יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:33

יוסי אבוקסיס: נצטרך לשחק לפי מזג האוויר

בתוכנית הערב, שמשודרת ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE, דיברנו עם עוזר מאמן הפועל על המשחק מול קאזאן. עסקנו גם במסע"ת של אייל ברקוביץ'

|
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י עם כל מה שחם בספורט
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י עם כל מה שחם בספורט

אופירה אסייג ודורון ג'מצ'י מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב  עסקנו כמובן במשחקה של הפועל ת"א מחר מול קאזאן ברוסיה, במסגרת המשחק הראשון בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. המשחק של האדומים הוקדם לשעה 16:00, אבל הם עדיין ישחקו בטמפרטורות מתחת לאפס.

עוזר מאמן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס, סיפר על מזג האוויר המקפיא ברוסיה: "זה על גבול הבלתי אפשרי לשחק כדורגל. יצאנו לנשום אוויר, זה משהו מקפיא. לזכות הפועל ייאמר שהתארגנו בצורה מופתית בעניין הציוד, כל מה שצריך. מהדבר הכי קטן עד הגדול. בבוקר היה מינוס שמונה מעלות".

"הפועל ת"א כבר הוכיחה בעבר שהיא הצליחה לשחק בתנאים כאלה. אין לי ספק שיהיה בוצני ושלג, זה כדורגל אחר, לא שאנחנו רגילים בארץ. אי אפשר יהיה להניע כדור. אין ברירה, לא באנו לתת תירוצים. נצטרך לשחק לפי מזג האוויר. אם במשחק נורמלי אנחנו מניעים כדור ומשחקים מסודר, פה אתה לא יכול לקחת סיכונים".

"נתנו דעת על זה, כולם ישחקו עם נעליים מתאימות. מחליקים הרבה, שחקנים צריכים להיות מרוכזים. כמו שלנו זה לא טוב, גם הם יעשו טעויות. גם הם יחליקו. אני לא יודע אפילו אם הם רגילים לזה. עדיין קשה להם".

גוטמן (רועי גלדסטון)
אבוקסיס עם גוטמן ומורדי דדון. "עדיף לקבל קבוצה בתחילת העונה" (רועי גלדסטון)

"אם מחר בשעה של המשחק יירד שלג, אז לא תהיה להם ברירה, אלא לדחות את המשחק. אנשי אופ"א ביררו אם יש בעיה להקדים את המשחק, ברגע שגם הפועל הסכימה וגם קאזאן, אז נותר רק לחכות למזג האוויר. אנחנו מתכוננים למשחק".

מבחינת מקצועית אמר אבוקסיס: "עדיף לקבל קבוצה בתחילת העונה, מאשר באמצע העונה. זה המשחק הראשון הרשמי שלהם. הליגה שלהם נפתחת רק בחודש הבא. אי אפשר לבחור בין הדרבי לקאזאן. אם נפסיד לקאזאן במשחק הראשון, חס וחלילה, יש סיכוי לתקן ביום חמישי הבא. דרבי זה משהו שחשוב לאוהדים שלנו. שניהם חשובים".

גם מאמן הפועל חדרה ומלך שערי הפועל ת"א בכל הזמנים, שייע פייגנבוים, עלה לשידור ודיבר על המשחק של האדומים: "השאלה היא אם אפשר לשחק על המגרש, אם פינו את השלג. אם יש קרח על המגרש וזה לא יהיה ספורטיבי, אז אין טעם למשחק. יותר מהמגרש, מפחיד אותי שהפועל יפסידו את המשחק רק בגלל שהם שקועים יותר מדי במזג האוויר".

שייע (עמית מצפה)
שייע פייגנבוים. "אני מקווה שהפועל יצליחו לסיים בתיקו" (עמית מצפה)

"לא צריך לספר סיפורים. באים לשחק בשיא החום או השיא הקור בכל העולם. זה לא אופטימלי, ברור שזה משחק לידיים של הרוסים. היינו רוצים שהכל יהיה 100 אחוז, אבל אין לנו ברירה. אני בטוח שגם לרוסים זה יפריע. אנחנו רוצים שהפועל תנצח, אבל זה קשה מאוד גם בגלל מזג האוויר ובגלל שקאזאן אלופה. אני מקווה שתהיה תוצאה טובה לנו, שזה תיקו בחוץ".

עמנואל רוזן: "אני חושב שצריך לבוא מאמן ישראלי"
עסקנו גם בנושא מאמן הנבחרת וניתחנו את מסיבת העיתונאים שכינס היום (שלישי) אייל ברקוביץ'. אבי לוזון עדיין לא הודיע על מינוי המאמן, שיחליף את דרור קשטן, ולא ברור אם יהיה זה מאמן ישראלי או מאמן זר.

העיתונאי, עמנואל רוזן, אמר בנושא: "אני מקווה שמסיבת העיתונאים לא תפגע בו. אייל החליט שהוא לא בפוליטיקה, מה שאומרים אוף-רקורד, הוא אמר און-רקורד. קשטן זילזל בכולנו והסתכל עלינו כמו חבורה של ילדים מפגרים. לפעמים אנחנו מעדיפים את הצביעות וההתחסדות. הבחירה במאמן הנבחרת היא בחירה פוליטית. אם הוא יצליח, זה הצל"ש של הצל"שים".

ברקוביץ´ (אמיר לוי)
אייל ברקוביץ´. רוזן: "רק מאמן ישראלי מבין את המנטליות שלנו" (אמיר לוי)

רוזן המשיך: "יש לי תחושה שאבי לוזון רוצה להתקשט עם דונאדוני. הוא רוצה שיהיה מאמן מוכר בעולם. זה כמו שמישהו רוצה להצטלם עם כוכב רוק גדול. עניין הניסיון פחות חשוב כשמדובר במאמן לנבחרת. אני מקווה שלוזון בשל לקבל החלטה שכאילו אפשר לחשוב שנכפתה אליו".

"אני חושב שצריך לבוא מאמן ישראלי, כי אני חושב שלנבחרת היה חסר אדם שיחבר בין הנבחרת, לקהל והעיתונות. רק מאמן ישראלי מבין המנטליות הישראלית. דונאדוני לא למד את הכדורגל בישראל. צריך לשים שורה של מאמנים ישראלים ולראות מי הטוב ביותר. אם אני הייתי יו"ר ההתאחדות, אני כמעט משוכנע שהייתי הולך לכיוון של אייל כי זה מה שהעם רוצה".

עסקנו גם בגומא אגייאר, הספונסר של בית"ר ירושלים בכדורגל והפועל ירושלים בכדורסל, ששוחרר מאשפוז בביה"ח תל השומר ויצא אמש בהצהרה מרגשת המכוונת בעיקר לאוהדים ולאנשים שדואגים למצבו הבריאותי. 

גומא וג´יימי אגייאר (ONE)
גומא וג´יימי אגייאר. שוחרר מבית החולים

אגייאר הצהיר שבזמן הקרוב אולי הוא באמת מפסיק את התמיכה, אך זהו מעשה זמני בלבד, לצורך טיפול במצב אליו נקלע והוא מתכוון לחזור בעתיד ולתמוך בקבוצות.

ניר פרצלינה: "סביב היכל נוקיה יש מספיק מקומות חניה"
עסקנו גם בפרשת החנייה במשחקי חצי-גמר גביע המדינה ביום שני, לאחר שלטענת האוהדים לא אפשרו להם לחנות בחניונים של היכל נוקיה למרות שנראו ריקים. המתלוננים טענו שאנשי VIP בלבד הורשו להיכנס אליהם ובמקביל המשטרה הפנתה אותם לחנות ברחובות צדדיים, כולל חניות באדום לבן, וכשהם יצאו הם ספגו דו"ח של 500 שקל.

אחד מהאוהדים היה שמעון פרץ, סיפר על מה שקרה: "עשיתי הפתעה לכל המשפחה ולקחתי אותם לחצי הגמר. הגענו לאיצטדיון ובערך בשעה 20:15 הגענו ליציע 7-9 מול בית כלל ברחוב השלושה. לפני הכניסה עמדו שוטרים וסדרנים ולא איפשרו כניסה לחניון, החזירו אותנו ואמרו לנו שהחניה סגורה, למרות שראינו אנשים שנכנסים לחניון. ברחוב השלושה עצמו עמד שוטר שכיוון אותנו לסמטה. כולם חנו על המדרכה. השוטר אמר לנו לחנות לכל האורך. כשחזרנו מהמשחק, כולם היו עם דוחו"ת של עיריית תל אביב. החניון ברובו היה ריק ולא נתנו להיכנס לשם. בסוף הרחוב היה חניון תת קרקעי וגם הוא היה סגור". 

פרצלינה (ONE)
ניר פרצלינה. "לא יכולה להיות סיטואציה שאנשים חונים באדום-לבן"

מנכ"ל היכלי הספורט, ניר פרצלינה, הגיב לטענויתיו של פרץ: "סביב היכל נוקיה, לפי בדיקות שעשינו, יש 4,500 מקומות חניה, כאשר לקחנו את חניון בית טויוטה, שהוא הרחוק ביותר וניתן ללכת אליו. המסלול הראשון בחניון הוא מסלול שמור לאנשים שאיגוד הכדורסל רכש בעבורם מקומות. החניון הסמוך אלינו, יש לו תכולה של 600 מקומות חניה וברגע שהוא מתמלא המשטרה מכוונת אנשים לחניונים הסמוכים".

"סביב היכל נוקיה יש מספיק מקומות חניה. יש אנשים שגרים סביב ההיכל. לא יכולה להיות סיטואציה שאנשים חונים באדום-לבן. מאחר שהשוטרים שעובדים פה הם שוטרים קבועים, הוא יוכל לאתר את השוטר ולבדוק במה דברים אמורים. אני יכול לנסות לפתוח לעיריית ת"א שיאתר ויבדוק מי השוטרים ומה היו ההוראות".

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם הרבה מוסיקה טובה. ובנוסף יקבלו המאזינים את הפינות הקבועות: פנצ'ר או מצבר, הטיפים הכי עדכניים למילוי טפסי ווינר, דיווחי התנועה לנהגים וכמובן, איך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */