יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:44

לכל אגדה יש סוף: רונאלדו יפרוש בשנה הבאה

הכוכב הברזילאי המדשדש יסיים את הקריירה בתום 2011: "עד אז אני רוצה לתת את הכול וליהנות". בינתיים הוא מפנטז על המונדיאל: "יש לי סיכוי להגיע"

|
רונאלדו. יש תאריך פרישה
רונאלדו. יש תאריך פרישה

כוכב הכדורגל המדשדש בשנים האחרונות, רונאלדו הברזילאי, הודיע היום (שני) כי הוא יפרוש מכדורגל מקצועני בסוף השנה הבאה.

רונאלדו בן ה-33 שמשחק כיום בקורינתיאנס הברזילאית אמר במסיבת עיתונאים שהוא ימשיך לייצג את המועדון גם בעתיד אך רק כ-"שגריר" ולא ככדורגלן פעיל.

"הארכתי את החוזה שלי עד סוף 2011 ואז אפרוש. עד אז אני רוצה לתת את הכול. אני רוצה ליהנות ולסיים את הקריירה עם כמה ניצחונות הגדולים", אמר רונאלדו.

למרות הפרישה הצפויה, רונאלדו שמשחק בנבחרת ברזיל מגיל 17 לא הסתיר את רצונו לקחת חלק במונדאיל הקרוב בדרום אפריקה: "יש לי עוד סיכוי להגיע לשם, אם זה יקרה זה בוודאות יהיה המונדיאל האחרון שלי. אליפות העולם בברזיל 2014 רחוקה מדי עבורי".

רונאלדו נחשב לאחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל, הוא זכה בשני גביעי עולם. הראשון ב-1994, כשהיה בסגל ברזיל אם כי לא שיחק דקה אחת וב-2002 אז כבר היה הכוכב הגדול של הסלסאו.

רונאלדו. אגדת כדורגל (רויטרס)
רונאלדו. אגדת כדורגל (רויטרס)

בקריירת המועדונים שלו רשם רונאלדו הישג נדיר כששיחק בארבע האריות הגדולים של הכדורגל הספרדי והאיטלקי: ריאל מדריד, ברצלונה, אינטר ומילאן. הוא זכה בגביע אופ"א עם אינטר, בשתי אליפויות ספרד עם ריאל ובגביע אירופה למחזיקות גביע עם ברצלונה.
            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */