יום שלישי, 01.04.2025 שעה 20:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

הקיזוז יצא לדרך, מכבי חיפה - הפועל ת"א ב-26.4

לראשונה בתולדות ליגת העל, הכל יוכרע בפלייאוף - משחק העונה במחזור ה-32 בחיפה. הפועל ב"טדי" במחזור האחרון. הטבלה החדשה ולוח המשחקים בפנים

|
שכטר וכיאל. הכל יוכרע במשחק ביניהם? (עמית מצפה)
שכטר וכיאל. הכל יוכרע במשחק ביניהם? (עמית מצפה)

זהו זה. למרות כל הביקורות, הטענות והטרוניות על חוסר הספורטיביות והטעם הרע שהוא משאיר, הפלייאוף של ליגת העל יצא לדרך באופן סופי לאחר שהסתיימו משחקי המחזור ה-30 ויחד איתו שיטת קיזוז הנקודות, אותה הגו יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון וחבריו בהתאחדות לכדורגל.

16 הקבוצות בליגה ייחולקו לשלושה בתים, מקומות 1-6 יהיו בפלייאוף העליון, 7-10 בפלייאוף האמצעי ו-11-16 בפלייאוף התחתון, כאשר הבתים סגורים ואף קבוצה מהפלייאוף העליון לא תוכל לרדת לפלייאוף האמצעי ולהפך, וכך גם בין הפלייאוף האמצעי לתחתון.

בנוסף, הקיזוז, ממנו אנשי מכבי חיפה חששו כל כך, יוצא לדרך, כאשר מספר הנקודות שכל קבוצה השיגה עד כה מקוצץ בחצי ובמקרה של מספר אי זוגי של נקודות, הן מעוגלות כלפי מעלה.

היתרון בצמרת אותו חיפה בנתה במשך שלושים מחזורים נחתך לשלוש נקודות בלבד, כאשר המשחק בין הירוקים להפועל ת"א במחזור ה-32 (26.4.2010) עשוי להכריע מי תהיה אלופה.

גם בתחתית מקבלת הפועל רעננה חיים מחודשים - הפער בינה לבין המקום ממנו הולכים למבחנים מצטמק מתשע לארבע נקודות בלבד והיא כבר יכולה לחלום על עונה נוספת בליגת העל.

ארבע הקבוצות שיהיו בפלייאוף האמצעי: בני סכנין, הפועל ב"ש, מכבי נתניה ומכבי פ"ת, יכולות כבר להתחיל את ההכנות לעונה הבאה ואולי גם לשחרר חלק מהשחקנים. הדבר היחיד עליו הן יחלמו הוא המיקום בתום העונה.

קאלה חוגג (דרור עינב)
קאלה חוגג כל הדרך לים (דרור עינב)

להלן הטבלה לאחר החלוקה וקיזוז הנקודות וסדר המשחקים במהלך הפלייאוף:

פלייאוף עליון
1. מכבי חיפה - 39 נקודות
2. הפועל ת"א - 36 נקודות
3. מכבי ת"א - 26 נקודות
4. בית"ר י-ם - 23 נקודות
5. בני יהודה - 23 נקודות
6. מ.ס. אשדוד - 22 נקודות

פלייאוף אמצעי
7. בני סכנין - 21 נקודות
8. הפועל ב"ש - 20 נקודות
9. מכבי נתניה - 18 נקודות
10. מכבי פ"ת - 18 נקודות

פלייאוף תחתון
11. הפועל ר"ג - 17 נקודות
12. הפועל חיפה - 16 נקודות
13. הפועל פ"ת - 16 נקודות
14. הפועל עכו - 13 נקודות
15. אחי נצרת - 12 נקודות
16. הפועל רעננה - 10 נקודות

צביקה צמח (רועי גלדסטון)
צביקה צמח. עוד יכול להשאיר את רעננה בליגה (רועי גלדסטון)

פלייאוף עליון
מחזור 31 - 17.4.2010
מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד
הפועל ת"א - בני יהודה
מכבי ת"א- בית"ר י-ם

מחזור 32 - 24.4.2010
מ.ס. אשדוד - בית"ר י-ם
בני יהודה - מכבי ת"א
מכבי חיפה - הפועל ת"א (26.4.2010)

מחזור 33 - 1.5.2010
הפועל ת"א - מ.ס. אשדוד
מכבי ת"א - מכבי חיפה
בית"ר י-ם - בני יהודה

מחזור 34 - 8.5.2010
מ.ס. אשדוד - בני יהודה
מכבי חיפה - בית"ר י-ם
הפועל ת"א - מכבי ת"א

ללה ו-ורמוט בטירוף אחרי השער (אור שפונדר)
ללה ו-ורמוט אחרי אחד השערים בדרבי. יחגגו מול מכבי אליפות? (אור שפונדר)

מחזור 35 - 15.5.2010
מכבי ת"א - מ.ס. אשדוד
בית"ר י-ם - הפועל ת"א
בני יהודה - מכבי חיפה

פלייאוף אמצעי
מחזור 31 - 17.4.2010
בני סכנין  - מכבי פ"ת
הפועל ב"ש - מכבי נתניה

מחזור 32 - 24.4.2010
מכבי פ"ת - מכבי נתניה
בני סכנין - הפועל ב"ש

מחזור 33 - 1.5.2010
הפועל ב"ש - מכבי פ"ת
מכבי נתניה - בני סכנין

יובל נעים חוגג (עמית מצפה)
יובל נעים. במקום הראשון בפלייאוף התחתון (עמית מצפה)

פלייאוף תחתון
מחזור 31 - 17.4.2010
הפועל ר"ג - הפועל רעננה
הפועל חיפה - אחי נצרת
הפועל פ"ת - הפועל עכו

מחזור 32 - 24.4.2010
הפועל רעננה - הפועל עכו
אחי נצרת - הפועל פ"ת
הפועל ר"ג - הפועל חיפה

מחזור 33 - 1.5.2010
הפועל חיפה - הפועל רעננה
הפועל פ"ת - הפועל ר"ג
הפועל עכו - אחי נצרת

מחזור 34 - 8.5.2010
הפועל רעננה - אחי נצרת
הפועל ר"ג - הפועל עכו
הפועל חיפה - הפועל פ"ת

מחזור 35 - 15.5.2010
הפועל פ"ת - הפועל רעננה
הפועל עכו - הפועל חיפה
אחי נצרת - הפועל ר"ג

לכתבה זו התפרסמו 311 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 311 תגובות ב-195 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
195
הקוף הירוק14/04/2010 00:06

המשחק ב 26.4 סגור? כי זה טוב ביום שני :)

השב   •  00
194
יחזקאל הבגדדי12/04/2010 10:07
אנו אוהדי מכבי מאחלים הצלחה להפועל ת"א גם בגביע וגם אליפות
השב   •  01
193
שי12/04/2010 10:05
מה כבר ביקשנו.? זה מתחיל להישמע לי כמו מכבי תל אביב בדרבי. אלוהים!
השב   •  01
192
ליאור12/04/2010 07:55
הקיזוז זה נוכלות.. ואנטי ספורטיביות ?
+בעד
-נגד
השב   •  52
191
אלוף האלופים12/04/2010 04:26
גם אם חיפה תיקח את כל הנצחונות וייקחו אליפות הוא בטח יבוא עם רעיון חדש. קיזוז מחדש אחרי הפליי אוף והוספת חמש נקודות למקום שני  רק שחיפה לא תיקח
השב   •  11
190
דודו גל12/04/2010 02:27
נכון שהשנה היו קבוצות חלשות עכו, רעננה ונצרת, אבל צריך להבין שבשנה שעברה עלו שש קבוצות מהליגה הלאומית
, השנה תעלנה רק שתיים ואולי שלוש ותעלנה רק הטובות ביותר.

הקיזוז חשוב ולמה?
ב: 30 המחזורים מכבי חיפה צברה את הנקודות גם מהרבה קבוצות חלשות ועכשיו מכבי חיפה תשחק בחמישה משחקי פליאוף רק נגד חמשת הקבוצות החזקות וכאן היא חייבת להראות, אם היא הקבוצה הטובה ביותר, כך שהקיזוז היה חשוב.
השב   •  02
189
otman12/04/2010 01:20

מה זה משנה חיפה האלופה

השב   •  00
188
אלעד12/04/2010 00:06
נתניה מסיימת את העונה 2 משחקים לפני כולם!
השב   •  00
187
חיפה11/04/2010 21:30

הפועל מפחדים ממכבי חיפה , לכן הם מנגנים על צד הלחץ , ובוחרים לשחק לפני מכבי חיפה , אני מקווה שההתאחדות תקבע שכל המשחקים יהיו באותו יום ובאותה שעה .קדימה שכל הקבוצות יסכימו , ולא להתחבא ולהיות חכם בלילה ונמושות .

השב   •  11
186
מור11/04/2010 21:29
אבל העיקר העיקר- שהפועל לא תיקח אליפות!
השב   •  00
185
כריש11/04/2010 20:47
לא אכפת לי אפילו אם נשאר ליגה או לא רק שהירוקים המגעילים לא יקחו אליפות!
חולה עליכם הפועל תלאביב תזיינו תירוקים אוהדי הפועל חיפה יבואו לתמוך בכם במשחק בקרית אליעזר
השב   •  21
אלוף האלופים12/04/2010 04:23
שאלך לעודד את הקבוצה שתוריד אתכם ליגה השנה ב עה
השב   •  00
184
ד"ר כדורי11/04/2010 20:34
תכנית המשחקים של הפועל הרבה יותר קשה.הם צריכים לשחק גם בקרית אליעזר וגם בטדי.חוץ מזה,יש להם גם את הדרבי שבו מכבי ודאי לא תרצה להפסיד.קשה לי להאמין שהם יעשו את זה
השב   •  10
183
צרעה11/04/2010 20:26
מכבי חיפה צריכה להכריז על עצמה אלופה ואל לה להתייצב להמצאות של לוזון - פעם אחת לנדאו בנפדל לקח אליפות ופעם שנייה לוזון עם ההמצאות שלו נותן להפועל ת"א אליפות
השב   •  00
182
אלעד11/04/2010 20:06
קבוצות שיחקו כדורגל עד מחזור 30 כדי להבריג את עצמם לתוך פלייאוף טוב שבו יחתכו הנקודות שלהם ושם הם יוכלו לברוח מהפלייאוף שמתחת ולהנות מהפרטנציות בפלייאופים הגבוהים. ככה נשמר המאמץ של הקבוצות גם עד לשלבים המאוחרים ובאמת יש להם על מה לשחק.
השב   •  00
181
דשכדכ11/04/2010 19:54
שעושים את המשחקים האחרונים של הפועל וחיפה בחוץ במקום לחגוג באצטדיון עם אלפי אוהדים חוגגים בחוץ
השב   •  00
180
אלון11/04/2010 19:53
אבל בגלל שאין ברירה אני אוהד חיפה עד סוף העונה

גם אם זה אומר לא לנצח את חיפה בפלייאוף העיקר שהפועל תפסיד את האליפות ימח שמם
השב   •  53
179
דשכדכ11/04/2010 19:47
הקיזוז יוצר מתח עצום ומשחקים ענקיים וידעתם מהתחלה שיהיה קיזוז

בתחילת העונה הקבוצות לא היו בשלות ועכשיו הם כן ועכשיו זה משחקים מי יותר טוב ומי שיותר טוב לוקח
השב   •  01
אלוף האלופים12/04/2010 04:24
השב   •  00
178
אושרי11/04/2010 19:42
עם אוהד אחד של הפועל התקזזנו שבוע שעבר לא?
השב   •  11
177
ד"ר כדורי11/04/2010 19:11
מכבי ת"א משחקת רק בבלומפילד
השב   •  10
176
ירוק11/04/2010 19:09
השב   •  00
175
אלי11/04/2010 19:07
אמיר אלקריף לנצח
השב   •  00
174
יעקב11/04/2010 19:00
חיפה ימעדו בפלייאוף,מול הפועל ובטוח שמול מכבי או ביתר
השב   •  10
אלוף האלופים12/04/2010 04:28
הרגשה שאומרת הכל
השב   •  00
173
ליאם11/04/2010 18:55

שקט בני יהודה אשדוד ביתר הפועל תא ומכבי חיפה מכבי תא תנצח את כולכם מכבי תא רצה לאליפות

השב   •  12
אילן האדום11/04/2010 22:56
השב   •  00
172
איטבון11/04/2010 18:41
לא עשינו אתמול כלום אם אתם לא מנצחים בקריית אליעזר. וזה תלוי רק בכם, כן! יש לכם ורמוט!
השב   •  11
171
ירוק11/04/2010 18:38
השב   •  00
170
בנטוב11/04/2010 18:12
בסה"כ מכבי צריכה לנצח בכל המשחקים, לחכות שהפועל וחיפה יפסידו את כל המשחקים שלהן ויעשו תיקו אחת עם השניה. קלי קלות.
השב   •  11
אלוף האלופים12/04/2010 04:29
זה כמו הסיכוי שלי להגיע לירח השנה
השב   •  00
169
אני11/04/2010 18:08

כבר יש אפשרות לקנות כרטיסים למשחק שאנחנו מתארחים בחיפה ??

נ.ב. או לכל משחק אחר ?

השב   •  40
168
איתמר11/04/2010 17:56
פשוט שיטה מוזרה ותיפשית של לוזון תחשבו על זה קבוצה משחקת בשביל לאסוף נקודות ומשיגה אותם ואז מתברר שהשיגו אותם לחינם שיטה תיפשית שחייבת להטבטל לקראת העונה הבאה!
השב   •  40
אדום אדום11/04/2010 18:31
השב   •  10
167
נמאס11/04/2010 17:50
השב   •  11
166
תוציא לו אדום11/04/2010 17:47
על איזה מתח מדברים כל הילדים?
על להקת המדוזות שמתקרבת לחוף גלים ותדחה ביומיים את עונת הרחצה?
השב   •  00
165
אוהד ברצלונה אמיתי11/04/2010 17:45
אתה פשוט מבייש את ברצלונה לא מגיע לה אוהד כמוך
השב   •  00
164
מילאנזי11/04/2010 16:39
השב   •  67
ירוק עולה11/04/2010 18:15
תתעסק במילאן שלך
השב   •  01
דשכדכ11/04/2010 19:50
השב   •  10
163
גוטמן11/04/2010 16:36
השב   •  41
162
נימני11/04/2010 16:35
השב   •  21
161
ביתרי11/04/2010 16:16
אם הפועל יקחו בסוף אליפות, וישמחו כאילו הם לקחו אותה בזכות ולא בחסדו של לוזון, ויתלהבו ויתרברבו כי זה האופי שלהם קהל של אפסים. זה ירתיח אותי מעצבים ואת כל המדינה אני בטוח!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  123
דשכדכ11/04/2010 19:54
שונא את הפועל שונא את הפועל
כל העולם כולו שונא את הפועל

ורק אני אוהב
השב   •  10
שפיפון11/04/2010 21:57
אתה צודק - ואת החגיגות נעשה בטדי בעזרת השם .. :)
השב   •  00
צהובנשמה12/04/2010 09:31
איזה חגיגות אליפות ואיזה בטיח, אתם תפסידו בקרית אליעזר וגם למכבי. בדרבי הקרוב יגמרו לכם סופית הסיכויים לקחת אליפות (כאילו שהיו כאלה). יאלהה מכבי! להביס את הפועל בדרבי, שלא יקחו אליפות בחים, ורק שיאכלו אותה
השב   •  00
160
איתן11/04/2010 16:12
סוף סוף הגיע רגע האמת
מכבי חיפה מנצחים את כל משחקי הבית
ומוציאים תיקו בחוץ
סה"כ פער מצטבר לחיפה כולל ה-3 עכשיו
13פור
הפועל מנצחים 3 משחקים-אשדוד-בני יהודה וביתר-9 נקודות-ומפסידים בדרבי ובחיפה
סה"כ טבלה סופית
מכבי חיפה-4 נקודות יותר והאליפות בכיס.
שלא יהיה לכם ספק במחזור השני הפור יהיה מדהים-בהמשך יצטמצם  וההכנה לליגת האלופות בדרך
השב   •  45
159
מבוטו מבילאלי קוטו11/04/2010 16:11
יא חתיכת סמרטוט מקק צהוב
איך?! איך?! איך תנצחו אותנו בדרבי?! איך?! למען השם איך?!
השב   •  41
צהובנשמה12/04/2010 09:32
חכה ותראה איך ננצח אותכם (ואולי לא כדאי לך לראות ולהתביש  )
השב   •  00
158
קטר חיפאי11/04/2010 16:09
כל פעם שהגועל במאבקי האליפות הם מפשלים בישורת האחרונה. תמיד הם באים עם רעש וצלצולים ואז מקבלים בראש ומתנחמים במקום השני. למה שהעונה זה יהיה שונה? עונה שעברה קיבלו מקטן בראש במשחק הקובע. קטן פשוט העלים אותם. גם העונה זה יהיה ככה, אתם תראו איך הפועל חוזרת עם שלישייה מקריית אליעזר.
השב   •  50
157
צהוב11/04/2010 16:08
השב   •  41
156
צהוב בנשמה11/04/2010 15:21
השב   •  00
liran11/04/2010 19:24
השב   •  00
יועד11/04/2010 21:56
איפה ראית?
השב   •  00
155
meg11/04/2010 15:16

השב   •  96
154
דיגי11/04/2010 15:05
השב   •  10
153
יענק''ל זאמברי11/04/2010 14:48
עם מקזזים את טעויות השיפוט הרבות שמלבד ההרחקה ההזויה של רפאלוב היו כל השנה כרגיל לטובת חיפה פלוס העובדה שיש לפחות ארבע קבוצות בליגה שבאופן שיטתי לא מתאמצות מול חיפה ומול הפועל באות למלחמת עולם אז יוצא שהקיזוז הטיפשי אכשהו נותן תמונה יותר אמיתית. עכשיו שימו לב לקבוצות שעלו לפלייאוף העליון: בית"ר - אחרי פתיחת הרגליים הבוטה בסיבוב שעבר בטדי באמת שכבר אי אפשר לצפות כלום מהקבוצה הזאת. אשדוד - שמישהו יזכיר לי מתי הקבוצה הזאת הוציאה נקודה מחיפה בני יהודה - כנ"ל. לוזון הארס מת לדפוק את הפועל מכבי ת"א - היחידים שייאמר לזכותם שהם תמיד מתאמצים. למרות היריבות המטורפת עם הפועל תמיד משחקים חזק נגד חיפה והרבה פעמים גם עושים להם בעיות. חבל שנתניה לא בפלייאוף.
השב   •  23
152
זה מה שמעניין אותו11/04/2010 14:44
השב   •  20
151
האליפות ירוקה11/04/2010 14:38
המשחק בקרית אליעזר יגמר בתיקו המוקש הוא מכבי ת"א לנו ובית"ר להפועל חייבים לצבור הפרש שערים טוב יותר שלא נפסיד אליפות כמו נגד מכבי ת"א על 2 גולים
השב   •  30
150
שאול11/04/2010 14:21
מכבי חיפה יתה הקבוצה עם ההתקפה הכי פוריה ועדיין לא זכינו בתואר.זה לא קשור למספר השערים שהקבוצה שמה. אליפות לא מקבלים בגלל גולים
השב   •  11
149
ירושלמי11/04/2010 14:19
יש דרך אחת לעצור את הגועל שלצערי טובה פי 100 ממכבי חיפה. באמת שעצוב לי להגיד את זה אבל צריך לתת לחיפה לנצח, גם בית"ר וגם מכבי. ומול הגועל לתת הכל. אין ברירה, אני מוכן להשפיל את עצמי ואת הקבוצה שלי רק כדי שהפועל לא תזכה באליפות
השב   •  87
ניר11/04/2010 15:26
אם כל הכבוד מכבי חיפה לא צריכה טובות או פתיחת רגליים מאף קבוצה היא עדיין הקבוצה הכי טובה בישראל וכך גם ישאר בסוף העונה
השב   •  40
יועד11/04/2010 22:00
צריך לתת את הכל בכל המשחקים. הקבוצה שלך קודמת להכל ! כמו שהיה שנה שעברה שמכבי עשתה תיקו נגד חיפה ויש כאלה שאמרו שהפועל תיקח ושמכבי עזרה לה.. אבל שבוע אחר כך עשינו גם תיקו בדרבי והמצב התאזן וכולנו יודעים איך העונה נגמרה.
אז יאללה מכבי מקווים לפליאוף מוצלח (מקום 3) ושהאליפות תהיה שוב ירוקה בעזרת ה''
השב   •  10
148
הפועליסט בדם11/04/2010 13:54
מקללים את רובי כל משחק בלי הפסקה.
בסוף הדרבי האחרון הם זרקו מקלות על שחקני הפועל בסיום המשחק.
וכמובן שבשום מקום זה לא כתוב ואף אחד לא מדבר על זה.העיקר אחריי זה כולם אומרים איזה קהל מדהים יש למכבי.
גם בתצוגה חיסלנו אותכם וגם בעידוד.
90 דקות היינו בלי תופים ושמעו אותנו בחלקים מסויימים יותר חזק מששמעו את ג''.
1500 מול 10000 וחיסלנו אותכם.
השב   •  54
שאול11/04/2010 14:18
השב   •  21
קטר חיפאי11/04/2010 16:13
זה לא במקום השירים נגד רובי שפירא. אני מתעב את זה, ואף פעם לא שר שורות כמו "רובי נמצא עכשיו רחוק בגיהנום" או "ברוך השם עכשיו הוא מת". יש יריבות, יש אפילו שנאה, אבל צריך להבין מתי זה עובר את גבול הטעם הטוב ונהיה מגעיל. גם אני מקלל לא מעט במשחק, אבל יש לשיר לערן לוי שישבור רגל ויש את זה. אני רק חושב מה הילדים שלו אמורים לחשוב כשהם שומעים שירים כאלה. גועל נפש.
השב   •  50
אללה חיפה11/04/2010 18:18
השב   •  20
איטבון11/04/2010 18:35
להיווכח שיש למכבי גם שני אוהדים נורמאלים
השב   •  00
אלוף האלופים12/04/2010 04:37
אוליי מפתיע אותך לראות 1 או שתי אוהדי מכבי מפרגנים מה שלא מפתיע אותי זה שלא ראיתי אפילו אוהד אחד של הפועל שנתן מילה טובה למכבי חיפה ומתרכזים באליפות של הפועל תל אביב יותר מאשר הסכנה לרדת ליגה
השב   •  00
147
חיפאי אדום11/04/2010 13:52
מקללים את רובי כל משחק בלי הפסקה.
בסוף הדרבי האחרון הם זרקו מקלות על שחקני הפועל בסיום המשחק.
וכמובן שבשום מקום זה לא כתוב ואף אחד לא מדבר על זה.העיקר אחריי זה כולם אומרים איזה קהל מדהים יש למכבי.
פשוט עצוב לראות כמה שהתקשורת ירוקה
השב   •  20
146
עמית11/04/2010 13:51
לוו7 בתור אוהד מכבי ובתור אוהד כל קבוצה בארץ גם אם הפועל משחקים כדורגל יפה לא טוב שהם יקחו לא מספיק הם ניצחו אותנו בדרבי צריך לדפוק אותם ואנחנו נהרוס להם את האליפות עדיף חיפה,צריכים לנצח את הפועל ביתר וחיפה ואנחנו באירופה!
השב   •  00
145
francesc fabregas11/04/2010 13:39
בעזרת השם בית"ר תפתח את הפועל בגביע ביום שלישי ויקחו את הגביע ואנחנו נפתח את הפועל בקריית אליעזר וניקח אליפות. שונא הפועל
השב   •  24
144
קרלו קאסטולו11/04/2010 13:37
האם הקיזוז לדעתכם יהיה גם בשנה הבאה או לא? מה לוזון יחליט בסוף?

לוזון יחליט שזה עושה מתח וישאיר לעוד עונה - כחול
לוזון יבין שטעה ויאללה חוזרים לשיטה הישנה - אדום

אה, וחוץ מזה, תמיד מוזמנים לבלוג שלי באבריוואן שנקרא ''הדקה ה90'' :)
השב   •  1115
143
יוני11/04/2010 13:36
מ24-04 ל 26-04 (שני) .
ואו איזה באסה .
כל המחזורים צריכים להיות בשבת .
אומנם הקרב הישיר בין שני המועדונים לכן אפשר לדחות את זה אבל חבל שזה לא בשבת .
אבל בתכלס איזה משחק יהיה ,
אפשר לקרוא לו מיני קלאקטיקוס
השב   •  00
142
דודי11/04/2010 13:35
חיפה צריכה לאבד 13 נקודות מתוך 15 שנשארו בקופה ובמשחק של הגועל ת"א נגד מכבי חיפה שתיהן צריכות להפסיד (לא רואה איך זה קורה) כדי שיהיה למכבי ת"א סיכוי להשוות נקודות ועדין להפסיד את האליפות בזכות הפרש שערים טוב של חיפה.
השב   •  10
141
האליפות ירוקה11/04/2010 13:11
נקודה הפרש לנו באים נגד בני יהודה מנצחים וחוגגים יש אליפות
השב   •  10
140
לה פמליה11/04/2010 13:09
השב   •  112
יוני11/04/2010 13:39
אם היתה סכנין או הפועל מתחרות על אליפות אז היתם נותנים לסכנין ולהפועל לא
השב   •  00
קטר חיפאי11/04/2010 16:13
וגם תעיפו אותם מהגביע!
השב   •  10
דורון11/04/2010 16:28
הפועל תיקח אליפות בטדי מול בית"ר המסכנה או אולי אפילו לפני =]
השב   •  02
139
חמודי11/04/2010 12:40
זה רק מחמיר את המצב בליגה גם כך הגדלת הליגה לא הוגנת.
השב   •  00
138
יוני11/04/2010 12:09
תסריט שבו הפועל יוותרו לביתר בגביע כדי ששחקני ביתר יקשרו את השרוכים שלהם במחזור האחרון יכול לקרות אל תיהיו עיוורים נא לבחון היטב את המשחק הזה ולוזון בזכות השיטה המטופשת שלך מובילה לאורך כל העונה יכולה לאבד אליפות . להביא שופטים זרים במחזורים האחרונים
השב   •  30
אדוום11/04/2010 13:42
השב   •  01
137
גדיר .11/04/2010 11:42

הפו  מחמד  גדיר  רק  גדיר   בעולאמ  

השב   •  00
136
אבנר11/04/2010 11:30
השב   •  30
135
אדום הוגן11/04/2010 11:28
אתם צהובים מגעילים שמקטרים מתי שנוח לכם.
אתם נגד פליי אוף בכדורסל ופה אבל בגביע אירופה קפצתם למזרקות אחרי נצחון אחד בגמר או שניים עם החצי גמר למרות שכל העונה שתי קבוצות אחרות לפחות היו יותר טובות..
זו שיטת הפליי אוף!
לא פעם קבוצה ממקום שלישי רביעי מפתיעה את הראשונה..
תשאלו את הפועל תל אביב כדורסל שסיימה מעל גליל אבל הפסידה לה את האליפות לפני שנים רבותת..
ומעשית - אנחנו פשוט נהנים מעונה הרבה יותר כייפית מאוהדי מכבי חיפה וממש לא אכפת לי אם ניקח אליפות או "רק" מקום שני..אתם במקום שלישי וגם רואים כדורגל מגעיל..אז תאכלו את הלב
השב   •  10
134
מכביסט מהדרום11/04/2010 11:16
לאליפות.. איזו שיטה מפגרת. אמנם יהיה מתח וזה תמיד מבורך, אבל לא ברור למה בארץ מנסים לסכל כל הזמן אליפויות של הקבוצות השולטות והמצליחות. מכבי ת"א בכדורסל לקחה אין ספור אליפויות, ההתאחדות החליטה לעשות פיינל פור נוקאאוט - התוצאה מכבי הפסידה לחולון. ועכשיו, חיפה הולכת להפסיד את האליפות בשיטה מפגרת לחלוטין ולא הוגנת בעליל.
השב   •  43
133
רפי גינת11/04/2010 10:41
לא לא שמעתי נכון,הפועל באים! איזה חלום לדפוק להם את האליפות מחזור אחרון בטדי! משה סיני הנה הנקמה!
השב   •  92
132
ולאכ11/04/2010 10:41
כל אבל כל אוהדי הפועל חייבים לבוא למשחק נגד ביתר גם אם אין כרטיסים תהיו מחוץ לאצטדיון ונחגוג שם את האליפות
השב   •  22
131
מבט אחר11/04/2010 10:19
ליגה מגוחכת בה היו"ר''המדהים'' שלה זורה לכולנו חול (והרבה) בעיניים.
לפני כמה שנים לא רבות הבטיח מר לוזון הידוע כי קבוצתו מכבי פ"ת תזכה באליפות
דבר שנראה ונשמע בערך כמו הסיכויים של אייל ברקוביץ להתמנות מחר למאמן הנבחרת.
לימים גדל הבחור והתיישב ברום הכדורגל הביצתי הישראלי והבין כי אם צלחת האליפות לא תגיע לאורווה אז נביא את האורווה (למעשה זהו דיר חזירים) לצלחת.
מוחו הקודח רקם לו וחזה מצב בו נניח חכמי פ"ת מסיימת במיקום 3-5 יוכל להתמודד ישירות עם הראויות האמיתיות על הכתר. צחוק הגורל פ"ת תקווה שלו איבדה את תקוותה ומבוססת עמוק בתוך הליגה הנכשלת הזו ובפליאוף חסר כל תועלת.

את הנזק כבר עשה המקריח, יצר ליגה ללא הגיון וללא כל ספורטיביות, מכבי חיפה את האליפות שלה לקחה, למרות: 1. הפחתה של חצי מהנקודות וההפרש, 2. שליפת אדומים ללא קשר למציאות, 3. מישהו מכם זוכר מתי בפעם האחרונה שיחקה מכבי חיפה במקביל למשחקה של הפועל ת"א (שלא נאמר חס וחלילה) לפני, 4. לחץ מטורף וספינים מצד כל הליגה והתקשורת (שכן, גם היא מונחת על ידי לוזון - ראה ערך א.אוחנה). הצעתי לכם כל אותם שמות טובות, קשה לכם להיות טובים יותר אין שום בעייה, שנו כיוון עזבו את הענף אשר מעבר לים נראה אחרת, תתעסקו בדברים שבאמת אתם יכולים להועיל ותפסיקו לנסות להמציא את הגלגל.
מכבי חיפה היתה אלופה ותישאר כזו על אף כל אותם שטויות והמצאות על אפכם וחמתכם (כן גם אתה מר אלי אוחנה - סתם בשביל הציטוט)

מעניין איך הפועל ת"א היתה מגיבה אם המצב היה הפוך. אבל כנראה שבמדינת ת"א הדברים היו (או לא היו) עוברים בצורה אחרת.

מכבי חיפה אתמול לקחה את אליפות המדינה. בזכות ועל אף .

ושכולכם אוהדי כל הקבוצות למיניהם תחזרו לחורים שלכם, כי תמיד בסופו של דבר כמו בכל דרך, ישנם כלבים שנובחים, וישנה השיירה הירוקה שעוברת.
השב   •  104
א.א. לב אדום11/04/2010 10:53
המועדון שלך והעומד בראשו תמכו בשיטה המפגרת הזאת, ובניגוד לשקרים שלך, רבים וטובים מאנשי הפועל ומאוהדיה מתנגדים לה והתנגדו לה מסיבות ברורות.
מכבי חיפה לקחה אתמול אליפות? שטויות. שמור את הדאגה שלך ל"ספורטיביות" ול"הוגנות" למקרה שבו הפועל תיקח אליפות בפער של פחות מ-3 נקודות.  הרי פלייאוף היה בכל מקרה.  האם גם בלי קיזוז היית אומר שמכבי חיפה אלופה מבחינתך בגלל שהיא סיימה במקום הראשון בסוף הליגה הסדירה?  כמה קשקושים בתגובה ארוכה אחת.  "קיראו - תבינו" עלק.

השב   •  31
שלמה ארצי11/04/2010 10:56
על הקיזוז כולם ידעו לפני העונה(מסכים שהקיזוז הוא רעיון מטומטם)בעונה אחרת היה צריך להיות עכשיו עוד סיבוב שלם ואז הכל פתוח גם בהפרש של 6 נק,חיפה שלך קבוצה באמת גדולה שקצת מפשלת בזמן האחרון גם שאתם מנצחים זה בשיניים לעומת זאת הפועל משחקת את הכדורגל הכי טוב ויפה בליגה ועדיין כל העונה מתרכזת למשחק 1 בעוד שבועיים שכמו שכולם יודעים הפועל לא מבריקה ב"קללת אליעזר" מי שינצח במשחק הזה האליפות שלו ובצדק.
השב   •  10
מבט אחר11/04/2010 11:41
א.א. לב אדום - יותר מתאים: ח.ח עלה שחור

מעניין, האם גם ותזכו בעליבות של הלוזון ליג (לא ירום הודו) בהפרש של 2 נקודות, תקראו לשיטה הזו שיטה מפגרת?!
הרי הקבוצה שלכם נהנית מאליפויות שלא היו (ראה ערך בית שאן), אבל בטח יש לכם תשובה לכל דבר.
חיים באשליה אופטית ובבועה משלכם, הרי שוב תיאלצו אם כל הרצון להינות מן הפירורים הניתנים למקום שני, מהגביע כנראה שתעופו ביום שלישי, וכל שיישאר לכם הוא להמשיך ולחכות. 
אוי ההמתנה. תקרא - תפנים - תבין! 
השב   •  11
מבט אחר11/04/2010 11:53
שלמה ארצי, אפילו שם מקורי אין לך.

קבוצה קטנה שההישג הכי גדול שלה השנה הוא תיקו מאופס בדרבי
יש לכם מאמן ילד, שרואה בתיקו על יוקרתה של העיר (בדרבי) כזה הישג, אוי לאוזן של ואן גוך השומעת בגמגום. הרי גם אתם אדמדמים באשר תהיו, באם לא היתה השיטה ''המדהימה הזאת'' והרחבת הליגה חסר הפרופורציות הזו השנה היתם יורדים ליגה, כי כל אותם קבוצות השייכות לליגה הלאומית בכלל כמו רעננה, ר"ג וכו'' לא היו כאן ואתם הייתם נמצאים במקום הראוי לכם, במקום האחרון
השב   •  10
א.א. לב אדום11/04/2010 13:44
אני מגיב עניינית לזה שעכשיו נזכרת לבכות על השיטה - אתה מגיב על הכינוי שלי.
אני מציע שנחכה לראות אם הקיזוז בכלל ישפיע על המיקום בסוף העונה לפני שנפרוץ בבכי - אתה מזכיר לי את בית-שאן.
אני אומר בפירוש שהקיזוז מגעיל בלי שום קשר למיקום של הפועל עכשיו, שלשום או בעוד שבועיים - אתה שואל שוב אם אני אקרא לה שיטה מפגרת (בעיות בשמיעה, בקריאה או בהבנה?).
ראיתי שאתה כותב ברמה גבוהה יותר מ-95% ממי שמגיב כאן, אז חשבתי שיש עם מי לדבר.  טעות שלי.

השב   •  00
מבט אחר11/04/2010 14:50
כמוני כמוך א.א

דבריי מופנים אל כל אותם פוחזים
הפעם אשתדל לענות לך בחרוזים

ראשית תודה על המחמאה זה הדדי
כנראה שגיתי והיית בעדי

זה קורה לפעמים לבעלי זכרון קצר
זה מדבק אתה יודע (אולי) היה מיותר

לפעמים נדמה שאנו מטילים מימנו בקשת
ולא מביטים  לעצמנו על הדבשת

לכן אוהד יקר עימך הסליחה
חזק ואמץ ו(תי)שן במנוחה

אי שם מסתבר ישנם אוהדים
אפילו אם זה במיקומים יותר נחותים
לועגים, ''צוחקים'' ואת ראשם מאבדים
כאלו ששכחו את טעמם של אלופים
ועל כן כולנו הירוקים ''השכחנים''
עונים בחריפות גם אם אתם לעיתים נעלבים

אז סליחה שהערנו את כבודו משנתו
מעתה איש איש ילך לדרכו

סע ברכה ואשמח אם בעניין תגיב
ולא משנה אפילו אם בשמו של מר טביב

בזאת נפסיק את האוירה להרעיל
וניפגש כולנו ב-26 לאפריל





השב   •  10
א.א. לב אדום11/04/2010 15:30
מהפה שלך לאוזן של אלוהים.
כן ירבו כמותך והלוואי שתצתמק ליגת לוזון וביזיון וששירת הכרמל תחליף טוקבקים של ילדים חצופים, טיפשים ועילגים.

אני הראשון שאברך את השפויים שבקופים ב-15 במאי (או לפני כן, חס ושלום) אם תזכו באליפות.
אם, לעומת זאת, הפועל תתעלה ותזכה ולא משנה באיזה הפרש (ואני עדיין לא מבין איך כל המכביסטים בטוחים כל-כך שזה הולך לקרות וצריך להתחיל לקונן על כך כבר עכשיו), אני הראשון שאמשיך לומר שקיזוז הנקודות הוא רפש שאין כדוגמתו.

שא ברכה וסע לשלום, קץ למדון בין נציגי שני מועדוני הכדורגל היחידים בישראל.
השב   •  10
מבט אחר11/04/2010 15:51
האמת שלהחליף עימך מילים אני כבר די מחפש
זה ממכר, זה שוטף, בורידים אותנו תופס
אני די מסכים אם חוסר ההבנה המכביסטית
זה בדיוק משול ללסבית שוביניסטית

שיהיה לכולנו שבוע מוצלח ובשורות טובות
שחלוצינו ימשיכו לכבוש בצרורות

שהאדום יהיה לעד בצמרת
אני מדבר על מקום שני (זאת אומרת)

שאיתכם תהיה האמת ואצלנו החובה
כי במקרה שלכם כן זוכרים את הסגן של בר כוכבא
 
ועם כן מהי התשובה לאלת הכותרת
האדומה היא הפועל אשר בעקבות עצמה דוהרת
וחיפה הירוקה (שמלבד בדרבי) לעולם לא עוצרת
כל זאת על אף השיטה המפגרת.
אופס לא כך התכוונתי לסיים את זו האיגרת
אז נגיד תודה, שלום, וקצ'' יו לייטר בפעם אחרת


השב   •  20
130
מסי11/04/2010 10:18
השב   •  00
אלוף האלופים12/04/2010 04:46
תאר לך את האצטדיון מפוצץ ומריעים כולם לחיפה אין מצב שהחיפאים יחשבו אפילו על תיקו עם קהל זה שחר לך על זה ותרויח אליפות
השב   •  00
129
red since birthday11/04/2010 10:02
האלופה עלולה להקבע עפ"י הפרש שערים . אני אישית הייתי מאוד רוצה שאם הפועל תיקח אליפות זה יקרה עם לפחות עם 3 נק'' יתרון אז החיפאים לא יוכלו לטעון שזכינו באליפות בגלל הקיזוז .
השב   •  12
128
א.א. לב אדום11/04/2010 09:55
החליטו על קיזוז אחרי שמכבי חיפה פתחה פער מהפועל?  מוני הראל דחף את השיטה המטומטמת הזאת?
אני שונא את העיוות הלא-ספורטיבי לא פחות מהקופים הירוקים, אבל להאשים את הפועל בגניבת אליפות ולהפיל את חוסר הספורטיביות עליה?  לך לעזאזל.  מה אתה רוצה - שיפתחו את הרגליים בשם "ההוגנות"?  ומה היית אומר אם המצב היה הפוך?  הייתם פותחים ביוב שלם על הבכיינות של אוהדי הפועל?
יאללה לך לאכול דייסה.
השב   •  10
127
אדום עולה11/04/2010 09:21
בעזרת השם השנה יש לנו דבל. יום שליש ביתר משחק גדול וחשוב ולנו יש נכס שנולד למשחקים הגדולים מהרן לאלא חוזר מהפציעה מבקיע כרגיל ומנציח את המשחק.אחרי זה פליאוף חיפה דרבי וביתר מתאים מאוד ללאלא שיעשה את ההבדל תרשמו את זה ותזכרו לאלא הגדול מכולם למשחקים גדולים יחד עם הכוכבים ורמוט שכטר ושאר השחקנים אחד אחד שהשנה שווים דבל.
השב   •  53
זאב11/04/2010 09:47
השב   •  10
ירוק11/04/2010 10:48
כן בטח. תנצחו את בית"ר בגביע.על מי אתה עובד. מתי לאחרונה נצחתם את בית"ר בשלבי הנוקאווט בגביע המדינה.
השב   •  20
אדומה11/04/2010 10:53
השב   •  00
126
פאק מאן11/04/2010 09:21
לא עדיף כבר ליגה של 10 קבוצות ו4 סיבובים?
השב   •  101
125
אלון11/04/2010 09:18
אחרי מזל כל כך גדול אתם חייבים לשמור על המקום השלישי!
אם אתם לא מצליחים לעשות את זה אתם הופכים לקבוצה השלישית בגודלה בתל אביב!
באמת מזל מטורף!
השב   •  00
124
אייל גלברג11/04/2010 09:15
יש לכם את התמיכה המלאה שלנו!!
השב   •  20
123
rak zauv11/04/2010 09:11
בלעדי-מכבי מוותרת על המקום לאירופה בעד ניצחון בדרבי והשפלה של האדומים בעוד שנה בלי אליפות-גם בעונה הגדולה ביותר שלהם ב25 האחרונים.
השב   •  24
122
חיימון11/04/2010 09:07
1-להגיע לאירופה
2-לנצח תדרבי
3-שחיפה תיהיה אלופה
אישית אני מוכן שמכבי לא יסיימו מקום 3 ולנצח תדרבי-ובתנאי שהפועל יחפשו מי ינענע אותם-ויסיימו במקום ה 2
השב   •  51
121
עמיר11/04/2010 09:06
שוב ההיסטוריה חוזרת ובאופן בלתי ספורטיבי בדיוק כמו מכבי ת"א בשנת 2002 , גם הפועל ת"א עלולה לגנוב את האליפות בזכות קיזוז נקודות לא הגן !
השב   •  33
שער 811/04/2010 10:30
השב   •  00
120
אביב11/04/2010 08:44
השב   •  10
119
איציק11/04/2010 08:06
השב   •  00
118
אריאל11/04/2010 07:49
גם מי שיסיים שביעי (ראשון בפלאיי אוף) לא מגיע לאירופה, אז למה שהם ישחקו בכלל?
השב   •  30
חיים11/04/2010 09:22
השב   •  00
סמי11/04/2010 12:23
היו צריכים לעשות פליאוף תחתון ועליון בני 8 קבוצות כל אחד.
השב   •  10
JohnnyB11/04/2010 15:55
לקבוצות מרכז טבלה כל 100 אלף משנים ככה שכן יש להם כל מה לשחק
השב   •  00
117
מוטי11/04/2010 07:41
השב   •  30
116
se7en11/04/2010 07:25
אין לכם בית יא צוענים פולשים. תחזרו לר"ג.
השב   •  31
שער 811/04/2010 10:34
השב   •  10
115
דודו11/04/2010 07:00
למכבי ת"א יצא הכי טוב את כול המשחיקם שלהם משחקים בבית
השב   •  00
114
עזרי11/04/2010 06:11
אם אנחנו רוצים משחקים מעניינים כמו שיש לנו בפלייאוף העליון חובה לשנות את הליגה ל10 קבוצות כך יהיה כמעט בכל שבת מחזורים מעניינים ומותחים וזה מה שיחזיר את האוהדים למגרשים נקודה למחשבה
השב   •  20
113
איאד11/04/2010 05:26
השב   •  41
112
sfds11/04/2010 05:26

די למנחס
קודם שיקחו אליפות

אחרי

השב   •  00
111
מאור11/04/2010 05:16
השב   •  30
110
מאור11/04/2010 05:15
אבי לוזון אתה פשוט בושה לעולם הזה
השב   •  00
109
אללה מכבי שלי!11/04/2010 04:44
תפסיקו להתבכיין ותתכוננו לתת בראש לכולם! תפסיקו להכין תירוצים ל"אם נפסיד" ותהיו ווינרים ותנצחו את כולם כמו שעשיתם עד עכשיו! אליפות? אלישע וחברים יש עוד דרך ארוכה ותכירו בזה! אבל מה? אתם מוכנים ללכת עד הסוף! כי ככה מתנהגים אלופים אמיתיים!

נ.ב. אני ירוק בדם ובהצלחה לנו.
השב   •  30
108
עידו11/04/2010 04:20
תודה יוני.
אחלה תגובה שלך.
מסכים איתך במאה אחוזים.
שמח לראות שיש כאן אוהדים עם ראש על הכתפיים.
ואני ממש שמח שסוף סוף מישהו יודע אם מורידים את הקיזוז בעונה הבאה. כבר חודש אני שואל ואף אחד לא באמת יודע.
בעונה הנוכחית הספורטיביות מתה ואיתה כל ההערכה שהייתה לי לכדורגל הישראלי, למרות שאני אוהד של חיפה.
לראות מאמן כמו גוטמן, שעד העונה חשבתי שהוא מאמן גדול, מדבר בעד הקיזוז, בונה עליו ונאחז בו כקרש הצלה, פשוט דוחה אותי. שלא תטעו, גוטמן הוא ללא ספק המאמן הטוב בארץ, הבעיה היא שכמה שהוא מאמן גדול, כך גם האיש קטנוני, בכיין ורוצה לנצח גם במחיר שבה הספורטיביות והמוסר בספורט ימותו.
טוב, אני מניח שהגאונות שהוא מביא למגרש, באה על חשבון משהו.
רק חבל שזה בא על היותו אדם ספורטיבי ומוסרי.
ויסלחו לי אוהדי הפועל ת"א אבל אני רק אומר את האמת הכואבת.
מקווה שבעונה הבאה האלופה והיורדות יוכתרו כדין, ועל פי כדורגל נטו.
רק בקשה אחרונה להתאחדות:
עשיתם כל כך הרבה השנה כדי לחבל בכדורגל שלנו. עשיתם עבודה מצויינת! למה שלא תבואו לקראתינו ותורידו את מחירי הכרטיסים במגרשים כמו שהובטח לנו?
זה המעט שתוכלו לעשות כדי להשכיח מאוהדי הכדורגל את העוול שנגרם לנו בגללכם.
השב   •  71
ב.מ.11/04/2010 08:31

לוא היית נמצא במקומו של גוטמן האם היית מזיל פחות דמעות? מספיק כבר עם הצביעות הזאת.

השב   •  11
אוהדומה11/04/2010 08:58
גוטמן טוען ובצדק - שהשיטה היתה ידועה מראש. כולם כבר הכתירו את חיפה אלופה,אז  או קיי-חיפה אלופת שני הסיבובים הראשונים. אם מגיע לה להיות אלופת המדינה העונה, אולי . אבל היא צריכה להוכיח זאת בזמן אמת.
ת''כלס הפועל הפסידה פחות משחקים,הבקיעה יותר שערים ויחס שערים שלה יותר טוב,והיא בהחלט ראויה לא פחות מחיפה להתמודד על התואר,ותפסיקו כבר עם ההתבכיינות .
השב   •  11
107
שלומי11/04/2010 03:48
פשוט אסור שהגועל נפש האדום ייקח ת''אליפות!
השב   •  61
106
טל11/04/2010 02:56
מגיע לך שאפו על העבודה שאתה עושה בהתאחדות
שיטת הקיזוז היא דבר גאון.!
ולא בגלל שזה בא לטובת הפועל אני חייב להודות שזה מחשבה נכונה מאוד.!
השב   •  06
105
AVI11/04/2010 02:50
הלוואי תפסידו את האליפות בגללכם הפסדתי 2000 שקל בווינר את הגועל דווקא כן תפסתי הם לא מאכזבים בווינר
השב   •  12
104
חמודי חביבי חמוד{~11/04/2010 02:20
כי יש להם במחזור האחרון משחק בטדי ובדרבי לא אין הפתעות ינצחו כרגיל
השב   •  11
103
מכביסט11/04/2010 02:00
בעונה כזו מכבי צריכה להאבק על האליפות. אם היו 2-3 שחקנים ברמה גבוהה זה היה קורה.
לפחות בסדר משחקים זה שיחק לטובתנו. כל המשחקים בבלומפילד כשמכבי תארח את חיפה בית"ר ואשדוד ו"תתארח" אצל בני יהודה והפועל.
השב   •  01
102
שמעון11/04/2010 01:52
לא מעניין אותי אם הפועל תיקח אליפות בזכות הפושע הגנב לוזרון. מכבי חיפה (לצערי) היא האלופה. כל מה שיקרה עכשיו זו בדיחה גאונית של הלוזרון המאפיורון על חשבון אוהדי ושחקני הכדורגל כדי לעשות קופה, יעני. בקיצור - נוכל בן שלולית
השב   •  72
ולאכ11/04/2010 10:36
השב   •  01
יניב11/04/2010 14:34
השב   •  00
אדום11/04/2010 17:21
השב   •  00
101
ירוק11/04/2010 01:47
השב   •  11
גיד11/04/2010 08:54
השב   •  12
JohnnyB11/04/2010 15:56
נאכל אותכם בקריית אליזער שלכם וגם למכבי ובית"ר אתם תאבדו נקודות
השב   •  00
100
הירוק עולה11/04/2010 01:16
צודק 100%
השב   •  10
99
הירוק עולה11/04/2010 01:15
אם נשארה בכם טיפת כבוד אז אתם חייבים לנצח בדרבי ולהרוס להם את אליפות הלוזון ליג שלוזון כל כך מתאמץ להביא להם
השב   •  20
98
ירושלמי11/04/2010 01:13
פשוט ביזיון, הכל הופך להיות תוך רגע אחד מזויף ולא ספורטיבי! קבוצות שנאבקו בשיניים כדי לא לרדת ליגה עלולות לאבד את מקומן בגלל מר לוזון הדיקטטור
השב   •  10
97
שי11/04/2010 01:05

אני פונה בלב נרגש להתאחדות ולמכבי..
אל תשחקו בשבת! פליז!

השב   •  01
96
דם אדום11/04/2010 01:03
משערים של איתי שכטר ודדי בר דיין
השב   •  88
95
ירווק11/04/2010 01:02
מי תיקח אליפות?
מכבי חיפה - כחול
הפועל ת"א - אדום
יאללה תפציצו!
השב   •  11676
94
רביע.באקה11/04/2010 01:02
השב   •  1113
93
אוראל11/04/2010 00:24
לא 5 המשחקים הבאים יקבעו הנקודות שיצברו יתבסבו ל 23 שיש עכיו מהקיזור ואז שתידע גם מקומות מתחלפות תלוי מי ניצח מי הפסיד בקיצו אם חיפה מפסידה או עושה תקו שבוע הבא והגואל מנצחים את בני יהודה הגועל מקום ראשון
השב   •  00
אביב11/04/2010 01:06
אם חיפה תעשה תיקו שבוע הבא מה שלא סביר כי הם מול אשדוד בבית והפועל תנצח הם יהיו מקום ראשון בהפרש נקודה לעומת זאת אם חיפה יפסידו שוב משהו שלא נראה הגיוני והפועל ינצחו אז הפועל תהיה מקום ראשון בגלל הפרש שערים עדיף
השב   •  00
92
הכריש11/04/2010 00:23
תזכרו טוב מה שאמר הכריש מחזור 33 מכבי ת"א מנצחת בבית את חיפה ואז מתחיל המהפך כי מכבי למרות היריבות כל השנים לא נותנים משחקים כמו ביתר ירושלים גם תיקו במשחק העונה לא רע לנו
השב   •  22
פורצה הפועל11/04/2010 06:16
הפועל סוגרת ת''עונה מול מכבי ת"א ואח"כ יוצאת לטדי.אני מניח ששתיהן יעלו בשיא המוטיבציה לדפוק לנו את האליפות. במידה ולא ננצח את חיפה לא יגיע לנו לזכות וגם לא ניזכה.במפורש, חייבים לנצח את כל מה שנותר.
השב   •  10
91
ohad11/04/2010 00:10
השב   •  00
90
שונא מכבי וביתר11/04/2010 00:05
עושים את הקפת האליפות בתוך האצטדיון ובחוץ נעשה על האש
השב   •  44
89
יוסי10/04/2010 23:57
אין לה שום סיכוי. עם סדר משחקים כזה לחיפה אין איפה לאבד נקודות
השב   •  10
88
רועי10/04/2010 23:56
השב   •  00
87
ניב10/04/2010 23:55
לא יסתכלו על המספר שערים יסתכלו על המספר נצחונות זה מה שיקבע לבסוף..
השב   •  00
86
דרוזי צהוב כחול בנשמה10/04/2010 23:52
כמה שאני לא סובל את הירקת יעע ..
בא לי להקיא מרוב שאני שונא אותכם
השב   •  133
85
יוני10/04/2010 23:51
לא שאיכפת לי שנעלה עוד מקום בסוף העונה, אבל אין פה ספורטיביות!  הפועל יכולה לקחת אליפות כרגע מחיפה אחרי עונה ענקית של חיפה!

קבוצות מהתחתית יכולות להישאר ליגה על חשבון אחרות שצברו יותר נקודות!

מכבי ת"א למשל, יכולה להפסיד לנו את המקום ה-3 אחרי שהם קיבלו אותו בכבוד במשך כל העונה, וכרגע ההפרש רק 3נקודות.במקום 6.

בקיצור חראטה של שיטה, בושה וחרפה.
מזל שזה עף שנה הבאה, ביטלו את השיטה הזו משנה הבאה ואילך, לכל מי ששואל..
השב   •  272
84
גיא אהרון10/04/2010 23:51
למה צריך פלייאוף אמצעי? הקבוצות האלה לא יקחו אליפותו ולא יירדו ליגה.מנהלי הקבוצות יכולים להגיע להסכם כספי עם השחקנים,כך יכולים לחסוך כסף רב ויכולים להתכונן בראש שקט לעונה הבאה.
השב   •  20
83
אבי10/04/2010 23:48
ההפרש שערים ייחשב בסוף העונה רק לפי השערים שיובקעו מעכשיו עד סוף העונה!

יאלא הפועל בטדי בסוף העונה איזה אש יהיה לחגוג אצלכם אליפות ח
השב   •  02
82
אדום בדם!10/04/2010 23:47
לארח את בני יהודה ומכבי תל אביב זה הכי גרוע כי זה במילא בבלומפילד גם אם הם היו מארחים אותנו. היחדים שאנחנו באמת מארחים אלה אשדוד(המקום השישי) בבית
השב   •  00
81
אדום בדם!10/04/2010 23:31
קוראים לה ליגת העל.. הפליאוף משחקי העונה ואם זה לא מעניין אותך אתה לא אוהד כדורגל אמיתי
השב   •  20
80
שמואל10/04/2010 23:27
ותן לנו לדפוק להפועל את האליפות במחזור האחרון בטדי- יותר מזה אנחנו לא צריכים.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  3114
רון האדום11/04/2010 14:52
אני אשא תפילה לה'' ולא לאתר ספורט.
מי ייתן וניקח את האליפות על אפם ועל חמתם של כל אוהדי השנאה .
השב   •  13
79
אלי טייב10/04/2010 23:24
האם מכבי הבטיחה את המקום  באירופה?

השב   •  16
הרוני10/04/2010 23:48
לא, העונה עדיין לא נגמרה. כמו שהאליפות עדיין לא של חיפה, גם הכרטיס לאירופה עדיין פתוח
השב   •  00
78
חיפה10/04/2010 23:23
צריך לערוך את המשחקים באותו יום ובאותה שעה ,
השב   •  30
77
הפועלתמיד10/04/2010 22:58
תענו בבקשה
השב   •  01
נהלהי11/04/2010 15:53
אחי נראה לי זה ב26 כי כול המשחקים הם בב24 ורק הפועל תל אביב- מכבי חיפה ב26 כי זה המשחק המרכזי אני לא בטוח תיכנס ללאן עוד שבוע ותבוק
השב   •  00
76
מכביסט בדם10/04/2010 22:45
השב   •  3328
75
שמעון10/04/2010 22:42
השב   •  20
redboy11/04/2010 17:53

השב   •  10
74
אוהדת10/04/2010 22:42
השב   •  41
73
אלי10/04/2010 22:38
הניצחון של מכבי חא בטדי עשתה עבודה גדולה  למכבי חיפה פשוט הפועל ת"א צרכה לשחק בטדי במקום מכבי חיפה 3נקודות זה הרבה חיפה צרכה לקח את האליפות אם הפור שיש לה
השב   •  53
דה רידר11/04/2010 01:25
לפני המשחק מול ביתר ואיך שהם ניראים הם הולכים לאכול בראש גם בגביע וגם בטדי
השב   •  11
72
קובי10/04/2010 22:38
לקחנו כבר תאליפות היום
השב   •  22
71
מוסא10/04/2010 22:37
אין לנו עוד 10 אלוני יפת ונצטרך להסתדר עם כל חכמונים שאוהבים ולעשות ע הקבוצות
השב   •  01
70
מוסא10/04/2010 22:37
שלוש נקודות רגיל אבל אחי הקבוצה הכי קופחה בעניין הזה
השב   •  11
69
שחר10/04/2010 22:35
איזה אקשן אמיתי
השב   •  30
68
אדום אש10/04/2010 22:33
השב   •  26
67
ian brown10/04/2010 22:33
10 נקודות אחרי הקיזוז המרחק מהמקום האחרון לרביעי כמו המרחק בין המקום השלישי לשני פשוט שליטה מוחלטת בליגה שלא לדבר על העובדה שרק למכבי ת"א מבין האחרות יש סיכוי תיאורטי לקחת אליפות (גם כן תיאורטי הם חייבים לנצח בכל המשחקים שלהם ולקוות שהפועל תנצח את חיפה/לנצח את כל המשחקים בהפרשים עצומים ותיקו בין הפועל לחיפה) לכל שאר הקבוצות אין אפילו סיכוי תיאורטי לזכות באליפות. טוב שהפועל פותחת מול תל אביבית כי זה ניצחון שילחיץ את חיפה להמשך אם נגיע למצב שבמשחק מול חיפה נהיה בשלוש נקודות הפרש הם ישתינו במכנסיים למרות שלדעתי ביכולת של חיפה עכשיו היינו מגיעים לנקודה מהם אם אשדוד לא הייתה פותחת מולם רגליים כל משחק בין השתיים. מה שבטוח אוהדי חיפה בלחץ אלישע לוי חסר ניסיון והוא גם לחוץ בטירוף במיוחד מהתגובות האחרונות של האוהדים בנוגע להתנהלות שלו במשחקים תלונות שעוברות להנהלה שבוודאי מפעילה גם היא לחץ לא קטן עליו מצד שני למרות הניסיון של גוטמן במעמדים מסוג זה הפועל השנה נוטה למלא את הדלי ולבעוט בו בקיצור 26.4 משחק על האליפות מי שתנצח תהיה אלופה
השב   •  22
66
הרב בנעיזרי10/04/2010 22:31
השב   •  21
65
avi10/04/2010 22:30
אני מקווה לפחות שמישהו שם למעלה יבין שעם השופטים שיש לנו זה לא ילך ולמשחקים הרגישים יביאו שופטים מחו"ל
השב   •  11
דני שובבני11/04/2010 13:21
לאף אחד אין מה לבכות על שיפוט !
גם את הפועל קיפחו, מול חיפה בבלומפיד דקל קיינן הכשיל את שכטר - הגיע פנדל להפועל ואדום לקיינן, סיכוי טוב שהפועל היו יוצאים עם יותר מ 0 נק'' באותו משחק.
מול סכנין גול חוקי של לאלה נפסל - שוב הפועל מפסידה נקודות חשובות.
אני לא מאשים את השופטים - גם הם בני אדם.
השב   •  00
64
הכוכב משער 810/04/2010 22:25

יאלה להפסיק עם הקיצוצים והחוסר ספורטיביות הזאת! מה זה השטויות האלה, קבוצה שמזיעה עונה שלמה עלולה לאבד אליפות אחרי שבתאכלס השיגה יותר נקודות?! איפה הספורטיביות? נכון, יש מתח אבל אליפות זה קרב של עונה שלמה ולא של תקופה מסוימת. נקווה שגם בכדורסל יפסיקו עם השיטה המטומטמת שהאליפות מוכרעת במשחק אחד, עונה שלמה במשחק אחד?! איפה יש בעולם דבר כזה? תנו לספורט לנצח ולא ליצור מתח בכח על חשבון זיעה של שחקנים

השב   •  150
63
מנגב באהבה לסכנין10/04/2010 22:25
אם בייתר היום היו מנצחים היה לכם סכוי לנצח יום שלישי עכישו הם יתעוררו לצערי
השב   •  42
62
בני10/04/2010 22:24
השב   •  03
61
מנגב באהבה לסכנין10/04/2010 22:21
השב   •  02
60
max10/04/2010 22:20
כדורגל משוחרר בלי לחצים והרבה גולים
השב   •  50
59
סעיד10/04/2010 22:20
השב   •  50
58
אוחנה10/04/2010 22:18
השב   •  30
57
חיפאי10/04/2010 22:17
.
השב   •  01
56
ערן10/04/2010 22:17
מי יכול לענות לי כמה נקודות על נצחון בפלייאוף?
השב   •  01
55
הגל הירוק10/04/2010 22:16

מתישהו הנפילה צריכה להגיע בהפועל וכנראה שזה יורגש במישחקי הפליאוף.

השב   •  31
פורצה הפועל10/04/2010 22:36
ובכ"ז מנצחים יחסית בקלות אז אולי נתחיל כעת בנסיקה.?
השב   •  01
JohnnyB11/04/2010 16:00
בתחילת העונה
ואתם רק עכשיו מתחילים ליפול. מה חשבתם שתנצחו כל העונה? זה היה ברור שמתישהו גם אתם תכנסו לתקופה רעה. למזלינו זה מגיע עכשיו
השב   •  00
54
אוהד בית"ר כמו יהודי ולא חמור כמו מוסלמי!10/04/2010 22:16
מי שחושב כך..כחול
ומי שחמור..אדום
השב   •  929
הציוני11/04/2010 01:24
ואחר כך אותך בגלל הכינוי האנטישמי שלך
השב   •  11
53
אילן האדום10/04/2010 22:15
ההגרלה קצת מקפחת את הפועל, מארחת רק את הדרבי ומשחקת בחוץ בחיפה ומול בית"ר למרות שהיא שניה בטבלה. עם זאת הפועל הקבוצה האיכותית ביותר בליגה השנה ונמצאת כרגע בכושר הטוב ביותר, בעוד שחיפה קצת עייפה ומקרטעת. אני מקווה שהמשחקים יהיו הוגנים ושקבוצות לא יפתחו רגליים ואז רוב הסיכויים לדעתי שהמשחק במחזור האחרון מול בית"ר לא יהיה קריטי והפועל תסגור את האליפות עוד לפניו.
השב   •  53
הירוק עולה10/04/2010 23:57
אל תדאג לוזון כבר מסדר את ההגרלה לטובתכם
השב   •  10
52
on10/04/2010 22:14
השב   •  32
הרשלה11/04/2010 08:25
השב   •  00
51
אורן ירוק10/04/2010 22:13
השב   •  60
50
עמי10/04/2010 22:12
השב   •  01
אורדון11/04/2010 15:40
השב   •  00
49
הפועל בבית ובחוץ10/04/2010 22:10
יש רק שתי משחקי חוץ ?

יום שלישי מלחמה מלחמה יום שלישי מלחמה מלחמה יום שלישי מלחמה מלחמה מ-ל-ח-מ-ה !
השב   •  13
48
הירוק עולה10/04/2010 22:10
למה היום המשחק המרכזי היה בית"ר מכבי ת"א ושבוע הבא פתאום זה לא המשחק המרכזי אלא מכבי חיפה אשדוד ושוב נשחק אחרי הגועל?
עד מתי לוזון עד מתי?
השב   •  41
47
אלעד10/04/2010 22:10
מבחינתנו היום לקחנו אליפות.
מעכשיו זאת סתם ליגת השטות של לוזון בסופה ניקח שוב פעם אליפות.
השב   •  96
אלון אדום10/04/2010 22:30
תחגוג אליפות עם עצמך. באותה הזדמנות אולי גם תכיר את עצמך באופן יותר ברור.
השב   •  62
רוני10/04/2010 23:12
השב   •  12
46
גכדעכאטישעח10/04/2010 22:10
כל המשחקים של מכבי בבלומפילד
השב   •  11
45
נשמה אדומה10/04/2010 22:09
השב   •  11
44
יאיר10/04/2010 22:07
השב   •  21
ליאת10/04/2010 22:10
שזה טוב לחיפה.
השב   •  00
43
גכדעכאטישעח10/04/2010 22:01
חמש מתוך שש הקבוצות שעלו שנה שעברה ליגה בפלייאוף התחתון
השב   •  32
42
הירוק עולה10/04/2010 22:01
למה אם דה סילבה ועותמאן קיבלו היום צהוב חמישי, דה סילבה לא משחק במחזור הקרוב ועותמאן בעוד 2 מחזורים?
השב   •  41
מוזס10/04/2010 22:08
אם אני לא טועה עותמאן פצוע.. בגלל זה הוא לא ישחק..
השב   •  10
מישהו10/04/2010 22:10

כי להפועל יש משחק גביע מול בית"ר ירושלים

השב   •  20
הירוק עולה10/04/2010 22:15
הסיבה שעותמן לא ישחק מול הגועל היא לא פציעה אלא כרטיסים צהובים בעוד דה סילבה לא ישחק מול בני יהודה
? 
השב   •  00
41
ליאת10/04/2010 21:51
בשום מקום בעולם זה לא עובד למה להביא שיטות מפגרות ודביליות לישראל?
מה רע בליגה עם 16 קבוצות ו - 2 סיבובים כמו בהרבה מקומות בעולם וכו שהיה בישראל שנים רבות או ליגה של 11 קבוצות ו - 3 סיבובים?
איפה בעולם יש פלייאוף? איפה בעולם תיקו 0 לא שווה נקודות?
לא מתקנים משהו שעובד כבר עשרות שנים בכל העולם (כי כולנו רואים מה קורה שאיזה פתח תקוואי חכמולוג מנסה לתקן את זה).
השב   •  130
ליאת10/04/2010 21:59
השב   •  10
משה10/04/2010 23:59
קודם כל תיקו אפס מקבל נקודה , בלעדי הנקודה הזו הפער היה יורד ל 2 נק''

צריך פלייאוף כי הגדילו את הליגה וחצי מהקבוצות הן בעצם רמה של ליגה שניה.
יש קבוצות שמצליחות לנצח רק קבוצות מליגה נמוכה (חיפה) או לקבל מתנות משופטים (משיח) ויש קבוצות שפשוט לא מפסידות (הפועל) .

קבוצה שראויה לאליפות תנצח גם קבוצות ברמה הגבוהה .

סביר להניח שחיפה תעשה בונקר מול הפועל ת"א כדי לנסות לשמור על היתרון.

אני רק מקווה שיהיו נציגים של מודיעין אזרחי בכל המשחקים כדי שלא תהיה אליפות שרוכים נוספת ושיביאו שופטים מחו"ל .

אוהדי ביתר וגם אוהדי מכבי כבר הצהירו שהמטרה היחידה שנשארה להם זה לקלקל להפועל , כלומר לפתוח רגלים בחיפה ולנסות לעצור (לפחות בתיקו) את הקבוצה הטובה בארץ.
אשדוד כבר הוכיחה את מי היא מעדיפה כאלופה .
נשאר לבנות על בני יהודה שלפחות תנסה להיות הוגנת
השב   •  01
ליאת11/04/2010 00:49
בני יהודה, מצבך לא מי יודע כמה.
ואם לא שמת לב אני כתבתי שהתגובה הזו היתה אמורה להיות תגובה למספר 26 שהציע הצעה גאונית חדשה שתיקו אפס לא יהיה שווה נקודות.
ומלבד זאת הפליאוף הזה מיותר, שנים היו 16 קבוצות בליגה ו - 2 סיבובים, לא סתם הגיעו למסקנה בסופו של דבר שצריך להקטין את מספר הקבוצות בליגה ולהגדיל את מספר הסיבובים.
יתרה מכך בתור קבוצה שמתהדרת לנצח קבוצות גדולות לא ראיתי שהצלחתם מי יודע כמה נגדינו.
נכון אין ספק מכי חיפה פישלה נגד מכבי תל אביב במשחק הראשון, גם נגד נתניה במשחק השני ונגד סכנין במשחק השני. ויודע מה היום היה השיא של האמא של כל הפשלות.
אבל מפה ועד להגיד שמכבי חיפה לא מנצחת קבוצות גדולות? (אם תחשב היא הפסידה 3 נקודות נגד מכבי תל אביב ועוד 2 נגדיכם אתם מנגד הפסדתם 5 נקודות מולנו ככה שאם סופרים מי הפסיד יותר נקודות נגד הקבוצות הגדולות אתם לא מובילים בהפרש עצום שאתם יכולים להתרברב בו יותר מדי).
ועוד להגיד שהיא צריכה את עזרת השופטים, תסתכל מה קרה לנו ב - 4 המשחקים האחרונים (מהם פעמיים הפסדנו נקודות ופעם אחת ניצחנו ב - 10 שחקנים שאפילו השופט הודה שהוא טעה בהחלטה שלו.
שלא לדבר על העונש המוגזם לכל הדעות של טשיירה לעומת העונש שספג באדיר על פעולה כמעט זהה. (פי 3!)
הפליאוף - מיותר.
קיזוז הנקודות - האמא של המיותרים.
ועדיין מכבי חיפה לא תפסיד בקריית אליעזר להפועל תל אביב ותבטיח את האליפות.
וכשאתה אומר לא תשחק בונקר אתה מתכוון לא תשחק כמו שאתם שיחקתם פעם אחרונה שהגעתם לקריית אליעזר? אל תדאג לא יקרה, מכבי חיפה לא משחקת בונקר ההגנה שלה מספיק טובה גם בלי זה.
שבוע טוב.
השב   •  10
אדום בורדו11/04/2010 06:28
השחצנות הטיפוסית שנוטפת ממך ומכל אוהדי חיפה גורמת לי לבחילות.

תמשיכו להגיד שכבר לקחתם אליפות.
ניפגש בסוף העונה.
השב   •  00
הרשלה11/04/2010 08:32
השב   •  00
השד הצהוב11/04/2010 09:03
לכל אוהדי הגועל אתם שחצנים טיפוסים
אתם יודעים טוב מאוד שאם זה היה ההפך היתם בוכים בדמעות תנין הלואי הלואי הלואי הלואי הלואי הלואי שלא תקחו את האליפות שלא מגיעה לכם וב"ה גם את הגביע תפסידו!
השב   •  00
40
גמל אדום10/04/2010 21:49
בלאיוף חמוד וזהו לא יותר מזהה
השב   •  43
39
אוהד חיפה עכואי10/04/2010 21:48

השב   •  12
38
הירוק עולה10/04/2010 21:45
לוזון לא ירגע עד שהגועל תזכה באליפות. אם לא מספיק הקיזוז שבוע הבא אנחנו שוב משחקים אחרי הגועל.
מישהו אמר שעה אחידה?
השב   •  41
37
אלי10/04/2010 21:39
השב   •  40
אילן10/04/2010 21:57

יום א'' הבא זה ערב יום הזיכרון ויום שני זה יום הזיכרון לחללי צה"ל אז ככה שזה משאיר אר את יום שבת

השב   •  10
36
דני האדום10/04/2010 21:38
כי בית"ר מארחים את הפועל בטדי אז במחזור 35 יהיה רק את המשחק של בני יהודה נגד חיפה
השב   •  12
ליאת10/04/2010 21:50
במחזור 35 ובמחזור 33 יש 2 משחקים בבלומפילד
השב   •  30
35
מומו10/04/2010 21:37
למכבי כל המשחקים בבלומפילד - איזה שיטה?
השב   •  114
קוקו10/04/2010 22:18
כי בית"ר בכושר טוב יותר
השב   •  04
34
איציק10/04/2010 21:37
היום התחיל מסע ההתאוששות. רעננה תשיג 10 עד 12 נקודות בפליאוף וזה יספיק לה למקום 14 ולנצח במבחנים את בת ים או אשקלון
השב   •  94
33
יענקלה10/04/2010 21:35
גם יניב קטן יודע שהוא חייב להעביר את המפתחות לאייל גולסה, כי הקבוצה מאוד מאוד חלשה
השב   •  95
32
מתן10/04/2010 21:34
מי תיהיה האלופה
הפועל-אדום
חיפה-כחול
השב   •  15395
31
ian brown10/04/2010 21:34
בפלייאוף האמצעי משחקים על מיקום שקובע כמה כסף הקבוצה תקבל בסוף העונה
השב   •  40
30
הירוק עולה10/04/2010 21:33
אם נניח מכבי פ"ת תפסיד את 4 המשחקים שלה ולפחות 4 מקבוצות פלייאוף תחתון יעקפו אותה האם היא תרד ליגה?
השב   •  70
יעקב10/04/2010 21:46
רק הקבוצות שמתמודדות בפלאוף התחתון יכולות לרדת ליגה
השב   •  30
JohnnyB11/04/2010 16:02
כל קבוצה שנמצאת בפלליאוף האמצעי הבטיחה את ההשארות בליגה
השב   •  00
29
טל זימבריס10/04/2010 21:32
הפועל מנצחים את חיפה יש סכוי די גדול! ילאאה הפועל.
השב   •  36
28
ורמוטניו10/04/2010 21:31
הפועל ת"א מארחת 3 משחקים בבלומפילד + משחק "חוץ" נגד מכבי ת"א שגם הוא בבלומפילד. ככה שבעצם יש לנו רק משחק אחד מחוץ לבלומפילד נגד חיפה שאם נעזוב רגע את ההשמצות, לפי איך שהקבוצות נראות כרגע כל אוהד אובייקטיבי יודה - הפועל מנצחת את חיפה.
השב   •  1016
ליאת10/04/2010 21:47
הפועל מארחת את מכבי תל אביב ולא ההפך.
ולכן היא מתארחת גם בטדי ולא רק בקריית אליעזר.
ועם כל ה"אטרקטיביות" שלכם עדיין לא ניצחתם בקריית אליעזר (לא ב - 14 שנים האחרונות לפחות) ותמיד תזכרו שלמכבי חיפה יש תיקו פור.
השב   •  60
דודי10/04/2010 21:49
אתם יכולים לחלום עליק הפועל מנצחת ח:D:D
השב   •  30
אילן10/04/2010 21:55
נראה לי שאתם מתארחים אצלנו ובטדי אם בית"ר מסיימים רביעי.

אז ככה שאתם משחקים רק 3 משחקים בבלומפילד
השב   •  30
רוני10/04/2010 22:11
מכיבי חיפה מפרקת את כולם מזה השטויות האלה
השב   •  30
ורמוטניו10/04/2010 22:26
אז המשחק האחרון יהיה נגד בית"ר
השב   •  00
JohnnyB11/04/2010 16:04
הרבה דברים אפשר להגיד על מכבי אבל דבר אחד אי אפשר להגיד עליהם זה שהם פותחים רגליים ולא ספורטיבים. שנה שעברה עלו לדרבי כמו אריות למרות שלא היה להם כבר עניין בליגה. אותו דבר השנה בקריית אליזער מול חיפה. גם השנה הם ילחמו בשיניים על כל משחק ואני לא מאמין שאני אומר את זה אבל מגיע להם במקום השלישי בזכות ולא בחסד
השב   •  00
27
ביזיון10/04/2010 21:26
אבל לוזון עושה ככל עולה על רוחו,צריך לפנות למשהו במשרד בספורט שיתעורר
השב   •  90
26
אילן10/04/2010 21:23
בנוגע לשיטה אולי כבר עדיף ככה בשביל העניין.

שניצחון יעניק 2 נק''

תיקו אפס לא יזכה את הקבוצות בנקודה.

תיקו עם שערים יזכה בנקודה.

בסוף העונה לחלק לפלייאוף עליון של מקומות 1-5 עם משחקי בית וחוץ (סה"כ 8 משחקים) שעל נצחון מקבלים 3 נק'' ועל תיקו עם שערים נקודה ובלי שערים 0 נק''.

מקומות 6-7 הולכות הבייתה ומסיימות את העונה או נאבקות על פרס כספי במשחקי בית חוץ ראש בראש.(אלא אם איי פעם תיהיה לנו נציגה 6 באירופה ואז זה יהיה על אירופה)

מקום 8-16 פליאוף תחתון באותה שיטת ניקוד של העליון ושיטת משחקים כמו היום, כלומר יהיו 8 משחקים שכל קבוצה נפגשת פעם אחת עם קבוצה אחרת.

ככה יש ערך ספורטיבי לעונה. אין קיזוז של חצי נקודות.

יהיה צורך להבקיע שערים על מנת לקבל נקודות. (תיקו 0 בלי נקודות)

ככה תיהיה ליגה גדולה ואולי יהיה יותר מתח. מה שכן זה יהיה יותר ספורטיבי. מה דעתכם?
השב   •  68
25
אבי10/04/2010 21:22
יש אליפות ויש גביע
השב   •  510
24
דני10/04/2010 21:10
השב   •  63
ביתרי10/04/2010 22:04
השב   •  11
23
ליאת10/04/2010 21:09
אחרי שאת הסיכוי שלכם לאליפות קיבלתם בגלל חלוקת הנקודות ולא חס וחלילה בגלל איך שאתם משחקים.
אתם עוד מרשים לעצמכם לבכות על סדר המשחקים?
למה שלא תבכו על כך שמכבי חיפה מארחת אתכם ולא ההפך, אתם הלא הפועל "אטרקטיביות" תל אביב, אני חושבת שרק בגלל זה אתם צריכים לארח את כל המשחקים בפלייאוף הדבילי של ליגת לוזון ויותר מזה לקבוע גם את סדר המשחקים. רק ככה האליפות הזו תוכרע בצורה הוגנת.
השב   •  2911
סמית10/04/2010 21:19
להביא לך טישו מותק ?
השב   •  32
ליאת10/04/2010 21:45
וגם אז אמרתי שהצעד הזה מטופש להחריד.
למעשה אמרתי את זה גם לפני תחילת העונה.
לגבי הטישו, תודה אבל תשאיר לעצמך, אתה יודע שתוכל לנגב את הדמעות אחרי שתפסידו את האליפות בקריית אליעזר עוד שבועיים.
השב   •  90
גיד11/04/2010 08:52
את היחידה שבוכה! פייר או לא פייר זאת המצאיות ועם חיפה תהיה טובה יותר אז מברוק עכשיו כול העם יראה כמה חיפה קבוצה בלי אופי
השב   •  01
22
שי10/04/2010 21:08
בעונה רגילה יהיה שלושה סיבובים ולא שניים.. אז אל תתחכם
השב   •  35
ליאת10/04/2010 21:57
כשהליגה היתה ליגה של 16 קבוצות היו 2 מחזוריםסיבובים.
לקצץ את כמות הקבוצות בליגת העל אז העלו את מספר הסיבובים ל - 3.
3 סיבובי ליגה זו המצאה חדשה (יחסית).
השב   •  30
21
ירוק תמיד בלב10/04/2010 21:07
בבקשה תעשו את המשחק של חיפה נגד בני יהודה ב- 17/5 בבקשה
השב   •  72
אבי לוזון10/04/2010 22:35
קיבלת
השב   •  30
20
גכדעכאטישעח10/04/2010 21:06
משחקים בשביל הכיף?
השב   •  90
רז10/04/2010 21:36
מקומות 7-9 זוכות למענקי מיקום מההתאחדות ואילו מקום 10 לא מקבל כלום.


השב   •  30
19
**עדי**10/04/2010 21:06
השב   •  58
18
יוסי מזרחי10/04/2010 21:06
אין מה לעשות בתור אוהד מכבי ששונא את הפועל אין לנו ולביתר ולחיפה סיכוי אחרי הקיזוז.
השב   •  2224
גיא10/04/2010 21:22
אולי למכבי ולביתר אין סיכוי אבל לחיפה יש! והיא הולכת גם לקחת את האליפות!
השב   •  102
יאיר10/04/2010 22:12
אפשר לסגור את הכדורגל הישראלי.
השב   •  61
ליאת11/04/2010 00:56
אתה מתכוון מגיע להפועל כי הם בוכים יותר
מגיע להפועל כי הם יפים יותר?
מגיע להפועל כי הם תל אביבים יותר?

משום מה אם אנחנו אחרי 30 משחקים עם 15 נקודות בקופה בלבד (וגם כי בליגת לוזון משחקים 33 / 35 משחקים לא 30 כמו בכל ליגה אחרת בעולם) מובילים ב - 6 נקודות ומקזזים את זה בחצי ככה שאנחנו עדיין מובילים אבל רק ב - 3 נקודות אני לא מוצאת איפה לעזזל מגיע להפועל לזכות באליפות ועל שום מה זה מגיע להם?
השב   •  32
השד הצהוב11/04/2010 09:12
  תגיד לי יא חתיכת אידיוט בחלומות שלך הגועל יקחו אליפות אני לא מאמין שאוהד מכבי מאמין ולו במעט או מאחל לגועל לקחת אליפות תפסיק לקחת את הכדורים האדומים ותתחיל עם הצהובים!
השב   •  21
גיד11/04/2010 10:33
מגיע להפועל כי היא מציגה כדורגל יפה ואטרקטיבי יותר! מגיע להפועל כי היא הפסידה פחות! מגיע להפועל כי הסיבה היחידה שהפועל הפסידה העונה היא מנשה משיח ובמשחק השני היסתגרתם כמו קבוצת תחתית וכניראה שזה מה שיקרה עוד שבועיים לאט לאט מיתגלה כול הבלופ מיתגלה השנה ואת יכולה למחות כמה שאת רוצה זה לא ישנה את העובדה שהפועל תהיה אלופה ותייצג את ישראל קצת יותר בכבוד מאשר ההישג המדהים של חיפה בליגת האלופות!
השב   •  01
צהוב11/04/2010 15:38
זה לא משנה כמה אתה מפסיק אלא כמה אתה מנצח וחיפה ניצחו יותר
הטבלה מדברת בעד עצמה
השב   •  10
17
**עדי**10/04/2010 21:05
יאללה אוהדי לא נורא באמת מיסכנים .אולי העונה הבאה יש לכם אליפות.אמרתי אולי.אבל העונה זה רק לת"א האדומה .אני צודק??אם כן כחול
השב   •  1936
16
אדום שלא נדע10/04/2010 21:05
כחול-מכקי חיפה
אדום-הפועל ת"א

[יאאלה הפועל!]
השב   •  13290
15
GOL10/04/2010 21:02
השב   •  81
14
ח מישל10/04/2010 21:01
בשבילי חיפה לקחה היום את האליפות הרגילה ובעוד 5 מחזורים תקח את אליפות לוזון .
השב   •  82
13
פיל ג''קסון10/04/2010 21:01
הפרצוף של ליגת העל כמו הפרצוף של לוזון - שניהם מכוערים ביותר
השב   •  142
12
אלמ10/04/2010 20:58
תבינו שהקיזוז הוגן מאוד (לא שאני בעדו) ידעתם עליו מתחילת העונה ופשוט הייתם צריכים לספור אחרת
השב   •  2619
דוד10/04/2010 21:07
השב   •  51
יאיר10/04/2010 22:10
השב   •  71
אוהד11/04/2010 00:11
הוגן וספורטיבי הם דברים שונים. הוגן - אומר שהתנאים של המשתתפים הם זהים - וזה אכן מתקיים. אבל ספורטיביות אין כאן. גם להטיל מטבע ולקבוע כך את גורל האליפות זה הוגן, אבל לא ספורטיבי.
השב   •  11
ליאת11/04/2010 00:53
רק למכבי חיפה לפי ההגדרה שלך להוגן זה הוגן.
(אני לא אתפלא אם זה מה שיעשו בעונה הבאה אם אחרי הכל הפועל "אטרקטיביות" תל אביב לא תזכה באליפות השנה).
השב   •  11
11
אמג''ד בדראן - צ''לסי בדם10/04/2010 20:58
איזה שיטה מפגרת ! למה אנחנו נשחק רק 33 משחקים וכל השאר ישחקו 35 !! לא פייר
השב   •  148
גיא10/04/2010 21:03
כי בכל מקרה לא ירדתם ליגה.. אז למה למשוך את זה עוד 2 מחוזרים!? חיפה אלופה דרך אגב!
השב   •  113
אמג''ד בדראן - צ''לסי בדם10/04/2010 21:35
אני רוצה שנשחק כמה שיותר בכדי לשבור את השיא שלנו בצבירת נקודות :)היה לנו איזה 45 באותה עונה עם אלישע לוי
השב   •  31
גיא10/04/2010 21:42
כי עכשי יש לכם 21 ועוד 15 עם וכאשר תנצחו את כולם זה 34.. אז בכל מקרה זה לא ממש משנה
השב   •  30
10
גיא10/04/2010 20:57
בתחתית מי תרג לא מעניין,בקושי אפשר לזכור איזה קבוצות יש  שם.
האמצעי בכלל אפשר לבטל,לא יבואו אוהדים. עדיף שהקבוצות יצאו כבר לחופשת קיץ .
והעליון עוד לפני שהתחיל יש טעם מסריח לסיום עונה כזו.
השב   •  393
9
אני10/04/2010 20:57
כי משחק אחרון שלהם מול בני יהודה העגלות. והפועל בחוץ נגד ביתר או מכבי תא.
השב   •  1012
יאיר10/04/2010 22:08
השב   •  40
ירוק11/04/2010 01:40
השב   •  10
השד הצהוב11/04/2010 15:47
השב   •  00
8
אדום עולה10/04/2010 20:54
האליפות של הפועל!
השב   •  513
7
.10/04/2010 20:51
יאללה מכבי!
השב   •  55
6
אין על הפועל ת"א!10/04/2010 20:50
חייבים לנצח את בני יהודה ואת מכבי חיפה ואת ביתר ירולשים!!
אמן ואמן!
השב   •  512
5
תמיר10/04/2010 20:49
השב   •  5132
אדום10/04/2010 21:10
איי מה יהיה הסוף
השב   •  164
אוהד חיפה עכואי10/04/2010 21:47

השב   •  76
הומברגו10/04/2010 22:54
חולמים בלילה ומספרים ביום
השב   •  43
דרוזי ירוק מחורפיש11/04/2010 15:53
לא נמאס לכם
השב   •  00
4
רמי10/04/2010 20:47
השב   •  56
3
סאלח10/04/2010 20:45
השב   •  6562
ברק11/04/2010 07:50
יאללה יאללה תחזור לחור שממנו יצאת אתה והקבוצה המסריחה שלך
השב   •  03
זוטא11/04/2010 17:24
אתה עייף
השב   •  10
2
אדום בלב ובנשמה !10/04/2010 20:44
אותך אני אוהב עלייך רק חושב מבוקר ועד ליל עכשיו להשתולל יאללה הפועל !
השב   •  7562
1
יוני10/04/2010 20:44
תרימו את הראש - היום לקחתם אליפות ! היום גם מתחילה ליגה אחרת שלא מעניינת וקוראים לה ליגת לוזון
השב   •  10342
ולאכ11/04/2010 10:44
לא זכיתם באליפות וגם לא תזכו
השב   •  24
אסור לפספס
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */