יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:50

אנדי רודיק הודח מטורניר ממפיס ברבע הגמר

המדורג הבכיר הופתע 7:5, 3:6 ו-6:1 על ידי סם קווארי, שיפגוש בחצי הגמר את גולוביס הלטבי. שראפובה עלתה לגמר הנשים. מארסיי: 3 צרפתים בחצי הגמר

|
אנדי רודיק תופס את הראש אחרי הדחה מוקדמת
אנדי רודיק תופס את הראש אחרי הדחה מוקדמת

סם קווארי האמריקני הפתיע הלילה (שבת) את המדורג הבכיר בטורניר ממפיס, אנדי רודיק, והדיח אותו עם 5:7, 6:3 ו-1:6 כבר ברבע הגמר. קווארי הפסיד בשבוע שעבר בחצי גמר טורניר סן חוזה לרודיק אחרי משחק דרמטי ואחרי שרודיק לא הגיע לאף נקודת שבירה מולו לאורך כל המשחק.

הפעם היה זה רודיק שהעניק שבירה לקווארי עם שגיאה כפולה במשחקון השני של המערכה השלישית, מה שהעניק לקווארי את המומנטום.

"לא מקבלים מתנה כזו מאנדי פעמיים. אז כשמגיעה הזדמנות כזו, צריך לקחת אותה. עשיתי הלילה עבודה טובה ושיחקתי מערכה שלישית יוצאת מהכלל", סיכם קווארי, שבסוף השנה התיישב על שולחן זכוכית בלובי של מלון, שבר אותו ונפצע.

"זה היה מאכזב. משחקון אחד גרוע במערכה השלישית גמר לי את המשחק", סיכם רודיק המאוכזב. קווארי ישחק בחצי הגמר מול הלטבי ארנסט גולוביס, שניצח את תומס ברדיץ' מצ'כיה 6:3, 3:6 ו-6:7.

גולוביס כבר פיגר 4:1 במערכה השלישית, אך קיבל טיפול בברך שמאל, התאושש וניצח. בחצי הגמר השני ישחקו ג'ון איזנר האמריקני גבה הקומה ופיליפ פצ'נר מגרמניה. איזנר ניצח בקרב "ביג סרברים" את איבו קרלוביץ' הקרואטי 1:6 ו-6:7. פצ'נר השיג נצחון 1:6, 6:1 ו-1:6 על לוקס לצ'קו מסלובקיה.

שראפובה (ONE)
שראפובה. בניגוד לרודיק, עמדה בלחץ ותשחק בגמר

בטורניר הנשים המקביל בממפיס, עלתה לגמר המדורגת הבכירה, מריה שראפובה, אחרי שגברה 4:6 ו-3:6 על פטרה קביטובה מצ'כיה. יריבתה בגמר תהיה סופיה ארבידסון משבדיה, שניצחה 4:6, 6:4 ו-4:6 את אן קבטונג הבריטית. שראפובה רחוקה כעת משחק אחד מהשגת התואר ה-21 שלה בקריירה.

מארסיי: שלושה צרפתים בחצי הגמר
המדורג הבכיר בטורניר מארסיי, רובין סודרלינג השבדי, הודח כבר ברבע הגמר ע"י מיכאל לודרה מצרפת, 7:6 ו-6:4. לודרה, שהפסיד בשנה שעברה בגמר לג'ו וילפריד טסונגה, לא הפסיד במשחקוני ההגשה שלו כל המשחק.

סודרלינג (MobileONE)
סודרלינג מאוכזב. נכנע להגמוניה הצרפתית

גם טסונגה, אלוף 2009, הגיע לחצי הגמר, לאחר שניצח 3:6 ו-4:6 את איליה מרצ'נקו מאוקראינה. טסונגה ישחק מול הצרפתי השלישי בחצי הגמר, ג'וליאן בנהטו, שניצח את גאל מונפיס לראשונה מזה שלוש שנים, 3:6 ו-5:7. לודרה ישחק מול הגרמני מישה זברב, שמנע מהצרפתי הרביעי להגיע לחצי הגמר כשניצח את ג'ילום ראפין שקיבל כרטיס חופשי, 5:7, 7:6 ו-3:6.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */