יום רביעי, 23.04.2025 שעה 02:04
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
7023-6331הפועל ב"ש1
6733-6831מכבי ת"א2
5539-6131מכבי חיפה3
5342-5631בית"ר ירושלים4
4540-4331הפועל חיפה5
3846-4131מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3839-3330מכבי בני ריינה1
3739-4030הפועל ירושלים2
3745-2930עירוני ק"ש3
3243-2530בני סכנין4
3141-2530עירוני טבריה5
3052-4330מ.ס אשדוד6
3048-2930מכבי פ"ת7
2151-2530הפועל חדרה8

אלישע לוי וחיפה, יצחק שום ובית"ר ומה שביניהם

31 נק' זה לא ההבדל הגדול בין האלופה למחזיקת הגביע. אלישע ניהל את המשחק בגאונות, רפאלוב וגדיר פורחים בזכותו. בית"ר קפואה ועייפה. צפו בתקציר

|
שחקני חיפה אחרי עוד שער לרשת של בית
שחקני חיפה אחרי עוד שער לרשת של בית"ר (גיא בן זיו)

לכל אוהד בכל עונה יש משחק אחד שבסופו הוא מרגיש שהקבוצה שלו לקחה את האליפות. משחק שבו כל הגוף רועד מהתרגשות אחרי שגם הראש מבין שהעונה היא העונה שלו. כזה היה הניצחון 0:3 אמש של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים בטדי.

למרות שגם תיקו לא היה רע עבור הירוקים, הם עלו לירושלים עם רצון ותשוקה לקחת את האליפות ועשו זאת במשחק חכם, יעיל וטוב. מעל הכל, ניצח על המקהלה אלישע לוי, שבניהול משחק מבריק הביא לקבוצתו 3 נקודות.

מנגד עמדה בית"ר ירושלים השבעה, החלשה, חסרת האופי ונתנה למכבי חיפה לרקוד לה על המגרש. תירוצים טובים יש הרבה בירושלים: פגרה קצרה, רכש שלא הגיע, בעיית הבעלות הירושלמית ועוד. אבל אין סיבה בעולם שקבוצה כל כך כישרונית לא הגיעה לאף מצב במחצית השניה, למרות חלק קדמי שכל מאמן חולם עליו.

בית"ר העונה היא כישלון חרוץ והכל נמצא במספרים: 31 נקודות (!) מהפסגה, 45% הצלחה בלבד ואנחנו רק באמצע העונה. "טדי" כבר לא מבצר (למרות עידוד מרשים של הירושלמים אמש) וכל קבוצה מגיעה לבירה לטיול. מי האמין שהסגל הכי כישרוני בארץ, סגל שלא נופל מהסגל של חיפה והפועל ת"א, יגיע לשפל כזה. בית"ר קרובה יותר לקו האדום מאשר לצמרת. מי היה מאמין?

אלישע, אלישע, אלישע
ממשחק למשחק אלישע לוי מבסס את עצמו כאחד ממנהלי המשחק המבריקים בכדורגל שלנו. בניגוד למאמנים אחרים, אלישע לא חושש להודות על שגיאות ויודע לתקן תוך כדי המשחק בצורה שמכריעה את המשחקים לטובת הירוקים.

צפו ב-0:3 המשכנע של חיפה על בית"ר

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
צפו במכבי חיפה מביסה את בית"ר

אמש הוא ניסה שוב לשחק עם שני המפציצים שלו, שלומי ארבייטמן ו-ולאדימיר דבאלשווילי, אבל זה פשוט לא הולך. שניהם פורחים לבד וביחד דורכים אחד לשני על הבהונות. בנוסף, קל היה להגנה האיטית של בית"ר להתמודד עם השניים.

אלישע ראה, הבין, תיקן וניצח את המשחק עם הכניסה של גדיר. הקשר נכנס ובפעם הראשונה שתקף את בית"ר עם הפנים לשער בעזרת המהירות, חיפה כבשה. בנוסף, רפאלוב התחיל לרקוד באגף וארבייטמן שיחק את ה"מספר 9" בצורה מושלמת. המהירות של חיפה ניצחה את הסירבול של בית"ר. הכנסת גדיר היה "שח מט" קלאסי של המאמן מהכרמל.

מילה טובה מגיעה גם למנהיג הבלתי מעורער של מכבי חיפה, יניב קטן. אם קבוצת הכדורסל של חיפה צריכה רכז כישרוני, היא יכולה לקחת אותו. חלוקת הכדורים וניהול המשחק שלו היה מרשים וחכם, בעיקר חכם.

רפאלוב וגדיר: השינוי
עוד "וי" גדול של אלישע הוא הטיפול בגדיר וברפאלוב. בחיפה היתה ביקורת גדולה על הירידה ביכולת של גדיר, אבל אלישע לא התרגש. כל המדינה ראתה את רפאלוב זורק בקבוק בעצבים מול אקטובה ואלישע נותר רגוע.

הטיפול בשני הכישרונות הללו הוכיח עד כמה חיפה מועדון מסודר. רפאלוב עובד על קו שמאל בצורה מרשימה ואין גבול לכישרון שלו. גדיר הוא עדיין ילד, אבל ה"בישול" על אש קטנה שלו מראה את המקצועיות של חיפה. הכי קל לערוף ראשים של ילדים סוררים. אמש אלישע קטף את הפירות של השקט שלו. מישהו אמר גולסה?

בית"ר = שום דבר
לא ייתכן שקבוצה מוכשרת כמו בית"ר לא מגיעה למצב אחד כל המחצית השניה מול חיפה. נכון שההכנה לעונה לא היתה אידיאלית, אבל יצחקי, ברוכיאן, בן שושן, ורד, עידן טל, תמוז ושאר הכוכבים זו התשובה. סוללת שחקנים מוכשרת שלא דומה לשום, דבר.

בית&qout;ר מאוכזבת (קובי אליהו)
ורד, בנאדו וברוכיאן. מה קרה לכישרונות של בית"ר? (קובי אליהו)

הכושר הגופני של בית"ר לוקה בחסר וראינו בדקות האחרונות את הירוקים מטיילים ברחבה של הרוש המסכן. מבחינה התקפית, לא היתה יוזמה של הירושלמים, ברוכיאן נראה שעדיין סובל מפציעה וכל שאר השחקנים נראים שבעים או פשוט עייפים. שינויים במהלך משחק? הצחקם את שום. אלישע פעל ובית"ר קפאה.

אגף שמאל בחיפה חגג ובירושלמים כאילו ויתרו מראש. הקישור החיפני היה ללא קולמה, אז בבית"ר הקלו עליו במקום לנסות לשלוט באמצע. התחושה היתה שהירושלמים המתינו שחיפה תתפוצץ, וזה קרה.

הסגל של בית"ר מדהים מבחינת כישרון וצריך לבדוק מדוע הם לא מצליחים להראות דבר ממה שהם מסוגלים. לא ייתכן שבית"ר הוציאה עד כה נקודת ליגה בודדת בחמישה משחקים נגד הגדולות וגם זה רק בתיקו 0:0 במחזור הראשון מול הפועל ת"א. ואיזה מסכן איציק קורנפיין שבאמת עושה הכל עבור המועדון הזה.

ברק יצחקי. לא פחות טוב משכטר או ארבייטמן (קובי אליהו)
ברק יצחקי. לא פחות טוב משכטר או ארבייטמן (קובי אליהו)

שחקני בית"ר לא נופלים מכוכבי הפועל ת"א ומכבי חיפה
יצחקי לא נופל משכטר וארבייטמן, ברוכיאן לא פחות טוב מוורמוט וקטן, תמוז בוודאי שטוב יותר מדבאלשווילי וללה ועידן טל הוא עושה משחק לא פחות טוב מכיאל ונאתכו. אז למה בית"ר נראית כמו שהיא נראית?

בירושלים רצו קשר אחורי והביא את רודריגו ואסקס, אבל הוא לא משחק. אז למה הוא הגיע? אפשר להסתכל על ההרכב של בית"ר ולהבין שכל הדיבורים על הצערת הקבוצה הם שטויות. בבית"ר משחקים שחקנים מעוטרים, שלקחו תארים, אבל אולי הספיק להם. יכול להיות שזה הזמן להתאוורר. המזל שלהם הוא שהקהל הירושלמי סלחן העונה.

ועכשיו....הקיזוז. השיטה המצחיקה של קיזוז הנקודות בחצי מביאה את חיפה ליותר דריכות, אבל יותר מהכל נותנת תקווה בתל-אביב. ועכשיו שאלה: נניח שמכבי חיפה תיקלע למשבר לא צפוי בפלייאוף והפועל או מכבי ת"א יעברו אותה בזכות הקיזוז, איפה ההגינות בכדורגל הישראלי?!

אלישע לוי. מגיע לו לזכות באליפות נוספת (קובי אליהו)
אלישע לוי. מגיע לו לזכות באליפות נוספת (קובי אליהו)

הקבוצה שלקחה הכי הרבה נקודות צריכה להיות מוכרזת כאלופה. הגיע הזמן לחזור לשיטה שמונהגת באנגליה, איטליה, ספרד וכל אירופה. האלופה היא הקבוצה שהיתה הכי טובה לאורך זמן. וכרגע זו רק מכבי חיפה. הגיע הזמן לחשוב שאנחנו המצאנו את הכדורגל.

לכתבה זו התפרסמו 97 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 97 תגובות ב-68 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
68
יהודה16/02/2010 18:35
אין כמו הפועל תל אביב
השב   •  00
67
בריקי16/02/2010 10:09
החליטו בערב יום ראשון לצאת לטייל שמו את תיקיהם על שכמם ויצאו לדרך בואכה ירושלים בעודם עושים את דרכם לירושלים פגשו את רבי אלישע ושאר חבריהם טיקסו עיצה והחליטו שבבואם לשעריי ירושלים הם יחלקו מתנות לאביונים עקב היות ערב ראש חודש בערבו של יום ראשון הם פגשו בדרכם את רבי שום וקבוצת תלמידיו המיתקרת אברכי בית"ר ירושלים והחליטו שעקב היותם תלמידי חכמים כה מופלגים לתת להם את מלוא סלם וחילקו להם את מתנות האביונים 3 חתיכות במספר ואז תלמידיו של רבי אלישע עשו את דרכם חזרה לכרמל בשימחה וריקודים כי משנכנס אדר מרבים בשמחה ואברכי הרב יצחק שום לא הבינו את רוחב ליבם של רבי אלישע ותלמידיו
השב   •  20
66
לב אדום16/02/2010 03:36

איך אומר זאת? אין מה לעשות. חיפה הוכיחה סופית אתמול ומעל לכל ספק שהיא גדולה על הליגה שלנו בכמה מידות.
אין לי מה לעשות יותר חוץ מלפרגן להם. הפועל תל אביב לא מגיעה לרמת יציבות הזאת וזה נובע בעיקר בגלל ההבדלים בהנהלה. יעקב שחר כבר כמעט 20 שנה מנהל אימפריה בדקדקנות ושלמות וחושב שני צעדים קדימה בכל מהלך. ההנהלה של הפועל לעומתו מאיימת על שחקנים לחתום על חוזה פן ימצאו את עצמם ביציע. אני מקווה שהנהלה של הפועל תשכיל ללמוד יום אחד משחר ניהול קבוצה מהו.
חוץ מזה חיפה הוכיחה השנה שיש לה הגנה מעולה והתקפה לא פחות יעילה, ובכדורגל כדי לקחת אליפות ולצעוד בבטחה, עושים זאת עם הגנה.
20 נצחונות מתוך 22 משחקים. שאפו.
 

השב   •  10
65
zorba16/02/2010 00:28
מכבי חיפה של השנה היא אחת הקבוצות הטובות בכל הזמנים, ומי שלא רואה את זה לא מבין בכדורגל. הפועל בנו סגל לא מאוזן מפוצץ בקשרים ובלי שחקנים דפנסיביים אמיתיים למעט ידין, למכבי אין מאמן, בית"ר מפורקת מנטלית, לחיפה יש שני שחקנים מצוינים בכל עמדה. מי זוכר בכלל שקולמה לא שיחק? רק בארץ כמו שלנו, שבה מנסים להפוך את ברקו הליצן למאמן לאומי, אפשר לא להבין את הגדולה של חיפה השנה. וכל הקרדיט לאלישע ולשחר שנתן לו את המפתחות. לראות וללמוד.
השב   •  80
zorba16/02/2010 00:45
..רק שכולם הסתנוורו משחקני ההתקפה שגוטמן הביא, בלי להתיחס לחלק ההגנתי בכלל..
השב   •  20
64
יציע ג15/02/2010 23:08
חתיכת טמבל ואהבל. תבדוק טוב מי עזב את המשחק לפי הסיום כי ידעתם שתקבלו עוד שער ח
השב   •  20
63
כריסטיאנו15/02/2010 22:57

לאוהדי ביתר שלא לומדים לעולם כיאל את גדיר ועותמאן הם שניצחו אותכם יא גזעניים

השב   •  31
62
יוסי15/02/2010 22:05
דבאלישוילי הרבה יותר טוב מתמוז
השב   •  21
61
גוזלן15/02/2010 21:06
קבוצה מצויינת וכשרונית כמו בית"ר הייתה וצריכה עדיין להיות בצמרת וכואב לי הלב עליה סתם כי אין נשמה לשחקנים, ואני אומנם אוהד חיפה ואני לא יודע או מתעניין במה שהולך באימונים של בית"ר, אבל אם לשחקנים אין כושר גופני מספק, טקטיקות ושיטות משחק ברורות שיגרמו להם לצאת ממצבים ולדעת להתמודד עם קבוצות חזקות.. אז מה בעצם הם כן עושים באימונים?

יצחק שום מאמן גדול בלי ספק, אבל חסר רצון וזה המאפיין העיקרי של בית"ר העונה. אין רצון, יש יכולת והכל מתבזבז.

חבל לראות את אחת הקבוצות היותר מוכשרות בליגה שלנו מתפרקות בגלל מוראל ולא בגלל היכולת האמיתית על המגרש.
השב   •  50
zorba16/02/2010 00:41
השב   •  00
60
אשרף15/02/2010 19:59
השב   •  20
59
גיא יציע ג15/02/2010 19:33
השב   •  21
58
סוכן שחקנים יורו-פליירס.קום15/02/2010 19:17
זה רעיון מבריק במקום לקזז לכל הקבוצות, על מנת שלוזון באמת יצליח לעשות עניין ומתח בליגה ציך לקזז רק לחיפה. אם עכשיו מורדים לחיפה חצי נקודות הם נשארים עם מספר נקודות זהה לבני יהודה שבמקום הרביעי ובקצב צבירת הנקודות של חיפה היא בטח תשוב להתמקם במקום הראשון עד סוף העונה. ועכשיו ברצינות רעיטן הקיזוז הוא שערוריה.
השב   •  50
57
צ''לסי-בית''ר15/02/2010 19:10
איזה השפלה הם עברו בקו 18!!
השב   •  511
קוף15/02/2010 19:33
העיקר השפלנו אתכם בבית שלכם עם שלישיה.
השב   •  31
ירוק בנשמה15/02/2010 23:58
לא יודע מה היה שם אבל אם אתה מדבר על מכות אתה ילד קטן ומטומטם
השב   •  20
56
בייתרי ללעד !15/02/2010 18:30
כל הכבוד לך ואלה אתה צוודק לא יודע איזה אוהד של איזה קבוצה אתה אבל כל הכבוד לרגע העלת בי חיוך כל הכבווד שיירבו אוהדיים כמוך אחי !
השב   •  01
55
אלירן15/02/2010 18:26
אני בטוח שכל אוהד בית"ר הביא 10 חבילות טישו כי כל אוהד הוא בכיין אולטימטיבי ח :)
השב   •  21
54
יוסי15/02/2010 18:21
חיפה אני מוריד מפניכם את הקובע
אתם קבוצה מספר אחת השנה ללא ספק. ואני מאחל לכם לקחת תאליפות לשאר הקבוצות שמתמודדים איתכם אין שום סיכויי אתם קבוצה חזקה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  50
53
יובל.15/02/2010 18:05
לא יעזור כלום לשום קבוצה כאשר לשחקנים לא ברור מהרגע הראשון של העונה מה יהיה מחר. האם תהיה קבוצה או לא, האם הם יקבלו משכורת או לא. הבלאגן בבית"ר חוגג מתחילת השנה ועד עכשיו. בנוסף בית"ר היא קבוצה שרק נחלשה מביחנת השחקנים שלה בשנה האחרונה. שחקנים רבים עזבו את בית"ר ושחקנים רבים שם הם הרבה מעבר לשיא: בנאדו, גרשון, עידן טל. עידן טל הוא ממש לא ברמה של כיאל ונאתכו הכתב טועה.
מהחלק הקדמי של בית"ר יש אכזבה אבל אני חוזר לדברים הראשונים שכתבתי כאן, שכאשר אין שקט סביב הקבוצה קשה מאד להצליח.
השב   •  31
52
ואפילו ניצחון גדול15/02/2010 18:00
לאוהדי ביתר. לא, הכותרת למעלה זה לא טעות , בשבילי אתם ניצחתם ואפילו ניצחון גדול !, ניצחתם בידיעה שאפילו ששום לא נותן את כל יהבו בקבוצה ,באתם בהמונכם מתוך אמונה בקבוצה , ניצחתם כי הראיתם לכל עם ישראל בטלוויזיה, את עוצמתה של ירושלים, בהפגנת כוח מרהיבה , ניצחתם כי הראיתם דוגמה לכוחה של בירת ישראל למי שקלט את שידורי הטלוויזיה באיזור הסהר הפורה, ניצחתם כי כולם ראו אנשים בריאים ומאושרים תוצר לחברה בריאה , כן נכון אז מה אם הפסדתם בתוצאה ? ככה זה בחיים אם אוהבים אותם באמת , פעם מפסידים,
פעם מנצחים, אני יודע שרוב אוהדי חיפה חושבים כמוני , כל השאר זה רק טראש -טוק [אם הם בכלל אוהדי מכבי חיפה ,אחרי הכל, כל ארחי פרחי אוהד קבוצות מהמרכז יכול לבחור איזה סמל שהוא רוצה ]
השב   •  35
אבירם15/02/2010 18:37
על איזה ניצחון אתה מדבר ? סוף סוף לא הרביצו לאיזה שחקן של קבוצה יריבה? סוף סוף לא הפכו אוטו של אוהדים אחרים? חבורה של חמורים ואם ייצא לך לראות את השידור שאתה מדבר עליו גם ברוכיאן וגם שום ספגו קללות שקיות גרעינים וכוסות שתיה אחי המלצה שלי אתה חייב להיבדק אצל רופא!
השב   •  21
אלון16/02/2010 01:04
אחי, אתה הוזה. כתבת כאן דברים יפים, אבל לא נכונים כשמדובר באוהדי בית"ר.
רוב רובם המוחלט של האוהדים האלה באים למשחקים כדי לפרוק עצבים בסוף המשחק, ולא כדי לתמוך בקבוצה. אחרת, איך אתה מסביר את העובדה שרובם יצאו בדקה ה-80? זו תמיכה? הם רק מחכים לשריקת הסיום כדי לרוץ ולקפוץ על אוהדי היריבה ולפתוח במכות, לנפץ מכוניות, ולזרוק אבנים. הם באים למשחק כי אין להם משהו אחר לעשות. משעמם בבית, ואין לאן לצאת, אז הולכים לתת מכות בטדי.
בתור אחד שהולך למשחקים בכל רחבי הארץ, ויודע מה קורה גם אחרי המשחק, (כשבטלוויזיה כבר עוברים לחדשות.) , אני מבטיח לך שכל הדברים הרעים שמספרים על רוב אוהדי בית"ר הם נכונים!
אז תפסיק להיות תמים.
השב   •  10
51
Y.R15/02/2010 17:52
איך יכול להיות דבר כזה שקבוצה (לא רק מכבי חיפה )עובדת ומשקיעה עונה שלמה ובסוף מקבלת שכרה על חצי עונה

זה כמו שבנאדם ילך לעבודה שלו , יעבוד יקרע ת**ת, יהיה לו מוסר עבודה גבוהה, ינסה להתקדם בעבודה, ובסוף החודש יקבל חצי משכורת ועוד העובדים מתחתיו יקבלו קידום על חשבונו

נראה את לוזון מקצץ בכל חודש חצי מהמשכורת שלו..

פשוט בזיון !
השב   •  70
50
מושיק15/02/2010 17:46
שאבי לוזון יקצץ חצי מהמשכורת שלו בשביל העניין בתלוש .
לוזון תתפטר
השב   •  110
49
גלילי15/02/2010 17:43

אם שיטת הקיזוז תשנה את הדירוג בליגה ותקבע אלופה רק בגלל הקיזוז
תיהיה פה מהפכה ,
הקבוצה שלקחה הכי הרבה נקודות צריכה להיות מוכרזת כאלופה. הגיע הזמן לחזור לשיטה שמונהגת באנגליה, איטליה, ספרד וכל אירופה. האלופה היא הקבוצה שהיתה הכי טובה לאורך זמן. וכרגע זו רק מכבי חיפה. הגיע הזמן לחשוב שאנחנו המצאנו את הכדורגל.
 

השב   •  70
48
אריאל15/02/2010 17:31
תודה !
השב   •  11
47
מכביסט בנשמה15/02/2010 17:31
באמת, עונה מדהימה של מכבי חיפה, לא זכור קבוצה כזו כבר הרבה זמן, אתם לא מפסיקים לנצח, זה לא יאומן. מפרגן מכל הלב. לגבי המשחק אתמול, לדעתי, שני שערים באשמת אריאל הרוש, הראשון והשלישי, הוא חא יגיע רחוק כמו שחושבים, הוא לא ברמה של אוואט ודוידוביץ'' שהיו בגילו. לדעתי אניימה ושטראובר היו לוקחים את הכדורים האלה. אלישע לוי מאמן גדול עם החילוף של גדיר.
השב   •  62
46
ציון15/02/2010 17:30
השב   •  21
45
מושיק15/02/2010 17:27
שאבי לוזון יקצץ חצי מהמשכורת שלו בשביל העניין בתלוש לוזון תתפטר
השב   •  40
44
ירוק מקטמון=]15/02/2010 17:25
השב   •  50
43
משה15/02/2010 17:25
שימו לב טוב טוב לשער השלישי שחקן של ביתר שרץ לרחבה נותן מרפק בכוונה לשחקן של חיפה ועוד מסתכל אחורה באנגליה על דבר כזה רק בעזרת מצלמות וגם אם השופט לא ראה מרחיקים את הפוגע לחודשיים ופה אין בכלל התייחסות
השב   •  70
42
אורלי15/02/2010 16:57
השב   •  40
41
Y.R15/02/2010 16:56
איך יכול להיות דבר כזה שקבוצה (לא רק מכבי חיפה )עובדת ומשקיעה עונה שלמה ובסוף מקבלת שכרה על חצי עונה

זה כמו שבנאדם ילך לעבודה שלו , יעבוד יקרע ת**ת, יהיה לו מוסר עבודה גבוהה, ינסה להתקדם בעבודה, ובסוף החודש יקבל חצי משכורת ועוד העובדים מתחתיו יקבלו קידום על חשבונו

נראה את לוזון מקצץ בכל חודש חצי מהמשכורת שלו..

פשוט בזיון !
השב   •  160
40
ואפילו ניצחון גדול15/02/2010 16:54
לאוהדי ביתר. לא, הכותרת למעלה זה לא טעות , בשבילי אתם ניצחתם ואפילו ניצחון גדול !, ניצחתם בידיעה שאפילו ששום לא נותן את כל יהבו בקבוצה ,באתם בהמונכם מתוך אמונה בקבוצה , ניצחתם כי הראיתם לכל עם ישראל  בטלוויזיה, את עוצמתה של ירושלים, בהפגנת כוח מרהיבה , ניצחתם כי הראיתם דוגמה לכוחה של בירת ישראל  למי שקלט את שידורי הטלוויזיה באיזור הסהר הפורה, ניצחתם כי כולם ראו אנשים בריאים ומאושרים תוצר לחברה בריאה , כן נכון אז מה אם הפסדתם בתוצאה ? ככה זה בחיים אם אוהבים אותם באמת , פעם מפסידים,
 פעם מנצחים, אני יודע שרוב אוהדי חיפה חושבים כמוני , כל השאר זה רק טראש -טוק [אם הם בכלל אוהדי מכבי חיפה ,אחרי הכל, כל ארחי פרחי אוהד קבוצות מהמרכז יכול לבחור איזה סמל שהוא רוצה ]
השב   •  85
רונן15/02/2010 18:09
השב   •  00
ארז15/02/2010 18:15
וואלה  כתבת  יפה..
השב   •  10
39
עאדל15/02/2010 16:38
השב   •  20
38
aaj15/02/2010 16:26
השב   •  222
ירוק15/02/2010 16:43
כל הליגה תיפול כי הפועל סמרטוט ריצפה חיפה שנמצאת מתחת לכל הליגה נמעכה ונהפכה לאבק
השב   •  10
לירן-שד אדום G.G.M.U15/02/2010 17:11
השב   •  10
משה15/02/2010 17:26
מטומטם.גם אם ניפול לא נגיע כל כך עמוק לאיפוא שאתם קבורים האהאהאה
השב   •  00
37
שלומי15/02/2010 16:07
השב   •  30
36
shay15/02/2010 16:05
זו כתבה עניינית או אוסף של בדיחות?
תמוז יחותר טוב מדאבלשווילי?!
חבוביק דאבל-דאבל שווילי נותן ב-2/3 עונה מה שתמוז לא נתן בשלוש עונות שלמות! המספרים אדוני הנכבד מדברים בעד עצמם תן לכל אוהד במדינה לבחור לקבוצה שלו מבין תמוז ודאבל-דאבל שווילי ותיווכח בעצמך בתוצאות!
השב   •  222
אוליבר15/02/2010 17:07
אתה דפוק או מה, לא דובר על כושר אלא על כישרון
השב   •  01
ירוק בנשמה15/02/2010 23:57
תכלס אתה טועה תמוז הרבה יותר טוב מדבאלשווילי בהכל רק משום מה הוא לא מסתדר בביתר כלכך.. אם תמוז היה בחיפה העונה הוא היה כובש פי 2 ממה שדבאלשווילי כבש וזה בטוח מה גם שהוא היה מבשל יותר דבאלשווילי משחק עם הראש ברצפה הוא לא חלוץ טוב בכלל עם כל הכבוד לא קשה להיות חלוץ בקבוצה שיש לחיפה היום
השב   •  01
35
נולדתי בשבילך אמות למענך!15/02/2010 16:04
חבל אני אהבתי מאוד לראות את המשחק אתמול כל המחצית הראשונה היתי במתח הכדור זז מצד לצד וזה היה פשוט מעניין כמו לראות את ברצלונה מול ריאל. זה היה ממש הסופר קלאסיקו הישראלי, נהנתי מכל רגע ואני מודה שביתר שיחקו טוב כמו מכבי אבל הגול המהיר במחצית השניה פשוט זיעזע אותם ואחרי 6 דק קיבלו תשני מה שנתן לשחקנים שלנו הרבה ביטחון והם עשו כל העולה על רוחם. והיו הרבה טעויות שיפוט אתמול במחצית השניה, הגיע להם פנדל הצהוב היה מיותר, הגיע לנו בעיטה חופשית ליד הרחבה כשהופל מסיללה אבל כמובן רמת השיפוט בארץ כלכך נמוכה שאלו התוצאות. בכל זאת נהנתי מכל 90 הדקות במשחק אתמול.
השב   •  80
34
David15/02/2010 16:01

השב   •  20
33
רון הירוק (חולוניה)15/02/2010 15:57
הקיזוז נותן לחיפה אטרף כל משחק! לא ריחמנו על אף קבוצה!
השב   •  35
32
מוחמד מחמוד אבדל חמוד15/02/2010 15:53
השב   •  81
עידן15/02/2010 16:05
כי זה הדבר שהוא הכי אוהב :P
השב   •  10
גדיר15/02/2010 19:44
א
השב   •  00
31
נוגידאת15/02/2010 15:46
השב   •  82
30
ערן15/02/2010 15:37
טדי טדי טדי טדי.
השב   •  52
29
אלי15/02/2010 15:35
בגדתם בגידמאק עכשיו קבלו את יעקב שחר
השב   •  44
28
על הלב חרוט חיפה15/02/2010 15:34

מי שחושב שחיפה תזכה באליפות שילחץ כחול
מיש שחושב שהפועל יזכו באליפות שילחץ אדום
מיש חושב שמכבי ת"א יזכו באליפות שיילך להז*

השב   •  1238
redboy15/02/2010 19:05
זה לא הפועל זה חיפה
השב   •  00
27
רובן15/02/2010 15:28
לא צריך ללכת סחור סחור ולחפש סיבות לכישלון של ביתר אתמול .
התוצאה של אתמול 0:3 למכבי חיפה ,נובעת בעיקר מיכולת מצויינת של שחקני חיפה ,ומניהול משחק נהדר של אלישע לוי.המחצית השניה של מכבי חיפה היתה אחת הטובות שנראו בארץ.
אני מפרגן למכבי חיפה ,ומסיר את הכובע .
אל תשכחו שביתר לקחה אליפות היא הביסה בק.אליעזר 0:3 את מכבי חיפה .וגם אז ההפסד של חיפה נבעה ממשחק מצויין של ביתר.
מה לעשות איך הגלגל מסתובב לו .
השב   •  503
ירוק בדם15/02/2010 15:45

השב   •  52
קיריל16/02/2010 00:33
הייתי במשחק ושום מחצית נהדרת, מחצית בנונית של חיפה וגרועה של ביתר! גול בפוקס ושתי גולים דומים מאגפים שונים שקישור יציב היה מונע.
השב   •  00
26
חסן עזאם15/02/2010 15:21
אין כוחות מכבי בשמים לוזון תחזיר 6 קבוצות לאומית
השב   •  40
25
אף אוהד שלא יגיע עד אז15/02/2010 15:17
השב   •  53
24
אסף15/02/2010 15:15
מכבי חיפה הראתה לבית"ר ולכל הקבוצות מי כאן האלופה.
למכבי ת"א, אתם תושפלו יותר מאשר בית"ר, בעזרת השם
השב   •  61
23
שניר15/02/2010 15:15
הכתבה צודקת שיטה כל כך מטומטמת של אבי לוזון זה לא הוגן הוא חושב שהוא המציא את הכדורגל הוא לא מבין שזה רק הורס את הכדורגל
השב   •  80
22
המגיב המגניב15/02/2010 15:10
כל אוהדי בית"ר ירדו על חיפה אמרו שהיא לא טובה אבל מה שחיפה עשתה ממכם אתמול היה פשוט צחוק עזבו את העובדה שניצחנו אתכם פעמיים השנה אתם נראים כמו חבורה של עגלות שעושים טובה שהם עולים לשחק אז פשוט אין לכם זכות לדבר יא אוסף תימנים!
השב   •  102
אבי לוי19/02/2010 15:45
אוהדי בית"ר זה הנוער שציפתם לו אתם לא מבינים שזה היכולת המקסימלית של החבורה הזאת נקווה שאנו לומדים את הלקח העונה אין קבוצה טובה רק עם נוער .
איציק קורנפיין את הקבוצה הזאת שהבאת יכולת לפרק בבית המשפט עדיף כך מאשר כל שבוע שיפרקו את בית"ר על המגרש ויאכלו להאוהדים את הלב, קורנפיין אם אין ביכולתך להביא תקציבים לבית"ר אל תיראה כסופרמן ותנסה למשוך את הגועל הזה פנה את מקומך לכל אחד אחר (דדש)וכל מקרה יהיה עדיף על המצב הנוכחי
יצחק שום האוהדים לא מבינים שזה החומר שיש לך עם השחקנים האלה רחוק לא נגיע שמות בלבד שנופחו על ידי התקשורת לא מביא תוצאות על המגרש  
השב   •  00
21
שמי15/02/2010 15:10
אני מצטט  מהכתבה שלך אסף
"אבל אין סיבה בעולם שקבוצה כל כך כישרונית לא הגיעה לאף מצב במחצית השניה"
אז כתב נכבד היו אתמול בטדי 13000 צופים ,ובטלויזיה צפו רבים אחרים .ומה ראו הצופים במחצית השניה החלשה מאוד של ביתר י-ם .
1.דנין מגיע לתוך הרחבה ומופל ע"י שחקן הגנה של חיפה ,פנדל ברור .
2.ברק יצחקי מסתובב עם כדור כ20 מטר מהשער של מכבי חיפה ,ומדביק את הכדור למשקוף.
אם זה בשפה שלך אף מצב של ביתר במחצית השניה ,אז אני צריך ללכת לעבור בדיקות עיניים .
השב   •  1216
ירוק בלב15/02/2010 17:58
1. לא היה פנדל, ויודע מה שיהיה באמת שאם זה עושה לך טוב אז שיהיה
2. בעיטה מ20 מטר של יצחקי זה לא בדיוק התקפה אלא חוסר ברירה וניסיון להבקיע

התקפות מסודרות של ביתר במחצית השניה לא היו, קח משקפת פעם הבאה.
השב   •  20
ארז15/02/2010 18:11
במצבים  יותר  מסוכנים  גם  לא  מובקעים  שערים .אתה  לא  יכול  לדעת  אם  דנין  היה  מכניע  את  דוידווי''ץ   ב100%  .זה  מתוך  נקודת  ראות  של  הרבה  אנשים.
השב   •  10
20
Ga0215/02/2010 15:10
בית"ר = שום דבר
השב   •  111
19
יוסי15/02/2010 15:07
ביתר קבוצה בינונית ובלי השם שלה היא לא הייתה מגיעה למקום 6
יצחקי שחקן בינוני ואפילו לא מתקרב לשכטר וארבייטמן שחקנים שיכולים להכניס גול מכל מצב ליצחקי היה מזל שלידו היה את בואטנג ובבלגיה הבינו שהוא כישלון מהר מאוד
ברוכיאן הוא עוד שחקן בקבוצה עם שם עובדה שהשנה הוא לא עשה משהו מיוחד כמו להוביל קבוצה למשהוא שהוא לא תבוסה מול הגדולות ובטוח שהוא לא ברמה של וורמוט וקטן
עידן טל כבר סיים את הסוס הוא לא אותו שחקן שהיה עד לפני שלוש שנים וכרגע אין שחקן ברמה של כיאל השחקן הטוב בליגה
אגף שמאל של חיפה הכי טוב בליגה עם מסיללה וקטן אי אפשר לעמוד מולם
ההגנה של ביתר איטית ומסורבלת ומבוגרת ובמשחק מהיר איןלה סיכוי
השב   •  81
18
K-O-P15/02/2010 15:05
הם פיטרו את ראובן עטר שרצה לאמן בחינם, אז במקום זה הם הביאו את שום שפירק את ביתר ונתן להם את אחת  העונות הגרעות ביותר שלה ובנתיים עטר והחניכים שלו מנתניה פורחים אחרי פתיחת עונה גרועה (שעטר בא רק בעקבותייה) ועוד בלי שכטר ובן דיין הם  במקום של פלי אוף עליון
אז אם אתם מסכימים איתי שראובן עטר היה צריך להמשיך לאמן את ביתר תילחצו כחול
ואם אתם לא מסכימים איתי אז תלחצו אדום
השב   •  1012
שמי15/02/2010 15:23
אבל ביתר קיבלה מיצחק שום הצעה שאי אפשר לסרב לה .שום יכול היה לשבת בבית ולקבל שכר מלא ,במקום זאת הוא מאמן את ביתר בקיצוץ של 50% מהשכר שלו לפי החוזה.
אז נכון שעטר הסכים לאמן בחינם ,וזה נכון שבביתר י-ם אוהבים אותו ,והאוהדים של ביתר שרופים עליו .ומתייחסים אל עטר כאילו גדל בביתר בדיוק כמו לאלי אוחנה .אבל המצב לא איפשר לעטר לאמן .
אני בטוח שבעונה הבאה אם ביתר תתקיים ותשחק בליגת העל ,עטר יהיה המאמן המועדף של ביתר .
השב   •  51
17
עידן15/02/2010 15:05
השב   •  40
16
חורני15/02/2010 15:02
כל ההיסטוריה שלכם זה 6 אליפויות וזה מה שעשתה מכבי חיפה בפחות מעשור. אז מי אתם בכלל? עשור אחד טוב שלנו מוחק היסטוריה שלמה של המועדון העלוב של ביתר ירושלים. אין להם הצלחה אחת באירופה אפילו נצחון אחד גדול באירופה אין להם. פשוט בושה של קבוצה שבכלל חושבים את עצמם יותר מידי. מי זאת ביתר בכלל? התלהבתם שנתיים לקחתם אליפויות סבבה בסדר מועדון עדיין גדול בישראל עם קהל גדול ואיצטדיון הכי קטלני בישראל אבל מפה ולהשוות אותכם למכבי חיפה? תתביישו לכם מי אתם יסרמטוטים. ואתמול ייבשנו אותכם בטדי איזה קהל יש לנו
השב   •  81
15
דור15/02/2010 14:56
השחקן היחיד שטוב שם זה ברוכיאן
השב   •  43
שמי15/02/2010 15:24
ביתר הפסידה יותר בגלל שמכבי חיפה היתה מצויינת מאשר ביתר גרועה.
למרות שאת הגול הראשון אחרי 20 שניות יכולה לקבל רק קבוצה גרועה,בדיוק כמו שקרה לביתר בטדי מול ב"ש .
השב   •  40
14
עמב15/02/2010 14:53
הוא רצה שיהיה תחרותיות אז הוא המציא את קיזוז הנק''.
עכשיו יקוזזו הנק'' ועדיין לא תהיה תחרותיות כי חיפה צריכה להפסיד 2 משחקים, מה שהיא לא עשתה עד עכשיו העונה.
השב   •  90
13
חיפה זה הפועל15/02/2010 14:48
זאת האמת
השב   •  536
רמי15/02/2010 15:06
טוב סרדין תחזור לים נדוג אותך מהלאומית שנה הבאה
השב   •  81
ירוק15/02/2010 15:22
הפועל חיפה זה הפועל חרפה
השב   •  50
דוד15/02/2010 16:32

השב   •  01
ארז15/02/2010 18:05
שלא  קיימות  בליגת  העל  ?  למה  אתה  מנסה  להשלות  הרבה  אומללים?  הפועל  חיפה?  ח.
השב   •  20
12
אבי15/02/2010 14:46
חיפה אלופה אין אחרת תראו מאמין גדול כמו אלישע מכניס מגין ימני צעיר בקשור וזה המור והוא מקבל את זה עם זר ברחים מעותמאן רכש מוצלח מה דעתכם
השב   •  140
11
חבקוק15/02/2010 14:39
לאור היכולת של הפועל ת"א אני יכול לקבל שהם צמודים איתנו למירוץ האליפות , מה שאני לא מבין, איך, או מה עושה קבוצה כמו מכבי ת"א בצמרת הליגה. והופה! היא כבר מדגדגת את המקום השני ,איך ? למה ? וכיצד קבוצה עם שחקנים עלומי שם , בינוניים ומטה מצליחה לנצח 6 משחקים ברציפות ? שחקנים שלא משנה כמה יכבשו , חרות על מצחם אני אשאר בחשכת באלמוניותי
לנצח ,עם כדורגל אלים שמוציא אפילו שם רע לרוגבי , מכבי ת"א שולפת ציפורניים ומתחילה להשחיז , תראו ,תראו, הציפור הקטנה התחילה לצייץ , אחרי שזחלה שנים על גחונה וניזונה משאריות מזון שמכבי חיפה והפועל ת"א השליכו לעברה , העספורית רוצה להתפטם . היי תביטי שם למעלה צייצנית קטנה ! כן שם מעבר לרקיעים , בין גלקסיית אוריון ושבתאי, 2 טיטאנים במאבק אדירים ! במישור קיום בו את משחקת תפקיד של כנימת עלים זעירה נושאת צוף כמשקה לנו .
השב   •  80
10
רפי ברוך15/02/2010 14:37
לביתר יש סגל בינוני,אין לה הגנה בכלל,בלמים זקנים ואיטיים, מגנים חלשים שנופלים בכמה דרגות מאלה של חיפה והפועל ת"א,קישור אחורי גרוע ,עידן טל סוס מת כבר 3 עונות( לביתר היה בתפקיד הזה את אלברמן,בואטנג,פרננדס) מויאל שחקן ליגה בינוני. החלק ההתקפי של ביתר טוב,אבל לבד הוא לא יכול לשחק כי מול קבוצה טובה, מרכז המגרש תמיד יהיה בשליטה של היריבה. בקשר לקיזוז- עד לפליאוף הפער יהיה לפחות 15 נקודות,כך שהעונה זה לא משנה ,אבל חייבים לבטל את השיטה מיידית לעונה הבאה.
השב   •  133
shishon15/02/2010 15:39
גם אם יהיה 15 נק'' בסוף העונה, זה יקוצץ ל-7 נק'' לקראת הפליאוף, כך שזה בהחלט משנה
השב   •  10
9
מיקו15/02/2010 14:21
להפסיק לחשוב שאנחנו"(אלי לוזון) המצאנו את הכדורגל.
השב   •  60
8
ניר15/02/2010 14:18

כשהייתה הצבעה בעד קיצוץ הנקודות. היו רק 3 קבוצות שהתנגדו- מכבי חיפה, מכבי ת"א ובית"ר.
הפועל ת"א הצביעו כמו יתר הקבוצות הקטנות.
זה רק מראה לכם עד כמה האדומים הם קבוצה קטנה באופי, לוזרים במודע

השב   •  1014
7
ארז15/02/2010 14:16
ניפגש  בקרית  אליעזר  .על  הגול  של  מאיוקה  אתם  תשלמו  כמו  בית''ר  בדיוק..
השב   •  273
6
ירין כהן15/02/2010 14:15
כמו חיפה השנה (: וואלה צודק 100 אחוז
השב   •  103
5
ארז15/02/2010 14:14
מכבי  ת''א  אתם  בתור  .יש  לנו  חשבון  איתכם..
השב   •  293
4
שפוי15/02/2010 14:14
אלישע הוא מאמן שפוי .
לא מתלהם , לא חותך שחקנים אחרי טעויות , רפאלוב וגדיר עברו סדרת חינוך ..אבל בשקט!  רואים שהשחקנים אוהבים אותו ומשחקים בשבילו .  לא בטוח שאפשר להגיד את זה על גוטמן או שום .. דווקא נמני השנה יוצר את האמון הזה סביבו ומכבי ת"א בשנה הבאה תדבר חזק בצמרת.
מאמן חכם יודע להפיק מהשחקנים הכי טובים באותו שבוע את המקסימום..והשנה אלישע אנציקלופדיה מהלכת!
השב   •  470
3
אניי הבוסס15/02/2010 14:13
לא היה ולא יהיה מועדון כמו מכבי חיפה..אוישש איזה כיףף זה
השב   •  307
2
בני15/02/2010 14:13
אין מאמן השחקנים עושים צחוק משום באימונים אין לו מושג בטקטיקה ולא סדר קבוצה של אוסף השחקנים הטובים בארץ עם מאמן שאין לו מושג אני מציע לכל אוהדי ביתר לא להגיע למשחקים עד שקרונפיין יעדיף לשלם לרודף בצע שום פיצויים על פיטורים מאשר שהאוהדים לא יגיעו
השב   •  125
1
אוהדומה15/02/2010 14:10
רק במחצית השניה.כל עוד בבית"ר לחמו, הם השתוו ואפילו עלו על חיפה, כי בבית"ר יש המון כשרון- אבל אין כושר גופני ואין כושר משחק קבוצתי אלא אינדוידואלי.נגד חיפה זה כמובן לא מספיק.    
השב   •  4119
אוהד הפועל15/02/2010 15:24
היה צריך להיות פנדל?
כחול -לא
אדום-כן
השב   •  7424
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */