יום ראשון, 27.04.2025 שעה 11:35
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

שפיגלר וקראוס קיימו פגישה עם רוברטו דונאדוני

בלעדי: יו"ר הוועדה לאיתור מאמן הנבחרת וסוכנו הבינלאומי של האיטלקי נפגשו בביתו של האחרון במילאנו. בסופ"ש ייערכו פגישות עם עוד 3 מועמדים

|
שפיגלר, קראוס ודונאדוני במהלך הפגישה באיטליה
שפיגלר, קראוס ודונאדוני במהלך הפגישה באיטליה

מוטל'ה שפיגלר מתחיל לעבוד. שחקן העבר שמונה על-ידי יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ליו"ר הוועדה לאיתור המאמן הבא של נבחרת ישראל, נפגש במהלך סוף השבוע עם רוברטו דונאדוני וסוכנו הבינלאומי, עובד קראוס.

הפגישה שנערכה בביתו של מאמן נבחרת איטליה לשעבר במילאנו, ארכה 3 שעות ובמהלכה דונאדוני פרש את משנתו וטען כי ישראל יכולה לעלות מהבית אליו הוגרלה במוקדמות היורו, בו יתמודדו הכחולים-לבנים עם קרואטיה, יוון, גאורגיה, מלטה ולטביה.

יש לציין כי על-פי דונאדוני, אם ישראל היתה מוגרלת לבית קשה יותר עם יריבות חזקות יותר, דוגמת איטליה או סרביה, ייתכן והוא לא היה להוט לקחת את המשרה.

דונאדוני יתייעץ עם משפחתו לפני שייתן את תשובתו הסופית בנוגע למשרת מאמן נבחרת ישראל - במוצ"ש. לדבריו של האיטלקי, הוא רואה בעבודה בישראל אתגר גדול ומקפצה לעתיד והעובדה שאברהם גרנט הגיע לצ'לסי ולפורטסמות' היישר מתפקיד מאמן הנבחרת – היא חלק משיקוליו.

דונאדוני כבר יודע עם מי ומה יש לו עסק. הוא כבר צפה וניתח משחקים של נבחרת ישראל מהקמפיין הקודם וכבר רשם לעצמו נקודות חשובות לשיפור. הוא יתעקש להביא עמו לפחות איש צוות אחד וגם לבחור באופן אישי את העוזר הישראלי שלו. הוא גם רוצה לשים דגש על עבודה עם צעירים ולהשאיר אחריו משהו מיוחד.

קשטן, בניון ולוזון (קובי אליהו)
בניון עם לוזון. מי יהיה המאמן הבא שלו בנבחרת? (קובי אליהו)

קראוס, סוכנו הבינלאומי של דונאדוני, אמר בתגובה ל-ONE: "ההחלטה בדבר המאמן הלאומי הבא נמצאת בידי יו"ר ההתאחדות ויו"ר ועדת האיתור ועל כן אין מתפקידי לעסוק בכך".

הפגישה עם דונאדוני היא רק הראשונה מתוך סבב פגישות שיערוך שפיגלר עם מועמדים למשרת מאמן הנבחרת. במהלך סוף השבוע הוא ייפגש גם 3 המועמדים הנוספים - פרנק רייקארד, מאמן ברצלונה לשעבר, פתיח טרים שזכור מתקופתו כמאמן נבחרת טורקיה ורונאלד קומאן שזכור מתקופתו באייאקס.

אבי לוזון ומוטל´ה שפיגלר בנתב&qout;ג (קובי אליהו)
מוטל´ה שפיגלר עם אבי לוזון. ימשיך בפגישות עם המועמדים (קובי אליהו)

רוברטו דונאדוני - נכשל עם נבחרת איטליה ביורו האחרון
החלק החשוב ביותר בקריירת האימון של רוברטו דונאדוני בן ה-46 היה כשקיבל לידיו את הנבחרת הלאומית של איטליה ביולי 2006 לאחר שזו זכתה באליפות העולם עם מרצ'לו ליפי.

הוא התקשה מעט בפתיחת טורניר מוקדמות יורו 2008 אך בסופו של דבר הצליח לעלות לאליפות מהמקום הראשון בבית לאחר ניצחון 1:2 על סקוטלנד. באליפות עצמה איטליה שובצה לבית המוות עם צרפת, הולנד ורומניה. היא העפילה לרבע הגמר עם מאזן של ארבע נקודות אך הודחה על ידי ספרד שזכתה בסופו של דבר באליפות בתום דו קרב בעיטות עונשין מהנקודה הלבנה.

דונאדוני ודל פיירו (רויטרס)
דונאדוני עם דל פיירו בתקופת נבחרת איטליה. יחליף כחול בכחול? (רויטרס)

בעקבות אי ההצלחה ביורו, פוטר דונאדוני מנבחרת איטליה, הוא מונה לאחר מכן למאמן קבוצת נאפולי אך פוטר גם ממנה בעקבות פתיחת עונה רעה. עוד לפני שאימן את הסקוודה אזורי, אימן דונאדוני את ליבורנו, גנואה ולצ'ו.

דונאדוני רשם קריירת משחק מפוארת ונחשב לאחד השחקנים המזוהים ביותר של קבוצת מילאן איתה זכה בחמש אליפויות ושלושה גביעי אירופה.

לכתבה זו התפרסמו 158 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 158 תגובות ב-137 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
137
אסף14/02/2010 00:09
אייל שחקן אדיר, אבל ראובן עטר לא שונה ממנו בגיל ובמנטליות. מה גם שעטר עם רזומה באימון. אז אם כבר ישראלי, אני עם עטר. ברקוביץ'' יכול להיות מאמן גדול , אבל צריך להתחיל בקטן. כי אם הוא מתחיל בנבחרת ונכשל (לא מאחל לו) הוא מקבל כזה זבנג לקריירת האימון שלו..
השב   •  10
136
אא13/02/2010 18:37
ניסינו כבר מאמן דנמרק אלוף אירופה ונכשל לא באשמתו מה כבר יכול לעשות דונאדוני
השב   •  01
135
רן13/02/2010 17:51
השב   •  02
134
האריה השואג13/02/2010 17:32
תנו לשחקנים לעשות מה שהם רוצים שהם יבחרו תסגל ואת ה11 שיפתחו יותר גרוע מזה לא יכול להיות אז מה יש להפסיד?? עזבו אותכם מספינים וכותרות!
השב   •  00
133
דור13/02/2010 17:32
השב   •  01
132
ronix13/02/2010 16:58
חברה תבינו שאייל זה הסמל שלנו ואסור לתת לאף אחד את המפתחות גם עים לא נעלה אלה אנטישמים קדימה צריך עצומה ולהראות שאין אייל אין קהל
השב   •  01
131
יונתן13/02/2010 16:30
מאמן הנבחרת אמור להיות ריקראד כי הוא אימן את ברצלונה איזה מאמן הוא יכול להיות לנבחרת ישראל אנחנו יכולים לעלות איתן ב2014 למודיאל ואנו נעלה בדירוג העולמי וזה יהיה שמחה לכדורגל הישראליויהיה לנו סוף סוף מאמן טוב לנבחרת ואם הוא יאמן אני ישמח מאד ובגלל זה איטצדיון רמת גן יהיה תפוס כל המקומות אז אני מקוה שהוא יאמן את נבחרת ישראל
השב   •  00
130
חסוי13/02/2010 16:16

ביתר האלופה תנצחי את מכבי חיפה

השב   •  00
129
מכביסט בדם ולעולם13/02/2010 15:15
ברקוביץ'' - כחול , דונאוני -אדום
השב   •  54
128
הרצל13/02/2010 14:18
דונאדוני, תברח ממדינת הנוכלים והשועלים (ישראל) כל עוד נפשך בך. אתה (רוברטו) גדול על הנבחרת הקטנה, הבליינית והלא רצינית שלנו. תמיד אמרתי ואומר שוב שהסיכוי היחידי של נבחרת ישראל להעפיל למונדיאל ו/או לאליפות אירופה הוא רק במידה ונארח ת''טורניר בישראל.
השב   •  10
127
redboy13/02/2010 14:07
זאת תיהיה ההדרדרות הכי גדולה בהיסטוריה של המאמנים
השב   •  11
126
יוסי13/02/2010 13:29
אדון לוזון אין לך זכות מוסרית לשרוף 40 מליון ש"ח ל-4 שנים על מאמן זר . דבר זה ייזכר לך לדראון עולם . תשקיע בתשתיות וקח את ברקו לאמן את הנבחרת !
השב   •  01
125
רואה עתידות13/02/2010 12:45
מקריאת 2 המפות האסטרולוגיות של 2 האנשים הללו:
רק שניהם יביאו את ישראל פעם ראשונה
ליורו


השב   •  00
124
רוני13/02/2010 12:28

השב   •  00
123
טל13/02/2010 11:50
רק ברקו + עטר !
השב   •  12
122
שימי13/02/2010 11:49
אין סיכוי חבר''ה. המאמן הזה הגנתי מידי. אולי את ראייקרד הייתי מביא כי הוא מאמן התקפי. אם לא ראייקרד ברקוביץ'' כי רק לו יש ביצים לשחק כדורגל התקפי בלי לעשות חשבון ובלי לפחוד.רק לו יש ביצים לזמן את השחקנים הכי טובים באותו זמן. רק לו יש ביצים לדבר אל התקשורת כמו גבר ולא כמו הדג קשטן.
השב   •  31
121
אוהד חיפה13/02/2010 11:25
מה יהיה הסוף איתך אבי לוזון לא מספיק הגענו למצב שהנבחרת כבר לא מעניינת הכדורגל הישראלי לא מעניין המצתה איזה שיטה מתומתמת"קיצוץ נקודות"
ועכשיו אתה לא מתייחס לרצונו של העם?מה זה מכבי פ"ת?מספיק בקמפיין הקודם היו מחדלים בלי סוף(איי זימונו של קטן,הרכב ראשון לאווט,קוזוקיין בהרכב,איי זימונו של בלילי)ויש עוד!
אז ייאלה או שטעסה את מה שרוב העם רוצה או שתכזור לפ"ת שלך
השב   •  32
120
עמי13/02/2010 10:51
עצומה למען ברקוביץ אם אייל לא לנבחרת לא באים למישחקים מי שמסכים לענות לתגובה שבת שלום
השב   •  127
אשדודי13/02/2010 10:59
השב   •  01
אוהד חיפה13/02/2010 11:18
השב   •  01
שימי13/02/2010 11:48
רק לו יש את ההתלהבות, את הביצים לשחק התקפי ולזמן שחקנים ולא שמות, רק הוא מתייחס לשחקנים בכבוד ובכיף, רק הוא מדבר עם התקשורת כמו גבר.
רק ברקו!
השב   •  01
ronix13/02/2010 13:28
אני אומר להתחיל לעשות רעש ולא לתת לאנטישמי הזה לאמן את ישראל איזה מין מדינה אנחנו מה שעושים לנו אנחנו שותקים רמת גן ריק בלי אייל רמת גן מלה עים אייל
השב   •  01
119
שגיא13/02/2010 10:31
השב   •  00
118
שי13/02/2010 08:49

הורידו ממני את אהבת הכדורגל הישראלי

השב   •  20
117
שי13/02/2010 08:47
השב   •  00
116
עדי רדעי13/02/2010 08:40
רק ברקוביץ מסוגל להביא את הנבחרת להשגים כלשהם
השב   •  13
115
לא יעלו כרגיל13/02/2010 07:49

השב   •  00
114
יוסי כרמיאל13/02/2010 07:08
אבי לוזון, ומוטלה שפיגלר, אינם רוצים את ברקוביץ בנבחרת כל אחד מהסיבה שלו. הראשון בגלל הביקורת הצודקת של אייל על תיפקודו הלקוי של לוזון, והשני זוכר לו את התקופה של אייל בנתניה בה ניסה לנהל קבוצה בסיגנון אחר.לא מאמן זר יפתור לנו את הבעיות, ודוגמאות לא חסרות טורקיה נהנתה משנות זוהר רק שאותו פתיח טרים אימן אותה, והוא למרבה הצער טורקי מצרים עושה חיל כשמצרי אומנם עלוב נפש אך פטריוט חסר תקנה עומד על הקוים.לכן "אדון" לוזון ו"גברת "שפיגלר" ותרו על משחקי האגו החולניים שלכם ותחשבו מעט ציונות רק משם תבוא הישועה,אגב גם קיום משחקים במגרש יותר בייתי{טדי, בלומפילד] יעזרו.







]

 
השב   •  11
113
ערן13/02/2010 03:50

ההתאחדות לכדורגל שלנו היא בדיחה שאין כמוה.ואיך שמשקרים אותנו זה בכלל עצוב..איך מאמן שנכשל עם נבחרת כמו איטליה.. יצליח בנבחרת כמו ישראל.אולי הוא שם מבחינת שחקן עבר אבל מאמן טוב הוא לא.עדיף את ברקוביץ.ואני לא מבין למה לא מזכירים את אלי גוטמן בכל הסיפור הזה.ועדה לאיתור מאמן עאלק.גם כן מוטלה שפיגלר התחיל לטפס פה על עצים יותר מדי גבוהים.פחות הצחקות בבקשה.!

השב   •  11
112
אמיר13/02/2010 02:57
אין יותר טוב ממנו חברה תתעוררו ?
השב   •  10
111
רק ברקוביץ13/02/2010 02:29
אולי הסוכן המהולל קראוס יאמן אתה נבחרת
השב   •  20
110
רועי13/02/2010 01:36
אתה הבנת את זה לוזון.
השב   •  11
109
ברקו13/02/2010 00:23

דונאדוני ושכמותיו רק לנבחרות הנערים והנוער.

השב   •  01
108
אחמד13/02/2010 00:21
רק פתיח טרים מסוגל לעשות משהו בנבחרת כזו
השב   •  20
107
דודי13/02/2010 00:13
וואללה לוזון אתה מנהל את הכדורגל יותר גרוע מדוכן פלאפל .

אולי באמת נחליף יו"ר  בזר ולא מאמן .

אתה בושה לכדורגל הישראלי .
אפילו בארץ נהדרת עשו אותך בול.
השב   •  00
106
meg13/02/2010 00:07
בעקבות אי ההצלחה ביורו, פוטר דונאדוני מנבחרת איטליה, הוא מונה לאחר מכן למאמן קבוצת נאפולי אך פוטר גם ממנה בעקבות פתיחת עונה רעה. עוד לפני שאימן את הסקוודה אזורי, אימן דונאדוני את ליבורנו, גנואה ולצ''ו.
השב   •  11
105
לוזון נמאסת12/02/2010 23:52
השב   •  05
danny13/02/2010 03:06
השב   •  10
104
גילי12/02/2010 23:33

השב   •  00
103
משה12/02/2010 23:27
השב   •  03
102
זוהיר12/02/2010 23:20
השב   •  00
101
אמיתי12/02/2010 22:55
דונאדוני נכון שחקן גדול וקלינסמן וריקארד אבל אל תשכחו שההשגים הגדולים שלהם עם הקבוצות שלהם לא כזה גדול אם תחשבו על זה.בואו נהיה אמיתים גרמניה ברצלונה ואיטליה הן קבוצות ענקיות ובלי מאמן הם מגיעות לאותם השגים ואפילו להשגים יותר טובים.קצת חומר למחשבה..
השב   •  00
100
אורדון12/02/2010 22:51
המגרש ברמת גן גומר לנבחרת את הצורה אי אפשר לשחק במגרש הזה יותר צריך לעבור לטדי או לבלומפילד שם הקבוצות היריבות ירישו את הקהל הפסיכי שלנו.

ואני אומר את זה כרמת גני שלי הרבה יותר נוח שמשחקי הנבחרת ברמת גן מרחק הליכה מהבית.
השב   •  40
99
רועי12/02/2010 22:50
רק פתיח טארים! הוא מתאים למנטליות
השב   •  10
98
עומר12/02/2010 22:48
פשוט אנחנו לוזרים נישאר לוזרים יש לנו שחקנים שלא יודעים להילחם מספיק כדי לעלות ליורו ובמיוחד אנחנו חוזרים אז לוזון - פשוט חבל על הכסף תביא מאמן ישראלי וזהו
השב   •  00
97
משה12/02/2010 22:40
לא משנה מי יאמן רק מעבר למגרש לבלופילד יביא הצלחה
גם ככה בר"ג מגיעים 40 אלף שקנו 2 2 נקניקיות זוגלובק ב 10 הוסיפו 9.90 וקיבלו כרטיס עדיף למכור כרטעס ב150 לבלומפיד ולהגיע למונדיאל ליורו ולאן שרק תרצו כי שם אפשר לנצח כל קבוצה!!
השב   •  30
יוסי13/02/2010 18:08
השב   •  00
96
דניאל12/02/2010 22:23
אהבתי את התגובה.
ממשיך את הדרך בה הלכת,

לאמן את ברקו :)
השב   •  00
95
אסא12/02/2010 22:20
אייל לחמן
השב   •  41
94
תמיר12/02/2010 21:56

גם הצלחות וגם מתאים מנטלית.

השב   •  10
93
דני12/02/2010 21:55
השב   •  00
92
אוהב ישראל12/02/2010 21:54
אלי אוחנה חייב להיות בנבחרת הבוגרת! האיש הנכון במקום הנכון! אם לא מאמן ראשי אז לפחות עוזר המאמן
השב   •  21
91
meg12/02/2010 21:40
בעקבות אי ההצלחה ביורו, פוטר דונאדוני מנבחרת איטליה, הוא מונה לאחר מכן למאמן קבוצת נאפולי אך פוטר גם ממנה בעקבות פתיחת עונה רעה. עוד לפני שאימן את הסקוודה אזורי, אימן דונאדוני את ליבורנו, גנואה ולצ''ו.


השב   •  20
90
meg12/02/2010 21:36

השב   •  21
89
ג''אן12/02/2010 21:20
חובה להביא את טרים מאמן תותח עם המון הישגים.הרבה טירוף ונשמה מה שאין לשחקנים שלנו וכדורגל התקפי.כל השאר עם פחות הישגים ורייקארד גם מאמן קבוצה אז שתיהם ביחד זה חרטא צריך מישהו שכל הראש שלו יהיה בנבחרת.
השב   •  00
88
שי12/02/2010 21:20
אוי באמת..
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
87
ירוק עולה12/02/2010 21:12
השב   •  00
86
יובל נעים12/02/2010 21:12
השב   •  10
85
חומי12/02/2010 20:44
השב   •  01
84
אדום עולה12/02/2010 20:41
עם כל ההערכה לברקו אף אחד לא יודע באמת איך הוא מאמן כל שחקן גדול יכול ליהיות גם מאמן גדול?עם כל הכבוד שמעו מה הוא אומר כל הזמן על כדורגל התקפי הוא עוד יכול לעלות 10 שחקני התקפה בכדורגל המדרוני זה לא עובד ככה, לדעתי ברקו צריך ליהיות עוזר מאמן במידה ויבוא מאמן זר באמת גדול הוא מאוד מאוד ילמד ממנו ויוכל להצעיד את הנבחרת בקמפיין הבא.
השב   •  40
83
יותם הזועם12/02/2010 20:35
גם בהתאחדות הכל פוליטיקה וחבר מפנק חבר בנסיעות לחו"ל וחיפוש אחר מאמן שחצי מהשחקנים לא דוברים אנגלית והוא בטח לא יבין את המנטליות של השחקן הישראלי. צריך מישהו מקומי שיודע מה יש למדינה להציע ושייתן נאומי ציונות לקראת כל משחק ולא איזה גוי לפרנס
לוזון לך כבר לך תעשה טובה. גם את הליגה הרסת עם הקיזוז הזה ועכשיו גם את הנבחרת אתה מפרק
השב   •  30
הקוף12/02/2010 21:25

מה שהכי מכעיס שזה הכסף שלנו, משלמי המיסים ולא של ההתאחדות

השב   •  00
82
עידו12/02/2010 20:32
נשמע כמו פיתרון אמיתי שיתווה דרך חדשה לכדורגל שלנו ואורך זמן.
דיי לעסקנים, כל ערס צעצוע (מעניין שזה הכי בולט בפ"ת, דני כהן והלוזונים) שרוצה פרסום נכנס לכדורגל ועושה לנו נזק.
קמפיין חדש יו"ר זר.
השב   •  140
תמיר12/02/2010 21:30
השב   •  00
81
ירוק12/02/2010 20:28
עד שיעקב שחר לא יהיה יושב ראש ההתאחדות לא נגיע לשום מקום. לוזון הוא בדיחה עצובה מאד והיה כזה גם בתור יו"ר מכבי פתח תקווה. זה מה יש, אנחנו מדינה של קומבינות ואל תצפו ליותר מידי גם הפעם.
השב   •  10
80
יוסי12/02/2010 20:27
אם בארגנטינה, קרואטיה, גרמניה (והשבוע התבשרנו שבליטא מונה לא אחר מאשר מיודעינו ז''וטא) מינו מאמנים צעירים וחסרי ניסיון באימון, מה הבעיה לעשות את זה פה בארץ? למה לבזבז כסף רב על מאמן זר, שלא בטוח שיצליח איפה שאחרים נכשלו? אני בטוח שלא יקרה כלום ואיש לא יכעס ( על אף שיש סבירות יבאס אותנו כאוהדים ), אם לא נעפיל בטורניר הקרוב עם ברקוביץ'' כמאמן. מה שכן חשוב, זו ההמשכיות. כלומר, לתת לברקו לבנות את הנבחרת לשנים הבאות וכמובן לפקח על שאר הנבחרות בכל הגילאים.
לשיטתי ( הלוואי ואתבדה ואטעה ), אם ימונה מאמן זר, מספר הצופים הפוטנציאלי לרכישת מנוי למשחקי נבחרת ישראל יילך וייקטן. הכישלון, אינו נובע רק בקטע הנבחרת, אלא גם במה שקורה בשתי הליגות הבכירות שלנו: לא יתכן, שהמשחקים מפוזרים ע"פ שלושה ימים וחלקם משודרים בערוץ בתשלום. לא די בכך, המשחקים גם מפוזרים ע"פ שעות שונות וסיקורם הרדיופוני, נעשה באמצעות תחנה שלא כולם יכולים לקלוט והרי לא לכולם יש אינטרנט. לא פלא, שרמת הכדורגל בארץ כ"כ ירודה וכמות הקהל פוחתת. זו, מה שנקרא מר לוזון הנכבד ''הצבעת אי-אמון'' של הקהל הישראלי. אם ברצונך להשיב את אמון ציבור אוהדי הכדורגל בארץ, עלייך לפעול בשני מישורים: האחד, לשנות את הנהלים הטיפשיים הללו שציינתי קודם בשתי הליגות הבכירות. השני, למנות מאמן ישראלי לנבחרת ( ברקו, למשל ), ויפה שעה אחת קודם! שבת-שלום.
השב   •  30
79
אייל ברקוביץ לנבחרת12/02/2010 20:19
טוב יש פיתרון מבחינתנו לא להגיע למשחקים של הנבחרת .
להצביע ברגלים ולא להגיע למשחקים אם יש מינוי של מאמן זר.
השב   •  22
78
רמי12/02/2010 20:08
השב   •  01
77
יוסי שמבין12/02/2010 19:59
תשמעו, רואים בערוץ 10 איך ברקו מפרשן, האיש קטלני אוהב כדורגל שותף והתקפי, יודע לשים שחקן במקום , בבקשה תיתנו לו את ההזדמנות
השב   •  31
76
מקור בכיר בקבוצה12/02/2010 19:50
לא יותר פשוט להביא לכאן מאמן אחד להתרשמות במקום לשלוח 4 אנשים שהם אפילו לא בעלי תפקידים?
השב   •  20
אייל12/02/2010 20:53
עם כל הכבוד לשפיגלר ויש כבוד אנחנו לא צריכים לממן את היורוטריפ הזה..
יאללה מספיק עם החרטות וחבל על הכסף.רק ברקוביץ!
השב   •  00
75
רן12/02/2010 19:42
אם כבר לקחת מאמן ישראלי לקחת את ברקוביץ למאמן זר יקח הרבה מאוד זמן להתאקלם
השב   •  20
אדם אלעוברה12/02/2010 19:44
בגלל זה אתם נראים כך וזה מה שקרה לכם באירופה בגלל הגישה שלכם
השב   •  01
74
סער-ריאל מדריד12/02/2010 19:36
השב   •  20
73
איציק12/02/2010 19:32
הגעתי למסקנה שבכל הקשור לנבחרת יש אחלה אחדות בין מחנות האוהדים. זה נחמד ויפה. ואגב אוהדי מכבי חיפה? נחמד לראות שלא שכחתם את ברקוביץ ושמרתם לו חסד נעורים,כל הכבוד(ומברוק על האליפות)
השב   •  40
72
איציק12/02/2010 19:23
גועל נפש שאבי לוזון משחק על חשבוננו. אומרים שצריך להתחיל להשקיע בילדים? אני אומר שדווקא הראש-רקוב פה ולא השורשים.לפטר את אבי לוזון!
השב   •  10
71
יוני12/02/2010 19:20
וזו האמת
השב   •  12
70
אלון12/02/2010 19:17
מי ראוי לאמן את הנבחרת?
ברקוביץ'' - כחול
דונאדוני - אדום

מאמן אחר: תגובה
השב   •  4318
69
שוקי12/02/2010 19:15

רק אייל

השב   •  21
68
תומר12/02/2010 19:15

ובכר זה לא גרגורי או בטיח
זה ריקארד או דונאדוני
למרות שבכלל אני בעד ברקוביץ
אבל לוזון סלחו לי על הביטוי יכול לקפוץ לי

השב   •  21
67
xsxs12/02/2010 19:10
וזאת עובדה חד משמעית שבמני טיים אנחנו כושלים בענק ולא יכול להיות שינוי
השב   •  10
66
יוסי12/02/2010 19:08
אדון לוזון , הנבחרת משחקת בסופו של דבר בשביל ציבור שוחרי הספורט במדינה . ציבור שוחרי הספורט ברובו - לפחות עפ"י סקרים רבים שבוצעו - רוצה את ברקוביץ . אז אנא ממך כבד את הציבור הזה ובחר בברקו ותתעלם מכל שונאי ברקו כי הם ברובם רק פרשנים מטעם ואינטרסנטים מטעם  
השב   •  10
65
סמי12/02/2010 19:07
בלי לחצים ובלי פוליטקה רק מאמן זר יכול להצליח , אחד שלא יהיה קשור לאף גורם בהתאחדות ולא יהיה מושפע . אחד שלא יחשוש להוציא את הקפטן ובלי לספוג קללות .
השב   •  10
64
בומבסטינו12/02/2010 19:02
תשאלו את אוהדי יובה
השב   •  30
63
roi12/02/2010 18:58
כמה צפוי.כל מה שכולם רוצים ללכת נגד , לא פלא שכל אוהדי הכדורגל בארץ {כולל מכבי פ"א} מתאבים אותך מיום ליום יותר ויותר .
מר לוזון היקר הנבחרת זה לא פ"ת  והיא לא רכוש שלך במידה ותמשיך בקצב הזה הכמות קהל שיש לך בפ"ת תהיה גדולה משל הנבחרת
אוהדי כל הקבוצות רוצים מאמן ישראלי!
השב   •  50
62
מיכאל12/02/2010 18:56
לפי מה שכתבתם פה הוא מאמן גרוע למה בכלל מנהלים איתו משא ומתן?? רק ברקוביץ ורביבו לנבחרת!!
השב   •  31
61
sa12/02/2010 18:56

השב   •  10
60
אוהד כדורגל12/02/2010 18:55

וכמה שיותר מוקדם.
אם לא ישכנע לקראת היורו הקרוב אז יכולים להחליפו לקראת המונדיאל. אבל צריך לבוא לקראת כול הקהל הגדול שאוהב כדורגל. כולם רוצים את ברקו לנבחרת.
השב   •  11
59
אופיר12/02/2010 18:54
בסופו של דבר, אם אין שחקנים ומנטליות לא יגיעו לשום דבר ושום מאמן, כמה שהשם שלו יהיה סקסי, לא יעזור בזה !
סתם לוזון מנסה לעשות עוד ספין תקשורתי כי הוא הרבה זמן לא היה בתקשורת.
כאילו הוא יתפטר אם גם המאמן הזה לא יצליח, סתם פקה פקה
השב   •  10
58
ינאי12/02/2010 18:51
לדעתי יהיה לזה טיפה טעם לוואי שאחרי 40 שנה בא מאמן לא ישראלי והצליח. באיזה אור זה ישים את המאמנים הישראלים?
השב   •  40
57
תכנסו תכנסו12/02/2010 18:51
אסור רייקארד ודונאדוני. הם מאמנים שלא מדברבנים שחקנים ויש להם אופי חלש. דונאדוני היה כישלון טוטאלי בכל הקבוצות בהן אימן באיטליה ורייקארד היה טוב רק בגלל שהיו לו שחקנים גדולים ולישראל אין כאלה כמו בברצלונה
השב   •  21
56
אשר12/02/2010 18:47
אבי לוזון היקר גם אם אלכס פרגוסון יבוא הנבחרת לא תעלה
חסוך את הכסף לבניית אצטדיון לאומי חדש מתקן אימונים ראוי כי לשחקנים אין חשק לבוא להתאמן ולשחק כשיש לך אצטדיון ומתקן אימונים עלובים שאין כמותם , דיברת על הרבה שינוים שתעשה כשתיבחר ליו"ר התאחדות אתה כבר בקדנציה השניה ולא ראינו שום שינוי
השב   •  51
אור12/02/2010 19:05
ושיביאו גם את ברקוביץ''!
השב   •  00
55
BIG12/02/2010 18:44
השב   •  40
54
אדום בלב12/02/2010 18:43
השב   •  41
53
יאיר12/02/2010 18:43
אני מצדד שמי שרוצה לבוא לאמן עם כל הלב שיציאו לו רבע מהסכום לאימון הנבחרת ופרמיה כפולה בארבע באם נעלה לגמר שלא יבואו ויעשו עלינו מכה ,ויחייכו כל הדרך לבנק. מספיק להיות פריירים. תצאו מהסרט שהנכם נמצאים בו .שפיגלר אתה מבייש את עברך. תדאגו להביא גם קהל מאיטליה אני אישית אחרים את הקמפיין המזוייף של לוזון .שתבין נבחרת זה כחול לבן והיה לנו כבר את נילסון שהיה דמות יותר רצינית מדונדוני ולצערי לא הצליח. אני לצערי כבר חושב לכאורה שמישהו גוזר קופונים ,ככה זה נראה וימים יגידו הרי כל החיפוש הזה נראה תמוהה .העם רוצה מאמן ישראלי אתם עיוורים או מנותקים.  
השב   •  60
מסכים עם 5312/02/2010 19:02
יאיר אתה גאון, מאמן שיסכים למשרת האימון ללא שכר כלל. במידה ואנחנו עולים שיקבל 10,000,000 ש"ח מענק.
השב   •  10
52
אדום בנשמה12/02/2010 18:38
השב   •  30
51
ניר12/02/2010 18:38
כל מאמן זר שיגיע ינסה לכפות את השיטה שמשחקים בארצו עד שיבין שפה זה לא עובד יהיה מאוחר מידי.

ברקוביץ יודע שהנבחרת בשביל להצליח צריכה כדורגל יפה הרבה החזקת כדור הרבה מסירות קישור חזק עם שני חלוצים .

חבל לוזון לפעמים העם יודע מה טוב תקשיב קצת.
השב   •  41
50
אשר12/02/2010 18:34
השב   •  00
49
מויישה אופניק12/02/2010 18:33
השב   •  00
48
מיומנו של האוהד המאוכזב12/02/2010 18:33
הקמפיין הזה, ממש כמו קודמו, יוכרע רק ע"י הנבחרת שתרצה ותעז הכי הרבה!
רק מהחשיבה הזאת נצליח להבין שאין מאמן מתאים יותר, מהאדם שכל כך ביקר את הנבחרת על משחקה האפור.
חברים האדם הזה הוא "ברקו" ומכאן שהוא זה שצריך להנהיג!!
השב   •  20
47
מויישה אופניק12/02/2010 18:32
רק ברקוביץ'' ורביבו לנבחרת ויפה שעה אחת קודם! חבל לבזבז מכספי ציבור למאמן זר.
אם לוזון מתעקש על מאמן זר שיוציא מכיסו הפרטי
השב   •  40
46
רק הפועל12/02/2010 18:31
ראייקארד!
השב   •  01
45
כתום גזען12/02/2010 18:30
תראו איזה מועמדים יש לנו..
מי מסתכל עליו בכלל
השב   •  13
44
עדי12/02/2010 18:29
לוזון, צריך לתת לאייל את המפתחות , חייבים ישראלי עם ביצים לנבחרת,
השב   •  31
43
אמת12/02/2010 18:28

 2.5 מיליון יורו לשנה , זה קרוב ל60 מיליון שקל ב4 שנים.
ולמי נותנים אותו? למאמן סוג ב'' שלא הצליח בשום מקום!
קחו את גרנט כדוגמא:
הוא אימן את ישראל ולא הגענו למונדיאל. עם הסגל של צ''לסי הוא היה במרחק החלקה מגביע האלופות.
הרקורד שלו טוב משל מאמני הסוג ב'' למינהם.
מעניין אם הכסף היה יוצא מהכיס של לוזון, אם גם הוא היה כזה נדיב איתו?
במדינה כמו שלנו, 60 מיליון שקל לקדנציה עבור העסקתו של אדם אחד,זו שחיטות,רמאות, שוד של הקופה הציבורית ומה לא?
עצרו אותו,עצרו את לוזון, בטרם השוד יבוצע,
עצרו אותו!
נ.ב. הקריאה היא לנבחרי העם היושבים בכנסת ישראל.

השב   •  50
42
זיג האדום12/02/2010 18:26
קודם כל שחקן גדול זה כבר יתרון, רוצה להשאיר אחריו משהו זה כבר יפה, ניתח משחקי עבר שלנו זה מראה על רצינות, אבל.
אם היריבות היו יותר קשות הוא לא היה מעוניין מראה על חוסר בטחון עצמי ביכולות שלו וזה מדאיג, ומקפצה לתפקיד גדול יותר. עוד לפני שהוא לוקח את התפקיד??
נראה שכל מה שהוא רוצה זה אחוזי הצלחה. הוא יעזוב אחרי קמפיין אחד ולא ישאר קדימה, אלא אם נעלה ליורו, ואז הוא יעזוב מייד אחרי היורו.
לא יודע חבר''ה.
השב   •  00
41
הענק הירוק12/02/2010 18:26
אדון לוזון אולי מספיק עם משחקי הכבוד הבזויים שלך פשוט אין לזה מקום בנבחרת..תן לברקו את המפתחות!
לאף אחד מהזרים האלה מן הסתם אין אהבה לסמל אז כל מה שנראה זה טקטיקה יבשה ומשעממת זהה לשל קשטן
השחקנים חרא אז לפחות עם ברקו הם ילחמו! בשביל טרים או מישהו אחר הם לא ילחמו רק ימלאו הוראות גרוע
השב   •  20
40
יואב12/02/2010 18:23
מי שחשוב שדונאדוני כחול ברקוביץ אדום
השב   •  2239
39
ירוק מת"א12/02/2010 18:22
העונש צריך להיות לא להגיע לאף משחק של הנבחרת.בתור אחד שלא מפסיד אף משחק של הנבחרת אני לא מתכוון ללכת  ואני מקווה שכולם יצתרפו למחאה הזו.כי הנבחרת של העם לא של לוזון ץאם לא היה כזה רוב לברקוביץ אז זה משהו אחר אבל לא ייתכן ש90 אחוז מהעם תומך בברקו  ויש אנשים דוגמת לוזון ושפיגלר שלוקחים בעלות כיאלו הנבחרת של אבא שלהם.
השב   •  82
38
ערן12/02/2010 18:20
כשבאים אל כל מאמן הביתה אז יש נטיה לבחור את מי שאירח הכי טוב והיה הכי נחמד.
רק שלא ישכחו שהם צריכים לבחור מישהו ראוי מבחינה מקצועית.
השב   •  20
37
ברק גרוסמן!12/02/2010 18:16
והמאמן הזה זה אבי נמני הרבה ניסיון הרבה כישרון באימון מתאים בול
השב   •  02
36
כחול בנשמה12/02/2010 18:13

השב   •  11
35
ג''רום12/02/2010 18:12
לא חבל על הכסף תביא את ברקוביץ מקסימום לא נעלה ליורו זה לא יהיה כישלון
השב   •  20
34
יגאל12/02/2010 18:12
לא מבין את המהלך הזה! מאמן נבחרת שפוגש את השחקנים שלו פעם בכמה חודשים לא צריך להיות טקטיקן ואסטרטג מעולה. גם אם פרגוסון יאמן את הנבחרת היא תגיע לכלום.
מה שצריך זה מישהו מהבית שמכיר את השחקנים, מישהו עם מוטיבציית על וקריזמה ש"ירעיל" את השחקנים.
מישהו עם ביצים שלא יפחד ללכת עד הסוף, כי אין כבר מה להפסיד.
יש בארץ כמה מאמנים כאלו, לוזון ת-ת-ע-ו-ר-ר!

ברקו לנבחרת!
לוזון הביתה! ותיקח איתך את כל הגועל שעשית בהתאחדות..
השב   •  61
33
מכביסט12/02/2010 18:11
מאמן נוד
השב   •  01
32
אסי עזר12/02/2010 18:09
הוא לא דומה לגואל מהאח הגדול רק עם שיער?
השב   •  11
31
מישהו12/02/2010 18:09
אולי במקום זה שיביאו יו"ר זר להתאחדות?
השב   •  30
30
מבין12/02/2010 18:08
טל בנין אבל בינינו הוא נכשל עם איטליה הגדולה לא נראה לי שדרוג אני בעד ברקו
השב   •  01
29
אשדודי12/02/2010 18:06
השב   •  51
28
gal12/02/2010 18:05
just spending money..
השב   •  20
27
נתנייתי12/02/2010 18:03
תגידו לי? נפלתם על הראש? לא חבל על הכספ? אני זוכר שכשמתיאוס הגיע לנתניה דיברו על זה שלא היו לו הצלחות כמאמן למרות שללותר היתה אליפות עם פרטיזן בלגרד והגעה לליגת האלופות,אליפות באוסטריה יחד עם טרפאטוני ובכל זאת אמרו שהוא לא עשה כלום כמאמן. דונאדוני הוא אחד שבאמת לא עשה כלום מלבד להיכשל! על מה ולמה להביא אותו? ועוד זה לנבחרת,לא למבי נתניה.
השב   •  20
26
מישהו12/02/2010 17:59
יו"ר חדש להתאחדות לכדורגל?
השב   •  60
25
כתום גזען12/02/2010 17:57
מאמן נבחרת איטליה לשעבר חושב שישראל תהיה בשבילו מקפצה לעתיד.
אנחנו אימפריה ולא ידעתי?
השב   •  10
ירוק12/02/2010 21:55
השב   •  00
24
אריות בכחול12/02/2010 17:56
קח את ברקוביץ'',מה אתה מביא עכשיו זרים?

כולם רוצים שברקוביץ'' יאמן ורק אתה עושה נגד כולם
השב   •  20
23
עובד12/02/2010 17:55
היום בעיתון הארץ נכתב ששפיגלר נפגש באיטליה עם דונאדוני.
השב   •  10
22
זוקפת הנופלים12/02/2010 17:52
 מאמן זר לא יועיל. הוא רחוק ויקר. העלות המטורפת שלו, השערורייתית, המופקרת, לא מצדיקה את כדאיות העסקתו. היא לא תהיה בכל יחס סביר, הגיוני, בינה ובין התועלת שעשויה, אם בכלל, לצמוח ממנה. כדורגלני הנבחרת - עם כל הכבוד ( וספק אם יש כבוד) לא מסוגלים להבין מה שמדברים אליהם בעברית, קל וחומר בשפה זרה. דונדוני? נשים יימסו לרגליו במקומותינו, דון ג''ובאני יקירי, לא יותר. חבל על הזמן ועוד יותר על הכסף
השב   •  21
21
ערן12/02/2010 17:51
מי מסכים?
צריך להביא מישהו ארופאי עם ניסיון שינהל את הכדורגל הישראלי ואז יבוא השינוי האמיתי.
השב   •  182
20
סגול12/02/2010 17:50
המאמן הכי פחות טוב מכל הארבעה
השב   •  51
19
יאללה חיפה!~!12/02/2010 17:49
השנה בגלל ההגרלה"הקלה"כך לוזון טוען הוא ישקיע 2.5 מיליון יורו למאמן אתם מבינים למה יש פלייאוף?זה מכניס כסף לארנק שלו ומשם למאמן!בושה פשוט בושה בשביל קמפיין!גם המוקדמות מונדיאל היה קל!רק ברקוביץ
השב   •  61
18
יאללה חיפה!~!12/02/2010 17:48
מי שלא יודע כמו בהגרלה הקודמת לוזון גם עכשיו חושב שההגרלה קלה והוא משקיע במאמן 2.5 מיליון יורו רק לקמפיין אתם מבינים לאן הולך הכסף של הפלייאוף?במקום לקדם את הארץ תביא את ברקוביץ!בושה
השב   •  41
17
מר סקאוט12/02/2010 17:48
שפיגלר יקירי, האמת אתה דווקא בעסקן היחידי בכדורגל שעוד אפשר להאמין למה שהוא אומר ויתר מזה אפילו יש בזה לפעמים הגיון.
הרי אתה יודע בדיוק כמו שלוזון יודע שמפקד טוב, צריך יותר מוטיבציה מהחייל הכי מורעל שלו.
ברקוביץ חייב לקבל את הנבחרת כדי לשנות קצת את התפיסה שהנבחרת שלנו היא היא קבוצת כדורגל . רק רוח הלחימה והאמונה יעלו אותנו ליורו ואם גם נעשה את זה בתצוגות כדורגל משכנעות בכלל הרווחנו !

יאללה ברקוביץ .בהצלחה
השב   •  54
16
יאללה חיפה!~!12/02/2010 17:46
השב   •  72
15
אייל12/02/2010 17:45
לוזון מתי תלמד שישראל צריכה מאמן ה ת ק פ י !   דרך הגנה לא נגיע לכלום .

אם כבר תביא מאמן ספרדי או הולנדי עם גישה התקפית . עוד פעם בקושי נעבור את החצי מול יוון וקראוטיה .

חייבים ניצחונות והרבה בשביל לעלות לא תיקו או הפסד .
השב   •  70
14
ירוק בנשמה12/02/2010 17:42
השב   •  41
ירוק12/02/2010 21:52

השב   •  00
13
עומרי12/02/2010 17:41
למה לחפש כל כך רחוק שיש לנו מיתחת לאף את ברקוביץ''
השב   •  44
12
פ.קאפלו12/02/2010 17:39
נשאר עכשיו רק להקים ועדה לאיתור שחקנים,למנות יו"ר,לגייר או לחתן כמה כאלו (מוטו עם מורן אטיאס למשל), ואז,אולי,נגיע לטורניר.
אפשרות שניה היא שיחזירו אותנו לאסיה..גם אז לא בטוח שנגיע לאנשהו
השב   •  21
11
שמוליק12/02/2010 17:38
השב   •  23
10
גיא12/02/2010 17:38
בטח מגיע לקראוס לגזור קופון אפשר לחשוב איזה מאמן הוא דונאדוני לא עשה כלום ורק נראה נבחרת כבויה ומשעממת כמו שאיטליה היו בהדרכתו
השב   •  65
9
מכביסט 812/02/2010 17:38
העם כבר אמר את דברו והוא אמר ברקוביץ

מה הפלא שלוזון שנוא כל כך.
בסוף האוהדים של בית"ר יביאו לו רימונים בראש השנה.
השב   •  267
סגול12/02/2010 17:48
יביאו לו רימונים בראש השנה.חח גדול
השב   •  30
8
מכביסט בדם12/02/2010 17:37
השב   •  66
7
שמוליק חג''ג12/02/2010 17:37

השב   •  08
6
almog12/02/2010 17:34
איזה יופי חודש מלא טיולים ומסיבות קוקטלים על כלום ושום דבר  למה לעזאזל מביאים מאמן זר לנבחרת?! מה ההבדל בין מאמן ישראלי וזר בעמדת המאמן לנבחרת  המאמן  פעם באיזה 3 חודשים רואה את השחקנים לא מכיר ת''שחקנים בליגה !. אז אך? ועוד סכום כזה לוזון מאחל שהכסף שאתה הולך לשפוך ילך על פארש ואז תעוף מהכדורגלל לתמיד!אמןן אמן!
השב   •  72
5
תותחן ירוק מהכרמל12/02/2010 17:33
שמאמנים בעלי שם עולמי כמו דונאדוני או טרים יבואו לאמן בישראל?
השב   •  52
ירוק12/02/2010 21:51

השב   •  10
4
אדם אלעוברה12/02/2010 17:33
ברקוביץ וחיים רביבו מספיקים כדי שישראל תהיה ביורו במיוחד בבית הזה
השב   •  149
ירוק12/02/2010 21:52

השב   •  00
אדם אלעוברה12/02/2010 22:40
וזה משפיע בצורה עקיפה על המוח שאתה מנסה לסיים ראשון תור כדי שמקריב את המקום השני ומסיים 3
השב   •  10
3
נמני = 8 אגדי12/02/2010 17:32
השב   •  42
2
אורן12/02/2010 17:29
בהצלחה לכולם!!
השב   •  103
1
גבר12/02/2010 17:29
השב   •  1625
עודד12/02/2010 18:14
אני ראשון כמו קבוצת הכדורגל המעפנה שלי.
השב   •  123
גבר12/02/2010 21:16
אז שב! ותתקדם!
השב   •  23
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */