יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:53

שטיין כבש בתוספת הזמן, 2:2 לנערים עם אירלנד

שחקן מכבי חיפה השווה לנבחרת שמתכוננת למוקדמות אליפות אירופה - גם מתן טולדנו מבית"ר הבקיע. אלון חזן: "אני מרוצה מהאופי והנחישות"

|
אלון חזן. תיקו דרמטי לנערים
אלון חזן. תיקו דרמטי לנערים

נבחרת נערים ב' של ישראל בהדרכת אלון חזן סיימה היום (שני) בתיקו 2:2 מול אירלנד במשחק אימון ברעננה.

הכחולים-לבנים עלו ליתרון כבר בדקה ה-12 משער של מתן טולדנו מבית"ר ירושלים, אך מייקל דרנאן האירי השווה (24) וקבע את תוצאת המחצית. 9 דקות מפתיחת המחצית השניה עלו האירים ליתרון 1:2 משער של קרל טיופאק, אך עמוק בתוך תוספת הזמן הצליחה ישראל להשוות משער של רז שטיין ממכבי חיפה.

המאמן אלון חזן ששיתף את כל שחקני הסגל במשחק, אמר בסיום לאתר ההתאחדות: "זה משחק ראשון שלנו מול יריב אירופי - הייתי מרוצה אבל בעיקר רצינו לראות נקודות לשיפור. אני מרוצה מאד מהאופי והנחישות, גם הצלחנו לחזור למשחק ולהשוות וזה נותן תחושה טובה כי לא היינו צריכים להפסיד".

חזן הוסיף: "העדפתי לתת לכולם להשתתף כדי שלכל אחד תהיה הזדמנות, כאשר חלק מהשחקנים הוצבו בעמדות שאינן העמדות המקוריות שלהם, ואני שמח שכולם שיחקו".

ביום רביעי ייפגשו שתי הנבחרות למשחק נוסף ברמת השרון (11.00) - הכניסה חופשית. צמד המשחקים מול אירלנד פותח את ההכנות של הנבחרת לקראת המשחקים מול קרואטיה, יוון ובולגריה במוקדמות אליפות אירופה בחודש ספטמבר.

אגף הנבחרות בהתאחדות לכדורגל קבע לנבחרת את תכנית משחקי האימון לשנתיים הקרובות, מול נבחרות בכירות ביבשת, על מנת לספק לשחקנים ולצוות המקצועי את ההכנה האופטימלית.

אלון חזן (עמית מצפה)
אלון חזן: "זה נותן תחושה טובה כי לא היינו צריכים להפסיד" (עמית מצפה)

בחודש מרץ תגיע לארץ נבחרת רומניה לשני משחקים, באפריל תצא הנבחרת לטורניר "אירופה המאוחדת" באיטליה, ולאחר מכן תצא לטורניר הכנה בהשתתפות גרמניה, ספרד וסרביה.  

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */