מערכת ONE
|

התור הארוך בכניסה לאצטדיון (איתי כהן)
משחק הליגה הלאומית בין הפועל רמת גן להפועל קטמון, במסגרת המחזור ה-27, נערך אתמול (שישי) באצטדיון הלאומי לשעבר והסתיים ב-1:1, אך הסיפור המעניין התרחש עוד בטרם ההתמודדות בין השתיים החלה.
מסתבר כי באצטדיון נפתחה רק קופה אחת של משרד הכרטיסים "לאן", שאמון על מכירת הכרטיסים עבור האורדונים, מה שהביא לכך שכ-400 אוהדי קטמון נותרו מחוץ למגרש גם כחצי שעה לאחר שריקת הפתיחה והמתינו בסבלנות לתורם. עקב העומס שנוצר, מקצת מהאוהדים התייאשו ובחרו לעשות את הדרך חזרה הביתה.
 |
הקהל של הפועל קטמון שזכה לראות את המשחק (איתי כהן) |
|
|
בקטמון אמרו על כך: "הם פתחו קופה אחת בלבד למשחק, אף על פי שהיה ידוע שיגיע קהל רב שלנו. זו בושה וחרפה, 'ליגה לאומית 2016'". יו"ר האורדונים, עינב חזנוולד, לא נשאר אדיש למקרה ואמר בעמוד הפייסבוק של הקבוצה: "אני מוצא לנכון להתנצל בפניכם ולבקש את סליחתכם על 'מחדל הקופות'. משרד הכרטיסים 'לאן' הוא הגוף שמתפעל עבורנו את כל נושא מכירת הכרטיסים, לרבות גם את עבודת הקופאים".
היו"ר הוסיף: "מיד כשנודע לי כי קיימת בעיה בקופות ניגשתי בעצמי עם מנהל נוסף במועדון ופתחנו בעצמנו אשנבים נוספים למכירת כרטיסים. פעולה זו הקלה על הלחץ בקופות. אני מעריך מאוד את מועדון האוהדים שלכם. אני בעצמי מאמין גדול באוהדים ובקהל בכלל ועושה הכול על מנת להעניק לאוהדים את התנאים הנוחים ביותר ואת היחס הטוב ביותר סביב הצפייה במשחקים".
לסיום, התחייב חזנוולד כי יפעל לשינוי: "אני מתחייב שבפעם הבאה שנארח אתכם הכול יהיה שונה לגמרי ותזכו לחוויה נעימה הרבה יותר".