יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:35

יעקב בוזגלו: הרצון שלנו הוא לצאת ממכבי ת"א

אביו של קשר הצהובים מאור בוזגלו עלה לשידור ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE ודיבר על מצב בנו. יואב כץ: "תלונה נגד האוהדים לא תעזור"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית הערב עסקנו בניצחון השלישי ברציפות שהשיגה מכבי ת"א, הפעם על חשבון הפועל חיפה, שהגיע משער ניצחון של יובל אבידור שנכנס כמחליף השלישי של אבי נמני, ובעצם ניפץ את התקוות של הקהל לראות את מאור בוזגלו עולה לשחק.

אביו של מאור בוזגלו, יעקב בוזגלו, עלה לשידור ואמר: "מאוד קשה לי לדבר על זה אבל כולם רואים ומאור מתמודד כמו ספורטאי ענק למרות הקושי. הרי אם היינו יודעים שכך יהיה בתקופת ההחלמה אז מאור היה הורג את עצמו אחרת והולך לאימונים של 8 שעות אבל יש מאמן והוא קובע את המדיניות ואני מנסים לקבל את זה".

"אני כואב כל רגע של מאור. חד משמעית אני אוכל את הלב. אני בטוח שהוא צריך לקבל יותר דקות. נמני הוא גם בן משפחה ומאוד קשה ולהתאמן ואנחנו גם לא בכיינים. מאור משתדל ועושה כל מה שמבקשים ממנו באימונים. הוא עבד קשה כדי לחזור. מאור לא מדבר על הדברים האלה. אני משתדל לראות ולהבין ממנו איך איך הוא מתנהג ואני יודע לגלות מתי הוא פחות מרוצה".

יעקב בוזגלו. מאמין שמאור צריך לשחק יותר (אור שפונדר)
יעקב בוזגלו. מאמין שמאור צריך לשחק יותר (אור שפונדר)

"אני לא חושב שיש לאבי נמני משהו נגד מאור. למה הוא לא נותן לו לשחק? לא יודע, צריך לשאול את נמני. כולנו יודעים שמאור חזר מפציעה מאוד קשה".

"אני לא חושב שאני יכול להוציא את כל מה שיש לי בבטן ואני לא רוצה להוציא כי אני יכול לעשות נזק רק למאור. אנחנו לא חיים בבועה קטנה. הכי קל לבוא בהאשמות. הוא לא במכבי חיפה בגלל המציאות שהיתה רעה ואם המציאות תהיה רעה במכבי אז הוא לא יישאר. המעורבות שלי עשתה מעולה למאור".

מאור בוזגלו עם נמני (אמיר לוי)
מאור בוזגלו עם נמני. קשה למכבי להתמודד איתם? (אמיר לוי)

"מכבי חיפה עשקו ורימו אותנו. אם אני אפתח הכל על מכבי חיפה כולם יידעו את האמת אבל זה לא קשור למכבי תל אביב. אבא של מאור עשה ועושה רק טוב לבן שלו לאורך כל הדרך. בכדורגל הישראלי אוהבים לאכול אחד את השני ומי שלא מבין את זה, זה רק הצעירים. אני מרגיש שבגלל שהוא צעיר ומידי ויש לו אבא חזק מידי וזה קשה להתמודד עם זה. לוקחים את אבא של מאור ורוצים לחנך אותו".

"אם עשיתי דברים בעבר אז כביכול מענישים אותו. אני בטוח שאף אחד לא יכול לעשות דבר למאור ובטח לא בגללי. אנשים עוצרים ברחוב וכל אחד אומר שאם היה לו אבא כמוני אז הם יכלו להגיע למנצ'סטר. כל אחד יודע כמה הייתי חשוב למאור".

מאור בוזגלו (אור שפונדר)
מאור בוזגלו. הרצון הוא לצאת החוצה (אור שפונדר)

"הוא חזר מפציעה. מאור בוזגלו במכבי שנה וחצי והוא עדיין מלך השערים בכל השנה וחצי. מאור בתקופת השיקום עבד בין 6 ל-8 שעות. שחקן שלא משחק כדורגל לא יכול להיות לו טוב. בקטע המקצועי שתי העונות האחרונות של מכבי לא שוות אחת לשניה. הליגות לא דומות בשום פרמטר ואין מה להשוות".

מאור יישאר בקבוצה בעונה הבאה?
"הרצון הוא לצאת החוצה ממכבי ת"א".

ממכבי תל אביב ובמכבי חיפה החליטו שלא להגיב לדברים.

בסוגיית החיזוק של הסגל הצהוב דיברנו על כמה אוהדים על סירובו לעת עתה של הבעלים, מיץ' גולדהאר, להביא שחקני רכש, וזאת בניגוד לדרישתם.

מיצ´ל גולדהאר (אור שפונדר)
גולדהאר ביציע. לא מתלהב להיענות לדרישות האוהדים (אור שפונדר)

מנגד, ננסה לברר איך התדרדרו היחסים בין בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, לבין אוהדי קבוצתו.

שיימן: ההחלטה על מינוי מאמן לנבחרת לא תהיה רק של אבי לוזון
עסקנו כמובן בבחירתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, לקדנציה שניה בתפקיד. אריאל שיימן, יו"ר מכבי הרצליה וחבר ההתאחדות לכדורגל סיפר על הבחירה פה אחד בלוזון: "היו כמה נגד אבל כשראו שכולם בעד הם הצביעו בעד. אין באמצע אצל אבי לוזון. הוא הכי מתאים לנו לנהל את הכדורגל. אם יש לנו מישהו בוועד הפועל של אופ"א הוא יכול רק לעזור לנו. מה ההיגיון שהבנאדם שנמצא שם לא יהיה יו"ר ההתאחדות?"

אבי לוזון. האיש הכי מתאים
אבי לוזון. האיש הכי מתאים

"ארבע השנים האחרונות? הוא נתן אוויר לחלק מהקבוצות. גם אציקי קורנפיין וגם מוני הראל הצביעו בעד הגדלת הליגה. רק שחר היה נגד. היו גם קבוצות גדולות שתמכו ברעיון הגדלת הליגה. אני חושב שזה דבר שצריך לתת לו צ'אנס. יש לזה מחיר אבל אני הצלחתי להכניס הרבה שחקני בית, חוסכים בהוצאות. ההכנסות ירדו ואני חושב שלי כקבוצה בליגה הלאומית זה טוב. בליגת העל, לעכו רעננה או הפועל ר"ג יכלו להתקיים בלי השחקנים הצעירים? אני ירדתי ליגה בגלל שלוש נקודות. היתה לנו קבוצה לגיטימית ואף שחקן בית לא שיחק".

"אני לא מרוצה לפעמים מההחלטות שנעשות בלי התייעצות. אני לא רוצה לפרט אבל יש רגעים שהוא מקבל החלטות לבד וההחלטה עוברת מיד. הפלוס של אבי זה שהוא יודע להקשיב ולעשות החלטות ולשנות את הדיעה. עכשיו יש החלטה אחרונה על מינוי מאמן לאומי. תהיה ועדה שתחליט".

"יעקב שחר היה יושב לידי בישיבות מזכירות. הדעה של יענקל'ה הרבה פעמים לא התקבלה והוא לא יכול היה לקבל את זה. אני חושב שהכעס שלו זה בעיקר על הגדלת הליגה. מצד שני אני לא יכול לקבל שאדם כל כך חיובי ומרים ידיים בגלל החלטה שלא לטעמו. לפעמים צריך לוותר. לשמחתי זה עבר. אני עצוב שהוא עזב את המזכירות ואני חושב גם שאבי לוזון עצוב".

"אבי לוזון רצה להוריד לארבעה זרים מהעונה הקודמת ויענקלה לא הסכים וקיבלו את דעתו. היו הרבה דברים שקיבלו את דעתו של ששחר. אז פעם אחת לא קיבלו את דעתו".

אבי לוזון , אריאל שיימן. יהיה בוועדה שתחליט מי יאמן את הנבחרת (אור שפונדר)
אבי לוזון , אריאל שיימן. יהיה בוועדה שתחליט מי יאמן את הנבחרת (אור שפונדר)

איך ייבחר מאמן הנבחרת?
"אני לא יכול להגיד ואני יודע שהוא רוצה להקים ועדה כזאת. היו כל כך הרבה שמות על הפרק והוא לא נפגש עם אף אחד. לא היה כלום כי אבי התעסק רק עם הבחירות. לוזון קיבל את ההחלטה לעשות ועדה. אני באמת לא יודע מה הקריטריונים. לוזון הצהיר על רצונו למנות מאמן זר והוא הביא את זה להחלטה ורק איזי שרצקי היה נגד מאמן זר. הרוב רוצים מאמן זר ולא בגלל שאין כאן מאמנים טובים. יש תקציב למאמן זר. זאת לא תהיה ההחלטה של אבי בלבד אלא של הוועדה".

שווידלר: המנהל הספורטיבי של דינמו מנסה לשכנע את בניון
לא פסחנו גם על ההצעה המאוד אטרקטיבית שקיבל קפטן נבחרת ישראל וקשר ליברפול, יוסי בניון, מדינמו מוסקבה, שעל פי דיווחים בתקשורת הרוסית מוכנה להיפרד מ-8 מיליון יורו תמורתו ומעוד 4.5 מיליון יורו שכר לעונה במשך שלוש שנים.

בניון וג´רארד. מנסים לשכנע אותו לעבור לרוסיה (רויטרס)
בניון וג´רארד. מנסים לשכנע אותו לעבור לרוסיה (רויטרס)

אלי שווידלר, עיתנואי "ספורט אקספרס" סיפר: "זאת קבוצה שהצהירה על כוונותיה לזכות בתואר השנה ומוכנה להשקיע. הם מוכנים לשלם 8 מיליון יורו לליברפול ו-4.5 מיליון משכורת. את ליברפול לא צריך לשכנע כי המצב הכלכלי שלהם כל כך קשה. צריך לשכנע את יוסי. המנהל הספורטיבי של דינמו מוסקבה, שהוא גם יהודי, מנסה לשכנע את יוסי".

יואב כץ: תלונה נגד האוהדים לא תעזור במקרה הזה
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, ששמע אוהדים משווים אותו להיטלר והגיב לדברים הקשים: "אם היו אומרים ככה 50 אלף אוהדים אולי הייתי חושב לעזוב אבל זה היו רק 20 אוהדים. האלימות המילולית שהגיעו האוהדים זה גורם לדאגה והיו דברים חמורים בעבר כמו רבין במדי אס.אס וכדאי שיעצרו את זה כי אני מאמין שזה לא קורה ביפן ובאיסלנד. לא התלוננתי במשטרה. לא ידעתי שצריך להתלונן על זה, אבל זה לא יעזור ואולי ייתן להם פרסומת". 

יואב כץ. לא מתכוון להתלונן נגד המשמיצים  (עמית מצפה)
יואב כץ. לא מתכוון להתלונן נגד המשמיצים (עמית מצפה)

כמו בכל ערב, גם הפעם השמענו לכם הרבה מוסיקה טובה. בנוסף, קיבלו המאזינים את הפינות הקבועות: פנצ'ר או מצבר, הטיפים הכי עדכניים למילוי טפסי ווינר, דיווחי התנועה לנהגים וכמובן, איך אפשר בלי: גליצ'ים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */