יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:30

דורה: אין מצב בעולם שאסכים להיות מספר שתיים

מאמן הפועל חיפה דיבר ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE. דני לוי: "יש לי הוכחות נגד זטמה". דגו שלא הורשה לשחק: "גורמים עבריינים? משהו כזה"

|
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י בתוכנית הספורט
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י בתוכנית הספורט

אופירה אסייג ודורון ג'מצ'י הגישו לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט עסקנו ב-2:2 של הפועל חיפה מול הפועל פ"ת. כידוע, הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, לא מרוצה כל כך מעבודתו של המאמן שלומי דורה והוא מעוניין לצרף לצוות המקצועי עוד איש מקצוע והוא מעוניין בניצן שירזי.

שירזי כבר הודיע שהוא לא יקבל על עצמו את התפקיד ללא שיחה עם שלומי דורה שמן הסתם לא ירצה שתהיה סמכות מקצועית מעליו. כך או כך, הפועל חיפה, שהחלה את העונה בצורה טובה, הידרדרה לתחתית והיא לא מצליחה לשחזר את היכולת הטובה מתחילת העונה.

גם אתמול, במשחק מול הפועל פ"ת הצליחו הבחורים מקרית חיים להשוות את התוצאה ממש בדקה ה-90 משער של ירו בלו.

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה התייחס לדברים: "מצה הרוח במפלס עליה. חייב להיות עניין. אני לא יודע אם הוא יביא את שירזי. אני מעדיף להתעסק בקבוצה ולא במסביב. קודם כל, זה שהיה איזה דיבור עם ניצן זה ידוע. אני שוחחתי איתו בטלפון. היה לנו שיחה אחרי הפרסום בעיתון".

"ניצן אמר לי שהפרסום לא הגיע ממנו. אנחנו מיודדים ומדברים על כדורגל. היה מה שהיה וקבענו שאחרי שאני אשמע מהבעלים, אני אחליט מה יהיה. הוא לא יחליף אותי ולא יהיה מעליי".

שלומי דורה (עמית מצפה)
שלומי דורה. (עמית מצפה)

המאמן של הפועל חיפה התייחס לעובדה ששירזי כנראה ינחת במועדון: "לפני שאני בולע, אני לועס. באכילה נכונה צריך ללעוס לפני שבולעים. לא קשה לי שמדברים על שירזי. לא היתה לי עוד שיחה עם יואב ואז אני אגיד לו ורק אחרי זה התקשורת. את שלומי דורה תראו ביום רביעי על הקווים. לא אמרתי שאני לא אוהב. אני מכבד את המקום שאני מכבד אותו. מי שמצפה שדורה יתפטר מחיפה, לא ישמע את זה. לא נכשלתי. הטעות הגדולה היתה שפתחנו מצוין ולא חילקנו את הכוחות. אנחנו לא במצב קריטי שאנחנו צריכים יועצים למיניהם. אם הייתי חושב על מישהו שאני יכול לעבוד איתו - זה ניצן. שאני אדע באיזה סגנון, זה הולך להיות, אני אחליט".

חמלדזה באימון הפועל חיפה (עמית מצפה)
שחקני הפועל חיפה. "לא חילקנו את הכוחות נכון" (עמית מצפה)

"אגו? למדתי שאם לא מרוצים מבנאדם אז אומרים לו להתראות. אני לא יודע מה הולך להיות. אני לא כועס על ניצן. בשיחה איתו, הוה היה אחל'ה גבר והוא אמר לי שאם אני לא מרוצה משיתוף הפעולה, אני לא אגיע. הוא לא בא בתור מאמן. ניצן שירזי הוא לא המאמן הבא של הפועל חיפה. כץ אמר שהוא רוצה להוסיף מישהו לצוות. מה יש לי לכעוס על ניצן. להיפך, אני מעריך אותו".

כשנשאל האם יואב כץ דיבר איתו בימים האחרונים: "יואב כץ לא יצר קשר אם אף אחד מאז שהוא טס ביום שבת. הוא דיבר עם ניצן? אז שידבר גם איתי. ביום שני, אני מאמין שאני אהיה על הקווים. עם ניצן לצידי? זה סיפור בהמשכים ונראה איך הוא יתפתח. אני לא יודע באיזה סגנון זה הולך להיות. אם יגידו לי שלוקחים לי סמכויות אז בחיים לא. אם ינחיתו אותו בתור נציג של בעלים, אז אין לי מה לעשות. אין מצב בעולם שאני אהיה מספר 2 אז יכול להיות שאתפטר".  

אלי מחפוד: "אנחנו לא מפנימים שאנחנו קבוצת תחתית"
בצד  השני של המשחק אתמול, מאמן הפועל פ"ת, אלי מחפוד, עלה לשידור: "התוצאה לא טובה אבל היה משחק טוב שלנו. שלטנו במשחק, כבשנו, חזרנו מפיגור. בדקה האחרונה, זה חוסר אחריות. שחקנים עלו למעלה לתת את השלישי. אנחנו לא מפנימים שאנחנו קבוצת תחתית אבל אם זה ילמד אותנו, אז זה בסדר" .

מחפוד (אלעד ירקון)
מחפוד. "זה היה חוסר אחריות בדקה האחרונה" (אלעד ירקון)

"היו משחקים שהפסדנו גם בבית. אנחנו לא מתרגמים את זה לניצחונות. צריכים להתחיל לנצח וזה מתסכל אותי. ברגע שנחבר 2-3 ניצחונות. לא תירגלנו את המצב של הדקה האחרונה".

מחפוד התייחס לטעות הקשה אמש בדקה ה-90: "יצאנו למתפרצת ובמקום להחזיק כדור הוא הגביה. טעות כזו יכולה לעלות לנו ביוקר. אנחנו נראים כמו קבוצת כדורגל וקשה לשחק נגדנו אבל לא מתרגמים את זה לניצחונות. אני חייב לשמור על השחקנים ביכולת הזו. כמה אפשר לסבול ממזל רע".

המאמן התייחס לשני שחקני הרכש החדשים, אלי ביטון וראובן עובד: "אלי ביטון כבר פתח בהרכב. עובד חזר מפציעה והוא כבר ב-18. שניהם ישדרגו אותנו בחלק הקדמי. אנחנו לא מספיק כובשים. גם עובד ובסיט יתנו אופציות התקפיות. אם שחקנים כאלה נתברג במרכז הטבלה".

עובד בבכורה (אלעד ירקון)
עובד. "הוא כבר היה ב-18 ביום שבת" (אלעד ירקון)

כשנשאל לגבי הזזתו של שביט אלימלך לעמדת מאמן קבוצת הנוער: "שביט? ביקשו ממנו לאמן את הנוער בכדי שיביא מהניסיון שלו. הוא נענה לבקשה. הנוער והבוגרים יעבדו ביחד כמו כל קבוצה בליגת העל. שביט רוצה לאמן ולקבל את ההחלטות. מאה אחוזים שהפועל פ"ת תהיה בליגת העל בסוף העונה".   

דני לוי: "יש לי הוכחות ותצהירים שחלים זטמה קשור לאחי נצרת"
גם יו"ר העמותה, דני לוי, עלה לשידור והתייחס בתחילה לאפשרות שירחיקו אותו מהמגרשים: "אין תיאוריה כזו שירחיקו אותי מצמיתות מהכדורגל אבל תראו איך עובדת ההתאחדות שעוד לפני שמעמידים אותי לדין כבר יודעים מה יהיה העונש".

דני לוי הפנה אצבע מאשימה כלפי השופט זטמה שנתן פנדל לאחי נצרת במשחק בין פ"ת לקבוצה מהמגזר: "בקשר לזטמה, לא יכול להיות שופט כדורגל שקשור לאחי נצרת במישרין. אחי זה קבוצה עירונית של העירייה והבית ספר שייך לעירייה. מחזיק תיק הספורט בעיר הוא יו"ר הקבוצה והוא והבוס הישיר של זטמה שמנהל בית ספר של אחי נצרת. הבאתי מאמנים ושחקנים וכל ההוכחות שמי שהדריך את קבוצת הנוער מולם זה השופט והם חתמו על תצהירים. הכל נמצא אצל אביבי, יריב טפר ושלום אבן עזרא. אפילו הם לא יודעים על מה אני עומד לדין".

דני לוי. האשמות חריפות (אלעד ירקון)
דני לוי. האשמות חריפות (אלעד ירקון)

"יכול להיות שיוסי אבוקסיס ישפוט את מכבי ת"א? הוא עובד באחי נצרת, הוא יכול לשפוט בקבוצה אחרת. חד משמעית, הוא לא יכול לשפוט. אני אומר שהוא מנהל את ביה"ס הכדורגל ועובד בעירייה ומנהל את המתנ"סים שלהם שלובשים שם חולצות של אחי. יש תצהירים חתומים של שחקנים שאומרים שזטמה הדריך את הקבוצה. אייל צור מנהל את הבית ספר של רמה"ש ופרש מכדורגל. יש לי הוכחות".

"אנחנו 11 אחים, אז אם ירחיקו אותי יבוא אח אחר. אז מה הם יעשו. אני לא טקטיקן ואני מדבר מהלב. צעקתי ששופטים מוכרים משחקים ושילמתי קנס ואז התפוצץ שופטים באדום. נפגשתי עם טפר ואני יודע הרבה דברים לא טובים באיגוד ואז אל תגידו דני לוי צועק. הוא  אמר לי שהוא ישקול. אני יודע שאתם הולכים לישון וחושבים איך נדפוק את דני לוי. בואו פעם אחת להקשיב לי. הם תמיד מחפשים אותי ואני לא פראייר ואני אחפש אותם".    

קאיד אבו עייש. &qout;הוא לא עובד שלנו&qout;
קאיד אבו עייש. "הוא לא עובד שלנו"

השופט לשעבר, יצחק בן יצחק, עלה לשידור: "אני יודע שחלים גר בנצרת ואני יודע שהוא משכמו ומעלה. דני עזוב אותך משטויות. אם פ"ת צריכה להישאר היא תישאר. אין אוהד יותר אדום מיצחק בן יצחק ועליתי למגרש והייתי נייטרלי. אני בטוח שזטמה גם ככה. דני, מה הוא בא לדפוק אותך?".

"אלון יפת עובד בחברת חשמל והוא מספק חשמל למשרדים של הפועל פ"ת אז זה אומר משהו?. ברגע שתתעסק רק בהפועל פ"ת, תראה כמה שהקבוצה שלך תצליח. הוא נולד בנצרת, אז מה?"

יו"ר אחי נצרת, כיאד אבו עייש, עלה לשידור והגיב לדני לוי: "אני מנהל את אחי נצרת מ-2006 ואני אצטרך לנהל את הקבוצה. זטמה מעולם לא היה בשום תפקיד בנצרת מ-2006. ראיתי את המשחק וראיתי את הטענות ודני, יצאת בנס מכרטיס אדום שחלים לא הוציא. בוא נלך לשחק כדורגל, שנינו בתחתית ונדבר על ספורט אמיתי".

חלים זטמה. במרכז הסערה (אמיר לוי)
חלים זטמה. במרכז הסערה (אמיר לוי)

דני לוי שאל אותו: "הוא עובד עירייה? הוא מנהל את הבית ספר?".
אבו עייש שלל את הדברים וענה: "הוא כבר כמה שנים טובות לא מנהל ועובד עירייה והוא פגע בנו לא פחות. איפה שהוא יכל לפגוע בנו, הוא פגע. אין קשר למציאות. הוא בחיים לא היה שייך לאחי נצרת. הוא לא מנהל את קבוצת הכדורגל. אם תוכיח שהוא עובד שלנו, אני אשא בכל ההוצאות שנגרמו לך. נראה לדני את החשבונות שלנו והוא יראה שהוא לא עובד שלנו. אז הוא טעה, הדברים יתקזזו".  

"אתם מבינים למה אני לא באיגוד..", אמר בן יצחק כשהוא רומז למצב באיגוד בסיום השיחה. 

גלעד קצב: "בפיורנטינה מאוד התלהבו מישראל זגורי"
האם סאגת אייל גולסה הגיעה לסיומה? הקשר שיצא בחשאי וחתם בלאציו האיטלקית, כינס הבוקר מסיבת עיתונאים בה הביע את התנצלותו כלפי השחקנים, ההנהלה והאוהדים ולאחר מכן חזר להתאמן עם החברים הישנים שלו. כתבנו, דורון בן דור, דיווח מהשטח.

גולסה מתקבל באהבה באימון הבכורה המחודש על ידי וסילי (דרור עינב)
גולסה מתקבל באהבה באימון הבכורה המחודש על ידי וסילי (דרור עינב)

גלעד קצב התייחס ללקוח שלו שחקן מכבי חיפה, ישראל זגורי, והרצון של פיורנטינה לצרפו: "הסיפור הגיע במזל כי חיפה לא שיחררה אותו לקבוצה אחרת בארץ. ואז במשחקים באיטליה מאוד התלהבו איתו ודיברו איתנו. ניפגש עם חיפה ונבקש את הרשות לדבר ולצאת להתרשמות. יש לו חוזה לשנה וחצי. יש לו דרכון גרמני שזה חשוב. אני מקווה שהוא ייצא להתרשמות. אנחנו תחת חוזה ואני מקבל שהוא יקבל צ'אנסים גם בחיפה. אולי זה הכל מלמעלה".

גלעד קצב (שוקה כהן)
גלעד קצב. "התלהבו מזגורי בטורניר באיטליה" (שוקה כהן)

ערן זהבי: "מאמינים שאפשר לזכות באליפות"
עסקנו גם בהפועל תל אביב שחזרה לנצח אחרי שני משחקים בהם סיימה בתיקו. הבחורים של גוטמן התעללו במ.ס. אשדוד והביסו אותם די בקלות 0:4. 

ערן זהבי עלה לשידור אחרי הניצחון הגדול על אשדוד: "לפני חודשיים באמת היה לי קשה ולא מצאתי את עצמי ברוטציה אבל היה לי קצת מזל ואני מחזיר לאלי על הקרדיט שהוא נתן לי".

הקשר/חלוץ התייחס לתחושותיו בתחילת העונה: "תמיד האמנתי ולפעמים זה היה נראה יותר קשה ופחות שיחקתי ברוטציה. למרות שפירסמו שרציתי לעזוב ונתניה, זה היה להיפך. לא באתי לאלי וביקשתי לעזוב אלא רק רציתי הסברים. דיבורים שרציתי לעזוב? אולי הקבוצות שהתעניינו בי הוציאו את זה. מהצד שלי, לא רציתי לעזוב".

"מוטיבציה בגלל מכבי ת"א? את לא הראשונה ששואלת. לא קיבלנו דרייב מזה שמכבי ת"א עקפה אותנו. גם אם זו היתה קבוצה אחרת, היינו רוצים לחזור למקום השני כמו שאנחנו רוצים לעלות למקום ה-1. זה לא שהופתענו מהחולשה של אשדוד פשוט שיחקנו טוב, שיחקנו את הכדורגל שלנו וככה זה נראה שאנחנו משחקים את הכדורגל שלנו".

בן דיין חוגג עם שכטר באשדוד. ניצחון קליל לאדומים (רועי גלדסטון)
בן דיין חוגג עם שכטר באשדוד. ניצחון קליל לאדומים (רועי גלדסטון)

על היתרון הגדול של מכבי חיפה שדוהרת לאליפות: "זה לא נכון. אל תשכחו את הקיזוז למרות שהפער כל פעם גדל שאנחנו מדברים. אם לא הייתי מאמין שאפשר לקחת אליפות, לא הייתי עולה לשחק. אנחנו מקווים שאחרי הקיזוז יהיה 3-4 הפרש. בונים על הקיזוז".

"ברור שנבחרת ישראל זה החלום כמו דברים אחרים. אני מקווה שהמאמן הבא יספור אותי", סיכם זהבי. 

ברוך דגו: "זה לא יאומן. גורמים עבריינים? משהו כזה"
אחד הסיפורים המוזרים הוא סיפורו של ברוך דגו שאחרי שלושה משחקים בקפריסין, פתאום הודיעו לו כי הוא לא יכול לשחק במשחק הרביעי בגלל בעיות ברישום. הקשר עלה לשידור: "לא תיארתי לעצמי שזה ככה. זה מוזר. באתי למשחק כמו כל משחק. אני משחק כבר 3 משחקים ומשתפר ובמשחק האחרון, עשיתי חימום ו-10 דקות לפני, המנהל בא ואמר שאני לא יכול לשחק והוא היה מבולבל. אמרו לי שיש בעיות רישום".

ברוך דגו (איתי חסיד)
ברוך דגו. "אני כל פעם מופתע כאן" (איתי חסיד)

"הייתי בהלם וישבתי בחוץ. לא תיארתי שהמצב בקפריסין עד כדי כך. גורמים עבריינים? משהו כזה. יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. אמרו לי שכתוצאה של בעיות ברישום. אני לא חושב שהיו בעיות ברישום באמת. הייתי המום ובחולומות הכי שחורים שלי לא חשבתי שזה יהיה ככה. הקבוצה השתפרה והתקדמה איתי והרבה קבוצות לא מקבלות את זה שאנחנו משחקים כדורגל".

על השאלה האם יש גורמים שלא רוצים שמישהו ישחק: "אני יודע שזה קורה עם הקבוצות הקטנות פה. במשחק הבא, אני אמור לשחק כרגיל. אני מאוד רוצה להתקדם לקבוצות הגדולות פה. הליגה כן מתקדמת אך יש בעיה עם דברים כמו שקרה איתי. זה לא יאומן מה שהלך כאן. אני כל פעם מופתע".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */