יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:33

נבחרת העתודה הפסידה, צריכה ניצחון על לטביה

מוקדמות אליפות אירופה בכדוריד: חניכיהם של הופמן ופרנקל הפסידו 33:22 לקרואטיה, ניצחון היום והם באליפות אירופה. הופמן: "קורא לקהל לבוא"

|
שלמה הופמן. חייב ניצחון על לטביה (איציק זיאת)
שלמה הופמן. חייב ניצחון על לטביה (איציק זיאת)

נבחרת העתודה של ישראל ספגה אמש (שישי) תבוסה 33:22 מול אלופת העולם לגילאי העתודה, נבחרת קרואטיה, במסגרת טורניר מוקדמות אליפות אירופה, שנערך באולם האוניברסיטה בת"א.

חניכיהם של שלמה הופמן וסער פרנקל לא הצליחו לעמוד כשווים מול הקרואטים, למרות עידוד מרשים של כ-1,200 צופים, וספגו הפסד מאכזב, אך הם עדיין רחוקים ניצחון מהעפלה לאליפות, באם יגברו הערב ב-16:00 על הנבחרת הלטבית.

אחרי הניצחון הגדול, 29:31 על הונגריה ביום הראשון של טורניר המוקדמות, הצליחה הפעם הנבחרת להישאר במשחק רק 13 דקות, לאחריהן התוצאה היתה 4:5 לקרואטים. אך בדקות הבאות האורחת לחצה על הגז ועלתה ליתרון 6:11, בדרך ל-10:15 במחצית.

פער 5 השערים נשמר בפתיחת המחצית השניה, כאשר יותם טל, שנפגע בברכו ועלה לשחק עם זריקה, ירד מהפרקט בעוד הצוות המקצועי העדיף לשמור אותו למשחק החשוב מחר.

ככל שחלפו הדקות הצליחו הקרואטים להגדיל את הפער, בדקה ה-52 היתה התוצאה 20:27 ועד לסיום המשיכו הקרואטים לשלוט בדרך ל-22:33 בסיום. לאחר שני משחקים, מאזנם של הקרואטים עומד על 4 נק', בעוד לישראל יש 2 נק'. כבשו לישראל: אלירן מצקי 6, יותם טל 4, דניאל פרידמן וטל אהרונוביץ' 3 כ"א, ורנר סטרודום 2, עומר אבולעפיה, רועי ביטון, דור גבע ועומר לוסטיג 1 כ"א.

מאמן הנבחרת, שלמה הופמן, אמר לאחר המשחק: "היה ברור עוד לפני המשחק שהקרואטים מעל כולם בטורניר הזה. אנחנו עשינו את העבודה מול הונגריה ונשאר לנו לעשות אותה גם מול לטביה ולעלות לאליפות אירופה בפעם הראשונה בהיסטוריה. אני קורא לקהל לבוא ולעודד מול לטביה ואפילו להקדים, כדי לעודד את הקרואטים במשחק מול הונגריה".

שלמה הופמן והנבחרת.
שלמה הופמן והנבחרת. "קורא לקהל לבוא ולעודד מול לטביה"

המאמן הקרואטי קניוג'ה אמר בסיום: "אני יודע שיש אצלכם מי שחושש לגבי המשחק מול הונגריה. אנחנו רוצים להיות ראשונים בכל דבר ולנצח ולכן אנחנו עולים מול הונגריה כמו לכל משחק, כדי לנצח. אין אצלנו דבר כזה לוותר על משחקים. אתם צריכים לעשות את העבודה שלכם מול לטביה ולא להיות תלויים בנו".

ההונגרים, שהפסידו לישראל במשחק הראשון, ניצחו את לטביה 28:33 וגם להם שתי נקודות, כמו לישראל, בעוד הלטבים אחרונים, ללא נקודות בשני המשחקים. קרואטיה תפגוש את הונגריה היום ב-14:00 ומיד לאחר מכן, בשעה 16:00, ישראל תארח את לטביה. ניצחון של ישראל - והיא תעפיל לאליפות אירופה. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */