יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:43

פאר ניצחה את סוארס-נבארו ועלתה לחצי-הגמר

טורניר הוברט: המדורגת שנייה ניצחה 6:4, 6:7 ו-5:7 את הספרדיה, לאחר קרב שארך כמעט 3 שעות, ותפגוש את שרה ארני מאיטליה. גם בונדרנקו וגאריגס בחצי

|
שחר פאר בטורניר הוברט. משחק דרמטי (GettyImages)
שחר פאר בטורניר הוברט. משחק דרמטי (GettyImages)

שחר פאר, המדורגת שנייה בטורניר הוברט באוסטרליה ו-30 בעולם, העפילה היום (חמישי) לחצי-הגמר לאחר ניצחון בשלוש מערכות על הספרדיה קרלה סוארס נבארו (33 בעולם) בקרב שארך כמעט שלוש שעות.

פאר ניצחה 6:4, 6:7 ו-5:7 את המדורגת שישית בטורניר והעפילה לחצי-הגמר שני שלה השנה, לאחר שבשבוע שעבר היא נוצחה בחצי-גמר טורניר אוקלנד. היא תשחק בשלב הבא מול שרה ארני מאיטליה (50) שגברה ברבע-הגמר על קריסטין פליפקנס מבלגיה (80), 3:6 ו-4:6.

פאר, שהגיעה לרבע-הגמר לאחר ניצחון על יילנה דוקיץ' בשמינית-הגמר, שיחקה פעמיים בעבר מול הספרדיה וניצחה בשני המשחקים שהתקיימו ביניהן אשתקד - באליפות ארה"ב הפתוחה ובלוקסמבורג. היום הגיעה הפעם השלישית.

חמשת המשחקונים הראשונים הסתיימו בשבירות, כאשר רק במשחקון השישי הצליחה סוארס-נבארו לשמור על ההגשות ולעלות ל-2:4. 

הספרדייה שברה שוב, אבל פאר שברה בחזרה וגם הצליחה לראשונה לשמור על הגשותיה וצימקה ל-5:4. אבל סוארס-נבארו הצליחה לשמור על ההגשות ולנצח 4:6 במערכה הראשונה. 

פאר עלתה ל-0:1 במערכה השנייה, אבל סוארס-נבארו המשיכה לשלוט ועלתה ל-2:4. כשזה נראה כבר גמור חזרה פאר למשחק, ניצחה שלושה משחקונים רצופים, ועלתה ל-4:5. 

שחר פאר בטורניר הוברט (GettyImages)
שחר פאר בהוברט. הצליחה לחזור מפיגור במערכה השנייה (GettyImages)

סוארס-נבארו השוותה ל-5:5, פאר עלתה ל-5:6, אבל הספרדייה השוותה והשתיים הלכו לשובר שוויון שהסתיים בניצחון 4:7 לישראלית, כשהשעון הראה על כמעט שעתיים של משחק.

המערכה השלישית נפתחה באופן צמוד, עד שפאר שברה ל-2:3 ושמרה על ההגשות בדרך ל-2:4 מבטיח. סוארס-נבארו לא ויתרה, ניצחה שלושה משחקונים רצופים ועלתה ל-4:5, פאר השוותה ל-5:5 ושברה ל-5:6. הישראלית החמיצה נקודת משחק אחת, אבל זכתה בשנייה וסיימה בניצחון אחרי שעתיים ו-53 דקות.

סוארס-נבארו (GettyImages)
סוארס-נבארו. לא ניצחה עדיין את פאר במפגשים ביניהן (GettyImages)

אלונה בונדרנקו האוקראינית, המדורגת רביעית בטורניר, עלתה לחצי הגמר אחרי 5:7 ו-5:7 על ז'י ז'אנג הסינית (7) ותפגוש את אנבל מדינה גאריגס הספרדייה (1) שגברה 1:6, 7:5, 1:6 על הארגנטינית ג'יסלה דולקו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */