יום שבת, 26.04.2025 שעה 12:12
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

רייקארד, טרים, דונאדוני או קומאן, מי יהיה המאמן?

שפיגלר ייפגש ב-48 השעות הקרובות עם ארבעה מאמנים זרים ויעביר את הדיווח ליו"ר אבי לוזון שיחליט בשבוע הבא. מי יאמן את נבחרת הכדורגל של ישראל?

|
ארבעת המועמדים הזרים לאימון הנבחרת
ארבעת המועמדים הזרים לאימון הנבחרת

הגרלה כבר יש לנבחרת ישראל לקראת מוקדמות יורו 2012 ואפילו למרבה המזל שובצנו לבית נוח למדי עם יוון, קרואטיה, לטביה, גיאורגיה ומלטה אבל הדבר היחיד שעדיין חסר לנבחרת הוא מאמן.

יו"ר הועדה לבחירת מאמן נבחרת ישראל, מוטל'ה שפיגלר, ייפגש עם ארבעה מאמנים זרים, כולם עם רזומה מפואר ומועמדים לאמן את הנבחרת. לאחר סבב הפגישות, יגיש שפיגלר דו"ח מפורט על הפגישה עם כל אחד מהם ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שיקבל החלטה סופית כבר בשבוע הבא על זהות המאמן שיעמוד על הקווים של הנבחרת. 

שפיגלר ייפגש עם: פרנק רייקארד, שזכור מתקופתו כמאמן ברצלונה ומקריירת המשחק המפוארת שלו באייאקס, מילאן ונבחרת הולנד, פתיח טרים, שאימן עד לא מזמן בהצלחה את נבחרת טורקיה, רוברטו דונאדוני שכשל ביורו האחרון עם נבחרת איטליה ורונאלד קומאן ההולנדי, שפוטר לאחרונה מאלקמאר וזכור בעיקר מתקופתו באייאקס.

לוזון אומנם קרוב להחלטה להעניק את המפתחות למאמן זר, אך עדיין לא החליט סופית וקיים סיכוי גדול שגם מאמן ישראלי יזכה לאמן את נבחרת ישראל כאשר אייל ברקוביץ' הוא המועמד המוביל.

פרנק רייקארד - הוביל את ברצלונה לזכייה בליגת האלופות
המאמן ההולנדי, פרנק רייקארד, הוא דוגמה מצויינת לשחקן עבר גדול שהחל את קריירת האימון שלו דווקא בנבחרת הלאומית ולא בשום קבוצה אחרת, והוא עשה את זה בצורה יוצאת מהכלל.

שלוש שנים אחרי שפרש מכדורגל מונה רייקארד למאמן נבחרת האורנג' ב-1998 ולמרות חוסר ניסיונו הצליח להוביל אותה עד לחצי גמר אליפות אירופה ב-2000. בעונת 2001/02 המאמן ההולנדי-סורינמי החל לאמן את ספרטה רוטרדם, אלא שאת השנה הזאת הוא ירצה לשכוח לאחר שהקבוצה ירדה לראשונה בתולדותיה לליגה השניה.  

למרות הכישלון כמאמן קבוצה, שנה אחר-כך הוא מונה לאמן את ברצלונה הגדולה. תחילת דרכו שם לא היתה טובה, אך לאחר כמה חודשי התאקלמות וחיזוק נכון של הקבוצה הקטלונית, בארסה זכתה תחת שרביטו בשתי אליפויות בליגה הספרדית וזכיה אחת בליגת האלופות. מעונת 2006/07 חלה ירידה בהצלחות של הקבוצה ובתום העונה שלאחר מכן רייקארד עזב את ברצלונה.

את העונה הנוכחית החל רייקארד בגלאטסראיי שמדורגת כרגע במקום השני בליגה הטורקית.

רייקארד. מגדולי השחקנים בהיסטוריה של הולנד וגם מאמן ענק (רויטרס)
רייקארד. מגדולי השחקנים בהיסטוריה של הולנד וגם מאמן ענק (רויטרס)

כשחקן נחשב רייקארד לאחד השחקנים ההולנדים הגדולים בהיסטוריה ורשם קריירה מפוארת במדי אייאקס ומילאן אותן הוביל לתארים רבים בזירה המקומית והאירופית.

רוברטו דונאדוני - נכשל עם נבחרת איטליה ביורו האחרון
החלק החשוב ביותר בקריירת האימון של רוברטו דונאדוני בן ה-46 היה כשקיבל לידיו את הנבחרת הלאומית של איטליה ביולי 2006 לאחר שזו זכתה באליפות העולם עם מרצ'לו ליפי.

הוא התקשה מעט בפתיחת טורניר מוקדמות יורו 2008 אך בסופו של דבר הצליח לעלות לאליפות מהמקום הראשון בבית לאחר ניצחון 1:2 על סקוטלנד. באליפות עצמה איטליה שובצה לבית המוות עם צרפת, הולנד ורומניה. היא העפילה לרבע הגמר עם מאזן של ארבע נקודות אך הודחה על ידי ספרד שזכתה בסופו של דבר באליפות בתום דו קרב בעיטות עונשין מהנקודה הלבנה.

דונאדוני. הודח ברבע גמר היורו עם איטליה (רויטרס)
דונאדוני. הודח ברבע גמר היורו עם איטליה (רויטרס)

בעקבות אי ההצלחה ביורו, פוטר דונאדוני מנבחרת איטליה, הוא מונה לאחר מכן למאמן קבוצת נאפולי אך פוטר גם ממנה בעקבות פתיחת עונה רעה. עוד לפני שאימן את הסקוודה אזורי, אימן דונאדוני את ליבורנו, גנואה ולצ'ו.

דונאדוני רשם קריירת משחק מפוארת ונחשב לאחד השחקנים המזוהים ביותר של קבוצת מילאן איתה זכה בחמש אליפויות ושלושה גביעי אירופה. 

פתיח טרים - מגדולי המאמנים בהיסטוריה של טורקיה
פתיח טרים נחשב לאחד המאמנים הטורקים המצליחים ביותר בהיסטוריה. הוא אימן את הנבחרת הטורקית בשתי קדנציות אך התפטר ממנה לאחרונה לאחר שכשל בניסיון להעפיל למונדיאל 2010.

ההישג הגדול ביותר של טרים עם הנבחרת הטורקית היה ביורו 2008 כשהוביל אותה עד חצי הגמר שם הפסידה לגרמניה כשבדרך השיג ניצחון מדהים על קרואטיה בשלב רבע הגמר.

פתיח טרים. היה מועמד לתואר מאמן השנה באירופה (רויטרס)
פתיח טרים. היה מועמד לתואר מאמן השנה באירופה (רויטרס)

בעקבות הישגיו ביורו האחרון הוא היה מועמד לתואר מאמן השנה באירופה ב-2008, הוכתר למאמן המצטיין של האליפות על ידי יורוספורט ודורג שביעי בעולם בדירוג המאמנים של World Soccer Magazine.

טרים אף אימן במשך מספר שנים באיטליה ובעקבות הצלחותיו בקבוצת פיורנטינה הוא מונה בקיץ 2001 למאמן של מועדון הפאר מילאן אך פוטר משם לאחר חמישה חודשים.
רונאלד קומאן - פוטר לאחרונה מאלקמאר
קריירת האימון של רונאלד קומאן, שזכור בתור שחקן בתור בועט בעיטות חופשיות אימתניות, התמקדה עד כה באימון מועדונים. הוא שימש כעוזר מאמן בנבחרת הולנד וברצלונה ולאחר מכן אימן בוויטסה, אייאקס, בנפיקה, פ.ס.וו, ולנסיה ואלקמאר ממנה פוטר לאחרונה.

 ההישג הגדול שלו כמאמן היה זכייה בשתי אליפויות יחד עם אייאקס, בנוסף הוא לקח גביע ספרדי עם ולנסיה.

לכתבה זו התפרסמו 367 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 367 תגובות ב-317 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
317
שי דרורי16/02/2010 14:29

 למה אתם בונים על לוזון הוא לא
יביא שום מאמן טוב אם הוא מביא מאמן טוב הוא יביא את קומאן.

השב   •  00
316
שי דרורי16/02/2010 14:24
הוא יקפוץ כמו ילדה קטנה.
ואני אומר את זה בעוד שאני חולה על עליו ועל בררצלונה.
השב   •  00
315
ניב14/02/2010 14:05
השב   •  00
314
מכבי13/02/2010 17:04
רקיוסי אבוקסיס לנבלחרת
השב   •  00
313
קובי13/02/2010 09:26
ע"פ אתר ארופאי הוגשה הצעה לקלינסמן
השב   •  00
312
רזי13/02/2010 08:34
השב   •  00
311
פיט13/02/2010 08:30

השב   •  00
310
לוזון13/02/2010 06:45
אבי לוזון יבחור את השחקנים לניבחרת ואת הטקטיקה יקבעו בהתאחדות, כך ישאר יותר כסף לנסיעות עסקנים לחו"ל ולשאר כיבודים. מה דעתכם רבותי?
השב   •  01
309
אביב13/02/2010 02:38

השב   •  01
308
טל דדון13/02/2010 02:35
לך תקוואד
לא הייתי מכניס קבוצה כזאת לקט-רגל בתי ספר
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
307
כדורקגלן דרוזי12/02/2010 23:53
השב   •  00
306
איציק יעקובוביץ12/02/2010 23:23
השב   •  00
305
FCB12/02/2010 22:48
גם פטיח טרים יבין את המנטליות הישראלית תאמין לי
השב   •  00
304
יוסי12/02/2010 22:19
השב   •  10
303
ירדן12/02/2010 22:14
אם לא נביא מאמן זר לא נצליח אייל ברקוביץ לא אימן אף פעם
השב   •  00
302
יוסי משה טבריה12/02/2010 21:54
השב   •  00
301
רק ברקוביץ!12/02/2010 21:11
רק ברקוביץ!
השב   •  20
300
אביב לוי12/02/2010 21:03
ברנד שוסטר צריך לאמן 1.פרנק ריקרארד לא טרם
השב   •  00
299
דניאל12/02/2010 20:43
למאמנים הזרים רק ברקוביץ יצליח
אחלה מאמנים אבל אני מעדיף מאמן ישראלי
השב   •  30
298
JohnnyB12/02/2010 20:35
השב   •  11
297
xoep12/02/2010 20:09
הגועל באר שבע
השב   •  00
296
איציק יעקובוביץ12/02/2010 19:36
השב   •  00
295
זיו12/02/2010 19:33
אני חושב שינסה להביא את
רוברטו דונאדוני או את
רייקארד או את
פתיח טרים 
 ואם לא אז את    אייל ברקוביץ
השב   •  11
294
אבי.ד.12/02/2010 19:29
את מי אתם מעדיפים-רייקארד - כחול או ברקוביץ - אדום.
השב   •  2527
293
פלק12/02/2010 19:06
שחקן ענק, מאמן מצויין ואדם צנוע, זה מה שצריכה נבחרת ישראל. הלוואי שיצליח ! 
השב   •  31
292
ליאור12/02/2010 19:04
האם הפכת להיות שלוח של לוזון ? אין לכם דעה שלכם ?
תחליטו איזה מאמן אתם רוצים זר או מקומי . לגטימי להחליט על זר אבל מדרגה מסויימת ומעלה, ואם לא מוצאים לחזור לאופציית הישראלי.

אבל תחליטו על עקרון ואחר כך תתחיל לטייל בעולם על חשבון הברון!.

ולעקרון:
הסיכוי שמאמן זר יצליח פה מול הכדרגלן הישראלי הפרימדונה - אפסי . אחרי משחק בית אחד לא מוצלח הוא יארוז ויתעופף רק בגלל העלבונות מהקהל שלא ייתן לו גם 45 דקות של חסד.

ומי יבוא - רייקארד ? מברצלונה או מטורקיה ואלינו - אולי רק בגלל הון עתק שיוצא לו . אחרת הצחקתם אותי ואותו.

והאחרים מנבחרות מובילות לחרטא הישראלית - רק מהסיבה שציינתי לגבי רייקארד.

אז חבל על כל הכסף המבוזבז מעבר לרצונו של שפיגלר להתחכך עם אנשי כדרורגל מפורסמים. 
השב   •  00
291
אדיר12/02/2010 19:03
חבורה של לא חכמים רק ישראלי ושמו ברקוביץ מספר 1 בארץ מאמין בך אחונה!!
השב   •  01
290
מצחיק12/02/2010 18:51
השב   •  21
289
שכונה ירוקה12/02/2010 18:45
,הכול בכלל צריך להתחיל במגרשים של האימונים שיש לנו בארץ במתקנים נשפר את הבסיס אחר כך נחשוב על מאמנים,איצטדיונים לשפר לא הגיוני של שלמשחקיה אירופה יש בארץ רק שלושה מגרשים שיכולים לארח וחלקם תלוי באיזה שלב אתה באירופה,
השב   •  11
288
אמת12/02/2010 18:43
נבחרת לא מגובשת, לא שווה כלום.
שהליגיונרים למינהם כמו בניון אוואט ודומיהם ישארו באירופה.
הקמפיין הכי טוב שלנו היה עם ברקוביץ באנגליה.
הנבחרת חייבת להתבסס אך ורק על חיפה והפועל ת"א.
למה?
1.שחקנים מעולים!
2.שחקנים שמקבוצות ישראליות צוברים ניסיון בזירה האירופאית!
3.שחקנים שיגובשו ביחד כיחידה לוחמת
4. תיווצר הבנה עיוורת בין השחקנים.
הרכב:
דוידוביץ
עוטמן קינן בדיר בן דיין
נאתכו כיאל
ורמוט שכטר קטן
ארבייטמן
מאמנים: אלישע לוי וגוטמן ביחד.
כחול בעד
אדום-נגד
השב   •  1626
אני נגד חזק12/02/2010 18:46

השב   •  21
לונדון אדומה12/02/2010 19:57

השב   •  00
אביעד נמר האש!14/02/2010 00:05
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
הפתיש והמגל15/02/2010 15:35
הוא לא ישראלי
השב   •  00
287
עמית12/02/2010 18:40

סה"כ ארבעת המאמנים הם טובים .
לכולם יש יכולת אימון טובה .
טרים לא יתקבל פה בברכה . הוא תורכי . זה לא ממש מדינה שמייצרת אלופי אירופה . לא בקבוצות ולא בנבחרות .
קומן הולנדי וזה לזכותו אבל הוא לא ממש הוכיח את עצמו באלקמר או במקומות הקודמים שהוא היה בהם . במיוחד לא בולנסיה . חוץ מזה הוא גם היה בלם ובדרך כלל זה מאמנים שמשחקים כדורגל הגנתי ולא בא לי עוד איזה גרנט כזה .
דונאדוני איטלקי . בעיני הם המאמנים הכי טובים בעולם . ליפי קאפלו אנצ''לוטי מנצ''יני והרשימה עוד ארוכה ארוכה  . זו מדינה של כדורגל . מדינה של אנשים שמבינים בכדורגל ( ברלוסקוני רצה שתי חלוצים באמצע זה מבחינתי מבין ) ולמרות שהו לא ממש הצליח בנבחרת איטליה זה לא ממש פייר כי הוא הגיע אחרי ההצלחה של ליפי שהוא בין שתי המאמנים הכי טובים בעולם לנבחרות שאני ראיתי חוץ מהידינק .
על רייקרד אין מה להגיד . הוא בעצמו ביחד עם רונאלדיניו החזירו את ברצלונה לגדולה במשך כמה שנים ולא בשנה אחת מוצלחת ( כן גואדיולה כן , השאירו לך קבוצה כמעט מוכנה ) . הוא עמד ראש בראש עם המאמנים הכי חזקים ביבשת לא פעם אחת וניצח אותם ולא בגלל סגל , בזכות מחשבה , זה לא קל מול מוריניו או ונגר בגמר ההוא , ממש לא קל .
מעבר לזה ברקובית מייצג את הישראלי הטיפוסי אבל בגירסה הווינרית שלו . לא יעזור לבניון שום דבר , אייל היה השחקן הטוב ביותר בנבחרת ישראל בשלושים שנה שאני רואה כדורגל . זה משהו שאני רוצה בנבחרת הנוכחית . אברם כמעת הצליח אבל שיחק כדורגל מגעיל . המעמד היה גדול על קשטן משום מה . אני קודם על בעד מאמן ישראלי אז אם לא אייל אז שום אם לא שום אז גוטמן אם לא אז מאמן זר . אאייל צריך עוזר מאמן טוב מאוד שיעזור לו ולדעתי הכי מתאים זה שפיגל . הוא היה מאמן שלו בקבוצה הישראלית הכי טובה בכל הזמנים . לדעתי זה בא בול .
חוץ מזה למה באמת רק אבי לוזון קובע ?
 

השב   •  11
286
הרצל קביליו המלך!12/02/2010 18:39
אז שקודם יביאו יו"ר זר להתאחדות.
ויפה שעה אחת קודם.
השב   •  30
285
חי משבת לשבת12/02/2010 18:39
לא צריך זרים שיעשו לנו כדורגל טוב. ברקו יודע אותו דבר אם לא יותר טוב! מי שואל את לוזון? זאת הנבחרת של העם!
השב   •  12
284
mvp12/02/2010 18:32
פתיח טרים ישב עם השחקנים אחרי אימון לאכול לאפות, חובה מאמן אירופאי ואם אירופאי רק רייקרד! אם לא רייקרד אז ברקוביץ''!
השב   •  20
283
ציוני בנשמה!12/02/2010 18:22
מר אבי לוזון היקר במידה ואתה רואה את התגובה הזאת תן את המפתחות לשתי כוכבי העבר שלנו ברקוביץ ורביבו ולא תצטער
מאמן זר לא חשוב מה יהיה הרזומה שלו זה בזבוז כסף שלא יניב פירות מאמן ישראלי להחזרת האמון בנבחרת
השב   •  00
282
איאי12/02/2010 18:19
פתיח טרים
השב   •  00
281
ליאון12/02/2010 18:11
רק מאמן תורכי כפרנציף לארדואן.
השב   •  00
280
איתי12/02/2010 18:04
השב   •  10
279
מיקי12/02/2010 18:04
ואולי גם פתיח טרים. כל השאר פח אשפה אחד גדול. צריך מאמן שיודע מקצוענות בראש ובראשונה
השב   •  30
278
אסף לוץ12/02/2010 17:59
השב   •  00
277
אוהד מכבי חיפה12/02/2010 17:51
לכל החברה שמבזבזים את הכסף שלנו - חבל על הזמן רק מאמן כחול (ברקוביץ)
השב   •  00
276
סער12/02/2010 17:48
למה אין ועדה של ששה אנשים ולא רק מהכדורגל שישבו ויחליטו ?
למה זוהי החלטה של איש אחד
השב   •  00
275
קורקוס12/02/2010 17:47
כי הוא יעוף כבר מאיתנו
השב   •  00
274
סער12/02/2010 17:41
לא חבל על יותר ממליון יורו לשנה , נו באמת
 שלושה מהם פוטרו רק לאחרונה מהקבוצות שלהם
השב   •  10
273
מר סקאוט12/02/2010 17:37

נכון, קיבלנו בית נוח, נכון כבר היינו בסרט הזה ונכון שאבי לוזון לגמרי הוא מפיק כושל אם הוא חושב שמאמן זר יעלה אותנו ליורו.
הנבחרת שלנו צריכה ז ע ז ו ע , כזה שכל שחקן ישראלי באשר הוא ירגיש כשהוא עובר במנהרת השחקנים של רמת גן .
יש לנו שחקנים טובים {תמיד היו} הבעיה היא שחסרה ווינריות לנבחרת הזו ומבחינתי ווינריות זה אייל ברקוביץ, מבחינתי ווינריות זה שלא מאבדים אפילו חצי נקודה במשחקים ברמת גן ומבחינתי ווינריות זה לעלות ראשונים מהבית שלנו. אבל כדי שכל זה יקרה צריך הרבה יותר ממאמן.

אבי לוזון, טובת הנבחרת היא טובתו של העם, נבחרת ישראלית תוססת, מחוייבת ומלאת התלהבות תחזיר את האמונה לקהל ותאחד אותו.
מאמן שחי ונושם את כדורגל ישראלי, שמבין את המשמעות של נבחרת שמחויבת לקהל שאוהב אותה.

אייל ברקוביץ זה השם היחיד הים שיחזיר את הצבע לנבחרת הכחול לבן

ועוד משהו .אני מוכן להתחייב שאם ברקוביץ מאמן הנבחרת, אני את המקום שלי במשחק הראשון ברמת גן מבטיח ברגע זה

בהצלחה ברקו
השב   •  00
272
שחר12/02/2010 17:36
לוזון הביתה כחול. לוזות תישאר אדום
השב   •  100
271
ערן12/02/2010 17:34
לנבחרת ישראל יש פוטנציאל הבעיה הקשה היא מנטלית. אני לא רואה איך מאמן זר יצליח לבוא ולסגל נורמות ארופאיות כשהוא רואה את השחקנים פעם בכמה חודשים אפילו מתיאוס שאימן כאן עונה שלמה לא הצליח להביא את שכטר לאן שהביאו גוטמן, כי גוטמן מכיר את המנטליות.
הקהל ולא פחות חשוב השחקנים רוצים את ברקוביץ במצב שנוצר שום מאמן אחר לא יצליח ללכת נגד הזרם.
אז חבל על הזמן לוזון תתעורר לפני שיהיה מאוחר כאן זה לא מכבי פ"ת. כאן נבחרת ישראל והיא שייכת לעם.
השב   •  31
270
נחפאוי12/02/2010 17:23

נבחרת ישראל צריכה את בניטז מליפרבול  תתקנו 

השב   •  10
269
אדום שחור בנשמה12/02/2010 17:11
שיבעו את גווארדיולה אני בטוח שהוא יבוא בשמחה ועל הדרך בואו באזרח את מסי רונאלדו וטורס
השב   •  00
268
ברק12/02/2010 17:08
פעם אחת תצא גדול, כל הארץ רוצים את ברקו, יצליח טוב לכולם, לא יצליח תגיד אמרתי לכם.
השב   •  10
267
אוהד בארסה12/02/2010 17:00
אם הוא מצליח להביא את רייקארד זה יהיה לא יאומן נכון לישראל את את השחקנים שהיו לרייקארד בבארסה אבל אם מישהו יכול להביא אותנו ליורו זה רייקארד מאמן התקפי לדעתי הוא מאמן יותר טוב ממוריניו ומכל המועמדים אז צריך את רייקארד מאמן ברקוביץ'' עוזר מאמן ימליץ לו על שחקנים
השב   •  20
266
יאללה חיפה!~!12/02/2010 16:54
השנה בגלל ההגרלה"הקלה"כך לוזון טוען הוא ישקיע 2.5 מיליון יורו למאמן אתם מבינים למה יש פלייאוף?זה מכניס כסף לארנק שלו ומשם למאמן!בושה פשוט בושה בשביל קמפיין!גם המוקדמות מונדיאל היה קל!רק ברקוביץ
השב   •  20
265
מכבי חיפה אלופה12/02/2010 16:50
השב   •  00
264
פון פון12/02/2010 16:44
נכשל , נכשל, נכשל, נכשל,נכשל, צריך מאמן ישראלי עם חזון שמכיר שחקני נוער עם פוטנציאל ולא כוכבים דועכים שמחממים ספסלים בחו"ל, כגון: ניר לוין,ראובן עטר, אייל ברקוביץ ואלי גוטמן
השב   •  30
263
שי12/02/2010 16:38
אוהדי הכדורגל בארץ רוצים מאמן ישראלי.רוצים את ברקוביץ.רק מלרפרף ברשימת התגובות אפשר לראות מה רוצים כולם.רק מלשמוע את הדיעה ברחוב אפשר להבין שכולם רוצים את ברקוביץ..למה לעלות על עץ גבוה כמו מאמנים בעלי שם.אלו מאמנים שהשכר שלהם גבוה במיוחד,וחוץ מזה הם לא מכירים את הכדורגל בארץ ולא יידעו את מי לזמן לנבחרת.ולמה לעזאזל אבי לוזון ממשיך לעוד קדנציה,הוא יו"ר גרוע ביותר שלא מנפיק הישגים של הנבחרת או הליגה אבל ממציא שטויות כמו שיטת הפלייאוף,קשטן ועכשיו מאמן זר למרות שהעם רוצה אחרת.אז אולי שישים את המפתחות וילך כבר הביתה.הוא עסקן שלא מתאים לתפקיד ציבורי.
השב   •  11
262
מוטי12/02/2010 16:29
אייל ברקוביץ הכי מתאים לתפקיד לא צריך את כול המאמנים האלה שבאים רק בגלל כסף,
צריך מישהו ווינר אם אהבה לנבחרת ואייל הכי מתאים
השב   •  20
261
מכבי חיפה אלופה12/02/2010 16:20
השב   •  50
260
אדום לנצח12/02/2010 16:18
רק רייקארד
השב   •  31
259
אריאל12/02/2010 16:05
כל ארבעת המאמנים הם ללא שום ספק עם קבלות..אבל בואו לא נגזים
ישראל? איפה זה?.משחקים שם ביכלל כדורגל? אה שחכתי..אנחנו מקום שישי בעולם.אבי לוזון לך הביתה.
השב   •  40
9 קלאסי = איתי שכטר12/02/2010 17:39
השב   •  01
258
ירוק בלב12/02/2010 16:05
השב   •  20
257
ירוק12/02/2010 15:59
השב   •  31
256
כבוד הרב ביטון לוי12/02/2010 15:53
בתור בעל מקצוע ובר סמכא בתחום הכדורגל אני בעד דונידוני בתור מאמן ראשי,פראנץ רייקארד בתור סגן מאמן לעניני לוגיסטיקה,טרים הזה בתור מעסה ראשי ואחראי להביא מנות דונר קבב טורקי לכל החברה אחרי כל אימון ואת רונן קומאן הזה בתור סגן יו"ר ההתאחדות ואחראיי לספק לחברה צינגלעך הולנדים משובחים מהקופי שופס באמסטרדם.כמו כן במידה וישאר תקציב אני הייתי ממנה את אברהם גראנדט בתור יועץ מיוחד למאמני הנבחרת בעניני משאזיסטיות תאילנדיות וויאטנמיות באיזור פורטסמות והסביבה
השב   •  100
255
אבי12/02/2010 15:46
לפי דעתי אם לוזון רוצה להביא לנבחרת מאמן זר אז שיביא את אחד מהאנשים שיש ברשימה חוץ מרונאלד קומאן ואם הוא ממש מתעקש על מאמן ישראלי שיביא לנבחרת את ברקוביץ'' כי אם לא אז גם הקמםיין הזה יהיה כשלון מוחץ!
השב   •  00
254
אדי12/02/2010 15:45
רק מאמן ישראלי
ורק ברקו
השב   •  20
253
אבי לוזון12/02/2010 15:31
לדעתי אתה צודק צריך את ברקוביץ שיחדיר להם מוטיבציה ווינריות + פרנק ראיקרד שידע לאמן את הנבחרת טוב וידע גם לשלב צעירים
השב   •  01
252
תקרא תבין12/02/2010 15:30
עדיף על כל שם גדול אחר- העבודה כמאמן נבחרת היא עבודה של מספר שבועות בודדים במהלך השנה ולכן אין משמעות ליכולת המאמן בקבוצה להשריש בהם שיטת משחק או להעמיד אותם נכון יותר על המגרש כי לא ניתן לעשות זאת בכמה ימים ברמה שהיא מעל הממוצע ובכל אופן שחקנים ברמה הזאת יודעים לשחק כדורגל נכון וזקוקים להכוונה מקצועית מאוד מסויימת ומכאן שעיקר תפקיד המאמן בנבחרות הינו ראשית הזמנת שחקנים שנותנים את אופי הנבחרת וקביעת הרכב וביצוע חילופים נכונים ובזמן ועכשיו שאלה גם במידה ונביא את אנצלוטי הוא יגיע לארץ כשהוא לא מכיר את השחקנים והליגה וישאל טוב.. מי השחקנים כאן נחשו את מי הוא יקבל.. בניון קולאטי ברדה יאב זיו וכל יתר הנכשלים רק ברקוביץ מהכרות של כל הקמפיינים שהיו בנבחרת יבנה קבוצה שכיף לראות ולעודד בראשות שחקנים כמו גילי וורמוט שכטר נאתכו בן סהר ארביטמן בשילוב עם בניון ובן חיים וזאת הדרך היחידה להצליח רק קבוצה מהירה צעירה שכל שחקן מסוגל להחזיק כדור ברמה גבוהה ולא כמו בקמפיין הקודם שבניון היה צריך לעשות דאבל פס עם עצמו בקיצור אם רוצים שינוי והחלפת דור לחבר''ה הצעירים שבנתיים בשלו וזה הזמן שלהם ולא בגיל 30 רק ברקו יעשה זאת
השב   •  71
251
ירוק לנצח12/02/2010 15:30
אם 2 המועמדים העיקריים יהיו אלישע לוי ואלי גוטמן מי אתם מעדיפים כמאמן הנבחרת
אלישע לוי לחצו { כחול }
אלי גוטמן לחצו { אדום }
אבל כמובן אף אחד מהם לא יהיה .
השב   •  3830
250
גדיRN12/02/2010 15:25
שלושה מתוך ארבעת המאמנים ברשימה הזאת קשורים למילאן.
דונדוני וריקארד היו שחקני מילאן בשנות ה90 וטרים אימן את מילאן ב2001.
פורצה מילאן אבל בכל זאת אני מעדיף את הקוסם.
השב   •  00
249
יוסי12/02/2010 15:25
לא הגיוני שחצי מדינה מעדיפה מאמן ישראלי ולא מביאים מאמן ישראלי
לוזון נמצא בתפקיד ציבורי ולא פרטי התפקיד שלו זה לרצות את ישראל ואת הקהל ולא להעסיק זרים
עדיף שלוזון יתפטר לפני שהוא מביא מאמן זר
יש מספיק מאמנים ישראלים אברהם גרנט , אלי גוטמן , יצחק שום , ראובן עטר , אלי אוחנה , אלישע לוי , אייל ברקוביץ
השב   •  40
UH9912/02/2010 15:51
השב   •  00
ביתר בנשמה12/02/2010 15:58

השב   •  00
יוסי12/02/2010 16:16
השב   •  00
248
JohnnyB12/02/2010 15:17
גיא לוי או ראובן עטר
השב   •  21
247
JohnnyB12/02/2010 15:16
קומאן אומנם היה שחקן גדול אבל הוא מאמן פח. בקשר לדונאדוני, אם הוא נכשל עם נבחרת איטליה בגדולה אז אני לא רואה שום סרט שבוא הוא צולח עם ישראל.
השב   •  40
246
גיא12/02/2010 15:15
שמתם לב שכל מה שאבי לוזון עושה אתם נגדו? אם הוא היה מביא מאמן ישראלי הייתם רוצים זר. תפסיקו הנבחרת חייבת מאמן זר שלא יפחד לעלות עם הרכבים התקפיים יותר , אחד שמבין יותר את המשחק, אחד שיודע מה זה משחקים גדולים ואיך לנצח אותם, אחד שבא בלי להכיר את השחקנים הישראלים ויבחר אותם על פי ראייה מקצועית בלבד
השב   •  50
245
שמעון12/02/2010 15:14
ומה הוא עשה ? כלום!

הגיע הזמן לדם צעיר ורצון גדול , אייל ברקוביץ יכול היום לאמן את הנבחרת!!

הבאתם צאנס לכל העולם , גרנט , קשטן נילסן כולם ותיקים בעל רקורד מרשים .ומה הם עשו בנבחרת? כלום!!

אחד צעיר שיש לו כריזה טובה , ורצון ענק ואהבה גדולה יכול להתאים מכל מאמן ותיק.

תביא מאמן זר בסדר גודל כמו של רייקרד מה הם מבינים בליגה הישראלית? מה הם יודעים את המנטליות שלנו? כלום! ועד שהם ילמדו הקדנציה שלהם תסתיים ושוב נתחיל בחיפוש אחרי מאמן.

עברנו את זה כבר שמות זה לא הכל אנחנו רוצים כחול לבן! אהבה! ואת זה יש לברקוביץ ואין לאף אחד אחר היום
השב   •  21
244
אוהד ישראל12/02/2010 15:12
השב   •  01
243
מכביסט12/02/2010 15:11
מה שכן, קשה לי להאמין שהוא יבוא
קומאן גם טוב.
השב   •  10
242
שמעון12/02/2010 15:08
קומאן , דונדוני רייקרד.שחקני עבר גדולים אין ספר.

אבל בתור מאמנים לא עשו כלום , עדיף ללכת על ברקו הצעיר והדם החם .

דרוש קוסם לנבחרת!
השב   •  02
241
גיא12/02/2010 15:05

למה הוא מתחשב בדעתו של הציבור
שרוצה את ברקוביץ
מה קשור וועדת איתור בראשות שפיגלר
הבן אדם צריך לשתות כל היום תה באחוזת ראשונים

השב   •  21
240
ליאור12/02/2010 15:04
מאיפה הם יביאו את המאמן שהיה לברצלונה אתם יודעים כמה הוא שווה?!
השב   •  00
239
יואל12/02/2010 14:58
לתת את הנבחרת לאייל ברקוביץ
השב   •  13
238
המלך מעכו12/02/2010 14:58
הוא יודע מה בכלל המשמעות של נבחרת?נבחרת זה קבוצה של שחקנים שמייצגים את המדינה בה הם חיים ואבי לוזון רוצה מאמן זר מה הייחוד של הנבחרת עם לא כולם באים ממנה?!
אני בעד ברקו מי שבעדו שילחץ כחול ומי שלא-אדום.
השב   •  54
237
אלי12/02/2010 14:54
השב   •  10
236
דוד12/02/2010 14:53
ראובן עטר ומתחתיו מוטי איווניר לנבחרת.עטר המאמן הישראלי הכי טוב היום בארץ.ולא משנה מה תגידו כל מקום שהוא נוגע הוא מוציא זהב מלבד העונה עם נתניה שלהזכיר לכולם לפני שהוא הגיע הייתה במצב הרבה יותר קשה! זה כבר לא תלוי בו אלא בבעלים שמעליו!

השב   •  10
235
דוד חיים12/02/2010 14:52

השב   •  00
234
יש לי בעיה12/02/2010 14:45
אני אגיש תלונה במשטרה יתייחסו לזה?
השב   •  01
233
טיגריס12/02/2010 14:45
תתבגר !
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
232
alex12/02/2010 14:43
השב   •  12
231
לוזוניה12/02/2010 14:43
)-:
השב   •  00
230
יש לי בעיה12/02/2010 14:40
יש אוטו שצופר בלי הפסקה והשכנים מקליטים אותי אם אני אגיש תלונה במשטרה יתייחסו אליי?
השב   •  10
טל12/02/2010 14:48
השב   •  00
JohnnyB12/02/2010 15:20
השב   •  20
229
ישראל ישראלי12/02/2010 14:39
לוזון - תתעורר !
השב   •  02
228
יוני12/02/2010 14:39

השב   •  00
227
שגיא12/02/2010 14:37
בשבילי פרננדז הככי טוב
השב   •  00
226
תותחן ירוק מהכרמל12/02/2010 14:36
לוזון תתפטר הרסת אותנו הרסת לנו את הכדורגל עם הגדלות הליגות והשיטה המפגרת לקיזוז חצי ממס'' הנקודות והפלייאוף הזה תתפטר תתפטר תתפטר
רוצים יו"ר שאכפת לו מכדורגל ולא בא מאינטרסים אישים, רוצים מאמן לנבחרת שיוביל אותה להשגיות ולנצחונות ולא להתהלל בתוצאות תיקו ..
דרוש יו"ר זר להתאחדות ואת ברקו לנבחרת
השב   •  80
225
עפולאי12/02/2010 14:35
זה המתכון להצלחת הנבחרת !!
השב   •  21
224
חכמולוג12/02/2010 14:34
מאמן זר אתם חושבים מכיר את הישראלים ?! אולי רק את בניון מכירים ואוואט וזהו מאמן ישראלי מכיר את כולם ..
השב   •  20
שי דרורי16/02/2010 15:10
מה עם בן סהר,טל בן חיים,יואב זיו,אלברמן,עומר גולן,תמיר כהן,אבי סטרול,ברדה?
ומה כל המאמנים הישראלים שונאים את זנדברג והוא שחקן מאוד חשוב מה הוא לא ישחק?
השב   •  00
223
יש לי בעיה12/02/2010 14:33
שצופר בלי הפסקה והשכנים מקליטים אותי אם אני אגיש תלונה במשטרה יתייחסו אליי  
השב   •  00
222
אשדודי12/02/2010 14:32
השב   •  00
221
ירוק לנצח12/02/2010 14:24
האם מאמן זר יעזור לנבחרת ישראל לעלות ליורו 2012 ??
כן לחצו - כחול
לא לחצו - אדום
השב   •  147
220
ירוק בדם12/02/2010 14:24
מה מאמן זר עכשיו?
כל אלה שרשומים פה,בקושי מכירים את השחקנים הישראלים חוץ מאלה שבאירופה ומאלה שבמכבי חיפה והפועל ת"א.
אחח אבי לוזון לא מספיק הרסת את הליגה עכשיו גם את הנבחרת?
אייל ברקוביץ'' לנבחרת!
אבי לוזון אתה בושה..

מי שבעד אייל ברקוביץ'' לנבחרת ללחוץ כחול.
מי שבעד מאמן זר ללחוץ אדום.
השב   •  7322
שובב עם לב זהב12/02/2010 14:33
גם אם הוא לא ירצה כסף
השב   •  20
shbaron12/02/2010 14:37
אם זה מאמן ענק אם רקורד מוכח תאמין שהוא יביא את ישראל לרמות הגבהות ביותר אגב אני ממש לא סובל את הלוזונים ואבי לוזון בפרט אבל בהחלט להביא את אחד מארבעתם זה יכול להתברר כמהלך חכם ביותר
השב   •  00
219
מוני12/02/2010 14:23
אייל  +  ראובן  עטר   מאמן  זר   בזבוז   זמן  עד  שיקיר  את  השחקן  הישראלי  חבל  על  היורו
השב   •  11
218
חולוניה12/02/2010 14:22
כן בטח אף מאמן מה 4 האלה לא היה מאמן נבחרת ישראל מי יבוא לנבחרת פח
השב   •  00
217
ירמצ''וק!12/02/2010 14:21
השב   •  33
216
האליפות ירוקה12/02/2010 14:17
השב   •  10
215
דעה חשובה כנסו12/02/2010 14:17
פש ריזה שמות מנסה לוזון ה "חכם" להביא רייקארד, דונאדוני יופי שלא תרצה להביא את גוואדיולה ופרגוסון! תרצה הרבה ותרצה רייקארד בסוף נתפשר על איזה מוטי איווניר! תן לברקוביץ את התפקיד ותראה את התוצאות!
השב   •  13
214
אלי12/02/2010 14:17
השב   •  10
213
לא חשוב שמות12/02/2010 14:16

השב   •  00
212
ירוק12/02/2010 14:15
אם ימנו מאמן זר הרי יצטרכו למנות לידו עוזר ישראלי , אז מה עשינו ? לכן עדיף למנות מלכתחילה מאמן ישראלי ואם כבר אז רק אייל ברקוביץ מתאים בתקופה הזו אחרי עידן האבן של קשטן את סיני
השב   •  11
211
יאן12/02/2010 14:15
 פררננדז או נמני
השב   •  12
210
ערן12/02/2010 14:14
יו"ר הוועדה הינה ועדה של אדם אחד שמעתם על "שאר" חברי הוועדה ש"נפגשו" עם מאמנים,כמו שאומרים ה"גשש החיוור" - "הוא יחיד אני יחיד יחד אנחנו יחידה. ח שבת שלום
השב   •  00
209
אורי12/02/2010 14:13
הוא מאמן חלש מאוד שמתמחה בעיקר בלהרוס קבוצות טובות.
השב   •  20
208
Piquenbauer12/02/2010 14:13
ורייקארד הוא הכי מתאים לנבחרת ישראל עם השחקנים העצלנים שלה.
השב   •  20
207
אליקו12/02/2010 14:09
מסבכים לעצמם את העניינים..מאמן זר לא יעזור..גם יעלה יותר
רק ברקוביץ'' הוא הכי מבין בכדורגל הישראלי מכיר את כל השחקנים..יודע מה הוא עושה..והוא תמיד מסקר משחקים מפרשן במשחקים..קיצר אחד התותחים ואבי לוזון סתם לא עושה את זה ומה הסיבה אדון לוזון?.אגו מנופח?.העם רוצה אותו
,
השב   •  20
206
כפיר12/02/2010 14:09
לא רוצים מאמן מטורקיה שונאת ישראל!
השב   •  20
205
מבין גדול12/02/2010 14:08

אחד השחקנים הטובים בהסטוריה של הכדורגל הישראלי, אם לא הטוב שבהם. השחקנים יכבדו אותו והוא יוביל את הנבחרת קדימה.

השב   •  43
עומרי12/02/2010 14:33
אני עדיין לא הבנתי למה אתם מגדירים אותו ככה הוא אולי אחד השחקנים הכי טובים בהסיטוריה של מכבי אבל עם כל הכבוד אני עדיין לא הבנתי למה אוהדי מכבי חושבים שהוא מתקרב לרמות של ההכי טובים
השב   •  03
מני12/02/2010 16:16
השב   •  01
204
דוד המלך12/02/2010 14:08
אני מעדיף את יוסי בניון מאמן שחקן הדמות הכי טובה לשחקן ישראלי ותאמינו אין על יוסי בניון בכל מה שקשור לכדורגל  והכי חשוב בהצלחה לנבחרת ישראל
השב   •  21
203
אבי12/02/2010 14:08
השב   •  01
202
אבי12/02/2010 14:06
השב   •  22
201
אכפת לי12/02/2010 14:06
ברקוביץ המאמן המוביל. תתן לו את המפתחות. יהיה בסדר. כבר ראינו שזרים לא יפתרו את הבעיה.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
200
גיא12/02/2010 14:04
פתיח טרים צריך להיות לפי דעתי המאמן. מי שראה את המשחק שלו יודע שהוא משחק התקפית.
אם לא הוא אז ברקו. עדיף את פתיח בגלל שיש לו יותר ניסיון בכל זאת.
השב   •  22
199
רון12/02/2010 14:04
השב   •  10
198
שלומי12/02/2010 14:03
השב   •  01
197
יאיר12/02/2010 14:02
ברקוביץ מבין ברקוביץ אמר וצדק הכל על הנבחרת מגיע לו לאמן את הנבחרת הוא נתן הרבה והוא עוד ימשיך !
השב   •  21
196
חוש חש הבלש12/02/2010 14:00
השב   •  11
195
פפ12/02/2010 14:00
ישראלי לנבחרת ישראל-לברקו יש אינטרס טהור שלא מלוכלך בכסף,הוא יעשה הכל למען הנבחרת.לדעתי,זה שווה ניסיון.
השב   •  21
194
צהוב12/02/2010 13:58
ועם כבר מאמן זר אז ריקארד.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  21
193
שובב עם לב זהב12/02/2010 13:57
ישראל לא תעבור את החצי
השב   •  01
192
K-O-P12/02/2010 13:54
העיקר שהוא יהיה טוב ויביא תוצאות טובות, ניבחרת ישראל זאת ניבחרת עם חומר שחקנים מצויין וצריך מאמן שידע להפיק מהנבחרת את התוצר הכי  טוב שלה, כדורגל התקפי ושמח והרבה הנעת כדור זה שם ההצלחה וצריך מאמן שילמד את זה לשחקנים שלנו אז או ברקו כי העם רוצה או רייקארד כי מי שזכה בשתי תארים בספרד וליגת אלופות צריך להיות שווה משהו, מי יודע אולי אפילו יציעו לחוס הידניק לאמן חח. אנחנו שווים שמינית או אפילו רבע גמר יורו, הגיע הזמן לעשות את זה ומכאן רק אלוהים יתנו
אל אל ישראל!
השב   •  62
191
המלך החיפאיי12/02/2010 13:54
אייל ברקוביץ יוביל אותנו בדרך טובה
השב   •  30
190
הפועל עולהלה12/02/2010 13:52
אלה המאמנים שמעומדים לאמן את נבחרת ישראל? לא להאמין.
אני רציתי שברקו יאמן את הנבחרת אבל ברור שאם מדובר בשמות האלה אני בעד, מאמנים בשורה הראשונה של אירופה
השב   •  32
ירוק12/02/2010 14:41

השב   •  10
189
פדרר12/02/2010 13:52
כולל את פרגוסון  מוריניו קאפלו  והידינק
השב   •  30
188
ריי12/02/2010 13:46
השב   •  21
187
L.F12/02/2010 13:43
אם לא ברקו אז רייקארד זה מאמן שיכול לקחת אותנו גבוה

יאללה ביתר בהצלחה ביום ראשון!
עד המוות גם אם זה כואב!
השב   •  23
186
ירוק (חיפה) אדום (מנצ''סטר)12/02/2010 13:41

השב   •  10
185
דוקטור לכדורגל12/02/2010 13:34
השב   •  32
184
BIG12/02/2010 13:33
לא הגיע לשום מקום כמאמן.. רק כשלונות יש לו ברזומה. למה לא ברקוביץ? יש קוסם בבית למה לחפש זרים ולשלם פי 100 יותר? למה? נמאסתם עסקנים שכמותכם..
השב   •  13
183
קווקזי ירוק12/02/2010 13:30
מי בעד דעתי? כחול מי נגד דעתי? אדום.
השב   •  22
עומרי12/02/2010 14:36
בגלל זה הנוסחה הכי טובה זה ברקוביץ עוזר מאמן כי הוא מכיר הכי טוב ומאמן זר כי יש לו יכולות מאמן
השב   •  00
182
.12/02/2010 13:30
הגרמני שהוביל את גרמניה לחצי גמר המונדיאל ב-2006 ואחרי זה אימן שנה אחת את באיירן מינכן ופוטר באמצע העונה
השב   •  31
181
ביתרי12/02/2010 13:29
השב   •  20
180
אביעד נמר האש!12/02/2010 13:25
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  40
אלי12/02/2010 13:37
לא חבל 10 מיליון למאמן זר שישקיעו באקדמיה לילדים במשך שנים ונראה תוצאה! ברקוביץ מוביל ומאמן וותיק כמבקר . לוזון אין לך מושג כלכלי אולי פוליטי את הטוב .
השב   •  10
179
אביב12/02/2010 13:25
הבעיה בישראל זה לא שאין כישרון יש כישרון אבל לא משקיעים מספיק כסף לנוער לא משקיעים מספיק כסף בכללי הקמצנים האלה כל אצטדיון פה של שקל וחצי אם היה יותר תקציב והיינו משקיעים בנוער כמו שצריך היינו יכולים אפילו לעלות לחצי הגמר
השב   •  10
178
אני12/02/2010 13:24
שחקנים ישראלים טכניים ולא פיזיים, ורייקרד מתמחה בכאלה. ראו ערך ברצלונה
(שהוא אימן) אנחנו צריכים להתעלות על נבחרות אחרות בעזרת מה שאנחנו טובים. אין זמן להקנות להם יכולות חדשות זה היה צריך לעשות מגיל ילדים. עכשיו נלחם עם מה שיש.
השב   •  60
ירקרק12/02/2010 13:36
השב   •  20
177
אביב12/02/2010 13:18
אנחנו הנבחרת הכי חזקה בבית הזה למה איזה כוכבים יוונים אתה מכיר ?? או קרואטים אנחנו יותר טובים מכל אלה
השב   •  30
176
קוף ירוק לעד12/02/2010 13:17
השב   •  20
175
צהוב בנשמה12/02/2010 13:16
אני מעריך את ברקוביץ אבל הוא בלי  שום ניסיון . ולכן אני ממליץ שברקוביץ
יהיה ת.פ של מאמן בכיר ילמד ממנו את והוא לאחר מכן יקבל ממנו את הנבחרת גם אם תכשל ברקוביץ לא יספוג את הכישלון
השב   •  11
174
joel2112/02/2010 13:14
השב   •  01
173
GA200212/02/2010 13:14
השב   •  30
172
תאנה יבשה12/02/2010 13:12

השב   •  40
171
מיכאל12/02/2010 13:10
ואם לא אז ברקו ראשי ורביבו עוזר
השב   •  20
170
לחיחכעוח12/02/2010 13:09
מה ברקוביץ עשה שהמאמנים המדהימים שמצעים פו לא עשו ברקוביץ היה שחקן מדהים אבל הוא לא כזה טוב בלאמן עדיף מיששהו שלכך עם בארסה את ליגת אלופות עדיף מישהו שעשה עם טורקיה את ההיסטוריה הכי גדולה שלה
השב   •  00
169
עידו12/02/2010 13:09
השב   •  11
168
ויסלה12/02/2010 13:07
יוון וקרואטיה הרבה יותר טובים אפילו את גאורגיה לא נעבור !
השב   •  01
167
אביעד12/02/2010 13:04
התאחדות לכדורגל בישראל !
השב   •  71
ערן12/02/2010 14:21
אבי לוזון
השב   •  20
166
האליפות ירוקה12/02/2010 13:03
יש לנבחרת ישראל בעיה אז בסדר רוצים להביא מאמן חדש וזר במקום קשטן אבל הבעיה המרכזית היא בשחקנים אני מקווה שהמאמן החדש יזמין לנבחרת רק את השחקנים הטובים והמתאימים
השב   •  10
165
נדבה12/02/2010 13:02
השב   •  00
164
עוזי12/02/2010 13:01
אם ברקו כל כך אוהב את הנבחרת ורוצה לתרום שיהיה לעוזרו של טרים, ינהל איתו קמפיין אחד ואחר כך ייקח את המפתחות, ככה יהיה שילוב קטלני של מאמן אירופי שיודע גם לנצח את קרואטיה עם ברקו שיביא יידע מקומי והתלהבות. אם ברקו לא רוצה אז שייקחו את רביבו כעזור דובר טורקית .
השב   •  10
163
אורל12/02/2010 12:57
לא קונים כרטיס 1 .
השב   •  20
162
meg12/02/2010 12:57

השב   •  00
161
עכואי12/02/2010 12:56
השב   •  10
160
אחד שמבין12/02/2010 12:55

השב   •  11
159
ירוק12/02/2010 12:55
אחרי שתיפסק כל ההתעסקות המוגזמת במאמן, נצטרך להבין שזה לא הגורם המרכזי של הצלחת הנבחרת- אם נמנף את הליגה לרמות גבוהות יותר, נפסיק להיות שכונה, ונשחק באצטדיונים שלא מושבטים מקצת גשם, או שיש בהם 40 אלף צופים ומרגישים כמו 10000, אז אולי נוכל באמת להצליח.
השב   •  20
158
meg12/02/2010 12:55
הם עדיין לא פגשו שחקנים ישראלים,זה לא ברצלונה
השב   •  00
157
dahod barcelona12/02/2010 12:54
השב   •  30
156
ירוק בנשמה12/02/2010 12:53

השב   •  00
155
לא משנה12/02/2010 12:53
חביבי אל תבוא , תשאר בבית המגרש יהיה מלא עם 40 אלף פחות אחד ,אולי זה לא אתה
השב   •  00
154
מלך12/02/2010 12:52
מה מאיפה הביאו את המאמנים האלה? פייש משהו לא רגיל! יאללה רייקארד או קומאן
השב   •  60
153
כחול לבן עולה12/02/2010 12:51
מישהו יודע אם הם משחקים הגנתי או התקפי??
מי מהם משחק הגנתי ומי התקפי?<
השב   •  01
152
האליפות ירוקה12/02/2010 12:50
השב   •  00
151
ירוק בנשמה12/02/2010 12:50
יותר מזה. הם הציעו את עצמם לנבחרת
השב   •  00
150
שגיב12/02/2010 12:49
יאללה תנסו אותו יש לו הרבה מה לתת לנבחרת
השב   •  30
149
קובי12/02/2010 12:48
השב   •  11
148
ירוק12/02/2010 12:48
אני לא בטוח שברקוביץ'' יכול להיות טוב יותר ממנו.
השב   •  10
147
רק לואיס פרננדז12/02/2010 12:47
רק לואיס פרננדס
השב   •  15
146
אשדוד בנשמה12/02/2010 12:46
במקום להביא איזה מאמן זר ב3 מיליון יורו שיעזוב אחרי שנתיים עדיף כבר את ברקוביץ בחצי מיליון ואת שאר הכסף שישקיעו במתקנים נורמליים לנוער..
לוזון הזה פשוט אפס
השב   •  20
145
דניאל12/02/2010 12:43
מאמנים ברמות כאלו בשביל הרמה דרג ז''. אם רוצים לעשות שינוי מהותי יש להכניס מאמנים לנערים א'' שיתחילו ללמד את הילדים מה זה כדורגל כי הכדורגל הישראלי הוא קומדיה של טעויות מביכות שחקנים לא יודעים את הבסיס, פס עצירת כדור, מסירה בנגיעה, הגבהה, דברים אלמנטרים של יסודי. מספיק לראות משחק בליגה אנגלית ואז לזפזפ למשחק עונה בישראל ולראות את הבדלי הרמות
השב   •  61
144
ה'' מלך12/02/2010 12:41
די כבר תנו לברקוביץ !
השב   •  10
143
דודי סנדלר12/02/2010 12:38

יש כאלו מאמנים מוכשרים כמו
שייע פיגנבוים
אייל לחמן
אלי מחפוד
והגדול הגדולים
מומי זעפרן
למה צריך מאמן זר?
אתם אוהדים שבושה לחלטורה
רק מאמן זר שום מאמן ישראלי לא יביא כבוד
על תרמו אותכם ובטח לא אותנו

השב   •  17
אלעד12/02/2010 13:03
מאמנים כאלה מה הפלא שפעם ב-10 שנים אתם עולים לליגת העל, לך לישון
השב   •  12
האימפריה באדום12/02/2010 13:24
איך רואים שאתה אוהד את מכבי, טיפת שכל אין.

השב   •  30
אוהד יונייטד12/02/2010 15:39
אוי דודי אניאני מרחם עליך
ניצן שירזי איזה מנגר
חשבתי אלכס פרגסון בא אליכם
השב   •  00
אלוף האלופים13/02/2010 02:04
בגלל זה המיקום קבוצת בלט או בושידו יה עלובים
השב   •  00
142
אשדודי בדם12/02/2010 12:36
אין מה לעשות חייבים לתת לאייל את המפתחות!. חייבים לתת לו את הצ''אנס עכשיו כשהוא מחומם על התפקיד ויש הגרלה סבירה. לנסות את המאמנים הזרים האלה תמיד נוכל במקרה של כישלון אבל עכשיו רק ברקוביץ''!
השב   •  41
141
עטר לנבחרת12/02/2010 12:36
מאמן מצויין ובנאדם מדהים.
השב   •  61
140
אודי כבודי12/02/2010 12:35
השב   •  30
139
ניר12/02/2010 12:35
ריקארד אחד המאמנים הטובים ביותר בעולם
השב   •  30
138
ששון12/02/2010 12:33
להביא מאמנים בסדר גודל שבכתבה זה
כמו להרכיב לסוסיתא כרמל גללים של מרצדס- אבי לוזון, בחיחם לא תחשוב כאשכנזי
השב   •  00
137
שפוי12/02/2010 12:32
למה שיבוא לפה?
השב   •  20
136
הפועל12/02/2010 12:28
קוראים לי גלעד בורביץ ואני יכול לאמן עם כדורגל התקפי הייתי שחקן טוב בשכונה הבקעתי המון גולים
הרבה שחקנים רוצים אותי
יאללה בחרו אותי :)
השב   •  11
135
חיפאי12/02/2010 12:23
מאמן זר כמו רייקארד כיאלו הוא ירצה בכלל לאמן את נבחרת ישראלת איזה שטיות מזכיר לי קטע אם נתניה שרצו את בקאם.
מאמן זר לא מכיר את הכודררגל הישראלי בכלל ולא יביין מי טוב ומי לא טוב.צריך מאמן ישראלי שמבין טוב כדוררגל ישראלי כמו אייל ברקוביץ.
השב   •  21
134
אסף12/02/2010 12:18

השב   •  00
133
ללוזון קשה ההבנה!12/02/2010 12:18
השב   •  10
132
מתעלל בצהובים12/02/2010 12:17
עד שהבטלנים אוכלי החינם האלו
לא יתחילו לקרוע את התחת שלהם באימונים כמו באירופה
גם אם יביאו לפה את אלוהים בכבודו ובעצמו , אנחנו לא נעלה לשום מקום
כל המהלך הזה הוא ספין של ההתאחדות כדי להראות שהם כאילו עושים משהו
בפועל דברים חייבים להשתנות ועד אז תשכחו מאיזשהוא טורניר
השב   •  00
131
בית"רי12/02/2010 12:15
מהאיסלם לנבחרת
השב   •  20
130
גבר12/02/2010 12:15
שיביאו את טרים זה סופר מאמן או ברקוביץ !
השב   •  00
129
דן12/02/2010 12:12
השב   •  30
128
רוני12/02/2010 12:10
אם כבר מאמן זר אז רק לואיס פרננדס
השב   •  01
127
ראול יא מלך12/02/2010 12:09
אם נבנה את הנבחרת מחדש. צריך לשים בנבחרת את ורמוט ושכטר( כבר ראינו מה הם עושים ביחד כשהם תופסים יום) דודו אוואט ישאר בשער, בהגנה- לשים את דדי בן דיין ולשלב שחקנים מחיפה( בכל זאת הם לא הושפלו מול הקבוצות באירופה הבעיה שלהם הייתה הביטחון וההתקפה כי הם לא חטפו הרבה) ליד שכטר צריך לשים את בן סהר( וארבייטמן על הספסל)
בניון כמובן עם ורמוט ביחד בקישורעם תמיר כהן  ואביחי ידין מאחוריהם  ולדעתי- ומי שלא יסכים איתי אלא אם הוא אוהד חיפה אז שיגיב- קטן לא צריך לשחק. בחיפה סתם תלויים עליו ובאירופה ראינו כמה כדורים הוא איבד. הוא תופס יום פעם בשנה ואז אי אפשר לעצור אותו אבל זה לא ממש מספיק.
תגובות
השב   •  11
126
רייקארד12/02/2010 12:08
רייקארדרייקארדרייקארדרייקארדרייקארדרייקארדרייקארדרייקארדרייקארדרייקארד
השב   •  00
125
לא יעזור מאמן זר12/02/2010 12:04
לא יעזור מאמן זר אחרי כמה חודשים הוא יגיד "חסר בישראל יסודות משחק" אבל עם כבר לוזון מתעקש על מאמן זר לפחות שברקוביץ יהיה עוזר מאמן
השב   •  00
124
דניאל12/02/2010 12:02
שתי מילים לכל הדיונים המיותרים שיש לאחרונה: אייל ברקוביץ'' .

שבת שלום :)
השב   •  00
123
דולפין12/02/2010 12:02
השב   •  30
122
ראמי זיאד12/02/2010 12:01
כולם מחזיקים אצבעות
השב   •  00
121
אוראל אמזלג12/02/2010 12:00
חבל לחפש רחוק שמה שאנחנו צריכם נימצא מיתחת לאף
צריך מאמן ישראלי צריך את ברקוביץ
הוא היחיד שיכול לעלות אותנו לאן שהו
השב   •  00
120
אמג''ד בדראן - צ''לסי בדם12/02/2010 11:59
ודווקא טרים יגיד לכם אני לא אאמן רוצחי ילדים הטורקים יותר נוקשים ושונאים את ישראל מהמצרים חבל אל תבזו את עצמכם עם זרים שלא יסכימו לבוא תביאו אחד משלכם וזה ברקו וביי
השב   •  02
119
אייל12/02/2010 11:59
בגלל זה עדיף מאמן ישראלי נטו כי זה סתם ביזבוז כסף וזמן יקר שאין לנו

למאמן זר הצתרך בערך 2 או 3 קדנציות שיוכל לתת משהו לנבחרת מכל הבחינות
השב   •  00
118
אדם אלעוברה12/02/2010 11:58
אנחנו רוצים שישראל תעלה ולא הולנדי או איטלקי ישראל ורק ישראל .יאלה ברקו בהצלחה אח שלי
השב   •  00
117
אייל12/02/2010 11:56
בדרך גלל אני לא מסכים אם אהדי הפועל "גועל" ת"א אבל במקרה הזה אתה צודק

זה שיליוב של נסיון אם רענון צעיר לנבחרת

וזה לטעמי יכול להכניס לנבחרת את הדבר הנכון ביותר
השב   •  00
116
יאיר12/02/2010 11:55
לוזון ושפיגלר ממשיכים אם הפוליטיקה וכיסוי התחת שלהם, הם מבזבזים את כספנו על כיסוי התחת שלהם במקרה של כישלון הם יגידו הבאנו את התותחים הכי טובים שיש אבל הם ממשיכים לעשות שטויות על חשבוננו לנבחרת היום אין צורך במאמנים שיבואו לפה ל 20 יום בשנה לעשות מכה של 2.500.000 מיליון יורו לשנה ותדע לך באם תקחו מאמן מבחוץ אז תבנו על זה שאנחנו נחרים את המשחקים ואז גם תדאגו להביא אוהדים גם מחו"ל שניכם מתחילים להגעיל אותנו או שתתפטרו או שתתחילו להאזין לנו האוהדים . אנחנו מקווים שתחשבו תהיו אמיצים כמו שעשתה ההתאחדות בליטא. שלקחה שחקן עבר שלהם. אוהדים יקרים באם לוזון יביא מאמן זר תתקיים עצומה של האוהדים להחרים את משחקי הנבחרת הרי לוזון רגיל לשחק באיצטדיונים ריקים (מכבי פ"ת) שימשיך בדרך שלו , שפיגלר אנחנו ממש מרחמים עליך על העליבות שבך , הנסיעות במחלקת העסקים באירופה על חשבוננו שינו אותך ואת מחשבתך . רק כחול לבן אם נשמה והאהבת המדינה יצליח פה. טוב שלוזון לא שר הביטחון הוא עוד היה מביא רמטכ:ל מתורכיה .
השב   •  61
עומרי12/02/2010 14:37
למה לעשות קונספרציות למה למה זה טוב
השב   •  00
115
אוהד ישראל12/02/2010 11:54
מסכים : כחול
לא מסכים: אדום

לוזון אתה מחפש תשומת לב כמו כל אחד זה לא מקובל עלינו גם גיא לוזון יהיה בנבחרת לא נתלונן בעיקר כחול לבן
השב   •  309
אוהד ישראל12/02/2010 12:42
אך ורק כחול לבן
השב   •  01
114
gidi12/02/2010 11:54
השב   •  20
113
אייל12/02/2010 11:53
בשביל 2.5 מליון יורו גם אני רוצה לאמן אני ישקיע 7 ימים בשבוע ללא חופשות אתן מעצמי 100 אחוז מה שדרוש אקדם כישרונות אדבר שטויות בטלביזיה ובסוף נגיע למקום שלישי או רביעי אז זה משנה מי יאמן. לוזון צא גדול ותן לי לאמן.
השב   •  00
112
אוהדת12/02/2010 11:53
השב   •  30
111
מאמן זר מנוסה ובהקדם12/02/2010 11:50
יכולה להגשים משאלות למאמן חסר ניסיון, צריך מאמן עם קבלות, לוזון צודק
השב   •  51
110
גדי12/02/2010 11:45

השב   •  00
109
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:44
השב   •  00
108
ירוק בווריד12/02/2010 11:43
רק ברקו יצליח.אבל שילוב מעניין שלדעתי זה מה שיצליח הכי הרבה..ברקו ועטר או ברקו ונמני!!
השב   •  10
107
קלינטון12/02/2010 11:39
לא פראיירים פה בארץ, וואלק אם רייקארד לא יוציא משהו מהנבחרת הזאת אף אחד לא יוצא.
לפטר את כל השחקנים ולחפש 11 חדשים.
חוץ מיוסי כמובן, הוא המקצוען היחיד במדינה הזאת, וגם טל בן חיים משהו.
השב   •  60
אסף12/02/2010 12:04

השב   •  20
106
אליהו12/02/2010 11:39
הקוסם והגאון ביותר בכדורגל לא יצליחו לתקן את המצב .לכדורגל הישראלי נדרשת עבודה יסודית ,וחריש עמוק .בכדי להחזיר את הרמה של הכדורגל שלנו להישגים כמו מונדיאל 70 .
השב   •  00
105
אבופליץ12/02/2010 11:35
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
104
אורן ירוק12/02/2010 11:34
השב   •  10
103
טל12/02/2010 11:33

השב   •  01
102
אלי12/02/2010 11:33
השאלה הגדולה היא "איזה מאמן יכול להוציא את הכדורגל הישראלי מהדיכאון בו שרוי הכדורגלן והכדורגל הישראלי"??
הדבר הראשון שצריך זה ליגת על בכמה רמות טובה יותר מהרמה הנוכחית.מתקנים כדורגל טובים יותר.
השקעה רצינית יותר בילדים והנוער .
תוסיפו לזה מאמן רציני ומוכשר ,שידע להנהיג וללכד סביבו את השחקנים .
אולי נצא מהדיכאון .
השב   •  20
101
אורן ירוק12/02/2010 11:32
השב   •  00
100
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:32
השב   •  22
99
אחד מבפנים12/02/2010 11:31
זה מצויןן הרי כל המאמנים הזרים שהיו פה היו הצלחה מסחררת, ראה טון קאנן לואיס פרננדז, נילסן,מתיאוס ועוד רבים אחרים שלקחו ים של כסף כדי לטוס חינם לחו"ל,
התגובה הינה סאטירית
השב   •  00
98
יניב12/02/2010 11:31
השב   •  00
97
guy12/02/2010 11:31
השב   •  10
96
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:31
השב   •  20
ירוק12/02/2010 12:58

השב   •  10
95
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:30
השב   •  20
94
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:30
השב   •  20
93
אחד מבפנים12/02/2010 11:29
השב   •  20
מירו12/02/2010 11:48
כל היתר לא מעניין
השב   •  11
92
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:29
השב   •  20
91
ORAN12/02/2010 11:29

אבל אם ימונה מאמן זר ואפילו אם זה יהיה חוס הידניק, אני נשבע שלמשחקים של הנבחרת אני לא הולך, ובדרך כלל הלכתי ל3-4 משחקים כל קמפיין.

השב   •  31
90
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:29
השב   •  10
89
ירוק בדם12/02/2010 11:28
אם יביא מאמן זר, עד שילמד מי הם השחקנים איך משלקים מי יודע ומה תקפיד ומה עושה
זה סתם בזבוזזמן..
מאמן ישראלי נורמלי ולא כמו קשטן ששנא את מכבי חיפה.
מאמן כמו ברקו או כמו שלמה שרף מאמנים כאלה
השב   •  20
88
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:28
השב   •  20
87
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:28
השב   •  00
86
יאללה חיפה!~!12/02/2010 11:28
השב   •  20
85
אורי12/02/2010 11:26
הלוואי שישחקו אצלנו בנבחרת ישראל שחקנים כדונאדוני ,רייקאר ,קואמן.אם הם היו מועמדים לשחק בנבחרת אז אולי היינו יכולים להתחיל לחלום לעלות למונדיאל .אבל השחקנים האלה מועמדים לנבחרת כמאמנים ,והעליה של הנבחרת תלויה יותר בשחקנים טובים ומוכשרים ,שנותנים כבוד למאמן ולמדים של נבחרת ישראל. .
השב   •  30
84
טל12/02/2010 11:25
חח סתם רק ברקוביץ'' לנבחרת
השב   •  41
זוהר ארגוב12/02/2010 13:40
השב   •  10
83
ישראלי12/02/2010 11:24
היה פה מאמן צרפתי מפורסם ואימן בירושלים
ואחר כך הגיע לפה מאמן גרמני מפורסם ואימן בנתניה, אין קסמים והמאמנים האלה לא מתאימים לנו
אם כבר שיקחו את ראובן עטר
גם יחסכו וגם יגיעו להשגים
הוא מה שנקרא הימור בטוח ולא יכול להיכשל
השב   •  00
82
קומאן ודונאדוני גרועים והגנתיים יותר מקשטן וגוטמן12/02/2010 11:24
השב   •  00
81
סוף סוף מאמנים ברמה גבוהה12/02/2010 11:22
ההתאחדות זו לא עמותה להגשמת משאלות עם כל הכבוד רק מאמן מנוסה זר ברמה שיש ברשימה הבאמת מכובדת
השב   •  20
80
אור12/02/2010 11:19
השב   •  00
79
ירוק מקטמון=]12/02/2010 11:18
מי שמסכים כחול מי שלא אדוםם
השב   •  65
78
שלומי מזרחי12/02/2010 11:17
מאמן זר לא יצליח כאן רק מאמן ישראלי
השב   •  01
77
שוש12/02/2010 11:16
כל השאר מאמנים הגנתיים שיהרגו אותנו שוב
השב   •  61
76
איציק לוזון12/02/2010 11:15
רק אבי נמני מסוגל, יכול וצריך לאמן את הנבחרת! יאללה קלינגר תחזור למכבי.
השב   •  18
רון12/02/2010 11:35
אבל למה לעשות זאת לנבחרת?
השב   •  20
75
משה12/02/2010 11:14
לנבחרת.מאמן זר לא יעזור הגרלה קשה
לנבחרת שצריכה להיות בבית עם קפריסין
לוקסמבורג מלטה אפגניסטן אז אולי נעלה
השב   •  10
אלי12/02/2010 11:36
השב   •  00
74
איתן12/02/2010 11:13
עכשיו צאו
השב   •  13
73
shbaron12/02/2010 11:13
יש לנו שחקנים מעולים ובלי שום ספק אם מאמן רציני אפשר להעפיל ליורו אם הבית הקרוב! חייבים מאמן זר אם רקורד מוכח אם כל הערכה שיש לי לברקוביץ'' עדיף שיתחיל את קריירת האימון שלו דווקא בקבוצה קטנה בישראל ולא בנבחרת כי בדרך כלל שמתחילים בגדול נכשלים בענק!
השב   •  20
72
אייל12/02/2010 11:12
קוסם וגאון בכדורגל זה לא מספיק לדעתי לאימון נבחרת.בכדי להיות מאמן מצליח ולהעלות את נבחרת ישראל ליורו .צריך המאמן להיות קוסם וגאון בכדורגל ,וחייב שיהיה לו תכונות של מנהיג שיוצר אווירה של התלהבות והקרבה בקרב שחקני הנבחרת.השאלה האם לברקוביץ יש את התכונות הנדרשות ממאמן נבחרת כדורגל.
השב   •  32
עמתי המכביסט שד אדום12/02/2010 11:24
מאמן נבחרת לא צריך להגיד לשחקנים שלו לאן לרוץ ואיך למה וכמה מאמן נבחרת הוא יותר מוטיבטור כזה הוא רק בוחר את השחקנים שבכושר הטוב ביותר ושם אותם בהרכב אם ברקו יגיע אז הוא לדעתי מושלם כי הוא לא יעשה מניפולציות ויזמין את מי שחבר הכי טוב שלו אלא את מי שהכי טוב
השב   •  01
נעם12/02/2010 11:47
הוא מנהיג ומוטיבטור, הוא מבין כדורגל מצוין, יותר מהרבה מאמנים. לדעתי יהיה מנהל משחק טוב, ויש לו תביעת עין טובה בקשר לפוטנציאל ולכושר של שחקנים.

בדיוק התכונות שצריך לאימון נבחרת.

מה שאין לו, זה תכונות שצריכות להיות למאמן מועדון, כמו מוכנות לעבודה סזיפית על טקטיקות. ואפילו מוכנות לעבודה מתחת לבעל בית שיושב לו על הראש.

בגלל זה אני חושב שהוא עושה בשכל בינתיים במסלול שהוא מטווה לקריירת האימון שלו. או נבחרת, או ילדים.
השב   •  11
71
מבורך12/02/2010 11:11
רק אייל ברקוביץ מגיע לו צאנסס
השב   •  00
70
שי12/02/2010 11:10

השב   •  33
69
אייל12/02/2010 11:09
מאמן שלא מפחד כמו קשטן האפס שעולה בבית עם חלוץ אחד כולה נגד שוויץ ויוון . מאמן עם ביצים !
הדרך היחידה שיש לישראל להצליח זה ע"י התקפה ורק התקפה .  אין לנו הגנה טובה ועם הגנה לא נכיע לכלום .
פשוט צריכים לשלוט במשחק כמה שיותר שהכדור יהיה אצלנו וכמה שיותר בעיטות לשער  .
פשוט מאוד !!
השב   •  20
68
אבי.ד.12/02/2010 11:08
רייקארד? להתאחדות יש את הכסף? בעצם למי אכפת זה רייקארד חברים אחד המאמנים מהטובים בעולם, הלוואי שיגיע, מר לוזון להחתים אבל מהר ויפה שעה אחת קודם.
השב   •  91
67
אללה מכבי.12/02/2010 11:07
למה ניראלכם שאחד מהם יבוא לחור הזה ?!?!
השב   •  10
66
מישהו12/02/2010 11:07
לפי דעתי אבי לוזון עושה בשכל שהוא מביא מאמן זר אתם לא יודעים איך זה ישפיע מבחינה פסיכולוגית על שאר הנבחרות שיראו שיש לישראל מאמן בעל עבר מפואר כמו רייקרד שאר הנבחרות ישקשקו מישראל עכשיו מי שמסכים כחול
השב   •  83
65
יעקב12/02/2010 11:05
השב   •  111
אורן ירוק12/02/2010 11:31
השב   •  160
אוהד בית"ר ושונא את כל השאר12/02/2010 12:33
כי היא לא עשתה צבא !!
אסור להשתמט משירות למדינה !
הזרים בין כה וכה, יבואו רק בשביל כסף !
השב   •  50
64
אלכס12/02/2010 11:05
השב   •  11
63
דני12/02/2010 11:03
המאמן חייב לדעת להלהיב את השחקנים ,וללכד אותם סביבו.הכימיה בין המאמן לשחקנים צריכה להיות טובה מאוד.רק כאשר השחקנים יראו שיש מאמן שמבין כדורגל ,מאמן שמבין אותם ,הם יתנו מעצמם הרבה יותר למען הנבחרת והמאמן .
אני חושב שכאשר לואיס פרננדס היה בביתר ,הוא הצליח להוציא משחקנים אלמונים וצעירים כדורגל משובח ומהיר ,שלא רואים בישראל.בקמפיין האחרון לצערי נראה שיש נתק וחוסר כבוד הדדי בין השחקנים למאמנים קשטן וסיני.אם פרננדס יהיה המאמן בתוספת עוזר מאמן ישראלי צעיר ,אני מאמין שפרננדס יצליח להלהיב את שחקני הנבחרת וללכד אותם ,כך שכל שחקן כדורגל ישראלי יעשה את כל המאמצים בכדי להיות בנבחרת ישראל.
במילים פשוטות צריך אווירה חיובית סביב הנבחרת ,ושחקנים בעלי כושר גופני מצויין שרוצים לתרום ולשחק בנבחרת.
השב   •  20
62
מכביסט מהדרום12/02/2010 11:01
השב   •  33
61
יוסי בניון נשמה12/02/2010 11:00
ריקארד הוא יוצא מלך אבל אני עדיין מעדיף את ברקוביץ!
השב   •  52
60
רק ברקוביץ12/02/2010 10:58
השב   •  32
59
נבחרת ישראל12/02/2010 10:57
חייבים מנגר זר לכל הנבחרת ועוזר מאמן אייל ברקוביץ זה שילוב מדהים ולעתיד ולעכשיו.. ומתחת מאמנים ישראלי ולנבחרות הצעירות ולהתחיל לבנות מסורת ואימון ברמה גבוהה וחייבים לתת זמן לצוות הזה להשפיע כ5 שנים לפחות ואז ניראה פה כדורגל ברמה גבוהה והצלחות כמו שהיהודים יודעים לתת!
השב   •  41
58
נתנייתי12/02/2010 10:57
מאמן תותח וענק אמן שיהיה כאןן למרות שלא נראה לי הלואי
השב   •  41
57
dude12/02/2010 10:56
השב   •  30
56
מה יהיה12/02/2010 10:55
השב   •  00
55
ל.ד12/02/2010 10:55
ככה יעזורו ל להתאקלם וגם להרגיע את הקהל והשחקנים כשיש מי שמדבר בשפה שלהם,שילוב לעניין!
אולי ברקוביץ ילמד לאמן בתחילה כעוזר מאמן .
השב   •  20
54
ל.ד12/02/2010 10:51
בהתחלה חשבתי שיביא מאמנים דרג ז אבל אחרי השמות האלה חייבים להוריד לו את הכובע למרות שאני מניח שתהיה עלות כספית גבוהה,אך עדיין שאפו על ההליכה עד הסוף
השב   •  10
53
קשטן12/02/2010 10:50
בואו קצת נהיה ריאלים אנחנו מתנהגים כמו שכונה הליגה שלנו כל כך עלובה אין מגרשים הקהל לא מגיע למשחקים כל שחקן חושב את עצמו לכוכב גדול אבל הראש שלו זה רק מועדונים ופאבים שחקן עצלן שמתעורר כל יום בשעה שתיים בצהרים ומזייף באימונים נפצע כל יומיים.אז תצאו מהסרט שאתם חיים בו גם עוד מאה שנה לא נעלה למונדיאל גם אם נהיה קבוצה בודדה בבית בלי מתחרים!
השב   •  122
דני12/02/2010 11:06
אל תגזים ,נראה לי שזה רעיון גאוני .נבחרת ישראל תתמודד לבד בבית ,וכך נוכל להבטיח את העליה שלנו.אחרת אני לא רואה אפשרות שנגיע למונדיאל או יורו בעתיד הנראה לעין.
השב   •  52
בעל לבאדום12/02/2010 13:36
השב   •  10
נאור הצהוב12/02/2010 13:51
נמאס כבר מהשטויות האלה שאתה אומר שחקנים עצלנים אתה לא יודע מה הולך שם בכלל בכל הקבוצות יש 3 אימונים ביום כל השבוע ומלא שחקנים ישראלים מחוזרים בליגות הבחירות
אני מאמין שעם מאמן טוב שיודע לבחור שחקנים ולא פחדן כמו קשטן וגרנט אנחנו נגיע למונדיאל וליורו

אין אמונה,אין הישגים.
השב   •  30
52
ביתרי12/02/2010 10:49
פרננדס מכיר כבר את המנטליות של הכדורגל בישראל .לאחרים זה יקח קצת זמן ,והם עלולים לפספס את העליה ליורו 2012.
אפשר לקחת את לואיס פרננדס שכבר הוכיח בביתר י-ם מה ניתן להוציא מהכדורגלן הישראלי ,ולהצמיד לו עוזר מאמן ישראלי ,שיהיה מתאם בין המאמן לשחקנים.ולכן אני חושב שראובן עטר ולואיס פרננדס יכולים כצמד להוביל את הנבחרת קדימה.רק מאמן שיוכל להוציא יותר משחקני הנבחרת יוכל להוביל להישגים.מאמן טוב כמו קשטן שלא הוציא יותר מהשחקנים ,נכשל בקמפיין .
ההצלחה של הנבחרת היא בעיקר שילוב בין המאמן לשחקנים ,אם השחקנים לא ייתנו יותר מיכולתם הנבחרת לא תצליח ,יהיה המאמן הכי גאון בעולם .
השב   •  61
51
רובי12/02/2010 10:48
השב   •  23
50
מאמן זר והשמות וואוו, יופי לוזון12/02/2010 10:47
השב   •  23
49
hatem12/02/2010 10:47
אם הפעם באמת רוצים לעלות חיבים ללכת על מאמן זר פתיח או רייקרד  
השב   •  11
48
ליאור12/02/2010 10:46
השב   •  00
47
אמיר12/02/2010 10:46
רק את אייל לנבחרת !

לוזון ? צא מהסרט
השב   •  31
46
auau12/02/2010 10:46
יסודי, מכיר את המנטליות, היה פה כבר פעם והצליח בגדול עם שחקנים פחות מוכשרים מאלה שיש היום. ולדעתי, ברבע מחיר. יאללה לוזון, תעשה משהוא מועיל לשם שינוי.
השב   •  02
45
המומחה12/02/2010 10:45
השב   •  30
44
איש חושב12/02/2010 10:45

לוזון אל תבזבז את הכסף לא על משכורות עתק. לאמן את הנבחרת זה כבוד ולא גוב.
 

השב   •  30
43
קנגרו חבר של קואלה12/02/2010 10:44
berco
השב   •  21
42
קנגרו חבר של קואלה12/02/2010 10:42
רק ברקו !
אחרת נצטער.
השב   •  31
41
fb12/02/2010 10:42
השב   •  30
40
שגיא12/02/2010 10:40
לוזון, אל תהיה מנותק מהעם,ומאוהדי הספורט והכדורגל. יש לובי וקונצנזוס אדיר להשמת ברקוביץ בנבחרת, בין אם אוהדי הכדורגל ובין עם בתקשורת. תחשוב על ההשלכות. כבר יצאת בהחלטה מטומטמת אחת השנה, באינוס שיטת פליאוף הזויה שאין לה אח ורע בעולם. בנוסף, כל מי שעוקב רואה את הלכלוך והשחיתות שמתרוצצת בהתאחדות. הגיע הזמן לעשות סדר ! אין לך מה לברוח מזה, אלא אם כן אתה רוצה למצוא את עצמך רדוף בקללות והשמצות על ידי כל אוהד בכל אחד מיציאי הכדורגל של המועדונים ברחבי הארץ. עדיף שתבחר בברקוביץ, ככה תתן תרופה למצב העגום שלך, ובנוסף, במידה ונכשל שוב, האחראיות תרד ממך ותעבור חזרה עלינו אוהדי הכדורגל.
בנוסף, הגיע הזמן לבטל את השיטה ההזויה של הפלייאוף. מה שווה הדרך?! למה צריך להשקיע בכל שבת על המגרש?! בדרך הזו, ניתן לקצר את הליגה לסיבוב אחד ולעבור ישירות לפלייאוף.
השב   •  22
39
ירוק ירוק12/02/2010 10:40
רק ברקוביץ שום מאמן זר לא יעזור,עברנו כבר את הסרט הזה עם ניסלן.אייל זה האיש המתאים הוא מכיר את המנטליות מכיר איך צריך להתנהג לשחקנים המפונקים פה..בהצלחה..
השב   •  21
38
ברקוביץ12/02/2010 10:40

השב   •  01
37
נעם12/02/2010 10:39
אלא באמת שמות גדולים שיכולים ללמד אותנו דברים חדשים.
מבין כל השמות האלה הייתי רוצה לראות את פתיח טארים או רייקרד מכיוון שלהם יש הצלחות מוכחות באימון נבחרת, ששונה מאוד מאימון מועדון (ותשאלו את קשטן).
בדיוק בגלל הסיבה הזאת אני חושב שדונאדוני לא מתאים.

ובדיוק מהסיבה הזאת אני חושב שאם כבר מאמן ישראלי, אז ברקו, במקום שמה שקובע זה ניהול המשחק,שנובע מהבנת המשחק, ובחירה נכונה של שחקנים הוא יכול להצליח מאוד. מה שכן, לא הייתי נותן לו לעבוד עונה שלמה במועדון.

מי שמסכים, שימליץ
השב   •  30
36
רק ברקוביץ הצעיר12/02/2010 10:39
הוא מכיר את השחקנים של המדינה שלו, לא צריך לבזבז זמן על היכרות של כל שחקני הכדורגל העומדים לרשותו, יש לו את היכולת לתמרן בין השחקנים הכי  התקפיים  וחוץ מזה  הדבר הכי חשוב. הוא  כל כך רוצה  ויש לו מוטיבציה אדירה להצליח שהוא יעשה את הכל  על מנת שלא ידברו אחרי זה  מאחורי גבו.תנו לברקוביץ.מה יש כבר  להפסיד..הרי  כל מישהיה לפניו כבר נכשל.
השב   •  11
35
פיני12/02/2010 10:38
השב   •  31
34
נאור12/02/2010 10:38
ישראלי כבר מכיר את השחקנים ויודע את היכולת שלהם!! לא להביא מאמן זר!! לא להביא מאמן זר!! מאמן זר לא מתאים! מאמן זר לא מתאים! מאמן זר לא מתאים!
השב   •  84
א12/02/2010 11:05
בגלל זה הוא תמיד שם בהרכב שחקנים שלא
היו ראויים להיות בסגל אפילו !
תפסיק לדבר שטויות, לפחות מאמן זר יראה לבד ויחליט בדיוק לפי אותה תקופה מי השחקנים הטובים.
השב   •  30
ירוק12/02/2010 12:51
המשחק הראשון במוקדמות לא שבוע הבא. המאמן יכיר את השחקנים כמה זמן אחרי שהוא ימונה. גם אם נפסיד במשחק הקרוב ברומניה זה לא יהיה נורא- כי הנבחרת לא תהיה מוברת עם המאמן.
השב   •  10
33
אנטיביוטי12/02/2010 10:36
וזה אומר או רייקרד או קומן, הכדורגל האיטלקי מגעיל, התורכים הם כמונו פחות או  יותר ,אולי קצת יותר כי יש להם זרים הרבה יותר טובים ויש למקומיים ממי ללמוד ולהתקדם..
השב   •  00
32
ליפי12/02/2010 10:36
שיאמן את בית''ר או משהו כזה קודם.
השב   •  40
31
מס חסויי12/02/2010 10:36

לוזון תשמע ממני תשים את שלמה שרף + דרסלייה וזהו . אין דבר כזה שמאמן זר הצליח .

השב   •  10
30
פרדוסי (פרדיס)12/02/2010 10:34
תביא אותו יללא אחלה מאמן
השב   •  14
29
ריאל & בית"ר12/02/2010 10:34
מובן?!
השב   •  20
28
..12/02/2010 10:33
פרנק רייקארד,רוברטו דונאדוני,פתיח טרים, רונאלד קומאן ושיר-אל !! פפ גרואוויולה יאמן את ישראל.. לוזון, צא מהסרט ! עדיף את ברקוביץ'' !
השב   •  120
27
קובי12/02/2010 10:32
אם ברקוביץ רואה את עצמו מתאים לאימון נבחרת ישראל הוא צריך להתחיל ולאמן קבוצות בליגה הישראלית.ברקוביץ סימן לו למטרה את הנבחרת והוא יודע שכישלון שלו באימון קבוצה ישראלית יעורר לו מתנגדים רבים לגחמה שלו.מה עושה ברקוביץ ישר מנסה לקפוץ לאימון הנבחרת הישראלית בלי כל ניםיון אימון קבוצת כדורגל.תראו את אלי אוחנה שלו קריירה גדולה בארץ ובאירופה ואף זכה עם מכלן בגביע המחזיקות,אוחנה לא מצליח להביא את הקבוצות בהן אימן להישגים מזהירים מה שאומר ששחקן כמה שיהיה מוכשר לא אומר שיהיה מאמן טוב.אז ברקוביץ לפני אימון הנבחרת תאמן כמה שנים בליגה הישראלית ונראה מה אתה שווה עד אז רק מאמן זר כמו רייקארד יתאים לאימון הנבחרת
השב   •  122
רון12/02/2010 11:33
ברקוביץ חושב שאתה כזה טוב ?
למה שלא תיקח את ביתר אשקלון ותעלה אותה ליגה? .לנסיון
תוכיח משהו.
טוב שלא אמרת שאתה רוצה להשתתף בהפלת הכור האירני
השב   •  20
יוסף12/02/2010 13:52
ב 100%
השב   •  00
26
שי12/02/2010 10:32
או ברקוביץ''
השב   •  11
25
לוזון חמור12/02/2010 10:31
ההתאחדות לכדורגל פח, רק מאמן ישראלי.
השב   •  10
24
עמיחי12/02/2010 10:31
אותה מנטלייות,והוא הגיע להישגים מצויינים עם שחקנים בינוניים
השב   •  80
23
יניב12/02/2010 10:31
אני עם נבחרת גמרתי לתמיד!

לא אבוא יותר למשחקים ולא אצפה במשחקי נבחרת

שיהיה בהצלחה לנבחרת, אני נגד לוזן ולוזר ומאמנים אחרים.. לוזון לא לומד אף פעם. ולמילה שלו אין משמעות

הבטיח להתפטר, לא עשה כן..

גועל נפש.
השב   •  84
22
ניר12/02/2010 10:30
לוזון העם רוצה את ברקוביץ, למרות זאת אם החלטת על מאמן זר אז מאמן שהצליח כמאמן נבחרת ולא רק שם גדול כמו דונאדוני שנכשל כמאמן!
השב   •  30
21
מאמן כדורגל12/02/2010 10:30
מוטלה שפיגלר מהאסכולה הישנה
פלוס אייל ברקוביץ
מוטלה שפיגר היה במונדיאל כבר בתור שחקן
הוא יידע להביא את הערכים של פעם
כולל המשמעת הערך הספורטיבי
ואייל ברקוביץ יביא איתו את היושר החוצפנות והכשרון הנדיר וראיית המשחק הנדירה
שילוב של שניהם יוביל אותנו פעם ראשונה ליורו


השב   •  140
20
אנטיביוטי12/02/2010 10:30
השב   •  40
19
דודי12/02/2010 10:26
אבי לוזון שמע רעיון! אני הייתי ממנה אחד מהשמות הללו +אייל ברקוביץ,זה יהיה שילוב גדול ומנצח.[ככה גם אתה תצא גדול!]
השב   •  40
18
דביר יצחק12/02/2010 10:26
אני רוצה לשאול אותכם למה? ברקוביץ'' אימן פעם קבוצה? אתם יודעים את המשחק שלו בתור מאמן? לא! לפי דעתי רייקארד המאמן האולטימטיבי לאמן את נבחרת ישראל,לבן אדם יש ידי זהב!
השב   •  4910
קובי12/02/2010 10:39
חתיכת טמבל תפסיק,
מי אמר שהוא חייב נסיון? הכי חשוב זו הבנת המשחק החכמה והערמה, וברקוביץ'' מבין כדורגל הרבה יותר טוב מהרבה מועמדים פוטנציאליים אחרים, אנחנו הולכים עם הלב ובוחרים מאמן שלא יעשה חשבון לתקשורת וידע איך לרצות את הקהל! וגם אם לא נעלה לא יקרה שום אסון, חווינו את זה מספיק פעמים, אך הכי חשובה לנו תהיה הדרך, לא כמו הטורניר הקודם שגם לא נהנינו מכדורגל ובנוסף לא עלינו, היה בזיון!
השב   •  117
17
יעקב12/02/2010 10:25
לוזון זורק שמות באוויר,למה לא להוסיף את פרגסון,וונגר??.לוזון אתה קשקשן
השב   •  50
16
יריב12/02/2010 10:25
חייבים מישהו שמכיר את השחקנים בארץ ולא יעשה ניסויים הזויים, ומכיר את המנטליות ההישראלית של יהיה בסדר.

השב   •  10
15
אוהד12/02/2010 10:24
אני חושב שלא כדאי ללכת על מאמן זר,הכי טוב והכי פשוט ללכת על מאמן ישראלי שמכיר את המנטליות של השחקנים,שיחדיר להם מוטיבציה. אחד ווינר כמו ברקוביץ''.אני מקווה מאוד שהוא יהיה המאמן הבא של נבחרת ישראל.
השב   •  22
14
אמיר מזרחי12/02/2010 10:23
השב   •  81
13
בית גאן<><>שוויץ של ישראל **בנוף12/02/2010 10:22
רייקרד הכי מתאים
השב   •  20
12
בית גאן<><>שוויץ של ישראל **בנוף12/02/2010 10:22
לא תתחרטו
השב   •  70
11
נמני12/02/2010 10:21
טון קאנן! ח
השב   •  42
10
צהף12/02/2010 10:21
צריך להחזיר את האהדה והעניין לנבחרת, דבר שרק ברקוביץ'' יכול לעשות במצב שלנו עכשיו.
השב   •  92
9
בית גאן<><>שוויץ של ישראל **בנוף12/02/2010 10:20
מתאים לנבחרת
השב   •  120
8
רונן12/02/2010 10:20
מיסטר לוזון  כל הפגישות בשבת יביאו לכישלון בקמפיין הבא
יאללה ברקוביץ

השב   •  60
7
שלומי12/02/2010 10:20
כל העם רוצה ברקוביץ והוא ממשיך בשלו-יבזבז את כל כספי משלם המיסים על מאמן שהדבר הראשון שיגיד אחרי כמה חודשים פה זה שחסר פה יסודות.
השב   •  233
6
גיא12/02/2010 10:18
אבל רייקארד או דונאדוני עם כבר הם אימנו בעבר בקבוצות גדולות באירופה
השב   •  3514
אדם אלעוברה12/02/2010 10:22
הם טובים אני מסכים איתך אבל תבין משהו אלה מצליחים שיש להם צק הפתוח ביד ויכולים להביא שמות שאפשר רק לךחלום עליהם
השב   •  60
יוסי בניון נשמה12/02/2010 11:01
שאי אפשר להביא שמות לנבחרת מה יעזור להם צק הם יקנו את מסי ניבחרת זו נבחרת ואי אפשר לקנות לה שחקנים
השב   •  40
אדם אלעוברה12/02/2010 11:37
אתה פשוט חזרת על מה שאמרתי בדרך שונה
השב   •  41
5
ברוך12/02/2010 10:18
אם לוזון חושב שהוא יכול לשלם כל כך הרבה כסף מכספי משלם המיסים על מאמן זר , שיבוא לכאן "ללמד" אותנו כדורגל שישכח מזה כי בפעם הבאה שכל כך הרבה כסף מונח על השולחן הראש שלו יעוף ראשון ! ! !
ושימשיך לנסות להסתתר אחרי שפיגלר .
השב   •  352
דוד12/02/2010 12:12
כי הוא יודע שיקרעו אותו אם הניבחרת לא תצליח אז הוא מסתתר מאחוריו אבל זה לא יעזור לו גם ככה יקרעו אותו כי כמו שאמר פה מישהו יבוא מאמן זר ואחרי חודש יגיד שחסר לנו יסודות כאילו אנחנו לא יודעים את זה לבד
השב   •  40
4
אדם אלעוברה12/02/2010 10:18
אני לא בטוח שהם יודעים שיש נבחרת שקוראים להה ישראל .ומאיפה ישלמו להם.ולמה הם חושבים שזה יותר טוב מישראלים.ובאיזה סרט הם חושבים שהם חיים שיסקימו לאמן את הנבחרת החלשה בעולם.בקיצור ברקוביץ
השב   •  674
אדום לנצח12/02/2010 10:40

נשלחו כמה לנסות ולסגור את העסקה וזה רק עניין של זמן.ולמה לא הם כן יבואו

השב   •  70
3
גבריאל12/02/2010 10:17
השב   •  1221
2
redboy12/02/2010 10:16
אולי נאזרח את מסי ורונאלדו שישחקו בנבחרת שלנו לוזון צא מהסרט!
השב   •  551
1
ראשון12/02/2010 10:14
ראשון
השב   •  511
יורם12/02/2010 11:05
הענין במאמן זר הוא בדיוק בגלל המנטליות הישראלית של??ו. השח?נים שלנו ברובם ישראלים, מזלזלים, ולכן צריך מאמן זר שיחדיר בהם משמעת ומוסר עבודה. אך מצד שני מאמן זר לגמרי לא יוכל להעביר את זה. בעל מנטליות אירופאית לא יוכל להבין את הלך המחשבה של ישראלי. השילוב בין השנים יתכן שמצוי באייל, שכבר עכשיו לפי תגובות השחקנים רואים את ההערכה והיחס כלפיו. והמשחק שלו בחו"ל יכול לתת לו את יכולת ההקניה של ערכים אלו.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */