יום שישי, 20.09.2024 שעה 18:49

לביא: יש לנו שחקניות טובות שמחפשות מאמן

ראש עיריית רמלה זועם על ההפסד לרמת חן. מאיר אליהו צפוי להתמנות למאמן הקבוצה אחרי שנפגש עם היו"ר ליפקוביץ'. ארגון המאמנים מגבה את רקנאטי

|
יואל לביא. כועס על איך שהקבוצה נראית
יואל לביא. כועס על איך שהקבוצה נראית

הרוחות אצל סגנית האלופה, אליצור רמלה מסרבות להירגע בעקבות הפסד הקבוצה אמש (שני) לרמת חן 73:72. 

למרות העובדה שהקבוצה היתה עד המשחק במומנטום חיובי וניצחה שישה משחקים ברצף, ראשי רמלה אינם מרוצים. יחד איתם, מי שלא מרוצה בלשון המעטה ומפנה אצבע מאשימה כלפי המאמנת, נעה רקאנטי הוא ראש עיריית רמלה, יואל לביא.

ראש העיר, המעורה מאוד בנעשה בקבוצה נמצא בחו"ל, אך האכזבה חוצה גבולות וימים. לביא אמר בנושא ל-ONE: "מי שמבין בכדורסל נשים רואה שהקבוצה הכי מוכשרת בארץ ואין מספיק תוצאות".

"אני שומע את האוהדים. יש לנו את השחקניות הכי טובות בארץ והן מחפשות מאמן. עוד לא היתה קבוצה מוכשרת כמו הקבוצה שלנו. אני לא זוכר מצב שרמלה הפסידה שלושה משחקי בית ואף אחד מההפסדים לא היו מחוייבים המציאות".

לביא, נחשב לאיש החזק ברמלה ומי שמכיר את ענף הכדורסל בוודאי זוכר את סדרת הגמר של שנת 2005 אז פיטר לביא בשידור חי בטלויזיה את מאמן רמלה דאז, טל נתן.

גורם בהנהלת רמלה הוסיף ואמר בנושא: "יש לנו זרות מהאיכותיות בליגה, והישראליות שלנו הן ברמה הגבוהה ביותר. עשינו שינויים במבנה הקבוצה אבל גם זה לא עזר יותר מידי". "חלק מהשחקניות לא רציניות מספיק באימונים, אנחנו צריכים לזעזע את המערכת לפני שמתחיל שלב הפלייאוף".

נעה רקאנטי. לא שקט בקבוצה שלה (קובי אליהו)
נעה רקאנטי. לא שקט בקבוצה שלה (קובי אליהו)

"אנחנו בשלב של למצוא מישהו שיענה על החסרונות שלנו, אנחנו מאוד מעריכים את נעה היא איתנו כבר 4 שנים וזאת הסיבה שלקחנו אותה בתור מאמנת אנחנו לא חושבים לפטר אותה, אלא להביא מישהו שיעבוד איתה ביחד. אין מצב שלא נגיע למקומות הכי רחוקים שיש".

במהלך היום נערכה פגישה בין יושב ראש רמלה, מנחם ליפקוביץ', לרקאנטי שבה הוחלט כי המאמנת תישאר בצוות המקצועי של המועדון אך יגיע מאמן נוסף שיהיה הסמכות המקצועית העליונה.

מאיר אליהו (אמיר לוי)
מאיר אליהו. בדרך לרמלה (אמיר לוי)

מי שצפוי להגיע לעמדה הזאת הוא מאמן אליצור חולון בשנתיים האחרונות, מאיר אליהו שהעונה לא אימן אף קבוצה. אליהו הוא אחד המאמנים המוערכים והוותיקים בכדורסל הנשים הישראלי ובעבר כבר זכה עם רמלה באליפות המדינה.

לאחר המחזור ה-16 נמצאת סגנית האלופה במקום ה-5 ולה שני משחקים חסרים. ביום חמישי מצפה לשחקניות סוג של משחק עונה כשיפגשו את מכבי אשדוד במשחק השלמה.

ארגון המאמנים מגנה את דבריו של לביא
ארגון מאמני הכדורסל בישראל יצא בהודעת גינוי להשתלחות של ראש עיריית רמלה, יואל לביא, במאמנת אליצור רמלה, נועה רקנאטי.

נעה רקאנטי (קובי אליהו)
נעה רקאנטי. ארגון המאמנים עומד מאחוריה (קובי אליהו)

בהודעה נכתב: "לביא השוהה בחו"ל לא צפה בהפסדה של רמלה לרמת חן, אבל זה לא הפריע לו להשתלח במאמנת וקרא לה להתפטר. אין זו הפעם הראשונה שיואל לביא נוהג בחוסר כבוד בפני מאמני כדורסל, ההתנהגות שלו מביישת את ענף הכדורסל בישראל וגובלת בהסתה לאלימות".

"הגיע הזמן שלביא ייקח אחריות על דבריו ויפסיק להשתלח בצורה כה מבישה ועוד מבלי שראה כלל את המשחק המדובר. האמירות האלה אינן תורמות לאווירה הספורטיבית בכדורסל הישראלי. נהפוך הוא, ואולי הגיע הזמן שמר לביא ישחרר אותנו מנוכחותו בענף. ארגון המאמנים מחזק את ידה של המאמנת, נעה רקנאטי וקורא לה להמשיך בתפקידה ולא להיכנע לרמת השיח הנמוכה של לביא. הנהלת הארגון תעמוד לרשותה של המאמנת ככל שתידרש".  

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */