יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:39

אריק איזיקוביץ': ברור שאני כועס על אייל גולסה

הבעלים של נס טוברוק עלה לשידור ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE ושיתף בתחושותיו. יואב כץ: "אני לא מצפה משלומי דורה שייתפטר"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ (ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ (ONE)

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית נעסוק במעברו של אייל גולסה ללאציו האיטלקית, כפי שפורסם בלעדית ב-ONE.

אריק איזיקוביץ' הבעלים של נס טוברוק ומי שגידל את גולסה עד מעברו למכבי חיפה עלה לשידור: "יש הסכם לשיתוף פעולה עם מכבי חיפה. כשאנחנו מעבירים שחקנים אנחנו לא בונים על מיליוניום אבל זה מתפתח תוך כדי. אני כועס על גולסה בגלל שיש לו מחוייבות מוסרית ליענקל'ה, מוסרית לי מעבר לחוזים ולכספים. אם מדברים רק על כסף אז בסדר אבל יש כאן הרבה מעבר לזה. הוא היה בטוברוק מגיל 4".

"לי יש הסכם עם חיפה שאנחנו משותפים שאם חיפה מוכרת שחקן שלנו, אנחנו מקבלים 50 אחוז. אני לא מתכוון לתבוע את מכבי חיפה ואני עוד לא רואה אותו בורח. יש לי אמונה שלמה באודי שוחטוביץ' בנושא המשפטי".

"לטענת מכבי חיפה לא ניתנים לשחקן בגיל הזה לפני צבא חוזה גדול יותר. לדעתי הוא התחמק מלחתום על חוזה. בגיל 18 הוא כבר לא ילד. אולי עוד יום יומיים כולנו נרגע".

אריק איזיקוביץ´. כועס על גולסה
אריק איזיקוביץ´. כועס על גולסה

"כמו שיענקל'ה לא ויתר על ברקוביץ' ועל בניון ככה הוא לא יוותר על גולסה. הוא לא צריך לוותר עליו ולהילחם עד הסוף כדי לקבל את גולסה".

"שחקן לא נמדד בגיל שלו. אם הוא מוכשר הוא יכול לשחק בכל מקום. היה לי במחזור הזה את גיא אסולין ואת גולסה. אסולין מגרד את הבוגרים של ברצלונה וגולסה לא פחות מוכשר ממנו. אני מאמין שהכל יחזור לשליטה של מכבי חיפה".

היועמ"ש של חיפה: גולסה ישחק העונה רק אצלנו
היועץ המשפטי של מכבי חיפה, אודי שוכטוביץ', סיפר בתכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE על התחושות במועדון מהמהלך של גולסה: "יכול להיות שאנחנו מבואסים, יכול להיות שגם כועסים על הדרך והצורה, אבל נלמד מה צריך לעשות ונעשה מה שצריך".

יעקב שחר עם גולסה ורפאלוב. לא מתכוון לוותר על הילד (עמית מצפה)
יעקב שחר עם גולסה ורפאלוב. לא מתכוון לוותר על הילד (עמית מצפה)

"אני לא רוצה לתת כינויים למה שאייל גולסה עשה למכבי חיפה, זו בהחלט התנהגות לא ראויה, חוסר תום לב, התנהגות לא נאותה ולא כך אנחנו מצפים משחקנים שלנו לנהוג, לא כלפי אף אחד ובטח לא כלפי המועדון, ובטח ובטח לא כלפי מועדון שנתן להם כל כך הרבה".

שוכטוביץ' נשאל מה היה חלקה של חיפה בעזיבה של גולסה ואמר: "אנחנו לא מחפשים אשמים, העמדה של חיפה היא שבינה לבין השחקן יש הסכם תקף על פי כל דין. מי שצריך להיות חתום עליו, חתום עליו - השחקן וההורים שלו".

"בקרוב תבוא התגובה, יהיה לנו שמח גם בעתיד"
עורך הדין המשיך: "למכבי חיפה יש הסכם מחייב עם השחקן ועם אחיו, אוראל, וזה הסכם מחייב לכל דבר ועניין על פי כל דין פה בארץ. אנחנו בודקים את כל האפשרויות המשפטיות ויש לא מעט כאלה ונחליט באיזה צורה ובאיזה דרך אנחנו חושבים לפעול וכאשר נפעל תראו".

אייל גולסה ביציע (שי לוי)
אייל גולסה. עובר לליגה האיטלקית (שי לוי)

"ילד בגיל 16, שחותם עד גיל 25, יכולים להגיד לו שהחוזה תקף רק ל-3 השנים הראשונות, זה לפי החוקים של אופ"א ופיפ"א. אנחנו לא מרוצים מההתנהגות של השחקן, הוא שחקן תחת חוזה, זה לא קרה לנו אף פעם ואני לא יודע מי ייעץ לו ולמה הוא עשה את הדברים כמו שהוא עשה אותם".

לגבי אפשרויות התגובה המשפטיות של הקבוצה אמר עורך הדין: "אנחנו שוקלים את כל האפשרויות המשפטיות, כולל תביעות ותלונות. ניסינו לדבר עם גולסה, אבל אין לנו קשר אליו. אנחנו מחכים שהוא ייצור קשר. בימים הקרובים אתם תראו את התגובות שלנו ויהיה לנו שמח גם בעתיד".

על השאלה איפה ישחק גולסה בהווה ובעתיד יש לשוכטוביץ' תשובה ברורה: "בעונה הזו גולסה יכול לשחק רק במכבי חיפה ובעונות הבאות הוא ישחק איפה שיענקל'ה שחר יחליט שהוא ישחק. איך שחר מרגיש כלפי גולסה? איך את רוצה שהוא ירגיש כלפיו? אין מישהו בעל מקצוע שירגיש בצורה שונה כלפי מה שקרה".

יואב כץ: אני לא מצפה משלומי דורה שייתפטר
הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ עלה לשידור ודיבר על המצב של הקבוצה שלו: יואב כץ: "לצערי יש לנו יותר כותרות מנקודות. הקבוצה התחילה את השנה טוב והיינו מקום שני והחלק השני היה פחות טוב ולכן לקראת החלק השלישי אני מקווה מאוד שנקבל ציון טוב מאוד אולי אפילו מצוין".

"יש לנו בעיה ואנחנו צריכים לפתור אותה. אני לא רוצה ששלומי דורה יעזוב. יש חוסר ידע בצוות המקצועי ואולי נביא עזרה מבחוץ. אני חושב שיש לנו שחקנים טובים וצריך להרים אותם מבחינה מוראלית אחרי הפסדים. בחלק המנטאלי אנחנו נצטרך להשתפר".

שלומי דורה ויואב כץ. לא מצפה ממנו להתפטר (גיא בן זיו)
שלומי דורה ויואב כץ. לא מצפה ממנו להתפטר (גיא בן זיו)

"נראה ששלומי דורה יגמור את העונה בהפועל חיפה. לצערי כל דבר זה שחור או לבן אבל בחיים יש גם גוונים אחרים. אני רוצה להביא מישהו שיעזור לקבוצה. אני לא חושב שפסיכולוג אלא איש כדורגל עם נתונים מסויימים. אנחנו ארץ קטנה ואין הרבה כאלה אבל אנחנו נמשיך לחפש".

"אנחנו קבוצה טובה שתסיים את העונה בצורה טובה. סתם לערוף ראשים ולפטר זה לא פיתרון. זה טוב לתקשורת אבל לא להפועל חיפה. אני לא מחכה שהוא יתפטר".

אז איך עלו שמותיהם של ניר קלינגר וניצן שירזי?
אנחנו צריכים לעשות שיעורים. אין הרבה אנשי מקצוע כמו באנגליה וברזיל. הם האנשים הפנויים כרגע ולכן הם עלו. אני לא יודע מי העלה אותם. אני לא מצפה ששלומי דורה יתפטר".

אנדי רם: פדרר הוא אדם פשוט, לא מפלצת כושר
עסקנו גם באליפות אוסטרליה שהסתיימה אתמול בזכייתו של רוג'ר פדרר בתואר לאחר ניצחון בשלוש מערכות בגמר על אנדי מארי הבריטי. אנדי רם ועמית נאור עלו לשידור וסיפרו על הטניסאי אולי הגדול בהיסטוריה: פדרר הוא בהחלט הגדול בכל הזמנים. לא מדובר כאן במפלצת כושר והבחור מתחיל לגדל כרס קטנטנה אבל הוא ברמה אחת מעל כולם. היה מדובר שבתחילת הדרך היה מתפרק על המגרש. הוא מדרגה אחת מעל כולם".

אנדי רם. מעריך את פדרר גם כאדם
אנדי רם. מעריך את פדרר גם כאדם

אנדי: "הצד המנטלי של פדרר שלו חזק. מארי היה לחוץ וכל אנגליה היתה לחוצה. פדרר שיחק משוחרר, אבל הגיע לו. הוא אדם פשוט, כיפי, הכישרון שלו זה ענק. נדאל? הפיזיות שלו זה כבר לא מה שהיה אבל על חימר הוא עדיין הגדול מכולם".

עמית: "בקטע של גביע הדייויס שעלינו לחצי גמר ואני מקווה שכולם נהנו כי זה לא יקרה בעשור הקרוב. יש בור עצום ובמום לחפור למטה אז מנסים לתת אקמול".

ניתחנו את מצבה של בית"ר ירושלים בליגת העל. הקבוצה של יצחק שום, שזכתה בגביע הטוטו, לא מצליחה לשחזר את היכולת שלה מהעונות האחרונות ומגמגמת במשחקי הליגה. בפאנל מיוחד עם העיתונאי משה פרימו וכתב ONE גיא בן זיו ניסינו לתת מענה למספר שאלות הקשורות לקבוצה.

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם הרבה מוסיקה טובה. בנוסף, את הפינות הקבועות: פנצ'ר או מצבר, הטיפים הכי עדכניים למילוי טפסי ווינר, דיווחי התנועה לנהגים וכמובן, איך אפשר בלי: גליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */