מערכת ONE
|

פיל ג´ונס, חואן מאטה ואנדר הררה במדים (טוויטר)
מנצ'סטר יונייטד מקווה לשוב העונה לגדולה אחרי שתי עונות בינוניות ואחרי שצירפה חמישה שחקני רכש משמעותיים, עשתה היום (שבת) צעד נוסף לעבר חזרה לעבר הפיכתה לכוח אירופי משמעותי כשחשפה את מדיה החדשים לעונת 2015/16, אחרי שחתמה על הסכם חסות עם אדידס לעשור בסך 750 מיליון ליש"ט.
שחקניו של לואיס ואן חאל, שלא היו יכולים לחשוף את המדים החדשים עד תום תפוגת העסקה עם חברת ההלבשה הקודמת שלהם נייק, איחדו כוחות עם תעשה את ההבדל".
 |
אנדר הרררה, בסטיאן שוויינשטייגר וחואן מאטה במדים החדשים (טוויטר) |
|
|
המדים החדשים, שהוגדרו כ'תלבושת קלאסית' ומהווים מחווה לתלבושות של הקבוצה בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, כוללים צווארון 'וי', עיצוב גרפי שנלקח מהחולצה שאותה לבש ראיין גיגס בעב ואת שלושת הפסים של אדידס על הכתפיים וזרועם של השחקנים.
מעצב המדים, איניגו טרנר, התייחס אליהם: "שמנו לנו למטרה לשבור את הציפיות על ידי תכנון מחדש של העיצוב הפשוט, אך בעל ההשפעה כמו צווארון ה'וי' ושלושת הפסים האייקונים במורד הזרוע כחלק מהמחויבות שלנו לתת למנ'צסטר יונייטד תלבשות פורצת דרך לעונת 2015/16".