יום חמישי, 03.04.2025 שעה 00:48
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט

עלי חטף נוקאאוט: פדרר בגמר אליפות אוסטרליה

השוייצרי הביס את ג'ו וילפרד טסונגה, המכונה מוחמד עלי, 2:6, 3:6 ו-2:6 אחרי 88 דק' ויגיע טרי למפגש מול מארי. הוויליאמסיות זכו בטורניר הזוגות

|
רוג´ר פדרר. עבודה קלה (רויטרס)
רוג´ר פדרר. עבודה קלה (רויטרס)

רוג'ר פדרר דרס הבוקר את ג'ו וילפרד טסונגה בחצי גמר אליפות אוסטרליה ועלה לגמר הגראנד סלאם ה-22 בקריירה שלו והשמיני ברציפות. פדרר הביס את טסונגה, 2:6, 3:6 ו-2:6 תוך 88 דקות. פדרר שבר את הצרפתי שהיה רחוק משיאו חמש פעמים.

טסונגה לא הגיע אפילו לנקודת שבירה אחת מול המדורג ראשון בעולם.  פדרר, שזכה באוסטרליה ב-2004, 2006 ו-2007 ישחק בגמר ביום ראשון בבוקר מול אנדי מארי, החמישי בעולם שניצח אתמול בחצי הגמר את מרין צ'ליץ' הקרואטי.

ב-2008 פדרר הפסיד לג'וקוביץ' בחצי הגמר, בשנה שעברה הפסיד פדרר לנדאל אחרי חמש מערכות ומירר בבכי בטקס חלוקת הגביעים. פדרר היה במצב רוח מרומם בראיון על המגרש בסיום.

"אני מאוד שמח. לפעמים היריב שלך משחק בדיוק כמו שאתה רוצה ולפעמים הכל מסתבך. היום הלך לי בקלות, אבל אני בטוח שהוא ייתן לי פייט בעתיד. היו לו משחקים קשים ב-5 מערכות בסיבובים הקודמים", אמר.

כשנשאל על הסוד באימונים שלו ענה בהומור: "אני מתאמן? לא זה הכל כשרון. אני יושב כל הזמן על הכורסא. כל הזמן משחק עם הבנות", פדרר המשיך: "הזכיה באליפות צרפת, הרגיעה אותי. אני כרגע יכול להגיע לשם בלי לחץ. הזכייה בפעם ה-15 בווימבלדון היתה מרגשת מאוד עם כל השמות הגדולים מסביבי".

פדרר וטסונגה. לא כוחות (רויטרס)
פדרר וטסונגה. לא כוחות (רויטרס)

לקראת הגמר אמר הראשון בעולם: "אני אהיה גאה לזכות בפעם הראשונה כאבא, אבל גם מארי רוצה להביא זכיה לבריטניה אחרי עשרות שנים. הולך להיות גמר טוב, אני אשתדל להיות אגרסיבי מולו".

מארי מוליך 4:6 ראש בראש מול פדרר, אך השוויצרי ניצח את הבריטי בפעמיים האחרונות בהן נפגשו, בסיניסנטי ובאליפות סוף השנה בלונדון.

תואר הזוגות הלך לוויליאמסיות
האחיות וויליאמס זכו הלילה (אור לשישי) בתואר הזוגות ברביעי שלהן באוסטרליה. ונוס וסרינה וויליאמס גברו בגמר על קארה בלאק מזימבבואה ליז'ל הובר האמריקנית 4:6 ו-3:6.

האחיות וויליאמס עם הגביע. סרינה תנסה להביא הביתה גם את תואר היחידות (רויטרס)
האחיות וויליאמס עם הגביע. סרינה תנסה להביא הביתה גם את תואר היחידות (רויטרס)

במערכה הראשונה האחיות הוכיחו כמה הן מאומנות ויודעות לעקוץ, כאשר שברו בנקודת השבירה היחידה שהן קיבלו במערכה כולה וניצחו 4:6.

האחיות שברו את ההגשות של הובר פעמיים במערכה השניה, במשחקון הראשון ובמשחקון האחרון. סרינה וויליאמס סגרה את הסיפור עם מכת מחץ עוצמתית, שבישרה על עוד תואר קל למשפחת וויליאמס.

האחיות וויליאמס זכו בעבר באותו תואר בשנת 2001, 2003 ובעונה שעברה. בלאק, אחת מזוג היריבות המובסות, אמרה בסיום המשחק: "אני חייבת לברך את ונוס וסרינה - אתן פשוט טובות מדי".

זהו תואר הגראנד סלאם ה-11 בסך הכל של האחיות במשחקי הזוגות, לסרינה יש 11 תארים לבדה ומקווה לזכות בעוד אחת בגמר מול ז'וסטין הנין ביום שבת בשעה 10:30 בבוקר, שעון ישראל.

ווילייאמס (רויטרס)
האחיות ווילייאמס. עושות חיים בדרך לעוד תואר (רויטרס)

סרינה וויליאמס לא נשמעה עייפה לאחר הגמר: "אני מסתכלת לעבר עתיד עם עוד תארים". הצעירה מבין האחיות מעולם לא זכתה באוסטרליה באליפות הזוגות המעורבים בעוד ונוס עשתה זאת פעם אחת, ב-1998.

הפעם קארה בלאק תופיע בגמר הזוגות המעורבים יחד עם בן זוגה, לינדר פאאס ההודי, מול ליסה ריימונד האמריקנית ו-ווסלי מודי הדרום אפריקני. 

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 44 תגובות ב-32 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
32
ארז29/01/2010 22:02
לך, לך תאכל שקשוקה בפיתה. מאמן אלק.
השב   •  00
31
פדרר29/01/2010 21:23

השב   •  10
30
יניב29/01/2010 20:35
אנדי לא מכה כל כך חזק..
פדרר מתקשה מאוד מול שחקנים שמכים חזק.. אם קשה לכם לזכור תזכרו בגמר ארה"ב הפתוחה ובטורניר בלונדון בה דל-פוטרו עשה לפדרר חור במחבט..
בכל מקרה פדרר הוא פייבוריט אם מארי רוצה לנצח הוא חייב לתת את הטניס של החיים שלו והכי חשוב לא להתייאש ולשחק יציב.
טסונגה היום פשוט התפרק ! ! ! !
השב   •  10
29
ל-129/01/2010 20:06
אחי,עדיף שתהיה בשקט,פדרר שחקן ענק,השחקנים שמסביבו שחקנים מעולים,אבל זה לא אשמתם שהוא פשוט גאון טניס אמיתי. אתה אומר את זה כי כנראה אתה אוהד שחקן אחר והוא פשוט לא מצליח כמוהו,אז עדיף שתהיה בשקט!טמבל
השב   •  10
28
יאללה הפועל29/01/2010 20:06
איזה מאמן אתה חתיכת אפס לך תשחק דוקים לא מבין מהחיים שלך יאללה פדרר 16 גראנד סלאמים בעזרת השם ביום ראשון ואתה תמשיך לחשוב שאתה יודע משהו בטניס
השב   •  10
27
האדם הפשוט29/01/2010 18:51
לא יודע מה הניסיון שלך ומי אתה, אבל חבל להתנשא לחינם.
1. השחקנים שניצבים למול פדרר מגיעים עם מוטיבציה גבוהה וכאנדרדוגים מוחלטים. לכן הטיעון שלך שגוי וחסר בסיס.
2. כאחד ששיחק וצופה בטניס, אני חולק עליך. לדעתי התקופה הנוכחית משופעת בשחקנים איכותיים (הטניס הגברי, לא הנשי) שהגדירו מחדש את הטניס, כדוגמת נאדאל (להגיד שדיוקוביץ'', רודיק, מארי, יואיט, סאפין, דוידנקו ועוד שחקנים בינוניים גובל בשרלטנות).
3. לבסס את טיעוניך על ניסיונך באימון ועוד חיות אחרות הינו מתנשא.

יאללה פדרר!
השב   •  70
26
aloosh29/01/2010 17:58

השב   •  00
25
אלון29/01/2010 17:57
אתה פשוט קשקשן שלא מבין דבר ןחצי דבר בטניס ! ראיתה בכלל את הקונצרט של פדרר היום ? כשהוא במיטבו ויציב לכל אורך המשחק אף אחד לא יכול לעמוד בפניו! " להיות בזמן הנכון בזמן הנכון " אתה מאמין בשטויות שאתה מדבר ? הפנומן השוויצרי שולט בסבב כבר כמעט 8 שנים 5 שנים מהן סיים ראשון בעולם ועוד שנתיים שני בעולם. שמעת ? מ 2003 הוא זכה ב 15 גרנדסלמים הגיע לגמר עוד 7 פעמים וחצי גמר עוד 3 פעמים כמו כן 4 אליפויות סוף שנה גמר אחד ועוד 2 חצאי גמר וכן 16 תארים מסדרת המסטרס 1000. אז כבר 8 שנים פדרר במקום הנכון בהרבה הרבה הרבה זמן נכון.
השב   •  30
24
דנידין29/01/2010 17:12


השב   •  00
23
רובי29/01/2010 17:00
שהוא הגדול מכולם ואם לא הוא הגדול מכולם אז זה אחד מהם.
בנוסף רוד לייבור היחיד שיכול להיות ולהחשב טוב יותר  התאכזב והתעצבן בצורה שלא תאמן כשפדרר הפסיד לנאנדל באוסטרליה לפניי שנה הוא רצה להיות זה שיגיש לפדרר את הגביע שמשווה את זיא הזכיות של סמפראס ולהצטלם עם השחקן השני הגדול ביותר  אז כולם דיברו על נאדאל וכמה הוא גדול אבל לייבור עדיין חשב שפדרר טוב מנאדאל . לא יודע איזה סוג מאמן אתה אבל פדרר המציא חבטות שלא השתמשו בהן לפניו ויש לו חבטות מושלמות מבחינה מכנית והתנועה שלו היא פלסטית ורכה על המגרש מהירות התגובה שלו היא הגבוהה והמהירה ביותר מאז אגאסי שהיה היחיד שעלה עליו בתחום הזה. הוא זכה על כל המשטחים והיה זוכה ברולאן גארוס עוד מספר פעמים לולא עמד מול שחקן החימר הטוב בדורו ואחד מהשנים הגדולים בהיסטוריה . גם נאדאל לא אמר את המילה האחרונה  אבל פדרר לפחות שווה לסמפראס אגאסי לייבור ביורן בורג מקנרו  ולנדל  . זה לא אומר זהוא היה מנצח את כולם אבל הוא לאורך זמן מוצא את הדרייב שלהם לא היה להמשיך לנצח והוא לא עושה את זה בשביל כסף   אולי בשביל תהילה  . כשאנשים באים לראות אותו הם יודעים שהם באים לראות שחקן שבמידה ויפסיד ייקח את זה יותר קשה מכל שחקן אחר בסבב וממעריציו  למעשה הוא לא יודע להפסיד בכבוד. כנאדאל החליף אותו הוא יכול היה לקבל את זה ולהמשיך לצבור גראנד סלאמים אבל הוא דרש מעצמו והצהיר שהוא רוצה לחזור גם למקום הראשון בעולם. גם ככה כשהוא ירד זה היה בעקבות מחלת הנשיקה שלקחה ממנו כח  גם אם היית מאמן באיזה קאנטרי קלאב או אפילו בנבחרות הישראליות מה זה בעצם אומר הריי גם ככה היו בישראל בדיוק שחקן וחצי טובים וברמה עולמית הם היו בינוניים.
השב   •  50
22
yy29/01/2010 16:18
אבל אם אגאסי נדאל וסמפראס אמרו שללא ספק  פדרר הוא הטניסאי הגדול בכל הזמנים אז כנראה שהם יודעים משהו קצת יותר יותר משנינו.להגיד שהוא זכה מההפקר זו שטות גמורה כי אפילו שחקנים שנחשבים בינוניים(ולא בצדק) כמו יואיט,נלבנדיאן וסאפין שפדרר טיטא מהזירה העולמית , לפני עלייתו לקחו גראנד סלאמים בין 99-2002 מסמפראס ואגאסי להזכירך.מה גם שכבר 7 שנים הוא בטופ של הטניס כאשר מולו רשימת שחקנים שכוללת את נדאל,רודיק,דיוקוביץ,אנדי מארי,דוידנקו ועוד.
השב   •  20
אחד שמבין29/01/2010 17:06
שמע קשה לי להתווכח עם אחד שלא מגיע מהביזנס ומהענף אבל אתה נותן פה נתונים שקריים ולא נכונים וגונב דעת קהל. לא אמרתי שהוא לא טוב כי הוא שחקן חביב נחמד ואני ירחיק לכת ויגיד אפילו טוב אבל הענף סובל מירידה בטכניות ויותר גרוע ירידה במנטליות שחקנים באים לשחק מול פדרר בידיעה שהם יפסידו וזה כוחו הגדול!
אז כאחד שאימן בתחרויות גדולות אני אומר לך קח דברים לתשומת לבך ותפנים!
השב   •  11
יאללה הפועל29/01/2010 20:03
איזה מאמן אתה חתיכת אפס לך תשחק דוקים לא מבין מהחיים שלך יאללה פדרר 16 גראנד סלאמים בעזרת השם ביום ראשון
השב   •  10
21
יוסי29/01/2010 16:13
איך רוג''ר לא נבחר לספורטי העשור?
הבן אדם פשוט עילוי!
24 חצי גמר בגרנד סלאם רצופים!זה מדהים. אמרו לפני שנתיים שנדאל לקח לו את הכתר ותראו אותו היום.
איזו אישיות,איזה שקט, איזה אדם,איזה ספורטאי.
הטוב בכל הזמנים.
השב   •  50
20
פישנזון29/01/2010 15:40
כבר מ 2008 (דוחא) ויש רבים ממך שהם מאמנים בעלי שם להבדיל ממך שאומרים שהוא הגדול מכולם
השב   •  50
19
דניאל29/01/2010 15:38
אדום }מארי מנצח
כחול}פדרר מנצח
השב   •  324
18
גונזו המלך!29/01/2010 15:30
פדרר שיחק כמו פעם, כמו פנומן!
טסונגה היה מותש מהמשחק נגד נובאק ובצדק, גם כשנובאק חולה, הוא משחק טניס טוב..!
בהצלחה לפדרר, ולאנדי מארי- שבפעם הראשונה ראיתי אותו משחק כמו שצריך- נגד מארין!
השב   •  20
17
גונזו המלך!29/01/2010 15:28
השב   •  20
דנידין29/01/2010 17:13
השב   •  10
16
אחד שמבין29/01/2010 14:56
רואים לפי התגובות שהראייה שלכם צרה ולידותית וההבנה שלכם בטניס שטחית. כאחד שאימן הרבה טניסאים וחזה באגדות טניס בלייב ולא "שמע" עליהם כתגובת אחד הכותבים אני מסרב להגרר לפולחן שלא בצדק לרוז''ה פדרר כפי שציינתי בתגובה מס'' 1 מדובר בשחקן נחמד וטוב אך לא הכי טוב בכל הזמנים ראיתי טובים ומרשימים יותר אבל המשפט להיות בזמן הנכון במקום הנכון מתיישב עליו בול אז סליחה שאני שובר את הערצה העיוורת והילדותית שלכם אבל אלה העובדות ואני לא האיש מקצוע היחיד שחושב כך יש זרם שלם מאוחריי תודה ושבת שלום
השב   •  27
אודי ירדן29/01/2010 18:29

אפשר לכתוב ספר על גדולתו של פדרר.אבל היות ומאחוריך יש זרם שלם של "מבינים" שטוען שהוא סתם שחקן נחמד,מי אני שאשחה נגד הזרם האימתני הזה.בכל זאת יש כמה סתם שחקנים נחמדים אחרים שמשום מה משוכנעים שפדרר הוא הגדול מכולם,כמו פיט סמפרס,ג''ון מקנרו,אנדרה אגסי,סתם שחקנים נחמדים כאלה.

השב   •  10
אברי גלעד29/01/2010 19:54
מי שלא יודע לשחק מאמן ומי שלא יודע לאמן (כמוני) כותב תגובות בONE ואומר שיש זרם של מאמנים מאחוריו. אני מציע לך "מאמן" שאני לא יודע איזה ישראלי אימנת שכל כך הצליח כי עד כמה שאני יודע עמוס מנסדוף הגיע רק עד 18 בדרוג העולמי. שתלך לראות משחק בלייב ולא מהכורסא ואני בטוח שתשנה את דעתך. לתת קונטרה לעובדות רק כי הרוב חושב ככה עושה אותך מריר ופסימי לא עושה אותך מבין ואובייקטיבי בטניס. 


השב   •  00
דוד ושאול29/01/2010 19:59
אתה טוען שראית את כל הגדולים אז אתה גם בטח יודע שעידן הטניס המקצועני הוא מסוף שנות ה80 תחילת ה 90 ושעד אז בשביל להשתתף בטורניר גראנד סלם כי שמו "אליפות פתוחה" היית צריך להיות חובבן ומי שהיה מקצוען כדוגמת רוד לייבר לא היה יכול להשתתף בהן ובכדי לעשות זאת הוא היה צריך להצהיר על פרישה. אז כן לייבר "החובבן" ניצח בטורניר של חובבנים. הבנת.
השב   •  00
15
פדרר29/01/2010 14:47
הלוואי ויגמור גם את מארי בגמר
ויזכה ב20 תארי גרנד סלאם
השב   •  30
14
ג''וני29/01/2010 14:13
יהיה משחק מענין.
מישהוא יודע מתי ישדרו את הגמר  ביורו-ספורט??
השב   •  20
אוהד של פדרר29/01/2010 14:59

יום ראשון, 10:30 בבוקר.

השב   •  10
13
איתי קרייס29/01/2010 14:08
פדרר פשוט מדהים.
לראות אותו זה כמו קונצרט.
ששואלים אם הוא הגדול מכולם צריך להסתכל על היציבות והוא באמת פנומן.
מצפה כבר ליום ראשון.
השב   •  40
12
דניאל29/01/2010 13:54
הייתי מוכן להחתחתן אם שתיהן אם היהי אפשר
השב   •  15
11
מייקל ג''ורדן29/01/2010 13:28
אתם רק צריכים להגיד תודה שיוצא לכם לראות את הטניסאי הגדול בהסטוריה ולא דרך סיפורים, כמה ממכם ראו את פלה או את ג''ורדן מטביע מקו העונשין או את מראדונה משכיב 6 שחקנים, פשוט תנוחו ותהנו יש לכם מזל. 
השב   •  100
10
נדב29/01/2010 13:27
יאללה לתואר מספר 16.
השב   •  70
9
פיט29/01/2010 13:20
פדרר הגדול בכל הזמנים גם מבחינת מספרים וגם מבחינת יכולת. למי ששכח אנדי רודיק ולייטון יואיט זכו בתארים שלהם עוד בתקופת סמפרס ואגאסי, פדרר ניצח גם אותם וגם אותם. בעוד סמפרס ואגאסי היו השליטים בתקופתם הם אלו שלא נאלצו להתמודד עם יריבים בינוניים, בתקופה הזו של פדרר ועם כל מה שנאדל הביא למשחק השחקנים נמצאים בכושר פנומנלי, ומי שלא בכושר לא מגיע להשגים. כראיה קחו את גמר ווימבלדון בין פדרר לנאדאל או בין פדרר לרודיק אלו המשחקים הארוכים בהסטוריה של המשחק. אז כל מי שחושב שסמפרס שהיה מסיים משחק עם 40 אייסים היה יכול לעמוד ב 5 שעות משחק מוזמן להגיב
השב   •  31
8
למגיב 129/01/2010 13:17
דעתך לא מעניינת ! ואם אתה מדבר על דעת אנשי המקצוע אז כולם מסכימים שלא היה שחקן כמוהו.קשקשן.
השב   •  62
7
אביתר29/01/2010 13:14
איזה קשקוש וחוסר הבנה בסיסי בטניס
מאיפה לקחת את זה שאנשים שמבינים עניין אמרו עליו שהוא מצליח רק בגלל שהאחרים חלשים?
מעניין אני דווקא קראתי שכל שחקני הטניס הכי טובים לדורותיהם הודו שפדרר הטוב מכולם בכל הזמנים ופירגנו לו.
אז תדייק בעובדות. גם נדאל יודע שלמרות הנצחונות שלו על פדרר הוא מודה שהוא עוד רחוק שנות אור מפדרר ולא רק מבחינת התוארים וההישגים. ואם אתה באמת רוצה לדעת מה שחקנים באמת גדולים (שיודעים לזהות גדולה כשהם רואים אותה כי הם בעצמם כאלה) שמבינים עניין חושבים על פדרר כדאי לך לקרוא מה מאטס וילאנדר או אגאסי או סמפראס או בורג או רוד לייבר חושבים עליו ואז אולי תתחיל להבין את הגאונות שלו. ספפראס אמר על פדרר שמבחינתו גם אם פדרר לא היה זוכה ברולאן גארוס בצרפת הוא מחשיב אותו לגדול מכולם. ומי כמו אחד יודע לזהות כזה. שלא לדבר על אגאסי ווילאנדר שהסבירו בצורה מושלמת את הגאונות של הטניס של פדרר ואת השליטה שלו באלמנטים של המשחק. אז לפני שאתה פולט גיבוב של שטויות כדאי שתביט בעובדות. מי שבאמת מבין טניס אין לו ספק לגבי גדולתו של פדרר, וכל השאר אולי מקנאים. ואגב מי שמקשיב לו רואה שהוא לא רק טניסאי מחונן אלא גם בן אדם גדול.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  122
6
פישנזון29/01/2010 13:13
איזה כדורים, חבטות או כמו שאמר עליו סמפארס " אני המום ממגוון החבטות שפדרר מסוגל להוציא.
השב   •  62
חיים29/01/2010 20:32
השב   •  20
5
דימה29/01/2010 13:10
החוכמה, הטכניקה, הדיוק, האלגנטיות, הוירטואוזיות, השלוה, הכושר. נראה לי שרק מייקל ג''ורדן יכול להשתוות אליו כספורטאי הגדול בתבל
השב   •  41
4
אילן29/01/2010 12:57
השב   •  12
3
יובל29/01/2010 12:48
השחקן הטוב בהיסטוריה ללא שום ספק!
השב   •  151
2
man29/01/2010 12:44
איזה שחקן. איזה בנאדם.רק ללמוד ממנו.
השב   •  151
אביתר30/01/2010 07:02

מסכים איתך במאה אחוז

על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
1
אחד שמבין29/01/2010 12:38
אין ספק שמדובר בשחקן כשרוני אך לטעמי ולטעם אנשי המקצוע גדולתו העיקרית נעוצה בכך שהשחקנים האחרים בינוניים ומטה בכל תקופה אחרת פדרר היה מגיע ל6-7 תארים והייתי נדיב אז בואו נצנן את ההתלהבות
השב   •  318
נדאל29/01/2010 12:56
ואם סמפראס היה משחק מול נדאל, לא היו לא 14 גראנד סלאמים אלא 9 גג ואני אפילו נדיב.
השב   •  31
דורון29/01/2010 13:17
גם מול קונוסים להגיע ל23 חצאי גמר ברציפות זה לא אנושי
השב   •  00
ערן29/01/2010 13:38
קל לחשוב שזה המצב בגלל שבאמת פדרר נמצא רמה אחת מעל כולם(חוץ מנדאל בשיאו).
אבל שחקנים כמו נדאל, ג''וקוביץ'' רודיק ומארי היו כוכבי על בכל תקופת זמן אחרת, הם היו לוקחים הרבה גראנד סלאמים, ולדעתי הם יותר טובים מהיריבים שהיו בזמנו לסמפראס למשל.
פשוט פדרר הרבה יותר טוב מכולם, גם את סמפראס הוא היה מנצח רוב הפעמים אם הוא היה משחק איתו באותה התקופה.
השב   •  30
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */