יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:25

דרור כהן: הסקנו מסקנות ואני משאיר את זה לעצמי

אחרי ה-88:78 לרמלה, מ.כ. הבקעה אוספת את השברים לפני המשחק השני הערב ב-19:00. חיפה מגיעה לאשדוד בצל אירועי המשחק הקודם, בראון בספק

|
דרור כהן. נקלע לפיגור בסדרה (אלעד ירקון)
דרור כהן. נקלע לפיגור בסדרה (אלעד ירקון)

עם דרמות גדולות, הפתעות מרשימות ומקרי אלימות חמורים כמו אלה שקיבלנו במחזור הפתיחה של פלייאוף הכדורסל בליגה הלאומית ששוחק ביום חמישי, לא קשה לנחש שגם המחזור הקרוב הערב (ראשון) יהיה דרמטי ואמוציונלי.

אחרי ההפסד הביתי המביך 88:78 לאליצור רמלה שהעלה את האחרונה ליתרון 0:1 בסדרה, מנסים ב-מ.כ הבקעה להבין היכן נוצר הפנצ'ר. "בוא נאמר שזה הדבר היחיד שאני מתעסק בו בימים האחרונים מאז ההפסד”, אמר היום (שבת) מאמן הבקעה, דרור כהן, "ברור שיש הסקת מסקנות ומתן תשומת לב לתיקון הטעויות. מבחינה טקטית, אני מעדיף להשאיר את הכל אצלי ולעצמי”.

כשנשאל מה חסר לו בהפסד לרמלה, אמר המאמן: "אני חושב ששחקנים קצת הלחיצו את עצמם ולא היו משוחררים. הם שחקני כדורסל, בכל זאת, וזה טבעי שתהיה להם לעיתים מוטיבציית יתר או התרגשות מסויימת. רמלה באו מאוד מפוקסים ובלי לחץ, מה גם שהם קבוצה מצויינת. אנחנו ממשיכים בהכנות למשחק וכמובן שחלק מהמטרות שאני מנסה להעביר לשחקנים, במהלך כל העונה אגב, זה לשחק כדורסל משוחרר".

בהתייחס לדברים שאמר לשחקניו בסיום ההפסד, אמר כהן: "לא כעסתי עליהם מכיוון שהפסד ביתי מולם לא היה צפוי. דברים כאלה יכולים לקרות, הרצון הוא לשפר לקראת המפגש הבא".

הפועל חיפה יוצאת למשחק באשדוד בצל אירועי המשחק הקודם
אחרי המהומה הגדולה וההפסד הכואב 102:96 תצא הפועל חיפה למשחק מס' 2 בסדרה מול מכבי אשדוד. המשחק בעיר הנמל מעורר עניין מיוחד כיוון שאף אחד, בשתי הקבוצות, עדיין לא נרגע מהארועים ביום חמישי. והנה תזכורת: אחרי שבשלבים הראשונים של המשחק, עדי פרג ספק בכוונה ספק בתוך להט המשחק פגע בפניו של רוב בראון.

רוב בראון. עמד במוקד המשחק הראשון (קובי אליהו)
רוב בראון. עמד במוקד המשחק הראשון (קובי אליהו)

הזר של האדומים לא נשאר חייב, איבד את העשתונות ובמקום התפתחה תגרה שבסיומה הצליחו השופטים להשתלט על המעורבים ולחדש את המשחק.

בסיום המשחק, אחרי שהפציץ 30 נקודות חש בראון ברע, התעלף ופונה לבי"ח והוא בספק למשחק הקרוב.

יום לאחר ההפסד לאשדוד הכריזו בחיפה כי יגיעו למשחק השני מוכנים לתסריט חוזר של אלימות, אם אכן יידרשו לכך. אם להתרכז לרגע בצד המקצועי, הרי שהפועל חיפה חייבת לנצח ולהילחם עוד יותר כדי להחזיר את הסדרה הזו לחיים מבחינתה.

מן העבר השני, באשדוד לא נרגעים גם יומיים אחרי המשחק וממשיכים לצאת בהתקפה חסרת תקדים על התנהלות אנשי הפועל חיפה: "ההתנהלות שלהם מראה על חוסר יכולת להתמודד עם לחץ. בחיפה הפנימו כנראה שהסיכוי שלהם לנצח באשדוד הוא נמוך ולכן מפעילים תרגילים כאלה ואחרים על התקשורת ובעיקר על השופטים", אומר גורם בהנהלת הצהובים.

עדי פרג (ONE)
עדי פרג, באשדוד ינסו להתרכז בכדורסל ולעלות ל-0:2

"לאחר צפייה חוזרת וממושכת בקלטת המשחק, אין בטענות חיפה שמץ של אמת. מנגד התגובה של אנשי חיפה הייתה לא ראויה למעמד". באשדוד אף באים בטענות לעליהום כלפיהם, "כדאי שבחיפה יבדקו את עצמם. הזר שלהם, רוב בראון, היה צריך להיות מורחק ואף לשבת בכלא על ניסיון תקיפה של אוהדי הקבוצה ועל איום על שחקן אחר".

לסיכום ניסה הגורם מעט להרגיע את הרוחות: "אם בחיפה לא מסוגלים להתמודד עם 'טראש טוק' ופרובוקציות במהלך משחק כדורסל, שילכו לשחק ברידג'. עם זאת, אנחנו מקווים שיהיה משחק כדורסל הוגן בלי שהקבוצות יביישו את מעמד הפלייאוף".
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */