יום שלישי, 01.04.2025 שעה 05:57
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
נ.ב.א 24-25
 מזרח 
80%8424-917575קליבלנד קאבלירס
75%8077-876675בוסטון סלטיקס
64%8293-861374ניו יורק ניקס
59%8647-878175אינדיאנה פייסרס
56%8484-866475דטרויט פיסטונס
55%8426-856775מילווקי באקס
49%8839-872274אטלנטה הוקס
47%8050-798276אורלנדו מג'יק
45%8274-825675מיאמי היט
44%9003-880175שיקגו בולס
37%8717-838676טורונטו ראפטורס
32%8391-788375ברוקלין נטס
31%8688-823675פילדלפיה 76'
25%8517-791875שארלוט הורנטס
21%9069-814475וושינגטון וויזארדס
 מערב 
83%8126-911276אוקלהומה ת'אנדר
66%8273-865776יוסטון רוקטס
63%8751-906675דנבר נאגטס
61%8319-837574לוס אנג'לס לייקרס
59%8782-914675ממפיס גריזליס
58%8190-839474גולדן סטייט ווריורס
57%8193-853675מינסוטה טימברוולבס
57%8128-841275לוס אנג'לס קליפרס
49%8636-862275דאלאס מאבריקס
48%8696-870375סקרמנטו קינגס
47%8730-857175פיניקס סאנס
43%8762-857475סן אנטוניו ספרס
43%8577-830075פורטלנד בלייזרס
28%8907-826475ניו אורלינס פליקנס
21%9250-859377יוטה ג'אז

טורונטו רפטורס מעוניינת בד'אור פישר ולאזמה

פרסום ראשון: שני הפורוורדים של מכבי ת"א מועמדים לקבוצת ה-NBA הקנדית, בה שיחקו בעבר פארקר ובאסטון. ל-ONE נודע כי השניים נמצאים ברשימת הרכש

|
סטפון לאזמה וד´אור פישר. בדרך ל-NBA? (שרון קביליו)
סטפון לאזמה וד´אור פישר. בדרך ל-NBA? (שרון קביליו)

קבוצת ה-NBA טורונטו רפטורס, בה שיחקו בעבר אנתוני פארקר ומייסאו באסטון, מעוניינת בשני שחקני מכבי תל אביב -  סטפון לאזמה וד'אור פישר לעונה הבאה. בקבוצה הקנדית עדיין עוקבים בדריכות אחרי השניים, אך טרם פנו אליהם באופן רשמי היות והעונה הסדירה עדיין בעיצומה.

ל-ONE נודע כי שני השחקנים נמצאים ברשימת הרכש של הרפטורס לעונה הבאה וגורם בקבוצה הקנדית אף אישר כי השניים נמצאים תחת מעקב של בעלי תפקידים שונים במועדון.

על אף שהעונה האירופית של הצהובים נגמרה מבעוד מועד עם ההדחה משלב ההצלבה של היורוליג על ידי פרטיזן בלגרד, בטורנטו דווקא התרשמו מהיכולת שהציגו פישר ולאזמה לאורך העונה, כאשר הראשון פתח את העונה בצליעה אך מאוחר יותר הפך לאחד מהשחקנים היציבם ביותר של מכבי.

מכבי תל אביב מעוניינת אף היא להמשיך את ההתקשרות עם ד'אור פישר לעונה שלישית ברציפות, אך אם אכן יקבל את הפנייה הצפויה מראשי הראפטורס קיים סיכוי גדול מאוד שהוא יעדיף להגשים את חלום ה-NBA ולוותר בשלב הזה על חוזה חדש במכבי תל אביב.

ד´אור פישר בנתב&qout;ג. בקרוב ימריא לטורונטו? (קובי אליהו)
ד´אור פישר בנתב"ג. בקרוב ימריא לטורונטו? (קובי אליהו)

סטפון לאזמה לעומת זאת כבר שיחק מספר דקות ב-NBA בעבר ויש לו ניסיון קל במעמד המדובר, אך מבין שני השחקנים נמצא רק במקום השני ברשימת הרכש.

טורונטו רפטורס הצטרפה לליגת ה-NBA רק בשנת 1995 ובמהלך השנים הראשונות שלה בליגה התקשתה מאוד להיאבק מול הקבוצות הגדולות והמוכרות ביותר ברחבי ארצות הברית, אך החל מעונת 1999/2000 הצליחה הקבוצה להגיע שלוש פעמים ברציפות לפלייאוף הנחשק.

סטפון לאזמה. לפורוורד מגבון כבר עבר בליגה הטובה בעולם (דרור עינב)
סטפון לאזמה. לפורוורד מגבון כבר עבר בליגה הטובה בעולם (דרור עינב)

שלוש השנים הטובות תמו בעקבות פציעות וירידה ביכולת של שחקני הקבוצה אך לפני כארבע שנים היא שבה שוב למרכז הבמה ועלה לפלייאוף מהמקום השלישי במזרח, כאשר על המקהלה ניצחו בזמנו, כריס בוש, טי ג'יי פורד והצהוב במיל' אנתוני פארקר.

בעונה הנוכחית עברה טורונטו שינויים רבים בסגל כאשר לא מעט שחקנים עזבו את המועדון, אך מנגד הגיע חיזוק בדמותו של הידו טורקוגלו מאורלנדו. הקבוצה מורכבת בעיקר משילוב בין שחקנים אירופים לשחקנים אמריקנים וזו גם השאיפה של הראפטורס לעונות הבאות.

אנתוני פארקר ובאסטון. האחרונים לשחק בקבוצה הקנדית
אנתוני פארקר ובאסטון. האחרונים לשחק בקבוצה הקנדית

אלא שהעונה הבאה צפויה להיות קשה יותר עבור המועדון עם עזיבתו של הכוכב הגדול שלה - כריס בוש, שמסיים חוזה בתום העונה וכבר מחוזר על ידי לא מעט קבוצות בליגה וביניהן גם הניו יורק ניקס.

אחד מהסיפורים הבולטים ומהעניינים ביותר של הרפטורס הוא שחקנה הספרדי, חוסה קלדרון, שנחשב לאחד מהשחקנים הגדולים ביותר בספרד לאורך השנים.

קלדרון התחיל את הקריירה האירופית שלו בקבוצות מהליגה השניה בספרד אך לאט לאט עשה קפיצת מדרגה משמעותית כאשר הצטרף לטאו ויטוריה דאז (קאחה לבוראל ויטוריה וקובצתו של ליאור אליהו כיום). מספר עונות טובות במדי הקבוצה מספרד הקפיצו את המניות של קלדרון ובעונת 2005 חתם בשורתיה של טורונטו, בה הוא משחק עד היום.   

לכתבה זו התפרסמו 164 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 164 תגובות ב-99 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
99
מחמד10/04/2010 00:09
השב   •  00
98
הפועל..09/04/2010 08:33
על כולם אתם מתחילים להמעס!! מה אתה נדחף לפה ימכוער.!
השב   •  00
97
מכביסטית08/04/2010 13:31
השב   •  00
96
מכביסטית08/04/2010 13:31
אנדרסון שחקן פצצתי!בלעדיו בכלל לא היינו עולים להצלבה! מה שכן הוא ממש לא יציב וזה תמיד עולה לנו בהפסדים,כמו בהצלבה.

אבל להגיד עליו שהוא לא טוב?הוא אחד השחקנים הטובים!הוא אתלט ברמות שאין לתאר.!!והוא חייב להישאר במכבי לעוד עונה!או אפילו יותר.
השב   •  00
95
אודי08/04/2010 01:44
השב   •  00
94
הקרנף08/04/2010 01:20
הוא פורוורד
השב   •  00
93
אליקו בן לולו08/04/2010 00:25
זה ספין תקשורתי ולא יותר מזה. ניפוח של הסוכנים של השניים לקראת העונה הבאה. טורונטו לא צריכה אותם מהסיבה הפשוטה שהיא חזקה בצבע עם ברנייאני ובוש, כאשר גם אם בוש עוזב הם לא יביאו שני שחקנים שבמידות שלהם מתאימים לעמדה שלוש, אך ביכולת שלהם יכולים לשחק רק ארבע (סוג של ליאור אליהו כזה, אותה בעיה שהיתה איתו שמנעה ממנו להגיע ל-NBA). ברם, אם אכן תגיע הצעה כלשהי, אפילו מקבוצה אירופאית, אני חושב שמכבי יעשו נכון אם ימכרו אותם - את שניהם. מדובר בשחקנים סיטואצינלים, כאלה שמתאימים את המשחק שלהם לקבוצה, תמיד אפשר למצוא אחרים שיבואו למשבצת שלהם. דוקא שחקן כמו אידסון הייתי משאיר, בגלל שהוא סווינגמן שבאירופה לא מצליחים להסתדר עם האתלטיות שלו. גם את אנדרסון הייתי משאיר, כי זה הסקורר היחיד שנמצא היום בקבוצה. באים אליו בטענות, אבל זה רק בגלל שפה בארץ לא מבינים איך בונים קבוצת כדורסל ומה זה כדורסל.
השב   •  10
92
אהו07/04/2010 23:22
השב   •  20
91
יאללה ביי07/04/2010 23:20
השב   •  00
מכבי09/04/2010 19:05
קליבלנד
אבל לא הכי הולך לא שם אז נראה אם הוא ישאר שם עד סוף הקריירה או לא
השב   •  00
90
ian brown07/04/2010 22:09
פישר הוא 2.11 גמלוני מדי כדי לשחק כ-4 וחלש פיזית כדי להיות 5 רציני. מה שטוב בפישר זאת הקליעה האבסולוטית מחצי מרחק אבל מכבי לא צריכה גבוה זורק אלא גבוה פיזי ומרביץ לאזמה ועוד גבוה מאסיבי יעשו מטרייה אוירית ברחבת מכבי מה שיאפשר להם ללחץ של גארדים מאסיבי מבלי לפחד ובשיביל רק לאזמה
השב   •  10
89
מור07/04/2010 21:46
מכבי חיים בבועה משלמים שכר עוני לשחקנים, מפספסים כל שנה שחקנים שמשתבחים אצלה לטובת קבוצות אחרות, פישר ולאזמה הם מעוז ההגנה של מכבי בלעדיהם מכבי יכולה לארוז את המזוודות גם שנה הבאה ולהסתפק בטופ 16 ולא יותר. כולם ידעו שפישר הוא החוסם הטוב ביותר ביבשת אם לא בעולם, למה לא החתימו אותו לחוזה ארוך טווח?? מכבי חיים עוד בתקופה שהם יכולים כל שנה להסתדר מחדש עם שחקנים חדשים אבל עד שהקבוצה מתגבשת שוב מחליפים וזה לא נגמר לעולם!! צריכים לשמור על השחקנים הטובים ובנות עליהם את הקדר של השחקנים למספר שנים תקנו אותי אם אני טועה!! אוהד מכבי מושבע.
השב   •  10
88
מכבי07/04/2010 20:19
אבל רובכם לא ממש מבינים בכדורסל, חושבים שלאזמה לא עוזר למכבי ופישר הרבה יותר טוב ושלאזמה בNBA זאת בדיחה.
אבל הרשו לי לומר לכם שללא ההגנה של לאזמה לא בטוח שניקח אליפות השנה עם קבוצה כזאת שאנדרסון הוא המנהיג(וכל מי שחושב שהוא שחקן טוב לא מבין מהחיים שלו) אין סיכוי שנצליח לעשות כלום בלי הגנה.
עכשיו שימו לב, פישר אומנם גם מגן טוב וגם קולע טוב מחצי מרחק אבל לאזמה התחיל להשתפר בהתקפתה שלו ובהגנה אין מה לדבר בכלל.
אז מי שלא באמת אוהד או מבין כדורסל שלא ידבר כלכך הרבה בבקשה
השב   •  60
87
מחום07/04/2010 20:00
אליהו.?
השב   •  10
בצי07/04/2010 20:14
השב   •  00
86
מכבי07/04/2010 18:48
לברצלונה ולריאל מדריד יש הממווןן כסף!, נראה לך שלנבארו לא מציעים? לריקי רוביו? לסרחיו יול? לואזקס? הם לא הולכים בגלל הכסף! אפילו רוביו ונבארו וגרבאחוסה חזרו לאירופה רק בגלל הכסף מהNBA בקשר לסמל: לא מצאתי של מכבי בכדרוסל אז זמתי בכדורגל למרות שאני שונא אותה P=
השב   •  30
85
שי07/04/2010 17:56
 רק שאראס
השב   •  20
84
ארסנל!! אלופה07/04/2010 17:41
יהדות היא מונח המתייחס לדת, לתרבות, ללאום ולקבוצה אתנית. המשתייכים אליה נקראים בשם יהודים.

כלאום, היהדות משמשת מוקד הזדהות לאומית לקבוצה של כמה מיליוני בני אדם ברחבי העולם. הזהות היהודית הלאומית, והזיקה רבת השנים לארץ ישראל עמדה במאה ה-20 כבסיס להקמת מדינת ישראל.

כדת היהדות היא העתיקה מבין שלוש הדתות המונותאיסטיות המערביות. זוהי הדת שממנה התפצלה הנצרות, והדת שהייתה המשפיעה ביותר על היווצרות האסלאם. היהדות היא דת הלכה (אורתופרקטית), המבוססת על מערכת של מצוות מעשיות, שמקורותיה בכתבי הקודש היהודיים: התורה שבכתב (התנ"ך), ובקרב היהדות הרבנית היא מתבססת אף על התורה שבעל פה (שלימים הועלתה על הכתב בחיבורים כדוגמת המשנה, התלמוד במאות הראשונות לספירת הנוצרים, ובשלב מאוחר יותר משנה תורה לרמב"ם והשולחן ערוך).

כתרבות, היהדות כוללת כמה שפות ייחודיות, שבכל אחת מהן נוצרה ספרות ענפה, פילוסופיה יהודית מקיפה שלעתים הושפעה מחיבורים פילוסופיים כלליים ויצרה סינתזה ביניהם לבין היהדות, וכן מערכת של מנהגים ומוסכמות חברתיות שלהם שותפים גם יהודים חילונים שמקיימים את ההלכה היהודית למחצה.

כקבוצה אתנית, אליה משתייכים הנקראים בשם יהודים, מונה היהדות כ-13 מיליון בני אדם, המפוזרים בארצות שונות בעולם, ובעיקר בישראל, בארצות הברית ובאירופה. בין החברים בקבוצה האתנית ניתן למצוא מאפיינים תרבותיים משותפים ותחושת סולידריות.
השב   •  40
יניב07/04/2010 18:09
מאיפה הכוח והחשק?
השב   •  00
ארסנל אלופה !!07/04/2010 18:19
א. זה הרבה לכתוב!! (אם אתה יודע להשתמש במחשב [קצת]) אתה עושה "העתק הדבק" ומעתיק את זה לתגובה!
ב. אתה לפחות גאון שיודע שאני מעתיק מויקפדיה
ג. תגלה לאחרים איך עלית על זה!?
השב   •  10
tal07/04/2010 18:22
אולי גם אני אעתיק בשבילך את המונח "קנאה" מוויקיפדיה, מה אתה אומר?
השב   •  10
ארסנל אלופה !!07/04/2010 18:31
א. מה הקשר ל"קנאה"
ב. שאמרתי לו גאון צחקתי איתו!
ג. ברור שאפשר להעתיק ולא גליתי את אמריקה ולא את לונדון
ד. מה אתה מתערב?
ה. שמא אתה הדובר שלו?
השב   •  20
83
ברק רביבו07/04/2010 17:32
ארסנל הפסידו!!
1-0 של ברדטנר נמחק (השער הובקע בדקה ה-18)! ואז בא מסי עם הצגה אדירה שלו בחיים שלו!
כבר בדקה ה-20 עם שער גדול של מסי!
וארבל: "ה-לולי-ה איזה גול איזה גול! .. מסיי.. וכהן: "אי-אפשר לעצור את ליאו מסי אי-אפשר לעצור את ליאו מסי.. מאז שפפ גארדיולה שם את מסי באמצע מסי בלתי עציר"! וגם בדקהה-36 מסירת רוחב אדיר לאבדיל שמסר לשום מקום ברחבה ועוד טעות של הגנת ארסנל הכדור בסוף מגיע לליאו מסי (האנושי!!), ואז באה הדקה הדקה 41.11 עם מסירה אדירה של צאבי ואז מסירה אחד מול אחד מול אלמוניה (המסכן!) והקשטה נהדרת! ובדקה ה-88.23 מסי לבד שיגע את הגנת ארסנל המסכנה!! ושער גול (שוב!!) בין הרגליים של השוער המסכן אלמוניה!
בסיכום: מסי הגיבור הגדול!
הציון: 10!! מצוין מצוין!
השב   •  41
82
יצחק07/04/2010 17:28

ארסנל הפסידו!!
1-0 של ברדטנר נמחק (השער הובקע בדקה ה-18)! ואז בא מסי עם הצגה אדירה שלו בחיים שלו!
כבר בדקה ה-20 עם שער גדול של מסי!
וארבל: "ה-לולי-ה איזה גול איזה גול! .. מסיי.. וכהן: "אי-אפשר לעצור את ליאו מסי אי-אפשר לעצור את ליאו מסי.. מאז שפפ גארדיולה שם את מסי באמצע מסי בלתי עציר"! וגם בדקהה-36 מסירת רוחב אדיר לאבדיל  שמסר לשום מקום ברחבה ועוד טעות של הגנת ארסנל הכדור בסוף מגיע לליאו מסי (האנושי!!), ואז באה הדקה הדקה 41.11 עם מסירה אדירה של צאבי ואז מסירה אחד מול אחד מול אלמוניה (המסכן!) והקשטה נהדרת! ובדקה ה-88.23 מסי לבד שיגע את הגנת ארסנל המסכנה!! ושער גול (שוב!!) בין הרגליים של השוער המסכן אלמוניה!
בסיכום: מסי הגיבור הגדול!
הציון: 10!! מצוין מצוין!

השב   •  41
81
צהוב עולה07/04/2010 17:22
לכל שחקן כדורסל באשר הוא.
השב   •  10
80
החכם07/04/2010 17:11
מסי החל את הקריירה בניואל''ס אולד בויס, אחת משתי הקבוצות הבכירות של העיר רוסאריו (לצד רוסאריו סנטרל). בגיל 11 אובחן מסי כסובל מהפרעת גדילה והזדקק לטיפולים יקרים בהורמון הגדילה. וטענה שהטיפול יקר מידי ($1500 לחודש). בגיל 12 נסע למבחנים בברצלונה והרשים את קרלס רשאק, מנהל הקבוצות הצעירות דאז של הקבוצה (ומאמן הקבוצה הבוגרת למשך תקופה קצרה כעבור מספר שנים). ברצלונה החליטה להחתים את מסי ובנוסף גם מימנה את הטיפולים ההורמונליים.

במשחק הבכורה בקבוצת הנערים כבש חמישייה ובישל שלושה נוספים. בהמשך הצטרף לקבוצת הנוער הבכירה בשורותיה המשיך להצטיין והתקדם לברצלונה ג''. 9 משחקים בהם כבש 5 שערים ובישל עוד ארבעה הביאו את הצוות המקצועי של הקבוצה לקדמו הפעם לקבוצת המשנה של המועדון, ברצלונה ב''. ב-30 משחקיו בקבוצת המשנה כבש מסי 37 שערים ואף זכה לשחק במשחק הידידות של הקבוצה הבוגרת מול פורטו כשהוא בן 16 בלבד (נובמבר 2003). ב-16 באוקטובר 2004, כשהוא בן 17, ערך מסי את הופעת הבכורה שלו בקבוצת ברצלונה במשחק הדרבי של ברצלונה מול אספניול, בכך היה מסי לשחקן הצעיר בתולדות המועדון.

מסי צורף לסגל הקבוצה הבוגרת של ברצלונה בעונת 2005/2006, בעת רישומו בסגל היה מסי נתון בתהליך קבלת אזרחות ספרדית. בסגל היו רשומים 3 זרים נוספים, ומשום כך נשמעה תרעומת מצידן של קבוצות מסוימות בליגה כשהבולטת ביניהן הייתה אלאבס. מסי ערך הופעת בכורה בליגת האלופות ב-27 בספטמבר 2005 במשחק מול אודינזה. הוא יצר קשר הדוק עם רונאלדיניו וביחד עם חלוץ הקבוצה, סמואל אטו, יצרו השלושה משולש התקפי מרשים אשר זכה לכינוי R.E.M. הוא סיים את העונה עם 6 שערים ב-17 משחקים ובנוסף שער אחד מתוך 6 הופעות בליגת האלופות. כמו כן, היה חלק מזכיית הקבוצה באליפות בפעם השנייה ברציפות ובליגת האלופות, השנייה בתולדות המועדון. פציעה קשה שעבר במהלך העונה השביתה אותו למספר חודשים וגרמה להיעדרותו, בין היתר, ממשחק הגמר מול ארסנל.

השב   •  40
79
החכם07/04/2010 17:04
מת''יו פול מילר (נולד ב-30 ביוני 1979), או בשמו היהודי מתתיהו שאול מילר, הוא זמר יהודי אמריקאי, מתגורר בשכונת קראון הייטס, בברוקלין, ניו יורק. שמו נהגה לרוב על־פי ההגייה האשכנזית־אמריקאית מתיסיהו (Matisyahu).
מתיסיהו נולד בניו יורק. חזר בתשובה והתחיל ללמוד תורה בשנת 2001 בישיבת חב"ד, ואז גם החל לנגן עם הלהקה היהודית "פ"א דל"ת" (pey dalid).

אחרי מספר שנים של פעילות מוזיקלית, מתיסיהו זכה להצלחה ראשונה בשיר ''מלך בלי כתר'', שהיה מאוד קרוב לכניסה לרשימת 20 שירי הרוק המושמעים ביותר. בשנת 2005 התארח באלבום להקת הנו-מטאל המצליחה P.O.D. אלבומו "Youth", אשר הופק על ידי ביל לאסוול, נמכר ב-119 אלף עותקים בשבוע הראשון ליציאתו לאור [1]. בשנת 2006, שירו המצליח ביותר "Jerusalem", היה בראש רשימת ההורדות באתר "iTunes".

על מתיסיהו נכתבה כתבת שער ב"טיים". העיתון היהודי-אמריקני "פורוורד" מציין אותו כאחד מחמשת היהודים הכי משפיעים בארצות הברית.


הופעה של מתיסיהו בשנת 2006.מתיסיהו אינו מופיע בשבתות, אך מופיע בפני קהל מעורב של גברים ונשים. רוב שיריו הם באנגלית, עם מעט מילים בעברית וביידיש. סגנון הרגאיי של מתיסיהו מזוהה עם התנועה הראסטפארית ביחד עם סגנון דאב. האמנים האחרים שניתן להשוותם אליו, לסגנונו ולהתייחסותו לדת הם בוג''ו בנטון, סיזלה, קפלטון, או גו''ניור קלי, בשילוב עם המסר האופטימי של לוצ''אנו, ושל אמנים בושמנים.

בשיריו מתיסיהו שואב השראה מוזיקלית מבוב מארלי ומהרב שלמה קרליבך. הוא דוגל באורח חיים רבגוני ושיתוף פעולה עם דתות וקבוצות אתניות שונות. לעתים הוא שר יחד עם קני מוחמד שירים ערביים.

באוגוסט 2004 נשא לאשה את טליה, סטודנטית אמריקנית, ולאחרונה נולד להם בן בשם לוי.
השב   •  30
78
הגאון07/04/2010 17:01
אליהו במקומו של לאזמה.
שאראס במקום פרקינס.
הלפרין במקום לימונד.
מאריץ'' במקום גרין.
כך שמצבת הישראלים תגדל.
למכבי יהיו מובילי כדור בכירים ומנוסים! (שאראס,יותם,ויז)
סוף סוף סנטר (מאריץ'').
יחד עם גבוה ישראלי(אליהו).
בנוסף לפישר.
במצב שמכבי מצליחה אכן להחזיר את שאראס, אז חייב להשאיר את אנדרסון!(הצמד שאראס-פארקר)..
הכי קרוב שיש..
-אפרופו פארקר,לנססות לברר מה קורה איתו! אני לא רואה אותו כמעט בהרכב של הקאבס. לנסות אפילו להחזיר אותו !
לגבי צ''אק-הוא בטוח יהיה משמעותי ביחד עם שאראס!
פניני ובלות''נטאל  ימשיכו לצלוף.
לסיכום:
זה מה שהיה חסר למכבי העונה.
אך זה בדיוק מה שייתן לה להגיע רחוק מאד בעונה הבאה עלינו לטובה!


השב   •  101
בסה"כ לא רע. אבל07/04/2010 17:18
בכל זאצ מכבי צריכה גם רכז שכונה כמו פרקינס וגם משום שאת שאראס מכבי תצטרך לדקות המאני טיים כדי " להרוג" את המשחק  ולא לתת ליריבה הזדמנות לחזור .
 מכבי גם צריכה את שאראס בשביל התקפה עומדת.
 וכדי להשלים את שאראס ובמיוחד לאחר שמשחררים סנטר(גרין) מכבי צריכה להביא את ויצ''יץ ב שביל  10-15 דקות גם כן בחוזה נמוך(500 נטו)

ובמקום לשלם להלפרין כסף מיותר(בטח יעלה לא פחות כ-2 מליון ברוטו)- להחזיר את בורשטיין וויצ''יץ באותו הכסף,אפילו פחות.!)

וככה מכבי מחזירה לעצמה זהות ,נסיון, חוכמה, יכולת מסירה וראיית משחק והרבה סימפטיה!
וסגל שכזה כנראה יהיה פייבוריט לזכייה.
ואפילו אם "במקרה" "יקרה אסון"  סגל כזה תמיד כיף לראות , כמשחקים בו אליהו ובורשטיין וויצ''יץ ושאראס!.
ולצידם גם אנדרסון יהיה חייב לשחק בשכל ובקבוצתיות!
השב   •  40
אלון07/04/2010 17:55
בנוסף הוא זקן, מסוכסך מעט עם גרשון.
השב   •  20
amitr07/04/2010 18:34
בלי פרקינס מכבי לא היו מגיעים לשום דבר העונה
שאראס ?
סוס מת!
השב   •  42
77
מושיקו07/04/2010 16:53
זבל של שחקנים.
השב   •  13
76
דניאל אחד שמבין07/04/2010 16:53

להנהלת מכבי עם אתם רואים שאתם לא יכולים להשיר את שניהם תשחררו אותם ותביאו את מוריס באסטון ומאריץ מפרטיזן ועשיתם את שלכם.

השב   •  31
75
שמשון השיכרו07/04/2010 16:43
צריך לתת לשני השחקנים המצויינים הזדמנות לשלוח אותם למחנה הקיץ של הNBA ובמידה ויצליחו בראבו אבל אם לא יש להם חוזה מובטח במכבי תל אביב.
שלמרות שעפו בשלב זה הם הקבוצה הטובה ביותר . כי כל שנה צריך סינדרלה אז מכבי סידרה שהסינדרלה תיהיה בלגראד שמגיע לה לעלות
השב   •  10
74
תומר07/04/2010 16:39
הם אוהבים שחקני מכבי.
השב   •  30
73
אם כבר מדברים על שחקנים.07/04/2010 16:37
השב   •  01
מכביסטית07/04/2010 16:52
השב   •  10
מכביסט07/04/2010 17:32
השב   •  10
72
ת.07/04/2010 16:36
ובכלל גם ככה מכבי תצטרך להביא רכז פותח שקולע טוב, 2 גבוהים לחמישיה (מלבד פישר שצריך להחשב כשחקן ספסל וכאחד שיוכל לשחק לצד שניהם.)

ושחקן זר לחמישיה  ע"ח וישנייבסקי /אידסון /אנדרסון - קלע או סווינגמן.
 בנוסף מכבי צריכה להחזיר את בורשטיין שיפתח בחמישיה(אין תחליף לנסיון וחוכמה שלו וליכול  שלו לשחק בלי אגו)
ואם שארפ לא ממשיך לשחק- בורשטיין רציך להיות הקפטן למרות השנה הזאת שהלך(גם בגלל ההנהלה)

מכבי צריכה לבנות את הסגל עפ"י איכות ולא להתקמצן על החמישיה!(ובאותה מידה לא להשתגע.)
השב   •  40
71
רוני07/04/2010 16:34
החמישייה:הולדן,הלפרין, אנדרסון,אליהו,מאריץ.
ספסל:מקל,פרקינס,בורשטיין,פניני,בלותנטל,לאסמה ופישר.
הסבר:סגל ישראלי עם שילוב וותיקים וצעירים, זרים איכותיים ומוכרים שמכירים את המערכת ומאסה מתחת לסל למקרה פרטיזן.
השב   •  18
אלון07/04/2010 16:44
עם כזה סגל אתה צריך את פלורנטינו פרז בתור בעלים
השב   •  10
מכבי09/04/2010 19:07
אין מצב שהולדן יבוא ועזוב את זה שהוא כבר מבוגר גם  לא הכי צריך אותו
אנדרסון חייב לעוף!
ובשאר אתה צודק בערך
השב   •  00
70
ברק יצחקי07/04/2010 16:31
שחקנים מאוד גרועים.לא מבין מה טורוטנטו מחפשת בהם .שחקנים בינוניים מאוד!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  12
69
אביחי07/04/2010 16:28
סטפון צריך לעבור לקבוצה ממוצעת באירופה מה לעשות הוא לא שחקן של הרמות הגבוהות שיחזור לפרטיזן. פישר גם שחקן די מוגבל, רוב הזריקות שלו הן מחצי מרחק והוא די נרתע מלהיכנס לצבע בהתקפה. אבל פישר מתאים הרבה יותר ל-NBA מאשר לאזמה, כאשר בסדרה נגד פרטיזן הוא הראה למה הוא מסוגל עם כמה חסימות יפות מאוד ומשהו כמו 30 זריקות מחצי מרחק שנדמה לי שרק אחת הוא החטיא.בקיצור שניהם צריכים לעזוב, מכבי צריכה להביא ביגמנים אמיתיים ועם כל הכבר לפישר ולאזמה הם לא ביגמנים.
השב   •  03
68
האוגר07/04/2010 16:20
השב   •  11
67
גבאי07/04/2010 16:15
הפועל חולון היא קבוצת כדורסל ישראלית מהעיר חולון.

חולון נחשבה לקבוצת צמרת בליגה הישראלית הראשונה מאז הקמתה ועד לתחילת שנות האלפיים, אז נקלעה למשבר במהלכו ירדה לליגה הארצית. בעונת 2007/2008 זכתה באליפות הראשונה בתולדותיה. זו הייתה עונת השיא של הקבוצה, במהלכה סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, וניצחה בגמר הפיינל פור בהיכל נוקיה את האלופה מזה 14 שנה, מכבי תל אביב. חולון מארחת את משחקיה ב"היכל האחד במאי" בעיר, המכונה בדרך כלל "אולם הפחים". הקבוצה שיחקה שש פעמים בגמר גביע המדינה, וזכתה בו פעם אחת, בשנת 2009.

בשנת 2009-2010
הקבוצה הובסה על ידי מכבי "אלקטרה" ת"א 77-113 שלאזמה בלט וגם דרק שארפ'' כל אחד סיים עם 26 נק''
אנדרסון פישר בלותנטל איידסון ווזנבייסקי סיימו כל אחד 12
שהבולט היחיד של חולון הוא גון תומאס שבלט עם 42 נק''!!
השב   •  50
66
יברריץ''07/04/2010 16:14

מכבי אלטרה ת"א 89-112 עירוני אשקלון
קלעים בולטים: בלותנטל 33 נק'' 9-10 מהשלוש 2-3 מהשדה, ווזינבסקי איידסון אנדרסון גיא פניני רביב לימונד לאזמה כל אחד 9 נק''
לאשקלון בלטו: ראשון טרנר עם 32 נק'' דארט בויד עם 23 נק'' ו-9 ריבאונדים סטיב בארט 18 נק'' סי ג''יי ברוטון 13 ו-2 חטיפות 7 אסיסטים ו-3 ריבאונדים
מושון יעקובי ארז כץ ג''רון רוברטס כל אחד 1 נק''
השב   •  61
65
גל07/04/2010 16:12
1. גם ויל סולומון שיחק בטורונטו. 2. מאוד מקווה שפישר ישאר בעונה הבאה במכבי.
השב   •  10
64
אליהו07/04/2010 16:10
הפועל חולון היא קבוצת כדורסל ישראלית מהעיר חולון.

חולון נחשבה לקבוצת צמרת בליגה הישראלית הראשונה מאז הקמתה ועד לתחילת שנות האלפיים, אז נקלעה למשבר במהלכו ירדה לליגה הארצית. בעונת 2007/2008 זכתה באליפות הראשונה בתולדותיה. זו הייתה עונת השיא של הקבוצה, במהלכה סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, וניצחה בגמר הפיינל פור בהיכל נוקיה את האלופה מזה 14 שנה, מכבי תל אביב. חולון מארחת את משחקיה ב"היכל האחד במאי" בעיר, המכונה בדרך כלל "אולם הפחים". הקבוצה שיחקה שש פעמים בגמר גביע המדינה, וזכתה בו פעם אחת, בשנת 2009.

בשנת 2009-2010
הקבוצה הובסה על ידי מכבי "אלקטרה" ת"א 77-113 שלאזמה בלט וגם דרק שארפ'' כל אחד סיים עם 26 נק''
אנדרסון פישר בלותנטל איידסון ווזנבייסקי סיימו כל אחד 12
שהבולט היחיד של חולון הוא גון תומאס שבלט עם 42 נק''!!
השב   •  60
63
אלי07/04/2010 15:57

היסטוריה על המועדון "הפועל חיפה":

בעונת המשחקים 1997-98 שיחקה הפועל חיפה בפעם הראשונה והיחידה בתולדותיה בליגה הבכירה, לאחר שניצחה בביתה את עירוני אשדוד וחגגה את העלייה לליגת העל ,אך לא עמד כוחה לשרוד בליגה והקבוצה נשרה לליגה השנייה.

בעונת 2003-04 הקבוצה, אותה אימן רמי לוי, סיימה במקום השלישי בליגה הארצית ולא הצליחה לעלות לליגה השנייה.

בעונת 2004-05 הקבוצה סיימה במקום הראשון בליגה הארצית, זכתה בגביע הטוטו (ארצית) והגיעה עד לשלב חצי הגמר בגביע המדינה. בדרך עברה חיפה את יבנה 3-1, מג''דל כרום 4-0, מרמורק 1-0 ובשמינית הביסה את נחלת יהודה 6-0. ברבע הגמר חיפהניצחה את בני יהודה ת"א 3-0 ובחצי גמר פגשה את מכבי הרצליה והפסידה לה בדו-קרב פנדלים. שחקנה קרלוס צ''אקנה היה מלך השערים בליגה באותה עונה, עם 15 כיבושים.

בעונת 2005-06 סיימה הקבוצה בהדרכת המאמן מישל דיין במקום השמיני.
חזק וברוך.!!
השב   •  51
62
אני יודע למה הם צרכים אותם.07/04/2010 15:56
הם בטח צריכים לנקות מקומות נורא גבוהים באולם או לצבוע את הגג.
השב   •  26
ליאור07/04/2010 16:10
הפועל חולון היא קבוצת כדורסל ישראלית מהעיר חולון.

חולון נחשבה לקבוצת צמרת בליגה הישראלית הראשונה מאז הקמתה ועד לתחילת שנות האלפיים, אז נקלעה למשבר במהלכו ירדה לליגה הארצית. בעונת 2007/2008 זכתה באליפות הראשונה בתולדותיה. זו הייתה עונת השיא של הקבוצה, במהלכה סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון, וניצחה בגמר הפיינל פור בהיכל נוקיה את האלופה מזה 14 שנה, מכבי תל אביב. חולון מארחת את משחקיה ב"היכל האחד במאי" בעיר, המכונה בדרך כלל "אולם הפחים". הקבוצה שיחקה שש פעמים בגמר גביע המדינה, וזכתה בו פעם אחת, בשנת 2009.

בשנת 2009-2010
הקבוצה הובסה על ידי מכבי "אלקטרה" ת"א 77-113 שלאזמה בלט וגם דרק שארפ'' כל אחד סיים עם 26 נק''
אנדרסון פישר בלותנטל איידסון ווזנבייסקי סיימו כל אחד 12
שהבולט היחיד של חולון הוא גון תומאס שבלט עם 42 נק''!!
השב   •  31
ביתריסט07/04/2010 16:26
תגיד לי יא הזוי, איך קבוצת תחתית בדרך ללאומית משחקת אותה "תודה לך פרטיזן"?
מה לכם מתחתית הליגה הקיקיונית הזו לדבר על הליגה הכי גבוהה באירופה?
אתם בדיחה בחיי.

אם כבר כל הכבוד למכבי על סיום ב 8 הגדולות באירופה בעונה שאף אחד לא נתן לה סיכוי להגיע לשם. אין על המועדון הענק הזה בכדורסל, כולכם קבוצות ארצית לידו, ולכן היורוליג מציל אותו מלמות משעמום
השב   •  30
גיל07/04/2010 17:46
השב   •  00
ליאור07/04/2010 18:12
מה קרה? קבוצתך נראת רע?

אז צא מהסרט הארוך שלך שקורים לזה: "חולוניה"
השב   •  30
61
יניב07/04/2010 15:54
השב   •  04
60
נגסתי בגמבה07/04/2010 15:51
השב   •  02
59
אלון07/04/2010 15:49
למי מהם יש חוזה לעונה הבאה? אם הם רוצים כל כך וגם שני אלו ירצו, אי אפשר למנוע, אבל שישלמו הרבה כסף. את פישר חייב לנסות להשאיר, שלאזמה ילך.
השב   •  20
58
אבי07/04/2010 15:47
-  מספר ראשוני חלק ב'' -

לפי "המשפט היסודי של האריתמטיקה", כל מספר טבעי גדול מ-1 אפשר להציג באופן יחיד כמכפלה של מספרים ראשוניים (למשל: ). ההצגה הזו יחידה עד כדי סדר. ראשוניים אלה נקראים גורמים של המספר. בלשון מודרנית, אומרים שחוג המספרים השלמים הוא "תחום פריקות יחידה".

התהליך שבו מוצאים את המספרים הראשוניים המרכיבים מספר שלם נתון נקרא פירוק לגורמים - זוהי בעיה קשה מבחינה אלגוריתמית, ולא ידוע עבורה אלגוריתם מניח את הדעת (כלומר, בעל סיבוכיות פולינומית). חוזקן של שיטות הצפנה רבות תלוי בדיוק בכך שקשה לפרק מספר גדול לגורמיו הראשוניים.
השב   •  80
שי07/04/2010 16:12
יישר כוח, למדתי המון מההסבר שלך.
בהחלט ראוי לציון לשבח על פעולך ותרומתך לאתר וואן.
השב   •  30
אלון07/04/2010 16:20
באמצע הבאסה על פישר ולאזמה החזרת אותנו לשיעורים, עד שהצבא גאל אותנו מזה בינתיים.
גדול
השב   •  10
57
אבי07/04/2010 15:46

    -   מספר ראשוני חלק א''-
 בתורת המספרים, מספר ראשוני הוא מספר טבעי גדול מ-1, שלא ניתן להציגו כמכפלה של שני מספרים טבעיים קטנים ממנו. מספר גדול מ-1 שאינו ראשוני נקרא פריק. המספר 1 אינו נחשב ראשוני, וגם לא פריק.

הראשוניים הם אבני הבניין של תורת המספרים, משום שאפשר להרכיב מהם, באמצעות פעולת הכפל, כל מספר טבעי. כבר אוקלידס ידע להוכיח שקיימים אינסוף מספרים ראשוניים. ענפים מרכזיים בתורת המספרים עוסקים בתכונות של המספרים הראשוניים, בצפיפות שבה הם מופיעים, במידת הסדירות של הופעות אלה, ועוד. הכללות של המספרים הראשוניים לשדות שמעבר למספרים הרציונליים נלמדים במסגרת תורת המספרים האלגברית ותורת החוגים.

 

השב   •  60
56
שי07/04/2010 15:38
הקבוצה נוסדה ב-1908 , תחת השם
מועדון כדורגל ערד.
הקבוצה לקחה 29 אליפויות רצופות של ליגת קט-רגל לאולמות פתוחים, כאשר השחקן הבולט שלה היה לא אחר מאשר ג''ק דוסון הידוע לכולם מספינת הטיטניק.
ב-1950 התמודדה הקבוצה מול ריאל מדריד בגמר אליפות אירופה אך לא השכילה לנצח והובסה 5-0 על ידי די סטפנו , פושקאש ושאר החברים.
ב-1989 ערד העפילה למונדיאל ושם זכתה איך לא, במדלית הארד, כאשר השחקנית שלה , יעל ארד כובשת שלושער בלתי נשכח לרשת של טרינידד המפחידה.

היום , הקבוצה נמצאת תחת בעלותם של האוהדים, המחזיקים 80 אחוז מהמניות בקבוצה.
אין ספק שמועדון הפאר הזה רוצה לשחזר את ימיו הגדולים, אבל היום הכוכבים בקבוצה הם פיקצ''ו, רוני סופרסטאר, חמי רודנר, שמואל מהספר שמואל ב'', גלילאו גלילי, חוש חש הבלש והקפטן טוטו הכלבלב.

השב   •  40
אבי07/04/2010 15:54
לפי "המשפט היסודי של האריתמטיקה", כל מספר טבעי גדול מ-1 אפשר להציג באופן יחיד כמכפלה של מספרים ראשוניים (למשל: ). ההצגה הזו יחידה עד כדי סדר. ראשוניים אלה נקראים גורמים של המספר. בלשון מודרנית, אומרים שחוג המספרים השלמים הוא "תחום פריקות יחידה".

התהליך שבו מוצאים את המספרים הראשוניים המרכיבים מספר שלם נתון נקרא פירוק לגורמים - זוהי בעיה קשה מבחינה אלגוריתמית, ולא ידוע עבורה אלגוריתם מניח את הדעת (כלומר, בעל סיבוכיות פולינומית). חוזקן של שיטות הצפנה רבות תלוי בדיוק בכך שקשה לפרק מספר גדול לגורמיו הראשוניים.
השב   •  20
55
חסוי07/04/2010 15:37
צריך להביא סנטר גבוה כמו
הסנטר של פרטיזן בלגרד שמו וארנש
השב   •  22
54
רובי07/04/2010 15:36
לבאנטה היא קבוצת כדורגל ספרדית מהעיר ולנסיה, שמשחקת בליגה הספרדית השנייה, לאחר שירדה מהליגה הספרדית הראשונה בסוף עונת 2007/08.
השב   •  31
שי07/04/2010 16:16
יפה לך על הפגנת הידע בצורה כה מלהיבה.
השב   •  00
53
מכביסט07/04/2010 15:35
להשאיר את פישר בלבד ולזמה להוצציא וא אנדרסון להעיף קיבינימט
השב   •  00
52
רבי07/04/2010 15:33
נראה שהיהודים הראשונים הגיעו לברצלונה עוד בתקופה הרומית, לאחר חורבן בית המקדש השני על ידי טיטוס בשנת 70 לספירה, עזבו יהודים רבים את ארץ ישראל, חלקם הגיעו לקטלוניה, וכדרכם של יהודים באותה תקופה התיישבו בעיר המחוז, היא ברצלונה.

במהלך האלף הראשון לספירה התבססה בעיר קהילה יהודית משמעותית אשר קברה את מתיה על גבעה סמוכה, הנודעת היום כמונז''ואיק (הר היהודים). מאותה תקופה יש גם עדויות על חליפת מכתבים בין חכמי ברצלונה לקהילות יהודיות אחרות.

במהלך השנים התבססה הקהילה והוציאה מתוכה את:

רבי שלמה בן אברהם אבן אדרת (רשב"א) (1235 - 1310) יליד העיר, נחשב לגדול חכמי התורה בספרד בתקופת הראשונים, ומגדולי חכמי ישראל שבכל הדורות.
השב   •  40
שי07/04/2010 16:13

חומר קריאה פשוט מעולה לפני שינה בתוספת כוס שוקו חמה בצד.

עלה והצלח!

השב   •  40
51
רון07/04/2010 15:28
אני יודה שזה לא קשור,אבל מישו יודה כמה מקומות יש בקאיה ספורטאז''?דחוף!
השב   •  00
50
צהוב בנשמה07/04/2010 15:20
זוכרים בתחילת העונה כול אוהדי מכבי אמרו "די נמאס מהקבוצה הזאת אני לא אוהד מכבי" אתם זוכרים עכשיו כל מי שאמר את זה עדיף שלא יכתוב כבר כלום כי הוא "לא אוהד של מכבי" .עכשיו לנושא אחר ,מה עכשיו אוהדי מכבי חיפה כותבים פה דברים כיאילו הם מציעים למכבי הצעות ..זה לא אוהדי חיפה שכתבו שלט במשחק"תודה לך פרטיזן"?
השב   •  00
49
MTA07/04/2010 15:12
השב   •  11
48
מכביסט07/04/2010 15:09
הוא מקום ראשון ב-נ.ב.א ביחס אסיסטים\איבודים. על כל איבוד יש לו 4.29 אסיסטים. ואנחנו אמרנו שהוא לא מוסר מספיק ומאבד יותר מידי. יכול להיות שלאזמה ופישר יצליחו בנ.ב.א יותר מאשר במכבי (כמו ארויו..) .שיהיה להם בהצלחה..
השב   •  50
47
לירז07/04/2010 15:02
לשחרר את ווישנייבסקי-להביא מישהו אחר במקומו

לשחרר את איידסון-להביא או מישהו לעמדה שלו או ביגמן-אפשר להביא גם וגם.
השב   •  011
אלון07/04/2010 15:51
את פרקינס ואנדרסון לשחרר, את וויז'' ואידסון להשאיר, מהסיבה שאידסון יהיה טוב רק אם הוא ישלוט בקבוצה, וויז'' ואידסון חכמים וקבוצתיים הרבה יותר מפרקינס ואנדרסון, רק כך אפשר להצליח.
השב   •  00
46
צוף07/04/2010 14:56
ואמור להכחיש את זה.

אבל כמה שאתה צודק!
השב   •  00
45
לירז07/04/2010 14:54
השב   •  60
44
איציק07/04/2010 14:52
טורונטו קבוצה שאוספת שחקנים מכל רחבי אירופה ובלי לזלזל לרגע בלאזמה ופישר.
הם פשוט לא מתאימים לרמה הזאת, ואם הם כן יהיו בסופו של דבר זה רק בתור השחקןן ה-12.
השב   •  11
43
מכביסט07/04/2010 14:51
על לאזמה אפשר לוותר אבל פישר היה העוגן הגבוה הכי יציב שלנו העונה ואסור לוותר עליו! צריך לבנות את קו הגבוהים לעונה הבאה יחד איתו!
השב   •  40
42
מכביסט07/04/2010 14:48
כל קשר בינך לבין כדורסל מקרי בהחלט. לאזמה לא גארד. והוא בטוח לא הכי טוב בעמדה שלו.. ואם הוא ימכר.מכבי תוכל להרשות לעצמה להביא 4\5 טוב וגבוהה במקומו.. אבל בינינו. הוא לא יעבור את המבחנים שם..
השב   •  10
41
תומאס07/04/2010 14:46
השב   •  60
אכן07/04/2010 16:14
השב   •  10
40
לא משנה07/04/2010 14:46
השב   •  00
39
גיל07/04/2010 14:43
נכון שזה מעצבן שקבוצה גדולה באה ולוקחת שחקנים טובים שלכם?
בורכים הבאים למציאות, אתם עושים את זה כבר עשרות שנים לכל הקבוצות בישראל.
מסקנה: מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברייך. מכבי נושאת עכשיו בתוצאות.
השב   •  213
בן07/04/2010 15:04
השב   •  40
אלון07/04/2010 15:53
שמכבי תמיד נשארה אימפריה, בעוד שהיא פירקה עם השיטה היפה הזו קבוצות אחרות, וזה חוקי כפי שאתה יודע.
השב   •  30
כ07/04/2010 16:11
מאחלים להם בהצלחה בכל מקום שאליו ילכו. הכי כייף להזכר שגם הקבוצה הזו ש"לוקחים" לה שחקנים[מכבי] הייתה ותהיה האימפריה הגדולה.
השב   •  30
מכביסט07/04/2010 16:21
מכבי הולכת על כל התארים ותמיד רוצה את החזקים ביותר. אין בענף הספורט שאלה של רחמים, רוצים להצליח ורוצים את הכי טובים, בטח מועדון כמו מכבי שהולך על כל תואר אפשרי.

באותה מידה, קבוצות יורוליג ו NBA רוצות את הטובים ביותר ולכן כל שנה לוקחים לנו שחקנים חזקים כי אין לנו יכולת להציע להם סכומים כמו שיש לאחרות. וזה מבאס ברמות. אבל אין מה לעשות, זה הספורט.
השב   •  41
מאור07/04/2010 16:21
כמו שאנחנו לוקחים שחקנים מקבוצות בארץ או באירופה,כך יש קבוצות אחרות באירופה או ב-NBA שלוקחות שחקנים שלנו.
זאת המציאות ואנחנו חיים איתה מצוין.
מי שלא חי איתה טוב הם אוהדים של קבוצות שרק לוקחים מהם שחקנים.
השב   •  30
38
ניר07/04/2010 14:37
פישר אולי.אבל לאזמה זה פשוט הזוי.באירופה לאזמה מסתדר איך שהוא עם הגבוהים הגמלוניים שיש באירופה, אבל בNBA זה יהיה משעשע לראות אותו שומר על הגבוהים.ועוד יותר יהיה משעשע לראות אותו משחק בהתקפה.הרי זה בוק אמיתי שלא מסוגל לעשות כלום בהתקפה.
השב   •  51
37
נאדי07/04/2010 14:33
סקציה נס ציונה הוקמה ב-14 במרץ 1905 בפאב דה רייזינג סאן (The Rising Sun, השמש הזורחת), הנמצא מול הכניסה הראשית ל"הריק הריינה" ברחוב פולהאם, ונבחרה להצטרף לפוטבול ליג זמן קצר לאחר היווסדה. בשנים הראשונות הקבוצה לא זכתה להצלחות רבות, וההישג הטוב ביותר היה ההפסד לשפילד יונייטד בגמר גביע ה-FA של 1915. סקציה נס ציונה זכתה למוניטין של החתמת שחקנים ידועים. אך לא השפיעה רבות על הכדורגל הישראלי בשנים שבין שתי מלחמות העולם.

חלוץ העבר הישראלי אילן בר כוכבא התמנה לתפקיד המאמן ב-1952, והוביל בקבוצה תהליך של מודרניזציה. הוא החליף את הסמל הישן של המועדון, שיפר את משטר האימונים של קבוצת הנוער, בנה מחדש את סגל הקבוצה, והוביל את סקציה נס ציונה לזכייה הראשונה בתואר משמעותי - אליפות הליגה הראשונה בעונת 1954/1955. בעונה שלאחר מכן ייסדה אופ"א את גביע אירופה בכדורגל, אך סקציה סנ ציונה פרשה מהתחרות לפני התחלתה בעקבות לחצים מהפוטבול ליגה ומהתאחדות הכדורגל הישראלית.

שנות ה-60 ידועות בזכות הסגל הצעיר של הקבוצה, שהודרך על ידי המאמן טומי דוקרטי. סקציה נס ציונה התמודדה על התארים השונים לאורך כל העשור, אך סבלה ממספר החמצות. היא הייתה מועמדת לטרבל של אליפות, גביע ה-FA וגביע הליגה בעונת 1964/1965, אך זכתה לבסוף רק בגביע הליגה. סקציה נס ציונה הפסידה שלוש פעמים בשלב חצי הגמר, ופעם אחת הפסידה בגמר גביע ה-FA. ב-1970 היא זכתה בגביע ה-FA, לאחר שגברה על מכבי חיפה בתוצאה 2 - 1 במשחק חוזר. סקציה נס ציונה זכתה בתוארה האירופי הראשון בשנה שלאחר מכן, לאחר שגברה על ריאל מדריד במשחק חוזר באתונה וזכתה בגביע המחזיקות.

שלהי שנות ה-70 ותחילת שנות ה-80 היו רצופות אירועים עבור סקציה נס ציונה. הפיתוח והשיפוץ של ה"רייק הריינה" גרמו לערעור היציבות הכלכלית של הקבוצה, שחקנים בולטים שוחררו והקבוצה ירדה ליגה. בעיות נוספות התעוררו בעקבות קבוצת אוהדים שנקטע באמצעי אלימות, וגרמה לבעיות במשך רוב העשור. ב-1982, בעודה שקועה בבעיות, נרכשה סקציה נס ציונה על ידי האנגלי קן בייטס תמורת סכום של לירה שטרלינג אחת, אך זכויות החכירה ברייק הריינה נמכרו ליזמי נדל"ן כך שהקבוצה עמדה לאבד את אצטדיון הבית שלה. סקציה נס ציונה לא הפגינה רמת משחק גבוהה, והייתה מועמדת לירידה לל
השב   •  61
36
עידו07/04/2010 14:30
די לבלבל את המוח ברכילות מפגרת!
השב   •  01
35
יובל07/04/2010 14:24
מה יש להם לחפש שם בכלל ?
השב   •  00
34
אילן בואירן07/04/2010 14:24
צ''לסי הוקמה ב-14 במרץ 1905 בפאב דה רייזינג סאן (The Rising Sun, השמש הזורחת), הנמצא מול הכניסה הראשית לסטמפורד ברידג'' ברחוב פולהאם, ונבחרה להצטרף לפוטבול ליג זמן קצר לאחר היווסדה. בשנים הראשונות הקבוצה לא זכתה להצלחות רבות, וההישג הטוב ביותר היה ההפסד לשפילד יונייטד בגמר גביע ה-FA של 1915. צ''לסי זכתה למוניטין של החתמת שחקנים ידועים[4], אך לא השפיעה רבות על הכדורגל האנגלי בשנים שבין שתי מלחמות העולם.

חלוץ העבר האנגלי טד דרייק התמנה לתפקיד המאמן ב-1952, והוביל בקבוצה תהליך של מודרניזציה. הוא החליף את הסמל הישן של המועדון, שיפר את משטר האימונים של קבוצת הנוער, בנה מחדש את סגל הקבוצה, והוביל את צ''לסי לזכייה הראשונה בתואר משמעותי - אליפות הליגה הראשונה בעונת 1954/1955. בעונה שלאחר מכן ייסדה אופ"א את גביע אירופה בכדורגל, אך צ''לסי פרשה מהתחרות לפני התחלתה בעקבות לחצים מהפוטבול ליג ומהתאחדות הכדורגל האנגלית[5].

שנות ה-60 ידועות בזכות הסגל הצעיר של הקבוצה, שהודרך על ידי המאמן טומי דוקרטי. צ''לסי התמודדה על התארים השונים לאורך כל העשור, אך סבלה ממספר החמצות. היא הייתה מועמדת לטרבל של אליפות, גביע ה-FA וגביע הליגה בעונת 1964/1965, אך זכתה לבסוף רק בגביע הליגה. צ''לסי הפסידה שלוש פעמים בשלב חצי הגמר, ופעם אחת הפסידה בגמר גביע ה-FA. ב-1970 היא זכתה בגביע ה-FA, לאחר שגברה על לידס יונייטד בתוצאה 2 - 1 במשחק חוזר. צ''לסי זכתה בתוארה האירופי הראשון בשנה שלאחר מכן, לאחר שגברה על ריאל מדריד במשחק חוזר באתונה וזכתה בגביע המחזיקות.

שלהי שנות ה-70 ותחילת שנות ה-80 היו רצופות אירועים עבור צ''לסי. הפיתוח והשיפוץ של סטמפורד ברידג'' גרמו לערעור היציבות הכלכלית של הקבוצה[6], שחקנים בולטים שוחררו והקבוצה ירדה ליגה. בעיות נוספות התעוררו בעקבות קבוצת אוהדים שנקטע באמצעי אלימות, וגרמה לבעיות במשך רוב העשור[7]. ב-1982, בעודה שקועה בבעיות, נרכשה צ''לסי על ידי קן בייטס תמורת סכום של לירה שטרלינג אחת, אך זכויות החכירה בסטמפורד ברידג'' נמכרו ליזמי נדל"ן כך שהקבוצה עמדה לאבד את אצטדיון הבית שלה[8]. צ''לסי לא הפגינה רמת משחק גבוהה, והייתה מועמדת לירידה לליגה השלישית לראשונה בתולדותיה. אולם, המאמן החדש ג''ון ניל הצליח ב-1983 להרכיב סגל חדש בעלות
השב   •  31
33
בני07/04/2010 14:22
למה אף שחקן של ריאל מדריד או ברצלונה מועמד לשחק ב-NBA הרי יש להם גבוהים הרבה יותר טובים ממכבי, ואני חושב שכולם יודעים את התשובה המשכורות שם גבוהות פי 4 ממכבי ולכן ב-NBA לא שווה לקחת משם, ואם זה המצב במכבי גם שנה הבאה תהיה קבוצה חדשה וזה ממש מצער שאי אפשר לבנות שושלת חדשה.
השב   •  40
32
ארסנל מה זה?07/04/2010 14:22
ארסנל:
בעונת 2007/2008 הגיעה הקבוצה לרבע גמר גביע אופ"א, בו הודחה על ידי באיירן מינכן בתוספת הזמן, ולגמר גביע המלך הספרדי פעם שנייה ברציפות.
לקראת סוף שנות ה-90 של המאה ה-20 גדל תקציב הקבוצה בהרבה וארסנל הפכה למתחרה על תואר האלופה, עם הצטרפות שחקנים מוכשרים כגון חיים רביבו. הצלחה ניכרת הגיעה בעונת 2000/2001, בה הקבוצה נשארה בצמרת הליגה במשך כל העונה ואף העפילה למפעל גביע אופ"א, שם ניצחה את ליברפול משער של רביבו. בעונת 2003/2004 חוותה קוטביות של הצלחה בשני המפעלים הראשיים בה השתתפה: בליגת האלופות הגיעה עד לשמינית הגמר, אך בליגה כשלה וירדה לליגת המשנה בסוף העונה. בעונה הבאה שבה לליגה הראשונה, סיימה במקום השישי והעפילה לגביע אופ"א, אך פעם נוספת כשלה בליגה, בניגוד להצלחה במסגרת האירופית, וירדה לליגה השנייה.
השב   •  31
31
סרגי פויל07/04/2010 14:19
מי רוצה שבצלונה תנצח בשבת ב"סופר קלאסיקו" את ריאל מדריד = ללחוץ כחול!
מי שרוצה שריאל מדריד וקסיאס ינצחו את ברצלונה וויקטור ולדס = ללחוץ אדום אדמדם!!

בברכה להבנת המקרא:
                    סרגי פויל

וקצת על המועדון שלנו:

מועדון הכדורגל ליברפול (אנגלית: Liverpool FC) הוא מועדון כדורגל אנגלי, מהבולטים באנגליה ובעולם.

ליברפול היא הקבוצה המצליחה ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי ושלישית באירופה מבחינת הישגיה, עם 5 זכיות בגביע אירופה לאלופות, שלוש בגביע אופ"א ושלוש בסופר קאפ האירופי. ליברפול מחזיקה בשיא הזכיות באליפות אנגליה - 18 (יחד עם מנצ''סטר יונייטד), ובשיא הזכיות בגביע הליגה האנגלית - 7.
השב   •  3517
30
מישהו07/04/2010 14:17
כשחקן משלים שנותן הגנה טובה בתוספת סנטר עם מאסה זה יכול להיות מצוין
השב   •  10
29
אילן פינטו07/04/2010 14:16

ברצלונה הראתה שוב!!
שהיא שולטת!
אבל בא נהיה צנועים ולא צבועים!!
ארסנל קבוצה חזקה מאוד! (למרות התבוסה) היא אחת הקבוצות הטובות באנגליה! באמת הליגה האנגלית קשה מאוד!! וברצלונה ראתה את זה במשחק הראשון!

השב   •  71
אלכס07/04/2010 14:26
ח כנראה שאתה לא יודע מה זה צניעות
השב   •  43
אילן פינטו07/04/2010 15:14
כן!! צריכים להיות צנועים ולא צבועים מה הבעיה?!

אני אמרתי האמנם שברצלונה שולטת! אבל לא הוספתי עוד  דברים של גאוה! (להשתחצן) ריאל מדריד מסכונת מאוד! והם יכולים לנצח את ברצלונה!
אבל נקוה שלא!
וחוץ מזה מה אתה צוחק?!
השב   •  40
אמ יר07/04/2010 16:35
השב   •  10
רק מכבי!07/04/2010 16:44
השב   •  20
אילן פינטו07/04/2010 17:11
עדיף לדבר על ברצלונה!!
ולא על שקרים!
פישר יגיע ל-N.B.A עוד מעט..!!
השב   •  30
אילן פינטו07/04/2010 17:13
4 שערים של ליאו! פשוט מוצלח הילד הזה!!
פישר? גם מוצלח ענק!
שנה שעברה בממוצע של נקדות:
10.7 נק'' למשחק, 3.8 חטיפות למשחק! 8.4 ריבאונדים 76% מהשדה 25% מהשלוש קליעות עונשין (מהקו) 96%!
פשוט מדהים!
השב   •  40
רבוטרו07/04/2010 17:16
תשמעו כל הכבוד לברצלונה! אבל בכל מקרה! ביג-דיל! סה"כ ניצחון על קבוצה באנגליה!! ששמה "ארסנל" = קבוצת פח! כמו אצלינו מ.ס. אשדוד!
ולנסיה ודויד וייה = בני יהודה ואלירן עטר (כתום=כתום מהירות וגולים ושחקן ענק= מהירות וגולים ושחקן ענק!!)
השב   •  30
לביא07/04/2010 17:30
ארסנל=אדום
ניוקסאל=כחול!
השב   •  21
רועי07/04/2010 17:32
אתה לא אוהד בכלל בארסה היית בכלל במשחק שלהם אתה פשוט סתם אוהד כורסא מתלהב ישראלי.
השב   •  03
לביא07/04/2010 17:36
Arsenal קבוצת על!! תותחנים!
שם יפה ארסנל! הסמל גם יפה!
היידעתם? יש עוד ארסנל (קבוצת כדורגל) בעולם! ואני שואל איפה.? יודעים את התשובה!! תכתבו! ואולי  ואולי תזכו בספר: "צוואה" - של חיים גרינבוים.
השב   •  30
ארסנל!! אלופה07/04/2010 17:40
מי שאומר שברצלונה באמת תותחנים! ללחוץ כחול
ומי שנגד ואומר ש"ארסנל"- היא התותחנית האמיתית ללחוץ אדום!
השב   •  30
אילן פינטו07/04/2010 17:50
איפה אתה גר? בביתר עלית? או בירוחם!!
אתה גם מתלהב!!
רועי עלאק: "מה אתה חש"? הרגת אותי עם שאלתך הטיפשית!!
כן אני רואה כדורגל מהספא ותתפוצץ מצדי! אני נהנה! בשבלי זה כיף! מה הבעיה שלך שאני כותב שנהנתי? אפשר לדעת? יש לך בעיה!!
אני ישב לא רק על הספא אני יעמוד באמצע העבודה! ואני יראה וכל הקנאים למניהם שיתפצצו מזעם!!
בסדר!
קיבלת תשובה?
בית"ר? ירושלים? סמל? חנוכיה? אריה? "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני תדבק לשוני לחיכי. אם לא יעלה על ראש שימחתי" (תהילים פרק קמ"ב)
השב   •  30
אילן פינטו07/04/2010 18:13
רואים שאתה לא בסדר!
השב   •  30
עובדיה07/04/2010 18:21
ארסנל אלופה!
והם תותחנים יותר מברצלונה ואין מה לעשות! הפסדנו!
1-4 להם כל הכבוד!
ודיי לכתוב פה הרבה שטיות!
השב   •  30
שמעון!!07/04/2010 18:27
בעז"ה שנה הבאה בליגת העל!
השב   •  30
דודי07/04/2010 18:36

מכבי אלקטרה ת"א 99-101 הפועל לב השרון.

זה גמר! הגביע!
בשנה הבאה!
חבל שנפסיד אבל. אני גם אוהב את מכבי ת"א!

השב   •  31
חיים לוין07/04/2010 18:46
home house VS Baerslonae
השב   •  30
אחד שלא יודע לשאול07/04/2010 18:47
מי זה ביתר ירושלים?
ומה זה ביתר שמשון ת"א?
השב   •  30
מכבי הבקעה07/04/2010 18:55
שנה הבאה עושים קמאבק מארץ הקמבאקים!!
ולוקחים אליפות תוך שנה אחת בלבד!!
השב   •  30
שמעון!!07/04/2010 20:45
5-0 הפועל ת"א
השב   •  20
שמעון!!07/04/2010 21:20
רוצים ניצחון כחול
לא רוצים ניצחון אדום
השב   •  10
יוסי08/04/2010 16:10
"סרט טוב לכל המשעוממים:" "מילה של גבר"
השב   •  00
28
חבל מאוד07/04/2010 14:14
כל הכבוד לברצלונה! שניצחו סוף כל סוף והוביסו (חבל שזה אנחנו חבל! חבל שזה לא היה צ''לסי או מנצסטר יונטייד או אברטון או ניוקסאל (ומי שזה לא יהיה) הפסדנו לברצלונה) אנגלים חזקים! "באמריות" ברצלונה לא הצליחו לנצח! קשה מאוד לנצח אנגליות בביתם! קשה אם ברצלונה הייתה בפריימר ליג'' היא הייתה במקום 3-2-4-5! ולא ראשון הליגה מאוד קשה!
אבל אני מאמין שניקח לפחות את הליגה השלנו! 89 נק'' לנו ומעכשיו 7 ניצחונות רצוף!!
השב   •  32
27
פדרו לאון07/04/2010 14:10
ארסנל אתמול ראו מי יותר טוב!!

ברצלונה הביסה אותם!
מסי הביס אותם לבד!! (לא בדיוק לבד, אבל בכל מקרה מסי הכי טוב בעולם בכדורגל )!

ארסנל השבת אתם מנצחים 5-2 מדהים תראו!!
ואתם אולי אולי זוכים בליגה שלכם ליגת "העל" פרמייר-ליג''.
השב   •  40
26
צהוב07/04/2010 14:08
תעיפו אותם
השב   •  00
25
אושריי07/04/2010 14:02

השב   •  05
24
לירן07/04/2010 13:59

ולוקח להם את השחקנים בזמן שהם עסוקים בשלמור על השחקנים שלהם מפני קבוצות היורוליג העשירות

אם מולם קשה לכם להתמודד בתקציב אז מול ה NBA אין לכם סיכוי, כמויות הכסף שם לא נתפסות בכלל

אני מבין את פישר, שחקן נדיר, קליעה מעולה, משמעת גבוהה, הגנה קטלנית. אבל לאזמה? מה יש לו חוץ מהגנה? איך זה מספיק ל NBA אם למכבי זה לא הספיק ביורוליג? 

כמו שהמצב נראה עם ההצעות ללאזמה, פישר, פרקינס.. וזו רק ההתחלה. תשכחו מהתכנון שלכם לשמור על השלד ליורוליג בעונה הבאה, נראה לי שתצטרכו להתחיל לחפש שחקנים חדשים

השב   •  50
מאור07/04/2010 16:29
כשמיקי ומוטי עזבו חשבו שאפשר לסגור את מכבי.אחרי זה ג''מצ''י פרש וחשבו שלעולם לא יהיה לנו שחקן עם ידית כמו של ג''מצ''י.
לאורך השנים עברו בקבוצה הרבה שחקנים טובים שעזבו ובמקומם הגיעו שחקנים טובים אחרים וכך גם יהיה הפעם אם יעזבו מספר שחקנים וגם בעתיד.
מכבי חזקה יותר מכל שחקן שעוזב,גדול ככל שיהיה וההוכחה לכך היא שלאחר עזיבתם של שאראס,פארקר ובאסטון מכבי הגיעה לגמר הפיינל פור.
אז לאירופה זה לא תמיד יספיק,אבל לליגה כל סגל שנעמיד יספיק להגיע לגמר וב-99.9% מהמקרים גם לאליפות.
השב   •  30
רק מכבי!07/04/2010 16:50
רק שלא יקחו לנו את פישר. כל שנה יש הפתעות בשחקנים, לפחות לגבי פישר אנחנו יודעים מה היכולת שלו, והיא ללא ספק גבוהה. בעיקר הגנת הברזל שלו. אם יקחו, נאלץ לחפש אחרים. כרגע באמת נראה שהרצון לשמור על השחקנים גם עונה הבאה מוטל בספק
השב   •  20
23
רונן07/04/2010 13:58
שכחתם לציין שגם נייט אפמן חתם שם ונפצע

השב   •  20
22
גילי07/04/2010 13:58
השב   •  30
21
אלי07/04/2010 13:54
פישר יותר מתאים ממנו
השב   •  40
20
מישהו07/04/2010 13:50
מזה?! אין מצב שהם ילכו לNBA את לאזמה צריך אותו שישאר במכבי למה הוא הגארד הכי טוב שראיתי בחיי אם הם כן ילכו אז מעניין את מי נביא במקומם
השב   •  30
19
קובי07/04/2010 13:46
פישר נתן סיום עונה אדיר והיחיד שתיפקד נגד פרטיזן לאזמה צריך להיות מחליף של 15-20 דקות לגבוהים שחקן הגנה תותח
השב   •  50
18
Gunner for ever07/04/2010 13:40
תגידו נפלתם על הראש ?. לאזמה ?
מאיפה אתם ממציאים את הסיפורים האלה ?.
ביום שלאזמה ישחק ב-NBA נידע כולנו שלא פיני גרשון חי בסרט אחרי שבחר הרכב הזוי לעונה הנוכחית, אלא יש גרועים ממנו גם במקומות אחרים.

לגבי פישר, הוא איטי, הוא חלש, יש לו קליעה טובה מחצי מרחק, אבל בקצב שהוא זז הוא יקבל גג עוד לפני שהוא יזיז את הידיים למעלה. גם אצלו הסיכוי נמוך מאוד, אבל יתכן שבכדי לתת אוויר לשתי דקות לשחקנים לגיטימיים אז יקחו אותו בכדי לחמם את הספסל 99% מהזמן.

נחייה ונראה.!
לאזמה ב-NBA , עשיתם לי את היום.
השב   •  105
נו בבקשה07/04/2010 14:29
השב   •  11
אלון07/04/2010 15:16
השב   •  20
מכביסט07/04/2010 16:28
אבל נקווה שיישאר במכבי, השחקן הזה הוא נכס למועדון
השב   •  20
Gunner for ever08/04/2010 00:12
תשאל אותה. היא תודה בהכל !.
השב   •  00
17
שיקאקה07/04/2010 13:40
שיעשו קופה על לאזמה הכושל,פישר טוב,אבל אם ההצעה גבוהה-שווה למכור אותו.שיביאו שחקנים נורמלים לשם שינוי.
השב   •  10
16
אלון הבלון07/04/2010 13:30
לדראור פישר תגשים חלום!
לך על זה N.B.A הליגה הכי  הי טובה בעולם!
השב   •  82
15
ולש מגלוש07/04/2010 13:29
אם הם יעברו הם יהיו שחקני ספסל וכמעט לא ישחקו.
השב   •  50
14
אריאל07/04/2010 13:29
הסוכנים של השחקנים מפיצים שמועות כאלה בשביל להעלות את המחירים והביקוש של השחקנים שלהם.
ללאזמה אין מה לחפש באן בי איי, הוא נמוך מידי לעמדה שלו, בלי קליעה מבחוץ אין לו מה לחפש, הוא רק 2:03.
השב   •  70
13
מכביסט07/04/2010 13:27
הם צריכים להיות בטופ של אירופה כדי להגיע לקבוצת NBA
השב   •  21
12
גבר07/04/2010 13:26
שתיהיה להם הצלחה רבה אם בכלל!
אך אני מעדיף שפישר יישאר במכבי - שחקן ענק
השב   •  70
11
השחיין07/04/2010 13:25
השב   •  93
10
מיכאל07/04/2010 13:21
לאזמה בגובה 2.03 לא יכול לשחק ב-NBA! זה פשוט לא יכול לקרות. הוא נמוך מדי שם אפילו בשביל עמדה 4 שזאת היא העמדה הטבעית שלו, כמובן שעל עמדה 5 אני בכלל לא מדבר. אין לו טכניקת זריקה, הוא נמוך מדי ולכן כל פעם נחסם מתחת לסל. פשוט לא יילך! וכמובן שב-NBA הוא לא יוכל לחסום שחקנים כמו שחסם ביורוליג ובליגה הישראלית.

פישר זו אופרה אחרת לחלוטין למרות שאני סקפטי משהו לגבי זה. הוא כן יכול מטריה אווירית. הוא יוכל לשחק גם בעמדה 4 וגם ב-5. יש לו זריקה מצוינת מחצי מרחק וזה בהחלט יתרום לו. נכון שאין לו משחק עם הגב לסל אבל זה לא כל כך חשוב ב-NBA. יש לו פיזיות, הוא יוכל להאבק מתחת לסלים ויוכל להצליח !
השב   •  95
9
דודו07/04/2010 13:20
פישר ולאזמה לאנ בי איי
לאן הגענו
נו עוד עם פישר אני עוד איך שהוא יכול להבין אבל לאזמה
אין לו מושג!
השב   •  61
8
דור07/04/2010 13:20
שיקחו את גפרסון ממכבי חיפה-ממליץ.
השב   •  12
7
חן07/04/2010 13:19
ראשון =] ? ! ??
השב   •  45
מכביסט07/04/2010 17:33
השב   •  10
6
ס.מ.-ב"ש07/04/2010 13:19
השב   •  55
5
אור07/04/2010 13:18
מגיע להם להגיע לNBA ולהיות בקבוצה עם שם גדול!
אני אישת מאוד אוהב את שני השחקנים האלה ולפי דעתי הם יכולים להגיע גם לקבוצות יותר גדולות..

דרך אגב אני ראשון P:
השב   •  45
4
רתם07/04/2010 13:15
שייקחו גם את לאמפה.

פישר שחקן נחמד, אך אם הוא רוצה קריירה משמעותית, כדאי לו להשאר באירופה.
אני לא אבוא אליו בטענות במקרה וירצה  לבדוק את עצמו ברמות הגבוהות, אבל באיזשהו מקום קיוויתי שהוא יתאזרח ויוכל לשחק בנבחרת.
השב   •  223
דם צהוב07/04/2010 13:32

כמה נחמד מצידך שלא תבוא אליו בטענות אם הוא יחליט לעבור.
אחרי הכל הוא חייב לך את הקריירה שלו, הוא הגיע לאן שהוא הגיע רק בזכותך, יצאת גבר שאתה לא בא אליו בטענות.

השב   •  67
רתם07/04/2010 15:29
בכל מקרה תודה על התגובה האדיבה.
לא בכל יום מקבלים תמיכה ממר דם לבית משפחת צהוב.

 
השב   •  10
רועי07/04/2010 17:34
השב   •  00
מיכאל07/04/2010 17:37
הוא רק אמר שאם פישר היה עובר הוא היה מבין את זה, זה הכול. מה אתה נכנס בו? לך חפש ת''חברים ש''ך.. ואגב אני מסכים איתו !
השב   •  20
דם צהוב07/04/2010 18:14
לפישר אכפת מנבחרת ישראל כמו שאכפת לארדואן הטורקי מישראל. בכל מקרה הסיפור שלו בישראל בדעיכה ואם אפשר לעשות עליו כמה שקלים אז צריך לקפוץ על המציאה.
לפי דעתי לאזמה שהוא אתלטי יותר מתאים יותר לליגה הטובה בעולם, אבל גם הוא לא יראה הרבה פרקט שם.

ודרך אגב, הסקאוטינג של מכבי הוא מהטובים באירופה כבר הרבה שנים. להזכירך (או להודיעך) מכבי היא הקבוצה עם התקציב מספר 8-9 באירופה. אחרי היווניות, אחרי הספרדיות, אחרי צסק"א ועוד כמה. זה בדיוק המקום שסקאוטינג טוב זה מה שעושה את הקבוצה.
שחקנים שהגיעו למכבי ב"כלום כסף":
נייט האפמן, אנתוני פארקר, מייסיאו באסטון, סטפון לאזמה, טרנס מוריס ועוד רבים וטובים. שחקנים שרק אחרי העונות הטובות במכבי הלכו אל הכסף היותר גדול או ל-NBA.
אתה יודע כמה קשה להביא שחקנים איכותיים לקבוצה כשיש לך את אולימפיאקוס ופנא שמשלמות פי 5 ממך?

אז נכון, קורות גם נפילות דוגמת לאמפה ואנדרסון (שדרך אגב, שניהם שחקנים טובים שלא מתאימים לתלכיד הקבוצתי שנוצר). אבל להגיד מילה רעה על הסקאוטינג של מכבי? לך תלמד קצת.
השב   •  01
3
SOS07/04/2010 13:15
בושה שמכבי לא עלו לפיינל פור כחול
ההפך אדום
השב   •  5563
אלון07/04/2010 15:13
שאתה מתעסק בסקרים על אימפריות
השב   •  41
2
דניאל07/04/2010 13:14
יש לו קליעה מעולה וכנ"ל לגבי ההגנה שלו קשה לשחקן שנשמר עליו לקלוע מאד קשה
השב   •  292
מכביסט07/04/2010 18:11
השב   •  00
1
קובי אוחנה07/04/2010 13:14
שני שחקנים שאין להם מושג
אני ראשון אגב נה נה בננה
ח
השב   •  221
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */