יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:37

ראובן עטר: אני מקווה שמכבי חיפה תזכה באליפות

בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE דיברנו עם מאמן נתניה, שניצח את האלופה. יועצו האישי של אגייאר: "הוא הסכים על ההחלטה לפטר את שום"

|
אופירה אסייג וחיים רביבו ב-103FM
אופירה אסייג וחיים רביבו ב-103FM

אופירה אסייג וחיים רביבו, בשידור חי מביתו של שבלוס אנג'לס, הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

ראובן עטר והצוות המקצועי של נתניה עושים עבודה נהדרת ובמחזור האחרון הנחילה הקבוצה הפסד שני בלבד העונה למכבי חיפה. הקבוצה מעיר היהלומים מצטרפת למועדון מכובד לצד הפועל ומכבי ת"א, שלא הפסידו לחיפאים. כעת, נתניה כבר במקום ה-6 אחרי פתיחה צולעת של העונה.

עטר עלה לשידור וסיפר על התהליך שעוברת נתניה: "אני מאוד מרוצה מהתהליך של הקבוצה מאז שהגעתי. צבירת הנקודות שלנו יותר מטובה. במשחקים נגד קבוצות הצמרת ההכנה היא שונה. אנחנו משחקים הרבה יותר טקטי. אני נותן ל-2-3 שחקנים לשמור אישית שחקנים דומיננטים בקבוצה הגדולה, מה שאני לא עושה מול הקבוצות ברמה שלנו. אני לא רואה שבכל משחק אני אעשה את זה, כי זה לא נכון. אני לא יכול במשך עונה שלמה לשמור אישית בכל משחק".

על אי הבהירות בנושא הבעלים, דניאל יאמר, אמר עטר: "אני זה שאחראי על כל הנושא המקצועי של הקבוצה, הנושא הניהולי אחראים גיל וקובי. דני אמנם לא נמצא, שמעתי שהוא צריך לקבל החלטה. אני מקווה שהוא לא יעזוב. חשוב שהוא יישאר, גם אם ההשקעה לא תהיה גבוהה, כדי להמשיך לשלב שחקנים צעירים. שילבתי 6-7 שחקנים מקבוצת הנוער במהלך העונה, זה תהליך שלקחתי אותו בחשבון. יש לי חוזה ל-3 שנים בנתניה ואני נשאר ואני מאמין שגם דני יישאר".

ראובן עטר (אמיר לוי)
ראובן עטר. "אני מקווה שיאמר לא יעזוב" (אמיר לוי)

על השוער שלו, אריסטיד זוגבו, אמר עטר: "עם כל המשמעת הטקטית, חיפה הגיעה ל-3-4 מצבים לשער והיינו צריכים את העזרה של זוגבו. המחצית השניה היתה יותר מאוזנת. זוגבו נסע לאפריקה ובגלל זה ספגנו כמה שערים".

על היריבה שלו אתמול, חיפה, אמר המאמן: "הם הכי טובים בליגת העל. אני מקווה שחיפה תזכה באליפות. מה שהם עשו, לא מבטיח להם את האליפות. הם חייבים להמשיך באותה יכולת. הם הם ימשיכו באותו קצב, וכנראה שזה יקרה, כי הם היו טובים גם כשהם הפסידו, הם יזכו".

לסיום התייחס עטר למצב של בית"ר: "בשנה שעברה הייתי שם, היתה לי שנה מוצלחת, סיימנו במקום השלישי. אני מאוד אוהב את השחקנים של בית"ר, יש שם שחקנים מוכשרים עם תארים. השנה לא נתפס להם. יום שבת אני בטדי ואני נגד בית"ר ואני רוצה לא להפסיד ואם ננצח, אני אשמח".

שחקני בית&qout;ר (גיא בן זיו)
שחקני בית"ר. עטר: "אשמח לנצח בטדי" (גיא בן זיו)

משה דדש: "קורנפיין נשאר לבד והוא לא יכול לקבל החלטות"
ההפסד 3:2 של בית"ר ירושלים להפועל חיפה גרם לעזיבתו של יצחק שום. הקבוצה מהבירה רשמה משחק שישי ללא ניצחון ובמחצית הראשונה הושפלה על ידי שלומי דורה וחניכיו. מי שמונה כמאמן במקומו הוא דוד אמסלם, ששימש כעוזר מאמן וערך היום את אימון הבכורה שלו עם השחקנים. עסקנו במצבו של המועדון.

יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר, משה דדש, ניסה להסביר איך נקלעה הקבוצה למצב הזה: "הבעיה היא לא של שום ולא של בית"ר. אנשים בלי קשר לכדורגל מינו יושבי ראש בלי קשר לכדורגל. הביאו אנשים לא קשורים לכדורגל ובית"ר ירושלים. משם התחילה הבעיה. מבחינת כדורגל בית"ר מתפרקת. אם מקצוענים היו מנהלים את בית"ר, לא היו מגיעים למצב הזה. אין בעל בית לבית"ר, גאידמק לא נמצא, אגייאר נסע לארה"ב, קורנפיין נשאר לבד והוא לא יכול לקבל החלטות. הוא לא יכול להביא את קשטן כי יש לו חוזה בהתאחדות, מלמיליאן יישאר באשקלון. זה לא קל לנהל את בית"ר. מה שהאוהדים עשו ליצחק שום זה בושה וחרפה. אני לא יודע למה המשטרה לא נכנסת לתמונה. מותר להפגין, אבל האוהדים הפריזו".

ארקדי גאידמק ומשה דדש (תומר גבאי)
משה דדש. "אין בעל בית לבית"ר" (תומר גבאי)

מה בית"ר צריכה לעשות? דדש: "הצעתי לקורנפיין שיצרף אליו אנשי מקצוע, זו לא בושה. אפשר להביא אנשים כמו דני נוימן, שיש להם קשר לבית"ר והם יוכלו להביא את הקבוצה למקום שיהיה מתאים לה. לו הייתי במקומו הייתי עושה זאת. שיראו שנעשה שינוי והאוהדים יתמכו. אני לא רוצה לחזור לבית"ר. הבאתי לבית"ר ספונסר בתחילת העונה. קרוב ל-28 שנים ניהלתי את בית"ר. אני לא מחליף את הקבוצה ואת הסמל. אני מוכן לעזור, אבל צריכים לבקש שאבוא. אם קורנפיין היה רוצה, הוא היה מתקשר אלי. אני לא יכול להכריח אותו לעשות שום דבר. יש הרבה אנשים שיכולים להביא כספים פרטיים ולהרים את בית"ר, אבל במצב הנוכחי אף אחד לא מוכן לבוא".

דובר בית"ר ירושלים, אסף שקד, דיבר על התכניות של הקבוצה לעתיד הקרוב והרחוק: "כרגע הכיוון הוא שדוד אמסלם ידריך את הקבוצה עד תום העונה. בגלל שאין לו תעודת פרו, הוא רשאי לאמן בחודש הקרוב. נמצא פתרון. אני לא יכול לאשר ידיעות על מועמדים. אני לא יודעים מה יהיה איתנו בעונה הבאה. כשנדע, נתכונן לעונה הבאה. אנחנו מסתכלים קדימה לעבר הקיץ. גומא עדיין לא אמר את המילה האחרונה שלה".

קורנפיין (גיא בן זיו)
איציק קורנפיין. דובר בית"ר: "הקיץ הקרוב יהיה רגוע מהקודם" (גיא בן זיו)

"הקיץ הקרוב יהיה קיץ יותר רגוע מהקיץ הקודם. יש לנו עוד 3 חודשים עד לסיום הליגה. קורנפיין עובד על תכניות הבראה. אנחנו מחכים לגומא שיודיע אם הוא ימשיך בקבוצה או לא. נעשו מהלכים שעד היום הם משפיעים לא לטובה על המועדון. חוזים גדולים, כסף שבוזבז. לא קיבלנו הצעה קונקרטית על יצחקי וברוכיאן מחו"ל. קיבלנו הצעה מהפועל סמוך לתום מועד ההעברות, לא נחזק את היריבות שלנו".

גם חיים אלדר, יועצו האישי של גומא אגייאר, עלה לשידור וסיפר על התכניות של הספונסר: "גומא מעודכן בהכל. היה לו מה להגיד בנושא. הוא שומע שהמצב לא טוב כבר תקופה ארוכה ויש בעיה עם השחקנים. תמיד קל להאשים את המאמן. הוא הסכים עם ההחלטה של איציק קורנפיין. הוא מקדיש את כל זמנו לענייניו האישיים. הוא עושה מה שהוא יכול לטובת הילדים והמשפחה. הוא לא נוגע בנושא של בית"ר כרגע. הכל בידיים של קורנפיין. כרגע מי שיכול לפטר זה איציק קורנפיין והוא מגבה אותו. לפי דעתי הוא יישאר בקונסטלציה כזו או אחרת בבית"ר".

גומא וג´יימי אגייאר (ONE)
גומא וג´יימי אגייאר. יועצו: "לפי דעתי הוא יישאר בבית"ר"

כמו כן, התכוננו לדרבי התל אביבי שמטריף את העיר. אוהדי מכבי ת"א והפועל ת"א הגיעו לאימונים האחרונים בכדי לדחוף את השחקנים לניצחון וגם אנחנו כבר מחכים למשחק.

יריב טפר: "לא לנו מה ללמוד ממעצמה כמו גרמניה"
בנושא אחר, היום נודע כי השופט הגרמני, מנואל גרפה, ישפוט בין מכבי חיפה למכבי ת"א ואילו במחזור הקרוב יגיעו שלושה שופטים מקפריסין וינהלו משחקים. בעוד באיגוד השופטים מברכים על המהלך, השופטים לא כל כך אוהבים את העובדה שלוקחים להם את המשחקים הגדולים.

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, עלה לשידור בנושא: "היוזמה של שופט בינלאומי לא היתה רק לעניין של הדרבי, כי שופט לא היה זמין בעת הרלוונטי, אלא ברגע שזה התאפשר. באותה מידה שהשופטים שלנו נוסעים לשפוט בחו"ל, שופטים גם מגיעים אלינו. שיתוף הפעולה לא מסתכם בהחלפת שופטים. יש לנו עונה בסדר גמור מבחינת שופטים. זה לא פרי של איזשהו חולי, אלא להפך. כמו שהשופטים שלנו יוצאים לקפריסין, אז אנחנו מביאים לפה שופטים. כשאני מביא שופט שהוא בדרג הבכיר בגרמניה, אז לא תביא אותו למשחק שהוא לא המשחק המרכזי. אם רעננה היתה משחקת ב"במשחק העונה", אז היינו מביאים שופט למשחק שלה".

יריב טפר (ONE)
יריב טפר. "שופט ישראלי לא ישפוט במשחק של באיירן"

"שופט ישראלי לא ישפוט במשחק של באיירן מינכן. המבנה של ההתאחדות הגרמנית שונה, כי יש להם מינהלת לליגה. ההתאחדות לא יכולה להשפיע. אנחנו לא מעצמת על ואנחנו צריכים להסתכל על מה אנחנו מרוויחים. העניין בא כדי ללמד ולצמוח ולהיות טובים יותר. יש לנו דבר או שניים ללמוד ממעצמה כמו גרמניה. השופטים מקבלים את זה בצורה מצויינת. אנחנו רוצים להתקדם".

טפר המשיך: "אם היינו מתנהגים כמו שהיה בעבר, אז איתן שמואלביץ' לא היה פורח כמו שהוא פורח היום. אני מנסה ללמוד מההתאחדויות המובילות בעולם. יש לנו כוונה שהשופטים הצעירים והם העתיד שלנו כן יבואו ויעשו רשימות איך השופט הגרמני מתחמם, איך הוא מתכונן למשחק ויתרשמו ממנו. אני רוצה לקדם את השופטים, להוביל אותם למחוזות אחרים".

 יצחק בן יצחק (אלעד ירקון)
יצחק בן יצחק. "בעוד 5 שנים לא יהיו שופטים" (אלעד ירקון)

שופט העבר, יצחק בן יצחק, לא כל כך אוהב את היוזמה של איגוד השופטים: "היתה לנו עונה מצויינת עד אתמול, שהיו שתי טעויות. כסף סופרים במדרגות. מצד שני, לא רואים שופט ישראלי שישפוט בבאיירן, למה? יש לנו שופטים טובים, שעושים טעויות. גם אני טעיתי. בטדי, בלומפילד יש תנאים טובים, בעוד בעכו יש מכונת כביסה בתוך חדר השופטים ולא יביאו שופט גרמני לשם".

"אלון יפת, מאיר לוי, חיים יעקב, מחכים לבונבוניירה - מכבי חיפה מול מכבי ת"א. אני לא אשכח את המשחקים האלה. שופט חולם על המשחקים האלה. אני מבדיל בין גרמניה לבין קפריסין, לשם נסעו שופטים שלנו. תשאלו את עצמכם למה אנחנו לא באיגוד השופטים? לא אוהבים אנשים שאומרים את האמת בפנים. בעוד 5 שנים לא יהיו שופטים, אני חרד לעוד 5 שנים. שמואלביץ' הוא שושנה אחת, כאשר יש זר קוצים ביד. אריק חיימוביץ', אייל צור ודני קורן יכולים ללמד את השופטים החדשים כמו כל שופט גרמני".

בן ציון סלמן (ONE)
יו"ר איגוד השופטים, בן ציון סלמן. חיימוביץ': "חייבים לקום ולהתפטר"

גם שופט העבר אריק חיימוביץ' מצדד בדבריו של בן יצחק: "אני נגד שופטים זרים. זה השפלה של השופטים שלנו. לוקחים את השופטים שלנו ומנצלים אותנו למשחקים של ילדים, נוער, ליגה ג' וכשמגיע משחק מרכזי, לא רק מגיע שופטים מחו"ל, אלא גם משפילים אותם ואומרים להם 'תראו איך שופטים'. במשחק של מכבי חיפה מול הפועל ת"א שפט תבריזי ולא היתה שום בעיה. למה להביא שופט גרמני בעונה כל כך טובה? הכתובת היא יו"ר איגוד השופטים. חייבים לקום ולהתפטר ולא לשלוח שופטים, כדי להראות שיש לנו עמוד שדרה. כל מה שהההתאחדות תגיד, איגוד השופטים יגיד אמן".

בן זקן: "אני מאמין שהמדינה ישרה ולא מושחתת"
הבעלים של מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, נעצר בשחד לשימוש בחשבוניות שלא כדין והצטרף לרשימה הארוכה של האנשים מתחום הספורט שנקשרים להעלמות מס, למרות שלא מדובר בעסקים הקשורים לקבוצתו, מ.ס. אשדוד, אלא לרשת "סקטור" שבבעלותו.

בן זקן עלה לשידור וניסה להסביר מה קרה: "אני לא הכתובת לשאול מה קרה. זה לא היה מעצר, כמו שזה משתמע. הגעתי לחמש דקות לבית המשפט והיה הליך של חתימה ושחרור בערבות. אני לא יודע מה הסיבה. אני לא זה שהוצאתי את החשבונית. רכשתי חברה, שילמתי 17 מיליון שקלים, קיבלתי חשבוניות והגשתי בקשה להחזר מע"מ. אלה שמכרו לנו לא דיווחו על ההכנסה. אני לא הולך לוותר על הכספים שמגיעים לחברה. יש 17 חנויות פעילות קיימות על כלל המלאים. קניתי את זה וקיבלתי חשבונית וזה שהם לא שילמו מע"מ, זה לא בעיה שלי".

ג´קי בן זקן (אמיר לוי)
ג´קי בן זקן. לא מבין מדוע נעצר (אמיר לוי)

הבעלים של אשדוד רמז שהעניינים קשורים לעסקה אחרת שעשה: "צריך לשאול את המדינה למה נעצרתי. כנראה שזה משהו שהוא מעבר לעניין הספציפי עצמו. יש צירוף מקרים. זכינו במכרז לחיפושי נפש באשדוד וכמה ימים לאחר מכן אני מוזמן לחקירה וכמה ימים לאחר מכן אני מובא לבית המשפט ויש חבר כנסת שהעלה את הדיון לכנסת. אני מאמין שהמדינה שלנו היא ישרה ולא מושחתת".

"אני מאמין שזה לא צירוף מקרים. היה חשוב מאוד למישהו ברשות המיסים לעשות את האקט של בית המשפט כדי לפרסם את זה. הפרסום הוא מכנה משותף לכולם. הנושא יתברר בבית משפט, כי אני תובע את רשות המס, אני דורש את ההחזר. אם היינו יורדים מבקשת ההחזר, ההליך לא היה מתקיים. רשות המיסים מאשרת שהיא לא קיבלה את המע"מ על החשבוניות האלה. הסכום של 17 מיליון שקלים כולל מע"מ".

לסיום אמר בן זקן: "אני מתכוון לתבוע את רשויות המס. אי אפשר להאשים אותי או את החברה שלי בסוגיה הספציפית הזו בהעלמת מס, זה הזוי. גם החוקרים לא מאמינים לזה. אני רוצה להאמין שלא מחפשים אותי. יש לנו כ"כ הרבה עסקים, אם אני אחשוב שכך עובדת השיטה, מצבנו קשה ומצבי יהיה אנוש".

בן זקן ויאמר (אמיר לוי)
בן זקן. מתכוון לתבוע את רשויות המס (אמיר לוי)

גם הפעם השמענו לכם הרבה מוסיקה טובה. בנוסף, קיבלתם את הפינות הקבועות: הטיפים הכי עדכניים למילוי טפסי ווינר, דיווחי התנועה לנהגים וכמובן, איך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */