יום שלישי, 22.04.2025 שעה 03:57
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת ווינר סל 24-25
462030-224025מכבי ת"א
441839-213324הפועל ת"א
441939-218725הפועל ירושלים
412326-228526בני הרצליה
402073-211126הפועל חולון
392175-224226עירוני רמת גן
382112-211426גלבוע/גליל
382221-219326הפועל ב"ש/דימונה
351939-196724עירוני נס ציונה
352187-213926הפועל עפולה
352049-193926הפועל גליל עליון
342238-205126אליצור נתניה
332192-202725עירוני קריית אתא
282363-205525הפועל חיפה

מכה ליניב גרין: לא ימשיך במכבי ת"א בעונה הבאה

פרסום ראשון: מכבי ת"א פתחה בהכנות לעונה הבאה והראשון שייאלץ לעזוב הוא הסנטר. בכיר במועדון: "הוא לא הצליח אישית, מקצועית וחברתית"

|
יניב גרין, יחפש מועדון חדש בקיץ (תומר גבאי)
יניב גרין, יחפש מועדון חדש בקיץ (תומר גבאי)

מכבי ת"א פתחה בהכנות לעונה הבאה והשחקן הראשון שייאלץ ללכת הביתה הוא הסנטר הישראלי יניב גרין.

בכיר במועדון הצהוב אמר היום (רביעי) ל-ONE: "ציפינו מיניב גרין להרבה יותר ממה שהוא תרם מכל הבחינות! הוא לא הצליח אישית, מקצועית וחברתית ואין טעם שהוא ימשיך במכבי בעונה הבאה. זה לא קשור כרגע לחוזה שלו, אנחנו צריכים סנטר אחר. יש סיבה נוספת ומביכה שבגללה גרין ייאלץ לחפש קבוצה חדשה ואת הסיבה הזאת נאמר לו בשיחה אישית בתום העונה".

דובר מכבי ת"א, ניצן פררו בתגובה לידיעה: "הפרסום הזה לא בא מהצד שלנו ולא ידוע לנו על זה דבר".

יניב גרין בתגובה ל-ONE: "זה נשמע מעניין ואני לא מעוניין להגיב"

במכבי האמינו בתחילת העונה שיניב יהיה בורג מרכזי בקבוצה בעקבות העזיבה של הישראלים המובילים, עומרי כספי וליאור אליהו, אולם את רוב העונה הוא העביר על הספסל.

במועדון הצהוב רצו לתת לו את המושכות כסנטר המוביל, אולם פיני גרשון נאלץ למצוא פתרונות אחרים בחמישייה של מכבי, שכן גרין עצמו לא לקח את הצ'אנסים שניתנו לו. יכולתו הלא מרשימה באה לידי ביטוי גם בליגה הישראלית, כשגם "החוק הרוסי" לא הביא אותו להראות יכולת טובה.

יניב גרין השנה בליגת העל. (עמית מצפה)
יניב גרין השנה בליגת העל. לא עמד בציפיות (עמית מצפה)

לא אחת מכבי אף שיחקה ללא סנטר מוביל כאשר הצוות המקצועי העדיף לעלות בחמישייה עם גבוהים אחרים כמו לאזמה או פישר, למרות החיסרון הידוע של מכבי בגבוה דומיננטי מתחת לסל. במועדון איבדו את הסבלנות ויחפשו גבוה אחר שיוביל את מכבי בעונה הבאה.

גרין עם לאזמה. הסנטר מגאבון קיבל הרבה יותר הזדמנויות (אמיר לוי)
גרין עם לאזמה. הסנטר מגאבון קיבל הרבה יותר הזדמנויות (אמיר לוי)

מה תרם יניב גרין במספרים למכבי תל-אביב?
גרין שותף השנה ב-15 משחקים ביורוליג וממוצע הדקות שלו היה סה"כ 5:18 למשחק. הוא קלע 1.6 נק' בממוצע, לקח 0.9 ריב' ומסר 0.1 אס'. בסה"כ קלע גרין 24 נק' בעונה האירופית של מכבי, ולקח 13 ריב', כאשר משחק השיא שלו היה עם 7 נק' מול קאחה לבוראל ב-8 דקות וחצי של משחק.

בזכות החוק הרוסי קיבל גרין יותר דקות בליגה, אבל גם הממוצע בהן מהווה אכזבה: גרין שותף ב-19 משחקים בליגת העל אך שיחק 11.6 דקות בלבד בממוצע, הוא קלע 4.5 נק' בממוצע למשחק, לקח 3 ריב' ומסר 0.8 אס'.

לכתבה זו התפרסמו 285 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 285 תגובות ב-218 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
218
שם טוב15/04/2010 15:21
דבון ג''פרסון,פי גיי טאקר,דנילו פינוק והסנטר של נתניה.
יתן למכבי הרבה אגרסיביות וסקורינג.
השב   •  01
217
שם טוב15/04/2010 15:19
מכבי דלילה בשחקנים ישראלים וחבל שכך כי אם מכבי תרצה אותו יכול להיות שהוא יעבור לקבוצה מהיורוקאפ שמוכנה לשלם לו מה שהוא באמת שווה(שזה הרבה יותר).
השב   •  00
216
גיא15/04/2010 14:58
מה נסגר איתכם?? אולי מספיק להיסחף לכ לה"שנאת זרים" הזו שמשתוללת?
יניב גרין הוא חתיכת נגר, שאם לא היה גדול וגבוה הוא היה אדם ממוצע לחלוטין!
אולי שבמקום להאשים את ההנהלה והמאמנים והזרים שיתרכז בעצמו? בזה שהוא לא מסוגל להקפיץ פעמיים בלי לאבד את הכדור? בזה שהוא לא מסוגל לתפוס אפילו כדור תוך כדי תנועה כי הוא מגושם כל כך! האם בגלל הזרים הוא מזיע על קו העונשים כאילו הוא עובר עינויים?! במקום לעמוד על הקו כל אימון ולזרוק מאה פעם הוא מעדיף להישאר בינוני ולחכות למשכורת שתדפוק! שחקן כל כך בינוני שממש לא מתאים למכבי כל עוד לא ישפר את עצמו. כל ההאשמות שהוא מפזר לצדדים אלו תירוצים! תתחיל להיות מקצוען כבר גרין!
השב   •  11
215
לא נכון15/04/2010 14:26
מכבי אם יחתכו אותו?יקבל ממכבי 100 אלף $..פיצוי..לפי החוזה שלו על התרת חוזה!! גרין מפסיד! ומכבי תרוויח 400 אלף $ ! הם עשו זאת שנתיים מאוחר מידי!! הוא שחקן של גג 150 אלף $ גג! יום נעים וטוב לכולם!!
השב   •  00
214
רונן15/04/2010 14:12
הוא לא רוצה להישאר במכבי
אבל חבל לא לאבד הרבה כסף שאף קבוצה לא תיתן לו.
אז הוא יצא בכתבה לא מחמיאה למכבי שעכשיו תחתוך אותו אך תמשיך לשלם/להשלים את שכרו בשנה הקרובה
אז הוא טיפש?אני אומר שלא!
השב   •  00
213
אריק15/04/2010 13:45
כסף , כסף , כסף
השב   •  00
212
אדום זה פאסה!15/04/2010 13:35
השב   •  00
211
צפוי15/04/2010 13:21
בכל מקרה אין כאן הפתעה, ועדיף לגרין במקום אחר, אל תתבלבלו מהישיגיו בקבוצה של המדינה, כל קיץ בנבחרת הוא מראה מה הוא באמת שווה.
השב   •  10
210
הכל על הירוק בסוף!15/04/2010 13:00
צריך הלוואה גרין??..תפנה לקליין!
ח.אחלה סופ"ש לכולם!
השב   •  00
209
ירוק15/04/2010 12:49
נקבל אותך באהבה!
השב   •  00
208
רז15/04/2010 12:35
השב   •  00
207
אסי15/04/2010 11:45
אבל מגיע לך מר גרין, בשביל עוד חופן דולרים, חזרת למכבי תל אביב, בשביל להחזיק את היד של שמעון- מגיע לך, בצע כסף הלכה הקריירה- אחד הספורטאים הכי מבוזבזים במדינת ישראל- בשביל עוד כסף- תכונה של לוזר אבל הנה מגיעה חזרה הסטירה- לך חפש מי יחתים אותך! ואני מקווה שלא הבועל ירושלים- כי לא מגיע לך הזדמנות שניה ספורטאי עם אופי מגעיל וממש לא דוגמא לצעירים! הי ילדים לא צריך השגים ספורטיבים אם אפשר לקבל עוד 50 אלף יורו מהספסל של מכבי.
השב   •  00
206
אדום15/04/2010 11:30
אין לך מה להפסיד!! יש לך כבר בוחטות של כסף, בוא להנות בקבוצת כדורסל היחידה בארץ שיש לה קהל פנאטי באמת! תאמין לי- אם לא תבוא אלינו שנה הבאה אתה תצטער על זה!! (אתה תחשוב יותר מאוחר על זה ותבין שטעית)!
השב   •  00
205
סקרן15/04/2010 10:31
שחתמת במכבי הוזהרת שאתה נכנס למאורת נחשים וסרבת להקשיב.
מה שמנחם שלמרות שהקריירה נעצרה אולי אף הסתיימה הוצאת מהם בוחטות של כסף.
ומכבי כמו מכבי שוב זורקים שחקן כחפץ שאין בו שימוש,אם אינכם מאמינים תשאלו את ברקוביץ,ג''מצי,סילבר,ארואסטי וברודי ואלו רק חלק מהשמות הגדולים שהושפלו ע"י אנשי יד אליהו
השב   •  10
204
רולי15/04/2010 10:14
מי הישראלי הדביל הבא שיחתום במכבי ויגמור קריירה? (גרין, חג"אג",מקל,לימונד,ועוד ועוד.)
השב   •  11
דני15/04/2010 12:25
עומרי כספי, ליאור אליהו , יותם הלפרין שנהיו מליונרים בזכות הבמה של מכבי.
השב   •  20
203
ליהי15/04/2010 09:22
בהצלחה בהמשך אתה אחלה שחקן! בלי ספק הסנטר הטוב במדינה!!
השב   •  20
202
יהלום גאה !15/04/2010 08:43
בוא לברק נתניה !;]
לא ייאמן איך מכבי מעיפה קודם ישראלים..
פשוט לא ייאמן
צריך להעיף את אנדרסון !
השב   •  00
201
אריה אדום15/04/2010 08:27
צפוף על הספסל הצהוב
השב   •  10
200
ישראלי15/04/2010 07:56
השב   •  00
199
סרגי15/04/2010 06:07
זה ברור שהוא לא ברמה האירופאית הגבוה, ובכל זאת הוא לא קיבל את ההזדמנויות. הוא צריך להיות שחקן משמעותי אחרת חוסר הביטחון משפיע עליו חזק, זה נובע מקורדינציה בינונית ומחסור בתנועות שהוא באמת חזק בהם. אין לו פוסט יציב על שחקנים גבוהים, לא חצי מרחק יציב הוא מביא את הנקודות בשטף מפה ומשם.
אבל בטוח שהוא עדיף מלימונד שמשחק כמו חפרפרתף הוא נראה פשוט חולה כשהוא מקפיץ או שומר נכנס למין אטרף כזה פשוט בלתי ניתן לצפייה.
לדעתי בהפועל ירושלים הוא יכול להיות מדהים, בסך הכל גרין זה אחד הישראלים הכי טובים בכל הזמנים.
השב   •  10
198
זוהר15/04/2010 04:06
השב   •  10
197
מאיר15/04/2010 00:52
כסף זה הרבה.היום אין שחקנים בשביל הסמל.בטח שלא במכמבי שפיני גרשון שונא את הכדורסלן הישראלי.טוהר חיימוביץ בדם שלו מכביסט אבל עכשיו ובשלוש שנים האחרונות הוא אדום.בקיצור תהיה רגוע.יניב גרין חכה עוד שנה ותשחזר לך את הימים היפים בהפועל.
השב   •  10
196
MCB15/04/2010 00:18
יניב ידע היטב לאן הוא מגיע ומה מקומו אז שלא יספר סיפורים. המחיר של ישיבה על הספסל היה ברור לו אך הוא בחר בכסף וקשה להאשים אותו, אין הרבה שחקנים שיגידו לא לכסף הגדול גם במחיר ישיבה על ספסל.
השב   •  00
195
מיכאל15/04/2010 00:09
השב   •  10
194
ליעד15/04/2010 00:08
השב   •  00
193
אוהד צהוב לשעבר14/04/2010 23:56
השב   •  00
192
יפואי אדום14/04/2010 23:07
אתה כנראה ילד ושוכח איך הוא בגד בנו. בהפועל לא שוכחים ובקבוצת אוהדים יניב בתוך לא יהיה. אני מאד שמח שהוא נכשל - כסף זה לא הכל בחיים
השב   •  00
191
יונה14/04/2010 22:47
במקום שיתיבש על הספסל שיעבור לאוסישקין, ישחק הקבה ויהנה מכל רגע
השב   •  30
190
פיני14/04/2010 22:01
נתחיל ברמת מתחילים.
1. אם ב-11.6 דק'' תרם 4.5, 3, 0.8. כמה צפוי לתת במשחק שלם (נניח כ- 33 דק'')? בואו נכפיל? - 13.5, 9, 2.4.

2. תרגול - יורוליג:
נעבור מ-5:18 ל משחק של כ- 30 דק''.
נקבל - 9.6, 5.4, 0.6.

עכשיו תרגיל מסובך - כששחקן נכנס בעיקר כדי לעשות עבירות ובחילופי הגנה התקפה, כשאין שום תרגיל שבנוי עליו, כאשר דורכים לך על הביטחון והדקות שלך אינן נובעות מיכולתך או מיכולת אחרים על המגרש נשאלת השאלה הבאה - כמה יותר הוא יכל לעשות אם היו נותנים לו קרקע מתאימה לגדול?

ושלא יטעו אתכם.
השב   •  92
MCB15/04/2010 00:14
מניפולציות בגרוש.. תבדוק כמה דקות שיחק ברוסיה ומה הייתה הסטטיסטיקה שם.  בוא נודה, גרין מאוד מוגבל התקפית מה שנשאר ממנו זה הגנה, זה מספיק אולי לליגה אבל לא ליורוליג
השב   •  00
189
אוהד צהוב14/04/2010 21:55
אני מתבייש
השב   •  01
188
אוהד14/04/2010 21:54
איזה מגעילים המכבי האלה
השב   •  10
187
עיסקה טובה14/04/2010 21:38
מכבי עושים המון טעויות ..אני מסכים איתך..אבל כשכתבתי שיש רווח הכוונה שגרין הולך ויש בכיס עוד 400-50 אלף $ פנויים..לביג מן או לכל שחקן אחר שירצו להביא..סכום כסף לא מבוטל..מחזיק 2 ישראלים בקבוצה בחישוב מהיר!! מכבי חייבים להביא ביג מן חזק ותותח וכן לשלם כסף!כמו שידעו להביא את אוריו שידעו להביא תותח מתחת לסל! לטעמי צריך להביא מחליף ללאזמה שהוא טוב בחסימות אבל לוקה מאוד בהתקפה לא יודע לייצר נקודות ולדעת לעשות אותם..רק דאנקים! הייתי רוצה לראות את מאסי או מישהו דומה!! אליהו הכי חשוב בישראלים להחזיר השאלה מה העלות והאם קאחה תשחרר אותו וכמה ירצו עבור כך??.מהלפרין אני ממש לא מחזיק..לא יוכל להוביל את מכבי לכלום..יהיה רכז שני או שלישי במכבי..נראה לי יותר שלישי..הוא לא בנוי לרמות הגבוהות!נקווה שיהיה חכמים במכבי גם בבניית הסגל החדש ויביאו פתרונות לחסרונות של שנה שחלפה לה עוד מעט! לילה טוב
השב   •  10
186
לירז14/04/2010 21:26
יכול להיות שבגלל שהוא פתח פה בתקשורת על הישראלים במכבי לפני חודשיים
השב   •  10
185
מדינת הגמדים14/04/2010 21:13

השב   •  20
184
moni 4ever14/04/2010 21:03
השב   •  21
183
רענני14/04/2010 20:57
השב   •  10
182
רונן14/04/2010 20:55
בדיוק כמו שבורשטיין האפס עשה(ממוצע של 4 נקודות בקבוצת תחתית)
מכבי רוצה להחזיר את וויציץ לעמדה 5 וביחד עם פישר העמדה הזאת סגורה לעמדה 4 ייביאו את כדיר ביחד עם אליהו וגם העמדה הזאת סגורה עמדה 3 אלן אנדרסון וגיא פניני לעמדה 2 את איידסון ולימונד ולעמדת הרכז את פרקינס והלפרין מה שמשאיר מקום לשארפ ועוד זר בשביל היורוליג ולארץ שחקן מהנוער,גם הרכב חזק ומאוזן וגם הרכב שהיישראלים יוכלו לשחק מי שמסכים כחול מי שלא מסכים בטח אוהד הפועל אדום!!
השב   •  74
לא מסכים14/04/2010 21:28
מכבי חייבת חוסמים מתחת לסל ושחקן קפיץ אתלטי..לכן ווציץ לא מתאים לקטגוריה הזאת..ווציץ יוכל לעזור גג ל20 דק משחק..חייבים את מאסי או אחר כמחליף ללאזמה..וביג מן חזק ותותח!ווציץ כבר לא ילד ומרבה להפצע ולא נראה לי שיתבססו עליו להרבה דקות..**מכבי בסגל ישראלי-לימונד..בלותנטאל..שארפ..(כדיר או קוזיקרו..)..אליהו..מורן רוט..או ששון..זרים-אנדרסון..אידסון..שאראס..ווציץ..פישר..וזר נוסף כמו רודיצה או מאריץ-כנראה שיהיה בפנא?!)..זה הסגל לטעמי שיהיה בסוף! לדעתי אנדרו צריך להשאר אם לא יצליחו להביא אחר יותר טוב.שחקן נשמה עם רצון אז ולחימה..מה שאין להרבה שחקנים.
השב   •  11
181
אהרון14/04/2010 20:48
אותו מספר דקות של 10 שנים במכבי.
השב   •  10
180
צהוב14/04/2010 20:33
ממידע בדוק‎ ‎שקיבלתי גרין חתם בפרטיזן
השב   •  21
179
kantona14/04/2010 20:17
יניב גרין זה לא הבעיה של מכבי הוא תמיד נתן את הכול בדקות המועטות שנתנו לו לשחק . הבעיה של מכבי זה ההנהלה שנראה באמת שאבדה את דרכה ופיני גרשון שכנראה השתן עלה לו לראש עם כזאת אמונה באנדרסון שחרבן לנו משחק אחרי משחק והמשיך לקבל קרדיט השד יודע למה שלא לדבר על ששחררו את ליאור אליהו ועוד ליריבה של מכבי ביורוליג ,בכייה לדורות.
רוצים לראות ישראלים במכבי לא שכירי חרב שאי אפשר להזדהות איתם צר לי זה לא מכבי תל אביב !
השב   •  10
178
אורי14/04/2010 19:03
השב   •  10
177
yobo14/04/2010 19:02
מכבי הרסו אותך?
תחזור להפועל ותהרוס אותם!
השב   •  21
176
יאלה הפועל14/04/2010 18:58
אוהדי ירושלים מאוד מעריכים אותך כאדם וגם כשחקן , הלוואי ששנה הבאה תיהיה בקבוצה שלנו !
מחר תיהיה במלחה בספסל מכבי אבל בלב תיהיה ירושלמי .
השב   •  31
175
עמוס14/04/2010 18:48
הרסתם את הסנטר הכי טוב שהיה לנבחרת, ועכשיו אתם זורקים אותו
זה לא מכה לגרין, זו מכה לנבחרת!
אך אל חשש, החוק הרוסי (שהוא בעיקרו טוב) ייאלץ את מכבי להביא כישרונות ישראלים אחרים, ולייבש גם אותם

אין מה לדבר, המכונה המשומנת ממשיכה לטחון
השב   •  30
174
שגיא14/04/2010 18:48
האמת, בושה וחרפה איך שמכבי מתנהגת!! לקחו אותו שישב על הספסל שלהם, הרסו לו את הקריירה, פגעו בנבחרת, ועכשיו זורקים אותו עוד בטרם הסתיימה העונה. אין לך טיפת כבוד לשחקנים.
משהו קטן ליניב - מגיע לך! ! ! זה רק מלמד איזה בן אדם אתה, אין לך כבוד למקצוע?? לשבת שלוש שני ולא להיות פקטור?? העיקר להגיד ש"שיחקת" במכבי.. האמת שהייתי רוצה אותך בהפועל. ואולי שווה לקחת אותך כי יש לך מה להוכיח ובעיקר מול הקבוצה השנואה.. אבל לא מגיע לך! תרקב בקבוצה בינונית שתילחם על חייה. ולא תשאף אוויר פסגות ואירופה. אתה הבאת על עצמך את המצב העגום בו אתה נמצא כבר שלוש שנים. פחדן!
השב   •  20
173
אביחי14/04/2010 18:47
אחי חפרת
השב   •  00
172
אבי14/04/2010 18:44
ברוך שפטרנו.
השב   •  23
אוהד צהוב15/04/2010 12:06
אתה אפס מאופס
השב   •  00
171
נסיך14/04/2010 18:41
בתור אוהד מכבי וכדורסלן עבר אני מקווה שהוא לא יגיע לקבוצה הזאת מכיוון שאין לו מה למכור ברמות האלה - זהו שחקן נמוך שמשחק בעמדה 4 (שיחקתי נגדו כמה פעמים, אם אני זוכר נכון גובהו 2.00), חסר יכולת קליעה משום טווח על המגרש, לרבות מהקו עונשין, אינו יכול לכדרר או להוביל כדור, אינו בעל כישרון לכדורסל או יכולת מסירה.. ניזון בעיקר מהתמצאות טובה בצבע והקרבה שזה כנראה לא יספיק ליורוליג, אפילו לליגה שלנו זה לא כזה מעניין.. בקיצור, תרדו כבר מהשם הזה כי אין לו מקום בקבוצה כמו מכבי ת"א! תודה ויום נעים
השב   •  22
170
אדום עתיק14/04/2010 18:40
בשיחה אישית הם יגידו לו, שימון ודייוויד ושאר אצילי הנפש הצהובים, אבל לא לפני שהם מוציאים את זה לתקשורת. המכביזם בהתגלמותו!
השב   •  10
169
רועי14/04/2010 18:38
הראיון עם גרין שבו טען שמכבי איבדה את הדרך,שפיני לא מאמין בישראלים ושההנהלה עומדת מהצד ולא נוקטת עמדה,היה למעשה מונולוג של יניב שדיבר בכנות,בכאב ומהלב וחבל מאד שיש אוהדים ובעיקר גורמים במועדון שהחליטו להעניש אותו על הראיון הזה במקום להקשיב ולנסות להבין.
ההנהלה התחייסה לדברים שנאמרו בראיון כאילו היה מדובר ברצף של שקרים והמצאות פרי דמיונו של גרין,אבל מי שקרא בעיון רב את הראיון הזה מתחילתו ועד סופו ומודע היטב למה שקורה במועדון בשנים האחרונות,יודע שכל מילה ומילה שגרין אמר בראיון הזה היא אמת לאמיתה.
הדברים של גרין היו חדים,ישירים ומדויקים אבל לא במטרה לפגוע באף אחד,זאת לא דרכו של יניב,זה לא אופיו,אלא במטרה לשפוך אור על בעיה חמורה שרבים מהאנשים הקשורים למועדון מעדיפים משום מה להתעלם ממנה וכפועל יוצא מכך גם להתמודד איתה ולמצוא לה פיתרון.
אין לי ספק שזה רק עניין של זמן עד שההנהלה תפקח את עיניה,תבין את גודל הבעיה ותעשה הכל כדי לפתור אותה.בסופו של דבר גם היא תבין שהמהלך הזה הוא מהלך הכרחי שיעשה רק טוב לקבוצה.
חבל רק שההנהלה רואה בגרין סוג של נביא זעם או מישהו שמעז לשבור את תדמית הטפלון שדבקה במועדון ובאנשיו.
חבל מאד שדווקא גרין,שחקן שיכול היה לסמן את השינוי הזה במכבי,נזרק מהמועדון.
גרין מסמל את מה שחסר היום במכבי יותר מכל,לב,נשמה,כנות,חוסר אגו ואישיות.
עבורי,יניב גרין,למרות שלא גדל במועדון,הוא מכביסט יותר מ-95% מהשחקנים שנמצאים בו ואפילו יותר מחלק מהאנשים שעומדים בראשו.

השב   •  60
168
אדום14/04/2010 18:37
היתה כתבה בוואלה לפניי כמה ימים שבה הוא התבטא נגד מכבי אז ברור שהוא רצה שיעזיבו אותו ויתנו לו פיצויים על התרת חוזה.
השב   •  00
167
DEEP PURPLE14/04/2010 18:19
רבותיי השחקנים הישראלים
מתי תבינו שכשאתם מגיעים למכבי זה כדי שתשבו על הספסל ולא תעשו למכבי צרות בליגה מתי לעזאזל תפנימו היחידים בהסטוריה שיצאו תותחים זה גל מקל והלפרין
השב   •  20
166
DEEP PURPLE14/04/2010 18:18
אני מבטיח לך שתמצא בית חם
ותצליח מקצועית אישית וחברתית
השב   •  00
165
משה - עפולה14/04/2010 18:17
השב   •  10
164
אדום עתיק14/04/2010 18:09
לקחת שחקנים ישראלים בכירים לייבש אותם על הספסל במשך שנים במקום להשקיע ולפתח ולשפר אותם. אפילו כספי התלונן על היחס לישראלים במכבי. קבוצה מגעילה שעשתה לעצמה הרגל להשתיק את כל מי שמעז לקום נגדה ולאמר את האמת. מזכירה שלטונות אפורים דיקטטורים
השב   •  20
163
יואב14/04/2010 18:07
ביגלל הרעיון שנתן ותקף את מכבי ירד על המאמן
השב   •  00
162
רק הפועל!14/04/2010 17:59
יש לך היזדמנות לכפר על הבגידה שלך ולבוא עונה הבא להפועל אוסישקין בשכר שמתאים לקבוצה.
השב   •  12
רום14/04/2010 18:05
השב   •  00
יניב גרין14/04/2010 18:50
אין דבר שאני יותר רוצה מאשר לשחק בליגה א'' נגד קבוצות כמו בית"ר ארגזים והפועל פרדסיה. לא נראה לי שאני הולך להמשיך בכדורסל, עם המיליונים שהפראיירים במכבי נתנו לי אני הולך לפתוח נגריה ולהעסיק בה את השחקנים של הפועל אוסישקין.
השב   •  40
161
מייבשים וזורקים בחרפה14/04/2010 17:53
קודם כל, גרין צריך לשמוח על זה שהוא משתחרר סוף סוף ממכבי ת"א. היה לי חבל על השחקן הזה, שחקן לא רע שהתייבש סתם במשך שנים על הספסל של מכבי.
והדרך שבה זורקים את גרין היא מכוערת- הבעת אכזבה לאחר שנים שלא נתנו לו דקות משחק, ועוד לכלוכים מיותרים.
נשמע שגרין התחיל עם אשתו של אחד השחקנים (ניחוש שלי) עד כדי כך גרוע אותו בכיר נותן לזה להישמע. מכבי מגעילה בכל מקרה.
השב   •  01
160
אוהד כדורסל שמבין14/04/2010 17:51
פשוט בושה איך שמטייחים דברים במקום לטפל בבעיה.!
השב   •  00
159
צהוב בדם14/04/2010 17:42
סתם שרף שנה במכבי , עם פיני גרשון אין סיכוי שישראלי יועדף על פני זר.
למרות החמישים אחוז מהשדה בהטבעות של מר לאזמה.
ולמרות שאנדרסון דואג לאגו שלו מאשר לניצחון קבוצתו - עדיין פיני יעדיף אותם על פני נשמה ישראלית על המגרש.

יניב - זה בשורה משחמת בשבילך, כמו שאמרת שבוע שעבר וצדקת: " מכבי איבדה את הדרך"
השב   •  30
עמוס14/04/2010 18:49

השב   •  10
158
משה - עפולה14/04/2010 17:39
עגלה!
השב   •  31
157
מושיקו14/04/2010 17:39
הבנאדם לא מבין כדורסל בשיט, תוך דקה וחצי הוא יכול לעשות 3 עבירות.
עם הפוטנציאל גובה שלו הוא לא עושה כלום.
הוא יכול לשחק בליגות הנמוכות בארץ וגם זה במקרה הטוב, בכל אופן הוא צריך לומר תודה להשם יתברך שהביאו עד הלום, כי בלעדיו הבנאדם היה עומד על הפרקט אבל עם מגב ולא כדור.
השב   •  32
אימפריה צהובה14/04/2010 17:58
כנראה אתה ילד בן 12 שלא מזמן התחיל לראות כדורסל שאתה מדבר ככה על יניב גרין.רק צריך לראות את העליונות שהיה לו במשחקי הנבחרת ב 2007 על כולם.ברמת הפוטנציאל שהייתה לו (חיסל את פאו אסול מתחת לסלים.אנחנו מדברים על הזמן שהם היו בנבחרות הנוער).העובדה שאין סנטר ישראלי שאפילו לא מתקרב אליו.ממש לא אשמתו שפיני לא מוכן לתת לו לשחק.
השב   •  22
156
שרון14/04/2010 17:37
השב   •  40
אימפריה צהובה14/04/2010 17:59
טוב לפחות עכשיו לא נהרוס אותו יותר ממה שפיני הרס אותו כל הזמן הזה..
השב   •  20
155
האוגר14/04/2010 17:30
השב   •  01
154
צפוי..אבל זה לא העניין.14/04/2010 17:27
השב   •  12
153
נוו14/04/2010 17:27

השב   •  20
152
אוהד14/04/2010 17:20
אוהבים אותך
השב   •  12
151
עיסקה טובה14/04/2010 17:11
מכבי חכמים..למה להמשיך חוזה הזוי של שחקן שלא תורם לקבוצה כמעט..בלי קשר האם ניתנה הזדמנות או לא!!והוא יורק לבאר שמאכילה אותו ושהוא שותה ממנה! במידה וזה נכון..המון הצלחה בקבוצה החדשה מי שלא תיהיה! ובהצלחה למכבי למציאת תחליף טוב יותר בעלות נמוכה בהרבה!! הפיצוי שינתן לו 100 אלף $ בלבד!! לכן בקיזוז הפיצוי נשאר למכבי 400-50 אלף $ ביד נטו!!
השב   •  11
מגוחך..14/04/2010 17:56
שנתיים שילמו לו פי 3 ממה שהוא שווה ולא קיבלו שום תמורה  ועם תוספת של 200-300 אלף  +במקום לימונד או פניני היה אפשר להשאיר את אליהו. ולהביא סנטר רציני במקום למפה ומכבי אולי היו מגיעים לפיינל פור ,כנגד כל הסיכויים(עם סגל בינוני יחסית.)

פדרמן לא יודע לנהל את מכבי.
 נתן להלפרין,ויצ''יץ ואליהו ללכת במקום למצוא איך להשאיר אותם( 2 מהם היו בחוזים נמוכים בהרבה מההצעות שקיבלו וויצ''יץ לפחות היה מוכן להשאר בפחות כסף.)
ועכשיו הם רוצים את השחקנים האלה אחרי  שנפצעו, "ירדו מנכסיהם" בתור שחקני מפתח?!
 זה רציני?!.
ההנהלה של מכבי לא מתנהל חכם ובטח שלא פדרמן!
אם פדרמן חכם- שיביא עוד שותף במקום ה-% של כץ, יעלה את התקציב ב5-6 מליון. יקצה  מליון+ לממן הבאת בלאט + סקאוטינג שלו.

  שויביאו עוד סנטר זר,4 זר ואז יביאו את ויצ''יץ כבונוס ובשביל "הנשמה", למען האוהדים.(ולא על חשבון כיסם או על חשבון הבנייה של שאר הסגל..)
השב   •  20
150
צהוב לעד14/04/2010 17:11
השב   •  41
149
בצלאל14/04/2010 17:07
השב   •  21
148
עמרי הצהוב14/04/2010 17:01
לא?
השב   •  30
147
עבי14/04/2010 16:52
השב   •  00
146
איצק14/04/2010 16:47
אני בתור אוהד של מכבי לא מבין למה אתם חושבים שאתם יכולים לנצח אותנו אתם קבוצה שמתנהלת כמו שכונה אין בעל בית ואין שום כלום ככה אתם רוצים לנצח את מכבי וככה אתם אומרים שאתם יותר טובים ממכבי לפחות את זה אל תגידו כי זה בושה מכבי אם תקציב ענק מאוד שהיא יכולה ליקנות אותכם ואת כל הליגה אתם ככה פותחים תפה זה לא יפהה
השב   •  00
145
מייקל14/04/2010 16:44
אתם קבוצה של מכוערים תיסתפקו שאתם קבוצה שניה בארץ את מכבי אתם לא יכולים לעבור ועוד שנה הבאה בכלל לא בזמן ששנה הבאה אתם תחפשו משקיע כמו השנה ושתיבנו סגל של שבוע ליפני פתיחת המשחקים אנחנו כבר נעשה 10 משחקי אימון אם הגורילות שמכבי הולכת להביא
השב   •  00
144
אוראל סקיאן14/04/2010 16:39
ביורוליג הוא די הצליח נגד מאריץ ותחשבו אם היו נותנים לו פי 3 יותר דקותכמו שחקן רגיל שהוא חשוב לחוק הרוסי הוא היה עושה 14 נקודות ו 9 ריבאונדים ו2.4 אס
השב   •  20
143
אוהד של14/04/2010 16:37
אוהבים אותך יניב,תמשיך להצליח..פיני מספיק להתעלם מהישראלים,תן קצת דקות גם להם מגיע
השב   •  01
142
יוסי14/04/2010 16:37
מה קרה לכם אלישי כדיר בכלל לא צריך ליהיות במכבי הוא בכלל לא גבוה לליגה הוא מתאים לאירופה מה הוא יצליח לעשות מתחת לסל ?שום דבר כל שחקן בעמדה שלו 2 עשר ומעלה אז מספיק אם השטויות שלככם ולגבי רותבארט הבנאדם רזה מאוד הוא מטביע הוא נשבר אם מכבי רוצים להביא אותו שיפתחו אותו כל הקיץ והוא אחד הסנטרים הטובים באירופה אז אותו בתור ישראלי במקום גרין צריך להביא
השב   •  00
141
אדום14/04/2010 16:30
השב   •  23
140
אדום14/04/2010 16:23
חושב שלמישהו יש ראש לקרוא את כל מה שכתבת ? חח שמתי אדום
השב   •  01
139
אדום14/04/2010 16:21
חח תגיד , אין לך מה לעשות בחיים? חח תסתפר איך שבא לך מי מעניין פה בכלל ח אולי תעשה מילת"הפועל" בשיער שלך זה יצא מהמם אבל תצבע אותו אדום .. חח איזה משועמם
השב   •  00
138
עמית14/04/2010 16:19
אני לא מאמין שיקבלו אותו בירושלים
השב   •  00
137
דני14/04/2010 16:18
יניב גרין סיכם כבר במהלך העונה את תנאיו בגלבוע גליל. יניב הוא חבר טוב של ליאור ליובין שאמור להתמונות למאמן במקום קטש.
המידע הוא פנימי ומדוייק..
השב   •  01
עוזי14/04/2010 16:39

כי הוא יגמור לגליל את התקציב, קבוצה של שני אוהדים, ודולר וחצי

השב   •  10
136
לקנות את כל פרטיזן בלגרד!14/04/2010 16:15
השב   •  12
135
המבין14/04/2010 16:12
השב   •  31
134
עוד הפעם רענן מדבר14/04/2010 16:11
השב   •  00
133
אוהד כדורסל שמבין עיניין14/04/2010 16:11
הרי זה ברור שזה אתה שרשמת את כתבה זו.בושה לך שירדת לרמות כאלה
השב   •  00
132
עדי14/04/2010 15:58
ברוך שפטרנו
השב   •  20
131
יוהאן14/04/2010 15:52
600 אלף דולר לעונה?ככה הורסים קריירה?איפה יניב היה מקבל סכומים כאלה?אפשר לחשוב שהוא פאו גאסול.יניב הוא שחקן מוגבל שלא שווה את ה-150 אלף דולר לעונה.האם קיים איזשהו כדורגלן (בינוני)בעולם שלא יסכים לשבת על הספסל של בארסה תמורת 600 אלף דולר לעונה?
השב   •  20
130
ARIK14/04/2010 15:42
יניב - אתא מוזמן לבוא לאשקלון - לא תצטער.
השב   •  00
129
מיקו14/04/2010 15:34
השב   •  10
128
יובל14/04/2010 15:32
השב   •  20
אלון14/04/2010 16:10
מה הוא אמר על מכבי?
השב   •  00
127
משה14/04/2010 15:30
יניב חבל שלא עזבתה את בית הקברות לישראלים שנקרא מכבי זרים תל אביב כבר לפני שנתיים
השב   •  00
126
גבר14/04/2010 15:27
תנו עצה אני מתלבט אם להסתפר קצר או להשאיר ולהאריך שיער-כחול קצר אדום ארוך
השב   •  43
125
ברוך14/04/2010 15:22
אוהבים אותך ואיתך באשר תלך
השב   •  00
124
אחד שבאמת מבין14/04/2010 15:21
השב   •  00
123
פיצה14/04/2010 15:17
השב   •  00
122
מכביסט14/04/2010 15:17
זה נכון שגרין כבר לא ברמה בשביל מכבי אבל את האמת מכבי הרסו אותו!! תראו עונה אחת לפני שהגיע למכבי עונת 2002 שהיה בהפועל ת"א הוא היה שחקן מעולה. מכבי אשמה בהדרדרות שלו וחבל יכל להיות לנו סנטור יששראלי טוב בקבוצה כבר מ2003
השב   •  40
121
אבי14/04/2010 15:17
ברוך שפטרנו מצרה של זה. השחקן עצמו אחלה אבל מבחינה אישית מאד מאד חלש בשביל היורוליג
השב   •  00
120
פיצה14/04/2010 15:16
יא ילד מבחנה, איך אתה משוה בכלל בין הסנטר של נבחרת ישראל שנותן כל קיץ בראש לבין ילדים שעלו מהנוער
אין לך מושג אה
השב   •  00
119
רועי14/04/2010 15:13
מעבר לזה שהוא שחקן ישראלי,הוא שחקן טוב והסנטר הישראלי הכי טוב שיש ואם הוא היה מקבל יותר קרדיט מפיני אז המספרים שלו היו בהתאם.
פיני הוא מאמן גדול והוא לא צריך להוכיח את זה לאף אחד,אבל הוא נותן משקל יתר לסטטיסטיקה ושופט ע"פ יכולות של שחקנים.הכל אצלו מתחיל ונגמר בסטטיסטיקה היבשה וחבל כי בדרך הזאת הוא מפספס שחקנים טובים וחשוב לא פחות,שחקנים שמוכנים לתת גוף,לב ונשמה למען הקבוצה,בדיוק כמו יניב גרין וזה הרבה יותר ממה שניתן לומר על רוב שחקני הסגל.
לומר על יניב שהוא לא השתלב חברתית זאת במקרה הטוב בדיחה גרועה ובמקרה הגרוע זריית חול בעיני האוהדים.אין אדם נוח יותר,שקט יותר ולויאלי יותר מיניב גרין.בכל השנים שלו במכבי הוא הסתדר נהדר עם כל השחקנים וכולם הסתדרו איתו.הוא מעולם לא אמר משהו רע או העביר ביקורת על שחקן,מאמן,הנהלה או כל גורם אחר במועדון וזה היה ברור שזה רק עניין של זמן ושגורלו במועדון נחרץ אחרי הראיון שהוא נתן לאחד האתרים ודיבר על אובדן הדרך של מכבי.
עם כל האהבה שלי למועדון וההערכה שיש לי לשמעון,דיוויד,פיני וכל שאר חברי המועדון,הגיע הזמן שילמדו לקבל ביקורת ויתקנו את מה שצריך ולא יפילו את האחריות על מי שבסה"כ עמד מולם עם מראה ביד וחשף את הפגמים שלהם.
אני מעדיף אחד כמו יניב גרין שרוצה להישאר במכבי עד סיום הקריירה שלו ומוכן לתת לב,נשמה וגוף בכל דקה שיקבל,על שחקן כמו אלן אנדרסון,למשל,שלא מבין את רוח המועדון ובהזדמנות הראשונה שתהיה לו ללכת לקבוצה אחרת תמורת 100 או 200 אלף דולר נוספים הוא יעשה זאת.ולא שגרין משחק פה בהתנדבות,גם הוא משחק עבור חוזה גדול ויפה מאד,אבל הוא תמיד יביא לקבוצה דברים נוספים שלא נקבל מאף שחקן זר וזה לא פחות חשוב מעוד דאנק או האליהופ של אנדרסון ופישר.
אני מקווה מאד שבמכבי יתעשתו וישאירו את גרין גם בעונה הבאה ואני מקווה שפיני יתן לו יותר דקות משחק.אני בטוח שזה ישתלם בסופו של דבר לכולם וזה גם מה שאוהדים רבים רוצים לראות.
השב   •  35
סיווןXD=*מכבי-ת"א14/04/2010 16:33
מכבי לא מבינים איזה טעות הם יעשו עם הם ישחררו אותו, והם לא צריכים לשחרר אף אחד כי בסך הכל אני חושבת שאלן אנדרסון כמה שהוא שחקן טוב הוא משחק לפי מצבי רוח ולא לפי רצון לפי דעתי ותגידו לי עם אני טועה..
אבל יניב כן נותן מעצמו ולצערי יכול להיות שהם לא ממש מבינים את זה.. וחבל מאוד שזה ככה כי של הסגל צריך להישאר ולא טוב שכל שנה הם יחליפו סגל תנו להיתרגל עוד שנה לסגל ואז אולי תחליפו!!
השב   •  00
118
ריו14/04/2010 15:08
היא ראיון שנתן גרין לאחד מאתרי הספורט הגדולים ובו הוא תקף את מכבי ואת גרשון על כך שהוא לא סופר ישראלים ולא מאמין בהם.אני מסכים עם גרין. כל מילה שלו בסלע. מכבי הפכה להיות רכבת זרים,טוענים שאין כסף אבל משלמים להם.לא נותנים צ''אנס לישראלים. גרין לא השתלב מקצועית? לא נתנו לו לשחק! ואפשר לחשוב מי הגבוהים של מכבי.שני שחקנים אלמוניים מפרטיזן עשו צחוק מפישר ולאזמה,אז אי אפשר היה לתת לגרין יותר קרדיט? הרי כשהוא שיחק הוא היחידי שעצר את מאריץ אז איך בדיוק לאזמה ופישר משתלבים יותר.גרין אמר משהו נכון-מכבי הפסידה לפרטיזן שמלאה בשחקנים סרבים ונבחרת ישראל ניצחה את סרביה לפני שתי אליפויות אירופה. גרין שחקן מצויין.זה שקר להגיד שהוא לא תרם מקצועים וחברתית.איך אפשר להגיד דבר כזה על שחקן שמשחק במועדון 5 שנים.איך בדיוק ציפו ממנו ליותר? יודעים מה,אני שמח שמכבי הודחה.קבוצה מגעילה בלי טיפת צביון ישראלי.נותנים לחבורה של שכירי חרב זרים לשחק בשבילם.ומילא היו טובים אבל כל אחד יותר גרוע מהשני.במשחק הכי מכריע של העונה אנדרסון חירב את המשחק ואיידסון פחד מהכדור.אז לא היה מקום לתת ללימונד כמה דקות? במשחק הכי חשוב של העונה שלושת הקלעים המובילים של מכבי קלעו 2 מ-30.לא היה מקום לדקות ללימונד? במשחק מספר 3 מכבי כל המשחק היו בפיגור 15-20 ולא הצליחו להתקרב.לא היה מקום ללימונד שכבר הוביל קבוצת יורוליג ולגרין שראה משהו במשחקים חשובים גם ביורוליג וגם בנבחרת? ואולי לתת להם לשחק קצת כדי לתת לשחקנים "הבכירים" לנוח למשחק הרביעי, הרי משחק מספר 3 היה ברובו גארבג'' טיים. אין אמונה בשחקנים הישראליים.גרין טוב יותר מלאזמה ופישר. הוא צודק בכל מה שהוא אמר. זה נמאס ממה שקורה במכבי. מכבי הפסידה לקבוצה חלשה ממנה שפשוט שיחקה עם לב ונשמה. למכבי אין נשמה. מכבי הייתה הקבוצה של המדינה והיום זה חבורת זרים. שמישהו כאן יגיד לי שלאזמה ולאפמה טובים יותר מליאור אליהו? שניהם קיבלו את מה שאליהו רצה.איפה לאמפה כולם יודעים, ואיך חחגו על לאזמה גם כולם יודעים.פשוט בושה. ישר כוח יניב גרין. אמרת את מה שהיית צריך להגיד. עשית עוד חור בספינה הטובעת של מכבי. שנה הבאה תשחק או בקבוצה באירופה או בחיפה או ירושלים ואז מכבי תפגוש אותו בליגה והם יבינו מה יש לו לתת.
השב   •  50
MCB14/04/2010 16:28
השב   •  00
רואי14/04/2010 16:44

זה היה ברור שמכבי לא ינסו להפיק מהביקורת שום דבר אלא יסתגרו בכונכיה של עצמם ויתנקמו בגרין.
פיני של תחילת הדרך היה אחראי לקריירות של הרבה מאד שחקנים ישראליים. אני זוכר את הקבוצה הנהדרת שהוא אימן כאן בחיפה.
היום הוא מנותק ומתנכר.
טוב,מה ניתן לצפות ממאמן נבחרת בולגריה?!

השב   •  10
117
שופט עליון14/04/2010 15:08
כמו תמיד מכבי יודעת יפה להגיד שלום ותודה לשחקנים. יופי שמעון.
השב   •  01
116
גילי14/04/2010 15:07
השב   •  11
115
אוהד14/04/2010 15:04
השב   •  30
114
אוהד14/04/2010 15:03
השב   •  10
113
אחד שמבין14/04/2010 15:02
השב   •  20
112
מכביזם14/04/2010 15:01
מי אלו בן לזר,רם אליספור וגיא דותן? שמעתם עליהם? כנראה שלא,מדובר בשחקנים שלכם מהקבוצה הבוגרת. פשוט הם לא רואים פרקט. והעיקר תמשיכו להגיד שאנחנו מייבשים שחקנים.
השב   •  20
האדום עולה14/04/2010 15:27
לכל המכביסטים שמנסים להשוות בין שחקני נוער של הפועל ירושלים שמחזיקה רק 9 שחקנים בכירים והיא חייבת למלא את הטופס בעוד שלושה צעירים כי אין לה את היכולת להחזיק 12 שחקנים בכירים (והאמת לא צריך) ובין קבוצה שמרשה לעצמה להחתים 13שחקנים בכירים ולא להלביש אחד מהם בכלל בעיני השוואה הזויה ומצוצה , הרי יש לנו הרבה אהבה לבן לזר ולכל צעירנו ולראיה נעימי שהיה שחקן נוער שלנו וגדל באגודה משחק הכי הרבה דקות משחק בקבוצה ומנגד מכבי ת"א קונה שחקני נבחרת , שמוכחים ברמות הכי גבוהות (גרין סיים כריבואנדר המצטיין של אליפות אירופה מלפני שנים אחדות) ומייבשת אותם על הספסל עד כדי הרס כל זכר לבטחון עצמי , וגרין דוקא הוכיח את עצמו כל דקה שהוא עלה לשחק בלי רגשי נחיתות ועם הרבה לב, אז צהובים מאוסים אל תנסו להשוות בין המקרים כי המרחק בין איך שהפועל מתייחסת לישראליה (חוץ מפניני שהוא זה שפעל בחוסר תום לב ולכלך) ובין איך שמכבי (גרשון) עושה דומה למרחק בין כדור הארץ לשמש

הפועל עולה
השב   •  00
נועם14/04/2010 17:03
סלח לי מאוד, אבל פניני ולימונד מקבלים המון דקות וגם מצטיינים בליגה,וגם גרין עד עכשיו קיבל מעל 10 דקות בכל משחק ליגה. זה שמדובר בנגר(אמנם ישראלי) אבל נגר,לא אומר שמגיע לו לקבל דקות. גרין לא הוכיח את עצמו, כל משחק ששיחק מלבד פרטיזן הוא היה נוראי,נכנס לבעיית עבירות(ככה זה כשהגנה בעיניו זה מרפקים לגב של היריב), והחטיא כדורים מתחת לסל. הלוואי שגרין יעבור אליכם בשנה הבאה,נראה מה תגידו. אני מזכיר לכם, שיש לכם 4 ישראלים, אוחיון,נעימי,ששון,קוקיה., ולנו יש את שארפ(כמה שתגידו שהוא לא ישראלי,הוא שיחק בנבחרת וגר בארץ),בלות''נטל(יהודי,ישחק בקיץ בנבחרת),פניני ורביב. שזה 5 לעומת 4. אז שתוק.
השב   •  00
111
דורון14/04/2010 14:59
אני חושב שצריך לבחון כמה אפשרויות כמו לורנס רוברטס או אלכסנדר מאריץ או אפילו כמו שהרוב אמרו אלישי כדיר
השב   •  00
110
לב צהוב14/04/2010 14:59

השב   •  10
109
k.l14/04/2010 14:57
השב   •  10
מכביזם14/04/2010 15:00
ואת בן לזר,ועוד שני שחקנים ישראלים אצלכם שאין לי מושג אפילו מה השם שלהם כי הם לא רואים פרקט.
השב   •  31
חסן14/04/2010 15:11
השב   •  00
אדום14/04/2010 15:31
לימונד ולזר באו מהנוער, בגלל זה הם לא משחקים. אתם מייבשים שחקן חמישייה של נבחרת ישראל, בזמן שאנחנו מייבשים ילד בן 20 שספק אם בכלל יש לו כישרון לליגת העל. רואה את ההבדל?
השב   •  10
אסף14/04/2010 17:01
או רגב פנאן או בן שימול או אנטון קזרנובסקי. מה זה השטיות האלה. אנחנו מדברים פה על אחד השחקים החשובים בכדורסל הישראלי.
השב   •  10
108
לא חשוב שמות14/04/2010 14:54
טוב זה היה ברור, עוד שהוא חתם במכבי לפני שנתיים וחצי זה היה צפוי שזה מה שיקרה, ישב על הספסל עשה קופה וילך הביתה. אבל באמת יש לי רק בקשה אחת מהנהלת מכבי, בבקשה אל תחתימו את כדיר, תנו לו לפרוח בגליל, למה צריך להרוס עוד שחקן שיכול להוביל את נבחרת ישראל בשנים הבאות? הרי זה ברור שאם הוא יחתום במכבי גורלו יהיה כמו של שנייטהאור, לובין גרין ועוד רבים וטובים לפניו
השב   •  00
107
נועם14/04/2010 14:54
אם הסיבה שבגללה יניב ייחתך היא מקצועית, אז אני פשוט מתבייש בקבוצה.הבנאדם לא קיבל שום צ''אנס להראות מה הוא יודע, וזו בושה שמוותרים על שחקן כזה. היוהרה של פיני והאגו שלו הם שהושיבו את יניב בצד, ורק הפסדנו מזה.
איכסה.
השב   •  01
106
רן14/04/2010 14:50
אני מאוד אוהב את יניב . אבל אין מה לעשות לקבוצה כמו מכבי ה לא מספיק . שיהיה לך בהצלחה
השב   •  10
105
ברור14/04/2010 14:49
השב   •  01
104
מכבי בדם14/04/2010 14:48
למה משחררים אחלה שחקן
השב   •  22
103
אלי14/04/2010 14:44
זה הזמן המתאים ביותר לחזור הביתה להרים את עצמך ואת הפועל אוסישקין לגבהים חדשים, ובבוא היום לנקום במכבי על ההשפלה במשך שנות החוזה שלך שם.
אל תלך לקבוצות אחרות שם תגרור את עצמך להשפלות נוספות.
קח את המושכות בהפועל !!
זה מה שעשה גילי כשחזר להפועל ותראה איפה הוא ואנחנו עכשיו.
השב   •  00
102
bluthenthal14/04/2010 14:44
זה השם שצריך לבחון במועדון ובעזרת השם להחתים. להביא אותו מהגליל כמו את אליהו ולגלות כישרון ענק
השב   •  11
101
אסף14/04/2010 14:41
לשים את עניין גרין שניה בצד, בכל הליגה מהמקום הראשון לאחרון אין קבוצה שמשחקת עם זר שניים. קבוצה כמו נהריה למשל שבקושי מסיימת את החודש, או רמת גן לכו על קבוצה ישראלית עם שחקנים ישראלים עם חיזוק של זר שניים תביאו שחקנים טובים מהליגה השניה לליגה הראשונה, שחקנים רעבים בני 18-24 שרוצים להתקדם. גם זה יגרום ליותר עניין בכם וגם יותר זול. כל הליגה הפכה לליגת זרים, ואני לא מדבר עם שישיה הראשונה, שמנסים להתמודד מול מכבי, אלה גם השישיה השניה מה אתם חושבים?
השב   •  00
100
אני14/04/2010 14:41
לא שווה 50K
השב   •  03
אורי14/04/2010 14:59
גרין בדיוק כמו מקל ולימונד קיסל זובור מההנהלה רק לאחר חתימת החוזה שראה כמה זרים מחתימים על העמדה או במקרה של גרין; פיני גרשון הכין שיטת משחק ותרגילים שלא מתאימים לסגנון והיכולות של גרין.
השב   •  20
99
יחיאל14/04/2010 14:33
השב   •  10
98
אבי14/04/2010 14:33
השב   •  10
97
רמלאי גאה!14/04/2010 14:31
רק אחרי ההדחה מול פרטיזן דיברו במכבי על בניית שלד ישראלי חזק עם יניב, רביב, פניני. אז שיבלעו את הכבוד העצמי שלהם כי יניב צדק בכל מילה בראיון לוואלה גם האוהדים רוצים לראות ישראלים, וזה לא שיש לנו משהו נגד הזרים!
השב   •  00
96
ירדן14/04/2010 14:29
רק אמריקים צרכים ושתיים שלוש ישראלים אם לא אמריקים הקבוצה לא תצליח
השב   •  00
95
רועי14/04/2010 14:28
לא מדברים על דברים כאלה במהלך עונה שעוד לא הסתיימה
השב   •  10
94
צהוב14/04/2010 14:26
אם מכבי אומרים שזה לא בא מהצד שלהם זה אומר שזה בא מימך.
השב   •  00
93
דניאל14/04/2010 14:20
השב   •  31
92
מכביסטית14/04/2010 14:19
ולא הבנתי למה הוא לא שיחק.הוא פתח את המשחק והיה טוב ואז יצא ולא חזר.
השב   •  10
91
צהוב14/04/2010 14:16
במילה אחת "בושה"!איך פיני מרשה לעצמו לדבר ככה?עוד לא נגמרה העונה וכבר הוא עושה חשבונות עם שחקנים??שישחרר קודם את עצמו!!
השב   •  22
אלון14/04/2010 14:54
סתם אוהד הפועל שמנסה לסכסך בין פיני לבין האוהדים וזה לא מצליח לך
צא גבר! שים את הסמל של הקבוצה שאתה באמת אוהד
השב   •  00
90
יוהאן14/04/2010 14:11
חייבים לזכור את העובדה הבאה:יניב גרין הוא במקור איש הפועל.בדיוק כפי שתומר שטיינאואר היה.את שניהם מכבי ת"א סידרה בחיים.ושניהם ידעו בדיוק לאן הם מגיעים.שניהם שחקנים טובים אך מאד מוגבלים.יניב גם שיחק בחו"ל,ואם הוא היה כזו מציאה כנראה שצסקא או דינאמו מוסקבה היו קופצים עליו,אך לא היו עליו קופצים.אולם מי שיותר מוגבל מגרין אלה הפרשנים הדגולים שבכל הזדמנות אמרו שיניב לא מקבל הזמנות לתרום למכבי.אף אחד מהם לא הזכיר את המוגבלויות הפיזיות של יניב.גרין הוא לא שחקן יורוליג לגיטימי.נקודה.ועכשיו לחרבן על היד שהאכילה אותו?פשוט מגעיל וכפוי טובה.אבל במכבי לעולם לא ילמדו את הלקח,וימשיכו לחזר אחרי שחקנים כמו גרין.זבש"ם
השב   •  02
89
מכביסט14/04/2010 14:09
די נמאס כבר,כמה ישראלים הם עוד ישחררו?!?!?!
השב   •  52
מכביזם14/04/2010 14:26
אגב,הלפרין ואליהו כנראה במכבי בשנה הבאה,זה ישראלי אחד יותר מהעונה בהתחשב בעובדה שמפניני ומלימונד מרוצים,כנ"ל לגבי בלות''נטל שאיך שלא תהפוך את זה הוא יהודי.
השב   •  00
הקרנף14/04/2010 14:32
1. כל שחקן משוחרר בסופו של דבר. אם תבטל את המנוי כל פעם ששחקן ישראלי ישוחרר, תצטרך לפחות 2 מינויים בשנה.
2. גרין ילך, יבואו אליהו ומקל. לא ישראלי מספיק?
3. קשה לי להאמין שבעל מנוי לא ישים סמל בתגובה. אז תגיד, מנוי לאיזו קבוצה אתה מבטל?
השב   •  00
88
מה אכפת לכם14/04/2010 14:07
מה אתה מתלהבים ממנו איטי רצח והוא לא כזה טוב
השב   •  11
אסף14/04/2010 14:32
יניב, שחקן ישראלי נדיר, אחד בעשור עם פוטנציאל ענק. השחקן של נבחרת ישראל. בגלל זה כל הרעש. אם היה מעניין אותך משהו חוץ מלנצח בכל מחיר, גם עם זה חמשיה שכירים, הייתה מבין. לך תהיה אוהד ברצלונה מועדון גדול עם תקציב ענק, מה ההבדל, כל הזמן מנצחים עם חמשיה לא ישראלית .
השב   •  10
87
איזה צחוקים14/04/2010 14:03
השב   •  00
86
שמואל14/04/2010 14:03
עכשיו כל ילד יכול לדעת איפה הוא ישחק בעונה הבאה.
מי שלא יודע בהפועל ירושלים.
הם קופצים על כל עגלה שמעיפים ממכבי.
דוגמה אחת:טריי סימונס
השב   •  12
מכביזם14/04/2010 14:26
ששון,ארנולד,ורביעית: פיליקס.
השב   •  00
הקרנף14/04/2010 14:34
נראה לי י"ם מחתימים את תנחום כהן-מינץ.
השב   •  00
85
אילן מכבי14/04/2010 14:02
אם ככה הם פוטרים את הבעיות שלהם
השב   •  00
הקרנף14/04/2010 14:42

בשינויי סגל לקראת עונה? איזה שפל! עוד מעט תספר לי שהם מכריחים את השחקנים להתאמן! פשוט מנוולים!

השב   •  00
84
קובה14/04/2010 14:00
מאז ימי פליישר לא היה שודד עים טרניג כמו יניב גרין.
השב   •  12
83
ג!14/04/2010 13:59
אתה המאמן ולא צריך להתיחס לכתבות.המסקנה שלי מכל הסיפור היא שפיני נפגע מה שאומר שכל הסיפור נכון!
השב   •  01
82
מכבי אליפות14/04/2010 13:59
הם צריכים להתבייש בעצמם בדיבור המגעיל הזה. לא נותנים לו לשחק כל השנה והיחיד שהצליח לעשות הגנה על מאריץ'', ואז מתפלאים שהוא לא טוב. פיני הביתה לאלתר למרות שהוא מאמן ממש טוב.
השב   •  11
81
דם צהוב-בת-ים14/04/2010 13:58
נכון שיניב לא היה הכי טוב אבל גם לא הכי גרוע לפחות הוא נילחם? גם ישראלי וגם נילחם  וגם יותר טוב מלאזמה לפי דעתי היו צריכים להעיף את לאזמה הרבה ליפני גרין אגב מה הבדלי החוזה בינהם ? ניראה לי שלאזמה הרבה יותר ?
השב   •  31
80
חזי14/04/2010 13:57
גם ההנהלה אמרה שזה לא בא מימנה
השב   •  11
אלון14/04/2010 14:06
ובטח שלא ידבר רעות על שחקן ברמה האישית
השב   •  10
הקרנף14/04/2010 14:44
וזה לגיטימי. מה הבעיה?
השב   •  00
79
לא מדוייק בכלל14/04/2010 13:52
לגרין יש חוזה לעוד עונה!!ובחוזה רשום שהתנאי לביטול החוזה לפני הזמן הוא 100א.$ פיצוי!!לכן מכבי לאחר עונה לא טובה של גרין ולא נכנס ניתנה לו הזדמנות או לא!!הראיון המדובר שלו על מכבי!הכסף הענק בשנה שהוא מרוויח ואין תרומה ושום הצדקה לסכום מפלצתי כזה!!הביאו את מכבי לחיסכון של המון כסף לאחר הפיצוי לגרין!והוספה לתקציב לעוד שחקן או שדרוג משכורת לשחקן אחר!!אין ספק שזה גזל ושטות לשלם לשחקן 500א.$ כאשר הוא שווה אולי 100א.$!!מכבי חשבו עשו סוויץ רצוי..וזהו!!הכל בהסתמך על כך שהידיעה אכן אמיתית ובאמת מגורם בכיר ומוסמך במכבי??!!אני לא מאמין שמכבי יעשו זאת באופן רשמי לפני תום משחק האליפות!! יום נפלא לכולם..והצעד נכון למכבי בוודאי!ולגרין יתן יותר דק'' משחק אבל הרבה פחות בחשבון הבנק!!אבל לא הכל כסף בחיים..אה חברים.
השב   •  30
78
ג!14/04/2010 13:50
השב   •  00
77
אריה ברון14/04/2010 13:43
השב   •  00
76
אוהב14/04/2010 13:42
גם ככה אין הרבה ישראלים את מי הם רוצים להביא שחקן שהיה כל השנים במכבי עזר להם להגיע לאליפיות ככה זורקים אותו פשווט מגעיל
השב   •  10
מכביזם14/04/2010 13:48
השב   •  00
75
צ''ויה14/04/2010 13:37
כדיר במכבי יהפוך להיות כמו גרין- שחקן שכל המוגבלויות שלו פתאום בולטות ולא מאפשרות לו להצליח ברמה הזאת.
וגרין לעומת זאת- ברגע שיעבור לקבוצה בארץ הוא יהפוך לסנטר מוביל בליגה (כי הוא מצויין לרמה הזו) ועוד חצי שנה יהיה ראיון איתו ב-וואן על איך הוא פתאום מצליח מחוץ למכבי ואיך מכבי "לא ידעו" להעריך אותו
השב   •  10
74
חזי14/04/2010 13:34
אולי לחשבונ הבנק אבל מבחינה מקצועית עדיפ לו לעזוב ולשחק יותר
השב   •  20
73
אדום בנשמה14/04/2010 13:28
אוהבים אותך!
השב   •  51
72
huck14/04/2010 13:26
חזור הביתה בראש מורם לבית האדום ובעוד שנה תגמול למכבי בדרבי הראשון בו תגרום להם להצטער שפתחו עליך.
השב   •  30
71
לירון ל14/04/2010 13:25
אל תשמחו שגרין הולך,אני אישית חושב שהיה מגיע לו יותר צ''אנסים כולנו יודעים שהוא שומר מצוין פייטר וחזק והיה צריך לדעת איך להשתמש בו.
הוא מספר 5 ישראלי ומבחית יכולות הוא בדיוק כמו לאזמה רק שלאזמה 4,הכוונה שניהם פייטרים שומרים מצוין נילחמים ושניהם לא בדיוק מספקים נקודות עושים צעדים הרבה לא יודעים להקפיץ ולא יודעים לזרוק מחצי מרחק,אז למה לאזמה כן צריך להישאר עדיף להשאיר את הישראלי מבין השניים.
למכבי תא אין עתיד להביא את מקל ו כדיר זה לא עתיד!אני אסביר:
מקל רחוק שנות אור להיות כמו קטש שהגיע והיה תותח מקל לא תותח בליגה שלנו אפילו אז למה לחשוב שיהיה תותח במכבי?שיגיע בשל.
כדיר פחות טוב מאליהו ויאכלו שחקנים כמוהו ביורוליג אני מציע לו לעשות כמו כספי וחודשיים שלמים בקיץ להתאמן רק על זריקות מבחוץ ובתנועה,אם יהיה לו את זה אולי הוא יוכל לשחק 3 אבל בכל מקרה יש את פניני ובלות''נטאל.
גארדים כמו שפר קטש עדי גורדון אין לנו בארץ היחיד שמתקרב מבחינת יכולת זה הלפרין ופיני שרף אותו לפני שנים!
נמשיך להיות לגיון זרים אין זהות יותר.
גרין פניני בלות''נטאל לימונד הלפרין ואליהו,אלה הישראלים שצריך.
אידסון פרקינס פישר אנדרסון רכז תותח זר שגם קולע וכמובן הסנטר המיוחל בסגנון מרכוס פייזר שהיה אדיר לדעתי בתקופת קטשרף.
בליגה הישראלית מבחינתי היינו משחקים בחמישיה הזו:הלפרין לימונד פניני אליהו וגרין.כחול לבן.
השב   •  21
70
1.65 של מוטיבציה14/04/2010 13:25
השב   •  00
69
אשקלוני14/04/2010 13:24

 גרין לא יותר טוב מיעקוסי וכהן ששיחקו אצלנו, היה לו קצת יותר מזל שהגיע למכבי ודפק אחלה קופה.
לצערי מעט הגבוהים שיש בארץ לא שווים כלום. לא קליעה לא חוכמה אולי מלחמה וזהו !
שחקן כמו גרין מתאים מקסימום לליגה שניה, תראו את השחקנים של פרטיזן איך יודעים לעשות הכל. שלנו משחקים  שנה ואפילו עונשין בקושי קולעים..  ח.

השב   •  21
68
אריקהפועלחיפהלעד14/04/2010 13:23
מה שנכון שהאשמה מתחלקת בין יניב לבין מכבי ת"א.
השב   •  30
67
אשודי14/04/2010 13:21
השב   •  42
מכביזם14/04/2010 13:39
כל עונה קטשרף וכל עונת בירנבוים וגם כל עונת ספאחיה צעקתם גרשון גרשון,אז הנה,קבלתם את המאמן הגדול באירופה שנתן העונה פעמיים למסינה בראש,הביא למאמן איטליה לפנים ולקח חבורת שחקנים לא מחוברת כמעט עד הפיינל פור כשבדרך יש כמה משחקים מאוד מרשימים: ריאל בבית,ריאל בחוץ,סיינה בבית,צסק"א בבית. אז לא לבכות, זו שנה ראשונה של הסגל הזה, שנה הבאה אם ישמרו על המשכיות הכל יהיה הרבה יותר טוב.
השב   •  20
66
אורי14/04/2010 13:21
השב   •  00
65
צהוב-כחול14/04/2010 13:21
נכון שהייתה עונה חלשה ליניב, ולא באשמתו, אבל מדובר בשגיאה טקטית. עדיין, הוא הגבוה הישראלי הטוב ביותר (ואלין - תפסיקי לכתוב על אלישי -הוא נמוך מדי) ומכבי זקוקה לו לליגה. הטריק של פיני לשחק עם בלות''אנטל כסנטר כבר מיצה את עצמו ואין ישראלי גבוה אחר שיכול להחליף אותו. נראה לי שהסיבות הן לא לחלוטין מקצועיות.
השב   •  20
64
עומרי14/04/2010 13:20
השב   •  10
63
צהוב14/04/2010 13:18
הוא רק גבוה זה הכל.
השב   •  20
62
קובי14/04/2010 13:08
יניב גרין צריך לפרוש מכדורסל. סתם אדם גבוה שנתנו לו כדור. במדינות עם גבוהים איכותיים כמו סרביה, קרואטיה או ליטא אף אחד לא היה שומע עליו. יניב- קח מסור, קח פטיש ולך תבנה פרגולות ומטבחים, בכדורסל אין לך עתיד, בשבילך רק נגרות!
השב   •  65
צ''ויה14/04/2010 13:32
השב   •  00
61
1.65 של מוטיבציה14/04/2010 13:07
שני הצדדים ירוויחו. גרין לא מתאים למכבי וליורוליג ומקל יהיה הסוכריה שתשכנע את גליל לוותר על כאדיר לטובת הצהובים.
השב   •  21
60
1.65 של מוטיבציה14/04/2010 13:06
ומפנים מקום לכאדיר שהרבה יותר איכותי ממנו.
השב   •  11
מכביזם14/04/2010 13:40
השב   •  00
59
RPG14/04/2010 13:05
השב   •  30
58
וויט14/04/2010 13:05
אין לו קליעה,אין לא מסירה,אין לא כידרור,מזל שהוא לא מחטיא מתחת לסל..
השב   •  21
מכביזם14/04/2010 13:40
מתי ראית אותו משלים מהלך של סל ועבירה וגם קולע מהקו את הנקודה הנוספת?
השב   •  10
57
לברון14/04/2010 13:04
אפשר להבין, אבל הבן אדם מתוסכל הקריירה קצרה ולא כיף לראות משחקים מהספסל בידיעה שאתה לא פחות טוב מהזרים..יניב גרין תמיד סומן כפוטינציאל גדול גדול חזק  אבל קליעה לא משהו היה צריךל שפר אותה במשך השנים ,אף  שחקן לא יהיה טוב אם לא יקבל דק'' משחק אי אפשר לעלות לדקה שתיים ןולהיות בשיא ..
מכבי לא ידעה לשמו ר על נכסיה ובמקומם הביאה שכרי חרב אין נשמנה ולב במכבי  זו האמת  לצערי , כול שנה מחפשים גימיק למשוך את הקהל כרגע זה וויצ''ץ ושארס  , תבנו קבוצה צעירה ולוחמת סנטר צעיר שיצא מהקול''ג ותטפחו אותו לכמה שנים תביאו שחקנים קבוצתיים , פיני האמין באנדרסון וזה העיף את מכבי במו ידיו  מהפיינל פור שכרי חרב כבר אמרתי ברגע האמת כולם איכזבו .
 ראינו את גרין שקיבל בפרטיזן דק'' היחיד שנלחם בצבע מול הגבוהים  של פרטיזן ..
 עצה לגרים תחפש קבוצה שתשחק ותהנה מהמשחק  ולא תאכל את הלב על הספסל ..
 בהצלחה
השב   •  11
56
חיפה14/04/2010 12:54
באמת שאצלנו יהיה לו בית חיים. כנראה שלמכבי ת"א אין מקום לישראלים יותר. ביזיון.
השב   •  21
מכביזם14/04/2010 13:39
וזה לא משהו חדש,זה תמיד היה ככה. בגלל זה אליהו יחזור לפה בשנה הבאה.
השב   •  00
55
דורי14/04/2010 12:54
אין מה להשוות בין שטינהואר והנפלד עם גרין .
לא כל שחקן ישראלי גבוה מתאים לשחק במכבי ת"א . עם כל הכבוד לגרין חוץ מקצת גובה , אין לא כלום !
לא קליעה, לא חסימה ,לא מסירה ,לא מהירות והחשוב מכל - אין לו ראיית משחק ! כדי להשתפר בגילו , הוא צריך לשחק 30-40 דק'' - אם לא יבצע עבירות שטותיות - בקבוצה במרכז הטבלה כמו נהריה , ר"ג , עפולה וכו'' .
השכר שמגיע לו , בין 50 ל-80 אלף $ לעונה . לא יותר .
צעד טוב למכבי ,צעד טוב ליניב שיסיים את הקריירה על המגרש ולא על הספסל .
השב   •  132
מכביסט114/04/2010 18:50
השב   •  10
54
מאיר14/04/2010 12:50
יניב הוא שחקן טוב ואפילו טוב מאוד לראיה הוא סחט 3 עברות תוקף במשחק מול פרטיזן איזה זר סחט 3 עברות תוקף במשחק אחד בכל העונה יניב לא הצליח כמו כל הישראלים רק משום שהם ישראלים ולא זרים אמריקים
השב   •  41
53
איציק14/04/2010 12:50
השב   •  01
52
רתם14/04/2010 12:47
הפרסומים האלה לא רציניים. העונה לא הסתיימה וזוהי הוכחה נוספת איזה מועדון עלוב נהיה מכבי תל-אביב.

לעניין גרין. הוא שיחק טוב כמעט בכל דקה שהיה על המגרש, ולא היו הרבה כאלה.
אם פיני היה נותן אמון בסנטר היחיד שלו, הוא היה מקבל סנטר בשלבי ההכרעה.
אי אפשר לצפות משחקן בלי דקות, לקלוע בביטחון ולבקש את הכדור.

אז אני שואל למה לא מעיפים את פיני?
פיני אני חושב שהגיע הזמן שתאבד את "גביע קופל" ותכנס לרשימה של המאמנים שאיבדו את התואר "גביע קופל".
השנה אני בעד הקבוצה שתיתן לישראלים שלה להוביל אותה.
גליל וירושלים עדיפות בהרבה מבחינה מוסרית מן המפלצת הצהובה.
 
השב   •  15
המבקר הרשמי14/04/2010 18:53
מצידי תעודד את בני סכנין,אבל נמאס כבר כל העונה לראות אותך מעביר ביקורת נון סטופ על המועדון הכי גדול ומפואר במדינת ישראל,ושם לי את הסמל שלהם.די! !
אמן ואמן שתעבור לקבוצה אחרת{כי אתה אוהד אמיתי הריי. . .}ואז תוכל להעביר ביקורת על קבוצתך החדשה,ותעזוב אותנו בשקט.
וכשאתה תגיע למעמד ולרמה של פיני יהיה לך הזכות לשאול ולזלזל באחד משלושת המאמנים הטובים באירופה! ! 
השב   •  10
51
הרצל14/04/2010 12:47
כמו שהיה בעונה לפני שהצטרף אליה.
מסוג השחקנים שמסכנים את האליפות של מכבי. וזו הסיבה היחידה שלקחו אותו. אין לו מה לתרום למכבי כאשר הצוות המקצועי לא מאמין בישראלים נקודה.
השב   •  03
50
הדס14/04/2010 12:46
השב   •  10
49
דוד ארליך14/04/2010 12:45
קבוצת העובדים הזרים,הוכיחה פעם נוספת,שהיא לא שייכת לליגה הישראלית.
המקרה של יניב גרין,הוא הוכחה נוספת,שמכבי לוקחים שחקנים ישראליים,רק כדי שלא ישחקו בקבוצות אחרות,יניב גרין הוחזר לארץ בהבטחות שוא,לאחר שהצליח מאוד בליגה הרוסית,ומכבי פחדו שהוא ילך לירושלים. אם הלקח של גרין ילמד,ושחקנים ישראלים ישמרו על כבודם ויסרבו לשבת על הספסל של מכבי,רק כדי לשמש אליבי לסיסמא הנואלת "הקבוצה של המדינה".ירויחו מכך גם השחקנים וגם הנבחרת.
השב   •  11
48
אדום14/04/2010 12:40
מכבי חסרת בושה, יניב- זה הדבר הכי טוב שקרה לך. לך תעשה את מה שאתה הכי אוהב וזה לשחק, תעזוב את החארות האלה!
השב   •  23
סגל14/04/2010 13:40
הנפלד היה שחקן חמישייה במכבי כמעט בכל הקריירה שלו!!
השב   •  00
אסף14/04/2010 14:26
הוא היה השחקן הכי יציב של מכבי במשך שנים.
השב   •  00
47
גילי14/04/2010 12:39
חבל ,אין סנטר ישראלי ברמה שלו.
פיני לא האמין בו ולא נתן לו דקות. במצב הזה עדיף ליניב להיות מחוץ למכבי ,המון בהצלחה !
השב   •  32
46
dd14/04/2010 12:35
אין מה לכעוס על יניב גרין, מראש ידעו שהוא שחקן סביר לליגה. זה שמכבי נקלעה למשבר סנטרים והכל נפל עליו זו טעות של מכבי. אניחושב שאפילו גרין יודע שהוא לא בדיוק בסטון. זה מה יש.
השב   •  21
45
הראל14/04/2010 12:33
אני לא מאמין שמעיפים אותו.סנטר מובהק יחידי בקבוצה הקיקיונית הזאת,במקום לקנות איזה מפלצת לעונה הבאה ולתת לגרין את דקות המנוחה שלו(שזה 15-10 בממוצע) הם מעדיפים להעיף את את אחד הסמלים הגדולים של מכבי בזמן האחרון (רק אתמול פירסמו כתבה על רצון מכבי להחזיר סמלים) לשלם לאיזה גמד שנושק ל2 מטר,בגלל שנתן עונה טובה אחת,להיות הסנטר הישראלי  המביל שלך.אני כאוהד מסור של הקבוצה מאוד אפגע אם גרין יעזוב.שחקן גדול ששם את המועדון לפני הנבחרת.איזה אמריקאי יתן לכם דבר כזה?
השב   •  11
מכביזם14/04/2010 13:47
אתה טוען שזרים הם שכירי חרב וישראלים נותנים לב? אז למה הלפרין ואליהו עזבו לכסף הגדול של ספרד ויוון? השחקן האחרון שראיתי שנותן לב הוא ניקולה וויצ''יץ'' שנשאר פה למרות כל הכסף שהציעו לו. אל תדבר על לב ונשמה של ישראלים שנותנים הכל בשביל מכבי,כי זה כבר מזמן לא ככה. הישראלים הפכו לתאבי בצע.
השב   •  10
44
משה14/04/2010 12:30
לקח למכבי יותר מידי זמן (וכסף) להבין שמגרין לא תצמח שום תועלת למכבי.
השב   •  20
43
ארינס14/04/2010 12:27
מושון יעקוסי
השב   •  00
42
רוני14/04/2010 12:27
גרין שחקן נשמה שלא מיצה את עצמו, כמו ישראלים אחרים, אצל פיני ופתח את הפה.
פיני ומזרחי לא אוהבים שאומרים להם את האמת העצובה בפנים ולכן מסלקים אותו.
אני לא קונה יותר מנוי במכבי.
השב   •  24
אלון14/04/2010 12:43
מכבי למכביסטים בלבד!
מכבי יש רק בת"א ובת"א יש רק מכבי
השב   •  10
41
תמיר14/04/2010 12:26
התגובה שלך פשוט נכונה , כל מילה זהב
השב   •  00
40
אוסישקין14/04/2010 12:26
לא יקרה כלום אם תשחק עונה אחת בלאומית. אתה תצא גדול כמו נאור.
השב   •  41
39
הרקליטוס14/04/2010 12:21
יניב גרין מתחזה לשחקן כדורסל. שחקן שקיבל מאות אלפי דולרים ולא תרם כלום. כל פעם כשעלה לשחק הוא חירב לקבוצה את המשחק. שחקן שלא יודע לשמור (רק לעשות עבירות), שחקן שלא קולע מבחוץ ולא קולע מהעונשין. עדיף שילך לשחק עם המוסכניקים והאינסטלטורים בהגועל אוסישקין.
השב   •  31
38
אדום מבחירה וגם מכעס14/04/2010 12:21
איזה התנהלות מבישה!
הכי קל להפיל את הכישלון, והעונה מדובר בכישלון מהדהד, על שחקן תמים שמעולם לא קיבל הזדמנות הולמת. "לא התאקלם חברתית".. נו באמת. מכבי ת"א קבוצה חולה מבחינה חברתית. אולי כדאי שקברניטי הקבוצה, החל מיו"ר ועד לנערי המגבות יתחילו לעשות חשבון נפש.

יניב גרין, תהיה חזק, ובתקווה שתמצא קבוצה שתוכל להעריך אותך באמת, גם אם הארנק פחות יתפח.
השב   •  64
מכביזם14/04/2010 13:45
מי שצריכים לעשות חשבון נפש זה אתם. למה קבוצה עם עבר כמו שלכם נמצאת בליגה ז'', אנחנו לעומתכם שמרנו על מסורת הקבוצה ומינפנו את הקבוצה להשגים.
השב   •  00
אדום חיוור14/04/2010 13:57
רק יש תחושת החמצה..שלא עלו לפיינלפור..זה הכל!!אבל זה שייך לדפי ההיסטוריה..מסתכלים קדימה!! יום נפלא לכולם!
השב   •  10
אדום מלידה!15/04/2010 11:17
עם ניו יורק ניקס ל8 הגדולות באירופה- ולזה אני קורא- כ-י-ש-ל-ו-ן! תגיד מה שתגיד אבל הליגה הזאת זה ליגה של מכבי- אך ורק בגלל שחיטות של מוני פנאן, שימעון מזרחי ואחרים וגם בגלל שאתם קונים כפול 4 מהישראלים ש"משחקים" במכבי! ואני מעדיף ללכת לראות משחק בליגה ארצית ששם יש ישראלים ואף שחקן זר לא על המגרש מאשר לראות אתכם! בושה לארץ ובושה לכדורסל הישראלי!
השב   •  00
37
איריס14/04/2010 12:20

השב   •  73
36
אסף14/04/2010 12:19
כולם ראו את גרין בהפועל ת"א עם אדלשטין, ראו שחקן נלחם ריבאנדר מעולה. אם אני לא טועה הוא סיימת אליפות אירופה כמלך הריבאנדרים. שחקן של 10-20 נקודות למשחק. הפרי היה בשל ומכבי במקום לקטוף אותו השאירו אותו להרקב על העץ. גרין הוא שחקן של ביטחון, שחקן ל 15-20 דקות לא דקה וחצי לסיום הרבע. הוא שחקן שצריך להרגיש שהוא עולה לא בשביל לרדת ולא לקבל את הפרצוף החמוץ כשהוא מחמיץ סל או מקבל סל בהגנה. מכבי בכל הקשור לשחקן הישראלי הממוצע רק הורסת את השחקן ראה ערך הלפרין, אליהו, גרין, חגג, גם כספי. הלחץ להצליח, בגלל התקשורת והקהל מאז עידן פיני, הופך את ההתקדמות של השחקן לבלתי אפשרית. רק אולי פניני שלא רואה אף אחד חוץ מעצמו מסוגל לשחק שם.
השב   •  73
אובייקטיבי14/04/2010 13:39
השב   •  00
אסף14/04/2010 14:22
דרוקר לא האמין בו, בתקופה הזאת הוא מעולם לא הוכיח את עצמו כשחקן מוביל, אני חושב שזאת היתה טעות שלו לבוא להפועל הוא היה צריך ללכת לקבוצה עם פחות לחץ ולהתבלט משם. אבל כל שחקן עם מוניטין קיבל הזדמנות אמיתי בהפועל עם זה שפר,חגג, קוזיקרו, מתן נאור, רוט ואפילו מרקוביץ שהיה קפטן ובטח עוד הרבה אחרים שאני כרגע לא זוכר.
השב   •  10
35
נתנאל14/04/2010 12:18

זה מה שקורה שקונים שחקנים שמלמים אלהם מליונים בזמן שהם שוים שקל וחצי ולוקחים לישראלים שלנו את דקות המשחק אחרי זה מתפלאים למה הוא לא משחק טוב.. מי שחוש כמוני כחול מי שלא אדום

השב   •  1912
הרקליטוס14/04/2010 12:33
הרי כל השחקנים אצלכם בהגועל אוסשקין עובדים ביום יום כמנקי כלובים בסאפרי או כמכיני סנדביצ''ים בסודוך.
השב   •  00
אובייקטיבי14/04/2010 13:39
השב   •  00
מכביזם14/04/2010 13:44
אנרסון MVP חודש פברואר ביורוליג,כל אירופה רודפת אחרי פרקינס,טורנטו רוצה את פישר ולאזמה. אתה לא מתבייש לדבר איתי על זרים תת רמה(אהמ אהמ פינקני)
השב   •  00
34
אילן14/04/2010 12:17
גרין סנטר ישראלי מצויין שהתמודד במדי נבחרת ישראל מול כל הסנטרים של אירופה והתמודד בכבוד ושווה בשווה  פיני גרשון גמר אותו  גמר לו את הביטחון לא נתן לו לשחק ואפילו כשגרין עלה נגד פרטיזן הוא היה מצויין נלחם כמו לוחם אם אני הייתי מאמן אצלי היה מקבל 12-15 דק אבל גרשון הרי מבין חבל שאין לו את בלאט שיעשה לו את העבודה אלישי כדיר הרבה פחות טוב מגרין
השב   •  82
סמיר גודה14/04/2010 13:20
מה הקשר בין גרין(סנטר, 2.06) לכדיר(פורוורד, גג 2.02)? מתי תבינו שכדיר לא סנטר?
השב   •  20
אסף14/04/2010 17:29

משהו שמבין, כדיר הוא אולי יכול להיות סוג של קוזיקרו משופר. אין בישראל שחקן עם המבנה גוף של גרין פשוט אין.
להיות סנטר צריך להיות 2.10 לפחות ועם מאסה שמאפשרת לך לסגור את המגן ולשחק עם הגב. כדיר הוא שחקן שלרוב ישחק עם הפנים לסל, ככה גם אליהו שהם עמדה 4 ולא 5.

השב   •  00
33
מכבי זה חרא14/04/2010 12:13
השב   •  41
מכביזם14/04/2010 13:43
בשנים האחרונות זה אתם. בזמן שאנחנו הגשנו לכם את ששון וארנולד על מגש של כסף למרות שארנולד כבר היה חתום בדינמו מוסקווה האזורית אתם לא נתתם לפניני לשחק אצלנו בגלל החוזה המעפן שלכם ושלחתם אותו לשנת גלות באירופה. ואנחנו מגעילים? כפויי טובה. חכו ביום חמישי.
השב   •  02
32
אדום בלב14/04/2010 12:12
השב   •  20
31
שחקן על הפנים14/04/2010 12:12
יותר טוב שהוא לא יהיה
הוא שחקן על הפנים אין לו רמה לא מגיע לו להיות בת"א אז תיתקדם לקבוצה אחרת
השב   •  22
קבוצה14/04/2010 13:22
גם קבוצות אחרות לא יקחו אותו
שחקן חלש אין לו כלום
השב   •  10
30
מכבי זה חרא14/04/2010 12:11
השב   •  21
29
מכבי זה חרא14/04/2010 12:08
השב   •  00
28
בני14/04/2010 12:07
בס"ד
אני חושב להביא עוד זר ולאזרח אותו לא להביא עוד ישראלים לא צריך. עדיף עוד זרים ועוד זרים זה הכי כיף. לא כדאי להביא ישראלים למה הם לא טובים כמו זר. מעניין  מה יעשו מכבי עוד חמש שנים שכבר לא יהיו ישראלים שירצו לשחק שם מה הם יעשו יעלו עם פיני גרשון בחמיישיה עם דרך שרף בן 50 יעלו את המנקים את מי הם יעלו את מי? ישראלים עוד כמה שנים לא ירצו לבוא כי הם יודעים שאין להם מקום שם. ואז מכבי יהיו חייבים להוציא מלא כסף על ישראלי הכי פשוט. יהיו חייבים לעלות עם שחקני נוער. וזה לטובה. בקצב הזה לא יהיה מכבי עוד כמה שנים יהיה nba
השב   •  01
27
אלנד רואד14/04/2010 11:58
מכבי לא ראויה לשחקן כמו יניב גרין,מכבי רוצה תוצאות מיידיות משחקנים ואז מתפלאים למה שחקנים ישראלים לא מוצאים את מקומם בקבוצה. אני מאחל ליניב גרין לעבור לקבוצה כמו מכבי חיפה בשנה הבאה ולגזול למכבי "אמריקאים" ת"א אליפות.
השב   •  14
26
ניר14/04/2010 11:54
הרי זה ידוע מכבי מחזיקה אצלה את הישראלים הכי טובים עד שיוצא להם המיץ.
גועל נפש של קבוצה,ועוד יותר גועל נפש של מאמן. 
השב   •  66
מכביזם14/04/2010 13:42
שהשארנו אצלנו כדי שלא יהיו לכם אותם. אתם יותר טובים,העיקר עשיתם לפניני את החיים קלים. ותגיד,דרכון צ''כי יש לך?
השב   •  11
25
עידן14/04/2010 11:54
השב   •  30
24
מבקר תגובות14/04/2010 11:52
כל שחקן אחר במקומו היה עושה עבודה טובה יותר. רוב הדברים שהוא עשה היו נזקים! נתנו לו אוכל חינם, הלוואי עליי.
השב   •  51
23
אלישע14/04/2010 11:52
ממליץ לך לנסות ולהצטרף למערכה האמיתית. זוכרים אותך כאן לטובה, על אף ה"בגידה" הזמנית אצל המחלה. לפחות כאן יש כדורסל מהנה.
השב   •  24
22
נועם14/04/2010 11:51
למה אי אפשר לשמור על כבוד המועדון ולהיפטר משחקנים בצורה יפה?
אז מה אם גרין נתן ראיון לא יפה?למה להגרר לרפש הזה?

אתם לא רוצים את גרין?זה מובן ,זה הגיוני ,כולם יודעים את התרומה של גרין למכבי ,לא יעזור לגרין כמה שילכלך על פיני ועל אחרים ,הסיבה שהוא לא משחק הרבה היא כי הוא לא מספיק טוב למכבי (וכנראה שגם לא לסמארה הרוסית) ,זה ברור כשמש לכולם?

אז למה לא להיפרד בצורה יפה ומכובדת?
השב   •  20
מכביזם14/04/2010 12:22
למה לא להפרד בצורה יפה? כי יניב גרין לכלך על מכבי ועל המאמן שלו בפומבי. אם זה ככה-שלא יתפלא שהפרידה לא יפה.
השב   •  10
21
אוסישקין14/04/2010 11:50
7 נקודות ב 8 דקות. איך שחקן הגנתי מעולה שנותן בהתקפה במשחק נתון נקודה לדקה משחק רק 8 דקות?
פיני הוא שחצן ויהיר וזה עולה למכבי ביוקר.
מכבי הביאה את גרין כי כשהוא היה באוסישקין הפועל דפקה 25 הפרש למכבי עם שאראס ופרקר.
החתימו אותו כבר במקלחות. וייבשו את האמא שלו. הפארסה הזאת של הקפאת שחקני נבחרת בספסל הסיבירי של מכבי נגמרה. הדלת לנבא נפתחה ואם יול ומאריץ'' יכולים להגיע לשם, אז גם לאליהו, טישמן, ומקל יש סיכוי ריאלי. אבל לא דרך מכבי.
כשגרין היה בן 22 הוא נראה כמו פוטנציאל נבא. ושחקנים שהוא עשה להם בית ספר במשחקי הנבחרת עשו קריירה של 10 שנים בנבא (כולל הופעות באולסטאר). תסתכלו על ההרכבים של ספרד וסלובניה מאותה אליפות גדולה של גרין. כל החמישיות שלהם עברו בנבא ועוד כמה שחקני ספספל.
פיני הרס שחקן ענק עם עתיד נבא מובטח, והפך אותו למנפנף מגבות ומעודד של שארפ, ולאמפה (שאפילו הוא עבר בנבא !).
השב   •  77
אסף14/04/2010 12:24
אבל הוא היה יכול להיות שחקן אירופאי מהמובילים. לשחק באנביאי כ-5 זר אתה צריך להיות עם יתרונות פיזיים ברורים כמו גאסול לדוגמא. אבל יניב הוא שחקן פנים אירופאי קלאסי, ואתה רואים כל אליפות אירופה מחדש. פשוט חבל.  
השב   •  20
20
אוהד14/04/2010 11:49
השב   •  43
19
ברק14/04/2010 11:48
יניב יממש את עצמו יפה מאוד עם קבוצות כמו גליל , ירושלים , בני השרון יש לו פוטנציאל .
השב   •  30
18
דורון14/04/2010 11:47
כאחד השחקנים עם הפוטנציאל הכי גבוה בכדורסל הישראלי אני רוצה לחזק את ידיו של יניב גרין, אחד השחקנים המוכשרים המשובחים והנחמדים שקמו כאן, לך, פרוס כנפיים למקום בו יעריכו אותך! היית הגבוה היחידי של מכבי שידע להילחם מול הגבוהים של פרטיזן, היחיד שיש לו אומץ לייצר מגע וזה שמקבל הכי פחות קרדיט!! יניב אמר את שעל ליבו אחרי הרבה שנות תסכול, זה ברור שבמכבי של גרשון הורגים ישראלים, במקום צ''ק איידסון יש שחקן ישראלי אלמוני באולימפיאקוס!! במקום אנדרסון יש שחקן ישראלי אלמוני בסקרמנטו קינגס שהרגו אותו במכבי בשנה שעברה ובמקום לזמה יש את השחקן הקיקיוני אליהו שרק בספרד שלא מבינים שם כדורסל כנראה, אלא רק במכבי.אז יניב המון בהצלחה, אני איתך.אתה יכול המון ואתה ממש לא אשם.ב ה צ ל ח ה!
השב   •  63
אילן14/04/2010 12:23
השב   •  00
אילן14/04/2010 12:24
השב   •  00
אלי14/04/2010 22:43
צודק 100%
השב   •  00
17
גיא14/04/2010 11:45
תמיד הוא היה "גרין".

הוא לא שייך לליגה של מכבי, הוא מתאים יותר להפועל חולון או מכבי חיפה.

השב   •  101
16
האדום עולה14/04/2010 11:43
אם גרין לא ימשיך במכבי בגלל שהוא מתח ביקורת על העובדה שהישראלים בקבוצה לא משחקים מספיק באחד הראיונות האחרונים זו קטניניות , כי במקום שמכבי תבין שאוהדים ישראלים ברובם יעדיפו לראות ישראלי בקבוצה על פני רוב הזרים (וזה לדעתי גורף בין רוב אוהדי הקבוצות בכל המדינה) כי אין תחליף לשחקן שגדל במועדון (או בארץ ואז הצטרף לקבוצה) הלב של שחקן ישראלי עולה באלפי אחוזים על כל זר שבשבילו קבוצה בישראל היא עוד מקפצת מדרגה בקריירה לחוזה עוד יותר שמן בשנה הבאה
האדום עולה ואם מכבי לא ירצו אותו אני בטוח שהוא יכול למצוא מקום טוב אצלנו
השב   •  82
הרקליטוס14/04/2010 12:28
אולי אצלכם בישיבה בירושלים כל-כך שונאים גויים עד כדי כך שמעדיפים לראות רק ישראלים בקבוצה. אותנו זה לא מעניין אם השחקן ישראלי או אם הוא זר. אני מעדיף זרים כמו אנדרסון ושאראס על פני הישראלים התת-בינוניים שלכם. חוץ מזה אל תפתח ציפיות שגרין ישחק אצלכם, לקבוצה שלכם אין כסף לגרביים לשחקנים אחרי שגומא עזב.
השב   •  22
מכביזם14/04/2010 13:41
כי גרין חתיכת נגר,ואני מעדיף שהוא לא יבייש אותי על המגרש.
השב   •  02
אלון14/04/2010 16:24
השב   •  02
15
דוד14/04/2010 11:42

השב   •  10
14
יוסף14/04/2010 11:41
יניב גרין שחקן ענק!!
ולא יפה להעליב אותו ככה!
שיבאו אלינו ואז נעלה ליגה !
השב   •  02
13
יקי14/04/2010 11:41
במשחק שעפנו הוא היחיד שנלחם
השב   •  41
12
רועי14/04/2010 11:40

השאלה היא את מי מביאים במקומו.

השב   •  10
11
גרין14/04/2010 11:38
השב   •  50
10
אדום מראשון14/04/2010 11:37
לעזוב לחזור לעזוב לחזור כמו פורפרה? עד מתי תיתן למועדון הזה לשחק לך בקריירה?
השב   •  20
9
שי14/04/2010 11:36
זה כנראה פותח לכדיר א הדלת למכבי !
וראשון D:
השב   •  41
8
יוני14/04/2010 11:34
השב   •  51
7
מיכאל14/04/2010 11:33
יש כמה סנטרים ישראלים מצוינים שאפשר להביא במקומו של גרין. אלישי כדיר וכרמל בוכמן האופציות המועדפות עליי. אם לא אפשר להביא את רותבארט למרות שהוא מבחינתי האפשרות האחרונה ביותר. לדעתי? להביא את כדיר ובוכמן. את כדיר להשאיר בסגל ולהשאיל את בוכמן. למרות שלא נראה לי שבוכמן יסכים.

שיהיה לגרין המון בהצלחה, אני בטוח שהוא עוד יראה למר פנחס מה הוא שווה !!
השב   •  83
מכביזם14/04/2010 11:43
הייתי מעדיף לראות פה את ליאור כפוורד ישראלי במקום את רות''בארט קוז''יקרו או שאר נגרים אחרים. שיהיה סנטר זר,אבל שלפחות יחזירו את ליאור או יותם,או את ליאור ויותם.
השב   •  80
מיכאל14/04/2010 13:25
אבל זה לא כל כך קשור. סנטר זר יהיה. ואפילו לא אחד. סנטר ישראלי הוא בגדר חובה ! אתה לא יכול לבנות קבוצה בלי סנטר ישראלי איכותי. ברור שמכבי תביא ביג מן זר בנוסף לפישר, ואם פישר יעזוב אז עוד אחד. אבל סנטר ישראלי הוא שחקן בפני עצמו והאופציות שפרטתי קודם הכי טובות לדעתי.
השב   •  10
6
מכביזם14/04/2010 11:33
שילך לנגר במקום אחר ויפטור אותנו מהתשלום המטורף עליו. בהצלחה בקבוצה איזוטרית שם תקבל בעשר שנים מה שאתה מרוויח בעונה אחת אצלנו.
השב   •  92
5
פטריוט14/04/2010 11:33
השב   •  100
4
fm14/04/2010 11:32
בכיר אמר , בשיחה עם מקורבים , גורם במועדון . מי שמדבר שידבר בשמו בלבד!
השב   •  330
3
אלי14/04/2010 11:31
לי באופן אישי, אין בכלל ספק, שיניב גרין היה צריך לקבל במכבי ת"א הרבה יותר דקות מאשר הוא קיבל. כי מי שבאמת עקב, ראה שבדקות שהוא היה על המגרש, הוא היה טוב יותר מכל אוסף הליגיונרים ההזוי של מכבי.
חבל על הזמן, הפועל ירושלים צריכה לחטוף אותו ויפה שעה אחת קודם.
השב   •  115
2
הבורר14/04/2010 11:31
דחוף להחתים, גם על חשבון קוזיקרו
השב   •  47
שם טוב15/04/2010 15:22
הם ממש אותו שחקן אותו סגנון רק שגרין גבוה ב3 סנטימטרים
השב   •  00
1
רועי14/04/2010 11:30
השב   •  1932
אסור לפספס
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
נגןהבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
הבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
נגןבמה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
במה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */