יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:50

הוועדה המקצועית המליצה לבטל את חוק הצעירים

לאומית: בישיבת הוועדה המקצועית הוחלט להמליץ לאיגוד לבטל את החוק שקובע כי בכל עת ישהה שחקן מתחת לגיל 21 על הפרקט ועל הגדלת מספר הזרים

|
עומר רוב. בשורה רעה לשחקנים הצעירים
עומר רוב. בשורה רעה לשחקנים הצעירים

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל דנה בישיבתה, בין השאר בשינוי 'חוק הצעירים' ובהגדלת הזרים בליגה השניה, החל מהעונה הקרובה.

בתום הישיבה החליטה הוועדה להמליץ להנהלת איגוד הכדורסל על ביטול 'חוק הצעירים' בליגה הלאומית, הקובע כי בכל עת ישהה על המגרש שחקן מתחת לגיל 21. כמו כן, המליצה הוועדה המקצועית על ביטול החוק בליגה הארצית, שם חויבו להיות על המגרש שני צעירים לפחות.

על מנת להעלות את רמת הליגה, המליצה הוועדה על הגדלת מספר הזרים בלאומית לשני זרים, כפי שהיה נהוג בליגה עד לפני מספר שנים. בנוסף דנו במינויים של מאמנים נוספים לאקדמיה לכדורסל שהוקמה באיגוד הכדורסל בקיץ האחרון ואשר החלה בהכנותיה לקראת פתיחתו של המחזור השני, החל משנת הלימודים הקרובה בראשון בספטמבר 2010.

הוועדה המליצה להנהלת האיגוד להמשיך את החוזים עם המאמנים רובי בלינקו ונתי כהן המכהנים כמאמנים הבכירים של האקדמיה לכדורסל, ובנוסף לצרף את ארז ביטמן כעוזרו של רובי בלינקו כמאמני המחזור הראשון של האקדמיה אשר ימשיך בשנת הלימודים הקרובה ויחל את עונתו שנייה באקדמיה.

נכון לשנה הראשונה, משחקות שתי הקבוצות של אקדמיית וינגייט בשני המחוזות בליגה הלאומית לנוער- צפון ודרום והחל מהעונה הבאה אמורה האקדמיה לכלול שתי שכבות גיל.

רובי בלינקו. צפוי להמשיך בתפקידו באקדמיה (אמיר לוי)
רובי בלינקו. צפוי להמשיך בתפקידו באקדמיה (אמיר לוי)

יו"ר הוועדה המקצועית באיגוד הכדורסל, דוד פריש, אמר בתום הישיבה: "ההמלצות של הוועדה המקצועית ובהן ההחלטות שהתקבלו, משקפות את דעתם של מרבית חברי הוועדה התומכים בביטול תקנת 'חוק הצעירים'. החברים אישרו את נושא הזרים בליגה הלאומית, בין השאר על מנת לשפר את הליגה הלאומית ולשדרגה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */