יום שבת, 15.02.2025 שעה 18:58
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5313-4623הפועל ב"ש1
4823-4822מכבי ת"א2
4224-4622מכבי חיפה3
4128-4222בית"ר ירושלים4
3223-3022הפועל חיפה5
3233-3522מכבי נתניה6
2828-2422מכבי בני ריינה7
2733-2022עירוני ק"ש8
2431-2622הפועל ירושלים9
2437-2022מכבי פ"ת10
2329-1722בני סכנין11
2034-1623עירוני טבריה12
1544-2822מ.ס אשדוד13
1435-1722הפועל חדרה14

בוקארי יוצג היום בחיפה, שחקנים: לא צריכים חלוץ

בשורות האלופה משתוממים לנוכח החתמתו של הגנאי, שעשוי לגזול דקות מארבייטמן, גדיר או דבאלשווילי. בחיפה שאלו: "בשביל מה הביאו אותו?"

|
ארבייטמן וגדיר. עומס יתר של חלוצים (דרור עינב)
ארבייטמן וגדיר. עומס יתר של חלוצים (דרור עינב)

מכבי חיפה תציג היום (חמישי) את חלוץ הרכש החדש, סאדאת בוקארי, שחתם על חוזה לאבע וחצי שנים. מתחת לפני השטח, התחושה הכללית בקבוצה היא שבוקארי הגיע "על הראש" של מספר שחקנים דוגמת שלומי ארבייטמן ומוחמד גדיר.

כזכור, הגנאי שניהל מו"מ למעלה משבועיים עם הפועל ת"א, הפתיע כשהגיע היום לאימון חיפה, עבר בדיקות רפואיות וחתם במועדון ל-4 שנים וחצי. בשורות האדומים לא הסתירו את כעסם ולטענתם, אנשי חיפה פשוט "חטפו" את השחקן.

האלופה רצתה להביא קשר זר ולא חלוץ, אבל לאחר שמועמדותו של רוני פורוקארה ירדה מהפרק, נאלצו בקבוצה להסתפק במצוי ופחות ברצוי. עכשיו לחיפה יש ארבעה חלוצים שמן הסתם יצטרכו להתמודד על שני מקומות: מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלשווילי, שלומי ארבייטמן וכאמור, סאדאת בוקארי.

שחקנים בקבוצה השתוממו לנוכח ההחלטה לצרף את החלוץ הגנאי. אחד מהם אמר ל-ONE: "בשביל מה אנחנו צריכים בכלל חלוץ? זה לא התפקיד שאנחנו צריכים. כולם ראו מול הפועל ת"א שאנחנו זקוקים לשחקן שיעזור באמצע ויחלק כדורים לחלק הקדמי.

היתה לנו בעיה בנושא הזה בליגת האלופות ולא נראה שעכשיו חלוץ נוסף יפתור את הבעיה".

הביקורת סביב הרכש רק הולכת וגודלת. לצד הצלחות דוגמת הבלם, ג'ורג' טשיירה והגיאורגי, דבאלשווילי, רשמו העונה הירוקים נפילות מוקדמות עם שחקנים כמו - אייל שטרכמן וטיאגו דוטרה ששוחררו.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
תקציר: מכבי חיפה - הפועל ת"א

בזמן שדוטרה השתדל לגלות ניצוצות של כדורגל ברזילאי, הכישלון עם שטרכמן היה גדול. ההערכה היתה שבחיפה למדו את הלקח ויחזקו עמדות מסויימות בשחקנים טובים, דבר שנכון לעכשיו לא קרה.

כאמור, בוקארי יהיה האיש שיתמודד על חולצת ההרכב עם שחקנים תוצרת מקומית, כמו גדיר וארבייטמן. האחרון יכול לראות את עצמו מאוכזב מההחלטה להביא את הגנאי מהסיבה הפשוטה שארבייטמן מפגין העונה כושר מצויין וכבש עד כה יותר מכל חלוץ אחר בליגה - 15 שערים.

ארבייטמן, אלישע לוי ודודו בזק (עמית מצפה)
ארבייטמן ואלישע לוי. החיוכים בכפר גלים יישארו? (עמית מצפה)

מאמן האלופה, אלישע לוי, הבטיח לאורך כל החודשים האחרונים שהמטרה תהיה להביא שחקנים שישדרגו את הקבוצה ולא יבואו על הראש של השחקנים הקיימים - הבטחה שעתידה לעמוד במבחן המציאות לאחר הגעתו של בוקארי.

בהעדר קשרים זרים הודיע אלישע לוי שהוא מטיל וטו מוחלט על שחרורו של הקשר ישראל זגורי שהיה מחוזר אחרי מספר קבוצות כאשר המחזרת העקרית הייתה הפועל פ"ת. זגורי עשה השנה התקדמות גדולה כאשר רשם הופעה הסטורית בליגת האלופות ומאוחר יותר זומן לנבחרת הצעירה של מוטי איווניר.

לכתבה זו התפרסמו 295 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 295 תגובות ב-218 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
218
ארז דה דרזנר30/01/10, 15:02
קודם כל,דאבלשוילי חייב לעוף ולא לספסל, הביתה ומהר!גאדיר לא חלוץ טבעי ואין לי מושג איך אף אחד עוד לא הבין את זה,או לספסל או לשחק מתחת החלוץ.  צריך לתת לשלומי את הכבוד שהוא ראוי לו, לא הגיוני להושיב את מלך השערים של הליגה על הספסל. לגבי הבחור החדש, כבר לא משנה אם צ''יזיק גנב או לא גנב אותו להפועל.זה המצב וזה מה שיש מכאן צריך להתקדם.  צריך לתת לו צ''אנס אבל אך ורק על הראש של דאבשוילי. אם הוא לא יביא תוצאות להעיף אותו ולהביא מישהו אחר עד שנפגע בחלוץ זר טוב. לגבי הקישור קולמה הביתה,צריך מנוע באמצע מישהו שיוכל להרוס ולבנות משחק ולחלק כדורים לחלק ההתקפי. צריך להזכיר שלכל הזרים שיש לחיפה כרגע יש מחליף ישראלי ראוי אם לא טוב יותר. אלון חרזי אתה התקווה שלי שבחיפה נראה בעתיד זרים טובים יותר מהמקומיים. אם לא מצאתם אל תביאו בכלל.
השב   •  10
217
אביעד28/01/10, 16:22
כי גאדיר יודע שהוא חלש והוא יודע שבוקארי מגיע על המשבצת שלו.

לשלומי אין מה לדאוג, הוא חלוץ מצויין, הוא הכי בטוח בחיפה אחרי דוידוביץ'' וקטן.
השב   •  00
216
אביב28/01/10, 16:15
מוחמד גדיר יכל לשחק גם קשר ימני קידמי. משהו שחסר לנו כי רפאלוב לא תמיד טוב .וגם לקחת בחשבון פציעות מה שהפועל לא לקחה בחשבון
השב   •  10
215
אבי28/01/10, 15:53
ארבייטמן משחק יותר טוב מדבאלשבילי!
השב   •  00
214
עופר28/01/10, 15:51
תירשמו
השב   •  00
213
עד המוות בית"ר28/01/10, 15:47
השב   •  00
212
וליד28/01/10, 15:32
אני מאחל למכבי חיפה שזה יהיה הנחס שלהם עד סוף העונה
השב   •  11
211
דל פיארו28/01/10, 15:28
המהלך מזכיר את מכבי תל אביב בכדורסל (של פעם).להחתים שחקנים רק  כדי שלא ישחקו אצל היריבה. שחר,פעם חשבתי שאתה תותח. היום הפכת לגרסה דהויה של  שמעון מזרחי.ממש פתאטי.
השב   •  02
210
יובל28/01/10, 15:24
להתנקם בהפועל על הגב של חיפה ? זבל שכמוך מה עשו לך האדומים ? תחרות ספורטיווית לא לרמתך ? חייב לעקוץ ולריב ?
יאללה נמאס לי.
השב   •  32
209
חליווה28/01/10, 15:22
אתם שותקים ואלישע מתעלל בשלומי שבזכותו אנחנו כאן !!
אלישע מתנהג כמו רוני לוי ופוגע בשחקנים החשובים שלנו כדי לרומם את עצמו וזה ייגמר לא טוב - למה כל הסיפור המסריח הזה ?
הכל כדי לעצבן את הפועל ? אז הצלחת והסתכסכנו איתם אלישע הטיפש - חברים שלי בתל אביב בקושי מדברים איתי בגללך - מה הרווחנו בזה ? חסרים לך חלוצים ? השתגעת לגמרי ? לא מספיק פגעת באדומים במשחק השרוכים ? 
השב   •  21
208
ג''רי28/01/10, 15:17
ילד טוב עם קצת מזל העונה
השב   •  20
207
יוני28/01/10, 15:16
הבחור עוד לא אמר את שלו גם זה השקעה של שחר אבל לא למכבי חיפה לאירופה
השב   •  30
206
אוזן28/01/10, 15:16
שחר הורה לאלישע לשחרר חלוץ אחד והוא לא מוותר על דבאשווילי וגדיר וסימן אותך בדרך החוצה - תהיה מוכן לפורענות.
השב   •  01
205
ירוק עולה28/01/10, 15:14
אלישע מכין לכם את המחליפים עקב העצלנות שלכם - הוא מדבר על כך בחדרי חדרים ואתם על הכוונת.
השב   •  12
נהבנ28/01/10, 15:32
סתום !
השב   •  00
204
מכבי או מוות28/01/10, 15:11
מתאים לנו טוב בהרכב, אם נמני רוצה להצליח.. הוא הפתרון שלנו!
השב   •  03
203
אור ירוק28/01/10, 15:11
השב   •  02
202
נביא הזעם28/01/10, 15:10
פראייר שכמוך. אתה הסמרטוט של אלישע ושחר
השב   •  02
201
נביא הזעם28/01/10, 15:07
חיפה לא מחזיקים ממך ומכינים לך מחליף - תימלט על חייך.
השב   •  11
200
ניסו28/01/10, 14:51
השב   •  11
199
יפואי וותיק28/01/10, 14:45
שחר הוא דיקטטור אמיתי(היינו יחד במילויים בגשר אלנבי)תמיד מסביבו עלוקות דבילים,פרנציפ הוא נגד הפועל(האוהדים הקניטו אותו)תפס פחד לאחר המשחק האחרון,הפועל טובה יותר יעשה הכל לחטוף מהפועל חלוץ אפילו שלא צריך בחיפה,מה לא עושה הכסף המיותר,אלישע וכל הסובבים אותו דבילים מוגי לב וסתם מזליקים,עובדה!
השב   •  10
198
עזרא28/01/10, 14:45
לא יעזור חיפה תיקחאליפות איתו ובלעדיו. אז בוא אני יגיד לך למה אנחנו צריכים חלוץ שנה הבאה אנחנו בגביע אלפות  ושנה הבאה אנחנו צריכים חלוץ לגביע אלפות שהינו זקוקים לו בשנה החולפת אז הוא גודל להיות שחקן במשך החצי שנה .
השב   •  00
197
דוד28/01/10, 14:41
כל עוד השחקן לא חתם אצלכם הוא חופשי יש מגעים אין מגעים.עם הוא כל קח היה רוצה לבוא אליכם הוא היה בא!
השב   •  10
196
ירוק28/01/10, 14:38
זה בדיוק אותו הרכב של עכשיו חוץ מסאדאת.משומר אפס עותן הרבה יותר טוב ממנו וקלמה צריך ללכת הביתה ולהביא קשר שיודע לתת פס עומק(אלא עם כיאל הוחלך לאירופה,ואז להשאיר את קולמה)
השב   •  10
195
טימי28/01/10, 14:19
אין אלישע לא יודע להביא זרים .הוא נכשל בכל מה שהביא כולל קולמה.. שראינו אותו מול שחקנים טובים  באירופה כמו בואטנג היום אין אלטרנטיבה בארץ
השב   •  01
194
עידו28/01/10, 14:12
אבל מה עם שנה הבאה?
השב   •  00
193
הקוטל28/01/10, 14:08
מוחמד גדיר דחוף להפועל ת"א תנו אותו במתנה ללא תמורה כספית כל שהיא סתם סוס בלי ראש לכן יש להעבירו להפועל ת"א בדחיפות המרבית
השב   •  03
192
י. כץ28/01/10, 14:07
שחר הורס כבר שנים כל חלקה טובה בכדורגל הישראלי. את הפועל פ"ת פירק ע"י קניית כוכביה בחינם .
השב   •  00
191
אלי לוי28/01/10, 14:05
מה ניראה לכם שאתם יכולים לנהל את הפועל כמו כפר סבא,יש לכם טעות חמורה,מוני אני מציע לך להיתנתק מישני החובבנים האלו טוב זה לא יעשה רק רע הם לא אוהדי הפועל הם באו ליתפוס עליך טרמפ.
השב   •  00
190
אייל האדום28/01/10, 13:41
השב   •  00
189
עמית28/01/10, 13:40
הרי עוד הרבה לפני שהתחיל חלון ההעברות כולם דיברו על זה שגאדיר, גולסה, קינן, ארבייטמן ואפילו דבלשווילי וקולמה כבר לוטשים עיניים אל עבר אירופה בעונה הבאה! השחקן הוחתם ל 4.5 שנים! לא חצי שנה! שחר מבין ששחקנים ינטשו את חיפה בעונה הבאה ואני חושב שזה מהלך מאוד חכם להביא כבר עכשיו שחקן שיוכל להתחיל להשתלב במערך!
השב   •  10
188
דני28/01/10, 13:38
מי צריך חלוץ מיותר ,אולי כל המהלך הטיפשי נועד לטרפד להפועל ת"א  את צירופו של בוקרי.
הבוקרי הזה לא שווה כלום,סתם שחקן.
השב   •  12
187
דני כהן28/01/10, 13:37
אנחנו הרווחנו יותר שהוא לא חתם כי בחיפה יש מלחמות אגו גדולות ועכשיו יתחילו כל המלחמות בעיתונים של החלוצים. ארבייטמן ודבאשויילי לא יראו דשא. וניראה שחיפה עשתה את זה רק כדי שהפועל לא תתחזק בהתקפה אבל בינתיים זה יחליש את חיפה.
השב   •  01
186
אייל האדום28/01/10, 13:26

וכל ההחתמה שלו מוכתמת בשחיתות.
וגם אם תקחו אליפות באירופה אתם אפסים.

השב   •  11
185
JohnnyB28/01/10, 13:25
נראה לי הבוקארי הזה יכול להועיל לנו יותר עם הצלחמות אגו שהוא יעשה בחיפה מאשר העזרה שהוא היה נותן אם הוא היה משחק בהפועל ת"א.
השב   •  20
184
יוחנן28/01/10, 13:19
ארביטמן  למכבי  תל אביב !
השב   •  12
ירוק28/01/10, 15:44
הוא לר יבוא אליכם בחיים
השב   •  00
183
אייל האדום28/01/10, 13:19
השב   •  10
182
אדום28/01/10, 13:16
האמת יגידו שאני אדום ולא אוביקטיבי אבל בושה וחרפה - לא האמנתי בחיים שאני אומר זאת על קברניטי מכבי חיפה,עד היום אם הםועל לא הצליחו,אמרתי חיפה - רק לא מכבי אי ביתר.
אתם מדברים על אירופה,תתנהגו בהתאם,עם כל הסימפטיה שהיתה לי אליכם (ולרבים כמותי,כמובן אחרי הפועל)ההתנהגות מחפירה,גובלת בשערוריה - תיחנקו,הפועל תיהיה אלופה השנה על אף ה"תרגיל המסריח",וגם תצליח באירופה.
כולי תקווה שהכישלון יהיה מנת חלקכם בכל אשר תיגעו (בכל המיסגרות:בארץ ובאירופה) - את הדבר האחרון קשה היה לומר,אבל אתם גרמתם לכך.דון שחר = דון מזרחי
השב   •  20
181
אלעד28/01/10, 12:52
כל הכבוד מכבי חיפה!
הפועל לא כל כך זריזים כמו שחשבתי.
אבל למה לעזעזל צריכים את מוחמד כליבאת? מי זה?
למה עוד חלות חוץ מבוקארי הזה??
כל הפועל על *
השב   •  10
180
שחר28/01/10, 12:41
השב   •  11
179
צבי28/01/10, 12:40
השב   •  00
178
ירוק ירוק28/01/10, 12:31
פתאום כולם שכחו את הפאשלה של מכבי חיפה בליגת האלופות, 0 שערים ואפס נק'', המצב ישתנה עם סקורר אמיתי, לכן המהלך נכון וחכם לטווח הארוך, ברור שבלעדיו נקח אליפות, אך המטרה היא מקום טוב בליגת האלופות בשנים הבאות.
השב   •  22
177
רביע סעדי28/01/10, 12:22

השב   •  01
176
צפוני כחול28/01/10, 12:17
שחר לא מתכוון להחליש אל הפועל בליגה. בשביל זה יש שופטים, אם צריך. הוא רוצה לפגוע בסיכויה באירופה.
מלך הקומבינות והרוע הנבזי.
0     0      0
השב   •  11
175
רונן28/01/10, 12:08
ככה זה כשקבוצה יותר דומיננטית ממך בבית שלך הפועל ת"א יותר טובה מחיפה ומועדון מפואר יותר.
השב   •  02
174
הגונגל זה הבית שלנו28/01/10, 12:03
זה קופת חולים.
השב   •  12
173
שארק האיום28/01/10, 11:38
מכבי חיפה לא צריכה חלוץ הם החתימו אותו כדי להחליש את הפועל תל אביב
איזה תרגיל מגעיל מכבי חיפה עשו להם לפחות תשלמו להפועל תל אביב את הכרטיס טיסה
השב   •  00
172
ירון28/01/10, 11:34
הקבוצה לא צריכה אותו
השב   •  00
171
ליאור28/01/10, 11:31
מי ישמע זידן נחת בישראל וחיפה חתפה אותו מהידיים של הגועל איזה מוזר הכדורגל שלנו ועוד משהו בחיפה וביכלל בכללי חלוצים זה עם לא מפרגן בלשון המטה הז אגיע עוד חלוץ מה אתם מפחדים על אתחת שלכם מי שטוב משחק ותחרות על הרכב זה בריא לקבוצה יאלה חבורה של בכיניים
השב   •  01
170
דודי28/01/10, 11:27
השב   •  40
169
אינני אני28/01/10, 11:24
הבעיות שיש לכם נגרמות עקב האימפוטניות של ההנהלה החובבנית שלכם. כמו שחיפה החתימו אותו בלי לבלבל את השכל יותר מדי, כך גם הפועל יכלו לעשות. שבוע, שבועיים ושלוש ההנהלה שלכם עובדת עליכם בעיניים, מחתימה את אחד השחקנים הכי אוברייטד בעולם, בעמדה שאתם לא צריכים, על משבצת שחקן זר- שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם, ואתם עוד באים בתלונות לשחר?? תסתכלו על ההנהלה הכושלת שלכם. תלמדו מקצוענות מחיפה. מקום שני הייתם ותשארו- גם בטבלה, וגם בדרך הניהולית.
השב   •  21
168
משה כהן28/01/10, 11:24
השב   •  10
י.ט28/01/10, 12:04
די לבכות אולי שכחתם שמכבי רצו את ורמוט אבל הוא בחר הפועל אז לא בכיתם מה קרה עכשיו השחקן פשוט לא רוצה לשחק אצלכם די בכינים
השב   •  00
167
יעקב שחר28/01/10, 11:06
"הדברים של הפועל הם לא יותר מקשקשנות ורכילות זולה. אני לא מתכוון להטיל בהם רפש בחזרה ולהשיב להם באותה מטבע.
אם הם כל כך רצו את השחקן, למה לקח להם הרבה זמן לסגור אתו? השחקן הגיע בכרטיס שאני מימנתי ובמשך שלוש שעות התעכב בנתב"ג עד שהסדרנו לו את הויזה. 
בדקנו אם לשחקן יש התחייבויות קודמות. בתום הבדיקה, שהוכיחה שאין לו כאלה, כולל לסוכנים אחרים, נכנסתי למשא ומתן עם חאמד כמון, נשיא מועדונו הטוניסאי של השחקן, אטואל ספורטיב, בתיווכו של דהאן".  "שהפועל לא יבואו בטענות. גם הם פנו ללאסלו לנצ''ה כשאנחנו היינו במגעים אתו".
השב   •  21
ביברס נתחום תקום28/01/10, 13:07
בא לי לבכות. בעצם, זה כל מה שאנחנו עושים כל היום.
השב   •  10
סרגיי קלשצ''נקו28/01/10, 13:08
וואליד אוויר
השב   •  00
מיכאל זנדברג28/01/10, 13:09
שונא אדומים יחיה.
גנבי שחקנים צבועים.
השב   •  00
166
אוהד28/01/10, 11:05
לא עדיף שתביא כבר מגן ימני נורמלי לקבוצה?קשר אחורי נורמלי לקבוצה? כמה חלוצים?
השב   •  00
165
adomdom28/01/10, 10:55
שמערבבים כחול וצהוב מקבלים ירוק

ככה הופכים לתת רמה
השב   •  21
המשבש28/01/10, 11:39
הפועל לא רצו את סאדאת אז מה הם פתאום כועסים דבר שני זה טוב שיהיה מנוחה לחלוצים גם אם זה על חשבון שחקנים אחרים ככה לא נפסיד בחצי הגמר לרעננה.
השב   •  00
ניר28/01/10, 11:54
כשמערבבים אדום ולבן יוצא ורוד.
הומואים.
השב   •  30
164
בסבוסה די28/01/10, 10:49
אלישע כנראה חושש מהפועל ומעדיף להחליש אותה מאשר לחזק את קבוצתו, מכבי תל אביב(כדורסל) כבר אמרנו..
השב   •  00
163
6928/01/10, 10:49
וכדי שתהיו יותר טובים קחו דוגמאות מהעולם ריאל ברצלונה .כמה שחקנים טובים יש להם בסגל רק השחקן הישראלי דואג לתחת השמן שלו .
השב   •  10
162
יוני28/01/10, 10:46
אם הוא טוב הוא יבוא על חשבאן דבלשוילי . וכך לא נתקע בעונה הבאה בלי חלוץ טוב .
אם שמתם לב דבלשוילי כבש רק מול 5 הקבוצות האחרונות ומול השישיה העליונה אין אף שער .בשנה הבאה כשיחתימו קשר שמאלי אז יהיה במקומו של דבלש (במקרה שבוקארי טוב טוב)
השב   •  00
161
ערן28/01/10, 10:24
אין לכם שום בעיית חלוצים, אני לא מבין למה להביא ואתו? אתם בכוח מנסים לאבד את האליפות?
השב   •  00
160
חכם מיימון28/01/10, 10:16
ולא מנימוקים מקצועיים לשדרג את ההרכב הקיים. הבעיה בסגל הנוכחי ובשנתיים האחרונות, שאין עושה משחק וכל שחקני ההגנה והקישור האחורי, חסרי יכולת טכנית להחזיק ולהניע כדור במדויק ולכן אין מי שיספק כדורים לחלוצים והקבוצה סובלת מאיבודי כדור רבים מידי. זה בלט באופן קיצוני בליגת האלופות, עקב הרמה הגבוהה של הקבוצות וגם במשחק מול הפועל ת"א, הנעת הכדור שלהם הייתה טובה יותר. דה סילבה, נאתכו, ידין וורמוט, מדויקים יותר מקולמה (הביתה ומהר), כיאל, טשיירה, קינן, משומר. הצוות המקצועי בחיפה כושל שוב ושוב בבחירת זרים ונראה ששחר קובע לבסוף, רק ממניעים כספיים. הקבוצה כיום לא זקוקה לחלוצים וכן זקוקה לבלמים, קשרים אחוריים וקדמיים, טובים וטכניים יותר.
השב   •  00
159
דורון28/01/10, 09:55
בכל מקרה, הביאו אותו מאוחר מדי.אילו היה מגיע בתחילת העונה, אולי מכבי חיפה הייתה מצליחה להבקיע בליגת האלופות, או להבקיע להפועל.
 
בקטע הזה, מכבי חיפה די חסרת און.
השב   •  10
158
מתן28/01/10, 09:44
ראנספורד חלוץ שתופקד לא נכון נקווה שאלישע למד את הטעות ולא ישים אותו בכנף שמאל
השב   •  10
157
מישהו28/01/10, 09:22

השב   •  00
156
איציק28/01/10, 09:18
השב   •  10
155
מישהו28/01/10, 09:14
מה הקשר אתיופים יא טמבל! עושה אותך באצבע יא הומו. לא מבין כלום מהחיים שלך..
השב   •  00
154
ברוכים הבאים לחגיגה28/01/10, 09:11
השב   •  00
153
מאור28/01/10, 09:06
חיפה תשאיל את השחקן בכל שבוע לקבוצה אחרת, הקבוצות הן כמובן אלו שמשחקות נגד הפועל ת"א.
ככה הם לפחות ירגישו שהם לא הפסידו כלום. או שאולי יבקיע קצת נגדם.
השב   •  30
152
שמעון כאסח, אופסייד28/01/10, 08:49
קודם כל, בוקרי לא מועמד להיות בהרכב בתקופה הקרובה. מקסימום להשלים חורים. להחליף חלוצים בדקה השמונים וחמש וכו''.
שחר מסתכל רחוק. הוא החתים אותו ל 4.5 שנים. נראה שבשנה הקרובה המטרה תהיה שהוא ישתלב בחיפה. אולי הוא יושאל לקבוצה אחרת, כדי לקבל דקות משחק. עוד שנה שנתיים, אחרי שיתבשל (בתקווה שלא ישרף) חיפה יהנו ממנו.
גם ארבייטמן ישב שנים על הספסל (ועודנו יושב) לפני שקיבל את הצ''אנסים שלו.

אז מי ששואל למה להביא עכשיו חלוץ? התשובה היא: אם לא עכשיו, אימתי?

מאחר ואין את ארקדי שיפריע לו, מה איכפת לשחר לקנות מכל הבא ליד? בסופו של דבר המטרה היא למכור אותו עוד 3 שנים. במליונים.


השב   •  30
151
אסי28/01/10, 08:37
אם ורד היה רוצה הוא כבר היה בחיפה! מה כולה שעה וחצי נסיעה, ועדיין הוא לא עובר,פח לכו תגנבו שחקנים חיפה זה כל מה שאתם יכולים לעשות!
השב   •  21
150
אסי28/01/10, 08:34
שהיא עשתה דברים כאלה? הם קיבלו עונש לא להעביר אליהם שחקנים עד כמעט 2011, חיפה אתם רפש ומיץ של אשפה!! ללמוד ממכם להיות אירופה? אתם בדיוק כמו אירופה, חתרנים מתחת לאף!! אני שונא את הבועל, אבל זה כבר ממש נמוך, כולם יודעים שהבועל רצתה תשחקן הזה! אדון יענקלה תתבייש, ניהול אירופי בתחת שלי, גונב שחקנים עלוב, מה הישראלים לא רוצים כבר לבוא לחיפה אז אתה גונב זרים? גועל נפש. ואבי לזון כרגיל עוד שותק! ליגה מקום שישי מהסוף של אירופה!
השב   •  45
149
ירוק28/01/10, 08:30
חיפה החתימה את בוקארי מיכוון ששם יודעים שגדיר וגולסה ואולי גם דבאלשווילי לא ישארו בקבוצה בשנה הבאה אלא ילכו לקבוצות באירופה , נכון שחיפה לא צריכה עוד חלוץ אבל אם הבוקארי הזה הוא חלוץ טוב אז שידבאלשווילי וגדיר וארבייטמן ואפילו רפאלוב ידעו עכשעיו שיש לבם מתחרה רציני על חולצת ההרכב ויפסיקו להיות שאננים , חיפה צריכה בכל זאת להביא  עוד קשר שמאלי משכמו ומעלה , בעניין "המחטף " זוכרים לפני שנתיים איך חיפה רצתה את יבואה ודה סילבה כשהיו עוד בכפר סבא והם חתמו ברגע האחרון בהפועל ת"א בגלל שטביב נכנס לשותפות עם הראל ? זו התשובה , גם וורמוט היה קרוב לחתימה בחיפה ובסוף חתם בהפועל ת"א ואף אחד לא ידע איך ולמה  או שידעו ולא התבכיינו כמו שעושים בהפועל ת"א היום , כך זה  בכדורגל המודרני , כל הקודם זוכה .
השב   •  40
148
משה28/01/10, 08:23
בזיון לכדורגל הישראלי
השב   •  20
147
דוד28/01/10, 08:14
השב   •  00
ברוכים הבאים לחגיגה28/01/10, 09:10
השב   •  00
146
אייל28/01/10, 08:13
מה אתם מתערבים.זה לא ענינכם.
השב   •  10
משה28/01/10, 12:19
מה שצריך לעניין שחקן זה ללבוש את חולצת ההרכב ולנצח! אם הפרסום באמת נכון, מה אתם מתערבים בהחלטות מאמן? אתם מכירים את תוכניות המועדון לשנים הקרובות??
השב   •  10
145
מושיק28/01/10, 08:10
השב   •  12
144
פיני הירוק28/01/10, 07:53
מי משחק אצלינו ? מסי ? אטו ? לא שמתי כנראה לב , משחקים שני חלוצים מוגבלים שלא הבקיעו ולו שער אחד באלופות, לכן אם יתברר שבוקרי שחקן טוב יותר שישבו בשקט על הספסל, אם היו מביאים טת מסי או רוני או רונלדו גם היו טוענים שלא צריך חלוץ ? איזה שטות להגיד דבר כזה
השב   •  10
143
שלמדת ממכבי ת"א !28/01/10, 07:52
השב   •  00
142
דני28/01/10, 07:51

השב   •  00
141
מאור28/01/10, 07:50
השב   •  00
140
מנגב תתחת בצעיף אדום28/01/10, 07:46
הוא חלוץ מצוין אני מבין שיש דברים אחרים שאנחנו צרכים חיזוק וזה יהיה ישראלי אבל יש מישהו פה כתב על ראנספורד את זה אני באמת לא מבין מה יעשו איתו כי הוא חלוץ מצוין כי לא נראה לי שקולמה או מסיללה(?) ולדמיר או טקשירה יעזבו בקישר למסיללה אפילו אם יעזוב נצרך מגן זר ברמה כי בישראל אין כאלה טאלב לא משהו אם חושבים להסתמך עליו בקיצור בוקארי שחקן ענק והפועל עוד יבכו ימים ולילות על שהם הפסידו אותו שחקן מעולה כול הכבוד לשחר על הביצוע.
השב   •  10
139
איציק שפיציק28/01/10, 07:26
מי לוקח שחקנים בסיטונות מקבוצות שמתפרקות ? נתניה כפר סבא ביתר י"ם .

כן ! ביתר י"ם והפועל ת"א.
השב   •  10
138
ReDevile28/01/10, 07:24
אוהדי חיפה (אוהדי הצלחות)
ואוהדי ביתר(אוהדי כורסא)
אל תכחישו את מה שעשיתם,עשיתם מעשה מגעיל שחוץ  ממכם אף קבוצה לא היתה עושה.
אתם פשוט בושה!
השב   •  16
137
משה28/01/10, 07:15
כאילו שיש לכם וולוו או הונדה
השב   •  00
136
האליפות ירוקה28/01/10, 07:06
רק שלא יבוא על חשבון ארבייטמן שהיה הכי טוב בחצי שעה שנתן נגד הפועל.
השב   •  11
135
אוהד28/01/10, 06:55

השב   •  01
134
צדק28/01/10, 06:51
שחר מתנהל כמו שמכבי ת"א עשתה לכדורסל אין תחרות אין ספורט. כל שחקן שיכול לאיים עלי אני קונה. ןכך יהרוס את ארבייטמן וישראלים טובים אחרים. עם נשתוק היום יגמר הכדורגל במדינה. אוהדי כל הקבוצות אוהבי ספורט וכדורגל התעוררו ומחאו מול הון ואי יושר וצדק.
השב   •  11
133
וורך28/01/10, 06:17
כוס אמא שלכם או שתהיו גברים ותתנו ציטוט או שתסתמו תפה כי לא עניין שלכם ואתם לא קובעים כלום וזה בכלל לא משנה שהם צודקים ורק יזיק לנו עוד חלוץ
השב   •  10
132
אדום1 בנשמה28/01/10, 05:52
שחר אתה מגעיל
השב   •  02
131
אבי28/01/10, 05:22

מר שחר הנכבד
התנהגת הפעם כמו אחרון סוחרי הסוסים

השב   •  02
130
ירוק שרוף28/01/10, 03:41
שחר ואלישע עשו חכם צריך חלוץ חזק ומהיר יותר מולדמיר דאבלאשלווי הוא אולי פוגע בחודש האחרון אבל באירופה ראינו שלא הוא ולא אף אחד פוגע צריך חלוץ חזק מהיר וצעיר נוסח יעקובו שידרוס הגנות ולא חלוץ שלפעמים יש לו מיקום טוב
השב   •  00
129
אוהד מכבי28/01/10, 03:02
אבי אתה חייב להביא עכשיו את ארביטמן עוד עכשיו שהביאו שחקן להחליפו בטוח ירצה לבוא דחוף זה הזמן המתאים ביותר
השב   •  14
128
אחד שמבין !28/01/10, 01:42
סאדאת בוקארי משחק בתור Striker שזה או חלוץ נטו ! הוא מקבל כדורים ושם ברשת ! הוא לא מייצר מהלכים מכתיב משחק (פליימייקר) והוא לא טכני במיוחד ! יש לו סיומת סבירה ! שליטה בכדור סבירה ! מה שכן הוא שחקן מהיר מאוד ! כמו קאמנאן ויבואה אפילו יותר ! כך שבתור קשר לא נראה לי שהוא ישחק טוב כי קשר איפלו קשר התקפי משחק טיפ''לה רחוק מהשער אז ככה שקיבלתם חלוץ ! ומה שחיפה עשתה רק שתדע ברגע שהפועל מציגה לאו"פא את המסמך שפורסם פה ! והסוכן מראה לו את החוזה המקשר עד ליוני 2010 שאני אומר סוכן אני מתכוון לחדד! זה אומר שבוקארי הפר חוזה כי הוא חתם עליו בלי ידיעת סוכנו ! הוא יכול לקבל קנס מאו"פא ! אבל הקנס שחיפה תקבל יהיה בהרבה יותר רציני ושאני אומר רציני זה כפול 5 מהמחיר שחיפה קנתה אותו והמחיר הוא בין מיליון למיליון וחצי דולר תעשה חישוב ותראה כמה תפסידו !
השב   •  01
127
הרצל28/01/10, 01:35
השב   •  00
126
ביתרי28/01/10, 01:29
תכלס העונה יש לחיפה קבוצה טובה (יותר מהפועל לדעתי) למרות הכישלון בצ''מפיונס ובכל זאת אם הם מביאים חיזוק למה כבר לא להעיף את קולמה האפס הזה ולהביא עם כל הרווחים שלהם העונה שחקן אמצע טוב יותר מקולמה ויחד עם זאת להשאיר את זגורי בקבוצה שיקבל דקות משחק דרך אגב ארבייטמן עשה התקדמות מצווינת כל הכבוד לו. 
השב   •  10
125
אורן ירוק28/01/10, 01:08
תזכירו לי כמה גולים החלוצים המהוללים שלנו הבקיעו בליגת האלופות?..אה נכון.. אני  רק מקווה שמדובר בחלוץ ברמה גבוהה יותר ממה שיש לנו היום ולא עוד בלוף אחד.
השב   •  00
124
אני מת שהמהלך יפגע בחיפה28/01/10, 00:57

השב   •  05
האליפות ירוקה28/01/10, 07:19
ויתן להפועל נקודות בכוונה עדיין חיפה תהיה אלופה.
השב   •  00
123
שונא את שחר וההתנהלות שלא28/01/10, 00:52
השב   •  01
122
טל28/01/10, 00:45
זה שחקן בסגנון של יניב קטן שיכול כמוהו לשחק גם כחלוץ וגם כקשר התקפי.
חוץ מזה שכרגע לחיפה אין חלוצים חוץ מדבלשוילי וארבייטמן אז מה הבעיה פה?
שנה באה ליגת האלופות בעזרת השם החתמנו חלוץ עם פוטנציאל שיוכל להתאקלם בינתיים בעונה הזאת.
התנהלות גדולה של חיפה שלאט לאט נהיית כמו מכבי תל אביב בכדורסל.
כל הכבוד שחר וכל הכבוד אלישע שעושה צעדים למען הקבוצה ולא למען אגו של שחקנים.
מצידי שיגידו מה שרוצים אבל כל עוד יש תחרות בתוך הקבוצה אז כל אחד ינסה להוכיח את עצמו ולהראות למה הוא שווה את החולצה של ההרכב.בריא מאד!
שאפו שאפו ועוד פעם שאפו על ההתנהלות !!
השב   •  62
121
דניאל (אשכנזי)28/01/10, 00:37
חודש רודפים אחרי הונגרי ואחרי פיני יהודי ולא מביאים אבל אז בלילה גונבים פועל ביניין מהפועל . מוזר.
השב   •  10
120
דוד28/01/10, 00:31
השב   •  10
119
הייתי פעם ילד28/01/10, 00:30
השב   •  00
118
ירוק עד28/01/10, 00:26
השב   •  00
117
אברהם הסבא28/01/10, 00:26
בסוף  עוד נופתע  כמה זה היה מוצלח

וטוב ששחר לא היה ג''נטלמן

קצת  תחכום  לא מזיק

בהצלחה  בהמשך
השב   •  11
116
כרמליסט28/01/10, 00:24
אחרי ששחר דיבר על המרקם החברתי לפני המשחק עם הפועל דיבר ודיבר ומה יצא אחרי המשחק כל השחקנים זועמים על גאדיר.עכשיו השד של הבלגאן החברתי יעלה על פני השטח.את מי יספסל אלישע ?
לדעתי את ההנהלה ואת עצמו.
השב   •  00
115
טיגה28/01/10, 00:23
לגטימי לצרף שחקן לסגל כדי לחזק תקבוצה כאחד שעוקב 25 שנה אחרי הליגה הישראלית אני אומר לכם בפרוש שחר מתנהל בנוכלות כבר 20 שנה כל שחקן שיכול להוות איום על השגי קבוצתו הוא מיד רכש אותו והייתה תקופה שכמעט כל שחקן שהוזמן לסגל הנבחרת בפעם הראשונה נרכש מיידית על ידי שחר ברור לחלוטין ששחר לא צריך את בוקרי לא השנה וגם לו לעונה הבאה אוליי בעוד שתי עונות הוא יתחיל לפתוח בהרכב שחר פשוט זיהה אופציה להחליש את הפועל ולעשות קופה עתידית על השחקן אבל הדרך נשארה אותה הדרך ,באופן ישיר  או עקיף העניין המרכזי שהניע אותו הוה הפגיעה בהפועל במאבק האליפות כן כן מאבק האליפות הכל עוד פתוח ושחר זיהה שהעונה הפועל יכולה לזכות באהדה בילתי רגילה הצלחה באירופה + אליפות עם קמבק נדיר לעומת "ההישג"  החייפאי באירופה שיגרור ביקורות מעליבות.
השב   •  1318
אותו דפוס28/01/10, 07:12
בדיוק שיטת הפעולה של דון שימון רק שיש לו פור של 20 שנות נוכלות יותר מלשחר.
השב   •  21
עידו28/01/10, 14:16
הפועל ויתרו עליו לא? העדיפו את דה רידר
השב   •  01
114
אסף28/01/10, 00:21
אתם צוחקים על מכבי חיפה שעשו 0 נק'' ו 0 שערים.

ולמרות זאת הם שיחקו יפה והפסידו בכבוד.

אבל אתם צריכים להבין שגם אם אתם חושבים שהם אפסים.

בשביל להיות כזה אפס צריך להיות מקום ראשון :D
השב   •  73
אשכנזי28/01/10, 07:14
אנחנו בנינו את הארץ אז תפסיק להיות גמל פרימיטיב מהנגב אנחנו בשנת 2010. תתעורר.
השב   •  11
אדום עולה28/01/10, 08:44
אז סתום את פה ועוף מפה יטמבל!
השב   •  10
113
שחר יעקב28/01/10, 00:20
תרגיל יפה להפועל אין חלוץ חיפה לוקחת אליפות ושנה הבאה בליגת האלופות מרווחים מכסה על 20 בוקארי
השב   •  01
112
אלכס28/01/10, 00:11
עכשיו חיפה הולכת על הדבר החשוב-ורד
בית"ר מקבל הרבה כסך ואת גדיר.שחקו ערבי ריאשון בבית"ר.
שחר מקבל פרס נובאל לשלום.לכולם מאושרים:)
השב   •  13
111
M.H.M28/01/10, 00:09
משחק הוא יהיהי ירוק ומשחק הוא יהיהי אדום משחק בצ''מפיונס ומשחק בליגה "הנחותה" שלכם במפגש בינינו הוא ישחק מחצית בירוק ואז מחצית אדום מסכימים?
השב   •  00
110
M.H.M28/01/10, 00:04
לפי השמועות בכרמל
השב   •  01
109
שלומי בן אלי27/01/10, 23:57
יש על השחקן החדש שלנו מלא סרטונים ביו-טיוב, BUKARI SADAT זה השם שלו באנגלית,וכמו שתראו הוא משחק באגף שמאל! והוא יכול לשחק גם כקשר ימני והוא פשוט תותח אין דברים כאלה, עזבו אותכם מכל השטויות שממציאים בתקשורת ,הבאנו אותו בצורה מהירה כי אם לא, היינו מפסידים אותו לקבוצה בבלגיה,בכל מקרה יש לו הכל , בעיטת תותח, דריבליסט , מהירות , זריזות, טכני, אוהב לתת שואו, (יש לו שערים במספרות) הוא פיזי מזכיר את בואטנג קצת,והוא כולה בן 20 לפי דעתי זה היעקובו הבא רק שהוא יותר מהיר אפילו, , ויש לו סטיסטיקה שם שחבל על הזמן, הוא מבקיע בממוצע גול בשני משחקים ב3 שנים האחרונות, קיצור נשמע בינגו שחבל על הזמן אני בטוח שהוא הזר הכי טוב שבא לפה ללא ספק, מי שמבין כדורגל וראה את הסרטונים שלו ביו טיוב- יסכים איתי.
אפילו ההנהלה של הפועל תל אביב כשהתחילו לזרוק את השם שלו באויר לפני איזה חודש אמרו שזר כזה עוד לא היה בארץ.

בכל מקרה הביאו אותו לעמדת הקשר השמאלי! בגלל המהירות הדריבל (אתם כבר תראו) העוצמות הכשרון והשערים שהוא מוסיף להתקפה מהקישור וכל מי שדאג לדברשווילי וארבייטמן אז יכול להרגע , המעמד שלהם לא ישתנה אפילו לא לרגע. בכל מקרה אני מאוד שמח על הרכש הזה, אני מקווה שנראה אותו פותח כבר נגד מכבי פתח תקווה כי זה משחק מוקש. ולכל אוהדי חיפה אני פונה אליכם סמכו על שחר בעינים עצומות ותשמחו על אלישע לוי, נתן לנו אליפות , גמר גביע מדינה, ליגת אלופות, ומקום ראשון עם 10 הפרש , ולנו עוד יש ספקות, אלישע הוא המיוחד הישראלי! לפחות מבחינתי, מקווה שעזרתי.אני הייתי שלומי בן אלי.
השב   •  20
108
נעם27/01/10, 23:56
אם חיפה חושבת באמת לעתיד, ואלישע דיבר על להתחיל לבנות את הקבוצה לצ''מפיונס של שנה, אז החתמת חלוץ נוסף היא משהו הכרחי. קבוצה ששואפת לקמפיין אירופאי רציני צריכה לפחות 3 חלוצים ברמה גבוהה (לא קטן ולא גאדיר חלוצים), במיוחד אחרי שראינו שדבאלשווילי לא בדיוק מתאים לרמה של הצ''מפיונס. טוב שיהיה לו זמן להתאקלם כבר עכשיו.
אני לא מכיר את השחקן, אבל אם הוא מסוגל לשחק גם כחלוץ שני ולא רק חלוץ מטרה, תפתח לחיפה האפשרות לשחקן עם שני חלוצים (עם ארביטמן ודבאלשווילי ביחד זה לא נראה משהו).

קיצור, מעניין
השב   •  20
107
ייאלה חיפה27/01/10, 23:54
ל 66 אין לנו דאגות אבל אני מקווה שלכם ימשיכו הדאגות מתי כבר תבינו אתם לא קבוצה אתם קופסת נעליים
השב   •  00
106
anwar sadat27/01/10, 23:47
אליפות, גביע המדינה, עולים לליגת האלופות בפעם ה- 3 ועוד כמה מפעלים זניחים כמו מפעל הטוטו.
הוא מהיר בצורה בלתי רגילה, בעיטה אדירה, יודע להחזיק כדור לא כמו דבאלשווילי וארביטמן. יותר דומה לגדיר אבל יותר קילר
השב   •  10
105
שלומי בן אלי27/01/10, 23:45
יש לי רק מילה אחת להגיד לכם, אלירז מהאח הגדול אומר את זה יותר טוב אבל אני יגיד את זה בשבילכם -             ת ת ק ד מ ו
זהו חאלס נגמר, כמו שלקחתם לנו את יבואה מתחת לאף בלי שאף אחד דיבר על זה שטביב בא אליכם כשותף, ונתן לכם אותו בחצי כסף ממה שמכבי חיפה רצתה לקנות אותו, אבל ההבדל ביננו זה שאנחנו התקדמנו. יאללה תצאו מהשוק יא שוקיסטים. בעזרת השם שוב נחגוג אליפות ואתם תמשיכו לבכות. ואז גם שכטר וורמוט דה סליבה ואניימה יעזבו ותשארו עם הדמעות.
השב   •  61
104
ירוק זורם אצלי בדם27/01/10, 23:44
יאאלהה מזל טובב קטןן וגם לי..
השב   •  41
עמי27/01/10, 23:51
מזל טוב עד 120
השב   •  10
אדום28/01/10, 01:03
חודשים.
השב   •  10
103
הירוק27/01/10, 23:43
היה צריך להביא עוד קשר באמצע ואז להשאיל את זגורי שיצבור דקות משחק כי אלישע לא נותן לו לשחק ומה גם שיש עוד את ראנספורד בהשאלה והוא אמור לחזור בעונה הבאה
השב   •  40
102
רזי27/01/10, 23:43
ארביטמן בוא להפועל חיפה לא זקוקה לך לדעתה
השב   •  11
101
נביא27/01/10, 23:41
השב   •  11
קופיף ירוק28/01/10, 01:22
השב   •  00
100
מקור בכיר27/01/10, 23:33
וטוב שכך הוא צריך לשבת על הספסל ולהיות רעב לדשא.
השב   •  51
99
ירווקה לעולם ועד ! - רפאלוב ?! 33> יוו =]27/01/10, 23:21
סבבה חלוץ, אבל אנחנו צרייכים קשר גם !
ומה אתם נדבקתם בוורד הזה? למה בן-שושן לא טוב? אוו אחרים ?!

= מכבי חיפה את אהבת חיי =  ♥
רפאלווב ?! מוואה נסייך שללי מתה עלליך :-*
השב   •  31
98
אשר27/01/10, 23:19
השב   •  01
97
אמיר מהשכונה27/01/10, 23:16
תגידו למה אתם רבים על שחקן דפוק ?
הוא בסך הכל עוד ערבי .
השב   •  108
דניאל (אשכנזי)28/01/10, 00:34
אני באמת חושב שיש יותר מידי "שוודים " בקבוצה.
השב   •  21
96
שלומי27/01/10, 23:08
צודקק בסוף גם גול אחד הוא לא יכניס כולה שיחק בטוניס ואפילו בביתר הוא לא הצליח אז איך הוא בידיוק יכול לעזור בליגת האלופות לדעתי היה כשרנות שאנחנו צרכים להחזיר כמו ראנטו ואוסיי היינו צרים לתת להם להסתגל שחקנים עם כישרון חבל
השב   •  02
אשר27/01/10, 23:23
ולא על רקע מקצועי נקודה .
השב   •  00
95
משה27/01/10, 23:04
שאתם שמחים שהבוס שלכם יצא שפל ודפק אותנו אני רוצה להגיד לכם משהו רק תפסיקו להגיד לאוהדי ביתר שארקדי קנה להם 2 אליפויות וגביע מהיום אין לכם זכות אחרי שהבוס שלכם התלכלך ועשה מחטף שאולי ידפוק לנו את הסיכוי להשיג אתכם הוא בדיוק כמו דון שמעון עם הוא לא צריך אז הוא חוטף בשביל להחליש את היריב  . אה ועוד משהו תפסיקו לבלבל את המוח ולהישאר אטומים ההפרש הוא 5 ולא 10 תתחילו להתרגל לזה
השב   •  52
eli27/01/10, 23:59
בינתיים זה 10 עד הקיזוז ההזוי . וגם פער של 5 נקודות זה מספיק בשביל שאתם תראו לנו שוב את הגב!ח. שמעתם מה קטן אמר לא הגעתם אפילו למצב אחד מסוכן מול השער!גם ביום גרוע מאוד שלנו.. 10 נקודות חמודי לך תישן על האף..אתה נראה לי עייף.
השב   •  00
94
ran27/01/10, 23:02
השב   •  00
93
גיטהון27/01/10, 23:02
חח כל הריב הזה בסוף הוא יהיה אפס ויעוף אחרי עונה
השב   •  00
92
מכבי זה אצלי בלב27/01/10, 22:49
אין מה לעשות,
לגדיר אין שכל.
הרוטציה תהיה בין דבא , שלומי ובוקארי.
השב   •  30
91
צהוב בנשמה27/01/10, 22:47
איזה כיף לשבת על כיסא נוח, לאכול פופקורן, לראות את שתי הקבוצות השנואות עליך רבות על שחקן מטומטם שבקושי יכניס גול בעונה..
אחח איזה תענוג :)
השב   •  66
שלומי בן אלי27/01/10, 23:01
אתם כמו ביתר, אני כבר הגעתי למצב שאני מרחם עליכם. אבל בעצם אני מבין אותך, במקום לקרוא כתבות על מכבי "היסטוריה" תל אביב , ועל שחקנים כמו אבידור, יבוריאן עוזב לא עוזב, שפונגין ועל עוד כמה שחקנים שהם ביזיון ועל כמה שאין לכם כסף להביא את אבוחצירה, ועל זה שגולן מסרב לבוא אליכם ושלא נזכיר שרציתם את קולאוטי שבכלל מעדיף לשחק אותה כמו שחנון מתחיל עם כוסית היא מעדיפה לשתוק מאשר להגיד כמובן שלא! ח ח ח  חשבתי שיש לכם יושב ראש מילארדר? לא? כנראה ביזבזתם את כל התקציב של ה5 השנים הקרובות על בוזגלו חה חה חה ועוד לחשוב שנתתם לנו מיליון יורו על המיקרוב הזה ואבא שלו חח, החיים יפים. 
השב   •  31
90
דוד27/01/10, 22:44
ראיתם מה קרה לנו אחרי שהוצאנו את דבאשווילי העייף מהמשחק מול הפועל.
דמיינו שהיה לנו חלוץ טוב להכניס במקומו ולא את בוקולי, נראה לכם שהלחץ על הפועל היה נפסק?
השב   •  00
89
לב אדום27/01/10, 22:39
ותגיד שלום לתואר מלך השערים. שחר עשה להפועל קטע ואתה האיש שישלם את המחיר על זה. אני מצטער בשבילך שעם יכולת כמו שיש לך זה התודה שנותנים לך.
והנהלת הפועל - העונה הזאת תכנס להסטורית השערוריות של המועדון.
העיקר הויוס בא - הלך, זנדברג, קנדה. מי הבא בתור?
שכטר פקח עיניים.
השב   •  12
88
יאללה חיפה27/01/10, 22:38
הוא לא חלוץ מרכזי!
הוא לא בתפקיד של ארבייטמן ודאבלישוילי והוא גם לא יפגע בהם.
הוא 1.75 איך הוא יכול להיות חלוץ מרכזי?
הוא משחק בכנף או מאחורי החלוצים,לכן הוא יכול לפגוע בגאדיר אבל אין מה לעשות הוא לא מפגין יציבות הבקיע גול אחד ובישל אחד, והסטטיסטיקה שלו הכי גרועה מבין שחקני ההתקפה
השב   •  00
87
עמרי27/01/10, 22:33
אם אוהדי מכבי חושבים ששלומי ודאבאשבילי חלצים גדולים אז אתם טועים בגדול. עם כל הכבוד שלומי והוא סקורר ענק, אבל הוא כלום חוץ מזה, נכון שמה שחשוב ביותר בחלוץ זה שהוא יפקיע אבל בקבוצה שלנו שהקישור לא ברמה הגבוהה ביותר
(ונכון שצריך גם קשר דמוי ורד או אלברמן) אין לנו חלוץ שבמבצע אישי יכול לעשות דברים כמו שקולאוטי ויעקובו עשו בשעבר.אני לא יודע איך החלוץ הזה אבל בודאות אנחנו צריכים חלוץ ודחוף.נתפלל שהוא זה מה שאנחנו צריכים. יאלה מכבי.וכל הכבוד לשחר על התרגיל להפועל. מהלך נבון.
השב   •  10
86
צהוב שחור -5 תוארים ב4 שנים27/01/10, 22:28
לוזרי חיפה
השב   •  41
85
מוחמד27/01/10, 22:28
חברה כולם יודעים שדבא הוא לא בדיוק החלוץ לחיגת האלופות , אז אם חיפה רוצה להצליח בליגת האלופות היא צריכה חלוץ יותר טוה , בגלל זה הביאו עכשיו את סאדאת כך שיש לו עכשיו חצי עונה להתאקלם בכדי שיהיה מוכן לליגת האלופות ומנגד נקבל תחרות בריאה בין גדיר לסאדאת בעיקר ,אחרת היו צריכים להביא חלוץ בקיץ שעד שיתאקלם יתכן שכבר לא יהיה אקטואלי לליגת האלופות ( אם מכבי תקח אליפות בע"ה ).
אם מסכימים תלחצו כחול אם לא אז אדום .
השב   •  83
84
לה פאדיחה27/01/10, 22:27
ג''נטלמן והגון בכדורגל הישראלי. הוכחת את זה בהרבה מקרים. 
חבל.
השב   •  33
83
אשר27/01/10, 22:26
השב   •  1229
82
דורון27/01/10, 22:24
אחרת באמת שלא צריכים אותו! דבאלשוילי וארביטמן מספקים את הסחורה!. לא מבין את קבלת ההחלטות בחיפה- והלוואי כי אטעה.
השב   •  02
81
דימונאי27/01/10, 22:24
אני לא מבין את אלישע בישביל מה עוד חלוץ יש שלושה חלוצים מאוד כישרוניים טעות של הנהלת חיפה זה יכול לגרום לאך ורק שארבייטמן ירד ברמה שלו ואנחנו רק נפסיד מזה חבל שהוא לא הביא את רוני פורקורה הזה ואם כבר הביאו חלוץ למה לא לנסות להחזיר את המלך רוברטו קולאוטי בכל זאת שיהיה בהצלחה אנחנו כבר נראה אם הוא היה שווה את הריב הזה
השב   •  00
80
לבוב27/01/10, 22:21

עכשיו כשהכל סגור ניתן לומר שזה אחד המהלכים המוזרים שידעה הקבוצה בראשות שחר, כל כך לא לרמה של שחר "לגנוב" שחקן, חוץ מלהרוס להפועל זה לא נותן כלום, לדעתי רכש נוסף כבר בדרך והוא יהיה הרכש המיועד, בוקארי הוא מחטף להחלשת הפועל. מה הפכנו להיות, קבוצה שגונבת שחקנים?

מצד שני הפועל יכולים לקטר ולאיים עד מחר, הכל נעשה כדין ושיחפשו מוסר בטניס שולחן או סיף

השב   •  92
לה פאדיחה27/01/10, 22:30
אם זה היה להיפך היית מתפוצץ מזעם.
מאדם הגון כמו שחר ציפיתי לקצת יושר. ביננו - אתם באמת צריכים אותו ?
השב   •  01
tkgs27/01/10, 23:10
לא. אני בשוק מיענקלה. לא מתאים לרמת הניעול שלו בכלל הוא מתנהג פה כמו חזיר ללא שכל. כי היחסים בין הפועל לחיפה חוץ מיריבות על אליפות אין שום דבר רע בין הקבוצות. חבל שזה יצא ככה. גועל נפש. ואני אוהד חיפה לא מתחזה. חיפה צריכה קשר ימני קשר שמאלי המרכז שלנו יותר מדי חזק האגפים חלשים וחלוצים לא חסר. יש את הייתם חלבי מהנוער לשפשף אותו שנה שנתיים יותר טוב פי 10000 מבוקארי. באמת שאני בתור אוהד מופתע ודי כעוס מהמהלך.
השב   •  00
79
הדרוזי<><>החתיך<><>27/01/10, 22:17
הבנתם
השב   •  02
78
אסף27/01/10, 22:17
נהלך טוב להמשך הדרך
השב   •  00
77
אדום27/01/10, 22:16
למה הם הביאו עוד חלוץ?הם לא צריכים אותו בכלל..זה לא יפה מה שעושים לארבייטמן.
השב   •  11
eli28/01/10, 00:15
אני עדיין לא מבין אך הוא לא הגיע לחיפה? מה שבטוח אם כן היה מגיע חיפה לא הייתה מביאה עוד חלוץ ובטח לא שניים(בוקרי)
השב   •  11
76
אבי27/01/10, 22:15

לא מובן למה גם כך הינו זוכים באליפות למה כל גרימת השינאה הזאת מר שחר יש לנו ילדים כך החינוך ! יש לנו אחלה חלוצים מי ישלם את המחיר !

השב   •  11
75
ירוק בנשמה27/01/10, 22:14
להזכירכם עדר של צבועים. שני מנהלים שלכם ניהלו לפני שנה קבוצה אחרת, לקחו ממנה את השחקנים הבולטים והעבירו אותם בחינם לקבוצת העגלה שלכם. הפועל כפ"ס התפרקה. ואיפה הייתם היום בלי דה-סילבה וידין ? תתביישו חבורה של בכיינים מסכנים. אתם בושה לכדורגל.
השב   •  20
74
ינון27/01/10, 22:13
אחר ורק להחליש את הפועל אין שום מטרה אחרת. וכל הכבוד על המחשבה הזאת.
השב   •  02
73
Hapoel Beer Sheva27/01/10, 22:11
עכשיו אתם באים בתלונות שלקחו לכם שחקן אחד.
יאשקנזיים
השב   •  83
מאלף גמלים28/01/10, 07:16
השב   •  00
72
קובי27/01/10, 22:07
לכל הדעות מהלך מוזר ולא ברור.
פעם ראשונה שהמערכת בחיפה
שבראשה עומד יעקב שחר נכשלה
בגדול!
השב   •  01
71
שחקנים שלא צריך27/01/10, 22:06
השב   •  00
70
ירוק עולה!27/01/10, 22:04
בוקארי לא ישחק במקום גאדיר, שיתופקד מעתה ועד סוף העונה באגף - לא התפקיד שלו!
מתי אלישע יבין שגאדיר חלוץ רחבה, אמנם לא חלוץ מטרה אבל חלוץ שני מצוין.
בתפקיד הזה הוא שיחק בנוער והבקיע בצרורות, בתפקיד הזה הוא הבקיע את כל הגולים שלו בבוגרים (ראו הגול הראשון מול זלצבורג) וככה הוא יצר את 2 ההזדמנויות הטובות במשחק נגד הפועל ת"א, למרות שטעה ולא מסר, 2 ההזדמנויות נבעו מהעובדה שעבר לשחק כחלוץ ליד ארביטמן (בוקולי וקטן באגפים). אגב זה גם עונה לכל מי ששואל למה הוא הוציא את דבאלשוילי ונשאר עם חלוץ אחד - הוא לא, גאדיר עבר לשחק ליד שלומי.
השב   •  11
69
חסויי27/01/10, 22:04

שוער - ניר
הגנה - עותמאן קינן טשיירה מסיללה
קישור - קולמה כיאל קטן רפאלוב
התקפה - ארבייטמן ובוקארי ..
ועם בוקארי לא ישחק טוב אז דבאלשוילי

השב   •  10
68
יונה27/01/10, 22:00
השב   •  21
67
אשר27/01/10, 21:59
ח. תעשה טובה תחסוך את הדמעות של אוהדי הפועל תביא להם עוד בוקארי , את הדמעות ישאירו לסוף העונה כשניקח להם את האליפות .ח
השב   •  10
66
יוגב27/01/10, 21:57
השב   •  20
קופיף ירוק28/01/10, 01:30
אין שכל אין דאגות
השב   •  01
יוגב28/01/10, 12:49
השב   •  10
65
אדום27/01/10, 21:48
עכשיו קצת רצינות בבקשה,בשביל מה חיפה הביאו עוד חלוץ?יש להם שני חלוצים מצויינים שכבשו 13 ו15 שערים אז בשביל מה עוד חלוץ?(אני לא בא לתקוף אף אחד).
השב   •  60
יוסי27/01/10, 22:15
מעבר לעובדה שיש לנו 2 חלצים שכבשו יחד עד עכשיו 28 שערים ובנוסף יש את גדיר, רשמתי כבר לא פעם כתגובה בכתבות הקשורות במכבי שרוצה להביא זרים בחלון ההעברות, שאני נגד מסיבה מאוד מאוד פשוטה: אותו זר או שניים לא עשו עם הקבוצה את הדבר הכי חשוב, שזה מחנה טרום העונה. לא משנה כמה השחקן איכותי או לא, רק במחנה טרום עונה שחקן ישראלי-לא כל שכן זר, יכול להגיע לרמת תיאום מושלמת עם שאר שחקני המערך. ככה שלא משנה כמה אלישע מתלהב מבוקארי, ייקח לו זמן להגיע לתיאום על עיוור עם השחקנים. ואני ממש לא מתפלא על תגובת השחקנים שאמרו אוף דה רקורד שממש לא היה צורך בו. אני מסכים איתם ועם מגיב מספר 65.
השב   •  10
לודאי גאה27/01/10, 22:28
השב   •  00
ירוק ירוק27/01/10, 23:57
קודם כל אפתח בזה שאני עונה רק בגלל שסוף סוף יש אוהד שמדבר לעניין. בשנה הבאה, ככל הנראה, גדיר ייצא לאירופה (למרות שלדעתי הוא עדיין לא מתאים) וגם ארבייטמן מחפש לו קבוצה באירופה (כבר הוציא תעודת זהות פולנית) מה שישאיר אותנו עם דבאלישווילי שכבר ראינו שמתאים לליגה שלנו ולא יותר מזה. לכן, חשוב כבר עכשיו להביא שחקנים שייבנו את הקבוצה בשנה הבאה. חיפה מחפשת שחקן צעיר שיודע לכבוש כשיצחקי לא יבוא ככל הנראה ואין תחליף ראוי אולי מלבד עטר שגם לא ישוחרר כבר בינואר. לכן בוקארי (שלדעתי זו אופציה מלוכלכת) יגיע לחיפה.
השב   •  10
יוסי28/01/10, 09:28
כדי להיערך לעונה הבאה, אין צורך להנחית זר בדקה ה-90. הרי מה שיש לנו בסגל עכשיו, מספיק בהחלט. היחיד שפצוע זה גולסה. יש את בוקולי שהחלים ובמקרה הצורך יש את זגורי שהוא שחקן עם פוטנציאל לא רע. מכבי חיפה רוצה שחקנים לעונה הבאה? בבקשה. שתתחיל להחתים זרים בתום העונה ואפילו לפני אם מדובר בשחקנים שלא מצויים תחת חוזה בקבוצתם. לגבי הנקודה שלך על דבאלישווילי, לא רק שאני מסכים איתך במאת האחוזים, הרי שאוסיף גם ואגיד שהיה עדיף לו היו משאירים את פאנטני שלדעתי יותר טוב ממנו וזו הייתה טעות לשחררו. ההבאה של בוקארי באמצע העונה עלולה להיות בעיקר על חשבונם של ארבייטמן וגאדיר. כבר הבהרתי את משנתי, למה אני נגד הבאת זרים באמצע העונה, לא משנה העמדה שלהם ולא האיכות שלהם.
השב   •  00
64
דני27/01/10, 21:46
גאדיר לא מספק את הסחורה
השב   •  10
63
אסף27/01/10, 21:43
                 ט. קאלה
 
      נ.קידר/ש.מימון      ד.מוריירה

   ש.הרוש                  י.אופיר/ע.קנדה

            מ.אדמו        ו.סוארס

    מ.מליקסון                   ד.רביבו

              א.קדוסי    ב.בדש
השב   •  11
62
ירוק27/01/10, 21:41
אלה אוהדי הפועל.צבועים בעלי זיכרון סלקטיבי..
גם את באדיר אגב,הם החתימו מתחת לאף כשהוא ניהל מו"מ לגבי חידוש חוזה.
השב   •  10
61
יא קוף שחר27/01/10, 21:39
עוד אפס אחד הגיע לחיפה.
השב   •  13
אסף27/01/10, 22:20
השב   •  00
60
קוף ירוק27/01/10, 21:39
מי מסכיף שיעשה כחחולל אוהד מסריח של הגועל שיעשה אדום
השב   •  80
59
עמית27/01/10, 21:38
נשמע כמו מהלך מעולה של חיפה.
ברור שצריך חיזוק בעמדת הקישור אבל כבר ראינו שגדיר (שהוא ממש לא חלוץ מטרה) לא אפקטיבי בעמדה שלו. חיפה משחקת כבר הרבה זמן עם חלוץ מטרה אחד (דבאשווילי / ארביטמן) וקשרים התקפיים (רפאלוב / גדיר - בגלל הפציעה של גולסה) והבחור הזה הוא קשר התקפי ברמה גבוהה שיכול לתת פתרון לאגף של גדיר.
השב   •  11
לודאי גאה27/01/10, 22:33
מעצבן מה שעושים בחיפה במקום למצוא שחקן שמתאים לעמדה הבעייתית פשוט מזיזים שחקן מהעמדה שלא כמו שעשו מאפק קשר ומרנאטו חלוץ אני לא אתפלא אם במשחק הבא דוידויץ'' יהיה קשר במקום גולאסה
השב   •  10
ירוק עולה28/01/10, 01:32
כל האפקטיביות של גאדיר היא במהירות שלו שמתבטאת הכי טוב באגף. גאדיר הוא שחקן אגף, עדיין לא ברמה הכי גבוהה שאפשר לצפות ממנו אבל יכול להיות שעם הזמן הוא ילמד. בוקרי הזה יכול לשחק גם כקשר התקפי מאחורי חלוץ, וגם כחלוץ מטרה, כך או כך, זה לא מה שמכבי חיפה היתה צריכה, למרות שהבאה מהירה של עידן ורד תשלים את הפאזל.
השב   •  00
58
ישראלי27/01/10, 21:38
הריח, שחר, לא יפוג הרבה זמן. אל תסתחרר מהקופים הירוקים המריעים לך. כל מי שעיניו בראשו חש את הריח. אם זה מתאים לך, אז שיבושם לך. לטווח רחוק איבדתם היום הרבה הרבה. ג''נטלמניות בהתגלמותה. ברכש הזה לא תהיה ברכה.
השב   •  34
57
אשר27/01/10, 21:36
ככה תהיה לנו קבוצה מושלמת
באמת עכשיו אני חושב שזה הזמן להביא את סלים זה רגע המתאים ביותר .
השב   •  10
56
רמי27/01/10, 21:36
השב   •  23
55
ירוק תמיד בלב27/01/10, 21:33

10 נקודות מעליכם בטבלה

השב   •  00
54
עופר בן שבת27/01/10, 21:32
גם אני לא מצאתי כלום
השב   •  00
53
יאללה חיפה27/01/10, 21:30
שנה הבאה ארבייטמן לא בחיפה!
הוא פשוט רוצה לצאת לאירופה ופשוט לא אכפת לו לאן אפילו אם זה לבלגיה,אז מתחזקים לשנה הבאה.
אני מעריך שישימו את בוקארי באגף במקום גאדיר.
וזה לא כזה גרוע
השב   •  31
52
גיכי27/01/10, 21:25
בטח, אחרי כל הגולים שלהם בליגת האלופות.
השב   •  31
51
הענק הירוק27/01/10, 21:22
קודם כל אנחנו כן צריכים חלוץ, מהסיבה הפשוטה שאתם לא יציבים והסיבה היחידה שאתה (ארבייטמן) מבקיע זה כי אתה עולה מהספסל, אתה עוד לא יכול להיות חלוץ ראשון של קבוצה, גאדיר, חולה עלייך אבל מתי נתת גול שכולו חכמה? אתה הכי מהיר בארץ אבל רחוק מלהיות הסקורר שאתה יכול להיות. בקיצור צריך חלוץ ותתחילו לשחק כבר. תגיבו.
השב   •  70
50
ירוק27/01/10, 21:21
השב   •  00
49
קוף ירוק27/01/10, 21:20
אוהבים אותך מכל הלב מהכרמל ועד הגועל.תשמור על עצמך ותביא לנו אליפות השנה. מזל טוב.לגביי הכתבה שרשמת ,יש לך בעיה,הוא לא חלוץ קלסי הוא 50/50 הוא משחק כמו מסי,שחקן שמשחק מאחורי החלוץ ויותר מצד ימין,הוא אל חלוץ מטרה.ככה שיחק עד כו,לכן התחרות תגדל עם גדיר ולווא דווקא עם ארביטמן ודאביאשווילי
השב   •  00
48
אדיגה27/01/10, 21:19
:)
השב   •  00
47
א''27/01/10, 21:16
איפה זה חיפה ?

השב   •  84
אבישי27/01/10, 21:27
איך המזג אויר שם למטה?
:]
השב   •  52
ירוק בדם27/01/10, 21:29
השב   •  42
ירוק בנשמה27/01/10, 21:31
קח משקפת תסתכל עם המשקפת למעלה בטבלה ותראה איפה זה חיפה
השב   •  32
jhony27/01/10, 21:32
איפה? 10 נקודות צפונה ממך!
השב   •  02
ניב27/01/10, 21:34
קנאה פשוט קנאה
השב   •  12
יא קוף שחר27/01/10, 21:40
השב   •  63
קובי - ת"א27/01/10, 21:41
השב   •  12
חיפאי בדם27/01/10, 21:51
ממש הרמה להנחתה!
השב   •  62
אסף27/01/10, 22:00
דווקא קרוב אלייכם אבל קצת יותר טוב :)
השב   •  41
ירוק בנשמה27/01/10, 22:04
תסתכל למעלה, עוד יותר למעלה, עוד למעלה, עוד קצת, עוד טיפה. זהו. אתה רואה שם למעלה ?
השב   •  11
שלומי28/01/10, 00:39
עשיתה את הפדיחה שלך כנס לחור שמימנו יצאת טיפש
ח . . .
השב   •  01
46
רוני לוי27/01/10, 21:15
למה צריך עוד חלוץ בינוני , איפה הקשר בונה משחק שחסר לנו ואיפה הקשר האחורי שיחליף את קולמה החלש ?
השב   •  21
ירוק27/01/10, 21:32
זה שחר שחוןשב לגזור קופון לא המאמן
השב   •  00
45
דדון27/01/10, 21:13
מה עדיף עוד נפילה  כמו שהיה עם רנאטו שישיחק קשר\חלוץ.

חוץ מזה בוקארי יודע לשחק קשר התקפי שמאלי אני הוא חלוץ טבעי
השב   •  00
44
ליאור27/01/10, 21:12
השב   •  00
43
ירוק27/01/10, 21:08
עד 120 ושתישאר צעיר לנצח
השב   •  00
42
כפר סבא בנשמה27/01/10, 21:08
הבעלים של הפועל תל אביב זה מוני הראל ואלי טביב אל טביב לשעבר הבעלים של כפר סבא הביא בחינם להפועל תל אבי שחקנים כי הוא ידע שהוא יהיה הבעלים השחקנים הם: ידין יבואה לוז דה סילבה אותנו אתם פירקתם בלי בושה כל הכבוד לאוהדי חיפה שהחזירו לכם על שלפני שנתיים מכבי חיפה ניהלה מסע ומתן עם ידין ויבואה והפועל גנבו להם אותם יותר נכון אלי טביב אז זה מהשמיים שמכבי חיפה לקחה לכם
השב   •  61
תבין משהו27/01/10, 21:58
כפרסבא היא הקבוצה של טביב הוא קנה את השחקנים מהקיס אז המ שלו.חוץ מזה אתם ירדתם ליגה מי מהשחקנים ישאר אצלכם
השב   •  10
אסף27/01/10, 22:09
לא יאומן
השב   •  10
שי27/01/10, 22:30
שכחת רק להחליף דגל.
אבל למרות זאת מה שאמרת נכון.
השב   •  01
41
ירוק27/01/10, 21:07
עד 120 שתישאר צעיר לנצח
השב   •  20
40
רועי27/01/10, 21:04
ראשית ספק אם דאבאשווילי ימשיך שנה הבאה וחלוצים קלאסיים יש רק אותו וארבייטמן לכן בוקרי חלק מרוטציה ועומק וכבר מכינים אותו לליגת האלופות שם לא כבשנו השנה וחלוצים מהירים זה שם המשחק באירופהץ אבל שחר מבריק כי לאחר שהבין שלא יצליח להביא זר ברמה לעמדת הקשר הוא החליט להשקיע בקשר ישראלי - אל תתפלאו עם ורד,טועמה או אולי דוד רביבו יחתמו ביומיים הקרובים (לדעתי רביבו לא מתאים) ואז יש סגל מדהים !
ולאוהדי הפועל חברה ברצינות שלושה שבועות להחתים שחקן? איך בדיוק הצלחנו בשלושה ימים בקושי? מי שרוצה עושה ולא מברבר ושחר עושה ההנהלה שלכם לא וזה ההבדל. מועדון שמחתים שחקן ואחרי יומיים מתחרט ומשחרר כנראה שאינו מספיק מקצועי ומאורגן .
השב   •  130
39
קובי27/01/10, 21:04
אם אני הייתי איברטמן הייתי עוזב את מכבי חיפה . זה כאילו להגיד לו לא משנה כמה טוב תהיה לעולם לא נסמוך עליך וגאדיר בכלל אין לו מה לחפש "בבית". כשלפיני זהבי יש מקום קבוע ביציע כבוד בקרית אליעזר ציפינו לקשר ובלם ראוי ןלא לעוד חלוץ שאין מי שיתן לו כדורים
השב   •  24
38
קוף ירוק27/01/10, 21:03
שחר הזה פשוט דביל.
מהלך שבא טוב רק להגועל.

נמאס לי מהקבוצה הזאת כבר.
במקום לעשות שימוש הגיוני ולהביא רכש מתאים הדביל הזה מביא לי חלוץ
כאילו שזאת הבעיה שלנו עכשיו..
השב   •  25
37
פיני הירוק27/01/10, 21:02
זה לא חלוץ זה בלוף לא להסתנוור מכל מיני פרשנים מטעם, לשחרר את גדיר כי הוא בכלל לא בכוון של להבקיע וראינו בשני את האנוכיות שלו וחוסר הפירגון השמן באמת עלה לו לראש, רוצה אירוםה יאללה לשחרר לפני שיתגלה הבלוף ,עכשיו לחפש קשר טוב 50 50 ורצוי במקום קולמה שהוכיח בשני שהוא לא בנוי למשחקים אמיתיים.
השב   •  21
36
שלומי בן אלי27/01/10, 21:02
                    4-3-3 

                   דברשווילי
גאדיר/גולסה              רפאלוב/סאדאת
                     קטן
             כיאל           קולמה

עותמן       קינן     טשיירה       מסיללה
                   דוידוויץ

וההרכב בשנה הבאה: (לליגת אלופות אמן)
                    דברשווילי
גולסה                               סאדאת 
                      קטן 
                כיאל    קולמה
עותמן      טשיירה     מימון      פרנסמן
                    דוידוויץ


לצערי קינן ומסיללה יעזבו הלוואי שלא..
השב   •  30
35
שלום27/01/10, 21:01
ממש בוא נתערב שהייתם רוצים מאוד לקבל אותו זה ברור.
השב   •  00
34
דני27/01/10, 20:59
בזמן שבהפועל כרגיל מברברים בתקשורת על רכש, עושה יעקב שחר את העבודה בשקט ולא סתם חיפה הכי טובה ב- 25 שנה האחרונות. פשוט בית ספר. חבל שזה על חשבוננו, אבל אולי הגיע הזמן שנלמד משהו, לא מוני/טביב/קצרה?
השב   •  60
33
יוסי27/01/10, 20:59
מוחמד גאדיר לא חלוץ , הוא משחק על כנף ימין , ככה שאין 4 חלוצים , יש רק שלושה.חוץ מזה בוקארי יכול לשחק גם על הכנף ולא כחלוץ מטרה.בלי קשר יהיה נחמד לראות את חיפה חלק מהזמן ב 4-4-3.
דוידוביץ''
משומר
מסיללה
טקשיירה \ מימון
קינן
קולמה
כיאל \ בוקולי
קטן \ גולסה
בוקארי \ גדיר
דבאלשווילי
ארבייטמן

היחיד שממש מסכן בכל הסיפור זה ישראל זגורי שלא יראה מגרש יותר.
השב   •  00
32
משה27/01/10, 20:59
השב   •  21
31
ירוק ראשל"צ27/01/10, 20:57
אלישע כול הכבוד, חושב לשנה הבאה, ארביטמן ושבילי לא יוצרים מצבים ולכן חייבים חלוץ שיצור וימסור
השב   •  30
30
באש ובמים מכבי שעריים27/01/10, 20:57
הפועל באר שבע היא בטח הקבוצה הכי טובה בליגה והם המועמדים לאליפות והם לא בדיחה גדולה בטח הפועל באר שבע יותר טובה מברצלונה או מארסנל
השב   •  11
29
אורן27/01/10, 20:57
שיביאו שוער חסר לנו שוער!בעצם חסר לנו 2 שוערים או 3 שוערים!מה נעשה עם בוקארי!
השב   •  07
ירוק27/01/10, 21:00
כמובן צריך להשקיע בשוערים בנוער- שיהיה יורש לניר. ואם לא אז שוער זר אבל זה לא בוער.
השב   •  10
אדיגה27/01/10, 21:15
השב   •  00
28
ירוק27/01/10, 20:56
ההגנה אותו דבר כמובן.
בקישור: כיאל, קולמה, רפאלוב (רוטציה עם גולסה כשיחזור), קטן.
חלוצים: רוטציה בין ארביטמן לדבא ובין גאדיר לסאדאת.
השב   •  30
27
ליאור27/01/10, 20:55
שקרנים
השב   •  60
26
גונבים לנו שחקנים27/01/10, 20:54
כדי להחליש את הפועל. ח תרגיל שכונתי וזול שיעלה לכם ביוקר!
השב   •  05
25
שד אדום27/01/10, 20:54

אותו זה כדי שיתאקלם עד ליגת האלופות בשנה הבאה .כדי שהפעם אולי יצא משהו מהמפעל הזה ולא הביזיון של השנה!

השב   •  81
24
אוהד בית"ר ושונא את כל השאר27/01/10, 20:52
כי לגנוב מהפועל , זוהי מצווה מן התורה, וכל המרבה, הרי זה משובח !!
השב   •  406
חסויי27/01/10, 21:57
השב   •  10
ירוק בנשמה27/01/10, 22:07
השב   •  10
glory glory red tlv28/01/10, 11:59
בנאדם מסכן
השב   •  10
23
תל אביב אדומה27/01/10, 20:51
מה שקרה היום ייעשה לנו רק טוב.
תראו איך שחקנים בחיפה כועסים על זה, זה פשוט יגרום למרמור שם, מצויין.

תודה יעקב שחר על המהלך הזה, תודה.
השב   •  56
22
נאור27/01/10, 20:49

הדבר הראשון שאני הייתי עושה הוא להתלהם בדיוק כמוכם,אין ספק שכאוהד חיפה שגדל על ערכים של ספורטיביות ופייר פליי אני נאלץ להודות שהמהלך הזה של החתמת בוקרי לא היה במקום ואפילו מבייש את האנשים במכבי חיפה לרבות הנשיא יעקב שחר.לא כך הייתי רוצה שתנהג הפועל ת"א אילו זה היה קורה להיפך,עם כל התחרות שיש בין המועדונים ידוע לכולם איזו קבוצה הקצתה את מתחם האימונים שלה לטובת מכבי חיפה במלחמת לבנון השניה ,היחסים בין המועדונים תמיד היו טובים וזה לא לעניין המהלך הזה שנעשה היום על גבה של הפועל ת"א,אני אוהד שפוי לא מתלהם ובאמת שלא מבין את הצעד הזה מה גם שמדובר בכלל בחלוץ שאנחנו כלל לא צריכים,יש לי תחושה שאלישע לוי אשם בכל וחבל לי שככה מתנהלים הדברים,אם להיות כנה,המקרה הזה לא מוסיף כבוד למכבי חיפה,ובכל זאת עם כל הרצון להתלהם בואו תצאו גדולים וספורטיביים ופשוט תניחו לעניין הזה לעבור.חבל שהמועדון שלי התנהג בצורה מאוד לא ספורטיבית אבל להבא כיקרה מקרה כזה הפוך נדע לפחות שאין לנו על מה להלין,ספורטיביות לא הייתה אף פעם הצד החזק בספורט שלנו בישראל.מאוהד ירוק וותיק ששפוי בדעתו.נ.ב יוחתם לאלתר קשר איכותי בצד שמאל,אלישע תתעורר!

השב   •  151
ליאור27/01/10, 21:11
שיש אוהדים כמוך!
אבל אסור פשוט אסור לנו לשתוק הפעם! כי אם נשתוק הפעם מי מבטיח לנו שזה לא יקרה שוב עם קבוצות אחרות או שוב איתנו?
לוזון תראה לנו שלא עשינו טעות שבחרנו אותך ותביע את עמדתך בעניין!
השב   •  40
חילבה27/01/10, 21:21
צריך לדעת לפרגן למועדון שעשה העונה רק טוב לכדורגל הישראלי ואת זה חיפה לא יודעת לעשות. כשהפועל ניצחה באירופה בגדול וסיימה ראשונה בבית מיהרו במכבי חיפה לדבר על זה שהליגה האירופית זה לא ליגת האלופות כאילו שמכבי חיפה היא מינימום ברצלונה.הפועל עדיין במפעל האירופי היא זקוקה לחלוץ והיא היתה במשא ומתן מתמשך עם החלוץ שחיפה חטפה, על מנת להוזיל עלויות. והצעד המכוער של מכבי חיפה הוא מעבר לכדורגל תסתכל מסביב ותראה איך אנחנו נראים ודווקא משחר לא הייתי מצפה שיצטרף בכזו קלילות לז בל שבז בל. בתור אוהב כדורגל אני חושב שזה ממש לא חכם להוסיף שמן למדורת השינאה והאוירה הדוחה שבמגרשי הכדורגל. גם אני בקושי מתלהם אבל בנקודה זו אני מאחל למכבי חיפה רק כישלונות אמן. 
השב   •  62
קובי - ת"א27/01/10, 21:22
אם השחקן, סוכנו, והמועדון שלו נשאלו האם השחקן מצוי במו"מ מתקדם עם קבוצה כלשהי בארץ, ונענו בשלילה, מה לא לגיטימי בזה ? גם הוכח שמכבי חיפה קנתה את כרטיסי הטיסה לשחקן וסוכנו, ולא עשתה שימוש כלשהו בכרטיס הטיסה שהפועל ת"א טוענת שנתנה לשחקן. אני לא מצליח להבין מה לא לגיטימי. מה, היו צריכים לחשוב ולחשוד שהשחקן, סוכנו וקבוצתו שקרנים, ולהתקשר להפועל לשאול ? מה זה הטמטום והצביעות הזו ? מודה שבבוקר כשפתחתי את המחשב וקראתי את זה, זה נראה לי מוזר, אבל אחר הצהרים, כשהתמונה התבהרה, והפרטים החלו להאסף, התברר שזה ממש לא כצעקתה. יש לי קצת השגות לגבי הנחיצות בשחקן בשל תפקודו כחלוץ ולא קשר, ואולי הביאו אותו כדי להריץ אותו למוקדמות הצ''מפיונס, זה רק המערכת יודעת, אבל בכל מקרה, ניהול מו"מ מותרת, ומי שמצליח לסגור זוכה.
השב   •  12
ירוק תמיד27/01/10, 21:28
לא ראיתי שאוהדי הפועל התנגדו למהלכים של צמד הג''וקרים טביב את קצרה שהפשיטו את הפועל כפ"ס ומסרו את טובי שחקניה להפועל או שרק להפועל מותר לעשות דברים כאלו?
אין לי צל של ספק שאם הייתה להם הזדמנות לעשות את אותו הדבר גם הם לא היו מהססים למרות שאי אפשר לדעת כי אם הם היו באמת רוצים את סאדאת למה זה לקח להם 3 שבועות?
השב   •  10
ירוק27/01/10, 22:23
אם אתה מאחל לחיפה רק כשלונות ואתה אוהד כדורגל ישראלי אז אתה פשוט מטומטם! אנחנו לא אמרנו שהקמפיין של הפועל באורופה לא טוב, הם התחילו לצחוק עלינו שמה שעשינו באלופות הוא ביזיון אז פשוט אמרנו שאי אפשר להשוות קבוצות בליגה האירופית לקבוצות באלופות.
ורבאק, מה לא מובן?! המו"מ שלו עם הפועל נכשל, ולפני שהחתמנו אותו אז שאלנו אם הוא במו"מ עם קבוצה כלשהי אז הוא אמר שלא, וכשהיינו בטוחים שהוא לא אז החתמנו אותו
השב   •  00
21
פאק מכבי27/01/10, 20:49
איך רואים שהוא עשה דווקא , ניראה לי בוקארי יאכל שם ספסל .
הוא עוד ייצטער על זה !
השב   •  328
עמי27/01/10, 21:06
תגיד אתה רציני ככה מדברים כולה ספורט בגלל הדיבורים האלה כולם שונאים תאדומים מת.א
השב   •  61
20
ושווילי איטי להחריד !! זה למה!!27/01/10, 20:48
מספרים זה לא הכול!!
השב   •  31
19
חיפה בנשמה27/01/10, 20:48
אעלק אפסים למה מי מקום ראשון אנחנו לוקחים את הליגה הזאת בלי בעיה
השב   •  20
18
ירוק27/01/10, 20:46
השב   •  20
17
אדום לנצח27/01/10, 20:45
אליפות שווה הרבה כסף.נכון!! אליפות שווה הרבה יוקרה.נכון! הפועל היחידה שמאיימת על האליפות של חיפה.נכון!! ההוראות של הנהלת חיפה היו חד משמעיות.. לקצץ את דה רידר בדקות המשחק הראשונות שלו.. לחטוף להפועל את בוקארי למרות שלוי בכלל חיפש קשר.. מה בדיוק יעשו איתו כשארביטמן על הספסל (המבקיע המוביל בליגה) אליפות שווה כ 60 מיליון. שווה להסתכן הא?? אתם הבנתם את זה?
השב   •  54
לודאי גאה27/01/10, 22:46
קודם כל דה רידר נכנס לנגיחה מאוחר מדיי וחוץ מזה אם יש לכם בעיה להוציא כסף על שחקן אל תרוצו לאליפות שבעצם אתם לא רצים.אתם רק מנסים להבטיח את המקום השני לפני מכבי פלוצמן ת"א :)
השב   •  01
eli28/01/10, 00:26
קצת יותר בכיוון של מדע בידיוני.
השב   •  00
קטן28/01/10, 10:00
נכון שאליפות שווה הרבה אבל אנחנו כבר לא מתלהבים מאליפויות כמו שאתם זקוקים נואשות לאליפות כי ממש מזמן לא זכיתם בכזאת. אל תהפוך את מכבי חיפה לרעבה לאליפויות כמו שאתם גוועים ברעב, לנו זה מגיע כמה אליפויות בכל עשור!
השב   •  00
עידו28/01/10, 14:22
הם רצו להחתים את החלוץ ההונגרי ההוא אחרי שירדו מפורוקארה
השב   •  00
16
גל "יום טוב" לב27/01/10, 20:45
השחקן הזה בכלל לא היה במסע ומתן עם הפועל,היה ונגמר,הוא היה במשא ומתן עם גנט וחיפה.מה חיפה צריכה לתת דין וחשבון להפועל על כל שחקן שהיא מדברת איתו?!אז למה הפועל לא הודיעה לחיפה על דה רידר?בהתחלה הטענות שלהם נשמעו חצי הגיוניות כשהם אמרו שהם שילמו על הכרטיס טיסה,וגם זה הופרך.
ואם כבר עסקינן,אל תשכחו מה הפועל עשתה לכפר סבא.כפר סבא דרשה מחיפה 2 מליון דולר על יבואה וידין,אז כשקצרה וטביב עברו להפועל,גם הם עברו בחינם.ואיזו תמורה האוהדים של כפר סבא קיבלו?!
ב-כ-י-י-נ-י-ם
השב   •  255
לודאי גאה27/01/10, 22:50
השב   •  41
15
ירוק27/01/10, 20:45
השב   •  30
14
ירוק בדם27/01/10, 20:44

השב   •  15
13
לא חשוב שמות27/01/10, 20:44
אחרת אין שום הסבר. להביא שחקן על המשבצת הכי מלאה בחיפה זו שטות גדולה.
השב   •  20
12
ירוק עולה!!☻◘♠♦♣a27/01/10, 20:43
דוידוביץ''
משומר
קינן וטשיירה
מסיללה
קטן
כיאל וקולמה
גולסה
דאבלשווילי וסאדאת
מחליפים:
אדרי,מימון,עותמאן, רפאלוב,בוקולי,
ארבייטמן,גאדיר
ובנתיים שגולסה פצוע מישהו אחר ישחק
השב   •  37
11
ירוק גאה27/01/10, 20:43
רק איירבטמן והגרוזיני יודעים לתת גול בחיפה גאדיר אם כל הכבוד לגאדיר הוא נתן גול אחד מתחילת השנה אולי אני נתבלבל והוא נתן 2 קיצר פול גז בניוטרל מול הפועל הוא יכל לגמור תמשחק. מה אני אומר לכם אז מחר הגרוזיני נפצע נגיד ושלומי מורחק וזהו אין מי שיתן גולים!! אז ברור שצריך גם קשר ואת זה גאדיר יכול גם לעשות להיות קיצוני בכנף.
המשך יום ירוק לכולם!!
השב   •  90
10
תום27/01/10, 20:43
חייבים מחליף ראוי להתקפה של מכבי חיפה דאבשוילי עגלה הוא יותר איטי מכל בלם בארץ זה נשמע הגיוני?!? אוקיי אז הוא גולר צריך מחץ! טוב מאוד הקנייה של מכבי! עכשיו צריך עוד קשר!
השב   •  94
אור27/01/10, 21:04
השב   •  01
אור27/01/10, 21:05
אמרת טוב מאוד הקניה של מכבי ..אבל לא זכור לי שקנינו איזה שחקן.תבדוק את זה שוב ..ותכניס לראש שמכבי יש רק בת"א .!
השב   •  02
9
חסויי27/01/10, 20:42
במקום להביא את פורוקארה או משהו שאנחנו צריכים אנחנו מקבלים תאפס הזה !
השב   •  21
8
Piquenbauer27/01/10, 20:42
קצת יותר התקפי ככה מפחיד.
השב   •  132
גוסטבו בוקולי27/01/10, 22:01
בשביל לשחק 4-3-3.. זה מערך שקשה ללמוד לשחק ואף קבוצה בארץ לא מספיק מוכשרת כדי לעשות את זה בצורה טובה
השב   •  20
לודאי גאה27/01/10, 22:52

השב   •  10
7
הפוע ועלה27/01/10, 20:42
השב   •  212
עידן ירוק27/01/10, 20:46
השב   •  51
6
Red Crazy27/01/10, 20:41
מכבי חיפה.

קבוצה מגעילה , שכל יום שחקן אחר מתראיין לתקשורת.
השב   •  1319
רן27/01/10, 20:58
ח הרגת אותי איזה מצחיק שלא נדבר עליכם הפועל כולם אצלכם אתיופי בטח אתה בודאי
השב   •  24
Red Crazy27/01/10, 22:15
דרוזי , לך תבנה אוהל.
השב   •  30
יהודי28/01/10, 10:53

השב   •  11
5
RW27/01/10, 20:39
וזה בוקולי אבל לא משתמשים בו הוא צריך להיות בהרכב במקום קולמה או כיאל
השב   •  62
4
סמי27/01/10, 20:39
השב   •  70
3
לנה-לבא27/01/10, 20:38
השב   •  12
2
שלו27/01/10, 20:36

 אתם לא צריכים חלוץ בכלל יש לכם את גדיר ואת ארבייטמן ואת דבלאשוילי אתם בכלל לא צריכים חלוץ  הפועל צריכה חלוץ ואתם עשיתם בכוונה יאפסים!

השב   •  1626
ירוק בוריד27/01/10, 20:43
יש לך בעיה עם זה? לך תנקה את חניון אוסישקין  :-)
השב   •  113
ירוק27/01/10, 20:51
אנחנו שואלים אותכם ? לא
השב   •  33
?27/01/10, 21:24
למה אתה צריכים חלוץ? וגדיר בכלל לא חלוץ
השב   •  22
1
חיפאי27/01/10, 20:36
בגלל שדאבלשוילי אפס מאופס וחיבים אותו ליד ארביטמן ולפי מקורות יש התקדמות או אם עידן ורד או אם דוד רביבו
השב   •  817
אסור לפספס
נגןהכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
הכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
נגןמסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
מסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
נגןבליגנהאם נבוך אחרי השספג השחלה מקורטואה
בלינגהאם נבוך אחרי שספג השחלה מקורטואה
נגןלאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
לאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
/* LAST / NEXT ROUNDs */