה כבר אז. הדברים יקבעו בבית המשפט. יש סכומים מסויימים שהם מחוייבים בחובות המכרזים. בהתאחדות לכדורגל יש מאות מכרזים מדי שנה. הסכומים הללו של חצי גמר גביע המדינה הם, חוקית, אינם מחוייבים במכרז".

גיא לוי וגיל לבנוני (ONE)
גיל לבנוני, ההתאחדות לא מחוייבת לפרסם מכרז לחצי הגמר

"אנחנו פרסמנו זה מכבר מכרז למשחקי הנבחרת במוקדמות היורו וגם בו משרד הכרטיסים "הדרן" מוזמן להשתתף. אם היינו מחלקים את הכרטיסים בין שני המשרדים אז היו פונים אלינו בתלונות משרדי כרטיסים אחרים, כמו "גרבר" לדוגמא".

"מערכת היחסים בין ההתאחדות לכדורגל למשרדי הכרטיסים היא מקצועית ולא אישית, אנחנו רוצים למקסם את הרווחים. אין לי חובת מכרז. בסך הכל, אני חושב שאנחנו מבוקרים ואם יהיו כלפינו הערות נדע להפיק לקחים".

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם במהלך התוכנית הרבה מוסיקה טובה ומגוונת מכל הסגנונות והז'אנרים האהובים. בין ראיון לראיון לא נזניח את מהמרי הווינר ונעניק להם טיפים עדכניים וחשובים. לנהגים העושים דרכם בכבישים נעניק דיווחי תנועה ונדווח להם על עומסים ופקקים. כל בכל תוכנית גם הפעם נסיים עם הרגע שאתם הכי מחכים לו - פינת הגליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */