מערכת ONE
|
![לברון ג´יימס (רויטרס)](https://photo.one.co.il/Image/GG/7,1/1202586.webp?width=700)
לברון ג´יימס (רויטרס)
לברון ג'יימס הוא ללא ספק אחד האתלטים הגדולים שידע ענף הכדורסל והספורט בכלל, והוא גם מוכיח את זה כשמדובר בגודל החשיפה שלו ברשתות החברתיות.
בארה"ב העריכו כי ג'יימס, 4 פעמים ה-MVP ומחזיק ב-23.2 מיליון עוקבים בחשבון הטוויטר (אחד העמודים הפופולארים לספורטאי בעולם), יכול לדרוש מחברות שרוצות שהוא יצייץ משהו שיפרסם את המוצרים שלהם, לא פחות מ-140,000 דולר(!).
לשם השוואה, קובי בריאנט, שמחזיק בקצת יותר מ-7 מיליון עוקבים, יכול לדרוש קצת יותר מ-42 אלף דולר, קווין דוראנט נמצא אחרי ג'יימס ברשימה ויכול לדרוש 66,553 דולר.
אגב, התשלום הכי גבוה ששולם עד כה לספורטאי היה 20,000 דולר, לציוץ במהלך הסופרבול משחקן של הפטריוטס.