יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:00

גרנט: קובנטרי מרשימה, הכל אפשרי בגביע האנגלי

מאמן פומפי לא מקל ראש ביריבה לקראת המשחק החוזר הערב ב-21:45 במסגרת הסיבוב השלישי בגביע: "גם לידס הפתיעה את היונייטד". מוקואנה יחזור לסגל

|
אברהם גרנט.
אברהם גרנט. "קובנטרי הרשימה אותי" (GettyImages)

פורטסמות' ואברהם גרנט יארחו הערב (שלישי) ב-21:45 את קובנטרי למשחק חוזר במסגרת הסיבוב ה-3 של הגביע האנגלי. שתי הקבוצות נפרדו בשבוע שעבר ב-1:1 וההכרעה עברה לפראטון פארק.

המנג'ר הישראלי הזהיר את שחקניו מפני שאננות והודה שעל אף המשימה החשובה של בריחה מתחתית הפרמייר-ליג, פומפי רוצה לעבור את היריבה מליגת המשנה בדרך למפגש מול סנדרלנד בסיבוב הרביעי.

"למרות שכולנו יודעים כי המלחמה בתחתית הפרמייר-ליג נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, כולם במועדון רוצים לנצח את המשחק הזה", אמר גרנט לאתר הרשמי של פורטסמות'.

"אנחנו תמיד רוצים לנצח בכל משחק ואם נעשה זאת, נגיע למשחק ביתי נוסף, מול סנדרלנד בסיבוב הבא", הוסיף הישראלי. "זה הגביע האנגלי והכל יכול לקרות במשחק נוק-אאוט אחד. לראיה אפשר לראות את הניצחון של לידס על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד".

על היריבה שתגיע לפראטון פארק אמר גרנט: "מאוד התרשמתי מקובנטרי. זו קבוצה מאורגנת שיצרה לנו בעיות. הם נמצאים בכושר טוב וירצו לנצח אותנו מול הקהל שלנו".

טל בן חיים. פומפי לא מוותרת על הגביע (GettyImages)
טל בן חיים. פומפי לא מוותרת על הגביע (GettyImages)

"יחד עם זאת, אנחנו נצטרך להיות מרוכזים בעצמנו ולהצגי את היכולת הטובה שלנו. אני בטוח שיש לנו את היכולות כדי לחלוף על פני קובנטרי".

השוער הוותיק, דייויד ג'יימס החלים מהפציעה ברגלו שהשביתה אותו בחמשת המשחקים האחרונים ויעמוד לרשות גרנט. הקפטן, ארון מוקואנה, יחזור לסגל לאחר שריצה עונש הרחקה ממשחק אחד. לעומתם, הקשר המושאל מטוטנהאם, ג'יימי אוהרה, לא יוכל לשחק כחלק מהחוזה מול התרנגולים.  

נאדיר בלהאדג´. שוהה עם נבחרת אלג´יריה באליפות אפריקה וייעדר (GettyImages)
בלהאדג´. שוהה עם נבחרת אלג´יריה באליפות אפריקה וייעדר (GettyImages)

נאדיר בלהאדג', חסן יבדה, ארונה דינדאן ונוואנקו קאנו שוהים עם נבחרותיהם באליפות אפריקה ונעדרים מסגל פומפי למשחק הגביע

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */