יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:31

מויקה: ניסני יהפוך לאחד הנהגים המובילים שלנו

בעלי קבוצת המירוצים הגרמנית מרוצה מהרכש הישראלי ומוסיף: "הוא כישרון גדול שיהפוך את הקבוצה לטובה יותר". ההחתמה סוקרה בהרחבה באירופה

|
רוי ניסני, בונים עליו בקבוצה הגרמנית  (ONE)
רוי ניסני, בונים עליו בקבוצה הגרמנית (ONE)

הידיעה על החתמתו של נהג המירוצים הישראלי, רוי ניסני, בקבוצת המירוצים מויקה מוטורספורט הגרמנית, אחת מקבוצות המירוצים המובילות בעולם המוטורי, פורסמה בסוף השבוע בהבלטה בכל אתרי האינטרנט ועיתוני הספורט ברחבי היבשת העוסקים בספורט המוטורי.

מויקה מוטורספורט החתימה את נהג המרוצים הישראלי בן ה-15 על חוזה לשנתיים והוא יתחרה במסגרת מרוצי הפורמולה ב.מ.וו.

בשל גילו הצעיר, הנהג הישראלי יתחרה בעונת המרוצים הקרובה במסגרת תחרויות פורמולה ב.מ.וו ליסטה ג'וניור, המתקיימות בצרפת, איטליה, גרמניה, צ'כיה ובלגיה, ניסני מיועד על ידי הקבוצה הגרמנית להשתלב כבר בעונה הבאה במרוצי הפורמולה ב.מ.וו הבינלאומיים, הסבב היוקרתי ביותר עבור נהגים צעירים.

פטר מויקה, הבעלים של הקבוצה צוטט באתר האינטרנט הגרמני מוטוספורט מגזין כשהוא מפרגן לרכש החדש: "בשנה הקרובה נשקיע ברוי ונלמד אותו ובשנה הבאה הוא יהפוך לאחד הנהגים המובילים של הקבוצה במירוצי הפורמולה ב.מ.וו. רוי הוא כישרון גדול שרוצה ללמוד ולהתקדם והוא יהפוך את מויקה מוטורספורט לקבוצה טובה יותר".

רוי ניסני מהרצליה, התחיל את הקריירה כבר בגיל שש בנהיגת קרטינג בישראל ובאירופה. כשהיה בן תשע הוא כבר חגג חמש פעמים על הפודיום ודורג רביעי בדירוג הכללי באליפות מרכז אירופה.

ב-2007 הצטרף לקבוצה האיטלקית גאנדלופי מאראנלו וזכה במקום השני במירוץ מיילה דולארה באיטליה. במירוץ מפורסם זה התחרו וזכו בעבר לואיס המילטון, אלוף הפורמולה 1 ב-2008, ורוברט קוביצה הפולני שהצטרף זה מכבר לקבוצת רנו בפורמולה 1.

פורמולה 1 (רויטרס)
פורמולה 1, הנהגים המצטיינים עוברים לשם (רויטרס)

רוי, בנו של נהג הפורמולה 1 הישראלי, חנוך ניסני, אשר שימש כנהג מבחן בקבוצת מינרדי האיטלקית, זומן בחודש אוגוסט האחרון על ידי חברת ב.מ.וו להצטרף ל-40 נהגים צעירים שנבחנו על ידי החברה בוולנסיה שבספרד ונבחר להיות בין 12 הנהגים המוכשרים ביותר, הישג שסלל את דרכו לקבוצה הגרמנית.

ניסני, תלמיד חטיבת ביניים ברמת השרון, מחלק את זמנו בין אימונים ומירוצים באירופה לבין הלימודים, לכן הוא יתוגבר לצד מאמני הכושר, מהנדסי מכונות, מנהל ספורטיבי וקצין תקשורת, גם במורה פרטית אשר תצטרף לנסיעותיו הרבות בעולם.

מויקה מוטורספורט היא אחת מקבוצות המירוצים המוצלחות ביותר באירופה, חמישה נהגים שגדלו בקבוצה נוהגים במסגרת מרוצי הפורמולה 1, פסגת מרוצי המכוניות בעולם. בין הנהגים בולט סבסטיאן ווטל מקבוצת רד בול שזכה במקום הראשון במרוץ האחרון של עונת 2009 בפורמולה 1 באבו דאבי ודורג במקום השני באליפות הנהגים והאוסטרי כריסטיאן קליין מקבוצת ב.מ.וו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */