יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:08

משיח: זה הבית של שחר, אבל אני אעשה את שלי

אליפות החורף של אס"א יצאה לדרך באילת והאירוע המרכזי היה תחרות הגלישה בין נמרוד משיח לצוברי. קט-רגל: הירדנים קרסו אחרי מחצית אחת

|
החבר´ה במים. הקרב בין צוברי למשיח (קובי אליהו)
החבר´ה במים. הקרב בין צוברי למשיח (קובי אליהו)

אחרי טקס הפתיחה החגיגי והמסיבה, החלו היום (שני) המשחקים באליפות החורף של אס"א על שלל התחרויות בעשרות ענפי הספורט שמשוחקים בכל רחבי העיר אילת.

האירוע המרכזי - תחרות בגלשני מפרש, סבל מרוח חלשה שלא איפשרה לבצע את כל השיוטים שתוכננו ליום הראשון אבל למרות זאת היה אפשר לראות את שלל הגולשים כולל סגן אלוף העולם, נמרוד משיח, ואת אלוף אירופה, שחר צוברי מתחרים בשני שיוטים, כאשר בראשון הגיע נמרוד במקום הראשון ושחר בשני ובשני בדיוק ההיפך. בשני השיוטים הגיע פביאן היידיגר מאיטליה למקום השלישי.

משיח התייחס לתחרות בין השניים: "יש הרבה כבוד וכל אחד יעשה את שלו. זה הבית של שחר והוא מרגיש פה טוב. אבל ברגע האמת שנינו צריכים לדעת מה לעשות".

פביאן היידיגר האיטלקי, התייחס לעניינים בפחות רצינות: "באתי בעיקר להתאמן, אבל זו אליפות טובה בגלל נמרוד ושחר. אני בא הרבה לארץ בגלל שאני מתאמן עם נמרוד אבל אולי הסיבה האמיתית זה הסטודנטיות.."

אליפות אס"א - יום התחרויות הראשון

בנשים מובילות שלוש האיטלקיות, סנסיני, לאורה וטרטאליני בסדר הזה בדיוק. מעיין דווידוביץ' שלנו נמצאת ביינתים במקום הרביעי וזאת לאחר שיוט אחד בלבד.

הכנות האחרונות לפני הגלישה (קובי אליהו)
הכנות האחרונות לפני הגלישה (קובי אליהו)

כפתורי מאוהלו VS גלעד רותם מהטכניון
הנמרצים, אלה שהתעוררו מוקדם, היו כבר ב-6:30 בים כדי להשתתף באקווטלון שכלל חלק אחד של ריצה, לאחר מכן שחייה ואז עוד חלק של ריצה. כבר מההתחלה הקרב בגברים היה בעיקר בין גיא כפתורי מאוהלו לגלעד רותם מהטכניון, כשהראשון סגר פער בשחיה.

כפתורי ניסה לרוץ על גלי האדרנלין למרות ששתיים מציפורניו יצאו מן המקום אך זה הספיק לו למקום שני אחרי רותם.

גלעד רותם מסיים ראשון (קובי אליהו)
גלעד רותם מסיים ראשון (קובי אליהו)

גלעד רותם, חש גאווה ואמר: "אני שמח לייצג את הטכניון. היתה תחרות נחמדה ולמרות שכפתורי פתח עליי פער בשחייה הצלחתי בזכות הריצה להגיע ראשון".

כפתורי, שנשלח מאוחר יותר לבית החולים אמר: "יחסית לכושר שלי זה מצויין, לא קריטי שלא ניצחתי".

גלעד רותם וגיא כפתורי מציגים ספורטיביות  (קובי אליהו)
גלעד רותם וגיא כפתורי מציגים ספורטיביות (קובי אליהו)

בנשים ניצחה הילה מיימון שחזרה לא מזמן מפציעה, מיימון: "אני קצת חוזרת לעצמי. השנה לא התחרתי אבל מעכשיו המטרה היא לעשות הישג ב-2010 ועל הדרך להגיע לאליפות אירופה".

קט-רגל: האורחים מירדן קרסו אחרי מחצית אחת
גם תחרויות הקט-רגל והכדורסל הטעונות כרגיל החלו כאשר האורחים מירדן הצליחו לשרוד מחצית אחת בלבד מול המכללה למנהל שהצליחה לבסוף להביס 0:4 ולהיות בעמדה מצויינת לקראת העפלה לשלב רבע הגמר.

האורחים הירדנים בשלב שעוד היה להם כח לרוץ (קובי אליהו)
האורחים הירדנים בשלב שעוד היה להם כח לרוץ (קובי אליהו)

גם מכללת נתניה שניצחה 1:2 את סמינר הקיבוצים ו-0:5 את שערי משפט נמצאת במרחק נגיעה. גנרל מנסור אבו ראשיד, שעומד בראש המשלחת הירדנית לא נראה מאוכזב מדי: "אנחנו פה בכדי להשתתף עם הקולגות שלנו באליפות הנהדרת הזו. אנחנו מקווים לקדם דרך הספורט את השלום".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */