יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:29

פרננדו גונזאלס חזר לנבחרת וישחק מול ישראל

החובט הבכיר של צ'ילה החליט לשוב לנבחרתו, אחרי שעזב ב-2007. גונזאלס נפגש בנושא גם עם נשיאת צ'ילה והודיע שישחק במרץ במפגש מול ישראל

|
פרננדו גונזאלס. הוא חוזר (GettyImages)
פרננדו גונזאלס. הוא חוזר (GettyImages)

זה היה צפוי אבל היום זה נודע רשמית. פרננדו גונזאלס, המחבט הצ'ליאני מספר אחת, הודיע כי יפסיק את החרם על נבחרת הדיוויס של ארצו וישחק מול ישראל במפגש בעיר קוקימבו ב-5 למרץ השנה.

פרננדו גונזאלס הודיע היום באתר הרשמי שלו: "אני שמח לחזור ולשחק בנבחרת, עשו מאמצים כדי לשכנע אותי לחזור. זה חשוב למדינה שלי ובאיגוד מוכנים ללכת לקראתי  ולשנות דברים. לכן הסכמתי".

גונזאלס, שהפסיד ברמת השרון בקרב דרמטי ובלתי נשכח לדודי סלע בשנת 2007, התמודדות שהעלתה את ישראל לבית העליון בו היא משחקת כיום, החרים מאז את נבחרת הדיוויס, בעיקר בגלל שיו"ר ההתאחדות הטניס בארצו חשף את הסכומים שהוא מרוויח.

צ'ילה חזרה לבית העליון גם בלי גונזלאס עם הנצחון על אוסטריה 2:3 בשלהי 2009.  במסגרת הלחצים על גונזלאס, הוא נפגש גם עם נשיאת המדינה, מישל באשלארה, במשכנה הפרטי בסנטיאגו.  

כמובן שאלו חדשות רעות לנבחרת ישראל של הקפטן, אייל רן. גונזלאס על חימר, לעיני הקהל הביתי שלו, הוא שחקן יוצא מן הכלל, כמעט כמו נדאל בספרד.

דודי סלע (דרור עינב)
דודי סלע. גונזאלס ישמח לנקום בו על הניצחון בשנה שעברה (דרור עינב)

דודי סלע, הראל לוי, אנדי רם, יוני ארליך ונועם אוקון צפויים לקיים מחנה אימון על חימר לפני הנסיעה לצ'ילה, בתחילת חודש מרץ. 
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */