יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:52

שמעון מזרחי: אפשר להגיע לפיינל פור בפאריס

יו"ר מכבי דיבר בתוכנית הספורט ברדיו ללא הפסקה בשיתוף ONE: "פיני אמר שהוא טעה". קופל: "מגן רצה להתמודד והורידו אותו, לא אעשה דילים"

|
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י בתוכנית הספורט
אופירה אסייג ודורון ג´מצ´י בתוכנית הספורט

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו את תוכנית הספורט ב"רדיו ללא הפסקה" בשיתוף ONE, במרכז 103FM, רדיו ללא הפסקה בצפון 104.5FM ובתדר 101.5FM.

התוכנית משודרת מידי ערב מ-18:00 עד 20:00 וכן, ניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב בתוכנית הספורט עסקנו בהגרלת משחקי הטופ 16 של היורוליג, הגרלה שהולידה למכבי ת"א משחקים קשים מול סיינה האיטלקית, ריאל מדריד הספרדית ואפס פילזן האלופה הטורקית. 

הצהובים, שסיימו במקום השלישי בבית בתום השלב הראשון, קיבלו שתי קבוצות חזקות מאוד בדמות ריאל וסיינה בבית חדש של ארבע קבוצות. השלב הבא, בן ששה מחזורים, שייערך בשיטת בית וחוץ, ייפתח ב-27 בינואר ויסתיים ב-11 במרץ, כאשר שני המקומות הראשונים יובילו לשלב ההצלבה.

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי עלה לשידור: "זה בית קשה אבל אני לא יודע אם זה הכי קשה. הבית של ברצלונה לא פחות קשה. לא הרמנו ידיים. מה עוד צריך הקהל לבקש. זה חורף חם עם קבוצות כאלה".

פיני גרשון ואנדרסון בשיחה צפופה (אמיר לוי)
פיני גרשון ואנדרסון. הגרלה קשה (אמיר לוי)

"קודם כל, אצלי הדבר הכי חשוב זה הראש. אם רוצים, זה אפשרי. אם הם ירצו ויהיה להם מוטיבציה, אפשר לעשות את זה. הם יכולים לשחק שוטף. אם המאמנים ימצאו מועמד מתאים בעמדה 5, אנחנו נתכנס ונחליט לגבי שחקן כזה או אחר" .

היו"ר לא התעלם מדבריו של המאמן, פיני גרשון, שהנמיך את הציפיות בימים האחרונים: "אני לא רוצה להתייחס לדבריו של פיני והוא כבר הצטער על זה. הוא בחר את השחקנים והוא אמר שהוא טעה. יש לנו קבוצה טובה והיא תהיה מצוינת אם יהיה עוד שחקן גבוה. יש לנו שחקנים חכמים וחומר אנושי טוב".

שמעון מזרחי מקווה לטוב (אמיר לוי)
שמעון מזרחי. "נחליט לגבי שחקן בעמדה 5" (אמיר לוי)

"אני מקווה שיהיו התפתחויות בנוגע לשחקן בעמדה 5. אני לא הולך לנתח מקצועית. היו משחקים מאוד טובים. המשחק במוסקבה היה מצוין ושמטנו אותו. החמצנו ניצחון על לבורל שהיה מבטיח את המקום השני. בעיקרון, במספר משחקים, יכלנו לשחק טוב יותר".

"ההגרלה היא כזו ונצטרך להתמודד איתה עם ראש מורם. לא קונים חיתולים לתינוק לפני שהוא נולד. בעזרת השם והקהל והשחקנים, הכל ייתכן וגם שנהיה בפיינל פור. הישיבה של היורוליג? יש דיונים מאוד חשובים", סיכם מזרחי מישיבת הנהלת היורוליג מברצלונה.

שחקני מכבי ת&qout;א (אמיר לוי)
שחקני מכבי ת"א. במועדון אופטימיים (אמיר לוי)

עמוס לוזון: "אבי לוזון יהיה היו"ר הבא של ההתאחדות"
הבחירות בהתאחדות נערכו היום ועמוס לוזון עלה לשידור והתייחס ליום הסוער בהתאחדות שכלל גם עתירה מצד אבנר קופל ומרכז בית"ר: "אבנר קופל דרש שלא יספרו קולות או שלא יפורסמו התוצאות. הוא רצה שעשרה אחוזים מקולות המצביעים ייחשבו ולא מסך כל הקולות הקיימים. הוא חשב שרק 900 אנשים הצביעו. להפתעתו הרעה, היו 1160 קולות וההפרש לא גדול. לא היה אחוז הצבעה כזה מעולם. 95 אחוזים. העתירה שלו התמוטטה. הוא צריך לעבור 116 נקודות כלומר עשרה אחוזים. אין מלחמה של קופל בלוזון. הוא מייצג את בית"ר והוא עושה את המקסימום בכדי לעזור לאגודה שלו. הוא עשה נזק לבית"ר כי על פי ההסכם ההיסטורי היה מגיע לו 2 נציגים".

לוזון נשאל על תוצאות הבחירות והצהיר: "עוד שעה אני אדע אם אני אקח רק 98 אחוזים ולא 100 אחוזים. אבי לוזון הוא יושב ראש ההתאחדות הבא. גם אם קופל יקבל 3 נציגים, יהיה להם השפעה?".

עמוס לוזון יוצא מהפגישה (מיכה בננו)
עמוס לוזון. מדבר על ניצחון מוחץ

"אבי לוזון הולך לקבל מעל 1000 נקודות. 95 אחוזים מהקבוצות בארץ. בוודאות למעלה מ-1000 נקודות. יש הוכחה יותר גדולה מזה. היו בחירות חשאיות. כולם מצביעים מאחורי פרגוד. יש יותר אמון של הכדורגל הישראלי בלוזון. יותר מזה? זה לא היה מעולם. מה יותר ראוי מזה להיות היושב ראש. מי ראוי? מישהו הגיש מועמדות?".

נשיא מכבי פ"ת התייחס לעובדה כי לא היו מתחרים לאחיו: "אנשים הבינו שאין להם סיכוי מול אבי. נכון להיום, אין לאבי מתחרה. מכיוון שכולם עשו בדיקות וראו שאין להם סיכוי, אז הם לא התחרו".

לוזון העביר גם ביקורת על יושב ראש ההתאחדות ואמר: "את הביקורת שלי על אבי אני עושה ב-4 עיינים. הביקורת שלי היא שאבי לפעמים לא חושב פעמיים לפני שהוא מדבר, שלא ישלוף מהמותן. אם הוא יעשה את זה הוא יהיה מושלם. תופסים אותו לפעמים לפני משחקי נבחרת או אחרי ואז דברים יוצאים. לפעמים הוא מתנהג לא כמו שאבי לוזון צריך להתנהג. הוא מנהל בכיר עם תפקיד מחייב גם לא בהתאחדות ולכן צריך להיות ייצוגי. היינו בטוחים בניצחון בבחירות אך לא זילזלנו. תמיד לחוצים אבל ידענו שיש ניצחון מוחץ. עוד חצי שעה, נדע בדיוק מה קרה".

קשטן, בניון ולוזון (קובי אליהו)
אבי לוזון. "לא חושב פעמיים לפני שהוא מדבר" (קובי אליהו)

"הצעד הראשון של אבי יהיה לכנס הנהלה ומזכירות ואחד הדברים, יהיה מינוי מאמן נבחרת" .   

קופל: "מגן רצה להתמודד והורידו אותו, תמיד הביאו רשימות של סאדאם חוסיין. אם אקבל פחות מ-116 קולות, אסיר העתירה" 
מי שנמצא במרכז העניינים הוא אבנר קופל שעלה גם כן לשידור: "בסה"כ רציתי להתמודד עם רשימה קטנה בשביל להשיג עוד נציג. אין לי מטרה לפגוע בהתאחדות. אני רוצה לחזק את מרכז בית"ר. תמיד הגיעו עם רשימה של סאדאם חוסיין עם 99 אחוזים ואני רציתי בחירות הוגנות".

אבנר קופל ואבי לוזון (עמית מצפה)
אבנר קופל ואבי לוזון. "הציבור שופט ויש ירידה" (עמית מצפה)

יושב ראש מנהלת הליגה בכדורסל התייחס לניצחון הגדול הצפוי של לוזון: "מי אני שאשפוט את תפקודו של לוזון אבל הציבור שופט ויש ירידה ברייטינג ובעניין. הנזק הגדול הוא מרכזי הספורט ואין ספק שיש בעיה. הרוב המוחלט זה מכבי והפועל. מועמד מהפועל רצה להתמודד והורידו אותו. מדובר בחזי מגן. אם היתה התמודדות חשאית בין אבי לחזי, אף אחד לא היה יודע את התוצאות".

"בגללנו היה עניין וזה דמוקרטיה. אני מרכז קטן ופתחתי דלת לשנים הבאות וזו לא בושה להתמודד בבחירות דמוקרטיות. אני לא איזה מהפכן או צ'ה גווארה. אני לא אעשה דילים כי אני מוביל מהלך. אם אני אגלה שכמות הקולות שלי לא הגיעה למה שחשבתי (116 קולות), אז אני אסיר את העתירה. במקום שההתאחדות תעמיד לי רף של 130 קולות, שתעמיד לי 116 כמו שאמור להיות".

חזי מגן (קובי אליהו)
חזי מגן. "אי אפשר לדעת מה היה קורה אם היה מתמודד" (קובי אליהו)

קופל אמר את דעתו לגבי מה שיושב ראש ההתאחדות הבא צריך לעשות: "צריך לתת ליעקב שחר, חזי מגן ואיזי שרצקי שישבו במנהלת ליגה של שתי הליגות הבכירות".

אריק שיבק: "זה יהיה כישלון אם לא נעלה לאליפות אירופה"
מאמן נבחרת הכדורסל של ישראל, אריק שיבק התייחס למינוי: "רציתי לאמן את הנבחרת ולא הסתרתי את זה. הבית של מכבי? הבית של ברצלונה יותר קשה. ההגרלה שאני קיבלתי? זו הגרלה קשה בהחלט. רשמתי את השמות של כל השחקנים מכל נבחרת כי אני רוצה לעקוב אחריהם ואני מקווה שיסגרו את כל נושא הצוות המקצועי ונוכל לעקוב אחריהם".

"יש הצעה ממני לוועדה המקצועית לגבי סקאוט וצריך לקבל אישור של הועדה המקצועית. המטרה עדיין להעפיל לאליפות אירופה. הבתים האחרים יותר נוחים. צריך להעלות לאליפות ואם לא נעשה את זה, זה כישלון".

אריק שיבק.  (גיא בן זיו)
אריק שיבק. "לא שם את כובד המשקל על כספי" (גיא בן זיו)

שיבק התייחס לנציגים שלנו באירופה וכמובן לנציג שלנו בסקרמנטו: "אני לא שם את כובד המשקל על כספי. היה לי שיחה טובה איתו. הוא צריך לעזור לנבחרת. לא הוגן לשים עליו הכל. אני חושב שהלפרין, אליהו וכספי יוכלו להגיע למשחקי ההכנה. כספי הוא אולי המקרה הקל. הוא גומר את הליגה נורא מוקדם. אני לא רואה סיבה שהם לא יגיעו. אם הם צריכים מנוחה, הם יקבלו".

"לא אימנתי בארץ שנתיים. פניני נותן עונה נהדרת. רביב לימונד משחק טוב בדקות שהוא מקבל. גם עידו קוז'יקרו טוב. יובל נעימי שחקן התקפה מצוין. הוא שחקן מוכשר ובורג מרכזי בירושלים. יהיה לו את ההזדמנות שלו בנבחרת".

על הפרשות האחרונות בכדורסל הישראלי, אמר המאמן הלאומי החדש: "אם יש חשדות - צריך לחקור אותם. יותר מדי מדברים על חשדות ותכל'ס, אנחנו לא יודעים כלום. היה טוב שיוציאו את הדברים החוצה ואז היו מנקים את מי שצריך ומאשימים את מי שאשם. זה לא טוב לנחקרים ולא לכדורסל".       

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */