יום שבת, 15.02.2025 שעה 19:19
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5313-4623הפועל ב"ש1
4823-4822מכבי ת"א2
4224-4622מכבי חיפה3
4128-4222בית"ר ירושלים4
3223-3022הפועל חיפה5
3233-3522מכבי נתניה6
2828-2422מכבי בני ריינה7
2733-2022עירוני ק"ש8
2431-2622הפועל ירושלים9
2437-2022מכבי פ"ת10
2329-1722בני סכנין11
2034-1623עירוני טבריה12
1544-2822מ.ס אשדוד13
1435-1722הפועל חדרה14

מבוקש בממלכה: שכטר על הכוונת של ברמינגהאם

דיווחים בבריטניה: הקבוצה מעוניינת בחלוץ הפועל, עלותו מוערכת בכ-1.8 מיליון פאונד. סוכנו, רונן קצב ל-ONE: "הוא יעזוב רק לקבוצה בכירה באירופה"

|
שכטר חוגג בווינה. מבוקש בברמינגהאם (רועי גלדסטון)
שכטר חוגג בווינה. מבוקש בברמינגהאם (רועי גלדסטון)

איזו עונה עוברת על איתי שכטר. החלוץ המוכשר של הפועל תל אביב רק חגג יום הולדת 23 אחרי הדרבי האחרון בו ניצחה הפועל תל אביב 2:4 את מכבי, בעזרת צמד של החלוץ ואחרי שמשך לא מעט עניין מספרד וגם אוקראינה, גם ברמינגהאם האנגלית מצטרפת.

על פי דיווחים בבריטניה ובראשותם, ה'סאן', החלוץ שהרשית עד כה העונה 18 פעמים בליגת העל, הוא המטרה המרכזית של אלכס מקליש, מנג'ר ברמינגהאם, אשר מדורגת במקום העשירי בפרמייר ליג עם 37 נקודות עד כה, כאשר התקפת הקבוצה כבשה 25 שערים בלבד העונה.

בדיווח נכתב: "אלכס מקליש בעקבותיו של חלוץ הפועל תל אביב, איתי שכטר, אשר בקרוב עשוי לזכות באזרחות רומנית. בקבוצה כבר עוקבים מזה זמן רב אחר החלוץ, ובשבועות האחרונים גבר העניין בצירופו.

שכטר, 23, עשוי לעבור לקבוצה בסכום המוערך ב-1.8 מיליון פאונד, אך עשוי להיתקל בבעיה בעקבות מספר הופעותיו הנמוך בנבחרת ישראל, מה שימנע ממנו קבלת רישיון עבודה".

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו בהפועל מנצחת את הדרבי

ב'סאן' מספרים שלמעשה נוצר כבר קשר עם סוכני השחקן וכעת הוא עובד על הוצאת דרכון רומני, מה שיאפשר לו לעבור לברמינגהאם ללא צורך ברישיון עבודה של זר.

עוד נאמר כי אם הדבר אכן יקרה בשבועיים הקרובים, בברמינגהאם משוכנעים שמעברו יסלל והוא יצורף לקבוצה של אלכס מקליש בעונה הבאה, כשהפועל כאמור תפוצה בסכום המוערך בכ-1.8 מיליון פאונד, שהם כ-10.5 מיליון ש"ח.

מאמן ברמינגהאם, אלכס מקליש. רוצה את איתי שכטר (GettyImages)
מאמן ברמינגהאם, אלכס מקליש. רוצה את איתי שכטר (GettyImages)

בעיתון הבריטי אף מדווח כי גם הקבוצות הגרמניות, קלן והמברוג, יריבת הפועל תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית העונה, מעוניינות בחלוץ, דבר אשר ידחוף את ברמינגהאם להפעיל לחצים על הפועל תל אביב כדי להאיץ את המשא ומתן על שכטר.

הדיווח אף מסתיים באמירה: "לשכטר אמנם חוזה לעוד שנה בהפועל תל אביב, אך אין ספק שבמחיר הנכון, החלוץ יעבור לברמינגהאם".

איתי שכטר בנתב&qout;ג. ימריא כאזרח רומני לבריטניה? (דרור עינב)
איתי שכטר בנתב"ג. ימריא כאזרח רומני לבריטניה? (דרור עינב)

סוכנו של השחקן, רונן קצב, הגיב לידיעה ואמר ל-ONE: "בואו נתחיל מהעובדה שאיתי שכטר מאושר בהפועל תל אביב ואין ספק ששחקן ברמתו הגבוהה ישחק בעתיד באחת מהליגות הבכירות באירופה. אני רוצה להדגיש שאם איתי שכטר יחליט לעזוב את הפועל, זה אך ורק לקבוצה בכירה בליגה בכירה באירופה".

שכטר פרק את הכתף - ישחק עם קיבוע נגד קאזאן
איתי שכטר עבר הבוקר בדיקת MRI שהצביעה על כך שהוא פרק קלות את הכתף בדרבי התל אביבי. שכטר נחת לא טוב על ידו באחת ההתקפות, ואז התרחשה הפציעה. החלוץ מעוניין לשחק מחר (חמישי) מול רובין קאזאן וככל הנראה יעלה למגרש עם קיבוע לכתף.

לכתבה זו התפרסמו 122 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 122 תגובות ב-76 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
76
חנצו''ק אדום02/03/10, 14:05
מחמצין ח קדוסי או בדש יותר טובים אין חלוץ כמוהו אפילו ארבייטמן שהוא סקורר היכולות שלו לא מגיעות לרמה של שכטר הוא שחקן כנף שיכוללפרוץ פנימה אם יכולות פיזיות שחקן אדיר  יכול להיות אם טורס בלי להגזים בחוד במקום קויט שחקן אדיר שכט אוהבים אותך ממשפחת הפועל
השב   •  00
75
אדומה עולה24/02/10, 21:39
אשים תפרגנו קצת
אתם לא צריכים לעודד אותו כל הזמן אבל ראבק זה עוד שחקן ישאלי שהולך לייצג בחו"ל קצת כבוד
השב   •  00
74
dubizubi24/02/10, 21:31

השב   •  00
73
אבי הזהוב24/02/10, 21:17
לשחקן הנל אין סיכוי לשחק בליגה האנגלית הראשונה!  אולי בקבוצה קטנה באירופה.  אולי
השב   •  00
72
סבבה של אוהד24/02/10, 20:00
חברים הייתי בדרבי וזה היה כאילו המשחק בהילוך איתי נשבע לכם(וזה עוד במשחק של 6 גולים!).בואו נתחיל להירגע ובאמת שהקבוצות הגדולות ברמה של הליגה שלנו הן קבוצות מרכז טבלה בליגת המשנה של אנגליה..באנגליה הם נושמים כדורגל בכל חור בצורה מקצועית ולא כמו כמה ערסים שמשחקים באיזה מתנ"ס מקרטע לפני שבת אז קצת כבוד..עוד פעם הישראלים השחצנים,אין פלא שאנחנו לא מגיעים לשום מקום(חוץ מכמה יחידי סגולה כמובן)!
השב   •  01
71
K-O-P24/02/10, 19:09
"קבוצה קטנה"
איזה קבוצה קטנה בשכל הזעיר והחמוד שלכם?!
זאת קבוצת אמצע טבלה לגיטימת באנגליה, נכון שהיא לא מהאריות אבל זאת קבוצה בפריימיר ליג מה שהופך אותה לבין הטובות להתקדם עליהן ועוד מליגת העל ח ח ח הליגה האמריקאית יותר טובה מליגת העל ח ח חח, גם בניון עבר לווסטהם שעכשיו היא איפשהו ליד הקו האדום והוא עבר לליברפול כי הוא הציג יכולת טובה והקטע הוא ששכטר עוד צעיר יש עוד זמן להתקדם מברמינגהם, בניון לא היה "גוזל" מה שנקרא כשהוא היה בווסטאהם. שנה שנתיים והוא עובר לקבוצה טובה יותר אם הוא יראה יכולת טובה וינסה להתעלות על עצמו כמו העונה, בהצלחה שכטר
מי יודע, אולי יום אחד הוא ילבש אדום, אבל לא סמרטוט אדום מליגת העל, חולצה אדומה שמיצגת כדורגל מהטופ העולמי שאפשר לילבוש בגאווה לא שהחולצה של הפועל רעה, הם מציגים כדורגל יפה, אבל הארץ שלנו ואירופה.. אין מה להשוות
השב   •  40
70
אלון.24/02/10, 19:05
חוץ מי זה מה קשור?
השב   •  00
69
the roots24/02/10, 18:48
השב   •  00
68
דניאל24/02/10, 17:00
נקודה
השב   •  20
67
אוהד הפועל24/02/10, 16:45
בשביל הפועל, כמובן שאני רוצה ששכטר ישאר. אבל אם הייתי במקומו, הייתי קופץ על ההצעה. גם 1.8 מיליון יורו להפועל לא יקפחו אותנו, וגם לשחק בליגה הטובה בעולם (ואני אומר את זה גם בתור אוהד בארסה) תהיה התקדמות אדירה, בייחוד בקבוצה כמו ברמניגהאם שהיא ממש לא קבוצת תחתית.
השב   •  10
66
חלוץ24/02/10, 16:36
 
חיחיחיחי אין מצב שהוא עובר  לברגינהאם
רק לברצולנה או ריאל מדריד
ללה שווה גם וזהבי כולם טובים
השב   •  23
רועי24/02/10, 17:22
השב   •  11
65
יונתן24/02/10, 16:06
למרות שזה כואב לי מאוד שכטר צריך לקפוץ על הזדמנות כזאת בלי למצמץ כי שם הוא יתמודד אם קבוצות גדולות כמו מנצסטר ליברפול ועוד.
ולכל אלה שלכלכו על שכטר אתם ממש לא יודעים איך להעריך ישראלים ואומרים את זה רק בגלל שהוא של הפועל ולכן אני אומר שאתם צריכים להיות שמחים אם הוא יעזוב כי אז לא תחתפו השפלות כלכך גדולות מהפועל!
השב   •  00
64
שלומי24/02/10, 15:57
שילוב של כח, מהירות ויציאה מהמקום וטכניות. תראו לי עוד חלוץ ישראלי כזה.
השב   •  12
63
רון24/02/10, 15:50
יש להם את ג''ורום ואת כריסטיאן בניטז (צ''וצ''ו) אבל בהחלט יהיה חילוף מצויין ואם המערך יהיה 433 בכלל זה יהיה לטבתו אני חושב שצריך לזרום לשם !
בהצלחה עוד ישראלי לחו"ל ! :]
השב   •  10
62
אלון.24/02/10, 15:18
השב   •  53
JohnnyB24/02/10, 15:31
אתה מתעצבן שהשחקן הכי כישרוני שלך (מליקסון) לא היה מסוגל אפילו להכנס לרוטציה של הפועל או מכבי חיפה.
השב   •  23
61
הגזמתם קצת24/02/10, 15:09
עוד לא הבנתי מה עושים מהשחקן הזה ? הוא צריך 10 נסיונות מול שוער בשביל לשים שער . הוא כ"כ רמאי שהוא מסוגל לצלול גם כשהוא לבד ואין שחקן לידו . שחקן אנוכי שיעדיף לבעוט מזוית בלתי אפשר מאשר לפרגן לשחקן פנוי בעמדה טובה יותר. ובטח ובטח הוא לא עשוי מהחומר שברקוביץ ובניון עשויים ממנו בשביל להצליח . קיצר תעשו טובה ,כנסו קצת לפרופורציות אל תעשו מהעכבר פיל (במקרה שלו ברווז בגלל ההליכה )
השב   •  41
יונתן24/02/10, 15:58
שכטר שחקן שלא רק מכניס גם מבשל אם 3 בישולים עד כה (למרות שזה לא הרבה אבל זה גם משהו) וגם שכטר שחקן טכני מאוד שלא רק מכניס גולים ואם היה לנו עוד חלוץ שיודע לנצל מצבים כמו יבואה (לא שאני לא מעריך את ללה) הוא היה גם מבשל יותר וחוץ מזה אין לו גם כלכך הרבה החמצות רק אתמול במשחק מלחיץ כמו דרבי ביום הולדתו אז לא צריך ככה להגיד עליו
השב   •  00
60
הפועל מלחמה24/02/10, 15:02
איתי תשאר ,
תתאר לעצמך מה זה הפועל בלי 18 שערים?
השב   •  11
הדר24/02/10, 16:03
איתי . . מה נעשה בלעדייך בארץ ובכלל בהפועל תא . . . תשאר בהפועל לפחות עוד 3 שנים ואז תעזוב לקבוצות פי אלף יותר טובות ! ! תחשוב על זה . . .
השב   •  10
59
גל24/02/10, 14:47
השב   •  10
58
גל24/02/10, 14:47
השב   •  01
57
אדום24/02/10, 14:38
השב   •  32
56
אדום24/02/10, 14:30
תלמד לכתוב. אחר כך תגיב על נושאים שאתה לא מבין בהם
השב   •  00
55
עומר24/02/10, 14:28
דיבורים דיבורים אמרו גם שהוא מבוקש בספרד אז מה הוא ישאר בארץ בהגועל עד סוף הקריירה שלו אני לא יודע למה משווים אותו ליצחקי יצחקי במדי נבחרת ישראל ואני זוכר את הגול הראשון שלו בניצחון על קפריסין
השב   •  20
54
בדיחות24/02/10, 14:25
ח
השב   •  40
53
אוהדי מכבי הדפיסו דגל במקום לצבוע לבד ח24/02/10, 14:23
השב   •  20
52
אדם24/02/10, 14:02
כתוב בוא שיש לשכטר חוזה בהפועל גם לעונה הבאה.
אבל אני יודע שהוא חתם בהפועל ל 4-5 שנים אם אני לא טועה.אז אם מישהו יודע שגיד לי בבקשה.הם טועים או אני טועה??
השב   •  20
.24/02/10, 14:49

הוא חתם עד סוף העונה הזאתי!

השב   •  00
JohnnyB24/02/10, 15:29
שכטר חתם ל4.5 שנים אבל עם אופציה של יציאה לאירופה אחרי שנתיים כבר
השב   •  00
אדם24/02/10, 20:52
השב   •  00
51
RED DEVIL24/02/10, 13:17
והפועל תל אבי צריכה לחשוב לטוח הארוך וצריכה לבקש אחוז מסוים מהמכירה  הבאה שלו נגיד 30 אחוז פלוס מה שברמינגהם מציאה לא ניראה לי שהם יביאו היתנגדות לדרישה הזו .לפי דעתי הוא יצליח שם ועם הוא יעבור לאחר מכן לקבוצה אחרת ברמינגהם ימכרו אותו בסכום הרבה יותר גבוהה משהו כמו נניח 5 מליון פאונד .חוץ מזה הסכום שהם מציאים מעיד על כך שהם בונים עלו בתור שחקן הרכב
השב   •  20
50
שרוף על מכבי24/02/10, 12:58
לדעתי ברמינגהם קבוצה מספיק בכירה  אז שהסוכנים שלך לא יבלבלו את המוח גם בניון התחיל מווסטהאם ואם
כל הכבוד לך כולם יודעים מי שחקן יותר טוב!!
השב   •  21
49
פישנזון24/02/10, 12:37
מה זה קבוצה בכירה באירופה?

האם הסוכן מתכוון לקבוצות כמו ארסנל?יובנטוס?ולנסיה וכו?

האם ברמינגהם בגלל שהיא אולי לא נחשבת לקבוצה עם שם ענק והישגים גדולים לא מתאימה?

אני מפרגן לשכטר כי הוא באמת נותן עונה טובה(רק שיפסיק ללכת כמו ברווז:)אבל עם כל הכבוד..לא עדיף לו לשחק בליגה האנגלית?,להראות שהוא יכול ואז להתקדם?גם בניון לא התחיל מלמעלה והיום הוא בליברפול.


השב   •  40
48
רק רציתי להגיד24/02/10, 12:17
השב   •  01
47
רק רציתי להגיד24/02/10, 12:14
בזבוז כסף. הוא לא ייצג אותנו בכבוד.
השב   •  01
46
רק רציתי להגיד24/02/10, 12:13
השב   •  05
יונתן24/02/10, 15:51
שחקן ישראלי מה רע בלפרגן?
השב   •  20
זהירות גמל בדרךך ;)24/02/10, 16:55
שחקן ענק שכטר יגיע רחוק בהצלחה ..
השב   •  00
45
צהבת24/02/10, 12:10
עשו תיקו העונה עם מנצ''סטר יונייטד וגם היא קבוצת פרמייר ליג, כל הקבוצות בפרמייר ליג הם ''סופר קבוצות'' אתם לא יודעים מה זה אנגליה בכלל כל הקבוצות שם רציניות זה עיניין של תרבות.
השב   •  21
44
לב אדום24/02/10, 11:38
השב   •  10
43
עידו24/02/10, 11:32
1.8 מיליון פאונד זו קופה רצינית לקבוצה בארץ על שחקן. נראה לי שזה אפילו שיא לא?
השב   •  30
תיראה24/02/10, 12:08
הפועל שילמה לנתניה הרבה כסף אני לא זוכר כמה אבל גם נתניה ידעה שהוא הולך לצאת לחו"ל בהרבה כסף ולכן חילקו לו את הכרטיס שלו ל50% של נתניה ולכן נתניה והפועל יתחלקו בסכום וזה לא כולל את הרווח של נתניה משכטר להפועל תל אביב
השב   •  00
porza milan24/02/10, 12:24
זה רווח רציני להפועל!
זה בערך 8 מליון
4 להפועל 4 לנתניה
השב   •  00
42
שם24/02/10, 11:27
האם יש לו מספיק הופעות בנבחרת הלאומית?
זה הרי תנאי לקבלת רשיון עבודה בבריטניה.
השב   •  00
לא חשוב שמות24/02/10, 11:35
אם יהיה לו דרכון רומני הוא לא צריך רישיון עבודה, זה רק ללא אירופאים
השב   •  00
41
צהוב עכשיו24/02/10, 11:24
איזה קבוצה בכירה תרצה את שכטר?
קצת הגזימו
שיתחיל בקבוצות פחות טובות ואז אם הוא יהיה שווה יתענינו בו
השב   •  11
40
אתה טועה בגדול24/02/10, 11:13
השחקן היחידי בארץ שעומד בסטנדרטים ואפילו עולה על הממוצע של הליגה האנגלית הוא איתי שכטר והוא יגיע ממש רחוק אתה עוד תיראה
הוא יגיע יותר רחוק מיוסי בניון
יביא השגים יותר מכובדים למדינה
השב   •  20
39
דדון24/02/10, 11:02
נכון או לא?
השב   •  50
38
איתי24/02/10, 11:01
תלך להמבורג.. קבוצה בכירה וטובה עם שחקנים מצויינים אתה תלמד הרבה מהם..
השב   •  20
37
לא חשוב שמות24/02/10, 11:00
כדאי מאוד לשכטר לעבור, ככה בדיוק ברקו, בניון ורביבו התחילו, קבוצה קטנה באנגליה או ספרד, כשאתה כבר נמצא בליגה הגדולות אתה מקבל יותר תשומת לב מאשר כל קבוצה בארץ וברמינגהם מתאימה לו בול, הרבה קשרים פיזים וטכניים (פרגוסון) שצריכים קצת מהירות ומחץ בהתקפה
ולא צריך גם לדאוג להפועל, שנה הבאה יהיה להם הרבה כסף ממכירת אניימה, שכטר ונאתכו וגם יכנס הבעלים החדש טביב ויתחיל להשקיע, עם הכסף הזה אפשר להשאיר את דה סילבה (הבלם הכי טוב בארץ, בעיקר בגלל שהוא עושה התקפה בלי להפקיר את ההגנה), ורמונט לא נראה שיעזוב (אם זה לבלגיה עדיף כבר להישאר בהפועל) ועוד ישאר מספיק בשביל להביא חלוץ וקשר
בכל מקרה בהצלחה לאחים הפועלים
השב   •  22
עידו24/02/10, 11:37
בקבוצה גדולה בטורקיה? זה שדרוג או שנמוך?
ברקוביץ'' התקדם לווסטהאם אבל אז עבר לכסף הגדול בסקוטלנד, לדעתי טעות.
רק בניון התנהל בצורה נכונה ולא קפץ על כל הצעה מקבוצה קקיונית שהגיעה לו ובסוף זה השתלם לו עם שדרוג לקבוצת צמרת.
אם בניון שיחק בליברפול לדעתי גם ברקו היה יכול להתברג שם בקלות, או בארסנל / מנ'' יוניטד.

שם המשחק לדעתי הוא סבלנות, אם השחקן כשרוני יש לו סיכוי גדול יותר לקבל חשיפה בקבוצת צמרת בארץ מאשר קבוצות קיקיוניות בגלל המשחקים במפעלים האירופאים
השב   •  20
36
אור24/02/10, 10:59
היא נמצאת בליגה הכי טובה בעולם וזה משפיע על הכדורגל של הקבוצה.

להם אין משחקים עם הפועל רעננה ולכן הרמה של הכדורגל תרצה או לא פשוט יותר גבוהה.
השב   •  40
35
אייל24/02/10, 10:54
איפה רוצים את ארבייטמן בבלגיה ?.
השב   •  50
ניל24/02/10, 11:27
במבחן התוצאה ארבייטמן עם יותר שערים ממנו וככה נמדד חלוץ!! ברור ששכטר יותר טכני מארבייטמן, אבל לארבייטמן יש מיקום מצויין, משחק ראש מצויין (מלא שערים בראש), ובעיטות טובות בשתיי הרגליים!! הוא ימני אבל בועט את  הבעיטות החופשיות בשמאל (שתבין שיש לו בעיטות בשתיי הרגליים).
לפי דעתי שניהם צריכים להישאר עוד שנה בארץ ואז לצאת לחו"ל, יותר מנוסים גם בזירה הישראלית וגם באירופית (נבחרת וגביעי אירופה שנה הבאה).

השב   •  22
ירוק24/02/10, 14:13
באירופה יותר אוהבים את המהירות והמשחק הטכני מאשר את היכולת לכבוש גולים. כי בסך הכל רוב הקבוצות באירופה משחקות בהרכבים התקפיים שבהם הם לרוב לא ממלאות את הקישור שלהן אלא את ההתקפה.
השב   •  10
34
איתי24/02/10, 10:50
אין לא שום סיכוי בקבוצות אנגליות, אבל הוא ילמד זאת בדרך הקשה כנראה.
השב   •  20
33
פיצי שכטר24/02/10, 10:38
כמה חיכינו לרגע הזה .
ישבנו כל המשפחה ביחד ברחוב רמת ישי שבשכונה וברגע שיצאה הכתבה אנשים קפצו בכו שרו ורקדו.
השמפניה נשפכה כמים.
    הפועל מרמורק קבוצת המאה ! ! !
        בירמינגהם המלכה ! ! !
השב   •  30
שד אדום24/02/10, 14:32
אתה מכיר אחד בשם פיצי שכטר?

אז שכטר אמר:
אני לא מכיר שום חיה כזאת
ח ח ח
אז חלאס עם החארטות ש''ך.
השב   •  30
32
אבי ציון24/02/10, 10:22
זה בלון רק בזכות גוטמן.
השב   •  00
31
ערן24/02/10, 10:17

ביום ראשון האלרון ישבתי במגרש של פולהאם שניצחה את בירמינגהאם 2:1 .

עם כול הכבוד לשכטר - יהיה לו קשה להשתלב - הוא לא בנוי פיזית ולא מהיר מספיק לקבוצה עם הסגנון של בירמינגהאם.

הולנד / צרפת מתאימות לו יותר אולי אפילו איטליה.

 

השב   •  25
בר24/02/10, 10:38
שכטר לא חזק מספיק?! לא מהיר מספיק?! שכטר אחד השחקנים המהירים והחזקים בכדורגל שלנו כיום אז אל תדבר שטויות
השב   •  41
מומו24/02/10, 11:11
שכטר מאוד מתאים לליגה האנגלית הוא חזק מהיר טכני חוץ מזה מי ישמע בניון מהיר וחזק
השב   •  31
יונתן24/02/10, 15:46
לשחקן ישראלי יש הזדמנות ללכת לליגה אחת הבכירות בעולם וככה אתה אומר מה אם קצת פרגון אאה?
השב   •  00
30
בבר24/02/10, 10:17
השב   •  00
29
אדום בנשמה24/02/10, 10:15
השב   •  11
28
צהוב24/02/10, 09:59

איתי כיף לראות אותך מצליח ועוד יותר משמח לשמוע שאתה מעורר כזה עניין בחו"ל!
תמיד ידענו במכבי נתניה שאתה תותח! שיהיה המון בהצלחה!

השב   •  61
27
יוסי צ. - מכבי יפו24/02/10, 09:54
מי ישאר?  ואיך הם ייצגו אותנו באירופה אם כולם עוזבים?
השב   •  31
יונתן24/02/10, 15:46
דבר ראשון נקבל אליהם מלא כסף ונקנה מלא שחקנים טובים כולל מהכסף מאירופה והליגה.
דבר שני כלום לא סגור ואולי בכל זאת הפועל לא תמכור את כל השחקנים שלה ואז ישארו לנו כמה שחקנים טובים ונקנה גם שחקנים למקרה הצורך 
השב   •  00
26
יניב24/02/10, 09:36
האמת התאהבתי בשחקן הזה איתי אתה אח על מלא רוצה שתצליח אבל כואב לי . כי נהנהנו ממך רק שנה אחת תבטיח שתחזור לישראל תלבש רק אדום.
השב   •  10
25
יעקב24/02/10, 09:36
יש למשהו ספק שללא אנימה התוצאה היתה לגמרה אחרת??
השב   •  50
24
גיל24/02/10, 09:33
לשחקן בסדר גודל שלו לא הייתי מציע לעבור לליגה כמו הבלגית. לשחקנים בינוניים כמו אבי סטרול ויואב זיו - כן. כי מבחינתם הבחירה היא בין הליגה הישראלית , לבלגית. ואכן , הבלגית עדיפה. במקרה של שכטר , הוא יכול להגיע גם לאנגליה וספרד. יש לו את היכולות. לכן אין לו מה לחפש בליגה הבלגית. מספרים לנו שמשם מתקדמים לליגות הגדולות של אירופה במהירות יותר גדולה מבישראל , אבל בינתיים ראינו כמה מה"בלגים" ששלחנו הגיעו משם לאנגליה וספרד , וכמה מה"ישראלים" שנשארו פה הצליחו להגיע לשם (תמיר כהן , עידן טל , טל בן חיים , בניון וכ''ו וכ''ו.
השב   •  72
..24/02/10, 09:47
ברמינגהאם היא באנגליה לא בבלגיה.
השב   •  40
גיל24/02/10, 10:43
סתם דיברתי באופן כללי על מקרה בו קבוצה מבלגיה תרצה אותו , היות ומישהו פה הזכיר את זה. אני יודע איפה זה ברמינגהאם , נראה לי גם שדה רידר שיחק שם באיזה שלב בקריירה שלו.
השב   •  12
23
ירון, שער 2 בלומפילד24/02/10, 09:28
1 גילי,וינסנט ודגלאס. - אתם צריכים להבין שחוזה טוב בהפועל יהווה קריירה אדירה וזיכרון מעולה. אף קבוצה גדולה באירופה לא תיקח שוער שנעלם לחודש ומשאיר לה חור. גילי, בלגיה לא מחכה לך ושחקן מוביל באירופה לא יכול לנמנם 80 דקות. דגלאס, רוצה חוזה טוב בברזיל?

2 . שכטר, ביברס, . שחקנים מצוינים שתמורת סכום מכובד צריך לתת להם לנסות קריירה אירופית אבל עם כרטיס חזרה לבלומפילד.

3 . .
השב   •  04
אדום בדם24/02/10, 09:38
השב   •  20
..24/02/10, 10:57
3 = הנגרים כמובן.

השב   •  00
אבי24/02/10, 11:05
אף קבוצה בכירה לא תקח אותו בגלל השקט הזה שהוא יחסר ללפחות 4 משחקים בינואר הוא יוכל לשחק אבל בקובוצתאמצע טבלה באחת הליגות הבכירות
השב   •  10
יונתן24/02/10, 15:41
גילי ורמוט הקשר הקדמי הכי מוכשר בארץ והוא יכול גם להגיע לקבוצות גדולות מאוד בליגות בכירות וגם אניימה שוער מצויין ובקבוצות גדולות יש שוערים מחליפים טובים, ודגלאס? הוא ממש לא רוצה חוזה בברזיל הוא רוצה אירופה והמנהלים של הפועל לא נתנים לו בקיצור כל מי שאמרת יכול וישיג חוזה גדול בליגה בכירה.
השב   •  00
22
אבי24/02/10, 09:24
אני אישית אוהב מאוד לראות אותו משחק.
וישמח מאוד לראות אותו מצליח באירופה.
השב   •  101
21
yobo24/02/10, 09:24
אבל הליגה יותר טובה שם וגם הכסף הגדול שלצערנו בהפועל לא יראה אף פעם
בהצלחה!
השב   •  1027
..24/02/10, 09:51
לא זה פשוט יותר מידי מצחיק, הפועל ת"א יותר טובה מבירמינגהאם? ח

בוא נראה את הפועל עושה תיקו עם ליברפול,מנצ''סטר סיטי,יונייטד וצ''לסי ח

מפסידים לקאזאן העלובים 3-0 ועוד יותר טוב מבירמינגהאם פחח
השב   •  82
yobo24/02/10, 10:13
אין לי ספק שאם הפועל פוגשים את ברמינגהאם עוברים אותם, לא מזמן עברנו את סלטיק ועשינו עבודה טובה מול המבורג, לכן זה מבוסס על הישיגים ולא סתם דיבורים.
ליברפול איך שנראים השנה גם היינו עוברים (לא בקלות אבל.)
אין לי שום ספק: הפועל טובה יותר מברמינגהם
השב   •  23
DemonTools24/02/10, 10:14

הפועל תל אביב ללא ספק טובה יותר מבירמינגהאם.גם מכבי חיפה.
ברמינגהאם היא קבוצת אמצע טבלה בליגה טובה מאוד באירופה אם לא הטובה ביותר..כמו חטאפה?פ.ס.ז?
הפועל וחיפה קבוצות מצוינות גם ביחס לליגות הגדולות ויכולות בקלות להשתייך לעשירייה של הליגה האנגלית ולהשיג כרטיס לאירופה בגרמנית ובצרפתית.

השב   •  42
אדום בנשמה לעולם24/02/10, 10:39
להזכירך קאזן ניצחה ועשתה תיקו עם ברצלונה
השב   •  12
..24/02/10, 10:56
אם כל הכבוד לקבוצה העלובה שלכם, בירמינגהאם בכמה רמות מעל הקבוצה שלכם.

וזה שעברתם את סלטיק הגרועה שרק בליגה שלה עושה משהו נגד נגרים ונגד המבורג שמדרדרת ממחזור למחזור.

את בירמינגהאם לא תוכלו לעבור גם אם הם היו משחקים עם רגל אחת.
השב   •  31
..24/02/10, 11:01
מי שישמע מה עשיתם מברצלונה, קבוצה על טבעית שאי אפשר להביס.

קאזאן נתנו גול ודפקו בונקר ביג דיל.
אתמול שטוטגרט היו אמורים להביס את ברצלונה אבל בחסות השופט שלא שרק לפנדל והגול של ברצלונה שהיה בנבדל הכל היה מתהפך.
השב   •  14
מומחה24/02/10, 12:22
לא עברת את סלטיק הם ניצחו אותכם 2-0 בסקוטלנד אתם 2-1 בת''א בסיכום הם יותר טובים, הם פשוט פישלו נגד האחרות ולכן הם לא עלו מהבית, דבר נוסף גם במישחק שניצחתם את סלטיק זה בגלל שילוב של חום לחות ועייפות והעובדה שהם לא הופיעו למחצית השניה בכלל,במחצית הראשונה הם שלטו בכם, ולא רצו בכלל לעלות קדימה אלא לישמור על ה 1-0 של סאמארס ואז הקהל שלכם התחיל לישרוק לשחקנים והתחיל ליבכות שיפתחו ת''מישחק, אחרת הם היו מבזבזים את כל הזמן עד הסיום, הקהל שלכם בכה כשהייתם בפיגור כמו נמושות,זה בדיוק מה שהיה שם. התבוסה שלכם לקאזאן אומרת הכל אתם לא מחברים 3 פסים רצופים בחוץ באירופה, העונה ניצחתם רק קבוצה מאוסטריה מיחוץ למיגרש הפינג-פונג בבלומפילד, בירמינגהאם הרבה יותר טובה מהפועל ההשוואות שלך הם אופוריה אם שכטר יחתום שם זו היתקדמות עבורו.
השב   •  14
20
ביגו24/02/10, 09:24
להביא את יצחקי ואת ברוכיאן הם יכולים לפרוח אצלנו עם  גוטמן
השב   •  31
19
עמית אנדרסן24/02/10, 09:23
משחקים טובים של שכטר בליגה האנגלית מול כל קבוצה ובפרט נגד מנצ''סטר ארסנל ליברפול וצ''לסי יביאו את שכטר לקידמת הבמה
ישנן מספיק קבוצות טובות לשחק מולן בכדי להוכיח את היכולת
השב   •  40
18
סמי24/02/10, 09:22
תוכיח את עצמך,תרכוש עוד נסיון ומשם השמיים הם הגבול.
שיהיה לך בהצלחה..
השב   •  21
17
ביגו24/02/10, 09:18
הקבוצה שלנו מתפרקת מה יהיה בעונה הבאה?
השב   •  71
אדום בנשמה לעולם24/02/10, 10:36
יש לנו שחקנים צעירים מצוינים
השב   •  30
ירוק24/02/10, 14:18
יש לכם רק את נאתכו וגם הוא עובר בטוח בקיץ אז את מי יש לכם? את זהבי שלמרות שיש לו משחקים טובים לאחרונה, אין לו מספיק ביטחון מול השער והבעיטות שלו פשוט איומות! את קנדה ובונדר ששניהם ביחד חתומים על העמדה הכי חלשה שלכם. או את מרעי שלפי התגובות של חברי המועדון נראה שהוא שחקן מבטיח אבל אתם לא נותנים לו דקות להוכיח את עצמו? רק ידין הוא צעיר טוב אצלכם אבל כל השאר או זרים או מבוגרים!
השב   •  10
יונתן24/02/10, 15:34
עם כל הכסף שנרוויח אנחנו ממש לא נתפרק למרות שאני מעדיף שהם ישארו לפי דעתי אנחנו עכשיו הקבוצה הכי טובה בארץ ובלעדיים באמת לאר נהיה אותו דבר.
השב   •  00
16
כש-שכירי החרב יעזבו תחזרו למקומכם הטבעי לצד בני-יה24/02/10, 09:16
השב   •  63
15
Red since birthday24/02/10, 09:14
מצד אחד אני לא רוצה שהוא יעזוב כי זה ממש ייפגע במחץ של הפועל ומצד שני הייתי רוצה שאיתי ישדרג את הקריירה שלו ויצליח באירופה כי זה מגיע לו, מה אתם אומרים ?
שיישאר - אדום
שיילך - כחול
השב   •  3920
14
טל24/02/10, 09:14
תמיד ידעתי שייצא ממנו משהו.הוא לא כמו כל הבלופים בארץ הוא רק היה צריך מאמן שייאפס אותו.אני במקומו מחכה עוד קצת לפני שחתימה כי לדעתי מגיע לו קבוצה יותר טובה, אבל מי אנחנו שנזלזל בברמינגאהם.בהצלחה.
השב   •  80
רן24/02/10, 09:59
בייחוד כי תישאר לו רק עוד עונה אחת ואחרי העונה הבאה הם לא ירוויחו עליו כלום.
בלי שכטר, נאתכו ואניימה, מה יישאר מהפועל? בשביל להגיע להישגים אמיתיים צריך יציבות, בבעלות, בניהול, ובסגל. בלי אניימה האליפות כבר היתה סגורה ובלי נאתכו ושכטר הפועל לא היו כובשים כל כך הרבה שערים.

אני מקווה שלפחות השחקנים הישראליים למדו שהליגה הבלגית היא לאו דווקא עדיפה על הישראלית מבחינת חשיפה לאירופה. עוד לא ראיתי שחקן ישראלי שהצליח שם ועבר לליגה יותר רצינית
השב   •  10
אדום בנשמה לעולם24/02/10, 10:36
אתם בלי שלומי ארביטמן פיטר מאסיללה ודבשווילי לא שווים כלום
השב   •  22
טל24/02/10, 10:46
והיחיד מבין השלושה שאמרת שבאמת אין לו תחליף הוא מסיללה.הרי שלומי נותן פעם ראשונה עונה טובה ואי אפשר לדעת מה יהיה איתו עונה הבאה, ובינינו כל חלוץ שהיה עומד בחוד שלנו היה מבקיע אותה כמות שערים.את דבא אפשר להחליף בשנייה.השחקן הכי חשוב אצלנו הוא קטן שהוא הלב של הקבוצה,ואני לא מהמושפעים, אבל בלעדיו אנחנו באמת כלום.לכל שחקן אחר בסגל אפשר למצוא מחליף באותה רמה.
השב   •  10
אור24/02/10, 11:00

השב   •  20
13
ליאור24/02/10, 09:12
החממה הכי טובה - מכבי נתניה
שכטר המון בהצלחה!
השב   •  76
12
בבר24/02/10, 09:05
נשאר בביתר בגלל פחד מהאוהדים ושורף את הקרירה שלו.מקסימום יילך לשחק בקפריסין,מאחר שאפילו מבלגיה זרקו אותו.בהצלחה איתי שכטר. הפועל יקבלו עליו המון כסף אבל הבעיה שדניאל יאמר גוזר חצי קופון
השב   •  257
עומר24/02/10, 09:24
השב   •  57
11
המלך24/02/10, 08:52

שכתר המלך

השב   •  41
10
גיא מ.24/02/10, 08:51
לעבור לאנגליה, זה החלום האמיתי.

זה פשוט פתטי לראות כל מיני כתבות על שחקנים שמעוניינים לעבור לבלגיה.

למרות שברמנגהם לא מקבוצות הפאר באנגליה, בגיל של שכטר זו בהחלט הבמה הנכונה ללכת אליה. רוב הסיכויים גם שהוא יהיה חלוץ פותח בקבוצה קטנה ולשם הוא צריך לשאוף, לשחק לשחק לשחק! תראו את בן סהר. חלוץ שאני אישיתי מאוד אוהב וכרגע אף אחד לא מדבר עליו בגלל שהוא לא משחק.

שכטר צריך ללכת על זה ואני כמעט בטוח במאה אחוז שהאנשים שייעצו לו יגידו לו ללכת על זה.

אחח.. איזה הבדל בין לשמוע שגנק רוצה שחקן שלנו לבין קבוצה מהליגה האנגלית =)
השב   •  61
9
יוסי24/02/10, 08:51
קבוצה יותר גדולה תושיב אותו על הספסל ובלי הדרכון אף אחד לא יסתכל עליו
בספרד וגרמניה הקבוצות יהיה במקרה הטוב באותו רמה
השב   •  111
8
רובי האדום שיודע הכל24/02/10, 08:47
זה יכולה להיות התקדמות ענקית פשוט שדרוג גדול לקבל הצעה מקבוצה בליגה האנגלית.. הוא יכול להיות כמו יוסי בניון.. להתחיל בקבוצה קטנה בפרמייר ליג ואז לעבור לקבוצה גדולה.. יש לו את זה.. שכטר אתה תותח החלוץ הטוב בליגה. יותר טכני ומוכשר משלומי.
השב   •  72
7
אני24/02/10, 08:47
כשנאטכו יצא עכשיו לשחק ברוסיה, מכבי חיפה יזכו באליפות בזחילה תוך כדי עצירות להפסקת עישון. אין אין איזה שחקן זה נאטכו עם 10 בישולים איזה טאץ איזה מסירות מסובבות איזה פאס בין שניים. בלעדיו אנחנו קבוצה הרבה פחות טובה.
השב   •  135
6
סער24/02/10, 08:44
השב   •  51
5
סער24/02/10, 08:44
כל עוד זאת קבוצה בליגה האנגלית והיא לא בסכנת ירידה מה זה משנה הוא רק יעלה אותם עוד מקומות בטבלה
השב   •  91
4
מכבי חיפה אלופה24/02/10, 08:43
מבלגיה שרוצים אותו נו באמת מה זה בלגיה הליגה הישראלית יותר טובה..הוא מתאים לליגה האנגלית או הספרדית שיהיה לו בהצלחה..
השב   •  123
גבי24/02/10, 10:32
הליגה הבלגית יותר טובה מהליגה הישראלית חד וחלק,
אמנם ברור שלא כמו הליגות הבכירות אבל עדיין יותר טובה מהליגה הישראלית והשכר שם גבוה יותר.
השב   •  10
אבי24/02/10, 11:09

הבלגית טובה מהישראלית בכלליות אבל עם נקח את מכבי הפועל וחיפה ומולם נסים את אנדרלכט גנק וסנטנרט ליאז אז יש לנו עדיפות אבל הבעייה שיש לנו ליגה של 3 קבוצות וכל השאר ברמה הרבה יותר נמוכה שכן הפועל וחיפה ברמה  גבוהה יותר ממכבי

השב   •  20
x-man24/02/10, 12:45
4-2. חח או איזה ארבע קיבלתם או
השב   •  01
3
דור24/02/10, 08:41
לשחק בפרמייר ליג! בליגה הטובה בעולם! נגד הכוכבים הגדולים באצטדיונים המפוארים! חלום! שאתה יכול להגשים! אל תפספס את זה.. בתור אוהד חיפה אומר את זה בשבילך ולטובתך אתה תוכל להיות החלוץ המוביל של הקבוצה הזאת ולכבוש כמות גדולה של שערים אתה מתאים לליגה האנגלית שחקן מאוד מוכשר
השב   •  82
ירוק עולה..!24/02/10, 11:26
הליגה הספרדית היא הליגה הטובה בעולם. בליגה האנגלית אין כבר כוכבים גדולים.
בליגה הספרדית יש את רונאלדו, מסי, הנרי, אינייסטה, יבראימוביץ'', פורלאן, קאקא, ראול ועוד מלא שחקנים גדולים שאין בליגה הספרדית.
השב   •  10
2
מאור24/02/10, 08:39
!!גם המחיר שישלמו שווה להפועל.בהצלחה שכטר
השב   •  42
1
אלון24/02/10, 08:35
תחכה עד להצעה גדולה מקבוצה אנגלית שלפחות משחקת בליגה אירופית! טוטנהם למשל משם אתה יכול להגיע בקלות לרמות הגבוהות!
השב   •  2018
יוסי צ. - מכבי יפו24/02/10, 09:51
הליגה הטובה בעולם, בעלת החשיפה הכי גדולה בעולם, ואם יהיה טוב, יתקדם מהר מאוד, כמו יוסי בן עיון
השב   •  33
אסור לפספס
נגןהכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
הכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
נגןמסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
מסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
נגןבליגנהאם נבוך אחרי השספג השחלה מקורטואה
בלינגהאם נבוך אחרי שספג השחלה מקורטואה
נגןלאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
לאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
/* LAST / NEXT ROUNDs */