יום שלישי, 01.04.2025 שעה 19:58
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

חיפה לבוררות: קבעו שההסכם עם גולסה מחייב

האלופה לא מוותרת על הקשר והגישה להתאחדות כתב תביעה. עם זאת, בחיפה מבהירים כי חזרתו תקל על סיום הפרשה. גולסה מתכוון להישאר בלאציו

|
אייל גולסה. חיפה לא מתכוונת לוותר (Lazialita.it)
אייל גולסה. חיפה לא מתכוונת לוותר (Lazialita.it)

מכבי חיפה עדיין לא מוכנה לוותר על שירותיו של אייל גולסה ואחה"צ (רביעי) הגישו היועצים המשפטיים של הקבוצה, עורכי הדין אודי שוכטוביץ' ואייל אברמוב, כתב תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל, לפיו התבקש המוסד לקבוע שההסכם שנחתם בין מכבי חיפה לגולסה תקף ומחייב.

לפי הודעה רשמית שפרסם המועדון, מהלך זה לא מונע מחיפה לתבוע את הנזקים הכספיים (שנגרמו או ייגרמו) מכל המעורבים בנושא. בחיפה רואים בחומרה את ההתנהלות של השחקן והסובבים אותו בפרשה, אך מבהירים כי יחד עם זאת, חזרתו המיידית לפעילות במועדון תקל על הצדדים לסיים את הפרשה העגומה.

במחנהו של גולסה לא נרשמת דאגה מההתפתחות האחרונה בפרשה ומשפחתו טוענת כי לאציו הבטיחה שתעמוד מאחורי השחקן אם ייתבע על ידי הקבוצה מהכרמל.

מוקדם יותר פורסם כי חיפה מנסה לגשר ולהביא לסיום הפרשה. ההצעה היתה כי השחקן יחזור בו מההחלטה להצטרף ללאציו, יתנצל בפני הנשיא שחר והשחקנים, יעמוד לדין משמעתי ויירד לקבוצת הנוער לשבועיים. אך גולסה עצמו נחוש בשלב זה שלא לחזור ולשחק בחיפה.

מאחורי הקלעים נעשים נסיונות לרכך בין הצדדים כאשר המסר של חיפה לגולסה הוא שבמועדון יסכימו לתת לו צ'אנס נוסף במידה ויחזור בו מההחלטה לשחק בלאציו. בימים הקרובים גולסה ינחת בארץ במטרה להסדיר את ענייניו האחרונים ובמקביל אמור יחד עם אחיו אוראל, להגיש בקשה לדחיית שירות מצה"ל.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
מה חושבים על גולסה לאחר פרשת לאציו

בכל הקשור לאופציית חזרת השחקן לישראל ולחיפה, מדובר בשיחות גישוש ראשונות שאמורות לתפוס תאוצה ב-48 השעות הקרובות. יש לציין שערב היציאה של גולסה לרומא, הציעה הקבוצה לשחקן לחתום על חוזה של מיליון שקלים לשלוש שנים, הצעה שנדחתה ע"י אייל עצמו. חיפה לא הסתירה לאורך כל הימים האחרונים את כעסה הרב על הדרך בה בחר אייל גולסה לעזוב כפי שפורסם בלעדית ב-ONE.

אבל במועדון הירוק היו רוצים לראות את השחקן חוזר בידיעה ומתוך הבנה שהמהלך שעשה, ראשיתו בפזיזות ולא מתוך מחשבה עמוקה שעלולה לפגוע בגולסה עצמו, שכן גם לשחקן ידוע שפיפ"א תצטרך להכריע בסוגייה אם יעבור לאיטליה, דבר שלאור הנסיבות הוא לא בהכרח בטוח. לפי טענת חיפה, העברה כזו היא בניגוד מוחלט לחוזה של השחקן במועדון.

גולסה (Lazialita.it)
גולסה עם הכדור של לאציו. בחיפה טוענים שההעברה בניגוד לחוזה (Lazialita.it)

סמנכ”ל ההתאחדות לכדורגל, רותם קמר, התייחס לפנייה של ההתאחדות האיטלקית בדבר מעמדו של גולסה ואמר: “העניין מטופל ע”י היועצים המשפטיים של לאציו ומכבי חיפה. נכון להיום אין בקשה של לאציו לקבל שחרור בינלאומי על גולסה ואם וכאשר תהיה פנייה כזו, נתייחס לכך בהתאם”.

במישור המקצועי, מכבי חיפה חזרה להתאמן היום אחרי הניצחון מול מכבי פ"ת. הקשר גוסטבו בוקולי, התייחס לעונה הנהדרת של הקבוצה ואמר: “מאז שאני כאן זו הקבוצה הכי טובה שיש למכבי. הדרך עוד ארוכה ושום דבר לא נגמר, אני חושב שאת ההצלחה אפשר לזקוף לעבודה המנטלית של אלישע לוי. באופן אישי, אני חוזר לעצמי ומקבל יותר דקות משחק".         

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
בוקולי מרוצה ממכבי חיפה

בוקארי ואלישע לוי באימון חיפה (אמיר לוי)
בוקארי ואלישע לוי באימון חיפה (אמיר לוי)

דבאלשווילי מתחמק מגליץ´ במהלך האימון (אמיר לוי)
דבאלשווילי מתחמק מגליץ´ במהלך האימון (אמיר לוי)
לכתבה זו התפרסמו 363 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 363 תגובות ב-243 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
243
guy04/02/2010 18:52
אני ילד בן 9 ומחר אני הולך לאימון של מכבי חיפה ו אני יברר הכול דבר שני למכבי חיפה אין הכי הרבה אוהדים ושיפסיקו לקלל את ערן לוי אחלה שחקן מי שחושב שאני צודק על הכחול חובה לאצביע!
השב   •  11
242
נתנאל גניש04/02/2010 09:39
הוא עדים צעיר והוא יסתתדר יפה באיטליה והוא גם כשרון ענק חיפה רוצים אותו כי הם יודעים שהוא נחס והוא יכול יום אחד להיות אחד השחקנים הגדולים בארץ כי יש לו את זה
השב   •  00
241
אבופליץ04/02/2010 07:25
שיהיה לך בהצלחה,אתה עכשיו בליגה של הגדולים זה לא בלגיה או קפריסין, אסור לך בשום פנים ואופן לחזור לארץ,
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
240
לב אדום04/02/2010 06:02
השב   •  00
239
לב אדום04/02/2010 06:00
השב   •  00
238
שחר בניאס04/02/2010 04:53
יאללה הלך גולסה יאללה על תשגעו
לנו תראש חח יעקב שחר אכל עקיצה
והוא לא יכול לעשות כלום חח
השב   •  00
237
eli04/02/2010 01:51
רודף בצע מספר 1
השב   •  00
236
ירוק מודאג04/02/2010 01:35
השב   •  00
235
כריסטיאנו רונאלדו04/02/2010 00:31
תאחלו בהצלחה לילדד הזהה שהולך ליצג אותנו באיטליהה אז הוא עשה קטע מסריח נכון אבל תישכחוו לוו את זה מגיעע לוו להיות באירופהה יש לו כישון ענק והוא יצליחח וישתיק את כל המכוערים האלהה שמשחקים אותה אוהדים עם כבוד יאלהה תהיוו מפרגנים כצת. . . . אולה מדירד פרומידרדה לוקררינטה סימפרה סימפרה פמיליה אלוקצנהס פרומירדה מאדירד אלה מדריד
השב   •  11
234
קוף ירוק03/02/2010 23:50
אל תחזור חלאס תבקש סליחה אבל תשאר שם רחוק מאיתנו
השב   •  00
233
ירוק (חיפה) אדום (מנצ''סטר)03/02/2010 23:31
ויש לי הרגשה שמההר יצא עכבר.
השב   •  00
232
ירושלמי03/02/2010 23:29
צר לי חבריי מחיפה אבל כל עוד לא היה לו חוזה המהלך שלו כשר אבל גם מסריח, די דומה למה שעשיתם להפועל עם בוקרי.
השב   •  10
231
ירוק בעננים03/02/2010 23:17
השב   •  10
230
ירוק בעננים03/02/2010 23:12
השב   •  00
229
אלון האדום03/02/2010 23:09
ולפי דעתי הוא חוזר.
השב   •  21
228
ירוק בנשמה03/02/2010 23:07
הוא סידר לא רק את מכבי חיפה, אלא גם את טוברוק. שתי קבוצות שגידלו אותו, טיפחו אותו, תמכו רבות בו ובמשפחתו, קידמו אותו, והציגו אותו לאירופה. אף אחד לא התכוון לייבש אותו בארץ, ולשחר יש את הרקורד הכי טוב בארץ בייצוא שחקנים שהצליחו בגדול. פתאום, הפרחח עשה דין לעצמו, ולא חייב שום דבר לאף אחד. אם הוא טעה, זה חמור מאד. אם הוא תכנן את זה בכוונה, זה בלתי נסלח.
השב   •  30
צהוב יורד04/02/2010 01:19
חבוב לצערו של גולסה הוא מיצטרף לקבוצה הכי פשיסטית שיכול ליהיות, שם כבר האוהדים ישתו לו את הדם ואז הוא יתגעגע לחיפה אף שחקן אינו מעל המועדון הוא יצא זבל וזהו
השב   •  00
227
ירוק בנשמה03/02/2010 23:04
אחרת, כל הבסיס העסקי של הכדורגל יחדל להתקיים. קבוצות יפסיקו להשקיע בקבוצות נוער, כי בגיל 18 כל השחקנים יוכלו לברוח בחינם. אין, לא היה, ולא יהיה כזה דבר. הוא עשה שטות, והוא ישלם.
השב   •  30
226
אשדודי03/02/2010 23:02
בוגד חושב שהוא צבר מספיק ניסיון כדי לשחק באירופה שיעזוב אני נותן לו שנה שנתים הוא חוזר לארץ
השב   •  00
225
ירוק תמיד03/02/2010 23:00
כולכם עלובים ופתטים. קודם כל, אם שחקן שלכם היה מתנהג כך, הייתם מקללים אותו ואת האמא שלו, ובצדק. שנית, שימו לב. במקום ליילל ולהתבכיין הנהלת מכבי חיפה שותקת. הם עובדים, ואת התוצאות תראו במהרה.
השב   •  30
224
שרון03/02/2010 22:59
אני הבנתי את מה שאמרת אבל פספסת את העיקר ואת מה שדידו דיבר אליו מלכתחילה!
התייחסת בתגובתך בדיוק למה שדידו לא רצה שייתיחסו אליו. דיברת בתגובתך על כך שבשביל ללכת שחר רוצה לקבל עליו כסף, "להרוויח" עליו וכו'', אבל האישיו האמיתי פה הוא שגולסה רוצה ללכת- ושחר מכריח אותו להישאר! הוא לא מדבר אפילו על מחיר..דמי השבחה..משהו! אבל כלום! שחר רק רוצה את גולסה בחיפה ושלא יהיה בשום קבוצה אחרת רק כדי שיוכל להושיב אותו 90 דקות על הספסל משחק אחרי משחק וכביכול "ללמד אותו לקח". לא זכור לי ששחר דיבר על מחיר כלשהו ואמר שאם לאציו היו מבקשים אז היה על מה לדבר.
וסורי על החפירה :)
השב   •  00
223
גולסה03/02/2010 22:38
גולסה מלך!! שהקנאים ימשיכו לקנאות.אולי הדרך שהוא עזב היא לא יפה אבל גולאסה מבחינת יכולת מצדיק את המעבר הוא עוד יאכל את כל שונאיו הוא הגיע למקום שהוא הגיע בזכות ולא בחסד! הוא עבד קשה וקיבל תוצאות הילד עוד יצליח . עבר בגיל 18 למועדון גדול למרות שהוא נאצי ומגעיל אבל בכל זאת שחקן גדול ואין מילים אפילו! בהצלחה גולסה !
השב   •  00
222
שמשון03/02/2010 22:31
חרש אחד שמע מאילם שאמר לו שעיוור אחד ראה צולע רץ אחרי בתולה וילדיה שאחזו בקוקו של האב הקירח. כמו סיפור גולסה כלום לא מובן
השב   •  00
221
יניב03/02/2010 22:21
השב   •  00
220
ריי03/02/2010 21:54
השב   •  00
219
ריי03/02/2010 21:52
השב   •  00
218
שרון03/02/2010 21:50
חיפה איבדה 5 נקודות עד עכשיו ב 20 מחזורים נראה לך שהיא תאבד 7 נקודות ב 5 משחקים?
העיקר האופטימיות והאימפריה של תל אביב ( חח) לא נצחה השנה את חיפה עדין ובנוסף המשחק בקיית אליעזר - לחלום זה חשוב פעם ב. זה מתגשם
השב   •  00
217
שרון03/02/2010 21:48
השב   •  00
216
ינאי03/02/2010 21:44
כולם מתפלאים למה אבא שלו דיבר ככה ולדעתי העניין שמסתתר מאחורי זה הוא אינטרס צר של האב שמפחד שיקחו למשפחה את הדירה והמכוניות זה הכל הוא לא מבין שהבן שלו הולך להרוויח את הסכום הזה בשנה אחת באיטליה
השב   •  10
דוד הכורדי03/02/2010 21:55
ש"עקצו" את האבא- שהיה דרך אגב שחקן וקפטן בהפועל כפר-סבא -אני לא ארחיב את דבריי אבל הם לא שייכים לל"ו הצדיקים בלשון המעטה.כאשר תראה איפה האבא חי ואיפה פרודתו אולי תבין ותאמין.
השב   •  00
ירוק תמיד03/02/2010 22:57
השב   •  00
215
מיריק03/02/2010 21:42
אגיאר !


ח
ח
ביתר ח
ביתר ח
השב   •  00
214
אמיר03/02/2010 21:42
השב   •  00
213
ירוק03/02/2010 21:34

השב   •  00
212
כנסוו03/02/2010 21:33
השב   •  00
211
לירן03/02/2010 21:27
הוא רוצה לשחרר שחקנים בכיף ואין לו בעיה שגולסה ישחק בלאציו.. הוא לא רוצה אותו חזרה בחיפה הוא רק רוצה לראות מהעברה שלו כסף והוא צודק מאה אחוז
השב   •  00
210
עמיחי03/02/2010 21:13
למי ששכח יעקב שחר הוא בעליה של מכבי חיפה משנת 1992 , שחרר את ברקוביץ , רוזנטל . רביבו , בן איון .יעקובו כולם יצאו מסודרים מבחינה כלכלית על הצד הטוב ביותר .
מ י ששכח מי הוא חברו הטוב של מר שחר: מר זהבי - האדם שריאל מדריד בקשה את שרותיו להעברת רוני ממנצסטר יוניטד לריאל מדריד .
אז לכל מי שלא מבין כלום שלא ינסה ללמד את יעקב שחר מה הם עסקי הכדורגל
השב   •  40
209
אושרי03/02/2010 21:05
השב   •  00
208
שחקן טוברוק03/02/2010 20:55
כל הכבוד לילד על התעוזה והחוצפה החיובית
השב   •  00
207
אהובת חיי03/02/2010 20:54
אל תוותר תישאר בלאציו שחר לא יכול להציע לך את מה שהציעו לך לאציו 0 נקודות 0 שערים קבוצה מסכנה אם כתם לכל החיים חה חה תישאר שם ואל תחזור לקבוצה מסכנה שלא יכולה לשים גול בליגה האירופית
השב   •  11
אלוף האלופים04/02/2010 04:18
לבאר שבע שגול לא יכולה לשים בליגת העל הפסידה נגד הקטנות על הגדולות אני לא רוצה לדבר והדבר הכי טוב בוא לשחק בלאומית שנה הבאה שם תהיה באר שבע והכל בעזרת עזורי תודה לך ידידי וביי ביי לגמלים שלום ולא להתראות
השב   •  00
206
מוקי03/02/2010 20:22
השב   •  11
205
מישהו03/02/2010 20:20
מי זה ליגת העל  ח חח ח
השב   •  10
מיכאל כהן03/02/2010 21:00
אוהד הפועל למה אפשר לצפות.
השב   •  10
204
בן03/02/2010 19:58
אסור לוותר לגולסה - שחר השקיע אליו ועל בני משפחתו המון כסף .והוא צריך לקבל תרומה על כך.
אין לי בעיה שגולסה התקדם אבל יש דרך לעשות את זה .
שחר צריך להרוויח אליו כמה שיותר כסף .
המעשה שהוא עשה בלתי נסלח .
השב   •  01
מכבי 4ever!03/02/2010 21:01
בכלל לדעתי גולסה גם צריך לדעת לכתוב בלי שגיאות
השב   •  00
203
אחד שמבין03/02/2010 19:56
כשהוא יתיבש שם הוא יבין!
השב   •  10
מכבי אימפריה!03/02/2010 21:01
:)
השב   •  00
202
פו הדוב03/02/2010 19:42
תבטיחו לגולסה חבילות קינדר בואנו במבה נוגט וטים טם והוא כבר ישכח מלאציו
השב   •  30
201
ירוק בנשמה03/02/2010 19:19
קיבל כל מה שהוא ביקש אייל גולסה תתבייש גם אם תרצה לחזור ולבקש סליחה אנחנו לא רוצים אותך.
השב   •  10
זיו03/02/2010 19:36
כל תוכנית ההעברה,
והתמימים, טפשים, ורודפי בצע נלכדו
השב   •  00
200
ערן לוי בוא לפה03/02/2010 19:04
הוא יכול להביא את הקונוסים באימונים. להחזיר אותו לסגל זה פרס לאחד שמשתמט מהצבא, וירק לבאר ממנה הוא שתה.
מצד שני מדובר בעצם במכבי חיפה המועדון והאוהדים המגעילים ביותר בכדורגל הישראלי אז בעצם שחר וגולסה זה אותו סוג בדיוק לא ?
השב   •  51
זיו03/02/2010 19:39
ואתה מרוב קנאה פתאום מחפש צדק יושרה ונאמנות לצבא,
מה אכפת לך מכבי השנואה עליך,
הרי מה שחשוב לך שהיא תחלש,
לכן אתה מסומן כפרובוקטור ולא ישר.
השב   •  10
ערן03/02/2010 19:39
השב   •  00
ערן לוי בוא לפה03/02/2010 22:04
1. המעשה של גולסה פסול בעיני מבחינה ערכית ולא משנה שחקן של איזו קבוצה הוא היה (שחר השקיע בו הרבה מאוד כסף והוא ניצל זאת לרעה והלך לחתום בלאציו מאחורי הגב של שחר).
2. זו זכות לשרת בצבא ונראה לי שגם את זה אתה מבין.
3. אני חושב שיעקב שחר איש עסקים די מלוכלך (ראה הסיפור עם גניבת השחקן מהפועל ת"א שיטת הניקוד שהיא יוזמה שלו והשערוריה שנקראת איגוד השופטים שמשום מה נוהגים לנטות לשרוק לטובת מכבי חיפה ואם אתה צריך עוד דוגמאות אני ארחיב)
4. האוהדים שזה המיץ של הזבל בדרבי לדוגמה קיללו את ערן לוי שעתיים לפני המשחק למה ? כי הם לא באים מ א ה ב ה אלא משנאה וזלזול ביריב
5. לצערי גם בינינו יש כל מיני זבלים שהתחילו לקלל את הבעלים את המאמן ואת השחקנים והייתי מאוד שמח אם הם יצטרפו לאספסוף שנקרא אוהדי מכבי חיפה.
6.  מקווה שהייתי ברור וישר ולא פ ר ו ב ו ק ט ו ר (איפה למדת מילים כאלה ?).

השב   •  10
אלוף האלופים04/02/2010 04:21
זה לא כתבה של הסרדינים זאת כתבה של כרישים אין לכם מקום כאן
השב   •  01
199
אבי03/02/2010 19:00
השב   •  00
198
שי03/02/2010 18:53
יעקב שחר לא חייב להביא חיזוק בשביל 6 משחקים בליגת האלופות !! ההרכב שלו מסתדר יפה מאד בליגה..עובדה !
השב   •  00
197
שי03/02/2010 18:50
מה הקשר בין מה שרשמת לבין הכתבה על אייל גולסה?
בכל אופן אתה צודק בקשר לנושא של פער הנקודות בין הקבוצות,12 נקודות זה המון אבל אתה שוכח שהנקודות מקוזזות בחצי וזה אומר שכרגע הפער הוא 7 נקודות בלבד. ובהפרש של 7 נקודות הכל יכול להיות במיוחד שעדיין יש מפגש ישיר בין האמפריה של ת"א לקבוצה שלך.
בכל אופן כל הנושא הזה ממש לא קשור לכתבה אז הוכחת אתה וכל החברים שלך את הטיפשות .כרגיל.
השב   •  13
חיפה זה רק מכבי!03/02/2010 20:06
אני לא יודע מה איתך אבל אותי למדו ש 12:2=6.
ועוד אומרים שאנחנו טיפשים!!
השב   •  10
קופיפון03/02/2010 21:23
השב   •  00
196
שושו השועל03/02/2010 18:48
מי שחושב שגולסה יצא אפס כחול
מי שחושב שהוא יצא  גבר אדום
השב   •  7236
195
meg03/02/2010 18:44

השב   •  43
ברק03/02/2010 19:54
השב   •  20
194
THTE03/02/2010 18:42
השב   •  10
מיכאל כהן03/02/2010 19:26
כנס תראה
השב   •  00
193
עוז03/02/2010 18:41

אם הם יירדו ליגה השנה ואנחנו נייקח אליפות זה כמו דאבל בשבילנו מה אייל גולסה יעשה אז ח

השב   •  41
192
meg03/02/2010 18:41
כי הוא גואלסה
השב   •  02
191
בטטא03/02/2010 18:41
לדרוש  מהבררות  לחייב  את גולסה  בחוזה שהוא חתום  כתקף  זאת  דרישה  נבזית  וכוחנית  וההתאחדות   חייב לשקול  את  הנושא  לעומק  ולהתחשב  במצב  באוביקטיביות
השב   •  01
190
יוסי03/02/2010 18:40
בורח מהקבוצה הביזיונית והמושפלת הזו. שברו שיא של כל הזמנים שלעולם לא ישבר, בושה וחרפה
השב   •  12
ירוק03/02/2010 19:57
לא נורא ננסה שוב השנה.. סתכל למעלה.הופה 12 הפרש..
השב   •  20
189
קוף ירוק03/02/2010 18:38
שחר יגמור אותו טוטלוס
השב   •  10
188
דודי03/02/2010 18:29

השב   •  10
ג''יאנפרנקו זולה04/02/2010 20:42
הוא שיחק בטוברוק ובחיפה
השב   •  00
187
קופיפון ירוק03/02/2010 18:29
לאציו היא הקבוצה הכי פאשיסטית באירופה ואולי בכל העולם.
עדיף לשחק ב"בני טהרן" ולא שם.
השב   •  20
186
סלוגי03/02/2010 18:27
כולם עושים את החשבונות הכספיים של שחר. שחר לא צריך עזרה בחשבון. ממש לא. שנים הוא משקיע מכיסו ויש לו זכות קצת להרוויח.
כל המגיבים עשו מגולאסה יותר גדול ממה שהוא - והוא גדול. שחקנים באו, שחקנים הלכו, וקבוצות נשארו. ילך, יישאר, ירויחו ממנו או לא - מה זה חשוב? איתו או בלעדיו אנחנו אלופים. כל השאר לא מעניין. גם לא החשבון של שחר. ראיתי פה אוהדים ירוקים שמחשבים את הרווח על גולאסה. אתם באמת חושבים ששחר לא יקנה שחקן שהוא רוצה? הוא הוציא הרבה יותר ממה שאפשר להרוויח על גולאסה. הפסטיבל הזה מתאים יותר לעונת המלפפונים.
חברים ירוקים - עזבו את סיפור גולאסה. תנו לקנאים להתעסק בזה.
השב   •  30
185
עומר בצלאל03/02/2010 18:17
מכבי הרבה יותר מצליחים מהם
השב   •  00
184
גיא03/02/2010 18:11
גולסה גמר עם כל מה שקשור בכדורגל בארץ, ראו מקרה אלון מזרחי, אין קבוצה גדולה שתיקח שחקן שעבר על קודים לא כתובים
השב   •  02
183
אמיר03/02/2010 18:11
השב   •  01
182
באר שבעי בנשמה03/02/2010 18:09
ח קופים מסריחים
השב   •  04
181
צפוני כחול03/02/2010 18:07
מהכתבה כאן ברור שהפניה לבוררות נועדה ליצור לחץ, ולא באמת להתחיל דיון. שחר רוצה להראות "מי הבוס", והוא הולך להיכשל כמו כל פעם שהוא רוצה להראות מי הבוס. 
שחר רוצה אותו בחזרה לא בגלל שהוא מת עליו (שחר לא מת על אף אחד), אלא כדי למכור אותו בעוד כמה שנים ברווח. בגלל זה הוא לא מוכן לשלם לגולאסה יותר: כל שקל יותר עכשיו, יצמצם את הרווח בבוא היום. בכדורגל מקצועני זה מותר, אבל מי שמותח את החבל נשאר בלי חבל, ובלי המסכן שקשור בקצה החבל.
לאציו כבר קיבלה תקציר איטלקי של פרשת בוקארי והחתמתו. זה מאד עניין אותם. גם פרשת הסוס הטרויאני מעניינת אותם מאד.
השב   •  00
180
עופר03/02/2010 18:02
חיפה רוצה לתמון לך מלכודת חתימה
השב   •  31
179
H.T.A הפועל האדום03/02/2010 18:01
השב   •  03
178
עדן הגדול03/02/2010 17:59
השב   •  02
177
..03/02/2010 17:59
מספיק כבר עם הזה שקוראים לו גולסה.מכבי חיפה מעדון גדול לפני גולסה וישאר גדול גם בלעדיו. בסה"כ חיפה כבר  משחקת 5-6 משחקים ואפילו יותר בלי גולסה ועדיין כובשת את המקום הראשון בהפרש12  נקודות ועוד לזכור שהוא פצוע ויעדר עד משחקי הפליי אוף אז לא צריך לדאוג בכלל.אז מםפיק כבר כל יום 2-3 כתבות סביביו.אנחנו אוהדי חיפה כבר שכחנו אותו ולא רוצים שיחזור ואם זה יקרה אז שישב את העונה וחצי שנשארו לו ביציע. ועוד להזכיר שהיה מתוכנן שיעזוב בסוף העונה.
השב   •  12
176
מכבי חיפה03/02/2010 17:58
פתטיים ומלאי רגשי נחיתות הייתם וכנראה לעד תישארו. לאחר המפגש בין מכבי חיפה להפועל ת"א לפני שבוע, אוהדי הפועל ת"א בחרו להתעלם מהעובדה שהפער דאז עמד על 10 נקודות לטובת הירוקים, הם גם שכחו מהר מאוד את ההפסד 2:1 לחיפה בבלומפילד וכרגיל מהרו לשבח את הקבוצה על כך שהיא החזיקה בכדור יותר ממכבי חיפה ועוד בקרית אליעזר. אוהדי הפועל ת"א היו כל כך מרוצים מהתיקו שהם שכחו שחיפה בפער 10 נקודות מהם. במקום שאוהדי הפועל ת"א יתאכזבו מהתיקו ויבינו שהאליפות התרחקה מהם והתקרבה מאוד לחיפה, הם שמחו והתחילו לצאת בהצהרות שהפועל ת"א הכי טובה והיא תיקח בסוף אליפות, כי היא החזיקה בכדור יותר ממכבי חיפה, כמובן שחיפה תאבד עוד נקודות, קיצר המנטרה הקבועה של האדומים. אין גבול לפתטיות! אחרי המשחק היה מעניין מה שתי הקבוצות יעשו מחזור הבא. הפועל ת"א עשתה תיקו 3:3 דרמטי מול נתניה וכל האדומים כרגיל מרוצים. מכבי חיפה ניצחה 1:0, הגדילה את הפער ובשקט מחכה לשבוע הבא. מה שברור לכל אוהד, של כל קבוצה, בכל ליגה, בארץ ובחו"ל מסתבר שלא ברור לאוהדי הפועל ת"א. אם אתה מקום ראשון אז אתה כנראה הכי טוב, אם אתה מקום ראשון ב-12 הפרש מהמקום השני אז בכל ליגה בעולם זה סגור( רק אם למקום השני קוראים מנצ''סטר יונייטד ולראשון כמובן ניוקאסל זה לא תמיד גמור וגם זה קרה רק פעם אחת ב-20 שנה האחרונות). ילדותי, פתטי שאוהדי הפועל ת"א מאזכרים את שחר ולוזון בנשימה אחת. שחר הוא הראשון שנדפק משיטת הקיזוז של לוזון. יחד עם זאת, אם נכניס את הראל ואת לוזון למשפט אחד זה הגיוני מאוד. אני, כמו כל אוהד חיפה יכול להגיד שלוזון עוזר להראל, כי הפועל ת"א מרוויחה מהקיזוז של לוזון. אתם כל כך פתטיים ולא חכמים שאתם מקשרים את שחר ללוזון, כאשר את העזרה הוא נותן להראל. אבל כמו כל אוהדי הפועל ת"א, אתם יודעים גם לקבל עזרה מלוזון עם הקיזוז וגם להאשים את שחר בלא ברור מה, כאשר חיפה היא זו שנדפקת מהקיזוז. אמרת בכיין, אמרת מתלונן, אמרת מלא רגשי נחיתות, אמרת אוהד הפועל ת"א. לסיכום, אם אתה מוציא 4/6 מהמקום השני אז שוב אתה בצדק מקום ראשון. אם אתה מנצח 18 משחקים, עושה תיקו אחד ומפסיד רק פעם אחת אז אתה לא רק מקום ראשון ובצדק אלא אתה מקום ראשון מרשים, גאה, יפה, אטרקטיבי ויצרתי והכי חשוב זה אומר שאין שני לך ואין ראוי ממך לקחת אליפות.יאללה חיפה.
השב   •  63
קופיפון ירוק03/02/2010 18:24
כל מילה בסלע.
לחמורונים מת"א צריך לכתוב את זה עם ניקוד.
השב   •  01
יוסי03/02/2010 18:39
השב   •  00
175
עפר03/02/2010 17:57
מחנה העלוקות שהריחו הזדמנות לעשות כסף מהילד.

בכל מקרה זה ילד ללא כבוד !
השב   •  10
174
אוהדומה03/02/2010 17:56
השב   •  10
173
יוסי03/02/2010 17:54
השב   •  40
172
אלירן03/02/2010 17:54
אני מדבר עכשיו לא בתור אוהד מכבי [ שסבל מבעלים קמצנים ] אלא בתור אוהד כדורגל. איפה הכבוד של שחר לקחת מענק עליה לליגת האלופות 40 מיליון ש"ח איפה החיזוק ? בגלל הקמצנות התוצאות בליגת האלופות לא איחרו לבוא ! והינה זה חוזר שוב. גולסה הכישרון הכי גדול שאני ראיתי בזמן האחרון לעניות דעתי .. מה ציפתם שהוא ישאר בחיפה בחינם [ המשכורת שהציעו לו מתאימה לכפר סבא ] תשחרר כסף !   איפה אתם אוהדיי חיפה ?!?!?!?!?!?
השב   •  21
ירוק בוריד03/02/2010 18:09
אנחנו- אוהדי חיפה, במקום הראשון, חוגגים 6 אליפויות ב10 שנים האחרונות וכל זה בזכות ה"קמצנות" של יעקב שחר. חביבי זה שבבועת ת"א אין סבלנות והכל זה רק כסף, לא אומר שזו הדרך הנכונה. שחר לא יכול לתת לשחקן שעוד לא קרע זוג נעליים יותר כסף משחקנים שנותנים ת''נשמה למועדון. זו התנהלות תקינה של מועדון.
לא משנה איך תסתיים פרשת גולסה תהיה בטוח בשני דברים- שחר לא יפסיד וימשיך לנהל נכון ודבר שני אנחנו האוהדים נמשיך להאמין בדרך של שחר ולא נתפתה להתלונן על "קמצנות" ובעזרת השם גם נמשיך לחגוג אליפויות
השב   •  10
אסף04/02/2010 01:21
להתעלק עליו?? לא ראיתי את הקבוצה המעפנה שלך מתחזקת !
השב   •  00
171
aoltras03/02/2010 17:53
השב   •  01
170
דידו03/02/2010 17:48
מכבי חיפה ויעקוב שחר תמיד אומרים שלא יחזיקו אף שחקן בכוח אמת?
זאת ההזדמנות שלהם להוכיח את זה ולא משנה באיזה דרך בחר גולסה. שורה תחתונה- הוא לא רוצה להישאר וזאת זכותו (שוב לא משנה הדרך, שאני מסכים שלא הייתה צריכה להיעשות ככה). עכשיו זה הזמן של שחר להראות שהוא לא רק "מדבר" אלה גם מקיים!
שחרר את גולסה בכיף ואל תכריח אותו להישאר אצלך כי הילד עשה את ההחלטה  שלו
השב   •  23
מיכאל כהן03/02/2010 19:26
כשאומרים "לא נחזיק שחקן בכוח" זה לא אומר טוב אם אתה רוצה אתה לא חייב להגיע מחר לאימון. . .
בגדול, אם גולסה עוזב בלי שחיפה מקבלת עליו גרוש שחר יוצא מופסד וקירח מכל הכיוונים, זה יפגע בו ובמועדון מאוד, שחר נחשב היום לאחד האנשים החזקים במדינה, לאיש עסקים תותח רציני, ואדם שכולם מחשיבים אותו כאחד שקשה ואולי בלתי אפשרי אפילו לגרום לו להכשל.
ברגע שגולסה יעזוב את חיפה סופית וחיפה לא תרוויח מהעזיבה שלו כלום השם של שחר יפגע מאוד, המוניטין שלו ייפגע, זאת דוגמא רעה מאוד עבור צעירים אחרים שלא ימהרו אולי לחתום על חוזה חדש בגיל 18 וינסו לברוח, במצב כזה המועדון מפסיד ובגדול!
כשאומרים "לא נחזיק בכוח" זה אומר אין בעיה אנחנו קובעים לך תג מחיר ומצדי מעכשיו אתה רשאי לנהל משא ומתן עם מי שבא לך.
מקווה שהבנת
השב   •  60
169
אדום בלב03/02/2010 17:45
גולסה רד לקרקע אתה ילד פישר
השב   •  01
ירוק03/02/2010 18:24
גולסה השחקן הישאלי הכי טוב בדור והשני הכי טוב אחרי יוסי בניון כשבעוד שלוש שנים הוא יהיה אייל ברקוביץ הבא
השב   •  00
168
עידן03/02/2010 17:27
אם אנחנו במגעים איתו שהכל יהיה מהר למה הפועל יכולים לעשות הפוך על הפוך כמו שעשינו עם בוקארי
השב   •  10
167
אני כבר שעה מחפש את הים לא יכלו להעשות שלט ים03/02/2010 17:24
השב   •  12
166
אבי03/02/2010 17:20
אבי כהן בן חיים מסיקה קמאנאן משאלוב נראה לי שזה יספק אותך עלק רק אתם מוציאים שחקנים
השב   •  01
165
אבי03/02/2010 17:18
אז הוא ישחק בלי חשק וזה רק ייפגע בוא ובחיפה שתיהם יפסידו במקום זה שיקחו דמי העברה מלאציו וזהו
השב   •  10
164
.03/02/2010 17:18
מה אתם רוצים ממנו הוא רוצה להתקדם ולהיות שחקן יותר טוב אז הוא עבר לאירופה.ומזה השטויות האלה המאמן לא היה משחרר אותו כי אתם רואים שנלחמים עליו!!
השב   •  01
163
גולסה המלך03/02/2010 17:16
מעשה גאוני !
דפקת את שחר ועל זה כבר אתה מלך ישראל..
אייל- כל מדינת ישראל,0מכבי חיפה לא שייכת לפה) מאחוריך!! תעשה לנו כבוד!
השב   •  53
162
דן03/02/2010 17:15
השב   •  11
161
אורדון03/02/2010 17:08
למה לחזור לאלופה
השב   •  00
160
לא חשוב שמות03/02/2010 17:06
לאציו שוקלת לסגת מעסקת גולסה
"ההתאחדות האיטלקית ערכה בירורים בנוגע לתוקף חוזהו של הקשר הצעיר לאחר מכתב תקיף ששוגר מצד מכבי חיפה, הבינו ברומא כי הם מסתכנים בתביעה משפטית. מתחזקות ההערכות כי השחקן ישוב לארץ"
השב   •  40
159
מקור יודע דבר03/02/2010 17:05
סילביו ברלוסקוני נשיא מילאן שכידוע בימים אלה נמצא בארץ, נפגש בחשאי עם יעקב שחר על מנת להעביר את גולסה למילאן. הלילה הושג סיכום ראשוני, ומחר בבוקר צפויה לצאת ההודעה על מכירת השחקן למילאן. השחקן עצמו יגיע מחר בבוקר לארץ לסגור את ענייניו מול חיפה ובצהריים מסיבת עיתונאים של שחר ברלוסקוני ואביו של אייל גולסה שיודיעו על ההסכם.
כמו כן בשלב זה גולסה מתוכנן להיות מושאל ללאציו עד תום העונה.
השב   •  55
green ape,red devil03/02/2010 17:17
השב   •  31
דולב03/02/2010 19:45
ועדיין לא יקחו אליפות ב 20 השנים הקרובות.. נשמע מוכר, לא?
השב   •  00
158
שרופה על מכבי חיפה(אורפז)03/02/2010 17:05
מכבי חיפה אהבת חיי לנצח נצחיםם יש לי אהבה ירוקה מכבי חיפה אלופהה
נדרתי נדר לאלוקי מכבי חיפה אהבת חיי
השב   •  10
157
אביב03/02/2010 17:03
ברגע שאפוטרופוס חותם על החוזה הוא עושה זאת בשמו של הקטין מהסיבה הפשוטה שקטין לא רשאי לקבל החלטות.
לכן האפוטרופוס חותם בשמו והמשמעות היא כאילו הקטין חתם.
כמי שיש לו תואר במשפטים אני יכול לומר בוודאות שחוזה כזה תקף מבחינה אזרחית.
בכל מה שקשור לחוקים ספציפיים של פיפא אני לא בקיא
אבל ההגיון אומר שלא ייתכן שכל שחקן שיגיע לגיל 18 יהיה שחקן חופשי
שהרי אם כך הדבר מדוע בכלל להשקיע בנוער אם כל אחד יכול לבוא ולקחת בחינם את השחקן כאשר יגיע לגיל 18.
תחשבו על שחקן נוער של ביתר שמגיע לגיל 18 ואז מגיעה מכבי חיפה ולוקחת אותו בחינם
זה פשוט לא הגיוני
השב   •  01
156
אייל03/02/2010 17:02
אם שחר יחזיר אותו פעם ראשונה תהיה לו בעיה עם אוהדי חיפה.
השב   •  90
ירוק בדם03/02/2010 17:17
השב   •  10
155
ירווקהה לעולם ועד ! ( : - רפאלוב ?! 33> יוו =]03/02/2010 17:01
אייזה משחחק היה שלשום, כמה החמצוות שלנו (:
רפפאלווב ?! שייחקת ממדהיים חיימ''שללי כל הכבווד לך, תממשיך כך ננסייך אני אווהבת אוותך כל-כך : - * ♥♥
יאללה מכבי =]
השב   •  50
עמי03/02/2010 20:01
מה שלומך מאמי אחלה ניצחון אחלה רפאלוב
השב   •  10
ירווקהה לעולם ועד ! ( : - רפאלוב ?! 33> יוו =]03/02/2010 20:24
''בסדר'' מה איתך?
כהה אחלה ממשחחק ( :
בע"ה שיימשיך ככה אמןן =] ♥
השב   •  20
נולדתי בשבילך אמות למענך!03/02/2010 21:31
שמישהו יעיר את אלישע ושיתן לרפאלוב לשחק יותר שיצבור יותר ביטחון הוא יעשה בצפר לליגה
השב   •  10
ירווקהה לעולם ועד ! ( : - רפאלוב ?! 33> יוו =]03/02/2010 21:51
גממאני תמיד אממרתי את זה !
לאט לאט אםם הזמןן הוא יוכיח את עצמוו ויראה בע"ה לכוולם מי הווא ומה הווא שוה ותאמיין ללי שהווא שוה המווןן כפפרעליוו 3> ((:
*555*
השב   •  20
154
פיצי שכטר03/02/2010 16:50
שלושה ימים טוחנים לי את המוח על גולסה.
מי זה גולסה ? ? ?
כמה שערי דרד''לה , שער אחד יפה , והכל הזמן נפצע ? ? ?
מזה אתם עושים רעש?
ילד מרגרינה ללא מוסר , גנב באישון לילה.
מה אתם מפארים אותו בכתבות ובטוקבקים, יאלה תעברו לנושאים אחרים.
גולסה עלק.
תבואו למרמורק תראו את הכוכבים האמיתיים .
תראו מה זאת אהבה לכדורגל.
מתעסקים לי בשטויות.
בואו יום שישי למשחק העונה.
איצטדיון הברפלד בראשל"צ.
הפועל מרמורק מתפוצצת על בני לוד.
שום קנית משחקים, שום נגיחות קוונים לא יעזרו להם.
הפועל מרמורק עם עשרות אלפי אוהדיה תרעיש עולמות ותפרק את הלודאים.
עומרי כספי סוף סוף איתנו ביציע.
לא נשארו כרטיסים , נא לא להגיע.
הפועל מרמורק הקבוצה של המדינה ! ! !
        אדיב שרעבי הנסיך ! ! !

השב   •  13
דודי פאר03/02/2010 17:14
השב   •  10
פיצי שכטר03/02/2010 21:27
הפועל מרמורק קבוצת הקבלנים ! ! !
     אשר הסגע הנסיך ! ! !
השב   •  00
153
אביב03/02/2010 16:44
אם הוא היה משחק בביתר או באחת התלאביביות מי בכלל היה שומע עליו.
תראו איפה משחקים יצחקי וברוכיאן למרות הכישרון שלהם הם עדיין בארץ.
תסתכלו על בוזגלו,שכטר,ורמוט ונאתכו שלא יוצאים לאירופה.
רק במכבי חיפה אפשר להתקדם וזאת עובדה
רביבו ברקוביץ בניון יעקובו קולאוטי ואוואט הם דוגמא מספקת לכך
השב   •  60
152
אני03/02/2010 16:42
לך תלמד נימוסים
השב   •  00
151
מכביסט אמיתי03/02/2010 16:32
מזה משנה מזה
בכול מצב הכסף הגדול נמצא שם לא אצל חיפה
השב   •  00
מכביסט אורגינל ולא פיקציה הזויה בצהוב03/02/2010 16:42
השב   •  00
150
MIC03/02/2010 16:31
חיפה נתנה לאייל הכל
משפחתו קבלה דירה ומיליון ש"ח
עזרה לאחיו בניתוח יקר
נתנה לו את הבמה בארופה
שאותה יכל לקבל רק בחיפה (בעקבות ליגת האלופות ידעו מי זה בכלל)
והתנאים במעדון מספר אחד בארץ
רצתה לתת לו מענק חתימה יומיים לפני שברח
אז נשאלת השאלה למה,הרי חיפה לא מחזיקה שחקנים שלא רוצים, עובדה
(האליפויות של ביתר-שחקני חיפה:טל זנברג,בנאדו) חיפה הוציא הכי הרבה שחקנים לארופה
התשובה:הוא פחד שהצבא יעצור לו את ההתקדמות והחלום בארופה
הוא פחד "להתקע" בארץ עוד שלוש שנים.
הכעס הרב לא בגלל שהוא עזב
אלה הדרך שברח בלילה כמו גנב.

השב   •  30
149
דודי03/02/2010 16:16
אתם יותר קרובים למקום שלישי מאשר לעבור את חיפה
השב   •  00
148
דוד הכריש מנתניה03/02/2010 16:14
תודו בעובדה שהילד הזה עשה לכולנו בית ספר אחד גדול , ל 99% מאיתנו לא היה אומץ לעשות בגיל 18 את מה שהוא עשה על אף התנגדות אביו .,אז תנו לבחור את הקרדיט להצליח ומי יתן ויהיו עוד גולאסות בכדורגל האיטלקי שאין לישראל אף נציג בה.
70 אלף דולר לעונה , שחר ביזה את עצמו ואת השחקן ואת המעודון מכבי חיפה .
בפעם הבאה כל בעלים גם שלי בנתניה ידע להתיחס לעובדים שלו בכבוד ויעריך את עבודתם גם אם הם בתחיל דרכם וצעירים מאוד.
גולסה אם לא לאציו תמשיך להשאר באירופה יש עוד קבוצות , אני זוכר שגם בגרמניה התענינו בך.
השב   •  00
אייל גולסה03/02/2010 19:46
עכשיו אני יודע מה לעשות!
השב   •  00
147
ג''יאנפרנקו זולה03/02/2010 16:10
הוא אומר שמאז שהוא כאן זו הקבוצה הכי טוב שיש למכבי ושהדרך ארוכה ושום דבר עוד לא נגמר.
הקטע הוא שבוקולי שחקן חיפה, למה הוא אומר שיש למכבי עוד סיכוי לעקוף את חיפה כי הדרך ארוכה ושום דבר עוד לא נגמר, לדעתי צריך לקנוס את בוקולי. איזה שחקן אומר דברים שהם בעצם נוגדים את הקבוצה שבה הוא משחק?
השב   •  21
146
זיו03/02/2010 15:57
תרדו מהילד, אתם מדברים על רדיפת בצע, מה עם יניב קטן? הוא מרוויח פי עשר ממה שמגיע לו!

לאחרונה התפרסמו הנתונים הרשמיים שלו, אין לו אפילו 60 שערים כמעט ב 500 הופעות בקבוצה, וחצי עוד מפנדלים.

הוא לא יעיל, בקושי כובש ומבשל, והוא לא סמל בעיניי.

אם כבר הוא רודף בצע, אז שיישב בשקט לפני שהוא מדבר על הילד, בכסף שהוא מקבל היינו מביאים עוד קשר מצויין.

אני אוהד חיפה אמיתי שרואה כדורגל ומדבר דוגרי, וכן זה המינוס שלנו בקבוצה, אהבה עיוורת לשחקן שהוא כלל לא סמל וכלל לא יעיל.

איפה הוא ואיפה נמני ואוחנה.

אוהדים אמיתיים יסכימו איתי.
השב   •  97
145
ראובן גולד03/02/2010 15:49
וילך המועדון מעל כולם. רק המדינה מעל המועדון. מר שחר כמה שיותר כסף וזרוק את הסכינאי הזה ליפני שנקבל גרזן בגב !
השב   •  20
144
ביתרי03/02/2010 15:47
''מיליון שקלים לשלוש שנים'' עכשיו בכנות אוהדי חיפה אם היו מציעים לכם 350 אלף יורו לעונה הייתם מעדיפים את המיליון שקלים? אני באופן אישי לא חושב כך אבל חשוב לציין גם שזה שידרוג מקצועי ולא רק כספי דרך אגב אני מתאר לעצמי שכל המהלך הזה היה מתוכנן פשוט יעקב שחר הזבל אמר לגולסה שיישאר עד תום העונה ושלא יילך ללאציו מה שהוא לא מבין בעצם שלא כול יום יש הצעה מפתה כזאת.
השב   •  26
אלכס03/02/2010 16:14

חיפה הציעה לגולסה מענק בגובה מיליון ש"ח ולא משכורת

השב   •  23
143
הדרוזי<><>החתיך<><>03/02/2010 15:44
גנב בורח בלילה בסופו יתפס  הוא יחזור על ארבע ויבקש משחר רק לא להושיב אותו ביציע
השב   •  20
142
יוסי03/02/2010 15:42
אוהדי לאציו לא רוצים להחתים את גולסה בלאציו
מנהל לאציו אמר שעניין גולסה עדיין לא סגור והוא עדיין לא חתם רשמית
לאתר הוא הוסיף שלחיפה יש זכות על גולסה וחוזה לעוד שנתיים ואם הכל יסתדר הוא יחתום בלאציו מה שכרגע בספק כי ההתאחדות הישראלית צפויה להגיש תלונה לאופ"א
השב   •  10
141
יוסי03/02/2010 15:35
תקרא ותלמד תגובה 77. אין לבנאדם חוזה בתוקף אז לא חבל על כל השטויות שנכתבות?
השב   •  10
140
לבוב03/02/2010 15:35
תבינו דבר חשוב: יעקב שחר חכם ובעל קשרים, הוא לא פראייר כל שחקן בחיפה יודע שהעתיד שלו תלוי בשחר, למרות הקשיחות וההתערבות המקצועית של שחר בשחקנים כולם יודעים בחיפה הכי טוב ומי שטוב בחיפה בסופו של דבר מגיע לאירופה אבל יש תנאים, שחר משקיע המון כסף ומשאבים בשחקנים הצעירים שהוא מביא מכל מיני חורים (טוברוק, נצרת, ג''דיידה) ולכן בצדק הוא רוצה לראות את ההשקעה חוזרת אליו גם בהישגים קבוצתיים וגם בכסף שהוא יקבל מאירופה עבור אותו שחקן, כל פישר שיבוא לחיפה יקבל תנאים ושכר יברח לאירופה בלי לדבר כמו גנב כפוי טובה? בחיים לא אצל יעקב שחר!!
השב   •  40
139
תומר03/02/2010 15:32
לא צריך אותו יותר זהו הוא נמחק בעניי ואני מקווה בעיני כל אוהדים הוא ירק עלינו שאנחנו הבאנו לו במה אין לו נשמה לקבוצה הוא לא צריך לחזור שחקנים הרבה יותר גדולי עזבו אותנו היינו לפניו וניהיה הרבה אחריו
השב   •  31
138
ירוקה בדם &#9829;03/02/2010 15:30
השב   •  00
137
שי03/02/2010 15:29
השב   •  12
136
אסי03/02/2010 15:26
אם הוא יצליח בלאציו
ניראה מי יוכל לקנות אותו בארץ
כל אחד במקומו הוא יעשה אותו דבר
 בישראל יש קריירה
בחוץ לארץ יש קריירה וכסף.
השב   •  21
135
אסי03/02/2010 15:25
גולסה מנסה לעשות את מה שבניון עשה אז למה שלא ינסה בהצלחה מכבי חיפה לא תלויה באף שחקן היא תלויה רק בשחר שהוא יודע את מי להביא מכבי חיפה תמשיך עם האלפויות גם בלי גולסה
השב   •  22
134
8 זה אצלי בלב!03/02/2010 15:24
לשחר יש המון קבלות בכדורגל הישראלי .אבל ממתי הוא סופר אותכם האוהדים?ועוד הפעם אחי אני לא מסתלבט או משהו.אני פשוט אומר שבחיפה אף פעם לא ממש סופרים את האוהדים דוגמאות : רציתם את ברקו לא קיבלתם אותו.לא רציתם את ג''ובאני והביאו אותו למרות שלא רציתם אז.אולי זה יהיה שוב זילזול אבל בטוח שהם לא יספרו אותכם!
השב   •  44
מכביסט אורגינל ולא צהוב נחות03/02/2010 16:46
את האוהדים אז אל תנסו להיות צדיקים  כי לפי דבריך אף אחד בישראל לא צדיק ולא סופר את האוהדים וגם אתם כלולים  בזה לא פחות
השב   •  10
שמואל הנביא03/02/2010 17:30
אין צורך להזכיר לך את הסיפור נכון?
השב   •  11
ינקלובסקי03/02/2010 21:19
כי "סופרים" את הקהל הקהל שלכם מתנהג בזלזול כלפי מי שעומד בראש הקבוצה אם זה לוני ואם זה כל אחד!
השב   •  10
שמואל הנביא04/02/2010 00:19
השב   •  00
133
אור03/02/2010 15:22
השב   •  00
132
קופיף ירוק03/02/2010 15:22
הוא עשה את הטעות שלו, אנחנו לא נעשה את הטעות שלנו!
השב   •  00
131
אלרגי לבולשיט03/02/2010 15:21

הילד כישרון אין ספק, אבל זה ממש לא מתאים לעזוב את חיפה, במיוחד כשיש לו חוזה, ובכלל שלא ללאציו-קבוצה של פאשיסטים שונאי יהודים! הוא צריל להשאר בחיפה, להתבשל יותר ואז להגיע לקבוצה טובה יותר מלאציו, קצת נאמנות לסמל שלך ילד ואל תעשה לעצמך בושות זה ישאיר כתם.

השב   •  70
130
יאיר03/02/2010 15:20
השב   •  10
קופיקו03/02/2010 15:31
ביקש וקיבל
השב   •  10
129
חסוי03/02/2010 15:19
למה הוא הלך לקבוצה נאצית עדיף שהיה נשאר בחיפה 
השב   •  11
128
רועי03/02/2010 15:17
מה קורה עם גו(ע)לסה? כבר 5 דקות שלמות שלא כתבו עליו כאן שום דבר.
זה מדאיג!
השב   •  60
127
ירוק בדם03/02/2010 15:13
להעיף אותו, אפילו בחינם.
השב   •  41
צפוני כחול03/02/2010 18:12
ותברר אצלו איזה שירות הוא שירת, איפה, ומי היה שוטף כלים אפילו במילואים.
אחרי זה נדבר על גולאסה.
השב   •  00
126
.03/02/2010 15:12
2 מיליון יורו ב5 שנים רומאלו לוקלואו בגיל 16 מאנדארלכט שהוא לא יותר טוב מגולסה עושה בשנה 900 אלף
השב   •  20
125
עמירן כהן03/02/2010 15:10
לא פלא שינקלה שחר אחד האנשי העסקים הכי טובים בארץ לבסוף קיבל גול עצמי.
אני מצדיע לגולסה על הנחישות וההחלטה שהוא עומד מאחוריה.
פיתאום חיפה מוכנה לשלם מיליון שקלים 3 שנים.
שידרוג עצבני מ 70 אלף דולר.
מה קרה חיפה הבינה שהילד חכם ולא מוכן להתפשר מליגה איטלקית.
יאאלה גולסה איתך תמיד .
השב   •  14
ברוכים הבאים לחגיגה03/02/2010 15:31
70 כפול 3 = 210 אלף דולר
210 כפול 1.5 מיסים = 315 אלף
315 כפול 3.6 שער הדולר = בערך מליון
השב   •  51
124
עמיחי03/02/2010 15:10
למי שלא מבין את הכותרת : כאדם שהוא בעל קבוצה , וחברו הוא מר זהבי(שנתבקש להעביר את רוני ממנצ"סטר יוניטד לריאל) , הגיע העת שכל המלעיזים למינהם יבינו שאם שחר רוצה , גולסה עד סוף החוזה: גיל 21 " יראה רק מושבי טריבונה !".
השב   •  20
123
יוסי03/02/2010 15:03
השב   •  11
122
הדרוזי<><>החתיך<><>03/02/2010 15:03
בושה וחרפה חבל שנגמר הרומן כך
השב   •  31
121
צחי03/02/2010 15:03
כבר יומיים שאתה מבלבלים את המוח, מספיק! גולסה הלך, גולסה חזר, גולסה יחזור, גולסה יישאר, היה צריך לעשות את זה ככה, היה צריך להפוך את זה ככה. הוא החליט מה שהחליט וזהו, נמאס לשמוע אתכם כבר. תתקדמו.
השב   •  01
120
בוזי03/02/2010 15:02
וחושב שגם אחיו יהיה פטור,
בקיצור דוגמא נהדרת לצעירים
השב   •  40
119
אמגד בדראן - צ''לסי בדם03/02/2010 15:01
איזה מדים , חיפה תקבלו את זה לאציו אנטישימים גזענים מה שתגידו אבל הוא במקום מפואר ומועדון גדול אתם תוכלו את הלב והוא יתקדם יעשה כסף ויהפוך לכוכב על , תפרגנו זה לא יזיק
השב   •  25
118
ג''מסון טרייק03/02/2010 15:01
השב   •  00
117
ירוק עולה03/02/2010 14:59

דבר ראשון הוא בוגד.
הוא היה צריך לבוא לשחר להגיד לו יש לי ת''הצאה הזאת הזאת והזאת בוא תשווה לי תנאים,אם היה משווה סבבה אם לא שהיה הולך, כמו שצריך לא מאחורי הגב.
עם כל הכבוד ויש כבוד מילא תלך אבל תגיד משהו.
והשורה התחתונה שילך . לא צריכים אותי לא צריך להתרפס בשביל שחקן שחש מעצמו יותר מידי אם הוא רוצה שילך.

השב   •  21
116
אחד שיודע(ניצן)03/02/2010 14:59
מילא המעבר מחיפה אבל ללאציו. לאציו היא קבוצה נאצית שמאמינה בחיסול מיעוטים כמו יהודים ושחורים אפילו הסמל שלה הוא אותו נשר כמו הנשר של היטלר וצבאו בתקופה הנאצית פשוט מפליא אותי שבנאדם מוכן למכור את כל ערכיו היהודים והאנושים תמורת טיפה כסף.. בכל מקרה אני חושב שמרוב שהקהל של לאציו ימרר את חייו הוא יעזוב..
השב   •  20
115
משה03/02/2010 14:56
שלא יחזור אין לו פה מקום שילך לעזזל בוגד!
השב   •  20
114
דרוזי03/02/2010 14:54
והוא עוד מצביע על הנשר בכדור! אני יודע שהוא לא סיים בית ספר, אבל לא ראה סרטים על השואה? זה אותו הנשר על מדי האס אס!! מכל הקבוצות בעולם בחר את הקבוצה הזאת: נאציו!!, עוד הוכחה שכסף קונה הכל!!
השב   •  40
113
//03/02/2010 14:37
השב   •  20
112
לה פאדיחה03/02/2010 14:36
התשלום הגיע מהר ובמזומן !
גנבים !
השב   •  32
111
מלך בכחול03/02/2010 14:36
רשמתי את זה כבר אבל אני ארשום שוב- לפי מה ששמעתי אוהדי לאציו לא כל-כך אוהבים, בלשון המעטה, ששחקן יהודי (ישראלי) ישחק בקבוצתם והם ככל הנראה ירססו כתובות אנטישמיות וישירו שירים אנטישמים במשחקים (טוב נו..הם שרים כל משחק).
ד"א אני קראתי גם בעיתון שנפתחה בפייסבוק קבוצה נגד אייל.
בכל מקרה על אף המעשה שהוא עשה אני מאחל לו בהצלחה בהמשך..
השב   •  00
110
קובי03/02/2010 14:34
ירד לנוער לשבועיים? הקבוצה מוכנה לסלוח לו ? אם שחר מסכים לזה הוא רומס את כבודו שלו של השחקנים ושל אלישע ושל האוהדים. שחר יש דברים ששוים יותר מכסף. שיביאו אותו לארץ בכוח באמצעות הליכים משפטיים ומכתבי תלונה קשים לפיפא וחרי שיחזור לא יזיק לו לשבת קצת ביציע. זה עיניין של עיקרון ומסר וזה שווה יותר מהכסף שיקבלו עליו
השב   •  21
109
בום בום03/02/2010 14:31
בסוף הוא לא ישחק לא בלאציו. ולא בחיפה.ישב ביציע.של לאציו וחיפה.זה מה שקורה לפרחחים .שיש להם קצת שכל ברגלים
השב   •  40
108
ירין03/02/2010 14:31
אוהד מתוסכל של הפועל  ועכשיו ברצינות אתה באמתת חושב שהתגובות הבאות יהיו " מה זה באמת אייל ?! " די ילד קטן ומפגר תתבגר , כאילו באמת נראה לך שמישהו חושב שאתה לא אוהד הפועל?
השב   •  01
107
עדן הגדול03/02/2010 14:30
אתה בן אדם אמיתי וחכם!זה אוהד חכם לא כמו כל אוהדי ביתר שמשחקים אותה עם שגיאות כתיב!
השב   •  03
106
יוסי בניון נשמה03/02/2010 14:28
שילקק לשחר תרגל ויתנצל בתקשורת אם הוא רוצה לשבת בספסל אצלנו לשחק בחיפה זו זכות ומי שמזלזל בה מגיע לו עונש!
השב   •  02
105
אודי03/02/2010 14:23
גולסהה פשוטט עשהה מעשהה מגעילל אני כבר לא יכול לסבול אותוו על משהו עשה פשוטט בן אדםם מגעיל
השב   •  01
104
JohnnyB03/02/2010 14:21
תשאר בלאציו ותוך שנה שנתיים אתה באינטר. מילה!
השב   •  64
הכי אדום שיש03/02/2010 14:54
לחיפה יש רק קיקר K והוא לא יספיק להם. הם מקפיצים לך הרבה כדי שתברח אבל לדעתי אתה חייב לעשות להם CALL
השב   •  40
מזרחי זה הכי אחי!03/02/2010 14:55
השב   •  21
103
שחר03/02/2010 14:21
הזקן הרג אותי מצחוק  גולסה עשה בשכל
השב   •  31
102
עד המוות מכבי03/02/2010 14:20
הילד החוצפן הזה מרשה לעצמו יותר מדי רביבו,ברקוביץ ובניון לא הרשו לעצם לעשות מה שהוא עושה .
איך הוא לא מתביש לרוק לבאר ממנה הוא ומשפחתו שותים שיהיה קודם בנאדם אחרי שחקן
השב   •  63
יניב03/02/2010 14:33
לבכות
השב   •  33
מכביסט+שגריר ישראל הרשמי בעולם03/02/2010 16:47
השב   •  10
101
שחף03/02/2010 14:18
חיפה צריכה אותו יותר משהוא צריך אותם

כל שחקן אחר היה נזרק מהמועדון על דבר כזה
השב   •  51
יוסי בניון נשמה03/02/2010 14:28
ואם נזרוק אותו לא נרוויח כלום זה רק בשביל כסף כל מה שקורה כאן
השב   •  30
100
MIC03/02/2010 14:18
חיפה נתנה לאייל הכל
משפחתו קבלה דירה ומיליון ש"ח
עזרה לאחיו בניתוח יקר
נתנה לו את הבמה בארופה
שאותה יכל לקבל רק בחיפה (בעקבות ליגת האלופות ידעו מי זה בכלל)
והתנאים במעדון מספר אחד בארץ
רצתה לתת לו מענק חתימה יומיים לפני שברח
אז נשאלת השאלה למה,הרי חיפה לא מחזיקה שחקנים שלא רוצים, עובדה
(האליפויות של ביתר-שחקני חיפה:טל זנברג,בנאדו) חיפה הוציא הכי הרבה שחקנים לארופה
התשובה:הוא פחד שהצבא יעצור לו את ההתקדמות והחלום בארופה
הוא פחד "להתקע" בארץ עוד שלוש שנים.
הכעס הרב לא בגלל שהוא עזב
אלה הדרך שברח בלילה כמו גנב.
השב   •  311
99
גל שיטרית03/02/2010 14:16
בלי חיפה הוא משחק בליגה ג עם טוברוק
השב   •  11
98
אייל גולסה03/02/2010 14:14
מי אתם בכלל אוהדי חיפה אהבלים , אני נמצא עכשיו ברומא עושה חיים ואתם תקועים בעיר המגעילה שלכם עם בעל בית דפוק בשכל שחושב שאני יעבוד בשביל כמה גרושים .
לכו חפשו פראייר אחר מטוברוק נתניה ואייזיקוביץ . קחו בחזרה את ההונדה והבית ,מי בכלל צריך אתכם , כאן באירופה יש לי הצעות מעוד כמה קבוצות ואם לא לאציו אני חותם באינטר .
להתראות  הפיצה והאספרסו מתקררים וחבל על ה 30 יורו . אני אשלח ליענקלה מכתב תודה על ההזדמנות  שנתן לי לשחק בקבוצה הפאטתית שלו שעשתה בושות בליגת האלופות.
השב   •  329
ששון03/02/2010 14:30
השב   •  21
מש. עליך03/02/2010 15:04
השב   •  00
ירוק03/02/2010 15:29

השב   •  40
יוסי03/02/2010 15:45
גם סמל של מילאן וגם משפט של נתניה
עדיף תסגור את המחשב ותתחיל ללמוד
השב   •  20
צאוב שחור03/02/2010 20:01
מאיפה הסגת אותו?
השב   •  00
97
גולאסו? פח03/02/2010 14:13
אני באמת חייב להבין על מי מדברים, על ילד שבליגת האלופות הבקיע גולים בחאווה פגע בעשר שחקנים והכניס גול, אח"כ בשלב הבתים נפצע ולא הראה שום יכולת, במכבי חיפה חוץ מלשרוף קילומטרז'' הוא עוד לא הראה כלום- אז על מה תופסים ממנו?!??!?! יכול להיות שהוא כישרון ענק אבל בתור אחד שראה כל משחק לא ראיתי את רונאלדיניו או זידאן על הדשא, רק ילד עם המון התלהבות, בלי כדרור, בלי יכול מסירה או קריאת משחק, בלי כדורים מסובבים או טילים מטורפים, רק גולים בחאווה ובעיטה שהתלבשה לו בדרבי. אז אחרי ששם הוא מצטרף לקבוצה שקרובה וב"ה תרד ליגה הוא יבין מי הוא ומה הוא שווה, בינתיים שלא יחזור לארץ בכלל וגם לא לנבחרת, מכרת את העיר שנתנה לך במה בזול, את המדינה הוא ימכור בחינם!
השב   •  71
12 פור עלק03/02/2010 14:49
1-0 על מכבי פתח תקווה ח
השב   •  13
גולאסו? פח03/02/2010 15:31
פש חתיכת מזל יש לנו להיות 12 נקודות מעל כל הליגה, לנצח את המקום השני, להפסיד משחק אחד מתוך עשרים, כדאי שאלישע לוי ימלא לוטו!
השב   •  10
96
ירוק בנשמה03/02/2010 14:07
הקבוצה היחידה שתיסגר בקרוב זה אתם!ח וגולסה יבוגד מסריח איכס גועל נפש עלק הולך לבדיקות בוינה ככה זה הישראלים תמיד מחפשים יותר ואחרי זה אוכלים אותה ובגדול
השב   •  10
95
רון03/02/2010 14:06
דווקא ללציו?
אין שום בעיה עם הדרך שבה התנהלת
ההפך, תברח מפה כמה שיותר מהר
אבל לציו?, מועדון פשיסטי ששונא את כולם.
אני מקווה בישבילך שיהיה לך מספיק כח מנטלי גם בשביל להתמודד אם האוהדים גם בשביל להתמודד אם כל הסחבת של התביעות המשפטיות וגם לשחק כדורגל טוב (אם תשחק שם בכלל).
השב   •  20
94
meg03/02/2010 14:04
תתבייש,אפילו תודה לא אמרתה לחיפה
השב   •  00
93
משה03/02/2010 14:01
תעשה את מה שטוב לךך!!..
לא מה שאומרים לך..
השב   •  00
92
great ape!03/02/2010 13:59
תסתמו.
באמת תסתמו למה אם זה היה שחקן שלכם נראה מה הייתם אומרים.דוגמא שלא קשורה ממש אבל עדיין מחלוקתית היא מקרה בוקארי.
אוהדי הפועל כרגיל צבועים.פתאום עכשיו כולם אומרים שלעזוב אותו וכל הכבוד לו.נראה אם יצחקי היה באמת  עוזב להפועל או פתאום ברוכיאן היה עוזב לאירופה סתם.נראה מה היה קורא או ורמוט היה עוזב באמצע הלילה או שכטר.נראה מה הייתם אומרים.
צבועים כולכם!
השב   •  10
יניב03/02/2010 14:27
עכשיו זה גם נראה לך כמו התבכיינות או שמקרה גולסה זה בסדר?
השב   •  01
great ape!03/02/2010 15:32
מה אתה לא מבין. זה שחקן שהוא כבר שלנו.הכל הבאנו לו התייחסנו אליו כמו מלך והוא יורק לנו בפרצוף.
לרצות שהשחקן יהיה נאמן לקבוצה שלוו זה התבכיינות?
תחזור לבצפר ילד.
השב   •  00
91
ירוק עולה03/02/2010 13:50
אני חושב שהאוהדים צריכים להכין דולרים ולזרוק אותם לפני המשחק נגד באר שבע שידע שכסף זה לא הכול ובטח לא בגיל הזה.
השב   •  10
JohnnyB03/02/2010 14:57
אחד לאחד. י''קהל של חסרי כישרון וחסרי יצירתיות! אין על הקהל שלנו בעידוד!
השב   •  00
90
עופר03/02/2010 13:44
שחר, תכניס את זה לראש שלך.

איך אומרים: תתקדם.
השב   •  32
89
מישל03/02/2010 13:39
הוא ממש דפוק הוא לא זוכר מה עשו ליהודי האחרון שבא לשחק בלאציו שרפו חצי איטליה האיטלקים המושגעים האלה !
השב   •  20
88
לביתר ירושלים03/02/2010 13:35
השב   •  21
87
לב אדום03/02/2010 13:34
תיהיו לרגע גולסה אומרת לכם לאציו!! (לכל המכוערים נכון לא קבוצה הכי גדולה אבל בליגה טיפה טיפה יותר טובה) אומרים לו יש לך פירצה בחוזה נקודה. אנחנו רוצים אותך נקודה. אם תחתום עכשיו תקבל 100 שקל בחודש (לדוגמא). אם נצטרך לדבר עם מכבי הם יקבלו את חלקם 90 שקל מהשכר שלך. אם תסכים עכשיו ניזכור לך את זה ! מה עדיף 100 שקל ? או 10 בשנה הראשונה ? לאציו תיזכור לו את זה לא המוכר של הנעלים בקניון אילון יזכור לו את זה .עשה צעד בשביל עצמו וכל הכבוד לו כל אחד פה לוקח את זה אישית כאילו הוא קנה לו תמגני עצם דרך אגב את כבר אמורים לדעת שעכשיו שחר כבר מפעיל קשרים להקשות עליו בנבחרת ובצבא אתה לא טיפשים עד כדי כך אה ?
השב   •  12
גלעד03/02/2010 15:31
אני חושב שאתה ילדה בת 4, פשוט לא מבינים כלום ממה שרשמת.
לב אדום מסכן,עצוב.
השב   •  10
86
מה קרה לכם?03/02/2010 13:33
עזבו כבר ת''בנאדם,גם אייל ברקוביץ'' עשה בדיוק אותו דבר, גולאסה הוא שחקן עם כישרון ענק וכבר הרבה זמן רצו אותו בלאציו ואפילו בקבוצות יותר גדולות כמו באיירן מינכן או ארסנל, הוא יכול להגיע רחוק מאוד ויש סיכוי שהוא יום אחד גם יגיע לברצלונה או צ''לסי, אני לא מבין איך כולם מקללים ומשמיצים את הילד שלא מזמן עוד קראתם לו יוסי בניון הבא ורק בגלל עזיבה של ליגת העל אתם הופכים אותו מאליל לדביל נכון שהוא לא התנהג כמו שצריך אבל אני לא מבין מה זה ההתנפלות הזאת על הילד וזכותו לא לעשות צבא יש מספיק חיילים בארץ גם בן סהר דחה את השירות הצבאית שלו ועזב את הפועל תל אביב לצ''לסי מאחורי הגב אז איך זה שלבן סהר לא עשיתם שום דבר אני בטוח שעוד שנה או אפילו פחות גולסה יהפוך להיות אהוב הארץ ולא רק במכבי חיפה!
השב   •  12
85
יוסי03/02/2010 13:28
אם אתה מגיע לישראל תשאר בנתניה לא צריכים בוגדים בחיפה
השב   •  62
מה זה מכבי?פ''ת של הפועל לעולמים!$03/02/2010 13:44

השב   •  35
ניב03/02/2010 14:08
אחי גולסה לא גדל בחיפה, הוא גדל בטוברוק ולכן אתה לא יכול לקרוא לו בוגד. הוא עשה תרגיל מסריח שלא עושים וזה יעלה לו ביוקר בין אם זה יקרה בטווח הקצר לבין אם זה יקרה בטווח הארוך, אבל זה יקרה.
השב   •  10
84
האריה השואג03/02/2010 13:27
השב   •  20
83
חגי03/02/2010 13:27
מה יצא לאייל אם ישאר פה . שחר יעשה עוד קופה על חשבונו . ועד שיצא לחו"ל יעבור עשור . כמו שהיה עם קטן בדיוק . כל הכבוד לך ילד בהצלחה .
השב   •  10
82
רון חולדאי03/02/2010 13:27
כולה טיול לפני הגיוס!
מה שכן הטיול יעלה לו יקר מאוד!
השב   •  21
81
ליאור03/02/2010 13:27
תפרגנו ימגעילים אתם תסתדרו גם בלי גולסה זה לא בגידה כי מדובר מקבוצה מחול ובקידום של השחקן מה כואב לכם ששחר לא עשה אליו קופה הז לא עשה לא חסר לא כסף יאלה גולסה אוהבים אותך ירוק זה צבע של חמאס
השב   •  13
80
ירוקה03/02/2010 13:25
השב   •  32
בדיחיפה 003/02/2010 13:37
השב   •  21
צפוני כחול03/02/2010 13:47
בייחוד ביובנטוס יודעים שמכבי יש רק אחת - וממש מצטערים על זה
השב   •  13
79
קוף ירוק03/02/2010 13:25
אם הוא חוזר למדים הירוקים צריך לתת לו להתייבש על הספסל כל העונה ולא לשחק אפילו דקה אחת. הוא עשה את טעות חייו והטעות הזאת היא בלתי נסלחת
השב   •  31
78
למה גולסה? למה?03/02/2010 13:25
הטמבל הזה הולך ללאציו.
קבוצה מקום 15 באיטליה חבל גולסה אחנו מקום ראשון בישראל שזה לא כזה כבוד אבל אנחנו בעזרת השם נגיע לליגת האלופות עוד פעם בע"ה ולאציו יסתכלו אלינו מלמטה ויאכלו ת''לב
ואנחנו לא צריכים אותך מיצידנו שתלך אבל יש דרך ללכת.
עם לא אלישע ושחר מי היה שומע עליך בכלל כפוי טובה.
קיצר עשית טעות וגם עם תחזור לדעתי האוהדים לא יקחו אותך בחזרה ולא תקבל אותה אהבה..
השב   •  47
77
עו"ד א. ש03/02/2010 13:21
גולסה לא חתם מאז מלאו לו 18.
אין תוקף משפטי לחוזה, ולא משנה כמה ספקולציות תקראו וכמה חוות דעת יחברו עורכי דין מצד זה או מצד אחר.
ההסכם שעליו חתומים הוריו של גולסה יכול לחייב רק את ההורים של גולסה.
כל האנרגיה, הזעם, חוות הדעת, האמירות הקשות שהאוהדים כבר מדקלמים "בוגד", "יורק לצלחת שאכל ממנה"- נועדו לשרת את רדיפת הבצע של אלה המתפרנסים על סכומי העתק שמשולמים בכדורגל המודרני.
כדורגלן אינו שייך לאיש. הוא גם לא שייך לקבוצה. חישבו עליכם עצמכם, המגיבים, האם ניתן לשעבד את חופש התנועה והפעולה שלכם?
חיפה היתה נדיבה. היא זכאית לדמי ההשבחה שיכסו את הוצאותיה.
בזה נגמר סיפור גולסה מבחינה משפטית.
השב   •  122
JohnnyB03/02/2010 14:24
לא מבין איך אנשים במדורי ספורט שאמורים להבין בכדורגל טיפה יותר טוב מאנשים כמוני וכמוך לא יודעים את החוקים היבשים האלה שיכול אפילו לדעת כל ילד בן 14 ששיחק קצת מנג''ר. מה שלא בטוח זה שאת דמי ההשבחה יקבלו חיפה כי יכולה להיות פה סוג של קומבינה שנס טוברוק ידרשו את דמי ההשבחה.
השב   •  51
ברוכים הבאים לחגיגה03/02/2010 17:32
הכרתך הטובה את המשפט האזרחי אינה מספקת למקרה זה.
האם מכיר אתה את חוקי ההתאחדות לספורט, פיפ"א בכל הקשור להתחיבויות חוזיות ?
השב   •  11
אריה03/02/2010 17:37
לפי פסיקות שלהם בעבר הסכם תקף ל-3 שנים מהחתימה גם אם השחקן פחות מ-18.
גולסה לתם בגיל 16.5 שזה אומר שהוא שייך לחיפה עד גיל 19.5 ולא לכל אורך החוזה של 5 שנים.
מה שזה אומר שהוא ישחק בעונה הבאה בחיפה (אם חיפה תרצה).
עדיף לו ולחיפה שלאציו תשלם עליו כמה שחיפה דורשים ושיילך לעזעזל.
אבל לא נראה לי שללאציו יש כסף, הם בצרות ולכן נכנסו להרפתקאה כזו, הם מפחדים שיוכלו אותה כמו צלסי ולכן לא מפרסמים שחתמו איתו.
בקיצור יצאת פארש. גם לא מבין וגם משחק אותה.
ואם אתה שואל מאיפה אני מבין, אז אני חבר של אודי שוחטוביץ עו"ד של חיפה.
השב   •  11
76
ורמוט03/02/2010 13:19
אבל יש דין אחד לשחר ודין אחר לשאר הליגה. כך למשל חיפה מאזרחים 50% מהזרים שלהם. קולאוטי,
 רוסו, בוקולי.
השב   •  65
הפועל ת"א? להה אני מכיר רק הפואל ניקוסיה..03/02/2010 13:31
ואיפה כל השחקנים שלכם? דניאל יאמר יותר מפורסם מהבעלים שלכם אתם קבוצת אמצא טבלה שפשוט הולך לה בשנתיים שלוש האחרונות. לפני זה מי שמע עליכם בכלל? אם תפתחו פה פה על אוהדי חיפה כל אוהדי חיפה ייכנסו בכם פי 2 חזק ימעפאנים.
השב   •  22
ניב03/02/2010 14:04
פלטת יותר מדי שטויות במשפט אחד:
1. קודם כל גולסה עוד לא חייל. הוא עדיין מוגדר כמיועד לשירות ביטחון. זה לא נקרא חייל לכן מותר לשחר לתת לו מה שהוא רוצה.
2. רוסו לא קיבל אזרחות. הוא קיבל תושב ארעי ולא אזרחות.
3. עפ"י חוק במדינת ישראל, אדם הנשוי לאזרחית ישראלית זכאי גם הוא לקבל אזרחות ישראלית וכך קולאוטי קיבל אזרחות. למקרה שאתה לא יודע - קולאוטי נשוי לאחותו של דודו אוואט.
4. לגבי בוקולי אני לא יודע ולכן אני לא רוצה סתם להגיד
השב   •  04
JohnnyB03/02/2010 14:27
השותף עם מכבי ת"א (השנואה עלינו) זה שני המועדונים עם העבר הכי מפואר ועם המסורת הכי מפוארת. חיפה? בית"ר? מי שמע עליכם בכלל עד שנות ה-80? למכבי נתניה יש יותר מסורת ממכם! אז לפני שאתה פותח פה את הפה תבדוק קצת על ההיסטוריה של הליגה שאתה נוהג לצפות בה.
השב   •  21
ינאי03/02/2010 21:53
אתה קורא לעצמך אוהד מכבי חיפה? קולאוטי נשוי לאחות של שגיא שטראוס ולא לאחות של דוד אוואט,מצד שני מה יש לצפות מילדים אוהדי הצלחות? לא יודעים מי שיחק אצלם לפני חודש.
השב   •  10
אריה03/02/2010 22:08
קולאוטי נשוי לאחותו של שטראוס ולא של דודו אווט.
לורמוט הדביל את רוסו איזרחה מכבי ת"א אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך.
השב   •  00
75
ורמוט03/02/2010 13:17
השב   •  14
רון חולדאי03/02/2010 13:29
מה שכן אחרי אוסישקין ניקח לכם את בלומפילד!!
0 מקומות באוסישקין ,0 אליפויות ב 20 שנה!!
השב   •  40
אושר03/02/2010 16:15
עלאק תקחו תאליפות מה אתם חושבים שבלי גולסה אנחנו כלום :D:D יאללה חייפפה
השב   •  10
74
ורמוט03/02/2010 13:17
נקבל אותך יפה וסוף סוף תבקיע באירופה (:
השב   •  42
משה03/02/2010 13:42
השב   •  40
73
אמיר03/02/2010 13:13
ברור גם שהוא הולך להיפצע שם המון כי  הוא חלש פיזית וגם מנטלית בשביל ליגה איטלקית..חבל דווקא אהבתי את השחקן הזה עד האירוע הזה.

השב   •  21
72
לכל השונאים!03/02/2010 13:13
השב   •  01
71
משה03/02/2010 13:13
השב   •  41
קווקזי ירוק אמיתי03/02/2010 13:50
השב   •  20
y/a03/02/2010 14:59
השב   •  02
70
מנש03/02/2010 13:08
0 נקודות! 0 שערים! אוי דוידוביץ!
השב   •  2825
תעמיס לה ויסלה תעמיס לה ויסלה זה טוב זה טוב זה קרא03/02/2010 13:33
1!2!3!4!5555
הקשש על החמש ויסלה קראקוב
השב   •  101
ניב03/02/2010 14:11
אחי לא מבין מה אתה כ"כ מתלהב? זה לא שאתם הגעתם אי פעם לליגת האלופות. אם לא שמת לב, זהו המאזן שלכם בליגת האלופות: 0 שערים, 0 נקודות, 0 הופעות. בקרוב תוכלו להוסיף לרקורד המרשים הזה גם 0 שקלים ו-0 שחקנים.
השב   •  20
צהוב בנשמה03/02/2010 17:41
את ההפסד של ביתר לקראקוב עוד כמה שנים הישכחו אבל את "ההישג" שלכם לעומת זאת לא השכחו כל כך מהר כי אתם רשומים באופ"א בתור הקבוצה הכי אפסית בכל הזמנים ח אז אני במקומכם הייתי מתבייש בכלל לדבר  
השב   •  10
עדן הגדול03/02/2010 18:05
דבר ראשון:תודה על התיקו עם הפועל. דבר שני:חיפה השתתפה בליגת אלופות פעמים(מה שאף קבוצה לא עשתה בליגה הזאת)אם כבר מישהו היה יכול לדבר זה אוהדי מכבי תל אביב שיש להם בשביל מה לשחק,אתם (הבערך 15 אוהדי של נתניה)לא יכולים בכלל לדבר אל מכבי חיפה כי מה שחיפה שחכה אתם עדיין לא לומדים. ודרך אגב: תהפסד לקרקוב לא נשכח ותפירוק שיהיה לבית גם לא נשכח. תנו בכחול :)
השב   •  32
69
גיסנו03/02/2010 13:07
קודם כל, אף אחד עוד לא החליט אם הוא חוזר או לא. דבר שני, למה ההתלהמות הזאת? "אצלנו יש כבוד הוא לא ישחק פה בחיים". "מה זה השטויות האלה עונש ואז שיחזור? אפילו זה לא מגיע לו". תגזימו עוד קצת.
קודם כל, כדורגל זה עדיין ביזנס. וגולסה שווה כסף. בעיקר בגלל זה רוצים לשמור אותו בחיפה. כבוד זה טוב ויפה, אבל איך אמא פולניה אומרת? "עם כבוד לא הולכים למכולת". אז לא יקבלו את גולסה במקרה שיחזור, ומה יצא מזה? כולם מפסידים.
איך מנצחים ושומרים על כבוד? מענישים. מה, אם קיבלתם דו"ח חניה צריך להחרים לכם את האוטו והרשיון לכל החיים? אפילו פושעים אמיתיים, כאלה שגונבים ואונסים ורוצחים, יכולים לקבל הזדמנות שניה אחרי שריצו את העונש. אז על השטות הזאת אתם לא מוכנים לתת לו לרצות את העונש, ללמוד את הלקח ולהמשיך הלאה? ראבאק. תתבגרו.
השב   •  50
68
לכל השונאים!03/02/2010 13:01
השב   •  80
67
הפועל ת"א=מתיחת 1 באפריל03/02/2010 12:58
השב   •  60
66
וינטו03/02/2010 12:58
השב   •  31
65
ברק03/02/2010 12:56
השב   •  21
64
שחר תתעורר03/02/2010 12:53

3500 לחודש לעומת 350000 יורו הצחקת אותי אל תחזור גולסה תעשה כסף, אל תתן להם לבלבל לך את המוח

השב   •  40
63
רפול03/02/2010 12:53
שחר לא לוותר לילד החוצפן
השב   •  10
62
משה03/02/2010 12:53
גולסה. למרות שאני דיי שמח שדפקת את מכבי חיפה אחרי ההתנהגות הגועלית שלהם בנושא בוקארי [מי ייתן והוא יהיה פלופ השנה.] לדעתי במישור האישי עשית טעות מבחינתך אם אתה באמת לא מוכן לחזור לחיפה ורוצה להשתחרר כנס להסגר עד סוף העונה [תתאמן לבד] ואח"כ חפש לעצמך קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט אותך אין ספק שאתה כישרון ענק. אבל אתה ילד ועשית טעות, נסה להוציא מזה את הכי טוב עבורך אל תחשוב על מכבי חיפה כי הם לא באמת חושבים עליך אלא על שווי הכרטיס שלך ואגב בצדק הם עסק
השב   •  32
61
אורנה ש03/02/2010 12:52
השב   •  10
60
דרדסאבא03/02/2010 12:51
אומנם גדלת בקבוצה שהי היריבה של העיר אבל בכל זאת אתה צריך לבוא הביתה לעיר הנעורים שלך עם האנשים שאתה מכיר מפה כל החברים שלך בעיר הזאת יאלה בוא הביתה
השב   •  10
59
גבי יש דרך אחרת03/02/2010 12:46
כמו שיענקלה רוצה לגזור עליו קופון.
לגיטימי שהוא ירצה להרוויח סכומים גבוהים.
הילד לא פראייר.מזכיר לי את ברקו.
מלשחק בחיפה (או כל קבוצה אחרת בארץ) לא עושים מיליונים.אז בשביל שתשיר לו אתה תותח או שיר אחר.
הוא מעדיף לקבל כמה מליונים ושתשיר לשחקן אחר.
אלה החיים גבריאל.
השב   •  40
58
לא ידרך יותר במכבי חיפה03/02/2010 12:46
השב   •  20
57
הזאב האדום מנשר03/02/2010 12:46
השב   •  00
56
אחמד טיבי03/02/2010 12:43
מי יתן לנו מכות אם לא הקהל של בית"ר? אנחנו דורשים את זה.וזה גם בריא לקבל מכות
השב   •  103
55
איציק03/02/2010 12:39
ע"פ חוקי פיפ"א גולסה אחרי גיל 18 היה חופשי,(לכל ה"משפטנים" הישראלים) וחלאס עם מכבי חיפה שמנסה לחשוב עליו, הוא עשה בי"ס לשחר וששחר יאכל את הכובע . הרי שחר היה מת למכור אותו ולעשות קופה שחר הוא האמאמא של הביזנס וזה תמיד מול עיניו ולכן העצבים והתסכול נובעים מזה..
ולאוהדי מכבי חיפה אני מתפלא עליכם שאתם לא יודעים את זה..
ולסיום ככה זה היום בכדורגל העולמי והישראלי שחקנים קודם כל חושבים כסף ופרנסה ורק אחר כך במקרה הטוב על נשמה. (וחוץ מזה הוא לא היה מעולם ירוק בנשמה הרי גם לחיפה הוא בא בגלל הכסף והבמה)
השב   •  12
הקוףמר03/02/2010 13:14
עדין לא בקשה את כרטיס השחקן שלו . למה הם אומרים שהם עדין לא חתמו ולמה הם בכלל מדברים אם ערכי הדין של מכבי חיפה לא חבל
השב   •  00
54
ירוק שמבין03/02/2010 12:32
מה אתה לא מבין ? אסור לשלם לו יותר מזה יש חוק לחיילים בגלל זה הציעו לו 1000000 ש"ח מענק חתימה כדי להקדים את התשלום כמענק לפני הגיוס אבל מה ?הוא תימני איך אומרים בנתניה"גרדנה" חזיר קטן ופישר  שבליי מכבי  חיפה הוא היה מוכר שרשראות במדרחוב ובלי החשיפה שלה הוא היה בטברוק עדיין והנוכל הקטן רצה לעקוף את שחר עכשיו הוא והאמא התומכת שלו יחזרו לדירת עמידר בכפר סבר
השב   •  40
53
כדורגלן עבר03/02/2010 12:31

אתם דחפתם אותו יום יום מגיל 7-8 כשהוא התחיל לשחק,הייתם איתו 5-6 פעמים בשבוע במשך עשר שנים? יש לכם מושג בכלל מה זה לחיות כספורטאי? קשקשנים.  שיהיה לך רק בהצלחה בחור צעיר.

השב   •  52
הקוףמר03/02/2010 13:12
זה לא שמשהו אמר שהוא יגיד בחיפה מצטאר אני לא חותם ההצעה שלכם נמוכה מדי ואני עובר ללציו . זה היה בסדר גם אם שחר לא היה מסכיר מותר לו אבל הוא עשה את זה מאחורי השולחן בלי א. לבדוק מה באמת חיפה מציעה לו ב. אם שקרים ותיחמונים שהוא לא יכול לשחק ג. אם לעלות על הדשה במדי מכבי חיפה בזמן שמאחורי הקלעים הוא מחפש לברוח .. ברור שאז הוא לא נותן 100% ד. בלי להגיד למאמן שלו ולחבריו השחקנים מה הכוונות שלו. חוסר כבוד כזה לחבריך עמיתך ומאמנך לא יכול להיות לספורטאי
השב   •  10
כדורגלן עבר03/02/2010 13:52
אך תסכים איתי שיש דברים פרטיים כמו משכורת,שהרי לא כל השחקנים הם באותה רמה ולכל אחד מעמד שונה,גם בעיני האוהדים וגם בעיני המאמן. הרי הכל זה כסף בסופו של דבר,אין יותר יחסי שירות ועזרה בחינם נכון? אז אם כבר החלטנו להיות אנשים קפיטלסטית אז בואו לא נשקר לעצמנו ונפסיק להיפגע מהרצונות של אחרים,זו מדינה חופשית(כל עוד אין לך חוזה),אני בטוח שאם לאציו הייתה חושבת שהיא צריכה לשלם לחיפה היא לא בטוח הייתה לוקחת את אייל,עצם היותו שחקן חופשי הבטיחה לו משכורת לא רעה. ולהגדרת ספורטאי: ספורטאי ובמיוחד שחקן כדורגל צריך לדאוג קודם כל לעצמו וליכולת שלו,חסר קבוצות שהעיפו שחקנים ומאמנים גם אחרי אליפות?,אז די עם הצביעות,ספורטאי זה איש מקצוע לכל דבר.
השב   •  00
אביעד03/02/2010 14:13
בדיוק כמו שאתה אומר, גולסה לא היה שחקן חופשי לכן אין לו זכות ללכת למקום בוא מציעים לו יותר כסף בלי אישור.
מעבר לזה, גם אם היה שחקן חופשי, זכותנו אוהדיי חיפה לשנוא אותו ולאחל לו כישלון משום שהוא בגד באמוננו, וכך גם זכותו של כל אדם שנגעל מהתנהגות שכזו.
השב   •  00
52
לכל השונאים!03/02/2010 12:27
השב   •  91
51
יפתח03/02/2010 12:23
השב   •  34
50
עידו03/02/2010 12:23
גולסה עשה טעות גדולה והוא יחטוף עליה בגדול.
האוהדים שם יעשו לו ת''מוות, שחר יכניס לו איכשהו, הוא צעיר והוא יפצע שם להרבה זמן, הוא יתייבש לא מעט על הספסל, ועכשיו גם בארץ לא הכי מתים עליו.

גולסה, טעית.




ד"א, מה עם עברייני מקלדת?!
השב   •  10
49
משה טהר03/02/2010 12:22
שיורידו אותו לנוער לעונה וחצי, ואז נראה איזה קבוצה תציע לו כסף.. חוצפן..

הרי לכולם היה ברור שבקיץ ימכרו אותו לקבוצה בחו"ל והוא יקבל משכורת גבוהה, אז מה הלחץ שלו לעזוב כמה חודשים לפני? הוא גם ככה לא יכול לשחק כמעט עד סוף העונה.
השב   •  32
48
שיחקת אותה ילד03/02/2010 12:21
השב   •  00
47
תומר03/02/2010 12:20
גולסה כל הכבוד אח שלי תמיד תלך אחרי הכסף הגדול אם חיפה רוצים אותך שיענקלה יפתח את הארנק מהיו אני אוהד לאצי יאלה בלגן
השב   •  21
46
מיצי פיצי03/02/2010 12:20
השב   •  33
45
רון חולדאי03/02/2010 12:19
להפועל איכסל עד סוף העונה!!
השב   •  20
44
בן ק03/02/2010 12:18
כן הוא יוותר על חוזה של מיליונים  באחת הליגות הטובות בעולם רק כדי לחזור להיות מושפל על ידי יעקב שחר ולשחק בנוער.
הפעם הבדיחה הייתה באמת טובה.
אם הייתם רציניים בדבר חזרתו: רדו על הברכיים ותתחננו אליו, אל תנסו להשפיל אותו בגלל "הכבוד" של שחר.
נ.ב: לכל אוהדי חיפה הנעלבים הוא לא גדל בחיפה. כולה שיחק אצליכם שנה וחצי.
השב   •  81
גבי03/02/2010 12:31
השב   •  31
43
מכבי חיפה אהבת חיי03/02/2010 12:15
המועדון חזק האוהדים חזקים לעולם לא נשבר
השב   •  111
ירוק בדםם03/02/2010 12:26
השב   •  40
מכביסט מהדרום03/02/2010 12:36
בסה"כ שחקן ילד שעוד לא הספיק לתת עונה וחצי עזב אתכם, לא נשבר, נהיה חזקים.. נו באמת אפשר לחשוב..
השב   •  33
42
אריק03/02/2010 12:15
השב   •  40
41
FOR EVER WITH YOUf03/02/2010 12:14
אתמול מאחת הכתבות בנוגע לגולסה הבעתי אות תמיכה באייל.ברצוני לתקן ולומר ילד- טעית בגדול ,לא מתנהגים ככה יש לך בעל בית מעולה ואם רק היית מבקש ממנו תאמין לי שהוא היה דואג לך להגיע לא ללאציו אלא לאריות אירופה.יש דרך ויש צורה .מקווה שתלמד.בהצלחה
השב   •  20
40
רעיון גדול03/02/2010 12:14
במקום חיפה, הייתי זורק אותו,שילך לצבא ויתגייס לגולני ו"יוחתם" שם בתפקיד של קשר מ"מ.
השב   •  50
39
נחום03/02/2010 12:11
גם אותו ראיתי אתמול עם האקסית של ברידג
השב   •  20
38
מכבי חיפה אהבת חיי03/02/2010 12:10
אנחנו לא כועסים על גולסה בגלל שעזב אנחנו לא מדברים מי אשם אנחנו כועסים בגלל בדרך

לא משנה מה תגידו אנחנו צודקים מכבי חיפה צודקים לא נסלח לו לעולם
הוא פגע בסמל הוא פגע באוהדים ובקבוצה ובשחר
אף אחד לא אמר לו לא לעזוב אבל יש דרך אנחנו לא מחזיקים בכוח אף אחד

אנחנו הקהל הכי טוב בארץ תאכלו את הלב הקבוצה הכי מדהימה בישראל
השב   •  346
מכבי חיפה אלופה03/02/2010 12:26
השב   •  20
עמי03/02/2010 12:33
צודקת כל מילה בסלע אוהדים מ.ס 1 .
השב   •  30
מכביסט03/02/2010 12:40
אם הוא היה בא לשחר ובקש לשתחרר כולנו היהיינו  מאחלים לו בהצלחה
השב   •  30
הג''וקר03/02/2010 13:10
השב   •  05
למה גולסה? למה?03/02/2010 13:13
השב   •  10
37
ירוק03/02/2010 12:10
אז ככה קודם כל לא ניראלי מה שאייל גולסה עשה אבל אתם צריכים להבין אותו הוא רוצה להיתקדם נכון אולי לא ככה אבל אני בטוח שאם קבוצה כמו לאציו הייתה באה אל כל אחד ממכם תאמיני לי לא הייתם חושביפ פעמיים.
למרות שאייל גולסה-יש דרך לעשות את זה ומה היה לך רע בחיפה!
את צעיר עדיין אני לא מבין למה את ממהר כ"כ לעזוב את חיפה!
בחיפה שיחקתה בליגת האלופות ועדיין לא הייתה בין ;18.!
לקחתה אליפות אם חיפה ואתה ואתה ובדרך לעוד אליופת
אני לא מבין למה אתה עושה את זה!
יאללה חייפפה מלחמה!
שלומי אתה תותח!
השב   •  10
36
דודו03/02/2010 12:07
כול יום 3 כתבות על גולסה חלאס
השב   •  10
35
דניאל03/02/2010 12:06
השב   •  60
34
יוסי03/02/2010 12:03
אייל גולסה לא אשם בכל מה שקרה עם לאציו האשמים היחידים הם מכבי חיפה נו באמת להציע לשחקן 80 אלף דולר לעונה זה בושה וחרפה וברגע שהיתה הצעה של לאציו של 350 אלף יורו הוא חתם וכל הצבועים שמדברים עכשיו מי לא היה מסתנוור מסכום כזה מה גם שהוא רק ילד לא לשכוח! אני מקורב למשפחה ואני אומר לכם שהוא עשה את זה באמת ובתמים הוא ילד טוב!
השב   •  46
אביעד03/02/2010 12:24

לא הציעו לו חוזה על 80 אלף דולר. הוא פשוט היה צריך לחדש את החתימה שלו על החוזה הקיים, אף אחד לא ניהל איתו מו"מ.
זה שהילד התמים חושב שזה שהוא לא מחדש חתימה אומר שהוא לא חתום על החוזה, הופך אותו לתמים ומפגר.

השב   •  01
רועי03/02/2010 12:30
החוזה שהוצע לגולסה הינו שכר חייל (החוק מחייב את זה זה לא תלוי בחיפה) ובנוסף 80 אלף דולר מענקים מדי שנה לשלוש שנים שיועברו להוריו (כי אי אפשר לתת לחייל מענק) ולאחרי השירות 300 אלף דולר בעונה.
אם היה מודיע שהוא לא עושה שירות החוזה היה אחר לגמרי אבל הוא זה שהתעקש (וגם מתעקש עכשיו שהוא עושה צבא) אם הוא עושה צבא הוא לא יכול לקבל מלאציו יותר מ - 4.5 אלף ש"ח לחודש אז מה ההבדל?
השב   •  00
33
דרור03/02/2010 12:02
השב   •  10
32
מקורב לאייל03/02/2010 11:59

גולסה רצה ללכת לחו"ל כמה שיותר מהר.. זה ברור מאליו הוא היה לחוץ רק לברוח מהר לפני שיגייסו אותו

רואים שהוא פועל מתוך לחץ מפני הצבא

אילל גולסה משתמט אגואיסט שחושב רק על עצמו

מונע רק מבצע כסף ומאינטרסים אישיים, ומוכן לדרוך על כל מי שנתן לו במה/ תמיכה בשנים האחרונות

שייתבייש, הוא עוד יחזור חזרה לארץ עם הזנב בין הרגליים, אני מקווה שלא יקבלו אותו חזרה - הוא הביא את זה על עצמו

השב   •  270
אביעד03/02/2010 12:21
השב   •  10
ישראל03/02/2010 13:03
תחליף סמל טיפש. יענקלה עריץ ראו מקרה בוזגלו ועדן בן בסטט! כל הכבוד גולסהה גאים בך!
השב   •  92
הקוףמר03/02/2010 13:03
השב   •  12
דורון ג'' בנשמה03/02/2010 13:06
גולסה בסוף יחתום בהפועל ת"א כדי לעשות דווקא אתם תראו
השב   •  02
31
ערן03/02/2010 11:58
חיפה מאז ומעולם הצליחה בעיקר בגלל שהשחקנים שם הם שחקנים הקשורים למועדון ונלחמים בכל משחק. אייל גולסה הוא לא שחקן שיתן את הנשמה בשביל מכבי חיפה, וגדול ככל שיהיה, הוא יפגע בקבוצה בחוסר הנתינה שלו. חוצמזה אפשר לחשוב רונלדיניו עזב אותנו. ואפשר לחשוב שאנחנו משחקים בליגה האנגלית. לקבוצה נוער מעולה, והיא תוציא עוד 200 גולסה בעתיד. צריך להשאיל את השחקן ללאציו ואז למכור אותו לרומא :)
השב   •  10
עדן הגדול03/02/2010 18:01
חח
השב   •  00
30
ביאנקונרי03/02/2010 11:57
כל האוהדים של חיפה אוכלים את הלוקשים שיענקלה שחר מוכר להם דרך התקשורת.

משכנעים אותכם שגולסה הוא הרע בכל הסיפור ושמכבי חיפה מתנהלת כמו שצריך. זה שטויות!
גולסה חתם בלאציו וישאר שם! וטוב מאוד שהוא עשה שם.
יענקלה שחר מתחרפן שהוא לא עשה עליו קופה ובגלל זה כל הבלאגן שהוא יוצר בתקשורת. למה עכשיו פתאום גולסה יכולה לחזור? כי שחר ראה שמבחינה משפטית הוא לא יכול להחזיר אותו בכוח. אז פתאום יש פתרון.

ואתם אוהדי חיפה, אוכלים את הלוקשים השטותים האלה!! תאחלו לו בהצלחה ותתגאו בישראלי שאני מקווה כי יצליח בליגה האיטלקית.
השב   •  111
29
גולסה03/02/2010 11:57
בדיוק שהקבוצה התחילה לרוץ ולדרוס (בגלל ששיחקה עם שני חלוצים במרכז) לפתע הוציאו את הגיאורגי והכניסו את בוקולי שלא הוסיף כלום.
מה זה אלישע לא מבין את זה?
עשו לי טובה תסבירו לו את זה בבקשה!
השב   •  11
הקוףמר03/02/2010 12:59
צריך להתחיל להחזיר את בוקולי לכושר משחק ולתת לו ביטחון תאמינו לי אלישע מבין בדיוק מה הוא עושה הוא צריך את הסגל מגובש מרוצה ובשיא היכולת בפלי אוף אחרי חלוקת הנקודות
השב   •  21
28
אחד שיודע03/02/2010 11:56

עשיתם ממנו מסי ..סע לשלום ועל תעשה פוזות ..למה יש הרבה יותר טובים ממך..ואת זה אתה עוד תגלה.
גם עם אני אקח שחקן בינוני ואני ישים אותו במכבי חיפה וכולם יגידו זה שחקן גדול ..רק בגלל השמועות יעשו ממנו שחקן גדול..אבל גולסה??לא כזה שחקן גדול מאיך שעשו ממנו..אני מאמין שרוב אוהדי חיפה לא יסכימו איתי ..אבל עוד כמה שנים אתם תבינו שצדקתי..ועוד משהו אחרון אם הוא באמת היה שחקן כזה גדול מזמן הוא כבר לא היה משחק בחיפה ..איזו קבוצה גדולה הייתה חוטפת אותו.הדוגמא הכי טובה בן סהר.
ועוד דבר אחד גולסה זה שאתה מספר 15 לא עושה אותך בניון..

השב   •  31
27
ירוק שמבין03/02/2010 11:55
השב   •  30
26
ישראל03/02/2010 11:52
ללאציו מנצסטר גנבו את השחקן הצעיר נו ברח לי השם בגלל אותה פרשה ופיפא אמרו שמנצסטר צודקים אז למה שעכשיו זה יהיה הפוך?
השב   •  31
אביעד03/02/2010 12:18
לדעתי לא, תחזור לעשות שיעורי בית.
השב   •  31
25
ירוק עד03/02/2010 11:51
השב   •  10
24
ORAN03/02/2010 11:48
מזה לרדת לנוער לשבועיים??
השחקן הזה צריך לקבל צורה של ספסל.
אם לא, אנחנו נראה אותו דבר עם גדיר וכיאל שמתים כבר לעזוב.
ביחד עם זגורי שאיתו זה כבר סיפור אחר כי אלישע קבע שהוא לא בתוכניות שלו, כמו גם ארביטמן ומימון שהוא לא נותן להם צ''אנס למרות היכולת המצויינת שלו.
האמת, במקום ארביטמן גם אני הייתי מבקש לעזוב, השחקן הוא מלך השערים, הוא נבחר לשחקן הסיבוב וכל זה למרות שהוא בקושי מקבל דקות משחק, אין לזה תקדים בכל אירופה ולמרות זאת, המאמן האפס הזה לא נותן לו לפתוח בהרכב, בושה וחרפה.
שונא את אלישע.
השב   •  41
23
משה03/02/2010 11:44
אוראל אחיו התאום  אינו ברמה של אייל ועל כן הצבא יגיס אותו ובגלל פרופיל אולי אפילו לקרבי! חשבתם על זה. אוראל אינו ספורטאי מצטיין!
אולי אייל פשוט דואג לאחיו והרי גם אותו לאציו אימצה למחלקת הנוער כדרישה של אייל . נראה לי שפה קבור הכלב.
השב   •  51
22
ירוק עולה!03/02/2010 11:42
מי רוצה אותו בכלל?
שיתנצל מצידי שינשק את הרגליים של כל השחקנים הוא לא חוזר לחיפה!
לא רוצה לא צריך מזה השטויות האלה עונש קטן ויחזור לשחק? לא רוצים אותו שישכח שנשיר לו במשחקים!
השב   •  53
21
הדרוזי<><>החתיך<><>03/02/2010 11:41
איזה כיף
השב   •  31
20
ירוק אוהד לעולם ועד!03/02/2010 11:33
שחר בחיים לא יוותר על גולסה כי הוא עוד יעשה ממנו הרבה כסף. מה גם שאין מצב שהוא ייתן לו לברוח להפועל ת"א או מכבי ת"א. מבחינתו של שחר גולסה יהיה רק בחיפה והוא ישחרר אותו לאירופה בלבד רק אם הוא יעשה עליו קופה, ובצדק. שחר כלכלן וחושב בפן העסקי, אבל לזכותו יאמר שהוא כן דואג שהשחקנים שיוצאים לקבוצות בחו"ל ייצאו למועדונים טובים אם הייתי שחקן בחיפה הייתי מתייחס ליעקב שחר כאילו הוא אבא שלי. הוא אדם שמבין עניין ולליבם של השחקנים ורק הדיעה והניסיון שלו שווים הרבה.
השב   •  84
נמני = 8 אגדי03/02/2010 11:50
לגולסה נגמר החוזה בקרוב ותאמין לי שהוא לא יחדש אותוו !
מועדון בלי כבודד אם זה היה אצלנו ..
גם אאם זה היה רונאלדו לא היינו רוצים אותו חזרהה
השב   •  15
אביעד03/02/2010 12:16
החוזה של גולסה נגמר עוד הרבה מאוד זמן.

אכן, אם הוא יחזור לשחק, תוכל להגיד שאצל שחר הכסף הגדול קודם לכבוד.

אבל אני מבטיח לך שגולסה לא יתקבל בחמימות אצל האוהדים. לעולם.
השב   •  30
ביתרי03/02/2010 16:08
הוא שקודם כל צריכים לראות בטובתו של השחקן כלומר כל שחקן רואה בטובתו ולא בטובת הכיס של המועדון וגולסה צריך כבר עכשיו ללכת ולשחק באירופה על מנת ליהיות שחקן תותח ולא בגיל 25 לצאת והתחיל את הקריירה האירופאית (בישביל שיהיה לו יותר זמן להיתאקלם לרמה הגבוהה שם) .
השב   •  00
ירוק אוהד לעולם ועד!03/02/2010 16:52

לכל דבר יש דרך. אם היה בא ומבקש משחר, הוא לא היה חוסם לו אפשרויות ומאפשר לו לצאת בכבוד. ככה הוא היה זוכה לברכת הדרך של כל האוהדים שהיו גאים בו. אבל גולסה בחר לנהוג בדרך לא דרך וגרם לאוהדים להתבייש בו. יש מבין?

השב   •  10
19
צהוב שחור בלב03/02/2010 11:32
כנסו פה לכתבות הראשונות על הידיעה וראו כי כבר אז כתבתי שגולסה לא חתום שם והוא יחזור לחיפה. מה חשבתם שהחוקים בכדורגל לא תקפים? גם החוקים המקומיים וגם העולמיים מחייבים וגם אם שחקן עוזב או מועדון גונב ( מהגועל זה מצווה השבת נפשות..), ישנן השלכות, הן כספיות והן סנקציות מקצועיות. גולסה יחזור, השאלה עד כמה יקבלו אותו בחיפה. מועדון עם כבוד לא יכול לקבל שחקן כזה!
השב   •  111
ירוק עד03/02/2010 11:36
השב   •  30
טוני03/02/2010 15:20
השב   •  11
חיים03/02/2010 16:11
כמה שירביצו לה היא תסכים כי הבעל, עשיר, יפה, חכם, מפורסם.גולסה מעולה ככדורגלן אבל יש לנו ערכים, כבוד ונאמנות. בלי זה כם מסי לא רצוי.
השב   •  10
18
יוסי03/02/2010 11:29
חבל על הגולסה יעקב שחר ימחק אותו ליעקב שחר יש קשרים בכל העולם פיני זהבי הסוכן שחקנים מס'' 1 באירופה הוא החבר הכי טוב של שחר אז מה הוא משתולל באיטליה הוא גמר לעצמו את הקריירה לא נורא אני גם ככה לא סובל את הירוקים
השב   •  15
17
ברק03/02/2010 11:26
מתחיל להיות ברור שאתה עומד לחזור על ארבע לחיפה ולכן מספר הצעות:
1. חתום על חוזה חדש ל-5 שנים בהתאם להצעה ( כל הצעה ) שמכבי חיפה תתן לך.
2. תתנצל בפני האוהדים ותתפלל שלפחות חלק יסלחו לך ( סביר להניח שזה ייקח זמן, תהיה סבלני )
3. שרת את מכבי חיפה בצורה הטובה ביותר במהלך שירותך הצבאי ואין לי ספק שלמרות המהלך הטיפשי שביצעת בסופו של דבר תצא לקבוצה באירופה ( לאו דווקא אנטישמית למרות שאולי ראית את המעבר בתור אתגר? לא ברור ) ותהיה אחד הגדולים.

בכל מקרה בהצלחה, נקווה שתלמד ותשכיל מהחוויה הזו, ובעיקר לא תקשיב לאח שלך שאם היה יכול היה מצליח בעצמו ולא מנסה לנצל אותך.
השב   •  104
16
אבישי האשדודי03/02/2010 11:24
זה יראה כמה חפה מועדון גדול , אני בטוח שמכבי חיפה תענשי כראוי את הילד אבל תקבל אותו בזרעות פתוחות למרות המתח , אבל הקהל פשוט אחר זה יזכר לאורך כל החיים שלו וגם אחריהם !
השב   •  03
15
לוטו03/02/2010 11:23
השב   •  105
רועי03/02/2010 11:56
בוקולי הוא השחקן האחרון שילקק למאמן , בוקולי אומר את מה שהוא חושב וזהו , אחלה בן אדם.
השב   •  61
גולאסו? פח03/02/2010 14:20
השב   •  00
14
גבי03/02/2010 11:23
לדעתי אתה חייב לחזור ולהתנצל , זאת לא בושה להודות על טעות ובמיוחד אם אנשי מכבי חיפה יסלחו לך, לא נראה לי שההסכם שלך יתפוס במקרה שזה יגיע לפיפ''א,
מי שהוליך אותך הוליך אותך שולל.
תחזור ילד ותתנצל
השב   •  11
13
דרעי03/02/2010 11:23
השב   •  21
12
גבריאל03/02/2010 11:22
שמכבי יש רק בחיפה
השב   •  31
11
ישראל03/02/2010 11:21
מי הוא בכלל בירם כיאל ורפאלוב עשו יותר ממנו הוא רק התחיל לכבוש גול אחד בדרבי הוא כבר רוצה מיליונים בחיים לא יהיה ברוקביץ או בניון סתם כישרון אבל אין שכל
השב   •  40
10
אסף03/02/2010 11:19
לאחר העונש שהוטל על צלסי במקרה דומה,לאציו מפחדת עובדה שלא הצהירה על גולסה כשחקן שלה, המשמעות היא שגולסה יחזור על 4 ויבקש סליחה אבל האוהדים ויענקלה לא ישכחו לו את הבגידה.
השב   •  153
אוהד סרוף של הירוקים03/02/2010 17:21
את המשפט שגולסה יחזור על 4!
כבר יעקוב שחר אמר ופירסמו אותו 
השב   •  10
9
גל דניאל03/02/2010 11:19
אלו שתי האליפיות האחרונות שראית בחיים שלך.בינתיים מי שיורידו לו 9 נקודות ואולי יהיה פירוק זו בית"ר.
השב   •  131
צהוב שחור בלב03/02/2010 11:35
ובינתיים אנחנו לקחנו תארים יותר מהפועל ויותר ממכבי ת"א. למרות שדבר אחד אגיד לך, בן הגועל ןחיפה אני מחזיק לכם אצבעות!
השב   •  32
מכביסט+שגריר ישראל הבלעדי בעולם03/02/2010 16:53
השב   •  00
8
אביעד03/02/2010 11:18

ותציל את מה שנשאר מהכבוד שלך.

אם זה יגיע לבתי משפט, אתה עלול להיות מקורקע לשנים.

השב   •  71
7
ירוק ראשון03/02/2010 11:15
גם אם גולסה יחזור על ארבע או על שתיים זה לא משנה אנחנו לא נקבל אותו והוא יצטרך לעבוד מהר מאוד על האמון שלנו האוהדים אני רוצה לראות את מי שיעודד אותו אם הוא יחזור.
השב   •  163
6
כרמל03/02/2010 11:12

בושה פשוט בושה שמכבי תל אביב והפועל תל אביב לא לקחו שום אליפות ב-10 שנים ,דחוף לסגור את המועדונים האלו .

השב   •  7419
גל03/02/2010 11:21
מכבי תל אביב לקחה ב2002/3 אליפות בהפרש שערים.
השב   •  95
דם צהוב03/02/2010 11:57
ואולי אפילו להתפרק בעונה הבאה, או לרדת ליגה,זה אומר שצריך לסגור אתכם כבר מעכשיו?

ולהזכירך חבריקו, מכבי ת"א זכתה באליפות בשנים 02/03 וגם שיחקה בצ''מפיונס בעונה שלאחר מכן.
אתם אמנם זכיתם בשתי אליפויות בעשור האחרון,אבל כמו שהקופים אומרים "רצים בארסה? קיבלתם חמסה".
בקיצור סתום ותהנה מהעונה הטובה שיש לקבוצה שלך (תאמין לי, יחסית לעונות שיבואו היא עונה מאוד טובה בשבילכם).
השב   •  144
שדג03/02/2010 12:47
התל אביביות לא יסגרו בחיים. בית"ר לעומת זאת, כנראה לא תשרוד אחרי העונה הבאה
השב   •  101
אביעד03/02/2010 18:09
מכבי ת"א - אליפות ב-2003
הפועל - אליפות ב-2000

חשבון אתה לא ממש יודע אבל 7 שנים מכבי לא לקחו. 10 שנים הפועל לא לקחו
השב   •  00
5
ברקוביץ'' לאימון הנבחרת03/02/2010 11:10
לדעתי, גולסה הוא סתם ילד בן 18 שלא מבין מהחיים שלו.
אח שלו הוא זה שהסיט אותו לכיוון הכסף הגדול וגרם לו לעשות את המעשה המטופש.
אני אומר לקבל את גולסה בזרועות פתוחות הוא רק יכול לעזור לנו!
השב   •  1842
אני03/02/2010 13:12
אם אייל הוא ילד קטן, אז גם אחיו התאום הוא ילד קטן.
השב   •  50
האלוף03/02/2010 15:15
השב   •  10
4
ירוק03/02/2010 11:10

השב   •  415
8 זה אצלי בלב!03/02/2010 15:23
לשחר יש המון קבלות בכדורגל הישראלי .אבל ממתי הוא סופר אותכם האוהדים?ועוד הפעם אחי אני לא מסתלבט או משהו.אני פשוט אומר שבחיפה אף פעם לא ממש סופרים את האוהדים דוגמאות : רציתם את ברקו לא קיבלתם אותו.לא רציתם את ג''ובאני והביאו אותו למרות שלא רציתם אז.אולי זה יהיה שוב זילזול אבל בטוח שהם לא יספרו אותכם!
השב   •  22
3
ארבייטמן03/02/2010 11:08
השב   •  243
2
שונא אדומים03/02/2010 11:08
השב   •  255
1
נתנאל03/02/2010 11:04
נקודה.!
השב   •  2511
אסור לפספס
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */