יום שישי, 20.09.2024 שעה 18:47

ניצחון בכורה: 0:1 לרוני לוי ואוניראה במשחק אימון

בבכורה הלא רשמית של המאמן הישראלי, אלופת רומניה ניצחה את וואסילה הרוסית 0:1 במחנה אימון בטורקיה. המאמן מחפש חיזוק לקראת סיומה של פגרת החורף

|
רוני לוי. חוזר לעבוד ברמות הגבוהות (אלעד ירקון)
רוני לוי. חוזר לעבוד ברמות הגבוהות (אלעד ירקון)

רוני לוי נחת ברומניה לפני פחות משבוע וכבר התחיל לעבוד. הערב (שני) הוא ניצח עם קבוצתו החדשה, אוניראה אורזיצ'ני, את וואסילה הרוסית, 0:1 במשחק אימון בטורקיה. 

לוי נחת ברומניה לפני שבוע ושלושה ימים והמריא עם אלופת רומניה למחנה אימונים של 10 ימים, בכפר קטן ליד אנטליה שבטורקיה, כל זאת על מנת לחזור חדים יותר מפגרת החורף של הליגה הרומנית.

מהרגע שלוי נחת הוא לא מפסיק לעבוד, כאשר גם חיזוקים אפשריים לקבוצתו נמצאים בימים אלו על הפרק. שמו של חלוץ לוקרן, הישראלי עומר גולן, הוזכר באותו הקשר. 

בעוד ארבעה ימים יתקיים משחק אימון נוסף, נגד קבוצה מהליגה האוקראינית, שגם אותו מקווה לוי לסיים עם ניצחון. מחנה האימונים ייעצר בעוד שמונה ימים ואז יחזרו לוי ושחקניו לרומניה, שם ישהו 3 ימים ולאחר מכן ימריאו חזרה למחנה אימונים נוסף בטורקיה.

בפני המאמן הישראלי עומדת משימה לא פשוטה והיא בראש ובראשונה להשאיר את תואר האליפות במועדון. לאור הזכייה בתואר בעונה שעברה, רמת הציפיות מהמאמן הישראלי, שזכה עם 3 תארי אליפות רצופים עם מכבי חיפה, היא גבוהה גם ברומניה.

עומר גולן (ONE)
עומר גולן. מוזכר כמועמד להגיע לקבוצה של רוני לוי

בנוסף, קבוצתו של רוני לוי תתמודד מול ליברפול של יוסי בניון בסיבוב הבא של הליגה האירופית. האדומים מאוד נחושים לזכות בתואר וזו תהיה ההזדמנות של לוי לייצר לעצמו ולקבוצתו כותרות ברחבי העולם.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */