יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:28
ליגת העל 24-25
91-63מכבי ת"א1
72-83מכבי חיפה2
76-93מכבי בני ריינה3
63-53בית"ר ירושלים4
43-53הפועל חיפה5
46-63מ.ס אשדוד6
32-43בני סכנין7
33-33עירוני ק"ש8
35-13מכבי פ"ת9
36-13עירוני טבריה10
21-13הפועל ב"ש11
22-13הפועל חדרה12
17-23הפועל ירושלים13
08-33מכבי נתניה14
לוח משחקים
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 21/09, 19:30
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 21/09, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 21/09, 20:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • שבת, 21/09, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 21/09, 20:30
  • הפועל חדרה
  • מ.ס אשדוד
  • ראשון, 22/09, 20:15
  • מכבי ת"א
  • מכבי חיפה
  • שני, 23/09, 20:30
  • בית"ר ירושלים

אברבנל: אני רוצה להיות שוער ראשון בהפועל

שוער האדומים עלה לשידור ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE ושיתף בתוכניות שלו. שלומי דורה: "אני מאמן הפועל חיפה עד שיגידו לי אחרת"

|
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י ב-103FM
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י ב-103FM

אופירה אסייג ודורון ג'מצ'י מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב דיברנו כמובן על משחק העונה המאכזב בין מכבי חיפה להפועל ת"א שהסתיים ב-0:0 בקרית אליעזר. עבור הירוקים מהכרמל, היתה זו הזדמנות נהדרת לברוח להפועל אבל חיפה היתה רחוקה מלהרשים.

מנגד, בשורות האדומים קיוו לקזז את הפער מחיפה, אבל חניכיו של גוטמן הפגינו משחק נרפה וכמעט שלא סיכנו את שערו של ניר דוידוביץ'. אחרי המשחק, נותר הפער בין שתי הקבוצות על 10 נקודות, מה שבסופו של דבר עבד לטובת האלופה.

הראשון שעלה לשידור ופתח את התוכנית היה חלוץ הירוקים שלומי ארבייטמן שאמר על התקרית עם מוחמד גדיר: "גדיר קיבל כדור די נוח, הוא היה צריך להוציא רוחב אבל הוא לא מסר לי וזה טבעי להתעצבן. אני חושב שהייתי בעמדה מאוד נוחה לכבוש ושהיה צריך להיות כדור רוחב אבל לא קרה שום דבר, אני בטוח שהוא הצטער על זה ושהוא ילמד מזה. זה כבר ננעל על הדשא ולא היתה שום תקרית בחדר ההלבשה".

ארבייטמן זועם על גדיר. לא היתה תקרית (עמית מצפה)
ארבייטמן זועם על גדיר. לא היתה תקרית (עמית מצפה)

ש: זה משחק עונה? לזה חיכינו עונה שלמה?
ת: "לא היה משחק כדורגל טוב. אנשים ציפו משתי הקבוצות הטובות בארץ למשחק יותר טוב. יכול להיות שכל אחד ניסה לשמור על העמדה שלו. אנחנו באנו במטרה לנצח. לא חושב שהיה משחק גרוע שלנו אבל בהחלט זה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו. היה חשוב לא להפסיד את המשחק הזה, גם נקודה זה טוב בבית שלנו".

ש: הפועל ת"א לא נופלת מכם?
ת: "הפועל באו לשחק כדורגל, הם הניעו את הכדור אבל לא הגיעו למצבים לגולים. אנחנו הגענו ליותר מצבים. כולם יודעים מי זאת הפועל ת"א ואני חושב שהם הראו כדורגל".

ארבייטמן ועותמאן. משחק עונה מאכזב (עמית מצפה)
ארבייטמן ועותמאן. משחק עונה מאכזב (עמית מצפה)

ש: תמיד משחקי העונה מאכזבים. מה הסיבה?
ת: "אני מסכים. הרבה משחקים שקוראים להם משחק עונה מאכזבים ונגמר תיקו ללא שערים. ואז אומרים הדשא ואומרים מזג האוויר, לא חושב שזה עניין של התרגשות. היתה אווירה מדהימה עם הקהל שלנו שלא הפסיק לעודד. רצינו לנצח, לא הלך כמו שהולך לנו העונה. אין מה לעשות, זה הכדורגל. אנחנו צריכים להמשיך עם היכולת שלנו. אנחנו במקום הראשון בהפרש די גבוה ורוצים להגדיל את הפער".

אברבנל: בעתיד אני רוצה להיות השוער הראשון של הפועל ת"א
מהצד השני עלה לשידור שוער האדומים ניל אברבנל, שקיבל עוד צ'אנס להוכיח את יכולתו בזמן שהשוער הראשון וינסנט אניימה נמצא באליפות אפריקה. על המשחק מול חיפה וההתרגשות אמר השוער: "שחקן כדורגל עובד קשה ומגיל קטן זה החלום להגיע למשחקים כאלה. מה היה יותר כיף ממשחק כזה. לחשוש לא חששתי. היתה התרגשות אבל כמו לפני כל משחק באתי כדי לשחק ולהנות עם ביטחון".

אברבנל (אלעד ירקון)
אברבנל. כל השוערים יסבלו מהשוואה לאניימה (אלעד ירקון)

"גם אלי גוטמן אמר לשחקנים שלנו לבעוט לשוער שלהם. אני שוער שמקבל את הצ'אנסים שלו ולגיטימי לבוא ולבחון את השוער שהם לא מכירים".

משווים אותך כל הזמן לאניימה...
"אני כל הזמן מדבר על זה. כל שוער שיגיע להפועל ת"א יסבול מההשוואה לאניימה. אם נותנים לשוער הזדמנות צריך לתת לו את הצ'אנס. יהיה סוג של כל פעם ינסו להשוות לאניימה".

ניר אברבנל. שיחק כבר בגמר גביע
ניר אברבנל. שיחק כבר בגמר גביע

"אני לא מאמין שאשאר בשער כשאניימה יבוא. הוא שוער מדהים והוא טאבו בשער. אמרו לי מהתתחלה שאניימה הוא שוער ראשון".

"גדלתי בהפועל ת"א ואין ספק שאחד הרצונות שלי זה להיות שוער ראשון. אני מקווה שהצ'אנסים שאני מקבל עכשיו יעזרו לי בעתיד".

"המשחק היה מאוד קשה ומאוד טקטקי והקבוצות פחדו לעשות טעות. החבר'ה בהגנה שלנו שיחקו קשוח ונתנו משחק טוב ובזכותם לא היתה לי הרבה עבודה".

"הערב החלש שלהם נבע מזה שאנחנו עשינו להם את החיים קשים אבל זה עדיין מאוד קשה להגיע לקרית אליעזר ובמחצית הראשונה היתה לנו רוח חזקה בפנים. ערן זהבי הגיע לבעיטה יפה ובאדיר הגיע למצב טוב במחצית השניה ויאללה, מתחילים לחשוב על נתניה בשבת".

"קיזוז הנקודות נקבע בתחילת השנה ועם זה גם הם וגם אנחנו נצטרך להתמודד עם זה".

שלומי דורה: אני עדיין המאמן של הפועל חיפה
לא שקט בגיזרת הפועל חיפה. האוהדים לא מרוצים, הבעלים לא מרוצה והקבוצה מתקשה לשחזר את החודש הראשון של העונה. יובץ כץ צוטט כמו שאמר שהקבוצה לא מאומנת. את המאמן, שלומי דורה, זה לא מטריד: "אני עדיין מאמן הפועל חיפה. אין לי מושג מה יהיה בעתיד. דיברתי עם יואב כץ היום באימון על רכש ועל העונה הבאה. כץ הכחיש כל קשר לשמועות. הוא אמר שאין לו מושג על מה מדובר. היו כבר מספיק פרסומים במהלך התקופה האחרונה ותמיד כץ אמר לי שלא היה ולא נברא ואני מאמין לו".

שלומי דורה. מאמין לכץ  (אור שפונדר)
שלומי דורה. מאמין לכץ (אור שפונדר)

"אני את הביקורת ממנו שומע בארבע עיניים. יש לו דרישות אחרות והוא רוצה יותר ימי אימונים ויותר שעות אימונים ובשביל זה צריך מתקנים. גם אם מתאמנים פעמיים ביום זה לא אומר שזה יהיה יותר טוב".

"יש תוכנית עבודה מסויימת שאנחנו עובדים איתה ויש ימים שאפשר להגביר ויש ימים שצריך להוריד מהעומס. זה שנטען שהקבוצה אל מאומנת, אז מה? בחודש הראשון היא כן היתה מאומנת? אני מאמן הפועל חיפה ולא שמעתי אחרת".

ליאור אסולין: החלק הקשה עוד לפני
הפועל ב"ש לוקה בחלק הקידמי ומי שהכי חסר לה הוא חלוץ הקבוצה הפצוע, ליאור אסולין. אסולין, שחוזר מפציעה הוזכר בכותרות כמי שלא הורשה להיכנס למועדון בתל אביב. על המקרה והחזרה שלו מהפציעה דיבר אסולין.

ליאור אסולין. משתקם מהפציעה (דרור עינב)
ליאור אסולין. משתקם מהפציעה (דרור עינב)

"עברתי ניתוח ואני מתחיל את השיקום. עד עכשיו עברו הכאבים והחלק הקשה עוד לפני. זה מתסכל וחבל מאוד. זה החיים וצריך להתמודד עם זה. אני מקווה שב"ש תצליח לאזן את עצמה. אני אשמח להישאר עם עזורי בב"ש עוד שנים רבות".

"זו עונה ראשונה בליגת העל ועזורי עושה עבודה מצוינת. הרבה שחקנים נפצעו ובתחילת השנה המצב היה מצוין.גיא עשה הכנה מצוינת. זאת גם לי קשה".

"האוהדים רוצים לראות ניצחונות אבל הם צריכים לתת זמן ואני בטוח שבעונה הבאה היא תראה יותר טוב".

על נושא המועדון שלא הכניס אותו: "יש מועדונים שעושים בעיות. זה מעליב שלא נותנים למישהו להיכנס. אני הולך לתבוע אותם בשביל כל האנשים האלה שלא מכניסים אותם. יכול להיות שזה אישי ויכול להיות שזה צבע העור. אולי בגלל הזקן שלי אבל בכל אופן זה מעליב".

דני גוט: חסר למכבי עוד שחקן אחד
אחרי עשרה הפסדים בליגה, עירוני ר"ג סוף סוף במנצחות ודני גוט, מאמן עירוני ר"ג, שהיה סקאוט במכבי ת"א ובהפועל חולון רשם ניצחון בכורה העונה כמאמן על הקווים: "סקאוט או מאמן? מאמן זה חלום שאני רודף אחריו 6 שנים. זה אמנם הניצחון הראשון העונה אבל חיכיתי לזה. זה הלך טיפה יותר קשה אבל זה הפך יותר מתוק".

דני גוט. סוף סוך ניצחון (דרור עינב)
דני גוט. סוף סוך ניצחון (דרור עינב)

"זה קשה כי הלכנו על קונספציה של צעירים וזה לקח זמן לגבש. דווקא אחרי הפסדים להשאיר את הקבוצה יחד זה היה החלק הקשה. הכי קל היה להרים ידיים. העבודה הקשה שראו בהנהלה עשתה את זה כנראה. כולם ראו את הביחד של השחקנים ואת האמונה שלהם בי. קשה להפסיד עשרה ברף ובכל זאת לא ראו לנכון להחליף אותי".

"אני מאמין בשחקנים ויש לנו את הכלים לצאת מהמצב הקשה.התרומה של הישראלים גדולה. אין לי יריבות אישית מול דורסמן. מגיע למיקי את כל הכבוד. הייתי ג'נרל מנג'ר והייתי מעורב בהחתמות של כל השחקנים. זה היה חלקי. מיקי ניהל ואימן את המועדון וזה אליפות שלו ולא שלי. הייתי רק חלק בתחילת הדרך".

גרשון ושחקני מכבי. חסר לצהובים עוד שחקן (אמיר לוי)
גרשון ושחקני מכבי. חסר לצהובים עוד שחקן (אמיר לוי)

על מכבי: "לשמחתי אני נמצא במכבי ר"ג עם הדברים שאני צריך להתעסק איתם. מכבי היתה במצבים יותר קשים וידעו לצאת מהם. מקצועית חסר למכבי עוד שחקן אחד שיכול לעשות את ההבדל".

וגם: אליפות אפריקה, אניימה, מאיוקה, והליגה האנגלית
בתוך כך, התכוננו לחצאי הגמר המסקרנים באליפות אפריקה שייערכו ביום חמישי. נבחרתו של וינסנט אניימה, ניגריה, גברה אמש 4:5 בפנדלים על נבחרת זמביה, בה משחק עמנואל מאיוקה ותפגוש בחצי הגמר את גאנה. אניימה עצר בעיטת פנדל וכבש את הפנדל ששלח את נבחרתו לשלב הבא. מאיוקה יחזור לישראל. בחצי הגמר השני, בשחזור הפלייאוף על הכרטיס למונדיאל, ייפגשו אלג'יריה ומצרים.

שחקני ניגריה מרעיפים אהבה על אניימה. מחכים לגאנה (רויטרס)
שחקני ניגריה מרעיפים אהבה על אניימה. מחכים לגאנה (רויטרס)

בנוסף, שוחחנו על הליגה האנגלית ועל מאבקה של פורטסמות', קבוצתו של אברהם גרנט, בתחתית. פומפי תפגוש הערב ב-21:45 את ווסטהאם ותקווה להשיג 3 נקודות יקרות מפז. קבוצתו של יוסי בניון הפצוע, ליברפול, תתארח אצל וולבס ותקווה לרשום ניצחון שני ברציפות.

כמו בכל ערב, גם הפעם נשמיע לכם הרבה מוסיקה טובה. בנוסף, תקבלו את הפינות הקבועות: פנצ'ר או מצבר, הטיפים הכי עדכניים למילוי טפסי ווינר, דיווחי התנועה לנהגים וכמובן, איך אפשר בלי: גליצ'ים.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */